Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare ..... vin cu o veste destul de trista ....am iesit la plimbare cu sv meu si i-am facut o buba...i-am rupt oglinda dreapta :bigstar: . am uitat sa mentionez ca sunt incepatoare . am mers in poligon la ilioara si m-am dat pe acolo, am incercat sa ma cunosc mai bine cu motorul meu....am luat o curba prea strans si am cazut.motorul nu are numic pentru ca am crash-pad-uri , in schimb oglinda s-a proptit in prietenul meu care a sarit sa tina motorul ...si s-a rupt....

 

asa ca fac apel la cine are pe acasa o oglinda de vanzare....sa ma anunte.

 

sa auzim de bine , fara incidente!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare, se apropie vertiginos sezonul concediilor si am o problema, adica a aparut o problema la care nu m-am gandit, daca vreu sa ma duc undeva ptr mai multe zile, ce fac cu bagajele? Stiu raspunsu': Mastercard :bigstar: sau top & side case-uri. Pe mine ma coafeaza mai bine varianta a 2a, dar de unde pot sa imi iau asa ceva? Voi aveti asa ceva pe SVurile voastre? De unde le-ati luat. Si inca ceva ce model/marca de evacuare se poatriveste pe SV. Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un tankbag cu 2 etaje + rucsac carat de pasager si a fost suficient pentru o vacanta de 7 zile x 2 persoane,

 

Pe langa stapanirea motorului, sortarea bagajelor este o abilitate de baza pt un motociclist.

 

Pentru concedii va trebui sa ai insa grija si de echipament adecvat pentru ca daca te prinde o ploaie sa nu te trezesti ud pana la chiloti si cu broaste in cizme .

 

De asemenea nu uita sa iei macar spray-ul de uns lantul deoarece kilometrii se aduna repede la drum lung si vei avea nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare, se apropie vertiginos sezonul concediilor si am o problema, adica a aparut o problema la care nu m-am gandit, daca vreu sa ma duc undeva ptr mai multe zile, ce fac cu bagajele? Stiu raspunsu': Mastercard :D sau top & side case-uri. Pe mine ma coafeaza mai bine varianta a 2a, dar de unde pot sa imi iau asa ceva? Voi aveti asa ceva pe SVurile voastre? De unde le-ati luat. Si inca ceva ce model/marca de evacuare se poatriveste pe SV. Multam.

Se pare ca nu sunt singurul care cauta asa ceva...

Eu as fi vrut suport pentru topcase si genti laterale, sau macar suporti pentru genti laterale. Am vazut undeva pe langa parcul Cismigiu un SV 650s mai nou (dupa 2003) care avea suport pentru topcase si genti laterale (daca stie cineva de unde le-a luat, etc...)

 

Nu prea stiu germana dar am vazut pe Louis un suport care e la reducere cred. E vorba de asta, dar am inteles ca ala n-ar fi suficient.

E cineva care stie germana si poate sa ma ajute?

 

Multumesc.

Editat de crispus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat recent un tankbak de pw louis...era vreo 13 eu redus de la 30...se paoet prinde si cu curele si pe magnet...si acum ma uit pentru niste genti laterale dar din textil pt ca mi se pare ca sunt mult mai usor de utilizat,costa mult mai putin si cand nu sunt puse pe motor nu ramane un grilaj de fier ca la cele cu sidecase-uri din plastic... :D ..

 

e normal ca atunci cand am faruriel aprinse si turez motorul intensitatea luminii sa creasca?(nu mult,dar sesizabil)..ma gandesc sa nu fie bateria cam pe duca tinand cont de faptul ca eu merg mereu ziua pe faza lunga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mi-am luat recent un tankbak de pw louis...era vreo 13 eu redus de la 30...se paoet prinde si cu curele si pe magnet...si acum ma uit pentru niste genti laterale dar din textil pt ca mi se pare ca sunt mult mai usor de utilizat,costa mult mai putin si cand nu sunt puse pe motor nu ramane un grilaj de fier ca la cele cu sidecase-uri din plastic... :D ..

 

e normal ca atunci cand am faruriel aprinse si turez motorul intensitatea luminii sa creasca?(nu mult,dar sesizabil)..ma gandesc sa nu fie bateria cam pe duca tinand cont de faptul ca eu merg mereu ziua pe faza lunga...

