Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada.

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada.

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------
mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada.

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------
mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada.

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------
mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada.

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------
mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada.

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:25 -------------
mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada :bow: :bow: :bow: :moto: .

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

 

 

 

Motorul e SV650 ;) :bow: :bow: :bow: :bow:

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:25 -------------
mersi mult pentru informatii

 

Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata.

Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului.

 

 

Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca.

La voi nu e aceasi probloema???

 

Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada :nono: :blbl: :hug: :ok: .

Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!!

Aveti idee cand e necesar acest lucru ?

A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV??

 

 

 

Motorul e SV650 :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

 

 

--- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:28 -------------
cer scuze dar s-a blocat tasta enter si uite ce dracie a iesit

 

Mii de scuze pentru cititorii acestui forum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce faci domne cu topicu' asta? ;) Am folosit eu solutii de curatare de la benzinarii si se pare ca ar functiona doar ca la mine era mai nasol cu mizeria din rezervor, iar treaba cu carburile intradevar ar trebui reglate fiindca sunt sensibile si fac figuri imediat.

Succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Conform manualului de service sincronizarea carburatoarelor se face periodic (1 an sau 2 ani , nu mai tin minte).

 

Solutii de curatat carburatoarele nu am bagat in benzina pentru ca mai intai curata rezervorul si ti se duce mizeria in carburatoare .

 

Pentru curatarea carburatoarelor, acestea se demonteaza si se desfac .

 

Pentru sincronizare, pe site-ul cu schimbarea uleiului de furca ai si tutorial de sincronizare. E usor, dar iti trebuie 2 vacuumetre.

Eu am facut sincronizarea odata cand am cumparat 2 vacuumetre de la Louis ca era promotie (2 bucati - 25 euro). Dupa un an insa, cand am vrut sa verific sincronizarea, vacuumetrele respective erau varza, asa ca m-am dus la service.

 

N-am avut niciodata senzatia ca s-ar rupe furca la denivelari. Am fata intarita si simt denivelarile, insa nu am avut niciodata problema cu incheieturile, dar pe de alta parte nu imi las greutatea pe maini ci pe scarite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am schimbat uleiul din furca acum vreo luna. Am optat pentru un 15w ca vascositate, Motul (medium -hard adica). Diferenta ca de la cer la pamant. Inainte furca se comporta ca un imens bat de pogo, nu puteam sa iau doua curbe succesive, fara sa iau mana din gaz ca sa se descarce furca.

 

Intr-adevar, in manual scrie 491 ml pe fiecare telescop. Momentan sunt multumit de comportament, desi as fi curios cum s-ar comporta cu arcuri progresive sau macar cu arcurile comprimate. Poate ar merge chiar un 20w pentru furca? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am schimbat de curand uleiul din jambe si tot 15w i-am pus, Yacco, doar ca inca nu am iesit cu motorul. Despre arcuri sunt sigur ca rezolvi treaba cu cele progresive, oricum ar trebui sa verificati si

lungimea acestora daca tot le scoateti, di cate stiu nu trebiue sa scada su 308mm, sub aceasta dimensiune e recomandata schimbarea lor(ma refer la cele stock).

 

Va salut!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum imi dau seama daca am farul bine reglat, la SVu meu (650N)? Adica daca nu-i prea sus, sau jos. In manual nu scrie? Imi batea prea jos si l-am ridicat, dar nu imi dau seama daca nu cumva l-am ridicat prea mult? E vreo schema, ceva (tutorial) despre cum reglezi cel mai optim farul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti si fete...sunt o proaspata posesoare de sv 650 s1 (asa scrie pe cartea lui :moron: )...vineri am intrat in posesia ei :finger: este model 2003 , full carenata , de culoare albastra.... este absolut superba. pt mine a fost dragoste la prima vedere.

 

o rugaminte am si eu la voi,care ma poate ajuta cu o carte tehnica pentru ca a mea este in germana si nu pricep o iota .. :peace:

 

o sa revin si cu niste fotografii, dar sa se faca frumos afara ca sa o bag in sedinta foto. :baldy:

 

asfalt uscat si abia astept sa iesim la o plimbare :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare ..... vin cu o veste destul de trista ....am iesit la plimbare cu sv meu si i-am facut o buba...i-am rupt oglinda dreapta :bigstar: . am uitat sa mentionez ca sunt incepatoare . am mers in poligon la ilioara si m-am dat pe acolo, am incercat sa ma cunosc mai bine cu motorul meu....am luat o curba prea strans si am cazut.motorul nu are numic pentru ca am crash-pad-uri , in schimb oglinda s-a proptit in prietenul meu care a sarit sa tina motorul ...si s-a rupt....

