dihania Postat Decembrie 26, 2010 Share Postat Decembrie 26, 2010 Foloseste cu incredere Repsol. Pentru furca standard de sv e recomandat 10w... adica un ulei cu vascozitate medie spre mica, pentru furca elastica. Dar daca vrei s o rigidizezi nitel poti sa pui si 15w. imi voi pune 15w , ma impac mai bine cu o furca puti mai rigida. multumesc pentru sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 (editat) salut am revenit sa va bat la cap cu o alta problema. am fost in anglia si am intrat intr un magazin cu uleiuri si piese pentru motor (de masina) am gasit un ulei granville 10w40 platinum cu 15 liere 5 litri si l am cumparat. Acum intrebare pe el scrie semi sintetic si nu precizeaza niciunde ca ar fi pentru motociclete sau numai pentru masini este ok daca il bag in sv 650 meu din 2001? mai scrie pe el Anti black sludge api-sl/cf acea a3/b3/e2-98 http://www.granville-oilchem.co.uk/product...php?prod_id=284 sper sa nu se considere reclama Editat Decembrie 30, 2010 de georgerdp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Eu cred ca este bun. Oricum la motor nu prea are ce sa dauneze, doar sa iti patineze ambreiajul (eu nu am patit-o). So daca respecti aia 6000 km pana la urmatorul schimb nu tre' sa ai probleme. Eu schimb uleiul mai des, 3-4000 km. E pasarica mea asta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 salut am revenit sa va bat la cap cu o alta problema.am fost in anglia si am intrat intr un magazin cu uleiuri si piese pentru motor (de masina) am gasit un ulei granville 10w40 platinum cu 15 liere 5 litri si l am cumparat. Acum intrebare pe el scrie semi sintetic si nu precizeaza niciunde ca ar fi pentru motociclete sau numai pentru masini este ok daca il bag in sv 650 meu din 2001? mai scrie pe el Anti black sludge api-sl/cf acea a3/b3/e2-98 http://www.granville-oilchem.co.uk/product...php?prod_id=284 sper sa nu se considere reclama Cred ca vroiai sa faci referire la acest ulei : http://www.granville-oilchem.co.uk/product...php?prod_id=336 nicidecum la cel de masina.Dar daca vrei sa iti bati joc de mobra ... folosestel pe cel auto. O sa vezi tu care e diferenta. Eu zic sa nu te zgarcesti.Cumpara un ulei dedicat moto (stiu ca e scump,dar asta e). Hobiul costa si e bine sa nu faci rabat de la calitate. MOTUL face chiar uleiuri bune , deci use it man ! In rest un an nou fericit si numai de bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Culmea mie cu motul mi-a mers cel mai prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Si altceva ce ai folosit, bineinteles si la care ai ramas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 (editat) Cred ca vroiai sa faci referire la acest ulei : http://www.granville-oilchem.co.uk/product...php?prod_id=336nicidecum la cel de masina.Dar daca vrei sa iti bati joc de mobra ... folosestel pe cel auto. O sa vezi tu care e diferenta. Eu zic sa nu te zgarcesti.Cumpara un ulei dedicat moto (stiu ca e scump,dar asta e). Hobiul costa si e bine sa nu faci rabat de la calitate. MOTUL face chiar uleiuri bune , deci use it man ! In rest un an nou fericit si numai de bine ! Ok mc pentru raspunsuri dar nu imi sunt de ajutor . un sfat fara argument este un sfat gratuit si inutil . De ce nu e bun sau de ce bun asta sunt curios eu (daca e bun). Am mai gasit o chestie uleiul meu este SL si CF , iar cartea service recomanda Sf ori SG astea 4 fiind standarde API American {etroleum Institute dar nu scrie nicaieri ca nu ar fi bun tipul sl si cf. Iar SL si CF sunt standarde noi aparute dupa moldelul meu de moto sv 650 2001 . Este cineva caruia i a pasat vrodata de uleiul ce l baga si sa aiba idee despre ce vorbesc eu aici ? PS Este cineva care poate sa spuna ca nu e bun , cu un argument ,sau ca e rau cu argument ? merci daca aveti probleme cu termenii SL CF SF SG puteti sa va documentati de aici http://www.incepator.ro/tehnice/ulei_auto.asp sau , http://www.elf.com.ro/Lub/lubroumanie.nsf/...99?OpenDocument