valbi Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 180$ ai gasit sa trimita din state in ro cauciucuri? O varianta pe care cred ca voi merge pe viitor e Michelin Pilot Road 2CT. Din review-uri si impresiile altora pare compromisul perfect intre durata de viata (pt commuting) si aderenta la dat racing pe Cheia sau pe ploaie and stuff. astea le am eu acum, un dragon la mine nu tinea mai mult de 3-4 mii de km si am vrut si eu ceva sa tina mai mult pe mijloc. la rece e super dar nu prinde asa bine pe viraje, derapeaza permanent daca tragi de mobra pe curba (cuplu de 1000/20 de grade afara), nu iti pune mari probleme dar nu te poti baza pe el ca o sa stea acolo unde vrei /ai nevoie. pentru commuting e tatal lor dar cum merg din ce in ce mai putin si atunci cand pot o iau spre munte vreau ceva moale. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 14, 2010 Share Postat Martie 14, 2010 (editat) ai gasit sa trimita din state in ro cauciucuri? L-am luat de la un tip care sincer sa fiu habar nu am de unde l-a adus astea le am eu acum, un dragon la mine nu tinea mai mult de 3-4 mii de km si am vrut si eu ceva sa tina mai mult pe mijloc.la rece e super dar nu prinde asa bine pe viraje, derapeaza permanent daca tragi de mobra pe curba (cuplu de 1000/20 de grade afara), nu iti pune mari probleme dar nu te poti baza pe el ca o sa stea acolo unde vrei /ai nevoie. pentru commuting e tatal lor dar cum merg din ce in ce mai putin si atunci cand pot o iau spre munte vreau ceva moale. Si mie imi place ceva moale (numai femeilor nu le place ) care sa-mi dea siguranta ca pot da scarita pe jos fara sa fuga de sub mine, dar trebuie sa gasesc un echilibru pt ca altfel ma toaca prea mult la bani. Eu folosesc mobra pe langa plimbari lungi si aproape zi de zi in oras, mers la munca and stuff. Sa vad cum se va comporta la oras guma asta noua, pt ca ei o lauda ca fiind din 5 componente (mai dur pe mijloc si din ce in ce mai moale spre capete) si il declara ca "street racing" , deci nu dedicat doar pt pista. In alta ordine de idei, sunt super incantat de Bridgestonu asta. Azi pe 9-10 grade cat fura afara, s-a comportat peste asteptari de bine. Probabil pe caldura si dupa ce il mai rodez putin va fi si mai si. Sta frumos pe viraje, se incalzeste imediat, nu am pierdut aderenta nici macar pe udatura si parca am si o ciclistica mai buna cu 180 pus pe janta SV-ului care e standard pt 160. Cel putin mie mi s-a parut mai manevrabil ca inainte si mai usor de inclinat. Si am promis ca-mi zic parerea si despre placutele de frana Lucas - dupa ce initial am uitat ca le-am schimbat si la prima frana era sa ma sui pe un logan, dupa ce s-au asezat cat de cat dupa ~50km, imi par destul de ok. Inca nu ma dau in nas, dar franeaza destul de eficient si nu scartaie. Ma astept ca dupa ce se mai pasuiesc putin sa le mai creasca eficienta. Deci eu, pt pretul asta, le recomand. Codul exact pt SV pe Louis este 10044894 pt dreapta si 10044893 pt stanga. Legat de NGK Iridium, sunt excelente la pornire, excelente in ture mari, dar se pare ca in ture joase se comporta ceva mai slab decat cele normale. Partea buna e ca am niste rateuri de se ridica parul pe mine in frana de motor Si ziceam ca-mi dau cu parerea si despre Motul 7100 - nu stiu cum se simte motorul cu el, dar ambreiajului sigur ii place. Nu mai troncane si nu mai ratez viteze cu el. Iar dupa 500km nu a papat nici un gram din el, fata de cel vechi care nu mai stiu ce era dar dupa 500-1000km trebuia sa mai completez cate ~100g. Editat Martie 14, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) A intrat Am pus un Bridgestone Battlax BT003R Racing , maine il scot la teste sa vad ce zice. Asa ca prima impresie este foarte moale, sper sa ma tina macar 5000 km de mers pe strada si poate o iesire doua pe circuit. Am schimbat si bujiile cu NGK Iridium. De astea nu stiu ce sa zic... de pornit porneste la fel de usor, dar accelerat pe loc parca da ceva mai multe rateuri decat cu cele vechi. O sa le vad si pe astea maine la plimbare cum se comporta. Si un filmulet de la ultima plimbare lunga asa de chill, de anul trecut in toamna, pe traseul Bucuresti - Brasov via barajul Siriu Frumoasa tura! Cu ce ai prins camera de rezervor? Ai facut o p aia cinstita cu ''scoci''? Editat Martie 15, 2010 de Stefan_Sv650sf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 (editat) Frumoasa tura! Cu ce ai prins camera de rezervor? Ai facut o p aia cinstita cu ''scoci''? Hehe, nu E filmat cu un GoPro Hero Wide , prins pe piept cu harnasamentul asta . Acum am facut upgrade la modelul care filmeaza HD , care filmeaza cam asa: (aici e prins cu ventuza din pachet, pe rezervor ). Editat Martie 15, 2010 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 Mi-am pus stikere pe sv-ica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lupusofer Postat Martie 15, 2010 Share Postat Martie 15, 2010 cat ai dat pe el, daca nu's indiscret? 