Cap0ne Postat Octombrie 28, 2010 Share Postat Octombrie 28, 2010 Asa informativ, poate s-au intrebat si altii daca merita investitia - am schimbat in seara asta becurile normale cu Philips MotoVision. Ei se lauda cu 40% mai multa intensitate luminoasa si o raza mai lunga cu 10-20m. Concluzia mea - cam cu 10% mai multa lumina si raza mai lunga cu 1-2m. Daca merita surplusul 50-60 ron/bec vs 10-20 ron pt un H4 normal... tine de fiecare In rest, asa cum se lauda (chipurile pt a distinge motocicletele mai bine de restul traficului) farul are o usoara tenta portocalie, iar lumina intinsa pe asfalt este o idee mai alba decat cea data de becurile standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) ...............Capone.....ce-ai facut; ti-ai luat chopper ? daca vrei pot sa-ti zic pe bune cum e cu chopper-u prin oras....am avut si stiu cum e... oops...acum am vazut...pai daca ai postat pozele alea inseamna ca inca mai ai sv-ul. din start te sfatuiesc sincer sa mergi de cateva ori prin trafic nashpa cu un chopper INAINTE de a vinde sv-ul.... bafta ! Editat Octombrie 29, 2010 de intrusu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Raman pe ideea ca un xenon e mai bun. Eu am luat unul de 4700K si 35W pe faza scurta si pot sa zic ca a facut diferenta mare, in sensul ca acuma chiar vad ceva noaptea. Ce-i drept, nu stiu cum ar merge xenonul pe niste faruri far lupa. Singurul dezavantaj la mine e ca, daca incarc motorul cu multe bagaje (si se intampla asta destul de des) primes ocazional blitzuri. Am incercat sa-l mai cobor din suruburi in cazuri dinastea, dar se pare ca mai mult nu vrea sa coboare. O sa incerc iarna asta sa modific putin suportul farului, daca se poate, si as mai vrea sa montez si un reglaj la care sa nu mai fie nevoie de surubelnita, macar pe verticala. De ITP am trecut cu el fara probleme din cauza culorii (nu are nici macar o tenta de albastrui, e alb-alb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 ...............Capone.....ce-ai facut; ti-ai luat chopper ?daca vrei pot sa-ti zic pe bune cum e cu chopper-u prin oras....am avut si stiu cum e... Sunt perfect constient ca nu va fi ca cu SV-ul. Dar am zis sa incerc si stilul asta pt ca de cand ma stiu visez la un chopper Oricum, n-am nicio graba in a da SV-ul. Se da bine, nu se da, la fel de bine. Imi place super mult, dar daca vine cineva cu schimb sau imi pune cashu in mana... Oricum, dupa ce ma satur de choppereala, probabil o sa ma intorc tot la un SV Raman pe ideea ca un xenon e mai bun. Eu am luat unul de 4700K si 35W pe faza scurta si pot sa zic ca a facut diferenta mare, in sensul ca acuma chiar vad ceva noaptea. Ce-i drept, nu stiu cum ar merge xenonul pe niste faruri far lupa. Asta este clar. Nici nu suporta termen de comparatie. Am ales totusi sa raman cel putin pt moment pe halogene in primul rand pt ca mi-e urat sa ma apuc se ascuns balasturile prin carena, iar in al doilea rand, ar trebui sa adaptez cumva sa pot tine farul stins pana pornesc mobra. Xenonul haleste de rupe la pornire si asta combinat cu sezonul rece si mobra care sta afara nu se impaca chiar de minune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? La modelele de dupa 2004 din cite stiu eu nu se poate stinge farul inainte de pornire Nici nu are prevazut comutator.Poti sa schimbi doar fazele , faza scurta si pozitia se aprind odata cu punerea contactului. Nu am fost foarte atent daca nu se stinge singur in momentul in care se foloseste automatul(demarorul). Oricum nu se poate stinge ptr ca nu are intrerupator,poate daca ii monteaza cineva. Respect ! Mesaj completat @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? La modelele de dupa 2004 din cite stiu eu nu se poate stinge farul inainte de pornire Nici nu are prevazut comutator.Poti sa schimbi doar fazele , faza scurta si pozitia se aprind odata cu punerea contactului. Nu am fost foarte atent daca nu se stinge singur in momentul in care se foloseste automatul(demarorul). Oricum nu se poate stinge ptr ca nu are intrerupator,poate daca ii monteaza cineva. Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) inca de la modelul din 2003 s-a introdus treaba asta cu farul aprins tot timpul. in momentul in care pun contactul se aprinde automat farul si pozitia....deci nu are legatura pentru ce tara a fost facuta! Editat Noiembrie 1, 2010 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile? Chiar daca iti vine la prinderi...si sunt sanse mari trebuie si instalatia electrica trebuie schimbata V-Strom ? acelasi motor,dar cutie diferita si ceva arhitectura (mici diferente .. are cu 2 cai mai putin mai mult decit sigur din mapare) Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? Da, este adus din America, dar nu cred ca are relevanta. Cum ziceau si ceilalti, la modelul nou nu mai exista comutatorul de stingere. Oricum, se poate improviza super simplu un comutator de stingere, dar n-am dispozitia necesara de a-mi baga nasul in