Balauru123 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Salut, In cazul in care ati avut nevoie de asa ceva, pe unde ma indrumati sa caut o pereche de semnalizatoare fata? Nu imi trebuie cine stie ce chestii smechere cu leduri, dar problema e sa se potriveasca fiindca stim toti ca sistemul e ceva mai dubios la SV-uri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DaCiaN0 Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 multumesc pentru sfaturi, o sa schimb bateria (o sa caut Yuasa de 12A, am inteles ca ar fi mai buna) si sa verific incarcarea bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Salut, In cazul in care ati avut nevoie de asa ceva, pe unde ma indrumati sa caut o pereche de semnalizatoare fata? Nu imi trebuie cine stie ce chestii smechere cu leduri, dar problema e sa se potriveasca fiindca stim toti ca sistemul e ceva mai dubios la SV-uri. Multumesc le am eu pe cele originale daca vrei. eu nu le folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Salut, In cazul in care ati avut nevoie de asa ceva, pe unde ma indrumati sa caut o pereche de semnalizatoare fata? Nu imi trebuie cine stie ce chestii smechere cu leduri, dar problema e sa se potriveasca fiindca stim toti ca sistemul e ceva mai dubios la SV-uri. Multumesc nu e nimic dubios, eu am alea de pe louis de le zice micro blinker, cu bec nu pe led merge orice semnal cu filet de 10 Eu cand pornesc dimineata trag socul la maxim timp de 1 minut dupa care il inchid si mai las minim 2 minute motorul sa mearga. Nu ating acceleratia decat foarte putin cand apas pe buton. Dupa aia plec dar nu trec de 4000 rpm inca 5 minute cel putin, pana se incalzeste binisor. Nu stiu daca e corect, dar eu asa fac. In legatura cu pornitul greu... 8Ah e putin. Pune 12Ah ca nu e nici o problema (si eu am). Si verifica-ti incarcarea ca nu e greu. Gasesti explicatii in topicul asta sau in manualul de intretinere pt. SV. Bafta si WELCOME TO THE CLUB. parca te-ai uitat la mine cum il pornesc si apoi ai descris... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigiberlogea Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 Salut, In cazul in care ati avut nevoie de asa ceva, pe unde ma indrumati sa caut o pereche de semnalizatoare fata? Nu imi trebuie cine stie ce chestii smechere cu leduri, dar problema e sa se potriveasca fiindca stim toti ca sistemul e ceva mai dubios la SV-uri. Multumesc Salut. Am pe stoc sub pret catalog Barracuda viper , silur (led) sau futura(led) la 28, 56, 56 € perechea. Tot pe stoc suport numar si filtru aer iar la comanda in oferta cea mai tare toba (raport calitate/pret) pt SV - Roads evacuare completa - detalii aici . Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 5, 2009 Share Postat Iunie 5, 2009 (editat) daca erau mai scumpe imi luam si eu, dar asa sunt prea ieftine , ma fac de ras cand voi spune cat am dat pe ele Editat Iunie 5, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 mariusspunceva: nu vad de ce apare ironia in postul tau...omul are preturi f bune,sub cele de catalog....acum ramane la alegerea fiecaruia daca da 50-60 eu pe o pereche de semnale...eu unul nu as da atatia bani dar asta nu inseamna ca nu sunt unii care ar da si 100 eu...fiecare are "pasaricile" lui..unii au cate un stol ... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 sau cam asa ceva . Evacuarile alea se aud cam .... foarte frumos . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Salut. Am pe stoc sub pret catalog Barracuda viper , silur (led) sau futura(led) la 28, 56, 56 € perechea. Tot pe stoc suport numar si filtru aer iar la comanda in oferta cea mai tare toba (raport calitate/pret) pt SV - Roads evacuare completa - detalii aici . Multumesc Salut, filtru de aer pentru modelele '99-'02 ai? nu vreau sa fie sport ca na.. nu merg sportiv . daca da cat e? multumesc. Da da, duminica incercam sa ne vedem. poate ne facem un obicei din asta . Am fost aseara prin bikers, abia am gasit o masa ca restu erau ocupate cu cate 2-3 persoane De data asta vin si eu motorizat, ca pana acu am fost spargatorul de gasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Iunie 6, 2009 Share Postat Iunie 6, 2009 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigiberlogea Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 (editat) daca erau mai scumpe imi luam si eu, dar asa sunt prea ieftine , ma fac de ras cand voi spune cat am dat pe ele Semnalizarile stock mi se pare ca sunt pe la vreo 15? bucata deci viper la 28? perechea mi se par o varianta demna de luat in calcul. Rizoma si Barracuda pe led sunt cam scumpe dar sunt intradevar de calitate, super design si au kit rezistentze incluse. Fiecare cu pasarica lui vb d-lui guster dar intradevar cei care au un stol comanda mansoane rizoma lux care costa 129? pret de catalog Salut, filtru de aer pentru modelele '99-'02 ai? nu vreau sa fie sport ca na.. nu merg sportiv . daca da cat e? multumesc. Da da, duminica incercam sa ne vedem. poate ne facem un obicei din asta . Am fost aseara prin bikers, abia am gasit o masa ca restu erau ocupate cu cate 2-3 