Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut :P bai si`a schimbat cineva kitu de lant , puteti sa imi dati si mie nishte detalii ( pret , magazin , dimensiune ) Multumsc frumos !

Editat de heero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si eu ma uitam de un kit de lant,aveti ceva recomadari?vazusem pe louis regina pt modelul "s" la 90 euro redus...

 

Problema e ca nu stiu sigur daca e cazul sa-l schimb,am 17 mii km,mers normal.La gradatiile de pe bascula sunt abia la prima gradatie dupa nivelul 0, deci mai am vreo 4-5 pana la capat,insa problema e ca la viteze mici face zgomot,lucru pe care l-am observat cand bagam motorul in garaj si nu aveam casca pe cap,cu casca pe cap nu se aude......

O alta "problema" e ca am observat o portiune a lantului unde e stramt fata de restul lantului,(tight spot),din cate am inteles e ceva normal sa exista "tight spots" si "loose spots" insa sa nu fie diferentele mult prea mari...moemnatn lantul e cam murdar,o sa-l curat bine si vedem daca mai face apoi....

 

ce pareri aveti?ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa faca sunet lantul, ca doar nu e de cauciuc. si al meu face un zornait. daca e prea intins se aude un sunet urat tare. eu in 13 mii de km l-am intins de 2 ori. prezinta si un tight spot. Oricum cartea recomanda masurarea lungimii intre 21 de bolturi. daca e mai lung decat zice trebe schimbat daca, nu, si nu prezinta altfel de uzuri, nu vad de ce sa il schimbi :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

radu:poti sa detaliezi putin cum e cu masuratul intre 21 de bolti?!poate e o chestie usoara,dar la mine in carte nu apare asa ceva,ci spune doar sa aiba joc de 3-4 cm undeva la jumatatea distantei dintre pinioane....

 

Ps:am modelul sv 650 s k6,si s-ar putea sa difere intre modelele"s" si "n",masuratoarea de care ai spus tu...

 

ms,anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ma uitam de un kit de lant,aveti ceva recomadari?vazusem pe louis regina pt modelul "s" la 90 euro redus...

 

Problema e ca nu stiu sigur daca e cazul sa-l schimb,am 17 mii km,mers normal.La gradatiile de pe bascula sunt abia la prima gradatie dupa nivelul 0, deci mai am vreo 4-5 pana la capat,insa problema e ca la viteze mici face zgomot,lucru pe care l-am observat cand bagam motorul in garaj si nu aveam casca pe cap,cu casca pe cap nu se aude......

O alta "problema" e ca am observat o portiune a lantului unde e stramt fata de restul lantului,(tight spot),din cate am inteles e ceva normal sa exista "tight spots" si "loose spots" insa sa nu fie diferentele mult prea mari...moemnatn lantul e cam murdar,o sa-l curat bine si vedem daca mai face apoi....

 

ce pareri aveti?ms

 

 

 

 

frate te rog frumos poti sa-mi dai si mie linku de unde ai vazut tu kit de lant regina pe louis , tot caut si nu gasesc :P .. mersi frumos ( si inca ceva se potriveste pe suzuki sv 650 2004 ) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, si numarul de bolturi si distanta sunt corecte in desenul de mai sus. Trebuie doar sa ai un subler atat de lung. Al meu are vreo 16-17 cm deci nu ar merge. Daca reusesti sa masori posteaza te rog cat are acum dupa 17 mii de km ca sunt curios. Eu mai am 5 gradatii pana la maximul posibil de intins iar in cele 2 dati cand am facut operatia asta, s-a intins cam jumate de gradatie si mi s-a parut destul de ciudat ca doar atat s-a uzat :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am schimbat lantul ORIGINAL DID 525v8 japan cu acesta

 

http://www.louis.de/_40c5df8fcd9a9b2598f93...artnr_gr=100411

 

- care este un DID 525vx ( x-ring) cu pinioane ESJOT made in GERMANIA . IMPORTANT: lantul vine inkis culoare neagra si nu are za de legatura!!

Eu mi-am comandat za cu nit l-am taiat si l-am montat.

 

 

Lantul vechi avea o parte intinsa si una stransa de anul trecut; insa a mai rezistat 8mii km de mers.L-am schimbat pt ca era diferenta prea mare( 1.5 cm la 3.5cm culisa pe verticala) si batea in bascula ..

 

Lantul nou nu pot spune prea multe despre el,decat ca e silentios.

 

Bafta!!

 

 

PS: LANTUL VECHI A REZISTAT 30mii km!!!!

Editat de tinlenvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi o sa ma mai uit si eu la lantul meu sa vad daca chiar trebuie schimbat,o sa incerc sa masor distanta respectiva si sa mai caut ceva zale,uzate,intepenite....

