Kosmin Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? La modelele de dupa 2004 din cite stiu eu nu se poate stinge farul inainte de pornire Nici nu are prevazut comutator.Poti sa schimbi doar fazele , faza scurta si pozitia se aprind odata cu punerea contactului. Nu am fost foarte atent daca nu se stinge singur in momentul in care se foloseste automatul(demarorul). Oricum nu se poate stinge ptr ca nu are intrerupator,poate daca ii monteaza cineva. Respect ! Mesaj completat @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? La modelele de dupa 2004 din cite stiu eu nu se poate stinge farul inainte de pornire Nici nu are prevazut comutator.Poti sa schimbi doar fazele , faza scurta si pozitia se aprind odata cu punerea contactului. Nu am fost foarte atent daca nu se stinge singur in momentul in care se foloseste automatul(demarorul). Oricum nu se poate stinge ptr ca nu are intrerupator,poate daca ii monteaza cineva. Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) inca de la modelul din 2003 s-a introdus treaba asta cu farul aprins tot timpul. in momentul in care pun contactul se aprinde automat farul si pozitia....deci nu are legatura pentru ce tara a fost facuta! Editat Noiembrie 1, 2010 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile? Chiar daca iti vine la prinderi...si sunt sanse mari trebuie si instalatia electrica trebuie schimbata V-Strom ? acelasi motor,dar cutie diferita si ceva arhitectura (mici diferente .. are cu 2 cai mai putin mai mult decit sigur din mapare) Respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @Cap0ne: E model american modelul tau? Din cate stiu eu doar alea au farul aprins tot timpul. A, inca ceva, iau in considerare schimbarea motorului. Ce culoare e trecut al tau in talon? Da, este adus din America, dar nu cred ca are relevanta. Cum ziceau si ceilalti, la modelul nou nu mai exista comutatorul de stingere. Oricum, se poate improviza super simplu un comutator de stingere, dar n-am dispozitia necesara de a-mi baga nasul in cabluri acum In talon este trecut maro, dar culoarea oficiala la Suzuki este numita "Candy orange" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Mda, mai "pe vremuri", era intr-adevar doar la modele americane. Ce-i drept, cu noile reguli din UE, e la fel si la cele europene. Am si eu o chestie care ma cam roade acuma....ma gandesc daca s-ar potrivi un motor de geneartia noua sau un motor de V-strom in cadrul de SV '99-'02. Adica...ar potrivi oare prinderile? regulile aste UE sunt de cand lumea. am ktm mic de 125 enduro `98 si a fost adus din Germania prin 2003, same shit pui contactul ...lumini nu merita sa iti bati capul cu schimbatul motorului, trebuie sa schimbi si toata electrica e mai mult decat complicat. cu banii cred ca ai sa iesi dezatruos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare, Maverik cred ca te-am vazut duminica asta prin Sinaia. Cumva te intorceai pe la un 3-4 asa spre Brasov? Te-am salutat da' nu stiu daca ai apucat sa ma vezi ca erau niste meseriasi care depaseau pe cu talent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 dar yo eram (asta daca nu era alt SVist imbracat in negru cu casca si motor albastru), dar din pacate nu te-am remarcat... ma plictiseam acasa si m-am dus pana sus la 1400 sa vad daca e ceva ce merita vazut/fotografiat, dar n-am gasit nimic Profit si yo cat mai am asfalt si nu ghiata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Fara a fi considerat misogin va invit sa va amuzati cu acest filmulezt ! http://www.break.com/usercontent/2007/9/Bl...ool-360821.html Distractie maxima ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 ma scuzati ca ma bag si eu aici si va intrerup discutiile , dar este cineva cu un sv650 naked (acel model pana in 2003~2004) care vrea sa il vanda si ar fi deacord cu cu un schimb ? ofer o honda varadero 125 + o diferenta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Dar de ce vrei musai modelul din-ainte de 2003-2004? E o preferinta estetica sau vrei carburatoare musai sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 nu e prea e bani pt modelul de dupa , oricum eu as vrea cel de dupa 2004 , numai pt codita aia criminala , dar daca so gasi cineva care are modelul dupa 2004 si nu cere diferenta prea mare , mas baga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 nu e prea e bani pt modelul de dupa , oricum eu as vrea cel de dupa 2004 , numai pt codita aia criminala , dar daca so gasi cineva care are modelul dupa 2004 si nu cere diferenta prea mare , mas baga si modelul din 2003 are aceeasi codita "criminala" ! si cu un capac monopost este si mai si ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Lasa ma codita criminala, ia-ti din ala mai vechi ca e mult mai mecanizat decat jucariile astea electrice de dupa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Prieteni, eu de cateva zile ma tot gandesc sa plec duminica pe Transalpina. Nu toata, doar pana la Obarsia Lotrului, apoi dreapta spre Valea Oltului si inapoi acasa. Tura de o zi. Cred ca o sa plec maine dimineata pe la un 7:30. Mai este cineva interesat din Bucuresti? O sa merg cu pasager si mai catinel asa cum ma stiti. Dar cred ca avem timp sa ne intoarcem in 12 ore. (de la 7:30 la 8 seara). Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 ranca - obarsia lotrului ? sau sebes - obarsia lotrului ? prima varianta e de 1000 de ori mai frumoasa decat a doua , asa ca vezi pe care o alegi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Intr-adevar nu am specificat varianta Desigur e vorba de Ranca-Obarsia Lotrului. In total Bucuresti-Pitesti-Rm Valcea-Ranca-Obarsia-Rm Valcea- Bucuresti este un traseu de cam 600 km. Nu sunt chiar putini. Dar sper sa fie suficient timp. So cine vrea sa vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 (editat) daca vremea se mentine ca acum, nu pot sa iti urez decat drum bun... merita... Novaci-Ranca e Raiul pe 2 roti , urci urci si iara urci, curba dupa curba... si mai apoi (yo aici am fost in nori la propriu) o sa ai parte de niste peisaje p.s. daca iti faci probleme de benzina pe TA, este o benzinarie, chiar in Novaci, exact cum incepi sa urci spre Ranca - e mai no name si un pic mai scumpa decat celelalte, dar benzina e OK (45.176239, 23.667521 - coordonate gmaps) Editat Noiembrie 6, 2010 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 daca vremea se mentine ca acum, nu pot sa iti urez decat drum bun... merita... Novaci-Ranca e Raiul pe 2 roti , urci urci si iara urci, curba dupa curba... si mai apoi (yo aici am fost in nori la propriu) o sa ai parte de niste peisaje p.s. daca iti faci probleme de benzina pe TA, este o benzinarie, chiar in Novaci, exact cum incepi sa urci spre Ranca - e mai no name si un pic mai scumpa decat celelalte, dar benzina e OK (45.176239, 23.667521 - coordonate gmaps) Multam M4v3rick. Adevarul este ca mi-a trecut putin prin minte "subiectul" benzina. Insa m-am gandit ca in Novaci si apoi la la Brezoi "pe partea cealalta". Sunt mai putin de 150 km deci ar trebui sa imi ajunga un plin leher. Sa vedem... inca nu sunt 100% ca merg. Dar daca vremea se mentine, vorba ta, nu cred ca o sa ma abtin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 6, 2010 Share Postat Noiembrie 6, 2010 Drum fain si poze poze poze!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 ma scuzati ca ma bag si eu aici si va intrerup discutiile , dar este cineva cu un sv650 naked (acel model pana in 2003~2004) care vrea sa il vanda si ar fi deacord cu cu un schimb ? ofer o honda varadero 125 + o diferenta . nimeni , nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_vararu Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 ma scuzati ca ma bag si eu aici si va intrerup discutiile , dar este cineva cu un sv650 naked (acel model pana in 2003~2004) care vrea sa il vanda si ar fi deacord cu cu un schimb ? ofer o honda varadero 125 + o diferenta . nimeni , nimic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Colegii cu SV-uri pe Injectie, ati pus careva NGK Iridium pe mobra ? Se comporta ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Colegii cu SV-uri pe Injectie, ati pus careva NGK Iridium pe mobra ? Se comporta ok ? eu am ngk normale si nu am nici o problema. mie mecanicul nu mi-a recomandat sa pun iridium .... mi-a zis ca e mai mult de fitza si ca nu am nevoie de ele ...sunt recomandate mai mult la vitezane date pe circuit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 10, 2010 Share Postat Noiembrie 10, 2010 Toata smecheria la iridum asta consta in varful electrodului. Are o suprafata mult mai mica ceea ce inseamna ca descarcarile sunt mai "concentrate". Este si un filmulet pe youtube pe undeva. Si probabil ca din cauza asta este putin probabil sa existe vreun timp ratat. Nici vorba de consum scazut sau asa ceva. Cata benzina este injectata atata este consumata, fie ca e arsa fie ca nu e. Iar daca ziceti ca din cauza bujiei se aprinde mai bine benzina iarasi nu prea cred deoarece punctul de detonatie este acelasi ca si la o bujie normala, deci cada a luat foc de la o scanteie "normala" sau "iridium" tot la fel arde amestecul ala. Eu cam asa stiu. Daca gresesc astept corectii. Nu stiu cat de durabile sunt astea iridium si daca se amortizeaza investitia in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.