acum ma pun sa citesc si eu . uleiul este de calitate superioara si tot odata ieftin datorita locului de unde l am luat . insa nu o sa l pun pana nu am situatia concreta . Editat Ianuarie 2, 2011 de georgerdp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 La multi ani !! mai jos se pot gasi cateva raspunsuri legate de ulei: /index.php?...mp;hl=ulei+auto /index.php?...mp;hl=ulei+auto /index.php?...mp;hl=ulei+auto Mesaj completat /index.php?showtopic=62409 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 La multi ani !! mai jos se pot gasi cateva raspunsuri legate de ulei: /index.php?...mp;hl=ulei+auto /index.php?...mp;hl=ulei+auto /index.php?...mp;hl=ulei+auto Mesaj completat /index.php?showtopic=62409 merci am gasit aici tot ce aveam nevoie . Pachetele de aditivi sunt concepute pentru a face ca un ulei finisat sa indeplineasca una dintre conditiile impuse pentru omologare. Astfel avem 2 clase de omologare S - pentru benzina si C - pentru Diesel. Standardele pentru omologare sunt mentinute de catre API. De'a lungul anilor API a imbunatatit si modificat aceste standarde. Cele mai obisnuite standarde S sunt SL si SM. Aceste standarde difera de cele mai vechi ca SH prin scaderea continutului de fosfor pentru prelungirea vietii catalizatoarelor, si prin cresterea molibdenului pentru scaderea frecarii interne si imbunatatirea consumului. Fosforul a fost initial adaugat pentru protectia zonelor de mare presiune cum ar fi cuzinetii vibrochenului sau axele camelor asadar prin scaderea s'a facut un compromis pentru o mai putina poluare, foarte probabil pe costul cresterii uzurilor la motoare. Molibdenul este, cum ziceam, adaugat pentru a ameliora consumul insa poate cauza probleme motoarelor cu ambreaj in baie. Cele mai multe pachete de aditivi pt clasa S sunt deasemenea concepute ieftine pentru a rezulta un ulei cu un pret scazut. SL si SM sunt amandoua sarace in fosfor; SM care sunt etichetate drept "conservante de energie" bogate in molibden. deci pe scurt SL este mai eficient ca SF sau SG insa contine Mobilden mai mult ca celelalte , aceasta substanta creaza probleme motoarelor cu ambreaj in baie . deci clar trebuie pentru motivul asta sa bagi ulei moto care nu are SL . Asta este cea ce vroiam sa aflu , gasit aici /index.php?showtopic=62409 . Multumesc valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Si altceva ce ai folosit, bineinteles si la care ai ramas? Motul, Repsol si Mobil. Am ramas la Mobil. Pentru mersul meu linistit est eperfect. daca stai cu motoreta numa in 10 mii de ture o fi bun si motul . Cu repsol mergea totul ca uns iar schimbatul vitezelor era o placere, cu motul mergea aiurea dupa vreo 1000 de km. Dar astea sunt doar experientele mele, poate ca nu am dreptate si doar mi s-a parut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 (editat) eu am avut motul, silkoline si repsol. motul si repsol sunt ok, silkoline e de toata jena, nu imi intra in viteza, imi sarea din viteza si tot asa. deocamdata folosesc repsol si probabil o sa raman la el. La multi ani sv-istilor! Sa ne vedem cu bine anul asta!! Editat Ianuarie 3, 2011 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Amin didi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 eu am avut motul, silkoline si repsol. motul si repsol sunt ok, silkoline e de toata jena, nu imi intra in viteza, imi sarea din viteza si tot asa. deocamdata folosesc repsol si probabil o sa raman la el. La multi ani sv-istilor! Sa ne vedem cu bine anul asta!! ce pui de la repsol ? Repsol Moto Racing 4T 10W50 ,Repsol Moto SintĂŠtico 4T 10W40 sau Repsol Moto Rider 4T 15W50 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 ce pui de la repsol ? Repsol Moto Racing 4T 10W50 ,Repsol Moto SintĂŠtico 4T 10W40 sau Repsol Moto Rider 4T 15W50 ? Repsol Moto Rider 4T 15W50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Ok mc pentru raspunsuri dar nu