vass_alexandru Postat Decembrie 25, 2007 Share Postat Decembrie 25, 2007 salutare tuturor Mi-am luat un Sv 650 N din 2001 si sunt supewr incantat de el . Deja am facut cateva ture de cartier desi nu am reusit sa-i fac actele. In prima zi l-am incat din transport.Am dat jos rezervorul si am scos bujia , apoi partea mai nasoala a fost la cilindrul nr.1 acolo cu radiatorul a fost un pic de treaba.... mai multa .Am ceva experienta in mecanica( am avut IJ ce dracu unde eram plin de ulei si alte cele) Vreau sa stiu daca stie cineva o reprezentanta Suzuki seriosa in tara ? sau sa ma bazez pe manuale si am gasit pe net. Mentionez ca motorul are 29 000 km si e adus din Italia ( daca are importanta) Am id de mess vass_alexandru si nr de telefon 0723281149 Salutare pentru toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Salutam SV-istii! E iarna si in loc sa le dam in gura la motoare batem campii pe forumuri. Si ma roade o intrebare... cat papa un SV la % in conditii variate? Asa ca sa fac o comparatie cu 4L, mai ales cu Hotu. Si daca stie careva sa mi zica care e raportul transmisiei. Cati dinti la pinion, cati la foaie? In principiu ma intereseaza 6,5-ul... dar nu fac scandal daca se baga cu info vreunu de 1 Kil. Cele bune. de 2 ori am facut consumul, prima data 6 L i tinut 102 km, din care 50% era in oras cealalta 50% un fel de forja (si vreo 20 km am mers cu socul tras... am uitat sa o inchid ); cea de-a doua oara, 6 L o tinut 115 km, la mers batranesc , fara sa urc peste 7000 RPM. Cat despre rapoarte: - cel primar: 2.008; - cel final (de la cutie la roata): 3 (15/45 dinti); - iar in cutie: 1 - 2.46; 2 - 1.77; 3 - 1.38; 4 - 1.12; 5 - 0.96; 6 - 0.85. Daca va mai intereseaza diferite date (de ex. turatii la o anumita viteza....) just let me know Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 salutare tuturor Mi-am luat un Sv 650 N din 2001 si sunt supewr incantat de el . Deja am facut cateva ture de cartier desi nu am reusit sa-i fac actele. In prima zi l-am incat din transport.Am dat jos rezervorul si am scos bujia , apoi partea mai nasoala a fost la cilindrul nr.1 acolo cu radiatorul a fost un pic de treaba.... mai multa .Am ceva experienta in mecanica( am avut IJ ce dracu unde eram plin de ulei si alte cele) Vreau sa stiu daca stie cineva o reprezentanta Suzuki seriosa in tara ? sau sa ma bazez pe manuale si am gasit pe net. Mentionez ca motorul are 29 000 km si e adus din Italia ( daca are importanta) Am id de mess vass_alexandru si nr de telefon 0723281149 Salutare pentru toti Daca esti din Bucuresti sau din apropiere de capitala, iti recomand cu caldura magazinul si service-ul lui Andrei Nistor (Elf) din Popesti Leordeni. Maxima seriozitate si profesionalism Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 mersi mult pentru sfat dar din pacate sunt la 370 Km de bucuresti dar cand am sa ajung prin zona am sa trec pe acolo sa vad ce zice omul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 In primul rand felicitari lui Amimagz pentru ca a reusit sa treaca peste suferintele grele care pareau interminabile chiar si din fata calculatorului , ii doresc un an nou mult mai bun , o revenire spectaculoasa printre pasionati precum si o reparatie materiala cat mai consistenta. (mila sau jena nu au ce cauta aici!!). .................................... Pentru toti ceilalti posesori de sv sau orice alte mobre : Un an bun si plin de drumuri frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan_m3 Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 un sv 650 este defapt un best of ! . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bufa_1974 Postat Ianuarie 3, 2008 Share Postat Ianuarie 3, 2008 am si eu un sv 650 s 24000 km an 2000 tobe leovince cap coada (850 euro noi ) eu asa am cumparat-o cu tobe suna BESTIAL !!!!!!! am facut cu el 2400 de km si inafara de ulei si filtru nu am facut nimik la el imi place!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 cateva SV-uri modificate http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_vie...;g2_itemId=2456 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 6, 2008 Share Postat Ianuarie 6, 2008 am si eu un sv 650 s 24000 km an 2000 tobe leovince cap coada (850 euro noi ) eu asa am cumparat-o cu tobe suna BESTIAL !!!!!!! am facut cu el 2400 de km si inafara de ulei si filtru nu am facut nimik la el imi place!!!!!!!! am vazut motorul din poza ta . Era inca la Istvan din Tg. Mures cand am luat-o pe a mea .Nu stiam pe care sa o aleg dar am preferat una naked. In rest astept sa vina vara la noi e zapada de juma de metru si umblu doar cu masina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Gata mi-am schimbat bujiile. Doamne ce bine si ce usor porneste. Saptamana asta schimb uleiul si filtru de ulei si apoi merg la RAR sa-i facem "vizita medicala " si apoi sa-i fac " certificatul de casatorie " . Abia astept sa-i pun numere si sa o scot pe strada . Tot in garaj la caldura sta saraca. Apropo sa-mi spuneti si mie din cat in cat timp se curata lantul?????? si cam ce probleme apar in timp. Placute de frana de unde luati ?? Vreau sa o pregatesc de iesit in primavara in deplina siguranta si cu tot ce se poate sa fie O.K. ?