mihaip Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 La SV650N cel mai probabil e H4. Cel mai sigur scoti becul si te uiti pe soclu. Daca nu scrie mergi cu el la un magazin de becuri auto si intrebi ce fel de bec este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4z0r Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 salutare! si eu nou propietar de sv650 s de o luna ... o intalnire ceva ? ca am vazut ca suntem destui a da si inca ceva salutare mihaip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Am si yo o intrebare, aveti xenoane pe motoarele voastre? Ce fel de becuri sunt pe SV650N din 2002, ca in manualul de service nu am gasit nimic, adica doar voltii si watti pe care tre sa ii aiba si din cate am vazut xenoanele au coduri (H1, H4, etc.). Merci. p.s. Vreau sa le schimb, ca mie, unuia, becurile care le am acum pe ea, mi se par cam chioare. H4.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 salutare SV-istilor.de cam 2 saptamani sunt si eu posesorul unei frumoase(sv650s,an1999)dar probleme.alimentare excesiva.consum mare,bujie afumata,putere ioc.dac ma poate ajuta cineva cu un service serios pe undeva prin bucuresti sau pe langa bucuresti.si nu B&S.va multumesc!!!! sa o stapanesti sanatos si fara incidente. eu am fost cu a mea la o reprezentanta suzuki care exact la intrare in popesti -leordeni. 0724688215 - Sorin, mecanicul de acolo, de nota 10 tipul. bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Salut ... de azi sunt posesorul unei Suzuki SV 650 S din `02 . Miercuri ma duc la R.A.R , I.T.P si sa o inmatriculez. Deocamdata fac scoala de soferi si peste 2 saptamani sper dau examenul . Abea astept sa dau o tura cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 succes si NU CONDU pana ce nu ai carnet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 (editat) Am cateva intrebari: 1. cat ati mers cel mai tare pe cel de 650 model naked ---- eu am dat de 2 ori 160 dar mi-a rupt figura vantul. Ma limitez la 120 si mi se pare mult mai sigur . Mentionez ca de obiucei merg la 90-110 unde e placere sa-l conduci. 2. cam ce consum aveti la el pe 100/km ? 3. ce parere aveti de B&S Motors .MA gandeam sa fac o revizie la el . vreau sa plec la vara intr-o tura mare ungaria-austria-italia-elvetia -germania -romania si ma gandeam sa-i fac o revizie generala sa-mi regleze carburatoarele(daca e cazul ) si sa o pregatesc de un drum fara surprize. Vreau si parerea voastra. si uite ca pun si o poza cu motorul meu Editat Iunie 2, 2008 de vass_alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 Sal. Yo am K2; mai mult de 160 nu i-am dat nici yo, super enervant vantul frontal, nu mai zic ca daca ai si alizee laterale danseaza spatele bine de tot - ma gandesc tot mai serios sa imi iau un parbriz aftermarket. La mine in regim mixt, fara sa o urc in ture ca nebunu' (oras si in afara, limita legala de viteza) am un consum cam de 5,5 (5-6) asta in situatia in care am un filtru de aer nacleit rau de tot (urmeaza schimbarea, apoi ii fac iar un calcul, banuiesc ca o sa imi mance/bea mai putin). Oricum momentan stau cu ea spanzurata de nucu din curte, am facut roata fata zob intr-o bordura de pe DN1 (cazuta probabil dintr-un camion al "domnilor care "repara" drumurile"). Grija mare, ca aici in .ro lumea nu-i normala si poti muri cand nu te-astepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 - la drum lung, mers "mai linistit" cu pasager si multe bagaje am scos un consum un pic sub 5% (erau cateva topuri de 150 - 160 in rest ~100 cosntant) - fara pasager, la un un mers mai sportiv (topuri de 200 - 210, schimbari de viteza pe la 8 - 9 - 10.000 , multe curbe, serpentine - am facut un consum de aproximativ 5.3 %, +/- ... ) mie mi se pare OK, dar am observat ca daca ma duc 10 - 20 km si opresc si stau mai mult si apoi iar , iasa un consum semnificativ mai mare (cred ca nu se incalzeste motoru suficient si nici bujiile nu intra in temperatura lor normala de functionare ) - de asemeanea si in oras mi se pare cam mare consumul (o trecut si de 8%) dar asta cam depinde de trafic (si in cluj in orele de varf e cam dezastru pe strazi) PS: am bujii iridium, care cica functioneaza optim la temperaturi mai ridicate in legatura cu protectia la vant incercati sa puneti un mic parbriz deasupra farului (daca vorbiti de varianta N), am vazut la un bandit asa ceva si proprietarul nu avea nici o treaba la viteza mare. pe mine la varianta S nu ma deranjeaza deloc vantul, ma las sub parbriz si e f OK doar un pic