Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN

 

 

 

ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d

 

 

Da superbe sv-uri .E multa munca de facut dar timpul e asa de scurt . Asa ca ma multumesc cu ce a facut fabrica parca sudeaza mai bine decat ala. M-am uitat la sudurile din poza si intamplator la servici am asistat lal niste probe facute la niste suduri. Acestea se gameaza pentru a vedea unele imperfectiuni ale suduri. Chiar nu m-as risca sa-mi pun viata in pericol dupa sudura altuia. Fabrica e fabrica .

Dar ca dizain nota 10 .

 

Si apropo care-i simtomul ca carburatoarele nu sunt reglate bine ??? Macar sa nu ma duc degeaba la service.

 

 

 

 

 

Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ???

E cam acelasi motor dar suspensia difera.

Sper sa nu supar pe cineva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ... am fost la rar si mi-am facut si itp-ul ... a costat 120 RON toata treaba ... s-au miscat repede ... intr-o jumatate de ora aveam tot :blink:

Am observat ca nu-mi merge nici vitezometrul :) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ... am fost la rar si mi-am facut si itp-ul ... a costat 120 RON toata treaba ... s-au miscat repede ... intr-o jumatate de ora aveam tot :laugh:

Am observat ca nu-mi merge nici vitezometrul :) ...

:blink: Deci cel mai probabil melcul ala de la roata.. Aceeasi pb am avut-o si eu si am rezolvat-o schimband melcul cu tot cu cablaj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN

 

 

 

ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d

 

Intradevar, arata foarte bine rezultatul final, dar pentru asa ceva trebe timp si mai ales bani si yo nu ma incadrez la nici una din categorii (mi-am luat gume noi si inca n-am avut timp sa ma duc rotile la echilibrat, munca asta :blink: ).

 

Da superbe sv-uri .E multa munca de facut dar timpul e asa de scurt . Asa ca ma multumesc cu ce a facut fabrica parca sudeaza mai bine decat ala. M-am uitat la sudurile din poza si intamplator la servici am asistat lal niste probe facute la niste suduri. Acestea se gameaza pentru a vedea unele imperfectiuni ale suduri. Chiar nu m-as risca sa-mi pun viata in pericol dupa sudura altuia. Fabrica e fabrica .

Dar ca dizain nota 10 .

 

Si apropo care-i simtomul ca carburatoarele nu sunt reglate bine ??? Macar sa nu ma duc degeaba la service.

 

 

 

 

 

Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ???

E cam acelasi motor dar suspensia difera.

Sper sa nu supar pe cineva .

 

Yo de pozitie chiar nu ma plang, ce-i drept nu am facut nici un drum lung, pana acum, in doi si full de bagaje. Pozitia pasagerului s-ar putea sa fie un pic cam incomoda, acum depinde si de dimensiunile pasagerului, daca-i una mica, incape bine; daca-i maricica sigur o sa se planga de dureri de picioare :)

 

V Stromu' imi place mult, am oscilat destul de mult inainte de a-mi lua SVul, pentru un V Strom, dar pana la urma am ramas la prima iubire - adica dragoste la prima vedere.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat ma costa melcul ala cu tot cu cablaj ? de unde il iau ?

vreau sa-i fac schimbul de ulei , filtre ... ce ulei trebuie sa-i pun si de unde sa iau filtre ?

 

 

Multumesc de informatii !!

Editat de Cristi.B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ...

 

scuzati ca pun atatea intrebari dar sunt " motociclist " de 2 zile ... am terminat cu actele , inmatriculat si tot ce trebuie ... am stat la niste cozi la noul sediu din pipera (:) ) ...

 

abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el :blink:

Editat de Cristi.B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ...

 

abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el :)

 

 

referitor la prima chestie 1 daca e in viteza si tin de ambreiaj nu am buton de start ( e un interblocaj )

2. atentie mare daca esti incepator cu SV-ul ca te da jos din sa imediat

 

azi m-am intalnit cu niste prieteni care si-au adus motoare din austria

 

1-ul si-a luat un CBR 600 pana la 5000 de ture e o pisica parca nu are deloc vlaga

al 2-lea si-a luat un kawa 250 ninja ( de fapt era o tipa ) nou noutz parca mergeam cu mobra (nici un pic de senzatie ) nimic pana lua demaraj plangeai

 

 

Si eu care eram nemultumit de SV -ul meu acum imi vine sa-l pup

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ...