 

Pai scoate bateria si incarc-o pe redresor si dupa aia verifica incarcarea.

Cati ani are bateria ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai motoru e nou din 2006...l-am luat anul trecut are mai putin de un an de mers 7000 de km...ma gandesc ca de la mersul prin oras subturat si pe faza lunga..la un moment dat am avut o parada(motociclistii exista in trafic) si nu mai mergea claxonul eram si pe faza lunga.....apoi dupa ce am iesit din oras si am dus-o in ture mai mari si-a revenit..

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai motoru e nou din 2006...l-am luat anul trecut are mai putin de un an de mers 7000 de km...ma gandesc ca de la mersul prin oras subturat si pe faza lunga..la un moment dat am avut o parada(motociclistii exista in trafic) si nu mai mergea claxonul eram si pe faza lunga.....apoi dupa ce am iesit din oras si am dus-o in ture mai mari si-a revenit..

 

Incarca bateria si dupa aia verifica incarcarea.

E posibil sa fie si bateria descarcata de peste iarna : ai mai pornit motorul asta iarna ?

Bateria a stat la incarcat ?

 

Motorul fiind nou, bateria ar trebui sa fie buna.

Raman 2 posibilitati : n-ai incarcat-o peste iarna si ai inceput anul cu ea descarcata sau in cazul in care ai intretinut-o bine, e o problema de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sau pur si simplu motoreta functioneaza corect pt ca asa e modelu. Din cate stiu eu SV-ul nu are un alternator f puternic. Ceva de genu 300 W, iar aceasta valoare nu e dezvoltata decat la ceva ture, vreo 5000, no way near de relanti. Asa ca la atatia consumatori (faruri, stop, bord, alea alea) eu zic ca e normal ca intensitatea sa creasca putin atunci cand turezi motorul. Si la Bandit e asa iar alternatorul la Bandit 600 din prima generatie e de 400 W iar la cel 2000-2004 e de 550 W.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateria nu a fost pusa la incarcat peste iarna...eu am iesit iarna o data la 2 sapt asa poate chiar mai des uneori.....oricum cresterea in intensitate a luminii are loc daca o turez pe la 3-3500 rpm...de ci inclin sa cred ca ar fi vb de ceea ce spune emppu .. :D

 

si inca o intrebare..am obs de ceva timp ca franele nu prea mai tin..am fo la service si mi-au spus ca placutele sunt bune dar ca sunt din material "sintetic"(sau ceva de genul....nu mai stiu sigur..)si ca nu prea au ce sa le faca eventual sa le lubrifieze sau daca nu sa le schimb.....

2.in mers se aude un suierat sa zic la roata spate (asa mi se pare) atunci cand ma aplec pe curbe...am crezut la inceput ca mi se pare..dar apoi am repetata faza pe la 30 la ora cu viziera ridicata si cu ambreiajul tras...si chiar se aude...

mecanicul a zis ca de rulmenti nu poate fi vb motorul avand 7000 de km,roata era stransa,el zice ca ar fii de la palcute..dar ma gandesc ca nu prea ar avea sens sa scoata sunetul ala de la placute..omu a dat o tura cu ea si a zis ca nu i se pare nici un sunet ciudat..cert e ca la inceput nu scotea sunetul respectiv...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din intelepciunea celor de pe forumuri dedicate in intregime SV-ului: Ignition Retard Mechanism o chestie care modifica aprinderea in treptele 2 si 3 pentru ca SV-ul sa treaca de testul de zgomot cu pretul unuei mici pierderi de putere. Remedierea acestei "probleme" poate fi rezolvata foarte usor prin deconectarea a doua fire, operatiunea fiind extrem de simpla si la indemana oricui.

Intreaga operatiune o gasiti pe larg la http://www.sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca o intrebare..am obs de ceva timp ca franele nu prea mai tin..am fo la service si mi-au spus ca placutele sunt bune dar ca sunt din material "sintetic"(sau ceva de genul....nu mai stiu sigur..)si ca nu prea au ce sa le faca eventual sa le lubrifieze sau daca nu sa le schimb.....

