vass_alexandru Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada. Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada. Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada. Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada. Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada. Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:23 -------------mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada. Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:25 -------------mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada . Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? Motorul e SV650 --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:25 -------------mersi mult pentru informatii Abia astept sa-mi soseasca semeringurile si am sa folosesc acest tutorial pentru mentenanta de la furca din fata. Apropo cand le-am desfacut surubul de sus am descoperit ca avea o bucata de teava de lungimea de 4 cm . Cred ca era pusa acolo pentru rigidizarea arcului. Mie personal mi se pare un pic cam dura suspensia pe fata . Cel putin pentru drumurile din zona mea. Prea la fiecare groapa sau denivelare ai impresia ca se rupe parca furca. La voi nu e aceasi probloema??? Im rest ca motor e super ok . Te pune dracu sa scapi mana in gaz incepe sa plece spatele in dreapta sau in stanga. Imi place mult desi nu vreau sa-mi pun mintea cu el , poate ma da jos. Im oras ca manevrabilitate este super OK. .Din pacate ieri a nins iara si trebuie sa merg cu masina o perioada . Am citit la cineva ca si-a reglat ( sincronizat ) carburatoarele !!!! Aveti idee cand e necesar acest lucru ? A pus cineva in benzina solutii de curatat carburatorul -de alea care se gasesc la Mol sau OMV?? Motorul e SV650 --- Mesaj completat în 25 Mar 2008 11:28 -------------cer scuze dar s-a blocat tasta enter si uite ce dracie a iesit Mii de scuze pentru cititorii acestui forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Ce faci domne cu topicu' asta? Am folosit eu solutii de curatare de la benzinarii si se pare ca ar functiona doar ca la mine era mai nasol cu mizeria din rezervor, iar treaba cu carburile intradevar ar trebui reglate fiindca sunt sensibile si fac figuri imediat. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Conform manualului de service sincronizarea carburatoarelor se face periodic (1 an sau 2 ani , nu mai tin minte). Solutii de curatat carburatoarele nu am bagat in benzina pentru ca mai intai curata rezervorul si ti se duce mizeria in carburatoare . Pentru curatarea carburatoarelor, acestea se demonteaza si se desfac . Pentru sincronizare, pe site-ul cu schimbarea uleiului de furca ai si tutorial de sincronizare. E usor, dar iti trebuie 2 vacuumetre. Eu am facut sincronizarea odata cand am cumparat 2 vacuumetre de la Louis ca era promotie (2 bucati - 25 euro). Dupa un an insa, cand am vrut sa verific sincronizarea, vacuumetrele respective erau varza, asa ca m-am dus la service. N-am avut niciodata senzatia ca s-ar rupe furca la denivelari. Am fata intarita si simt denivelarile, insa nu am avut niciodata problema cu incheieturile, dar pe de alta parte nu imi las greutatea pe maini ci pe scarite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Si eu mi-am schimbat uleiul din furca acum vreo luna. Am optat pentru un 15w ca vascositate, Motul (medium -hard adica). Diferenta ca de la cer la pamant. Inainte furca se comporta ca un imens bat de pogo, nu puteam sa iau doua curbe succesive, fara sa iau mana din gaz ca sa se descarce furca. Intr-adevar, in manual scrie 491 ml pe fiecare telescop. Momentan sunt multumit de comportament, desi as fi curios cum s-ar comporta cu arcuri progresive sau macar cu arcurile comprimate. Poate ar merge chiar un 20w pentru furca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Si eu am schimbat de curand uleiul din jambe si tot 15w i-am pus, Yacco, doar ca inca nu am iesit cu motorul. Despre arcuri sunt sigur ca rezolvi treaba cu cele progresive, oricum ar trebui sa verificati si lungimea acestora daca tot le scoateti, di cate stiu nu trebiue sa scada su 308mm, sub aceasta dimensiune e recomandata schimbarea lor(ma refer la cele stock). Va salut!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Arcurile progresive fac toti banii. Si un ulei putin mai vascos la fel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Cum imi dau seama daca am farul bine reglat, la SVu meu (650N)? Adica daca nu-i prea sus, sau jos. In manual nu scrie? Imi batea prea jos si l-am ridicat, dar nu imi dau seama daca nu cumva l-am ridicat prea mult? E vreo schema, ceva (tutorial) despre cum reglezi cel mai optim farul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Aprilie 10, 2008 Share Postat Aprilie 10, 2008 Gata ieri au venit garniturile pentru furca si le-am schimbat .Apoi am facut o tura de cartier. Se simte o deosebire fantastica.Nu mai scutura absolut deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Aprilie 11, 2008 Share Postat Aprilie 11, 2008 Ce fac unii in state cu SV-urile Aveti si niste filmulete acolo sectiunea video http://nationalsvrally.com/index.php?optio...ge&Itemid=1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Aprilie 12, 2008 Share Postat Aprilie 12, 2008 Frumos, zici ca esti pe Cheia in anumite portiuni sau in regiunea Anina. Mai fac ei si campionat de mini-twins pentru SV650 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Salutare baieti si fete...sunt o proaspata posesoare de sv 650 s1 (asa scrie pe cartea lui )...vineri am intrat in posesia ei este model 2003 , full carenata , de culoare albastra.... este absolut superba. pt mine a fost dragoste la prima vedere. o rugaminte am si eu la voi,care ma poate ajuta cu o carte tehnica pentru ca a mea este in germana si nu pricep o iota .. o sa revin si cu niste fotografii, dar sa se faca frumos afara ca sa o bag in sedinta foto. asfalt uscat si abia astept sa iesim la o plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Asteptam pozele . Pentru manual mergi pe www.sv650.org pe sectiunea de FAQ si da o cautare dupa 'manual'. Ar trebui sa gasesti atat manualul utilizatorului cat si manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 Sa-l stapanesti cu placere pune si ceva poze cu el. Eu am manualele de la sv-ul de 1000 dar ala cu intretinerea periodica cred ca e bun si la tine, da semn daca il vrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 14, 2008 Share Postat Aprilie 14, 2008 multumesc... in ceea ce priveste manualul il vreau..daca l-ai avea in format electronic ar fi mai mult decat perfec.