imi sunt de ajutor . un sfat fara argument este un sfat gratuit si inutil . De ce nu e bun sau de ce bun asta sunt curios eu (daca e bun).Am mai gasit o chestie uleiul meu este SL si CF , iar cartea service recomanda Sf ori SG astea 4 fiind standarde API American {etroleum Institute dar nu scrie nicaieri ca nu ar fi bun tipul sl si cf. Iar SL si CF sunt standarde noi aparute dupa moldelul meu de moto sv 650 2001 . Este cineva caruia i a pasat vrodata de uleiul ce l baga si sa aiba idee despre ce vorbesc eu aici ? PS Este cineva care poate sa spuna ca nu e bun , cu un argument ,sau ca e rau cu argument ? merci daca aveti probleme cu termenii SL CF SF SG puteti sa va documentati de aici http://www.incepator.ro/tehnice/ulei_auto.asp sau , http://www.elf.com.ro/Lub/lubroumanie.nsf/...99?OpenDocument acum ma pun sa citesc si eu . uleiul este de calitate superioara si tot odata ieftin datorita locului de unde l am luat . insa nu o sa l pun pana nu am situatia concreta . Se pare ca nu am fost destul de concis. Uleiurile sunt cu destinatie bine definita.Cele auto pentru auto,cele moto pentru moto,cele de camion pentru camion,cele pentru utilaje grele pentru utilaje grele,cele pentru barci pentru barci si asa mai departe. Chiar daca clasa lor de vascozitate( xx W xx) este aceeasi ele nu ar trebui utilizate de la o categorie de vehicule la alta. In speta uleiul tau creat pentru motoarele auto nu este bun la motorul de motocicleta ... pentru ca nu va rezista sarcinilor la care va fi supus(temperatura,presiune,viteza de rotaie a partilor componente ale motorului,etc.).Daca e sa iei exemplu doar rotatiile unui motor auto si cele ale motocicletei. Un motor auto ruleaza in regim de sarcina normala in jurul a 2500 - 3500 de rotatii si ajunge in regimuri inalte la 4500 - 6000 de roatatii, pe cind cel de moto are un regim de exploatare normala undeva intre 3500 si 7000 de rotatii,ajungind in regimurile inalte la 10000 - 16000 rotatii. In plus uleiurile moto au un dublu rol : ajuta la ungerea si racirea motorului si asigura ungerea si racirea ambreiajului.La un autoturism uleiul pentru cutia de viteze e altul decit cel de motor. Sper ca macar acum sa fi priceput de ce nu e bun pentru moto un ulei auto. Numai de bine si respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Se pare ca nu am fost destul de concis.Uleiurile sunt cu destinatie bine definita.Cele auto pentru auto,cele moto pentru moto,cele de camion pentru camion,cele pentru utilaje grele pentru utilaje grele,cele pentru barci pentru barci si asa mai departe. Chiar daca clasa lor de vascozitate( xx W xx) este aceeasi ele nu ar trebui utilizate de la o categorie de vehicule la alta. In speta uleiul tau creat pentru motoarele auto nu este bun la motorul de motocicleta ... pentru ca nu va rezista sarcinilor la care va fi supus(temperatura,presiune,viteza de rotaie a partilor componente ale motorului,etc.).Daca e sa iei exemplu doar rotatiile unui motor auto si cele ale motocicletei. Un motor auto ruleaza in regim de sarcina normala in jurul a 2500 - 3500 de rotatii si ajunge in regimuri inalte la 4500 - 6000 de roatatii, pe cind cel de moto are un regim de exploatare normala undeva intre 3500 si 7000 de rotatii,ajungind in regimurile inalte la 10000 - 16000 rotatii. In plus uleiurile moto au un dublu rol : ajuta la ungerea si racirea motorului si asigura ungerea si racirea ambreiajului.La un autoturism uleiul pentru cutia de viteze e altul decit cel de motor. Sper ca macar acum sa fi priceput de ce nu e bun pentru moto un ulei auto. Numai de bine si respect ! da am priceput . merci pentru informatii o sa merg pe repsol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Se pare ca nu am fost destul de concis.Uleiurile sunt cu destinatie bine definita.Cele auto pentru auto,cele moto pentru moto,cele de camion pentru camion,cele pentru utilaje grele pentru utilaje grele,cele pentru barci pentru