persoane De data asta vin si eu motorizat, ca pana acu am fost spargatorul de gasca Salut. Filtru stock nu am,imi pare rau. Nu trebuie sa mergi sportiv ca sa iti pui un filtru mai performant BMC sau K&N. Bmc sport sunt pentru uz normal pentru uz sportiv pe circuit exista BMC race care lasa sa treaca o cantitate superioara de aer. La comanda am K&N la 80 sau BMC la 65 - http://www.bmc-sportluftfilter.de/en/030.1...999-to-2002.htm . Personal recomand BMC in caz ca te hotarasti vreodata sa ti iei un filtru sport refolosibil. Multumesc. Editat Iunie 7, 2009 de gigiberlogea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Ok, multumesc de raspuns. Ramane sa ma hotarasc, ca ar cam trebui sa-l schimb in viitorul apropiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Trupaaaa, diseara Biker's? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 doua semnale am si eu de vanzare = 20 Euro/ posta inclusa.....sunt noi , din POLO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balauru123 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Trupaaaa, diseara Biker's? Dap, asa a ramas. Sa vedem detaliile putin mai incolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 la 21.00 la biker's e ok 4 all ? Sper ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 Prezent!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 7, 2009 Share Postat Iunie 7, 2009 vine timpul sa fac si eu un nou schimb de ulei...si ma gandeam sa mai schimb cate ceva..pana acum am pus motul 300v full syntetic,dublu ester...insa as vrea sa incerc si altceva deoarece mi se pare ca e cam "zgomotos" ata pt cutie cat si la motor,motorul nu are probleme are abia 14 mii km.... voi ce ati recomanda?sa raman la motul sa pun 5100 sau 7100?sau sa schimb marca,ce ati recomanda in acest sens? nu stiu daca exista uleiuri speciale pt moto 2v..dar asteptam idei noi.. toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Buna chestie, si eu trebuie sa schimb uleiul in curand, pana acum am avut castrol 10w50 full sintetic si mi se pare si mie un pic "zgomotos" - nu stiu, poate e facut pentru chestii mai sportive. Recomandari, experiente, etc.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Eu am pus si in GS 500 si in doua SV-uri Yacco 10W40 MWX 500. Este un ule deosebit de bun, utilizat cu precadere in competitii de eduro si la motoare ce functioneaza la temeraturi ridicate, deci ar fi destul de rezistent pe timp de vara. Anul trecut am folosit si Motul (nu-mi amintesc ce tip) il cumparase un prieten, dupa nici 500 km l-am dat jos si am pus iarasi Yacco, Motulul nu mi-a placut deloc. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 Eu am pus si in GS 500 si in doua SV-uri Yacco 10W40 MWX 500. Este un ule deosebit de bun, utilizat cu precadere in competitii de eduro si la motoare ce functioneaza la temeraturi ridicate, deci ar fi destul de rezistent pe timp de vara. Anul trecut am folosit si Motul (nu-mi amintesc ce tip) il cumparase un prieten, dupa nici 500 km l-am dat jos si am pus iarasi Yacco, Motulul nu mi-a placut deloc. Numai bine! foarte posibil sa fie cum zici tu, eu am impresia ca motulul are o prea mare faima la noi. motorex am inteles ca e un ulei foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 din ce am tot citit pe forum, motul-ul e cam problematic la capitolul "zgomot",e adevarat ca nu patineaza ambreiajul,si nu papa ulei dar...la stilul meu de mers nu mai pun 300v pt ca nu are rost.... ma gandeam la motorex,din ce am vazut pe aici..multi care au avut problema cu motul,si au pus apoi motorex au eliminat problema cu zgomotul.....acum intervin alte 2 "probleme" 1.10w40(recomandat de producator) sau alta vascozitate? 1.full sau semi-sintetic? si inca o shetie interesanta am citit in manual,cum ca nu se recomanda utilizarea uleiurilor cu "energy conserving",eu cand am pus motul,m-am uitat pe motul si nu se pomenea nimic de chestia asta,la motorex nu am idee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 la stilul meu in care rar depasesc 6000 rpm eu folosesc numai semisintetic. apropo de ulei, a mai observat careva lucrul urmator: cand plec cu motorul rece imi intra foarte usor in viteze dar dupa ce se incalzeste de tot motorul se schimba mai greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 (editat) Mda.. si eu tot pe motul merg si parca ceva nu imi place, nu stiu exact ce. as mai incerca si altceva. @pogor: corect. asa face si la mine si nu imi place deloc. e adevarat ca intre 4000-5000 parca se schimba bine. nu stiu de ce si nici daca e din cauza uleiului. ma gandesc si la faptul ca atunci cand e rece e mai "gros" uleiul si de aia merge ca "unsa" cutia. Editat Iunie 8, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 8, 2009 Share Postat Iunie 8, 2009 eu momentan am 10w40 Motul. E semi-sintetic parca. Dupa ce se intalzeste bine, pe vremea asta fierbinte, schimb foarte greu la turatii mari. Aseara plecare de la semafor 1-a si direct liber . Nu puteam sa o duc in a doua, crrrrrr! . Toamna trecuta aveam 15w50 si nu am patit asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.