cabluri acum In talon este trecut maro, dar culoarea oficiala la Suzuki este numita "Candy orange" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile? regulile aste UE sunt de cand lumea. am ktm mic de 125 enduro `98 si a fost adus din Germania prin 2003, same shit pui contactul ...lumini nu merita sa iti bati capul cu schimbatul motorului, trebuie sa schimbi si toata electrica e mai mult decat complicat. cu banii cred ca ai sa iesi dezatruos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare, Maverik cred ca te-am vazut duminica asta prin Sinaia. Cumva te intorceai pe la un 3-4 asa spre Brasov? Te-am salutat da' nu stiu daca ai apucat sa ma vezi ca erau niste meseriasi care depaseau pe cu talent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 dar yo eram (asta daca nu era alt SVist imbracat in negru cu casca si motor albastru), dar din pacate nu te-am remarcat... ma plictiseam acasa si m-am dus pana sus la 1400 sa vad daca e ceva ce merita vazut/fotografiat, dar n-am gasit nimic Profit si yo cat mai am asfalt si nu ghiata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Fara a fi considerat misogin va invit sa va amuzati cu acest filmulezt ! http://www.break.com/usercontent/2007/9/Bl...ool-360821.html Distractie maxima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 ma scuzati ca ma bag si eu aici si va intrerup discutiile , dar este cineva cu un sv650 naked (acel model pana in 2003~2004) care vrea sa il vanda si ar fi deacord cu cu un schimb ? ofer o honda varadero 125 + o diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Dar de ce vrei musai modelul din-ainte de 2003-2004? E o preferinta estetica sau vrei carburatoare musai sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 nu e prea e bani pt modelul de dupa , oricum eu as vrea cel de dupa 2004 , numai pt codita aia criminala , dar daca so gasi cineva care are modelul dupa 2004 si nu cere diferenta prea mare , mas baga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 nu e prea e bani pt modelul de dupa , oricum eu as vrea cel de dupa 2004 , numai pt codita aia criminala , dar daca so gasi cineva care are modelul dupa 2004 si nu cere diferenta prea mare , mas baga si modelul din 2003 are aceeasi codita "criminala" ! si cu un capac monopost este si mai si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Lasa ma codita criminala, ia-ti din ala mai vechi ca e mult mai mecanizat decat jucariile astea electrice de dupa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Prieteni, eu de cateva zile ma tot gandesc sa plec duminica pe Transalpina. Nu toata, doar pana la Obarsia Lotrului, apoi dreapta spre Valea Oltului si inapoi acasa. Tura de o zi. Cred ca o sa plec maine dimineata pe la un 7:30. Mai este cineva interesat din Bucuresti? O sa merg cu pasager si mai catinel asa cum ma stiti. Dar cred ca avem timp sa ne intoarcem in 12 ore. (de la 7:30 la 8 seara). Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 ranca - obarsia lotrului ? sau sebes - obarsia lotrului ? prima varianta e de 1000 de ori mai frumoasa decat a doua , asa ca vezi pe care o alegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Intr-adevar nu am specificat varianta Desigur e vorba de Ranca-Obarsia Lotrului. In total Bucuresti-Pitesti-Rm Valcea-Ranca-Obarsia-Rm Valcea- Bucuresti este un traseu de cam 600 km. Nu sunt chiar putini. Dar sper sa fie suficient timp. So cine vrea sa vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) daca vremea se mentine ca acum, nu pot sa iti urez decat drum bun... merita... Novaci-Ranca e Raiul pe 2 roti , urci urci si iara urci, curba dupa curba... si mai apoi (yo aici am fost in nori la propriu) o sa ai parte de niste peisaje p.s. daca iti faci probleme de benzina pe TA, este o benzinarie, chiar in Novaci, exact cum incepi sa urci spre Ranca - e mai no name si un pic mai scumpa decat celelalte, dar benzina e OK (45.176239, 23.667521 - coordonate gmaps) Editat Noiembrie 6, 2010 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 daca vremea se mentine ca acum, nu pot sa iti urez decat drum bun... merita... Novaci-Ranca e Raiul pe 2 roti , urci urci si iara urci, curba dupa curba... si mai apoi (yo aici am fost in nori la propriu) o sa ai parte de niste peisaje p.s. daca iti faci probleme de benzina pe TA, este o benzinarie, chiar in Novaci, exact cum incepi sa urci spre Ranca - e mai no name si un pic mai scumpa decat celelalte, dar benzina e OK (45.176239, 23.667521 - coordonate gmaps) Multam M4v3rick. Adevarul este ca mi-a trecut putin prin minte "subiectul" benzina. Insa m-am gandit ca in Novaci si apoi la la Brezoi "pe partea cealalta". Sunt mai putin de 150 km deci ar trebui sa imi ajunga un plin leher. Sa vedem... inca nu sunt 100% ca merg. Dar daca vremea se mentine, vorba ta, nu cred ca o sa ma abtin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Drum fain si poze poze poze!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.