barci si asa mai departe. Chiar daca clasa lor de vascozitate( xx W xx) este aceeasi ele nu ar trebui utilizate de la o categorie de vehicule la alta. In speta uleiul tau creat pentru motoarele auto nu este bun la motorul de motocicleta ... pentru ca nu va rezista sarcinilor la care va fi supus(temperatura,presiune,viteza de rotaie a partilor componente ale motorului,etc.).Daca e sa iei exemplu doar rotatiile unui motor auto si cele ale motocicletei. Un motor auto ruleaza in regim de sarcina normala in jurul a 2500 - 3500 de rotatii si ajunge in regimuri inalte la 4500 - 6000 de roatatii, pe cind cel de moto are un regim de exploatare normala undeva intre 3500 si 7000 de rotatii,ajungind in regimurile inalte la 10000 - 16000 rotatii. In plus uleiurile moto au un dublu rol : ajuta la ungerea si racirea motorului si asigura ungerea si racirea ambreiajului.La un autoturism uleiul pentru cutia de viteze e altul decit cel de motor. Sper ca macar acum sa fi priceput de ce nu e bun pentru moto un ulei auto. Numai de bine si respect ! si tocmai pt ca o motoreta merge la 10000-16000 rpm unge si ambreiaj si cutie acel ulei nu sta in motor mai mult de 6000 de km. Eu cred ca daca faceau cine stie ce ulei super moto etc etc, il schimbai tot la 15-20 de mii ca la masini. Din cate am citit astea si cu aia ca patineaza ambreiajul sunt singurele argumente cum ca uleiurile difera si nu sunt bune. Dar ce este in ele nu vom sti niciodata cu adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex1002ro Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 M-am trezit si eu La multi ani SV-isti-lor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 La multi ani! si multi km calare pe "nuda"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 La multi ani la toti! Am o intrebare referitoare la lantul de distributie. Din cate am mai citit, SV-ul de 6 juma, are o distributie mai zgomotoasa. La al meu cred ca e putin cam prea zgomotoasa, si cred ca motivul este intinzatorul de lant. Stiti cumva ceva solutii pentru acest intinzator, sau pentru eliminarea zgomotelor? De unde pot sa il cumpar, sa il schimb daca intradevar el e problema? Mersi frumos si numai bine! Mesaj completat Intre timp am gasit ceva informatii, dar daca aveti ceva in plus e binevenit. http://www.sv650.org/camten/cam%20chain%20tenstioner.htm Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Cred ca ar trebui intai sa compari cu alt motor sa vezi cum suna fata de al tau. Daca intr-adevar al tau suna "rau" atunci te poti gandi sa-ti faci de lucru. Altfel nu prea cred ca are rost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShMan Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Cel mai bine ar fi sa fac asa, ai dreptate Cand scot motorul de la iernat, e primul lucru care il voi face. Eu zic ca suna rau, pentru ca la relanti se aude cum loveste lantul in motor din cand in cand, si de aceea m-am gandit prima data la intinzator. Din ce am vazut in link-ul ce l-am gasit, pentru verificare nu pare foarte complicat, grija mare ca e vorba de distributie si ceva migala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 A avut si avic un motor zgomotos si a scos intinzatorul si a rotit motorul, s-a auzit un zgomot cand s-a eliberat patina si apoi s-a facut liniste . Se umbla greu la intinzatoare, trbeuie rabdare si nicste imbusuri bune ca altfel e cam dificil . A si o mica piesa care blocheaza intinzatorul pentru a-l putea monta inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 s a mai dat astazi cineva cu sv`u ? eu 20 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Ianuarie 10, 2011 Share Postat Ianuarie 10, 2011 s a mai dat astazi cineva cu sv`u ? eu 20 km Cum sa nu te dai frate Sv-ist cind la Resita au fost 15 grade afara? Am vazut ca ai nr de CS .. deci banuiesc ca ai fi din zona Banatului. Oricum numai de bine si respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.