 

asa ca fac apel la cine are pe acasa o oglinda de vanzare....sa ma anunte.

 

sa auzim de bine , fara incidente!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare, se apropie vertiginos sezonul concediilor si am o problema, adica a aparut o problema la care nu m-am gandit, daca vreu sa ma duc undeva ptr mai multe zile, ce fac cu bagajele? Stiu raspunsu': Mastercard :bigstar: sau top & side case-uri. Pe mine ma coafeaza mai bine varianta a 2a, dar de unde pot sa imi iau asa ceva? Voi aveti asa ceva pe SVurile voastre? De unde le-ati luat. Si inca ceva ce model/marca de evacuare se poatriveste pe SV. Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un tankbag cu 2 etaje + rucsac carat de pasager si a fost suficient pentru o vacanta de 7 zile x 2 persoane,

 

Pe langa stapanirea motorului, sortarea bagajelor este o abilitate de baza pt un motociclist.

 

Pentru concedii va trebui sa ai insa grija si de echipament adecvat pentru ca daca te prinde o ploaie sa nu te trezesti ud pana la chiloti si cu broaste in cizme .

 

De asemenea nu uita sa iei macar spray-ul de uns lantul deoarece kilometrii se aduna repede la drum lung si vei avea nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare, se apropie vertiginos sezonul concediilor si am o problema, adica a aparut o problema la care nu m-am gandit, daca vreu sa ma duc undeva ptr mai multe zile, ce fac cu bagajele? Stiu raspunsu': Mastercard :D sau top & side case-uri. Pe mine ma coafeaza mai bine varianta a 2a, dar de unde pot sa imi iau asa ceva? Voi aveti asa ceva pe SVurile voastre? De unde le-ati luat. Si inca ceva ce model/marca de evacuare se poatriveste pe SV. Multam.

Se pare ca nu sunt singurul care cauta asa ceva...

Eu as fi vrut suport pentru topcase si genti laterale, sau macar suporti pentru genti laterale. Am vazut undeva pe langa parcul Cismigiu un SV 650s mai nou (dupa 2003) care avea suport pentru topcase si genti laterale (daca stie cineva de unde le-a luat, etc...)

 

Nu prea stiu germana dar am vazut pe Louis un suport care e la reducere cred. E vorba de asta, dar am inteles ca ala n-ar fi suficient.

E cineva care stie germana si poate sa ma ajute?

 

Multumesc.

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat recent un tankbak de pw louis...era vreo 13 eu redus de la 30...se paoet prinde si cu curele si pe magnet...si acum ma uit pentru niste genti laterale dar din textil pt ca mi se pare ca sunt mult mai usor de utilizat,costa mult mai putin si cand nu sunt puse pe motor nu ramane un grilaj de fier ca la cele cu sidecase-uri din plastic... :D ..

 

e normal ca atunci cand am faruriel aprinse si turez motorul intensitatea luminii sa creasca?(nu mult,dar sesizabil)..ma gandesc sa nu fie bateria cam pe duca tinand cont de faptul ca eu merg mereu ziua pe faza lunga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat recent un tankbak de pw louis...era vreo 13 eu redus de la 30...se paoet prinde si cu curele si pe magnet...si acum ma uit pentru niste genti laterale dar din textil pt ca mi se pare ca sunt mult mai usor de utilizat,costa mult mai putin si cand nu sunt puse pe motor nu ramane un grilaj de fier ca la cele cu sidecase-uri din plastic... :D ..

 

e normal ca atunci cand am faruriel aprinse si turez motorul intensitatea luminii sa creasca?(nu mult,dar sesizabil)..ma gandesc sa nu fie bateria cam pe duca tinand cont de faptul ca eu merg mereu ziua pe faza lunga...

 

Pai scoate bateria si incarc-o pe redresor si dupa aia verifica incarcarea.

Cati ani are bateria ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai motoru e nou din 2006...l-am luat anul trecut are mai putin de un an de mers 7000 de km...ma gandesc ca de la mersul prin oras subturat si pe faza lunga..la un moment dat am avut o parada(motociclistii exista in trafic) si nu mai mergea claxonul eram si pe faza lunga.....apoi dupa ce am iesit din oras si am dus-o in ture mai mari si-a revenit..

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...