( nu ca nu ar fi--- dar la 32 de ani te gandesti in primul rand la siguranta) Salutare si sa ne auzim cat mai curand --- Mesaj completat în 14 Jan 2008 21:24 -------------Gata mi-am schimbat bujiile. Doamne ce bine si ce usor porneste. Saptamana asta schimb uleiul si filtru de ulei si apoi merg la RAR sa-i facem "vizita medicala " si apoi sa-i fac " certificatul de casatorie " . Abia astept sa-i pun numere si sa o scot pe strada . Tot in garaj la caldura sta saraca. Apropo sa-mi spuneti si mie din cat in cat timp se curata lantul?????? si cam ce probleme apar in timp. Placute de frana de unde luati ?? Vreau sa o pregatesc de iesit in primavara in deplina siguranta si cu tot ce se poate sa fie O.K. ?( nu ca nu ar fi--- dar la 32 de ani te gandesti in primul rand la siguranta) Salutare si sa ne auzim cat mai curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Salutari! Sunt proaspat posesor de Suzuki SV650 s in curs de transformare in naked si am o intrebare: unde este situata mufa de la contact (intrucat momentan nu am o cheie torx cu gaura sa scot contactul) pentru ca trebuie sa scot jugul de sus... pentru a gasi mufa trebuie sa scot cutia de la filtrul de aer sau merge si fara aceasta operatiune? Toate cele bune! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 boooooooooon, toate bune si frumoase, inteleg ca cei de 1.85 stau binisor pe motorul asta, dara eu am 1,95.... si parca V-Strom nu ma atarage asa mult ca SV-ul ia ziceti, ceva "brazi" calareti pe-aici?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Salutari! Sunt proaspat posesor de Suzuki SV650 s in curs de transformare in naked si am o intrebare: unde este situata mufa de la contact (intrucat momentan nu am o cheie torx cu gaura sa scot contactul) pentru ca trebuie sa scot jugul de sus... pentru a gasi mufa trebuie sa scot cutia de la filtrul de aer sau merge si fara aceasta operatiune? Toate cele bune! Multumesc! da-mi adresa ta si-ti trimit prin posta un cd cu manualul de reparatii si service de la el E in engleza dar are si poze multe asa ca poate te descurci Mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Gata mi-am schimbat bujiile. Doamne ce bine si ce usor porneste. Saptamana asta schimb uleiul si filtru de ulei si apoi merg la RAR sa-i facem "vizita medicala " si apoi sa-i fac " certificatul de casatorie " . Abia astept sa-i pun numere si sa o scot pe strada . Tot in garaj la caldura sta saraca. Apropo sa-mi spuneti si mie din cat in cat timp se curata lantul?????? si cam ce probleme apar in timp. Placute de frana de unde luati ?? Vreau sa o pregatesc de iesit in primavara in deplina siguranta si cu tot ce se poate sa fie O.K. ?( nu ca nu ar fi--- dar la 32 de ani te gandesti in primul rand la siguranta) Salutare si sa ne auzim cat mai curand din 500 in 500 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 boooooooooon, toate bune si frumoase, inteleg ca cei de 1.85 stau binisor pe motorul asta, dara eu am 1,95.... si parca V-Strom nu ma atarage asa mult ca SV-ul ia ziceti, ceva "brazi" calareti pe-aici?!? La 1.95 nu vei sta comod , iti trebuie clar ceva mai inalt. V stromul este ok din punctul asta de vedere , sau BMW R1200 GS daca ai cu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Intre timp am gasit mufa de la contact. Firul intra prin dreapta intre zabralele cadrului si se continua pana la mufa pe sub filtrul de aer. Am scos filtrul de aer si am scos mufa. @Vass_Alexandru multumesc mult pentru manual, l-am gasit pe net intre timp. Oricum m-am benoclat da sa mor daca am vazut in diagramele cu circuitul electric firul care pleaca de la contact si unde se duce el prin cadru. Referitor la inaltime eu am 1,87 si sunt cam inghesuit mai ales ca al meu e S si am si pozitia mai sport. Plus ca la 100 de kile cat am eu o buna parte din greutate sta in maini si la mers incet e f obositor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 La 1.95 nu vei sta comod , iti trebuie clar ceva mai inalt. V stromul este ok din punctul asta de vedere , sau BMW R1200 GS daca ai cu ce mda, dar n-am cu ce!!! deci, cel mai probabil V-Strom de sase-juma' dar mai catre vara...o fi din cauza lui Discovery si atuturor emisiunilor de customizari moto, dar mie mi se pare fooooooooarte subtire roata ai pe spate la V-Strom [si la SV de altfel] oricum, multumesc de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Caut urgent pedala de frana si schimbatorul de viteze, pentru un SV 650 din 99-2002. Daca aveti unul in plus, v-as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 din 500 in 500 de km care-i faza cu " din 500 in 500 de km"??????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
faraonu Postat Ianuarie 21, 2008 Share Postat Ianuarie 21, 2008 care-i faza cu " din 500 in 500 de km"??????????????????????? Din 500 in 500 de km se unge lantul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 un SV race ready e in anglia si e de vanzare, doar 4000 de lire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 NU E CHIAR EXAGERAT PRETUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 probabil ca nu, avand in vedere accesoriile de pe ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 Frati SV-isti cer o recomandare de cauciucuri, ceva nici cal nici magar, sa mearga si pe ploaie dar si pe uscat cat de cat. Voi ce ati mai pus pe ele? Si era sa uit, un ulei de furca mai bun decat cel stok, dar sa se si gaseasca la noi, care ati intarit jambele si cu ce?????? Multam anticipat!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 io am ceva pirelli, cand ii umed la o franare mai brusca aluneca , pe uscat n-am avut prob. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.