pepsi Postat Iunie 16, 2008 Share Postat Iunie 16, 2008 asta era fix intre capac si distantierul din teava cred ca lo pus fostul proprietar pt a pretensiona arcurile :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 Oameni buni, imi vine sa ma arunc de undeva de sus, sus de tot, eventual cu motoru legat de gat si fara parasuta . Simt ca turbez, nu stiu ce naiba sa mai fac... Nu porneste fieru' dracu', am avut ceva probleme cu ea, mai demult, am si scris pe aici, credeam ca e bateria - o fi fost si aia ca nu prea se incarca, intre timp am schimbat-o, am verificat bujiile - OK, am verificat de scurgeri de curent - OK, tensiunea de incarcare - OK (pana una alta i-am schimbat si filtru de aer si gumele), ieri am iesit cu ea, cred ca am facut vreo 100KM, am lasat-o in curte, iar azi dimineata, era acoperita cu roua, dau sa-o pornesc, si :P :) . Se aude ca vrea sa invarta electromotoru' dar asa, probabil numai un pic, dupaia moare. Recunosc ca electromotoru' nu l-am verificat, n-am avut timp. As duce-o undeva la un service, dar nu prea am "timp" acum. Voi ati avut experiente din astea? Ce as putea face? In afara de a scoate benzina din rezervor, a o turna cu varf si indesat pe deasupra si a aprinde un chibrit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 17, 2008 Share Postat Iunie 17, 2008 da-i timp sa se usuce. e arhi-cunoscuta problema cu umezeala, ca refuza sa porneasca. probabil a intrat condens in "aprinzator" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Am lasat-o pana seara, probabil ca s-a uscat ca la prima cheie a luat-o, dar... tot are ceva, ca azi dimineata, dupa o noapte petrecuta in garaj, am dat sa-o pornesc, a pornit din prima cu socu la jumate, a mers vre-o 20-30 secunde (turometru arata 2000-2500RPM) dupa care am auzit ca incetineste si pana sa-i deschid socu la maxim, a murit. La incercari repetate de resuscitare aka oprit+cheie+ambreiaj+buton=NIMIC ca ieri, cand a stat noaptea afara, un zumzet de la electromotor cum ca ar vrea sa invarta si nu poate si atat (plus miile de draci de la mine din cap). Lumini sunt, claxon merge, doar motoru ala nu vrea sa o ia. Azi sper sa ajung sa imi iau si niste bujii noi si sa le schimb, poate o fi ceva si cu alea, cu toate ca la ochi nu parea sa fi avut ceva(le-am curatat usor partile innegrite cu o lama de bisturiu). Oricum ceva imi zice ca ajung in seara asta acasa si numai de-a dracu' cand ii dau cheie, o sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marat Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) .................................... Acum sambata am facut un traseu cam lung petrosani - deva -varfurile- gura hont -moeciu(unde am dormit o noapte ) -Arad -Timisoara -Caransebes - hateg -Petrosani cam 700 km. si e un drum pot sa spun mixt si cu curbe si cu portiuni drepte. Am incercat sa merg asa cam pe la 4-6500 de ture. Nu mi-a placut pozitia de mers. Ma cam dureau mainile desi am facut cateva pauze de tigara. E adevarat ca eram 2 persoane plus bagaje. Dar nu mi se pare comoda la drum lung, in oras e ok dar la drum lung parca te oboseste. oare trebuie sa schimb modelul? Ma gandeam la un DL 650 V Storme Ce parere aveti ??? E cam acelasi motor dar suspensia difera. Sper sa nu supar pe cineva . ....................... Pentru pb ghidonului , care si pe mine m-a deranjat tare , exista un kit de ghidon turing pe Louis sau POLO care costa cam 320 de euro. Eu l-am luat si sincer motorul s-a schimbat TOTAL. Pentru cei care au aceasta pb recomand cu toata increderea, singurul lucru pe care il regret este ca nu am facut asta de cand am luat-o , anul trecut. Toate bune! Editat Iunie 18, 2008 de Marat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 ce era sa ma tranteasca astazi... stau la semafor, se face verde si ii dau sa mearga (nu blana, ci normal). insa probabil nu am vazut o denivelare sau ceva pata de ulei ca tare a inceput sa "vobleze". m-a scuturat bine si a mers mai departe. nu am cazut ... PS: poate fi si de la roti, sunt cam veci. am comandat deja un set nou dar nu au timp sa le instaleze pana pa 2... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) faza cu confortul e cam relativ... io ma simt foarte bine pe ea, fac lejer 200 km fara sa ma opresc ... cand is cu pasagera si cu bagaje e altceva.. pe varianta naked nu cred ca m- as simti bine iar cu apa niciodata nu am avut problema, poate protejeaza ceva carena aceia inferioara Editat Iunie 18, 2008 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 nici la mine nu e problema confortul, doar poponeata ma doare dupa stat mult pe motor dar se rezolva si aia cu o alta sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 am eu pe a mea saua schimbata si este super ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 da, stiu. fac francezii niste sei confort. si ca aspect sunt super, dar si ca sezut pe poponeata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 http://www.topsaddlery.com/en/selles.php4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 voi tare sensibili sunteti va deranjeza vantul, va dor mainile, spatele curu io nu am nici o treaba ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 voi tare sensibili sunteti va deranjeza vantul, va dor mainile, spatele curu io nu am nici o treaba ) da tu ai 22 de ani iar la varsta asta chiar ca nu te intereseaza mai nimic din ce inseamna confort. E scuzabila chestia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 (editat) las ca si la 33 esti inca in floarea varstei plus ca motorul naravas a SV-ului 100% te face sa te simti mai tinar Editat Iunie 19, 2008 