valbi Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Pai nu e bine... A mea franeza bine, frana bine si inainte sa ii pun furtune cu insertie si lichid rbf-motul. Singurele probleme 'de fabricatie' pe care le-am avut si eu au fost claxonul si pierdere de lichid pe la cilindru receptor de la ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 merci mult Capone si celorlalti !! ca nu blocheaza roata poate nu e rau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Februarie 27, 2011 Share Postat Februarie 27, 2011 Salut... vara trecuta i-am facut unui tip cu sv-u o poza cand am fost la intrunire, si ca prostul am uitat sa o pun pe forum.. si doar i=am promis,scuze man . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Aproape 1 martie...asadar, poate, cu ajutorul fortelor supranaturale, o sa vina dracului primavara/vara. Sunt incepator, am doar 1 sezon de moto asa ca sunt in cautare de intelepciune. In afara de revizie, ce trebuie sa-i mai fac mobrei dupa iernat (a iernat intr-un garaj, cu bateria deconectata si 4 litri de benzina in rezervor)?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Pui bateria aia pe redresor ca sa nu ai apoi probleme cu regulatorul, o pornesti daca mai porneste , ii faci plinul verifici frane anvelope lant si apoi iesi la plimbare. Cel putin eu mai mult de atata nu am facut niciodata. Bine asta presupunand ca nu a inceput sa rugineasca peste iarna caz in care, daca ai chef, te ocupi de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 (editat) Pui bateria aia pe redresor ca sa nu ai apoi probleme cu regulatorul, o pornesti daca mai porneste , ii faci plinul verifici frane anvelope lant si apoi iesi la plimbare. Cel putin eu mai mult de atata nu am facut niciodata. Bine asta presupunand ca nu a inceput sa rugineasca peste iarna caz in care, daca ai chef, te ocupi de problema asta. eu, dupa primul sezon, i-am schimbat bujiile si i-am curatat filtrul de aer. Editat Februarie 28, 2011 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 (editat) Poi a zis in afara de revizie. Eu prin revizie inteleg si ce ai zis tu acolo. Draci eu si acu am aceleasi bujii ). Aratau bine anul trecut asa ca le-am lasat. Editat Februarie 28, 2011 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 aha...deci sa schimb si bujiile..got it...fac vreo diferenta alea iridium? stiu ca dau scanteia f precis, le-am vazut in actiune vs. bujie normala dar nu stiu cat conteaza pentru sv-ul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Daca iti permiti poti sa pui, daca faci un efort pt ele, nu stiu daca merita. De asemenea bujiile se schimba la intervalul zis de carte. Daca le schimbi mai des nu are nimic, dar te costa mai mult intretinerea motoretei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 aha...deci sa schimb si bujiile..got it...fac vreo diferenta alea iridium? stiu ca dau scanteia f precis, le-am vazut in actiune vs. bujie normala dar nu stiu cat conteaza pentru sv-ul meu. eu mi-am pus bujii normale si nu am nici o problema. nu stiu ce diferenta as putea vedea intre astea si alea iridium, atata timp cat motorul porneste si functioneaza normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 28, 2011 Share Postat Februarie 28, 2011 Am eu iridium pe locomotiva si fata de cele normale se simt (foarte)mici imbunatatiri, dar nu care sa justifice pretul. Pornirea parca e o idee mai vioaie si mobra se simte nitel mai sprintena in ture mai ridicate. Bine, astea sunt doar pareri personale, pe "simtite" de dinainte/dupa schimbare, nimic testat stiintific. Deci ar putea foarte bine sa fie doar Placebo Am observat insa si o scadere a rateurilor in deccelerare cu iridium, care teoretic s-ar traduce printr-o ardere mai buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Salut, eu am sv650 k7 naked. Din cand in cand, in trafic, printre masini, tinuta din ambreiaj sau la plecarea de pe loc se aude un zgomot dubios (cum era ala de bendix la auto cand dadeai la cheie si nu se invartea nimic) si-mi moare motoru; nu ma prea pricep la mecanica, voua vi s-a intamplat vreodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Din ce zici tu eu inteleg ca nu o accelerezi destul. Mai ales la partea cu se opreste motorul ma duce cu gandul spre asta. Motorul de 650 nu are chair destul cuplu incat sa miste motoreta de pe loc fara acceleratie, iar printre masini e de ajuns sa scapi ambreiajul putin si ori se opreste ori, daca esti in mers, sa te zdruncine nitel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 mi se opreste in mers...tocmai asta ma mira...se intampla numai cand bag gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Accelerezi si se opreste?? Nu mai inteleg injectia asta . Da nu stiu ce poate avea in cazul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 tocmai asta ma mira...se intampla numai cand bag gaz Pai baga frate benzina, ca nu-i bricheta Lasand gluma la o parte, am patit ceva asemanator. Se intampla ca uneori, stand la semafor la ralanti, pur si simplu sa se opreasca motorul (facand si acel chitait caracteristic demarorului pe care il descriai tu ). In mers, in timp ce acceleram sau chiar cand tineam constant, simteam cate un "hop", ca si cum ar da sa se opreasca pt o secunda dupa care isi relua linistita turele. Nu se intampla des, cam o data la 100 km, dar era stresant. Am scapat de chestia asta schimband bujiile (aveam panarame d'alea cu 2 electrozi...). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 cred ca pot fi trei chestii: - in primul rand filtrul de aer - nu conteaza ca a fost schimbat de curand si ca arata bine; poate fi imbacsit cu condens cu grasimi ceva... - jeg in benzina sau apa/condens in benzina - nu stiu dar cred ca ar trebui sa aibe filtru de benzina...si poate trebuie schimbat - incercati sa mergeti cu jumatatea de sus a rezervorului, plina - conteaza pentru mai multe chestii; se evita crearea de condens si scade riscul de dezamorsare a pompei de benzina care e in rezervor ( aia care face "zzzz" cand bagi cheia in contact ). sunt la a treia masina cu injectie si sv are si el injectie. la masini rezolv rapid glume din astea ; ori punandu-i benzina cu cifra octanica mare - de ex. 100 la omv - ori punandu-i in benzina un zmac/aditiv care e facut sa curete injectoarele. cu niste ani in urma am fost cu masina in croatia si am tot bagat benzina din tot felul de locuri...care mai de care; la intoarcere in bucuresti masina se comporta cam cum zice omu` mai sus....dupa ce i-am bagat zmacu` ala era alta masina; incredibil ce repede si fara efort a curatat injectoarele - atentie insa; trebuie sa aplicati regula de 3 simpla sa vedeti CAT din zmacu` ala sa puneti la un plin; ele sunt facute pentru auto...alea care se vand la noi in benzinarii. - bujiile - chiar daca ele arata bine si sunt uscate; pot exista fisuri interne care se deschid numai la temperaturi inalte sau poate trebuie verificata cu lera deschiderea electrodului...cred ca depinde de cat de tare ai dat in motor. sper ca nu v-am plictisit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SabinRace Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Uite drumul altui SV: http://www.racetek.ro/din-magar---armasar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Pai baga frate benzina, ca nu-i bricheta Lasand gluma la o parte, am patit ceva asemanator. Se intampla ca uneori, stand la semafor la ralanti, pur si simplu sa se opreasca motorul (facand si acel chitait caracteristic demarorului pe care il descriai tu ). In mers, in timp ce acceleram sau chiar cand tineam constant, simteam cate un "hop", ca si cum ar da sa se opreasca pt o secunda dupa care isi relua linistita turele. Nu se intampla des, cam o data la 100 km, dar era stresant. Am scapat de chestia asta schimband bujiile (aveam panarame d'alea cu 2 electrozi...). In medie cred ca tot cam la fel patesc si eu, cam o data la 100km. cred ca pot fi trei chestii: - in primul rand filtrul de aer - nu conteaza ca a fost schimbat de curand si ca arata bine; poate fi imbacsit cu condens cu grasimi ceva... - jeg in benzina sau apa/condens in benzina - nu stiu dar cred ca ar trebui sa aibe filtru de benzina...si poate trebuie schimbat - incercati sa mergeti cu jumatatea de sus a rezervorului, plina - conteaza pentru mai multe chestii; se evita crearea de condens si scade riscul de dezamorsare a pompei de benzina care e in rezervor ( aia care face "zzzz" cand bagi cheia in contact ). - bujiile - chiar daca ele arata bine si sunt uscate; pot exista fisuri interne care se deschid numai la temperaturi inalte sau poate trebuie verificata cu lera deschiderea electrodului...cred ca depinde de cat de tare ai dat in motor. sper ca nu v-am plictisit. Mobra avea revizia proaspat facuta asa ca exclud imbacsirea filtrelor. Benzina pun numai OMV Carrera 100, care stiu ca e aditivata. (nu stiu de ce pun d-asta, am eu impresia ca e mai buna...n-am mers pe 95 deci nu pot sa compar) Am doar 8000km cu SV-ul, si ma gandeam ca n-o fi de la bujii....dar acum ca mi-ati spus amandoi o sa iau in considerare un schimb. Problema e ca, atunci cand mi se opreste, daca nu sunt rapid pe ambreiaj mi se blocheaza roata spate...in mers...printre masini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Uite drumul altui SV: http://www.racetek.ro/din-magar---armasar Bafta in continuare cu proiectul , e interesant . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
caporcea Postat Martie 3, 2011 Share Postat Martie 3, 2011 Uite drumul altui SV: http://www.racetek.ro/din-magar---armasar excelent. tine-ne la curent Mesaj completat Am scapat de chestia asta schimband bujiile (aveam panarame d'alea cu 2 electrozi...). Ce bujii imi trebuie si...cat costa? (se cam adauga la o revizie de 350 lei...o sa ma coste al dracu' de mult) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 salut, a venit vremea schimbarii kitului de lant la sv 650 n an 2003. exceptand faptul ca lantul e 525, altceva nu mai stiu si sincer nu am incredere doar intr-un catalog, poate sunt trecute gresit datele. ma rog. asa...informativ, stie cinva numarul de zale si numarul tintilor de pe foile originale? mers ce firma imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 salut, a venit vremea schimbarii kitului de lant la sv 650 n an 2003. exceptand faptul ca lantul e 525, altceva nu mai stiu si sincer nu am incredere doar intr-un catalog, poate sunt trecute gresit datele. ma rog. asa...informativ, stie cinva numarul de zale si numarul tintilor de pe foile originale? mers ce firma imi recomandati? Pt *nakerd - 110/15/45 *sport - 108/15/44 http://www.louis.de/_4081070547c5593f2c9b9...artnr_gr=100411 bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Colegii, voi mai aveti "pinii" aia din poza pe manerul de la codita ? Daca ii aveti si va prisosesc, sunt foarte dispus sa ii cumpar Sau s'or gasi separat de cumparat la suzuki sau i-oi putea improviza cumva ?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 7, 2011 Share Postat Martie 7, 2011 Uite drumul altui SV: http://www.racetek.ro/din-magar---armasar din ce vad io incet incet devine streetfighter pe bune.....masca fatza e beton. spor la treaba !! Mesaj completat capOne; ce faci nene; ti s-a luat de chopper ; acuma vrei avion ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.