 

scuzati ca pun atatea intrebari dar sunt " motociclist " de 2 zile ... am terminat cu actele , inmatriculat si tot ce trebuie ... am stat la niste cozi la noul sediu din pipera (:) ) ...

 

abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el :blink:

 

incearca sa reglezi cursa ambreiajului la intrarea cablului in cutie.

 

daca ai manual de intretinere scrie acolo cum trebe, daca nu, dul la mecanic:P

 

nus sigur ca aceasta e motivul, fosta mobra facea la fel si din aceasta cauza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carene se pot lua de pe poly26.com. e un site francez care face carene pentru aproape toate tipurile de motoare. preturi relativ bune, marfa e super ok!

 

am insa o intrebare pentru cei care au un sv650 de ceva mai mult timp. care e faza cu cilindrul din fata care refuza sa porneasca cand ploua tare? sau nu am inteles eu bine? nu de alta dar as vrea sa gasesc o solutie inainte sa se intample, avand in vedere ca eu conduc si pe ploaie. nu vreau sa raman cu un singur cilindru pe autostrada.

 

si ar mai fi o intrebare: suspensia fata, e adevarat ca e prea slaba? de fiecare data cand intru mai tare in curba simt ca roata intra in voblaj (nu pic sau ceva, dar nu am sentimentul ala de siguranta pe care il aveam pe gsx650f de exemplu). cum e?

 

PS: http://www.poly26.com/carenage-suzuki-kit-...9-02_4-365.html

un kit de carene race pentru sv650s!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata foarte bine carenele si toba montata sus.

Am vazut pe net niste poze cu SV-uri modificate atat pt circuit cat si streetfighter si aveau furci upside-down. Sunt mai bune decat alea normale nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carene se pot lua de pe poly26.com. e un site francez care face carene pentru aproape toate tipurile de motoare. preturi relativ bune, marfa e super ok!

 

am insa o intrebare pentru cei care au un sv650 de ceva mai mult timp. care e faza cu cilindrul din fata care refuza sa porneasca cand ploua tare? sau nu am inteles eu bine? nu de alta dar as vrea sa gasesc o solutie inainte sa se intample, avand in vedere ca eu conduc si pe ploaie. nu vreau sa raman cu un singur cilindru pe autostrada.

 

si ar mai fi o intrebare: suspensia fata, e adevarat ca e prea slaba? de fiecare data cand intru mai tare in curba simt ca roata intra in voblaj (nu pic sau ceva, dar nu am sentimentul ala de siguranta pe care il aveam pe gsx650f de exemplu). cum e?

 

Daca te-o mancat in popou sa schimbi GSX 6,5 F cu SV... :)

 

Daca furca ti se pare muci.. poti incerca niste arcuri progresive de la Wirth (Louis, 97 oiro) + un ulei mai vascos, de genu 15W. Are mult mai multe rezerve si pe viraje si pe franari, ai feedback mai bun, much funner to ride.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos si fara incidente. wink.gif eu am fost cu a mea la o reprezentanta suzuki care exact la intrare in popesti -leordeni. 0724688215 - Sorin, mecanicul de acolo, de nota 10 tipul.

 

bafta!!!

 

 

 

multumesc mult!!!!dar am gasit un mecanic bun si am remediat partial problema .mai trebe s iai fac schimbul de ulei si filtru.dup care ma apuc de facut kilometri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@aoleks: si la mobra mea e cam moale fata in comparatie cu un r1 de ex. , dar nu am avut nici o prob la intrarile rapide in viraj... si credema cateodata intru periculos de tare :PP orcum e nasol la franari , 100% ar fii mai fain cu susp. tari :)

 

am gasit pe net un articol cum sa "tunezi" suspensia fata, uleiul am luat, castrol 20w, umreaza sa fac ceva distantiere de fi 35mm

sper ca WE-ul viitor pot face toata operatia de tunarit :)

 

postez articolul respectiv,, sper sa va fie de ajutor

 

http://www.sv650.org/sv_faq.htm#How to - The lazy way of front fork adjustment

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu fac din astea. il duc la un service, pun problema si mi-l fac ei. cat despre frane, ai dreptate. e ca si cum ai apasa frana in gol la inceput, se afunda prea mult in suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...