 

tinlevan: si eu am acelasi tip de lant momentan,si la 17 mii km e intins abia la prima gradatie dupa punctul 0.Tu cand l-ai schimbat era intins pana la ultima gradatie?a fost intretinut corect,adica mereu curat si uns? ms

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa vin si eu si as ajunge duminica pe la pranz.

 

pana la urma e bun ghidonul ?

Mesaj completat

Hai sa facem o lista:

 

eu unul nu pot sa vin.

mobra inca nu e gata, chiar daca o termina zilele astea nu as avea timp sa merg sa ii fac ITP-ul, si sincer nu as pleca la un drum asa lung fara sa ii fac niste probe inainte.

 

drum bun si vreme frumoasa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi o sa ma mai uit si eu la lantul meu sa vad daca chiar trebuie schimbat,o sa incerc sa masor distanta respectiva si sa mai caut ceva zale,uzate,intepenite....

 

tinlevan: si eu am acelasi tip de lant momentan,si la 17 mii km e intins abia la prima gradatie dupa punctul 0.Tu cand l-ai schimbat era intins pana la ultima gradatie?a fost intretinut corect,adica mereu curat si uns? ms

 

In manualul de service scrie ca lantul trebuie schimbat la 24mii km si chiar mai devreme daca are parti intinse si stranse s-au daca a depasit acea lungime de intindere de 319mm...bla..bla...bla..

Eu mai aveam gradatii la al meu sa il strang,dar depasise 319mm si nu aveam cum sa il strang corect( pe o parte culisa 1.5cm si daca mai invarteam de roata 3.5cm) ,,,diferenta f mare + ca batea in bascula si zornaia rau + ca avea 30mii km.

 

DE intretinut eu l-am intretinut corect,dar cand am luat motorul la 22mii km lantul deja avea probleme( intins pe o parte si strans pe ''cealalta'').

 

BAfta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Tija: poi spune mai multe despre zona. cat de mult ne abatem de la planul initial? sunt si casute? Pune un link sau ceva sa vedem si noi si daca lumea considera ca e mai ok acolo, din partea mea nu e problema. Eu merg oriunde, numai sa merg :peace:

Salut, nu cred ca mai e nevoie sa zic, ma bag si eu, daca nu e vremea asa urata ca week-endu' asta. Pensiuni parca am vazut prin zona respectiva. Pot sa dau telefoane luni sa ma interesez mai exact luni.

Din Hateg se pleaca spre Caransebes si la vreo cativa kilometri de la iesirea din oras se face stanga. Mai urmeaza 2 sate, apoi vreo 20-40 (nu mai stiu exact) drum frumos virajat prin padure. Ultima data cand am fost (oct 2009) drumul era foarte bun. Unde se termina asfaltul incepe drum strategic (placi de beton) pana sus la baraj.

Up to you to decide.

Doritori de "semi-offroad" nu sunt? Parca ar fi faina si o Obarsia Lotrului, daca tine vremea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat si eu sa curat lantul,am avut ceva de munca la el si parca tot mai iesea mizerie,maine o sa-l gresez ca azi nu am mai avut spray...Oricum mi se pare ca si-a mai revenit in sensul ca acel "tigh spot" nu mi se mai pare atat de tare,s-a mai lasat.....Am masurat si distanta respectiva dintre 21 de bolturi?!(nu stiu termenul exact) si a iesit aproape de 31,8 cm fata de 31,94 la cat recomanda manualul sa-l schimb,insa in manual nu am vazut care sunt si limitele normale,scrie decat limita maxima,si astfel nu-mi dau seama daca diferenta dintre 31,8 si 31,94 e una foarte mica sau e ok,ca si uzura ma refer.

 

ps:masuratoarea am facut-o cu ruleta din cauza ca nu am gasit subler atat de lung,oricum idee e ca nu sare de 31,8

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu superoferta...dau cizmele la 60 de euro si pantalonii cu 70. Am nevoie de bani, plec la Paris dupa SV meeting!

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LANT pt modelul S si tot la el gasiti si pt N,de la el l-am cumparat si e ok

 

 

 

ms frumos man , numai ca nu am card pe ebay :peace: am visa electron . si nu mi-l acepta . trebuia Visa :-??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei, din ce vad pe www.accuweather.com se cam anunta furtuni si ploaie in weekend... si daca se mentine prognoza eu nu o sa vin... Sa vedem...

 

pai daca se pastreaza prognoza nici noi nu mergem...sa vedem , daca cel tarziu joi vremea se anunta la fel...atunci ...ne vedem la urmatoarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o nelamurire.. am variatii de intensitate a luminii in faruri/stop la diferite turatii.. nu se observa chiar usor(nu e ceva evident), dar nu stiu daca e normal sa faca asa. Am o banuiala ca problemele pe care le'am avut cu contactul(care avea mufa oxidata la greu) ar putea fi de la releu sau vreun scurt pe undeva...

 

Exista cineva(de preferat generatia 2003) caruia sa ii faca asa luminile? e normal?

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...