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 19, 2008 Share Postat Iunie 19, 2008 nici pe mine nu ma deranjeaza vantul sau ca ar fi incomfortabil,ba dimportiva este chiar ok comparat cu un super sport..ps..si am 33 de ani ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Oameni buni, imi vine sa ma arunc de undeva de sus, sus de tot, eventual cu motoru legat de gat si fara parasuta . Simt ca turbez, nu stiu ce naiba sa mai fac... Nu porneste fieru' dracu', am avut ceva probleme cu ea, mai demult, am si scris pe aici, credeam ca e bateria - o fi fost si aia ca nu prea se incarca, intre timp am schimbat-o, am verificat bujiile - OK, am verificat de scurgeri de curent - OK, tensiunea de incarcare - OK (pana una alta i-am schimbat si filtru de aer si gumele), ieri am iesit cu ea, cred ca am facut vreo 100KM, am lasat-o in curte, iar azi dimineata, era acoperita cu roua, dau sa-o pornesc, si :D :P . Se aude ca vrea sa invarta electromotoru' dar asa, probabil numai un pic, dupaia moare. Recunosc ca electromotoru' nu l-am verificat, n-am avut timp. As duce-o undeva la un service, dar nu prea am "timp" acum. Voi ati avut experiente din astea? Ce as putea face? In afara de a scoate benzina din rezervor, a o turna cu varf si indesat pe deasupra si a aprinde un chibrit In sfarsit parca se mai insenineaza ceru' de deasupra mea M-am calmat si inarmat cu aparatu de masura am sarit pe ea si am inceput masuratorile, din cate am constatat se pare ca mi-e dus releul de tensiune (cum scrie in manualu de service - la 5000RPM si becuri aprinse, inclusiv faza lunga, am undeva la 13,2-13,4V); i-am dat coada jos si am masurat releul - nici una din cifrele care-mi apareau pe tester nu sunt ca alea din tabelul din cartea de service, si la unii conectori "acul" testerului nu misca deloc, deci dupa umila mea parere de electronist/mecanic amator, cred ca pot sa imi ingrop releul. Inca ceva ce-am constatat, cu releul scos de pe motor si bateria proaspat incarcata (12,80V) nici nu tre sa apas prea tare butonu demarorului ca o si i-a din loc. Intrebare, citind pe niste forumuri din afara, am observat ca e o problema destul de des intalnita la SVuri si cei carora le-au cedat releele le-au schimbat cu relee de GSXR, dar din pacate nu am gasit ce tip de GSXR (din ce an), voi stiti ceva in legatura cu treaba asta? Aveti relee schimbate pe ale voastre si daca da, ce relee aveti si de unde le-ati luat? Multam. p.s. Sper sa o rezolv... asa am o pofta de plimbare pe 2 roti de nu va imaginati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 las ca si la 33 esti inca in floarea varstei plus ca motorul naravas a SV-ului 100% te face sa te simti mai tinar Da ai dreptate asa-i nota 10. E o adevarata placere sa-l calci pe coada-- in comparatie cu alte tipuri de motoare. Am sa incerc pe un hayabusa are un prieten din Petrosani. Mi-a placut in draci modul in care i-a demaraj . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luck Postat Iunie 22, 2008 Share Postat Iunie 22, 2008 (editat) salutari Sv-isti ! sunt din iasi si sunt posesorul unui exemplar 650 N din 2002. sunt foarte multumit de ea. am citit topicul de la un capat la celalalt si am gasit aici multe sfaturi bune+manualul. multumesc. am si eu probleme cu intratul apei la bujia de langa radiator. cum se pozitioneaza garnitura respectiva pt ca nu gasesc nici un semn pe cilindru? in manual scrie ca se pozitioneaza cu semnul de pe fisa bujiei spre galeria de evacuare, din cate am inteles eu. asa e? vass alexandru - hai sa iti arat sora geamana a motorului tau : Asfalt Uscat tuturor ! Editat Iunie 22, 2008 de luck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 (editat) vass alexandru - hai sa iti arat sora geamana a motorului tau Asfalt Uscat tuturor ! foarte frumos sa-l stapanesti sanatos si am o mare rugaminte te rog sa-mi faci poze cu suportul de topcase ca vreau sa-mi fac si eu unul. Fa-i mai multe poze din diferite unghiuri si modul de prindere a lui. Poti sa -mi trimiti pe email mersi mult Editat Iunie 23, 2008 de vass_alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luck Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 foarte frumos sa-l stapanesti sanatos si am o mare rugaminte te rog sa-mi faci poze cu suportul de topcase ca vreau sa-mi fac si eu unul. Fa-i mai multe poze din diferite unghiuri si modul de prindere a lui. Poti sa -mi trimiti pe email mersi mult ok. in seara asta sau maine, cum fac rost de un aparat foto, iti trimit poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 @vass alexandru: vezi ca am un topcase + suportulei, pt SV... daca vand mobra fara ea... si esti interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vass_alexandru Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 @vass alexandru: vezi ca am un topcase + suportulei, pt SV... daca vand mobra fara ea... si esti interesat Sunt interesat si de suport si de topcase mersi pentru poze au ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luck Postat Iunie 24, 2008 Share Postat Iunie 24, 2008 mersi pentru poze au ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 am si eu nevoie de ajutor ... un schimb de ulei + filtru , radiatorul se tine intr-un surub , si daca se poate si reglare carburatoare , contra cost bineinteles ... sunt varza la mecanica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Iunie 29, 2008 Share Postat Iunie 29, 2008 comandat acum cateva zile arcuri furca si spate Hyperpro + amortizor ghidon Hyperpro RSC (Reactive Safety Control), sa vedem dupa ce vin si le montez impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.