Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salutari, daca cineva vrea sa mearga in concediu cu SV-ul, mai am un suport de topcase / portbagaj de vanzare (pe langa altele :P), detalii la linkurile din semnatura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc si aici! Cum am zis, la mine nu e graba, mai dureaza ceva pana o rezolv tehnic si daebia dupa trec la estetic. Oricum, e a 2-a mobra si imi permit 'luxul' sa o lungesc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Revin cu o intrebare:

 

Din experienta voastra, ce alte oglinzi se mai potrivesc la SV 650 S generatia `99-`03 (de la gsxr, tl, rf etc)? caci imi este aproape imposibil sa gasesc o oglinda originala iar cele universale de carena lasa de dorit.

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! a reglat cineva "Fast idle" sau socul automat mai pe romaneste la generatia 03+?

Dupa ce am simtit ca intra din ce in ce mai putin in ultimele 2 sezonane, anul asta deja incepe sa ceara acceleratie cand e rece rau. In weekend la Bâlea am stat cu mana pe gaz pana a depasit 30 de grade ca altfel cobora relantiul la 800(relantiul la cald e reglat 1300).

 

Am citit pe ici pe colo ca trebuie masurata tensiunea in TPS pt a regla Fast Idle, dar ma gandesc ca pot face un reglaj "dupa ochi" pt ca n'am cu ce sa masor si nici nu imi trebuie exactitate... m'as multumi si cu un 1600 RPM la sub 40 de grade in antigel.

 

O sa incerc diseara, daca a facut cineva asta ar prinde bine o sugestie :cheers:

 

 

 

@Resp_SV... de ce nu'ti cumperi un amarat de bord mai bine?



am gasit chiar aici pe topic pana la urma.. multumiri lui @Pride -- Post #3029119

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa-mi cumpar bord tot de Suzuki sv 650 dar dupa 2003 cel electronic dar nu stiu daca se poate conecta fara modificari la partea electrica sau daca va fi in regula bordu si cu modificari la electrica. O alta variant ar mai fi http://www.ebay.com/itm/DIGITAL-SPEEDOMETER-TACHOMETER-ALL-YEARS-SUZUKI-SV650-SV-650-/300927460327?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4610aca3e7&vxp=mtr dar ma lovesc tot de partea electrica si la acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reglat aseara Fast Idle-ul in vreo 3 reprize de lasat la racit fara voltmetru sau alte smecherii. M'am mega-speriat de cate rahaturi poa' sa contina airboxul pe care vroiam initial sa'l dau jos si sa'l pun langa moto.. nope, nicio sansa. L'am dat frumusel intr'o parte si am lasat toate cele pe el.

 

Acum am din nou soc automat, iar la primul frig/munte n'o sa mai stau cu mana pe gaz cand pornesc. Azidimineata a pornit elegant in 2400 RPM pentru a scadea pe la un 1600 dupa 2-3 secunde(deh, cald afara). Abia dupa ce a trecut antigelul de 55 de grade am ajuns la relanti(1300+).

 

Treaba cu "fast idle deregleaza TPSul" e mit pentru mine, am intrat in dealer mode dupa reglaj si TPSul e reglat ca saptamana trecuta la 1500 de ture.

 

 

@maverick - arata foarte fain toba, are iz de stock de la departare...pana te apropii sau porneste! sa o stapanesti fara zgarieturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doreste nimeni sa ma ajute cu un bord de Suzuki sv650s an 99-02? Am nevoie de el pana pe 30.07;doar pentru o vizita la Rar si apoi la politie ptr a recupera talonul. Mobra va ramane acasa dupa aceea, am dat comanda dar pana va sosi bordul in 2 saptmani... va trebuie sa o duc pe platforma apoi alte treburi,costuri. Cineva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Ma bag si eu!

 

Am un SV650 N din 2004 :eek: and it's fachin awesome!

 

Am cateva nelamuriri :

 

-consumul: in regim de oras mers normal ( fara sa o bruschez/ambalez, fara sa dau liniute intre semafoare...mers linistit) sare undeva la 8 l /100km....e normal?

