Qruzzer Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salut!! sunt nou prin zona, citesc forumul asta vro luna si ma dau pe doua roti de vro doua. Am vazut ca se vorbea pe undeva de claxoane auto(cu compresor). Acum cateva zile, in timp ce cautam una alta prin Vitan am dat peste un ''kit'' si am zis sa pun si eu surubelnita pe mobra . ''Pesa'' a costat 45 ron si montajul cu tot cu manufacturarea de suporti l-am realizat in vro 2hr(planul de bataie a durat cel mai mult). Pun cateva poze sa vedeti despre ce este vorba....in rest nu pot sa zic ca ma incanta prea tare aspectul ci doar faptul ca e realizarea mea. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Salut ! Am o mica problema cu SV-ul si as vrea sa va cer si voua parerea, in caz ca ati patit asa ceva. De vreo 2 saptamani nu mai pot porni deloc de la buton, numai cu booster sau impins. Chiar daca merg mai mult timp si opresc motorul, cand il pornesc imediat dupa, tot nu merge. Se chinuie sa invarta dar decupleaza ceva releu. L-am dus ieri la un electrician si mi-a masurat incarcarea. Incarca 5 minute la 13-14V, dupa care se incalzeste foarte tare puntea redresoare si incarca doar la 8-10V. Nu stiu ce sa cred si nu a stiut nici electricianul sa-mi spuna. E de vina puntea sau poate fi si alta problema? Bateria este aproape noua. Help me!!! Multumesc anticipat. Va salut. LE: Am uitat o chestie. Bateria nu ar trebui sa aiba un "scut" in partea dinspre motor, ca sa fie protejata de caldura? A mea se incalzeste foarte tare din cauza caldurii degajate de motor si mi se evapora lichidul din ea, mai ales ca circul 90% in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Pentru manuale de service pentru SV-uri (si nu numai) poate ajuta pe cei care nu stiu deja : http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Despre baterie....masoara si curentul care ti se consuma din baterie in 'gol' si cu contactul pus, si eventual si curentul de incarcare. Masoara tensiunea alternativa intre cele 3 faze ale alternatorului (cu releul scos) si tensiunea in gol pe releu (dupa ce porneti dezlegi bateria). Vezi daca e ceva ciudat (eu as banui un scurt sau probleme la releu/alternator mai degraba decat la baterie - daca e MF n-ai probleme decat daca e veche). Bateria (la al meu cel putin) e intr-o cutie de plastic si nu are nimic deosebit intre ea si motor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Salut!! sunt nou prin zona, citesc forumul asta vro luna si ma dau pe doua roti de vro doua. Am vazut ca se vorbea pe undeva de claxoane auto(cu compresor). Acum cateva zile, in timp ce cautam una alta prin Vitan am dat peste un ''kit'' si am zis sa pun si eu surubelnita pe mobra . ''Pesa'' a costat 45 ron si montajul cu tot cu manufacturarea de suporti l-am realizat in vro 2hr(planul de bataie a durat cel mai mult). Pun cateva poze sa vedeti despre ce este vorba....in rest nu pot sa zic ca ma incanta prea tare aspectul ci doar faptul ca e realizarea mea. Ride safe! presupun ca se aude.. sincer estetic nu ma coafeaza, (dar asta poate fi un mod de a preveni un accident) sunt curios ce se va intampla la prima ploaie succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Salut ! Am o mica problema cu SV-ul si as vrea sa va cer si voua parerea, in caz ca ati patit asa ceva. De vreo 2 saptamani nu mai pot porni deloc de la buton, numai cu booster sau impins. Chiar daca merg mai mult timp si opresc motorul, cand il pornesc imediat dupa, tot nu merge. Se chinuie sa invarta dar decupleaza ceva releu. L-am dus ieri la un electrician si mi-a masurat incarcarea. Incarca 5 minute la 13-14V, dupa care se incalzeste foarte tare puntea redresoare si incarca doar la 8-10V. Nu stiu ce sa cred si nu a stiut nici electricianul sa-mi spuna. E de vina puntea sau poate fi si alta problema? Bateria este aproape noua. Help me!!! Multumesc anticipat. Va salut. LE: Am uitat o chestie. Bateria nu ar trebui sa aiba un "scut" in partea dinspre motor, ca sa fie protejata de caldura? A mea se incalzeste foarte tare din cauza caldurii degajate de motor si mi se evapora lichidul din ea, mai ales ca circul 90% in oras. Ai releu de incarcare prajit, mai mult ca sigur. La fel am patit si yo, nu imi incarca suficient si streseaza bateria care pana la urma moare. La mine am crezut initial ca s-a dus bateria si mi-am luat una noua (o caruta de bani) ca sa constat dupaia ca in fullload (5000RPM cu faza mare aprinsa nu am decat 13,2V, la rotatii mai mici si mai putini volti). La masurarea releului, numai valori aiurea, total diferite de ceea ce zicea cartea de service, plus ca dupa 2-3 minute de mers la relanti se incinge de poti prajii carnati pe el. Banuiesc ca si la tine e aceeasi problema. Incearca sa iti iei manualu de service si verifica tu sau un electrician releul. Un releu parlit iti poate bulii rau de tot o baterie noua. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Va multumesc pentru raspunsuri, si pentru link-ul catre manualul de service. Astazi dupamasa o sa iau aparatul de masura in mana si va anunt la ce concluzie am ajuns. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 presupun ca se aude.. sincer estetic nu ma coafeaza, (dar asta poate fi un mod de a preveni un accident) sunt curios ce se va intampla la prima ploaie succes, La apa nu cred ca or sa fie probleme, compresorul trebuie sa fie ferit de umezeala; oricum eu am cumparat un VAP chinezesc de prin Carrefour de mica putere special pentru mobra si dupa ce am sa-i fac o baita zilele astea iti zic cum reactioneza trompetele alea. Apropo de compresor, l-am montat sub rezervor intre cilindrii si cum temperatura este destul de mare acolo, dupa 20 de minute prin oras ''sufla'' ceva mai slabut. Daca stie cineva: eu am alimentat toata treaba asta de la claxonul stock si nu am mai pus pe instalatie releul cu care a venit asta nou. E nasol? risc sa prajesc ceva? mentionez si faptul ca atunci cand folosesc claxonul cam raman fara juice in instalatie, dau flash-uri noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Compresorul mai bine l-ai baga sub sa. O sa ti se strice in timp butonul de claxon, nu e construit pentru sarcini asa mari. Dar daca ii mai cureti din cand in cand contactele ar trebui sa supravituiasca (desi asa o sa ai mai mult de lucru decat daca montezi releul). Caderea de tensiune apare din cauza ca iti consuma mult compresorul. Ai grija sa nu mai prajesti si altceva in instalatie (depinde cat de groase sunt firele cu care l-ai legat!!!) Cat despre incarcare...vedeti ca la releele astea "japoneze" (short-circuit type) tensiunea de iesire de obicei e mai mare la relantiu si scade (putin) cand turezi motorul. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Compresorul mai bine l-ai baga sub sa.O sa ti se strice in timp butonul de claxon, nu e construit pentru sarcini asa mari. Dar daca ii mai cureti din cand in cand contactele ar trebui sa supravituiasca (desi asa o sa ai mai mult de lucru decat daca montezi releul). Caderea de tensiune apare din cauza ca iti consuma mult compresorul. Ai grija sa nu mai prajesti si altceva in instalatie (depinde cat de groase sunt firele cu care l-ai legat!!!) Cat despre incarcare...vedeti ca la releele astea "japoneze" (short-circuit type) tensiunea de iesire de obicei e mai mare la relantiu si scade (putin) cand turezi motorul. Noroc! Firele sunt suficient de groase pentru cat ''trage'' el. Dupa ce ii pun releul mai am riscul sa frig ceva prin instalatie? sa-i bag si-o siguranta pe traseu? daca da, unde mai exact(pe releu scrie 30A)? S-a notat si montarea compresourului sub sa, asa am sa fac, dupa ce gasesc un furtun de aer mai lung. Multumesc de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Va multumesc pentru raspunsuri, si pentru link-ul catre manualul de service. Astazi dupamasa o sa iau aparatul de masura in mana si va anunt la ce concluzie am ajuns. Asfalt uscat! Am aflat care e buba cu motorul meu. Am masurat tensiunea curentului de incarcare si imi baga la relanti putin peste 15V. Daca trag de gaz ajunge si la 18V. Deci puntea redresoare nu-si face treaba. Intr-o saptamana mi-a stricat deja o baterie si mi-a ars de 2 ori faza scurta. Stiti cumva de unde pot sa cumpar o punte noua/SH, sau daca se potriveste si de la alte modele Suzuki? Multumesc inca odata pt. ajutor Va salut cu faza lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 salut! http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx selecteaza aici tipul (motorcycle), anul fabricatiei si modelul (sv650s) si iti apare o lista cu toate piesele din motorul tau, cu desen cu tot. sunt piese originale suzuki, care se pot comanda la orice dealer oficial. ia codul de pe site, uita-te la pret (informativ, e mai scump in europa) si vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Am aflat care e buba cu motorul meu. Am masurat tensiunea curentului de incarcare si imi baga la relanti putin peste 15V. Daca trag de gaz ajunge si la 18V. Deci puntea redresoare nu-si face treaba. Intr-o saptamana mi-a