vass_alexandru Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d Da superbe sv-uri .E multa munca de facut dar timpul e asa de scurt . Asa ca ma multumesc cu ce a facut fabrica parca sudeaza mai bine decat ala. M-am uitat la sudurile din poza si intamplator la servici am asistat lal niste probe facute la niste suduri. Acestea se gameaza pentru a vedea unele imperfectiuni ale suduri. Chiar nu m-as risca sa-mi pun viata in pericol dupa sudura altuia. Fabrica e fabrica . Dar ca dizain nota 10 . Si apropo care-i simtomul ca carburatoarele nu sunt reglate bine ??? Macar sa nu ma duc degeaba la service. Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ??? E cam acelasi motor dar suspensia difera. Sper sa nu supar pe cineva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Salut ... am fost la rar si mi-am facut si itp-ul ... a costat 120 RON toata treaba ... s-au miscat repede ... intr-o jumatate de ora aveam tot Am observat ca nu-mi merge nici vitezometrul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Salut ... am fost la rar si mi-am facut si itp-ul ... a costat 120 RON toata treaba ... s-au miscat repede ... intr-o jumatate de ora aveam tot Am observat ca nu-mi merge nici vitezometrul ... Deci cel mai probabil melcul ala de la roata.. Aceeasi pb am avut-o si eu si am rezolvat-o schimband melcul cu tot cu cablaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d Intradevar, arata foarte bine rezultatul final, dar pentru asa ceva trebe timp si mai ales bani si yo nu ma incadrez la nici una din categorii (mi-am luat gume noi si inca n-am avut timp sa ma duc rotile la echilibrat, munca asta ). Da superbe sv-uri .E multa munca de facut dar timpul e asa de scurt . Asa ca ma multumesc cu ce a facut fabrica parca sudeaza mai bine decat ala. M-am uitat la sudurile din poza si intamplator la servici am asistat lal niste probe facute la niste suduri. Acestea se gameaza pentru a vedea unele imperfectiuni ale suduri. Chiar nu m-as risca sa-mi pun viata in pericol dupa sudura altuia. Fabrica e fabrica .Dar ca dizain nota 10 . Si apropo care-i simtomul ca carburatoarele nu sunt reglate bine ??? Macar sa nu ma duc degeaba la service. Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ??? E cam acelasi motor dar suspensia difera. Sper sa nu supar pe cineva . Yo de pozitie chiar nu ma plang, ce-i drept nu am facut nici un drum lung, pana acum, in doi si full de bagaje. Pozitia pasagerului s-ar putea sa fie un pic cam incomoda, acum depinde si de dimensiunile pasagerului, daca-i una mica, incape bine; daca-i maricica sigur o sa se planga de dureri de picioare V Stromu' imi place mult, am oscilat destul de mult inainte de a-mi lua SVul, pentru un V Strom, dar pana la urma am ramas la prima iubire - adica dragoste la prima vedere. Editat Iunie 4, 2008 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 la s nu s-a pus niciodata problema vantului, cel putin nu la mine. merg si cu 140 si nu simt nimic, in timp ce pe un naked imi fluturau ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) cat ma costa melcul ala cu tot cu cablaj ? de unde il iau ? vreau sa-i fac schimbul de ulei , filtre ... ce ulei trebuie sa-i pun si de unde sa iau filtre ? Multumesc de informatii !! Editat Iunie 4, 2008 de Cristi.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 eu am luat de pe louis atat filtru cat si uleiul 4L ~ 50 E Castrol GP 10W40 semisintetic, un pic mai scump gasesti full sintetic RS 10W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ... scuzati ca pun atatea intrebari dar sunt " motociclist " de 2 zile ... am terminat cu actele , inmatriculat si tot ce trebuie ... am stat la niste cozi la noul sediu din pipera ( ) ... abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el Editat Iunie 4, 2008 de Cristi.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ... abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el referitor la prima chestie 1 daca e in viteza si tin de ambreiaj nu am buton de start ( e un interblocaj ) 2. atentie mare daca esti incepator cu SV-ul ca te da jos din sa imediat azi m-am intalnit cu niste prieteni care si-au adus motoare din austria 1-ul si-a luat un CBR 600 pana la 5000 de ture e o pisica parca nu are deloc vlaga al 2-lea si-a luat un kawa 250 ninja ( de fapt era o tipa ) nou noutz parca mergeam cu mobra (nici un pic de senzatie ) nimic pana lua demaraj plangeai Si eu care eram nemultumit de SV -ul meu acum imi vine sa-l pup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ... scuzati ca pun atatea intrebari dar sunt " motociclist " de 2 zile ... am terminat cu actele , inmatriculat si tot ce trebuie ... am stat la niste cozi la noul sediu din pipera ( ) ... abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el incearca sa reglezi cursa ambreiajului la intrarea cablului in cutie. daca ai manual de intretinere scrie acolo cum trebe, daca nu, dul la mecanic:P nus sigur ca aceasta e motivul, fosta mobra facea la fel si din aceasta cauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 un service ( mecanic ) bun imi recomandati va rog ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidelu89 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 (editat) ...hei am si eu o intrebare unde gasesc carene pt sv650s ...si cam la ce pret ? an 2000 Editat Iunie 6, 2008 de ovidelu89 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 pe ebay de exemplu voi la cati km schimbati uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidelu89 Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 da la noi in tara ceva magazin pt carene ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 voi la cati km schimbati uleiul? Eu il; schimb la 7000 asa mi-a recomandat tipul de la care l-am luat . Si la fel mi-au spus si cei de la B&S Motors . Pentru 150 lei nu are rost sa trag de el mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 asa de mult se tine un schimb? :-s am ajuns aproape de 4000 si credeam ca tre schimbat PS: Vand sv 650s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 LA MODELUL MEU 03+, SCRIE CA LA 6000 DAR EU IL SCHIMB LA 5000 CA-I MAI BINE..CU TOATE CA-I PUN NUMAI MOTUL DOUBLE ESTER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 carene se pot lua de pe poly26.com. e un site francez care face carene pentru aproape toate tipurile de motoare. preturi relativ bune, marfa e super ok! am insa o intrebare pentru cei care au un sv650 de ceva mai mult timp. care e faza cu cilindrul din fata care refuza sa porneasca cand ploua tare? sau nu am inteles eu bine? nu de alta dar as vrea sa gasesc o solutie inainte sa se intample, avand in vedere ca eu conduc si pe ploaie. nu vreau sa raman cu un singur cilindru pe autostrada. si ar mai fi o intrebare: suspensia fata, e adevarat ca e prea slaba? de fiecare data cand intru mai tare in curba simt ca roata intra in voblaj (nu pic sau ceva, dar nu am sentimentul ala de siguranta pe care il aveam pe gsx650f de exemplu). cum e? PS: http://www.poly26.com/carenage-suzuki-kit-...9-02_4-365.html un kit de carene race pentru sv650s! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 Arata foarte bine carenele si toba montata sus. Am vazut pe net niste poze cu SV-uri modificate atat pt circuit cat si streetfighter si aveau furci upside-down. Sunt mai bune decat alea normale nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 (editat) carene se pot lua de pe poly26.com. e un site francez care face carene pentru aproape toate tipurile de motoare. preturi relativ bune, marfa e super ok! am insa o intrebare pentru cei care au un sv650 de ceva mai mult timp. care e faza cu cilindrul din fata care refuza sa porneasca cand ploua tare? sau nu am inteles eu bine? nu de alta dar as vrea sa gasesc o solutie inainte sa se intample, avand in vedere ca eu conduc si pe ploaie. nu vreau sa raman cu un singur cilindru pe autostrada. si ar mai fi o intrebare: suspensia fata, e adevarat ca e prea slaba? de fiecare data cand intru mai tare in curba simt ca roata intra in voblaj (nu pic sau ceva, dar nu am sentimentul ala de siguranta pe care il aveam pe gsx650f de exemplu). cum e? Daca te-o mancat in popou sa schimbi GSX 6,5 F cu SV... Daca furca ti se pare muci.. poti incerca niste arcuri progresive de la Wirth (Louis, 97 oiro) + un ulei mai vascos, de genu 15W. Are mult mai multe rezerve si pe viraje si pe franari, ai feedback mai bun, much funner to ride. Editat Iunie 8, 2008 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 aoleks:app ce te-a facut sa treci pe sv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 sunetul si comportamentul unui v-twin. inaltimea seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 sa o stapanesti sanatos si fara incidente. wink.gif eu am fost cu a mea la o reprezentanta suzuki care exact la intrare in popesti -leordeni. 0724688215 - Sorin, mecanicul de acolo, de nota 10 tipul. bafta!!! multumesc mult!!!!dar am gasit un mecanic bun si am remediat partial problema .mai trebe s iai fac schimbul de ulei si filtru.dup care ma apuc de facut kilometri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 @aoleks: si la mobra mea e cam moale fata in comparatie cu un r1 de ex. , dar nu am avut nici o prob la intrarile rapide in viraj... si credema cateodata intru periculos de tare :PP orcum e nasol la franari , 100% ar fii mai fain cu susp. tari am gasit pe net un articol cum sa "tunezi" suspensia fata, uleiul am luat, castrol 20w, umreaza sa fac ceva distantiere de fi 35mm sper ca WE-ul viitor pot face toata operatia de tunarit postez articolul respectiv,, sper sa va fie de ajutor http://www.sv650.org/sv_faq.htm#How to - The lazy way of front fork adjustment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 9, 2008 Share Postat Iunie 9, 2008 eu nu fac din astea. il duc la un service, pun problema si mi-l fac ei. cat despre frane, ai dreptate. e ca si cum ai apasa frana in gol la inceput, se afunda prea mult in suspensii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.