Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

So, oameni buni dupa ceva discutii cu sv-istii pe care ii stiu ne-am hotarat sa ne vedem si noi duminica. Si pt ca unii si-au iernat motoarele :laugh:, am zis sa ne vedem la ursu pe la 7 seara. Daca vreti, cei care deja sunteti in buc puteti sa va vedeti si mai repede, eu abia maine ajung in capitala.

 

Asa ca Duminica, la Ursu, ora 7, sper sa gasim si loc de stat si sa mai vb, sa ne mai cuonastem, sa ne mai vedem :laugh:

 

eu voi fi prezenta! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poi incepe cu buna ziua, apoi te anesteziaza, apoi frezeaza pe acolo e gata, pleci cu senzatia ca iti atarna o falca... si cam aia e :laugh:

Bafta!

Ai uitat sa imi precizezi ca acum vorbesc ca Sean Connery :laugh: (extractie... :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt si eu posesor de sv . ieri dupa ce am pus baterie noua am curatat / uns lantu , echipat complet am plecat la o tura pe ploaie , castile in urechi relax , drum de 40 de km dus intors , am facut primii 20 de km m am dus intr un bar am baut o cafea si am plecat spre casa. Acum intriga , am prins drum drept , fiind cu castile in urechi nu am mai auzit motorului si l am cam turat , cand m am uitat pe turometru eram in 10 11 mii si poc simt ca ma lasa ,da inapoi motorul . 150 cred ca aveam viteza , m a incetinit si apoi a mers. Am ajuns aproape de casa si a inceput sa ma lase , nu se oprea mergea dar nu avea forta sa traga desi era turat si mai primeam si cate un impuls , dadea senzatia ca merge intr un cilindru si ca apoi cupleaza pe amandoi . am ajuns acasa ma lasat o 30 de minute si apoi am facut filmarea asta http://www.youtube.com/watch?v=IX8r9VCTTjk .un mecanic de pe net , nu il cunosc personal mi a zis ca ar fi intrat apa la bujie si ca ar fi singura problema voi ce parere aveti fiind posesori de sv poate ati mai trecut prin asta . maine am sa desfac bujiile sa vad insa , sincer , nu am somn din cauza gandului ca ar putea fi ceva mai grav . filamarea este aici http://www.youtube.com/watch?v=IX8r9VCTTjk dupa 40 de secunde din film se observa problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer faza cu apa la bujie e ca faza cu platina (mai demult) pe oricine intrebai iti spunea e platina s-au benzina proasta Wtf :)

 

nu sunt mecanic dar daca vrei sa dormi linistit , s-au sa nu mai dormi deloc ..... ia o carpa uscata scoate fisele sterge bujiile si punele inapoi

 

si mai incerci odata desi nu cred ca este asta bujiile sunt calde si se usuca destul de repede maxim 2-3 min

 

in rest nu stiu ce sa zic

 

sterge fisele cat poti de mult si mai incearca odata

 

ps.posteaza rezultatul

 

ps2. sper sa functioneze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer faza cu apa la bujie e ca faza cu platina (mai demult) pe oricine intrebai iti spunea e platina s-au benzina proasta Wtf :)

 

nu sunt mecanic dar daca vrei sa dormi linistit , s-au sa nu mai dormi deloc ..... ia o carpa uscata scoate fisele sterge bujiile si punele inapoi

 

si mai incerci odata desi nu cred ca este asta bujiile sunt calde si se usuca destul de repede maxim 2-3 min

 

in rest nu stiu ce sa zic

 

sterge fisele cat poti de mult si mai incearca odata

 

ps.posteaza rezultatul

 

ps2. sper sa functioneze

 

 

sunt la apartament acum abea maine pot sa fac asta . merci pt presiunea ce mi o faci :laugh: .moto e la 2 km de mine ... indiferent de ce e trebuie rezolvat , mai astept pareri .mc si pt a ta mentionez e Neked vezi video

Editat de georgerdp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am patit-o, dar SV-ul este cunoscut ca pe ploaie ii intra apa la bujia pistonului din fata si merge intr-unul singur.

Solutii pt a preveni sunt mai multe, de la bagat silicon pe langa fisa pana la prelungirea aripii fata, instalarea unei bucati de cauciuc in spatele radiatorului etc. Scoate fisa si bujia, las-o pana maine la uscat, pune-o la loc si da-i cheie. Ar trebui sa isi revina.

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu spal motoru cu furtunu cu presiune si cand spun il spal ii dau apa peste tot ceasuri radiator si fise +bujii intodeauna mergea ceas dupa spalare la 20 de sec . (nu loa apa nici o bujie )

 

acuma la tine exista posibilitatea sa ai vreo fisa ciupita si sa fure curent cand este uda :laugh:

 

ps.sper ca te-am mai linistit :)

 

 

Cap0ne

se pare ca stie mai multe ii datorezi somnul linistit din noaptea asta :laugh:

Editat de Wollt_Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am patit-o, dar SV-ul este cunoscut ca pe ploaie ii intra apa la bujia pistonului din fata si merge intr-unul singur.