-rateuri: la decelerare in frana de motor se aud bufnituri in toba si alteori cate un rateu puternic comparabil cu sunetul unei petarde ( suna super bine, ca un mitsubishi evo...) . Toba este un Arrow de titan ( set complet din chiuloasa pana la toba). E ok? sau sa incep sa o duc la doctor pt scaunul supapelor?

-ulei: fostul proprietar , atunci cand a schimbat uleiul, a pus un 5w40 motul 5100 ( am primit restul pana la 4 l) . Tot el mi-a spus ca e prea subtire( conform manualului 10w40) si ca din cauza asta se aud tachetii atunci cand e fierbinte motorul. Iarasi e grav? poate sa mai mearga asa ?

-oglinzile: oglinzile originale de pe sv au in spatele "patratului care tine sticla, oglinzii propriu zise" o articulatie tip "nuca" sau incerc degeaba sa o degripez? am folosit deja un tub de wd40 :alcy: si nu se misca.

-furca: cea originala de sv650 N are suruburi de preload? Fostul proprietar spunea ca doar modelul S are si ca nu stie ce e cu furca asta. P.s: fostul proprietar a avut-o timp de 2 luni, si a fost adusa in tara de motomus.

 

Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos :)

 

- consumul e oleaca cam mare daca zici ca mergi normal. Vezi filtrul de aer sa nu fie imbacsit.

- la filtrul de aer exista un orificiu care se poate bloca cu un surub si scapi de aceste rateuri. Daca te intereseaza, iti caut si o poza

- Pune-i 10w40 7100. Motului 5100 este recomandat pt generatia veche iar faptul ca e si 5w clar nu e ok, mai ales pt vara.

- vezi sa nu fie lipite de fostul proprietar in pozitia aia, in caz ca i se "slabise" nuca ;)

- la furca si eu stiu ca doar S-ul are preload. Ori fuse schimbata furca, ori a fost transformat din S in N

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos :)

 

- consumul e oleaca cam mare daca zici ca mergi normal. Vezi filtrul de aer sa nu fie imbacsit.

- la filtrul de aer exista un orificiu care se poate bloca cu un surub si scapi de aceste rateuri. Daca te intereseaza, iti caut si o poza

- Pune-i 10w40 7100. Motului 5100 este recomandat pt generatia veche iar faptul ca e si 5w clar nu e ok, mai ales pt vara.

- vezi sa nu fie lipite de fostul proprietar in pozitia aia, in caz ca i se "slabise" nuca ;)

- la furca si eu stiu ca doar S-ul are preload. Ori fuse schimbata furca, ori a fost transformat din S in N

Notat, bagat la cap, in cel mai scurt timp aplic.

 

Referitor la rateuri: nu vreau sa scap de ele, decat daca dauneaza cumva, sau sunt ca urmare a unor daune. Eram curios daca e ceva buba cu ele. DAAAAR inteleg ca nu...nu?

 

Daca poti posta o poza , fara sa iti fie peste mana, te rog posteaza. Poate o fi de folos vreodata :)

 

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se va intampla nimic rau. Este o chestie normala la inlocuirea cu o toba sport fara a se modifica harta.

 

 

"The easiest way to get rid of the pop, is take off that air filter, on throttle side of lower air box, in the rear corner is the PAIR inlet. Take a 3/8" bolt, and thread it down in the hole. This will plug off the PAIR line, and no more pop on decel. No FI errors, and it is absolutely reversable, with no trace. I am guessing a PC would map for less fuel on decel, but its fool proof just pluging the inlet."

 

Dai filtrul de aer jos si o sa ai asta

1PAIR_Overhead.jpg

 

Mai exact ansamblul este asta. Ca sa scapi de rateuri, furtunul 2 este cel care trebuie astupat (se conecteaza la airbox)

 

2PAIR_Together.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult!

 

deocamdata o sa o las asa, imi place cum suna :D :D , dar pentru viitor ma (ne) va ajuta mult .

 

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...