2000 euro + transp + inmatriculare m-a dus pe la 2300 euro daca nu e cazuta/lovita rau/probleme la motor, parerea mea e ca-i un pret bun...am stat cred 6 luni pe anunturi pana am luat-o pe a mea succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Hehe, nu E filmat cu un GoPro Hero Wide , prins pe piept cu harnasamentul asta .Acum am facut upgrade la modelul care filmeaza HD , care filmeaza cam asa: (aici e prins cu ventuza din pachet, pe rezervor ). Caterica! Imi place cum se vede Ultimul filmulet! Da bordu unde a disparut de la o tura la alta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 (editat) salut, credeati ca am murit , ei bine nu. cred ca maine ma duc sa-mi fac asigurare ca in weekend sa prognozeaza ~ 15 C se baga cineva la o tura scurta prin sudul tarii ? fata de anul trecut prima iesire e in urma cu vreo luna si ma mananca iata ce a indurat mobra iarna asta Editat Martie 16, 2010 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Bai ce ma enervati cu 15 grade ale voastre. aici noaptea-s -7 si ziua 3. de joi incolo cu putin noroc sa ajunga la peste 5. avic: ce ai facut toata iarna: nic nu ai mai zis. Cand bagam un transfagarasan? Plimbare placuta in weekend!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 Da bordu unde a disparut de la o tura la alta??? La mine pe birou E in faza de proiect o alta prindere, din cauza schimbarii farului. Si daca tot il am pe birou, cred ca o sa ii schimb si becurile cu niste leduri albastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 (editat) Bai ce ma enervati cu 15 grade ale voastre. aici noaptea-s -7 si ziua 3. de joi incolo cu putin noroc sa ajunga la peste 5.avic: ce ai facut toata iarna: nic nu ai mai zis. Cand bagam un transfagarasan? Plimbare placuta in weekend!!! am dat la zapada de mi-a iesit pe nas sa vedem daca iese "ieseala" Editat Martie 17, 2010 de avic71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dyp Postat Martie 17, 2010 Share Postat Martie 17, 2010 Salut Am o problema la SV-ul meu, model 2001. Se aude un zdranganit in partea din fata a motorului cand sta la relanti...si din cate am citit pe forumuri, exista o problema la intanzatorul lantului de distributie, iar solutia aplicata de mai multi posesori este schimbarea acestuia cu un intinzator de la modelul k3. A mai facut cineva de aici aceasta miscare? Aveti idee cam la ce bani ar putea sa ajunga un intinzator nou (de model k3) cu sau fara lant? Sau daca se cunoaste o solutie care sa nu necesite schimbarea intinzatorului ar fi si mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 12 grade azi!!!!! Vrrrruuuuuuuuuuuuuuummmmmmmmmmm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 (editat) Este posibil sa fie patina pe care merge lantul blocata. Asa a patit avic71. Desfaci intinzatorul si vezi daca el functioneaza. DIn capat cu o surubeltinta invarti si el se retrage. cand scoti surubelnita trebuie ca axul intinzatorului sa iasa. De asemenea arcul e destul de tare si iti dai seama usor daca merge sau nu. Daca asta e ok atunci nu trebuie schimbat. Ca sa delochezi patina aia incearca sa invarti motorul cu o cheie usor inapoi, ar trebui sa se auda cum ceva se desprinde sau se misca in el. Scoate bujiile ca sa il invarti mai usor. Daca nu vrei sa il invarti cu cheia cuplezi treapta 5 sau 6 ridici roata spate si invarti de acolo. Daca sunetul pe care il auzi acum nu esti chiar puternic operatiunea asta e posibil sa nu schimbe nimic (asa a fost la mine). avic zicea ca la el se auzea urat de tot. Spor!! L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator. Editat Martie 18, 2010 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator. Daca este asa,ar trebui sa expire la 3 zile dupa ce expira!...daca ma intelegi ce vreau sa zi:)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Salut Am o problema la SV-ul meu, model 2001. Se aude un zdranganit in partea din fata a motorului cand sta la relanti...si din cate am citit pe forumuri, exista o problema la intanzatorul lantului de distributie, iar solutia aplicata de mai multi posesori este schimbarea acestuia cu un intinzator de la modelul k3. A mai facut cineva de aici aceasta miscare? Aveti idee cam la