la genunchi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 salut ! am si eu o trompeta naked de o mie si trebuie sa fac revizia de 10.000 daca stie cineva ce anume ar presupune aceasta revizie da-ti va rog un semn, eventual daca stiti de unde as putea sa iau un manual de service. un parbriz aftermarket rezolva problema vantului dar nu va asteptati la comfort este ok in maini undeva 130-140 iar culcat pana in 200 ... dupa nu prea mai e aerodinamica trompeta.. eu unul sincer am luat motoreta pentru reprizele de acceleratie si nu pentru top speed. sa fiu de folos va dau un link cu parbrize de la puig de pe ebay.. http://stores.ebay.com/bs-motoparts preturile pentru sv pleaca de la 30 euro plus 26 euro transport si includ kit montaj, plus ca montajul nu presupune nici o adaptare, se desface farul si se monteaza urechile pe suportul original de prindere al farului. o sa pun si o poza doua cu trompeta inainte sa o iau si dupa... am pus cam tot ce se poate aftermarket. mai putin parte mecanica. sa auzim de bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 A montat careva xenon pe SV dintr voi ??Ce parere aveti ? merita sa bag bani in asa ceva? Am citit ceea ce se scrie pe forum dar mi-e groaza de montat becul ( eu avand varianta naked) mi-a luat juma de ora sa bag firele inapoi cand am inlocuit halogenul care s-a ars . . Erau um manunchi mare de fire si parca nu mai incapeau inapoi . Dar pana la urma l-am pacalit . hai poate careva a pus si sa-mi spuna ceva despre xenon am eu puse pe el din Octombrie 2007, becurile sunt H4, intre timp mi s-a bulit un balast dar l-am schimbat pe garantie. nu stiu cat de mult mai bine se vede cu ele dar iti pot spune cu certitudine ca esti mult mai "detectabil" in trafic de catre soferi ceea ce este de un real folos. uite si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Se vede foarte bine,Flashule! Am mers eu in fata ta si le-am remarcat in oglinzi foarte bine. Eu nu am xenon, mi-am pus niste Philip Motovision dar se vad si ale mele destul de bine. Oricum,nu se compara cu ale tale. Eu zic ca orice investitie in a te face mai vizibil in trafic este buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evil inside Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 (editat) baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator o fi un sticker ala cu 7830 km? uita-te la roata fata, vezi cablurile care vin pana sus, sub rezervor, vezi mufa, sunt 3 fire, rosu, alb si albastru, daca-mi aduc bine aminte, vezi intai sa fie ok cablajul si, trebuie sa verifici cumva daca senzorul merge. nu stiu daca e magnetic, optic sau e un mic generator de cc. cauta documentatie si pune mana la treaba mai exista si posibilitatea sa fie dat inapoi kilometrajul de catre vanzator si sa-i fi facut ceva irecuperabil Editat Iunie 3, 2008 de evil inside Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 Am cateva intrebari:1. cat ati mers cel mai tare pe cel de 650 model naked ---- eu am dat de 2 ori 160 dar mi-a rupt figura vantul. Ma limitez la 120 si mi se pare mult mai sigur . Mentionez ca de obiucei merg la 90-110 unde e placere sa-l conduci. 2. cam ce consum aveti la el pe 100/km ? 3. ce parere aveti de B&S Motors .MA gandeam sa fac o revizie la el . vreau sa plec la vara intr-o tura mare ungaria-austria-italia-elvetia -germania -romania si ma gandeam sa-i fac o revizie generala sa-mi regleze carburatoarele(daca e cazul ) si sa o pregatesc de un drum fara surprize. Vreau si parerea voastra. 1. un pic peste 200, fara parbriz.. 2. am scos si 4.3-4.5 si 9-10, depinde cum mergeam 3. parerea mea e ca ai putea sa iesi mai ieftin mergand la un mecanic bun baiatul care mi-a adus-o a observat ca nu merge kilometrajul ... a facut cam 30 de km cu ea si km au ramas aceeasi 7830 ... imi poate spune cineva de la ce poate fi ? banuiesc ca de la un senzor ceva ... si daca stiti si cum pot remedia problema as fi recunoscator Vitezometrul functioneaza? Daca nu merge nici ala, cel mai probabil e dus melcul ala din roata.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 3, 2008 Share Postat Iunie 3, 2008 http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d Da superbe sv-uri .E multa munca de facut dar timpul e asa de scurt . Asa ca ma multumesc cu ce a facut fabrica parca sudeaza mai bine decat ala. M-am uitat la sudurile din poza si intamplator la servici am asistat lal niste probe facute la niste suduri. Acestea se gameaza pentru a vedea unele imperfectiuni ale suduri. Chiar nu m-as risca sa-mi pun viata in pericol dupa sudura altuia. Fabrica e fabrica . Dar ca dizain nota 10 . Si apropo care-i simtomul ca carburatoarele nu sunt reglate bine ??? Macar sa nu ma duc degeaba la service. Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ??? E cam acelasi motor dar suspensia difera. Sper sa nu supar pe cineva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Salut ... am fost la rar si mi-am facut si itp-ul ... a costat 120 RON toata treaba ... s-au miscat repede ... intr-o jumatate de ora aveam tot Am observat ca nu-mi merge nici vitezometrul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Salut ... am fost la rar si mi-am facut si itp-ul ... a costat 120 RON toata treaba ... s-au miscat repede ... intr-o jumatate de ora aveam tot Am observat ca nu-mi merge nici vitezometrul ... Deci cel mai probabil melcul ala de la roata.. Aceeasi pb am avut-o si eu si am rezolvat-o schimband melcul cu tot cu cablaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) http://images.google.ro/imgres?imgurl=http...l%3Dro%26sa%3DN ce parere aveti?mie mi se pare super reusit:d Intradevar, arata foarte bine rezultatul final, dar pentru asa ceva trebe timp si mai ales bani si yo nu ma incadrez la nici una din categorii (mi-am luat gume noi si inca n-am avut timp sa ma duc rotile la echilibrat, munca asta ). Da superbe sv-uri .E multa munca de facut dar timpul e asa de scurt . Asa ca ma multumesc cu ce a facut fabrica parca sudeaza mai bine decat ala. M-am uitat la sudurile din poza si intamplator la servici am asistat lal niste probe facute la niste suduri. Acestea se gameaza pentru a vedea unele imperfectiuni ale suduri. Chiar nu m-as risca sa-mi pun viata in pericol dupa sudura altuia. Fabrica e fabrica .Dar ca dizain nota 10 . Si apropo care-i simtomul ca carburatoarele nu sunt reglate bine ??? Macar sa nu ma duc degeaba la service. Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ??? E cam acelasi motor dar suspensia difera. Sper sa nu supar pe cineva . Yo de pozitie chiar nu ma plang, ce-i drept nu am facut nici un drum lung, pana acum, in doi si full de bagaje. Pozitia pasagerului s-ar putea sa fie un pic cam incomoda, acum depinde si de dimensiunile pasagerului, daca-i una mica, incape bine; daca-i maricica sigur o sa se planga de dureri de picioare V Stromu' imi place mult, am oscilat destul de mult inainte de a-mi lua SVul, pentru un V Strom, dar pana la urma am ramas la prima iubire - adica dragoste la prima vedere. Editat Iunie 4, 2008 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 la s nu s-a pus niciodata problema vantului, cel putin nu la mine. merg si cu 140 si nu simt nimic, in timp ce pe un naked imi fluturau ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) cat ma costa melcul ala cu tot cu cablaj ? de unde il iau ? vreau sa-i fac schimbul de ulei , filtre ... ce ulei trebuie sa-i pun si de unde sa iau filtre ? Multumesc de informatii !! Editat Iunie 4, 2008 de Cristi.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 eu am luat de pe louis atat filtru cat si uleiul 4L ~ 50 E Castrol GP 10W40 semisintetic, un pic mai scump gasesti full sintetic RS 10W50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 (editat) multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ... scuzati ca pun atatea intrebari dar sunt " motociclist " de 2 zile ... am terminat cu actele , inmatriculat si tot ce trebuie ... am stat la niste cozi la noul sediu din pipera ( ) ... abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el Editat Iunie 4, 2008 de Cristi.B Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 multam` .... am mai observat inca o chestie azi ... motorul porneste mai greu cand este in viteza dar foarte repede cand este pe neutral ... sa fie oare de la ambreiaj ? ... cand e in viteza si-l pornesc daca nu tin frana pleaca putin dupa loc ... abea astept sa iau permisul sa ma dau cu el referitor la prima chestie 1 daca e in viteza si tin de ambreiaj nu am buton de start ( e un interblocaj ) 2. atentie mare daca esti incepator cu SV-ul ca te da jos din sa imediat azi m-am intalnit cu niste prieteni care si-au adus motoare din austria 1-ul si-a luat un CBR 600 pana la 5000 de ture e o pisica parca nu are deloc vlaga al 2-lea si-a luat un kawa 250 ninja ( de fapt era o tipa ) nou noutz parca mergeam cu mobra (nici un pic de senzatie ) nimic pana lua demaraj plangeai Si eu care eram nemultumit de SV -ul meu acum imi vine sa-l pup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.