Solutii pt a preveni sunt mai multe, de la bagat silicon pe langa fisa pana la prelungirea aripii fata, instalarea unei bucati de cauciuc in spatele radiatorului etc. Scoate fisa si bujia, las-o pana maine la uscat, pune-o la loc si da-i cheie. Ar trebui sa isi revina.

Bafta :)

 

dimineata asta fac , si o sa ma interesez si ce silicon as putea pune sa nu mai am probleme . app de sv am vazut ca esti dispus sa dai Sv 1000 , nu cred ca ai argument destul de bun sa renunti la el mai ales la cum merge , am vazut video . vorbim maine va zic ce am rezolvat , am comandat oricum buji ngk in seara asta vineri le am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimineata asta fac , si o sa ma interesez si ce silicon as putea pune sa nu mai am probleme . app de sv am vazut ca esti dispus sa dai Sv 1000 , nu cred ca ai argument destul de bun sa renunti la el mai ales la cum merge , am vazut video . vorbim maine va zic ce am rezolvat , am comandat oricum buji ngk in seara asta vineri le am

 

 

de cand ai motoru asta ??

 

pare a fii "jucaria cea noua" :)

 

 

ps. cat mai costa ngk ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand ai motoru asta ??

 

pare a fii "jucaria cea noua" :)

 

 

ps. cat mai costa ngk ?

 

din iunie am deja 4400 km cu el , 33 ron bucata de la baiatu de la care iau eu "material" , app in sv cati litri de antigel intra ? scz ca sunt cam lenes si nu caut in cartea service

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut sunt si eu posesor de sv . ieri dupa ce am pus baterie noua am curatat / uns lantu , echipat complet am plecat la o tura pe ploaie , castile in urechi relax , drum de 40 de km dus intors , am facut primii 20 de km m am dus intr un bar am baut o cafea si am plecat spre casa. Acum intriga , am prins drum drept , fiind cu castile in urechi nu am mai auzit motorului si l am cam turat , cand m am uitat pe turometru eram in 10 11 mii si poc simt ca ma lasa ,da inapoi motorul . 150 cred ca aveam viteza , m a incetinit si apoi a mers. Am ajuns aproape de casa si a inceput sa ma lase , nu se oprea mergea dar nu avea forta sa traga desi era turat si mai primeam si cate un impuls , dadea senzatia ca merge intr un cilindru si ca apoi cupleaza pe amandoi . am ajuns acasa ma lasat o 30 de minute si apoi am facut filmarea asta http://www.youtube.com/watch?v=IX8r9VCTTjk .un mecanic de pe net , nu il cunosc personal mi a zis ca ar fi intrat apa la bujie si ca ar fi singura problema voi ce parere aveti fiind posesori de sv poate ati mai trecut prin asta . maine am sa desfac bujiile sa vad insa , sincer , nu am somn din cauza gandului ca ar putea fi ceva mai grav . filamarea este aici http://www.youtube.com/watch?v=IX8r9VCTTjk dupa 40 de secunde din film se observa problema.

Deci dupa cum spune si Capone problema este de la cilindrul fata,foarte cunoscuta problema la toate SV-urile an '99-'02(cu o cautare pe google ai fi rezolvato' singur :laugh: ).Eu am rezolvato cu o aparatoare dintr-o bucata de aluminium prinsa intre radiator si cilindru.

Offtopic: Wollt Rider,fara suparare,nu cred ca are rost sa postezi doar de dragul de a posta. :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din iunie am deja 4400 km cu el , 33 ron bucata de la baiatu de la care iau eu "material" , app in sv cati litri de antigel intra ? scz ca sunt cam lenes si nu caut in cartea service

 

Coolant ........1 .7 L

 

nu se pune decat antigel, exista un mix gata pregatit. eu am motul!

Mesaj completat

habarnam poate stie capone mai multe .

 

mi se pare mie sau esti cam ironic? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai baieti, exista carte unde scrie tot. Nu trebuie sa stie capone mai multe sau didi sau eu sau oricare. Acolo scrie totul despre volumele de lichide, jocurile la manete etc etc. Trebuie doar citit si nu mai ai nici un dubiu.

 

Cat despre partea cu bujia.... n-am patit ca am pus o tabla acolo si tot jegul si apa se opresc pe ea.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am patit-o, dar SV-ul este cunoscut ca pe ploaie ii intra apa la bujia pistonului din fata si merge intr-unul singur.