ce bani ar putea sa ajunga un intinzator nou (de model k3) cu sau fara lant? Sau daca se cunoaste o solutie care sa nu necesite schimbarea intinzatorului ar fi si mai bine Pana sa te apuci de desfacut motoru, verifica ce fel de ulei ai in ea? de cand e acolo? si daca e la nivel? intinzatorul de lant e actionat hidraulic (din cate stiu yo) si buna lui functionare depinde de vascozitatea uleiului, daca aceasta e modificata e posibil ca presiunea exercitata de el sa scape pe langa patina si sa nu intinda suficient distributia. Cati km(reali sau cat de cat reali) are motoru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator. asta nu te incurca decat daca ai programat vre-un accident. legal e valabila din momentul achitarii (pentru militie) dar va fi valabila in caz de accident doar dupa 48-72 ore ceva de genul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 eu mi-am facut asigurarea prin ianuarie Âşi data începerii valabilității era prin februarie, pusă aÂşa întenționat de mine, că oricum nu circulam cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 @tinlenvan: corect ) la asta nu m-am gandit. Inseamna ca o fac si ies la plimbare nu mai astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 ngk NORMAL vs ngk IRIDIUM ca tot vb despre buji acum cateva posturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Interesanta demonstratia. Dar oare merita diferenta de pret la cum mergem noi pe drumurile patriei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Este posibil sa fie patina pe care merge lantul blocata. Asa a patit avic71. Desfaci intinzatorul si vezi daca el functioneaza. DIn capat cu o surubeltinta invarti si el se retrage. cand scoti surubelnita trebuie ca axul intinzatorului sa iasa. De asemenea arcul e destul de tare si iti dai seama usor daca merge sau nu. Daca asta e ok atunci nu trebuie schimbat. Ca sa delochezi patina aia incearca sa invarti motorul cu o cheie usor inapoi, ar trebui sa se auda cum ceva se desprinde sau se misca in el. Scoate bujiile ca sa il invarti mai usor. Daca nu vrei sa il invarti cu cheia cuplezi treapta 5 sau 6 ridici roata spate si invarti de acolo. Daca sunetul pe care il auzi acum nu esti chiar puternic operatiunea asta e posibil sa nu schimbe nimic (asa a fost la mine). avic zicea ca la el se auzea urat de tot. Spor!! L.E. Am auzit ca acum asigurarea intra in vigoare la 3 zile dupa data incheierii acesteia. E adevarat? Inca nu am facut-o si ma gandeam sa intreb pe aici pana ajung pe la asigurator. Intra in vogoare ca mijloc de despagubire. Tu poti sa circuli din ziua 1. Dar daca o sfeclesti in primele 3 zile tu raspunzi de daune nu asigurarea. Asta i regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Acu imi e clar! Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 ngk NORMAL vs ngk IRIDIUM ca tot vb despre buji acum cateva posturi.. Deacord cu amicu' ce a zis: "interesanta demonstratia"(sau ceva de genu). Dar parca tot aici pe forum s a plans cineva ca la relanti merg mai prost astea pe iridium decat cele normale. Si doar la ture inalte ai simti avantajul celor pe iridium. Care i adevaru??? Are cineva bujii pe iridium? Am vazut ca pe ebay sunt destul de ieftine. Cat sunt la noi astea normale. in jur de 5 lire..., sa nu mai zic de america. Astia le dau la set foaaarte ieftine...(repet fata de ce e la noi). Mesaj completat Acu imi e clar! Merci. Apropos de rca... care au luat motoru de la altcineva(eventual de la un amic) si nu au facut actele si talonul e pe veciul proprietar poate sa faca rca pe o luna... zic eu ca ajuta daca ti faci rca pe 6 luni(din martie-aprilie) si ultimele 2 luni de sezon poate sa si faca rca pt fiecare luna in parte ramasa.(numai in cazul asta, altfel nu fac rca pe o luna- pe motiv ca e nevoie de rca pt a face rar-ul, itp-ul pt finalizarea actelor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 18, 2010 Share Postat Martie 18, 2010 Care i adevaru??? Are cineva bujii pe iridium? Eu tocmai mi-am pus iridium, in loc de NGK normal. Ce am observat ca schimbari: - la pornire parca o ia ceva mai bine. N-am avut probleme niciodata nici inainte, a luat-o mereu la prima cheie, dar parca pleaca mai vioi acum - accelerata pe loc pana in 5-6000rpm, da cateva rateuri - in mers, la ture joase nu simt nimic in plus. In ture mari intr-adevar parca e ceva mai vioaie. Dar e posibil sa fie doar placebo. - in frana de motor, mult mai multe rateuri ca inainte. Nu ca nu mi-ar placea, dar presupun ca amestec nears inseamna lipsa scanteii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.