stricat deja o baterie si mi-a ars de 2 ori faza scurta. Stiti cumva de unde pot sa cumpar o punte noua/SH, sau daca se potriveste si de la alte modele Suzuki? Multumesc inca odata pt. ajutor Va salut cu faza lunga S-ar putea sa ma insel, dar puntea redresoare e la gramada cu releul de incarcare.. Il gasesti sub denumirea de "regulator/rectifier". Eu cel putin asa imi aduc aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 S-ar putea sa ma insel, dar puntea redresoare e la gramada cu releul de incarcare.. Il gasesti sub denumirea de "regulator/rectifier". Eu cel putin asa imi aduc aminte E chestia asta /index.php?...62&hl=punte, pe care ai cautat-o si tu. Cred ca asta e stricata. Ar trebui sa regularizeze tensiunea pe care o da generatorul, ceea ce la mine nu se intampla. Imi baga in baterie intre 15 si 18 V tot timpul, in functie de turatia motorului. Am verificat la un ZX9 si baga 14-14.5 V constant, si daca-i la 10.000 RPM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 chestia costa in jur de 125 euro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 E chestia asta /index.php?...62&hl=punte, pe care ai cautat-o si tu. Cred ca asta e stricata. Ar trebui sa regularizeze tensiunea pe care o da generatorul, ceea ce la mine nu se intampla. Imi baga in baterie intre 15 si 18 V tot timpul, in functie de turatia motorului. Am verificat la un ZX9 si baga 14-14.5 V constant, si daca-i la 10.000 RPM. Sal. Da, ala-i un regulator de tensiune, sunt scumpe ale dracu ca yo caut de vreo 2 luni asa ceva si inca nu am gasit unu convenabil ca pret. Nu te arunca la cumparat si vezi ca poti sa pui si regulatoare de la alte modele, yo momentan incerc sa imi pun unu de la o Hayabusa, dar merge si unu cu 7 fire de la GSX-R. Regulatorul de tensiune al SVului e din fabricatie cam prost, chestiune demonstrata aproape in unanimitate, mai ales la modelele din prima generatie ('99-'02), sunt subdimensionate, heat-sinku e prea mic si este palsat intr-o zona (codita) unde nu se ventileaza corespunzator si se cam prajeste si poate lua cu el bateria. Yo din ceea ce am gasit pe net, ca preturi, se invart intre 90-120EUR si la buzunaru meu e cam mult, dar poti cauta si poate gasesti unu cu un pret mai convenabil, cel mai mic gasit de mine e 60EUR. Daca ai timp intra pe forumu svraider.org, sunt acolo o gramada de threaduri legate de relee prajite si de modul de inlocuire, inclusiv upgrade + o gramada de informatii legate de motoru preferat . Cu asa o tensiune mare, ti-as recomanda sa nu mai mergi cu suzeta pana nu schimbi releu', risti sa prajesti baterie dupa baterie. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Firele sunt suficient de groase pentru cat ''trage'' el. Dupa ce ii pun releul mai am riscul sa frig ceva prin instalatie? sa-i bag si-o siguranta pe traseu? daca da, unde mai exact(pe releu scrie 30A)? S-a notat si montarea compresourului sub sa, asa am sa fac, dupa ce gasesc un furtun de aer mai lung. Multumesc de info Instalatia arata intr-un mare fel pe motor si ai si montat-o frumos. Totusi, ai masurat totusi cat iti consuma ? Claxonul in mod normal trece printr-o siguranta de 10, maxim 15A, impreuna cu altele (parca luminile de bord). La SV siguranta generala are 30A , deci te-ai putea trezi la o claxonare mai indelungata ca ti se arde o siguranta. Cea mai safe metoda ar fi sa tragi fire separate, cu siguranta direct de la baterie si sa modifici instalatia astfel incat butonul de claxon sa comande un releu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 Sal. Da, ala-i un regulator de tensiune, sunt scumpe ale dracu ca yo caut de vreo 2 luni asa ceva si inca nu am gasit unu convenabil ca pret. Nu te arunca la cumparat si vezi ca poti sa pui si regulatoare de la alte modele, yo momentan incerc sa imi pun unu de la o Hayabusa, dar merge si unu cu 7 fire de la GSX-R. Regulatorul de tensiune al SVului e din fabricatie cam prost, chestiune demonstrata aproape in unanimitate, mai ales la modelele din prima generatie ('99-'02), sunt subdimensionate, heat-sinku e prea mic si este palsat intr-o zona (codita) unde nu se ventileaza corespunzator si se cam prajeste si poate lua cu el bateria. Yo din ceea ce am gasit pe net, ca preturi, se invart intre 90-120EUR si la buzunaru meu e cam mult, dar poti cauta si poate gasesti unu cu un pret mai convenabil, cel mai mic gasit de mine e 60EUR. Daca ai timp intra pe forumu svraider.org, sunt acolo o gramada de threaduri legate de relee prajite si de modul de inlocuire, inclusiv