 

:D Placute lubrifiate?? Ce sa faca... sa puna niste vaselina sau ulei pe placute sa "lunece" mai bine? :whip: Cred ca au zis sau vroiau sa zica, ca placutele sunt sinterizate. Nu stiu de la ce firma sunt placutele tale insa daca sunt sinterizate si mai au carne... stai linistit ca nu au nimic, si sunt oricum mai bune decat cele organice. Curata si tu discurile si etrierii cu spray de frane, verifica si tu daca mai ai "carne" pe placute. Daca etrierii+placutele si discurile sint OK... nu e altceva de facut decat sa schimbi lichidul de frana si sa aerisesti calumea sistemul.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pot pronunta asa. Nu stiu ce intelegi prin "suierat". Nu stiu cum suna "suierat-ul" la tine. E posibil sa fie doar o inchipuire, mai ales avand in vedere ca motoru tau e ca si nou. Cureti si ungi regulat lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap e uns in ultimul timp l-am uns din 500 in 500 km...dar adevaru e ca la inceput nu stiam cum se intretine un lant...eu avand doar scutere inainte si un enduro cu care rupeam coclaurile.. :moto: ....ajunsese lantu sa scartaie la viteza mica...dar l-am dus imediat la curatat si uns si l-am facut ca nou ..dar cu ceva munca...si de atunci il intretin periodic..nu are cum sa fie de la lant..parerea mea...

 

zgomotul e geva de genul ca o planetara la masina cand intri in curba...dar directia nu-mi este afectata ...daac mecanicul mi-a zis ca el nu simte nimic nu am de ec sa-mi fac grija....omu avand destula experienta in domeniu..

 

 

toate cele bune si sa ne vedem la o intalnire de sv-isti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap e uns in ultimul timp l-am uns din 500 in 500 km...

 

Ai putea sa-l ungi putin mai des. Intervalele de servisare si de lucrari de intretinere care sunt date de manuale sau recomandate de altii pe afara se aplica strict in tarile civilizate. In tari din lumea a 3 a precum Romanica, Angola, Libya, Namibia etc nu strica daca curatam lantul, suflam/schimbam filtru de aer, schimbam uleiu in motor si furca etc inainte de intervalele prescrise.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare...dupa ce se aprinde beculetul de la benzina cam pt cati km mai este benzina??? si ma refer la un sv de 650...

:)

 

La al meu, 650 k2, martoru de benzina se aprinde si blinkane incet cand mai am cam 3,5L de benzol si ramane aprins tot timpu cand ajunge la 1,5L, la celelate nu stiu cum e, dar citeste in owner's manual ca trebuie sa scrie, deci teoretic dupa ce se aprinde prima data mai poti merge cam 50km, dupa mai merge, dar pe liber si impinsa. Oricum yo daca vad ca se aprinde "vanez" prima benzinarie. Asfalt...

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ziceam ca la 500 de km ar fii ok sa ung lantul ..in carte scrie la 1000....

 

azi am fo pe dealu negru si mis pare ca se aude parac ma tare acel zgomot pe curbe si franele nu mai tin deloc bine...mi-a spus cineva ca s-ar putea ca placutele sa nu prinda bien pe disc si sa se fi deformat discul de frana... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ati incercat careva sa dezactivati "ignition retard" -ul?

 

io da... maine ii fac un testrun (pana acum merea cu ~110max in a II-a, sper ca cresterea de putere sa i-mi permita 120 :) )

 

 

 

lateredit: am facut testrun-ul 120 km/h max. in treapta a II-a.. inainte sa scot acele 2 fire prindea ~110

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti

am A-ul de 2 ani si pana acum nu m-am suit pe un motor in trefic. m-am hotarat sa-mi iau unul, am fost la prisma la targ si mi-a ramas gandul la sv 650 necarenat. recunosc ca initial am vrut sa ma orientez spre ceva mai mic - 250cc dar oferta este foarte slaba la capitolul asta.

ma intereseaza daca mai e cine aici care a inceput pe sv direct sa-mi impartasesca din experienta.

as purtea sa-l limitez cumva la 100 km/h pentru inceput? nu ca as fi un inconstient, am 32 ani si 200 mii km cu masina dar din cate am citit pe aici motorul te fura la viteza.

ce parere aveti de abs la moto, este eficient? .... din motive financiare as alege modelul fara abs dar daca se dovedeste imperios necesar as face un efort.

abs-ul este intalnit si pe fata si pe spare avand in vedere ca are doua frane complet independente?

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...