kidal Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 eh, asa da... acum am inteles si eu cei cu patinajul artistic 10x a lot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Stie cineva care e depresiunea maxima la carburator (masurata in "locurile de unde se face sincronizarea) ? Ceasurile de pe Louis au plaja de -1bar - 0 (am gasit la firme din Bucuresti, vacuumetre similare cu preturi pana in 10E pt clasa de precizie 1.6) Vreau sa-mi fac un sincro tester din ala, si nu stiu daca e nevoie chiar de asa mult (-1bar). As putea alege o valoare maxima mai mica si as castiga la acuratetea reglajului (de ex -400 mbar). Din cate am vazut cand se facea sincronizarea, mai mult de -250mbar n-am vazut sa treaca. In manual, la sectiunea Calibrating each gauge, negative pressure: 6.8 - 13.6kPa. Daca despre asta ar fi vorba, atunci ar insemna cam maxim ~140 mbar. Idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 cumpara numai un set normal, care e mai ieftin. toata chestia este sa ai doua valori egale, masura nu e importanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 pai da, dar daca si-l face oricum trebuie sa poata masura peste vacuumul facut de carburi ca altfel va avea 2 valori egale la capat de scara Exact. Asta ziceam si eu... -1 bar acopere sigur, dar din cate mi-aduc aminte maximul era pe undeva la -250mbar, si daca as alege 2 de -400mbar de ex, as avea o precizie mai buna. Isi aduce aminte cineva de la ultima sincronizare cam care a fost maximul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 o piesa noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 depinde... de cat ulei consuma motorul. din cate stiu, daca mergi mult cu frana de motor (depresiune mare pe admisie) sau cu o turatie mica pentru treapta de viteza respectiva (de obicei cand tragi acceleratia simti o lipsa putere, ... Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 8, 2009 Share Postat Iulie 8, 2009 Adica daca folosesc mai mult frana de motor e normal sa consume ulei? Sa inteleg ca nu e chiar bine sa folosesti frana de motor? Din cate stiu da. Deoarece la frana de motor, clapeta obturatoare a carburatorului e inchisa, aer nu se trage, in cilindru si in cotul de admisie se face o depresiune mai mare (un vacum mai mare), depresiune care prin alezaje, sau prin locasul segmentilor trage ulei (binenteles ca nu in cantitati f mici). La motoare cu carburatoare vechi (de ex. carburatorul de dacie) se consuma si mai multa benzina. Ce parere aveti de uleiurile mobil1? azi mi-am comandat mobil1 extra 4T 10w40, semisintetic, 25 ron/l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) @pepsi: Am un prieten care baga in GSX asa ceva de cativa ani, si nu are probleme. Si inainte de GSX a bagat in CBRF2, si la fel, fara probleme. Cred ca e OK. @aoleks: daca scapi motoru pe dunga, cam cat sunt de rezistente jucariile din poza? Editat Iulie 9, 2009 de Tija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 la fel de rezistente ca si cele originale... avantajul e ca pentru setul asta poti comanda doar piesele care s-au rupt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 @aoleks: cat te-o costat scaritele? is complet reglabile? is din aluminiu sau inox? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) le-am luat la mana a 2-a, cu 150 euro inclusiv taxe postale!!! un set nou de la ceva firma dubioasa ma costa minim 300 euro, iar daca vreau unu de firma (nu yoshimura) cel putin 4-500 euro, deci asta e perfect! e din aluminiu (ergal), anodizat si complet reglabil ! Editat Iulie 9, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Care mai veniti la Predeal ?........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 mai sunt vreo 2 ore si m-am tirat la predeal..ne vedem pe acolo sa mai vb una alta despre sv-uri...ne recunoastem noi cumva.. asaflt usact si vreme buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Inca sunt la birou, pornesc spre Predeal dupa 16o'clock. Cius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ochitu Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Pe la 15:30 o iau si eu din loc. Fac o scurta oprire pe la Campina si ajung "spre seara". C ya there... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 are cineva o piulita in plus de la oglinda ? spre mirarea mea, ma intorceam de la munca si am obs ca oglinda dreapta e deranjata, apoi ca sta prinsa intr-un singur surub. as fi tare recunoscator.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 ce tip de piulita are oglinda originala? M6, cu autoblocare? daca da, poti gasi la orice magazin de suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 ce tip de piulita are oglinda originala? M6, cu autoblocare? daca da, poti gasi la orice magazin de suruburi nu chiar, piulita e lunga si intra pe surubul oglinzii, iar in capat e mai lata sa se prinda de cadru. :| nu stiu cum sa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Cred ca stiu de ce ciudatenie vorbesti. Eu am mers cu una lipsa cateva luni, pana un prieten (si talentat mecanic/vopsitor/etc) mi-a "fabricat" una. Cred ca totusi daca te chinui un pic poti sa pui cel putin provizoriu si o piulita normala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 nu chiar, piulita e lunga si intra pe surubul oglinzii, iar in capat e mai lata sa se prinda de cadru. :| nu stiu cum sa fac. poti pune o poza? ca is chiar curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 eu am dat de o mare problema si am nevoie de ceva ajutor. ieri am vrut sa scot bujia cilindrului spate si am scos-o dar...fara filet. acesta a ramas intepenit in chiulasa. am demontat chilasa si in incercarea de a scoate restul de filet de la bujie, am mai rupt un surub de 8 in interiorul filetului de la bujie. ar fi doua solutii: schimabat chiulasa sau rectificat /bucsat filetul pentru bujie(cum se mai facea la dacii). maine ma duc la ceva strungar sa vad daca ma poate ajuta, dar preventiv: stiti pe cineva care dezmembreaza sv si vinde motorul pe bucati? in mod normal chiulasa cilindrului spate ar terbui sa supravietuiasca oricarui accident. multumiri anticipate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 adica filetul de pe bujie o ramas in chiuloasa? asta inseamna ca sa rupt bujia, nu? nu ai putea sa sudezi o tija de ea (de bucata rupta) si cu ajutorul ei sa o scoti? ar mai fii si alte solutii, un strungar bun sau un frezor mai degraba 100% ca te poate ajuta bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 adica filetul de pe bujie o ramas in chiuloasa?asta inseamna ca sa rupt bujia, nu? nu ai putea sa sudezi o tija de ea (de bucata rupta) si cu ajutorul ei sa o scoti? ar mai fii si alte solutii, un strungar bun sau un frezor mai degraba 100% ca te poate ajuta bafta am incercat ceva metode, dar e foarte bine intepenit restul ala de filet acum plec la un strungar sa vedem ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SEBYK Postat Iulie 11, 2009 Share Postat Iulie 11, 2009 In primul rand salutare tuturor. E tarziu si mi se cam inchid ochii, si nu mai am rabdare sa citesc toate paginile..... Ideea generala e ca ma bate gandul sa imi iau un SV 650 din 2000. Motorul la prima vedere arata bine, ingrijit...inca nu am mers cu el. Ce ma intereseaza pe mine: -el e naked....se poate pune carena fata de la un sv650s? -ce probleme frecvente(daca exista asa ceva) are acest model? -La ce ar trebui sa fiu atent in mod special? Sper ca o sa ma ajutati cu niste raspunsuri...si eventual sa ma alatur si eu posesorilor de SV si sa mai adaug o suzeta in garaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.