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 da-mi un pm cu mail-ul sa ti-l trimit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 salutare ..... vin cu o veste destul de trista ....am iesit la plimbare cu sv meu si i-am facut o buba...i-am rupt oglinda dreapta . am uitat sa mentionez ca sunt incepatoare . am mers in poligon la ilioara si m-am dat pe acolo, am incercat sa ma cunosc mai bine cu motorul meu....am luat o curba prea strans si am cazut.motorul nu are numic pentru ca am crash-pad-uri , in schimb oglinda s-a proptit in prietenul meu care a sarit sa tina motorul ...si s-a rupt.... asa ca fac apel la cine are pe acasa o oglinda de vanzare....sa ma anunte. sa auzim de bine , fara incidente!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 pe ebay gasesti o tona Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 sarutmana de sfat dar poxipolul lipeste atat de bineee.....nici nu se cunoaste.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Saltare, se apropie vertiginos sezonul concediilor si am o problema, adica a aparut o problema la care nu m-am gandit, daca vreu sa ma duc undeva ptr mai multe zile, ce fac cu bagajele? Stiu raspunsu': Mastercard sau top & side case-uri. Pe mine ma coafeaza mai bine varianta a 2a, dar de unde pot sa imi iau asa ceva? Voi aveti asa ceva pe SVurile voastre? De unde le-ati luat. Si inca ceva ce model/marca de evacuare se poatriveste pe SV. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Eu am folosit un tankbag cu 2 etaje + rucsac carat de pasager si a fost suficient pentru o vacanta de 7 zile x 2 persoane, Pe langa stapanirea motorului, sortarea bagajelor este o abilitate de baza pt un motociclist. Pentru concedii va trebui sa ai insa grija si de echipament adecvat pentru ca daca te prinde o ploaie sa nu te trezesti ud pana la chiloti si cu broaste in cizme . De asemenea nu uita sa iei macar spray-ul de uns lantul deoarece kilometrii se aduna repede la drum lung si vei avea nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) Saltare, se apropie vertiginos sezonul concediilor si am o problema, adica a aparut o problema la care nu m-am gandit, daca vreu sa ma duc undeva ptr mai multe zile, ce fac cu bagajele? Stiu raspunsu': Mastercard sau top & side case-uri. Pe mine ma coafeaza mai bine varianta a 2a, dar de unde pot sa imi iau asa ceva? Voi aveti asa ceva pe SVurile voastre? De unde le-ati luat. Si inca ceva ce model/marca de evacuare se poatriveste pe SV. Multam. Se pare ca nu sunt singurul care cauta asa ceva... Eu as fi vrut suport pentru topcase si genti laterale, sau macar suporti pentru genti laterale. Am vazut undeva pe langa parcul Cismigiu un SV 650s mai nou (dupa 2003) care avea suport pentru topcase si genti laterale (daca stie cineva de unde le-a luat, etc...) Nu prea stiu germana dar am vazut pe Louis un suport care e la reducere cred. E vorba de asta, dar am inteles ca ala n-ar fi suficient. E cineva care stie germana si poate sa ma ajute? Multumesc. Editat Aprilie 24, 2008 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 eu mi-am luat recent un tankbak de pw louis...era vreo 13 eu redus de la 30...se paoet prinde si cu curele si pe magnet...si acum ma uit pentru niste genti laterale dar din textil pt ca mi se pare ca sunt mult mai usor de utilizat,costa mult mai putin si cand nu sunt puse pe motor nu ramane un grilaj de fier ca la cele cu sidecase-uri din plastic... .. e normal ca atunci cand am faruriel aprinse si turez motorul intensitatea luminii sa creasca?(nu mult,dar sesizabil)..ma gandesc sa nu fie bateria cam pe duca tinand cont de faptul ca eu merg mereu ziua pe faza lunga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 eu mi-am luat recent un tankbak de pw louis...era vreo 13 eu redus de la 30...se paoet prinde si cu curele si pe magnet...si acum ma uit pentru niste genti laterale dar din textil pt ca mi se pare ca sunt mult mai usor de utilizat,costa mult mai putin si cand nu sunt puse pe motor nu ramane un grilaj de fier ca la cele cu sidecase-uri din plastic... .. e normal ca atunci cand am faruriel aprinse si turez motorul intensitatea luminii sa creasca?(nu mult,dar sesizabil)..ma gandesc sa nu fie bateria cam pe duca tinand cont de faptul ca eu merg mereu ziua pe faza lunga... Pai scoate bateria si incarc-o pe redresor si dupa aia verifica incarcarea. Cati ani are bateria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) pai motoru e nou din 2006...l-am luat anul trecut are mai putin de un an de mers 7000 de km...ma gandesc ca de la mersul prin oras subturat si pe faza lunga..la un moment dat am avut o parada(motociclistii exista in trafic) si nu mai mergea claxonul eram si pe faza lunga.....apoi dupa ce am iesit din oras si am dus-o in ture mai mari si-a revenit.. Editat Aprilie 24, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.