khrisstyan Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Ba Adriane, ti-am zis sa ne filmam si noi pe curbe da tu batman, batman ... acu pici de fraier acilea ca n-ai filmare Cum sa fie ca la ss daca uleiul zici ca era prost? daca e prost e barca si iti merge sacadat de cele mai multe ori, ai zis-o de ... Stii ce ulei aveai intainte in ea ? Poate aveai un ulei mai vascos decat ce ai acum si de aia se comporta asa ... Era cel cu care vine din fabrica, nu a fost schimbat niciodata iar din sezonul asta am simtit furca, ca fiind.. mai tare, a coborat si mai jos un pic si se auzea un tac la fiecare denivelare,deci nu era barca precum spui sau cum ar trebui sa fi fost , dar cu schimbul uleiului au disparut toate acestea.O explicatie la fenomenul asta e bine primita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Stii prea bine ca vreau monopost dar nu vreau sa-mi sacrific saua de pasager + ca costurile finale s-ar putea sa ajunga cam cat e un monopost sh. cat ar fi costu final pt monopost cum zici tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 eu vreau,dar pentru carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Hai ca ma bag si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 24, 2012 Share Postat Iunie 24, 2012 Daca face pt 650S din 2002 .. ma bag si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Si eu as vrea cum am zis, dar e tot pe carburatie, 2001... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Nu am inteles prea bine cum e treaba cu monopostul asta - vreti sa faceti ceva care se prinde pe (peste) saua pasagerului ? Ceva in genul Ducati monster ? Editat Iunie 25, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 exact, ce sporty o sa aratam dupa si cred ca creste si topspeed ul cu vreo 15 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 exact, ce sporty o sa aratam dupa si cred ca creste si topspeed ul cu vreo 15 km/h Acum vad cat de pertinente sunt replicile tale pe topicu' asta, tu care-mi reprosezi ca eu am nenorocit threadu..... Nu am inteles prea bine cum e treaba cu monopostul asta - vreti sa faceti ceva care se prinde pe (peste) saua pasagerului ? Ceva in genul Ducati monster ? Nu cred ca vine prinsa PESTE saua de pasager....se foloseste saua de pasager (prinderea ei de cadru de codita), dar saua /buretele propriu zis vine scos si pus doar capacu de plastic de monopost (cred) @good kat, please explain further in caz ca am inteles prost:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) Mi se pare complicaciune. Ori belesti saua ori, te chinui sa faci prinderi... Cea mai simpla varianta eu zic ca ar fi imbracarea seii (am facut o simulare in poza). Mie unul imi si place cum ar arata cu partea dinspre pilot descoperita. Ar trebui doar niste cleme/limbute care sa vina pe sub marginea seii care sa tina capacul. Usor de pus, usor de scos. Editat Iunie 25, 2012 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Eu nu ma bag decat cand stiu concret cat costa si ce tre sa stric din saua de pasager. Cel mai bine arata capacu monopost original. Aia epxusa de Cap0ne nu mi place deloc cum arata...nici ca linii nici ca look Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 aici m-ai inchis,recunosc,nu stiu sa tai 2 cuie )))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 aici m-ai inchis,recunosc,nu stiu sa tai 2 cuie )))))) De prins te ajut eu sa ii faci prinderile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Auzi GoodKat, s-ar putea sa ma bag totusi la monopostu' ala ca ma ajuta Thuderbyte (eu am 2 maini stangi) ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Nu vrea nimeni o furca completa de SV 650 N 2004? juguri, roata fata/discuri/etriere/furtune frana metalice, pompa frana, prindere far, prindere bord,aripa fata, etc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Aia epxusa de Cap0ne nu mi place deloc cum arata...nici ca linii nici ca look Degustibus. Mie imi place mult mai mult decat capacul intreg, mai ales ca eu nu as renunta la maner, pe care il gasesc foarte util la parcari, la manevrat mobra cand esti jos de pe ea, la agatat bagaje etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 util e ,dar arata ca naiba si nu e sv ul o mobra utilitara,asa ca mai bine mergi pana la capat cu sacrificiile si dai jos manerul ala hidos asta a fost primul lucru pe care l am facut si are si vreo 3 kg... total inutile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian B Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 util e ,dar arata ca naiba si nu e sv ul o mobra utilitara,asa ca mai bine mergi pana la capat cu sacrificiile si dai jos manerul ala hidos asta a fost primul lucru pe care l am facut si are si vreo 3 kg... total inutile nici eu nu-l mai am,si intr-adevar, cum zice cap0ne, e chestie de gust,dar ca look, muuult mai bine arata monopostu din fabrica decat asta..... (parerea mea) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sosolik22 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Salut Ma poate ajuta si pe mine cineva cu diagrama asta dar pentru sv650s 1999-2002, vreau sa montez bord de sport pe naked, si nu prea stiu corespondenta firelor. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ahoy! Cine foloseste SVu si pentru touring si ce sidecase/topcase are? Tre sa echipez bestia pentru o tura de 3000km dar am ramas masca la preturi. Motocicleta am cumparat-o cu rack tubular Hepco & Becker si am zis sa caut sidecase la fel ca sa nu imi bat capul cu adaptari. Insa sa dai 400 de coco pe niste cutii de pe louis ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu am folosit asa ceva http://www.kappamoto.ro/genti-moto-rezervor/237-kappa-tkw745-kappamoto.html si am fost multumit. Usor de manevrat, incapatoare si extensibile, husa de ploaie in caz de nevoie. Combinate cu un tank bag si un rucsacel in spate ar trebui sa ai suficient loc pt bagaje de 3000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu am ceva asemanator cu ce a recomandat KPN doar ca sunt de la vanuci. am si un portbagaj pe care pot sa mai leg ce ma eu chef + tankbag. Incap destule in combinatia asta. Salut Ma poate ajuta si pe mine cineva cu diagrama asta dar pentru sv650s 1999-2002, vreau sa montez bord de sport pe naked, si nu prea stiu corespondenta firelor. Multumesc. Nu prea inteleg ce intrebi de fapt.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Mi s-au ars 2 becuri din bord (unul de la kilometraj si unul de la turometru). Stie cineva de unde se pot cumpara? Sau ce model sunt? Din ce am vazut scris e Toshiba V-2, dar pe site-urile din Romania nu am vazut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) si ale mele au fost arse. toate! sunt simple beculete de bord,asa se si numesc,le gasesti la orice magazin de piese auto,cu vreo 2-3 lei bucata,maxim. ar fi totusi bine sa demontezi si sa iei unul cu tine sa l arati ca model Editat Iunie 26, 2012 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Ma gandeam la asta... Dar faza e ca nu scrie ce putere au... Si ma gandeam ca pot sa fie la fel dar de puteri diferite si sa nu afecteze. O sa trec atunci pe la un magazin de piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.