Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

@Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon?

 

 

La modelele de dupa 2004 din cite stiu eu nu se poate stinge farul inainte de pornire

Nici nu are prevazut comutator.Poti sa schimbi doar fazele , faza scurta si pozitia se aprind odata cu punerea contactului.

Nu am fost foarte atent daca nu se stinge singur in momentul in care se foloseste automatul(demarorul).

 

Oricum nu se poate stinge ptr ca nu are intrerupator,poate daca ii monteaza cineva.

 

Respect ! :laugh:

Mesaj completat

@Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon?

 

 

La modelele de dupa 2004 din cite stiu eu nu se poate stinge farul inainte de pornire

Nici nu are prevazut comutator.Poti sa schimbi doar fazele , faza scurta si pozitia se aprind odata cu punerea contactului.

Nu am fost foarte atent daca nu se stinge singur in momentul in care se foloseste automatul(demarorul).

 

Oricum nu se poate stinge ptr ca nu are intrerupator,poate daca ii monteaza cineva.

 

Respect ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

inca de la modelul din 2003 s-a introdus treaba asta cu farul aprins tot timpul. in momentul in care pun contactul se aprinde automat farul si pozitia....deci nu are legatura pentru ce tara a fost facuta!

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile?

 

 

Chiar daca iti vine la prinderi...si sunt sanse mari trebuie si instalatia electrica trebuie schimbata

V-Strom ? acelasi motor,dar cutie diferita si ceva arhitectura (mici diferente .. are cu 2 cai mai putin mai mult decit sigur din mapare)

 

Respect ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon?

Da, este adus din America, dar nu cred ca are relevanta. Cum ziceau si ceilalti, la modelul nou nu mai exista comutatorul de stingere. Oricum, se poate improviza super simplu un comutator de stingere, dar n-am dispozitia necesara de a-mi baga nasul in cabluri acum :)

In talon este trecut maro, dar culoarea oficiala la Suzuki este numita "Candy orange" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile?

 

regulile aste UE sunt de cand lumea.

am ktm mic de 125 enduro `98 si a fost adus din Germania prin 2003, same shit pui contactul ...lumini

 

nu merita sa iti bati capul cu schimbatul motorului, trebuie sa schimbi si toata electrica e mai mult decat complicat.

cu banii cred ca ai sa iesi dezatruos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Maverik cred ca te-am vazut duminica asta prin Sinaia. Cumva te intorceai pe la un 3-4 asa spre Brasov? Te-am salutat da' nu stiu daca ai apucat sa ma vezi ca erau niste meseriasi care depaseau pe cu talent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) dar yo eram (asta daca nu era alt SVist imbracat in negru cu casca si motor albastru), dar din pacate nu te-am remarcat... ma plictiseam acasa si m-am dus pana sus la 1400 sa vad daca e ceva ce merita vazut/fotografiat, dar n-am gasit nimic :P

 

Profit si yo cat mai am asfalt si nu ghiata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e prea e bani pt modelul de dupa , oricum eu as vrea cel de dupa 2004 , numai pt codita aia criminala :P , dar daca so gasi cineva care are modelul dupa 2004 si nu cere diferenta prea mare , mas baga

 

si modelul din 2003 are aceeasi codita "criminala" ! si cu un capac monopost este si mai si ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prieteni, eu de cateva zile ma tot gandesc sa plec duminica pe Transalpina. Nu toata, doar pana la Obarsia Lotrului, apoi dreapta spre Valea Oltului si inapoi acasa. Tura de o zi. Cred ca o sa plec maine dimineata pe la un 7:30. Mai este cineva interesat din Bucuresti?

 

O sa merg cu pasager si mai catinel asa cum ma stiti. Dar cred ca avem timp sa ne intoarcem in 12 ore. (de la 7:30 la 8 seara).

 

Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar nu am specificat varianta :moto:

 

Desigur e vorba de Ranca-Obarsia Lotrului.

In total Bucuresti-Pitesti-Rm Valcea-Ranca-Obarsia-Rm Valcea- Bucuresti este un traseu de cam 600 km. Nu sunt chiar putini. Dar sper sa fie suficient timp.

 

So cine vrea sa vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vremea se mentine ca acum, nu pot sa iti urez decat drum bun... merita... Novaci-Ranca e Raiul pe 2 roti :kiss:, urci urci si iara urci, curba dupa curba... si mai apoi (yo aici am fost in nori la propriu) o sa ai parte de niste peisaje :moto:

 

p.s. daca iti faci probleme de benzina pe TA, este o benzinarie, chiar in Novaci, exact cum incepi sa urci spre Ranca - e mai no name si un pic mai scumpa decat celelalte, dar benzina e OK (45.176239, 23.667521 - coordonate gmaps)

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vremea se mentine ca acum, nu pot sa iti urez decat drum bun... merita... Novaci-Ranca e Raiul pe 2 roti :kiss: , urci urci si iara urci, curba dupa curba... si mai apoi (yo aici am fost in nori la propriu) o sa ai parte de niste peisaje :moto:

 

p.s. daca iti faci probleme de benzina pe TA, este o benzinarie, chiar in Novaci, exact cum incepi sa urci spre Ranca - e mai no name si un pic mai scumpa decat celelalte, dar benzina e OK (45.176239, 23.667521 - coordonate gmaps)

 

Multam M4v3rick. Adevarul este ca mi-a trecut putin prin minte "subiectul" benzina. Insa m-am gandit ca in Novaci si apoi la la Brezoi "pe partea cealalta". Sunt mai putin de 150 km deci ar trebui sa imi ajunga un plin leher.

 

Sa vedem... inca nu sunt 100% ca merg. Dar daca vremea se mentine, vorba ta, nu cred ca o sa ma abtin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegii cu SV-uri pe Injectie, ati pus careva NGK Iridium pe mobra ? Se comporta ok ?

 

eu am ngk normale si nu am nici o problema. ;) mie mecanicul nu mi-a recomandat sa pun iridium .... mi-a zis ca e mai mult de fitza si ca nu am nevoie de ele ...sunt recomandate mai mult la vitezane date pe circuit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata smecheria la iridum asta consta in varful electrodului. Are o suprafata mult mai mica ceea ce inseamna ca descarcarile sunt mai "concentrate". Este si un filmulet pe youtube pe undeva. Si probabil ca din cauza asta este putin probabil sa existe vreun timp ratat. Nici vorba de consum scazut sau asa ceva. Cata benzina este injectata atata este consumata, fie ca e arsa fie ca nu e.

 

Iar daca ziceti ca din cauza bujiei se aprinde mai bine benzina iarasi nu prea cred deoarece punctul de detonatie este acelasi ca si la o bujie normala, deci cada a luat foc de la o scanteie "normala" sau "iridium" tot la fel arde amestecul ala.

 

Eu cam asa stiu. Daca gresesc astept corectii.

 

Nu stiu cat de durabile sunt astea iridium si daca se amortizeaza investitia in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...