Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii:

La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet.

 

 

Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut revin cu treaba cu fast idleul, se pare ca e bulit STVA ( secondary throttle valve actuator). Ca sa stiu concret sper sa ma puteti ajuta cu cateva informatii:

La ce turatie se deschid complet valvele secundare de acceleratie (cele de deasupra)....la mine e la 7500, pana atunci stau inchise complet.

 

 

Ati mai avut de a face cu treburi din astea? Am tot citit pe svrider, ca oamenii le scot cu totul, si au si o imbunatatire de raspuns al acceleratiei si nu numai atat, cica ar "trage" mai bine :)

 

E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA.

Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doar raportam ce am descoperit cu ocazia vizitei la tine :)

Meanwhile, am modificat pozitia surubului aluia de reglaj si e cum trebuie se pare...adica : azi dimineata pornit la 6 grade - a urcat imediat in 2000 , in 2 secunde s-a dus la 1600 unde a ramas asa pana pe la 35 de grade aratate pe bord. Not bad :eek:

 

Tot ma bate gandu sa ii scot clapetele , dar mai vedem la primavara ...

E o problema tipica Suzuki sa se strice STVA.

Cea mai rapida si ieftina remediere a problemei este sa se elimine clapetele. Nu e nimic unsafe in asta. Exista un mic dezavantaj la pornirea la rece si mersul in ture joase (foarte joase) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot intreba cineva de bagaje si pasagera...merge, si chiar bine. Depinde si de marimea pasagerei totusi :)

 

DSCF2165.JPG

 

DSCF2757.JPG

 

Topcase totusi nu cred ca e o idee buna. Si mai zic doar atat...motorul asta a fost fun acolo unde un V-strom ar fi fost boooring, si inca manevrabil acolo unde un Strom sau alt motor mai greu (si jos) ar fi devenit un chin. Acum e cam batran si cam 'se cere' altul, dar sincer mi-e foarte greu sa-i gasesc un urmas demn :) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? :crack:

 

Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine.

Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km.

Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima).

 

Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti.

Sfaturi? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule?

 

Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine.

Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km.

Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima).

 

Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti.

Sfaturi?

Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele :)

 

inseamna ca doar eu schimb ca o femeie, la doar 4500-5000 RPM

Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... :crack:

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt mandrul posesor al unui agregat care consuma conform ultimelor 2 plinuri FIX 8.2 la suta de km. Ce are neamule? :crack:

 

Mentionez ca tzacane putin supapele, nu scoate fum de niciun fel(decat putin alb la pornire 1 min, care presupun ca e abur pe 8-9 grade dimineata).. motorul merge foarte bine.

Schimb in 6000+ ture si merg preponderent in oras mai ales de cand s'a racit. Bujii NGK iridium puse acum aprox 12-15K km.

Filtrul de aer sport posibil sa aiba nevoie de o regenerare(cam 12K km sau 2 sezoane de la ultima).

 

Nu, nu vreau sa'mi schimb stilul de mers, si un consum normal pentru agregat cu leo vince'ul slipon fara mapare ar fi undeva la 6% in bucuresti.

Sfaturi? :D

Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma indoiesc ca poate sa ia doar 6 la mersul tau. Pai vezi distantele la supape, sincronizeaza injectia, spala si da cu ulei filtrul de aer (daca de 2 ani nu ai facut asta, e destul de posibil asta sa fie cauza), scoate si verifica bujiile si incearca sa mai cobori oleaca turele

Inseamna ca io-s pensionar deja ca schimb in 3-4000... :crack:

Nu mai stiu sincer sa fiu.. dar probabil ca aveam consum maricel si inainte. Nu menajez

Distantele la supape sunt programate in primavara, filtrul de aer a fost regenerat(spalat/uns) la cateva ore dupa ce am postat prima oara.. cu toate ca nu era prea murdar si ulei avea(parca l'am mai pufait cu ceva ulei in primavara).

 

Cat despre turatii, incerc sa fiu cat mai zgomotos in trafic. Nu stiu cum e la voi in orase, dar la bucale pe "rush-hour" e grava rau situatia(cel putin pe traseul meu spre pipera). Aplic teorema loud-pipes-save-lives.. chiar si asa mai bruschez franele din cand in cand.

 

Ai calculat consumul zilele astea când a fost mai frig, adică temperaturi sub 10 grade? Dacă da, sa ştii că e unul dintre factorii care influenţează consumul.

Da. Merg la/de la serviciu pe frig, chiar ploi. De cele mai multe ori sub 15 grade, deci clar are o contributie factorul temperatura

 

...acum cu filtrul curat monitorizez in continuare situatia. Bujiile degeaba le verific pt ca nu stiu cum ar trebui sa arate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Sper sa nu fiu total ambiguu cu intrebarea mea , dar :

 

Cum scot o pereche de crashpaduri (Barracuda, tronconice/trunchi de con la varf, am sa adaug si o poza, dar din cauza ca sunt la birou nu pot acum) de pe motor? unul e indoit din cauza unui accident in vara.

 

Am vazut ca au suruburi in ele, dar capatul surubului este mai mare decat gaura prin care ar trebui sa intre o tubulara. E vreo tehnica speciala?

 

 

Am promis ca le dau, si nu as vrea sa il mai tin pe om asteptand...


Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata suzuki-sv650-03-07-crash-paduri-barracud, nu stiu ce tubulara sa folosesc , pentru ca nici aia "tiganeasca" de bujii in teava indoita nu ar intra acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[IMG]http://i39.tinypic.com/14w7xo1.jpg[/img]

 

sper sa iti faci o idee... scuze dar n-am alte unelte de desenat. sectiune prin axa longitudinala, surubul e rosu...

 

Ideea ca e asa mi-am facut-o dupa ce mi-am tot bagat degetele prin el si am vazut ca are gatuirea/ bordura aia sus.

 

am incercat sa il desurubez cu mana, mai ales pe ala stramb, ca imi oferea un brat al fortei mai bun decat celalalt dar e de neclintit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca sunt asa, se imbina al naibii de frumos, chiar perfect as putea spune,ceea ce practic nu se poate, dar poate n-am observat eu bine. sau poate chiar "bordura" aia de sus sa fie de fapt un capac...hmm. mai verific in weekend :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bucale, dar motocicleta este la garaj , la 20 de km departare. am acces acolo in weekend de obicei, de asta am spus ca verific mai multe atunci.

btw cat ai dat pe R&G?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata, ieri am dus motocicleta la garaj si pana la primavara pe'acolo o sa'si faca veacul.. cand mai trec pe la VL o scot la o spalatorie, o "halba" de benzina si hibernare scrie pe ea pana in martie cel putin

 

de'acum incepe sezonu' de vin fiert si bere cu alcool :bier:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...