 

da , la ora 12 , acum o ora m am dus si l am pornit fara sa desfac ceva . A mers perfect normal , m am dat 4 km tot in conditii de ploaie si a mers fara probleme .Dupa ce m am oprit am observat ca la cilindrul din fata unde este bujia s a strans apa si mizerie de la roata din fata , o sa ma gandesc la o solutie si pentru asta .

Iar cu antigelul am rezolvat , am gasit in service manual ,trebuie 800 ml antigel , 800 apa combinate.

Dar trebuie date toate jos sha , ridicat rezervor , filtru aer jos cu tot cu box , scos radiatoru etc . nu o sa fac astea astazi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce m am oprit am observat ca la cilindrul din fata unde este bujia s a strans apa si mizerie de la roata din fata , o sa ma gandesc la o solutie si pentru asta .

 

 

 

Ptr roata de fata exista gata confectionat un extender din plastic-cauciuc care se ataseaza aripii fata pentru a impiedica mizeria aruncata de roata sa ajunga pe radiatorul de ulei si chiar la cilindrul din fata.

http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/SV_650_..._Fenda_-_Black/

 

Ai si un loc de unde poti sa o comanzi si sa vezi si cum ii sta cu ea.

Eu am facut pasul asta in vara si sunt f multumit.

 

Respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptr roata de fata exista gata confectionat un extender din plastic-cauciuc care se ataseaza aripii fata pentru a impiedica mizeria aruncata de roata sa ajunga pe radiatorul de ulei si chiar la cilindrul din fata.

http://www.wemoto.com/bikes/Suzuki/SV_650_..._Fenda_-_Black/

 

Ai si un loc de unde poti sa o comanzi si sa vezi si cum ii sta cu ea.

Eu am facut pasul asta in vara si sunt f multumit.

 

Respect !

 

Merci mult , e cea mai buna idee , pe 16 decembrie plec in anglia doua saptamani . Am vazut ca situl este englezesc probabil ca o sa imi ajunga coletul imediat acolo cu un cost redus .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cea mai simpla solutie pentru rezolvarea intrarii apei la bujia cilindrului fata:

1. mergi la Hornbach

2. cumperi un tub cu vaselina siliconica (vreo 20roni)

3. scoti fisa bujiei, cureti, bagi vaselina in fisa si pe marginea ei.

4. infigi fisa in bujie.

5. dai cheie si pleci

6. poti sa treci si Oltu si Dunarea ca acolo apa nu mai intra veci pururi

 

p.s. E solutia adoptata de mine acum mai bine de 2 ani, fara dureri de cap, fara modificari la cadru/sasiu sau roata fata, sa mai zic ca e si cea mai ieftina metoda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cam cat trebuie sa mergi pe ploaie ca sa ai problema respectiva? Eu am facut destule drumuri pe ploaie si nu s-a intamplat nimic deosebit (in afara de faptul ca m-am udat pana la piele de cateva ori). Si n-am nicio modificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult , e cea mai buna idee , pe 16 decembrie plec in anglia doua saptamani . Am vazut ca situl este englezesc probabil ca o sa imi ajunga coletul imediat acolo cu un cost redus .

 

 

Daca tot mergi in Anglia merita sa faci un efort pt tine sau un prieten mai ales ca taxele de expediere sunt undeva la 60lire pt Romania.

http://www.delkevic.co.uk/?section=shop&am...de=model_search

 

ps: daca te intereseaza iti pot trimite niste filmulete cu toba mea :)

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cam cat trebuie sa mergi pe ploaie ca sa ai problema respectiva? Eu am facut destule drumuri pe ploaie si nu s-a intamplat nimic deosebit (in afara de faptul ca m-am udat pana la piele de cateva ori). Si n-am nicio modificare.

 

Nu conteaza numarul KM facuti prin ploaie, sau debitu ei, ci cat de uzata e garnitura protectiei fisei de la bujie, daca e in pozitia recomandata (uneori uzura deci lipsa elasticitatii + vibratiile motorului duc la miscarea garniturii) si daca gaura de evacuare a apei din locasul bujiei e infundata sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intreb cam cat trebuie sa mergi pe ploaie ca sa ai problema respectiva? Eu am facut destule drumuri pe ploaie si nu s-a intamplat nimic deosebit (in afara de faptul ca m-am udat pana la piele de cateva ori). Si n-am nicio modificare.

Am facut cu fosta Suzi intr-o zi vreo 600 de km pe ploaie, plus trecut prin balti d'alea de ma udam pana la brau cand sarea apa. N'a avut nici pe draq si nici eu nu aveam ceva modificat :)

daca gaura de evacuare a apei din locasul bujiei e infundata sau nu.

Are asa ceva ? Habar nu aveam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...