upgrade + o gramada de informatii legate de motoru preferat . Cu asa o tensiune mare, ti-as recomanda sa nu mai mergi cu suzeta pana nu schimbi releu', risti sa prajesti baterie dupa baterie. Bafta. Salut. Eu chiar acum am venit de la un tip care mi-a zis ca-mi aduce cu 70 de euro, dar de la alt model, ca se potriveste. M-a intrebat numai cate fire are al meu si mi-a zis ca poate va trebui sa schimb mufele, atata tot. Cu "suzeta" sunt nevoit sa merg zilnic, la scarbici, dar am faza lunga pornita tot timpul si nu schimb mai sus de 3000. Sper sa nu se intample ceva pana schimb piesa. Ciao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 razvan, fii atent ce am gasit pentru tine: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV650-OEM-S...84478QQtcZphoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 E chestia asta /index.php?...62&hl=punte, pe care ai cautat-o si tu. Cred ca asta e stricata. Ar trebui sa regularizeze tensiunea pe care o da generatorul, ceea ce la mine nu se intampla. Imi baga in baterie intre 15 si 18 V tot timpul, in functie de turatia motorului. Am verificat la un ZX9 si baga 14-14.5 V constant, si daca-i la 10.000 RPM. Dap.. Si eu am avut pb cu ea... Am luat de la Electrex si m-a costat 100 de euroi! Trebuie sa fie oameni pe aici care sa poata aduce de acolo (poate tot cei care m-au ajutat si pe mine acum ceva vreme, se stiu ei ). De cand l-am schimbat nu am mai avut pb cu el.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 31, 2008 Share Postat Iulie 31, 2008 32800-24B01 asta e codul piesei, originala costa in jur de 122 dolari dar am dat un link mai sus ( http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SV650-OEM-S...84478QQtcZphoto ) unde costa 10 dolari . pui taxele postale si ai piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 Saltare. Am descoperit, ieri in timp ce ma plimbam, o bataie suspecta, zgomotu vine din zona cutiei de viteze, mai exact pinionu fata. Lantu mi-a inmuiat groaznic, il intinsesem cu 3 zile inainte si acum e flasc rau, si am descoperit ca pinonu fata e cam uzat si oval cred, uneori lantu e mai intins, alteori e mai lasat - asta cand imping motoru asa, putin cate putin ca sa pot observa toti dintii pinionului. Deci cred ca si-a cam atins limita si trebe schimbat. Rugamintea mea e, ce fel de kit de lant imi recomandati sa-mi cumpar? Pe site la Loius sunt 2 firme, sunt bune? Voi de unde va luati piese? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) Salut!! Cine vrea niste piese de SV 650n (motorul e din 2001) Se vinde: - cadrul cu acte - scarite/leviere - furca completa putin indoita (se pot indrepta telescoapele) - comenzile, cu tot ce implica el - bascula - rezervor neindoit/nelovit (e albastru, daca ajuta cu ceva) cu pompa de benzina - cadru de codita - stop - roata spate - gume, pierelli diablo corsa III - carenele coditei, reparate si pregatite pentru vopsit, fara prinderi rupte - far - sei (saua pilotului e un pic avarita, buretele rupt, dar usor reparabil) - toba originala, cu galeria infundata in vreo 2 locuri, dar usor de reparat PRETURI DE DUMPING O sa adaug poze diseara! Editat August 4, 2008 de Judas Iscariot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 (editat) Salut!! Cine vrea niste piese de SV 650n (motorul e din 2001) Se vinde: - cadrul cu acte - scarite/leviere - furca completa putin indoita (se pot indrepta telescoapele) - comenzile, cu tot ce implica el - bascula - rezervor neindoit/nelovit (e albastru, daca ajuta cu ceva) cu pompa de benzina - cadru de codita - stop - roata spate - gume, pierelli diablo corsa III - carenele coditei, reparate si pregatite pentru vopsit, fara prinderi rupte - far - sei (saua pilotului e un pic avarita, buretele rupt, dar usor reparabil) - toba originala, cu galeria infundata in vreo 2 locuri, dar usor de reparat PRETURI DE DUMPING O sa adaug poze diseara! In primul rand imi pare rau daca era al tau si la-i lovit asa de rau. Cat vrei pe cauciucuri? Si daca esti de acord cu demontarea, suportul de scarita stanga? Salutare!! Da-mi P.M. Editat August 4, 2008 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat August 4, 2008 Share Postat August 4, 2008 kit de lant? D.I.D. sau Tsubaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat August 5, 2008 Share Postat August 5, 2008 Salut!! Cine vrea niste piese de SV 650n (motorul e din 2001) Se vinde: - cadrul cu acte - scarite/leviere - furca completa putin indoita (se pot indrepta telescoapele) - comenzile, cu tot ce implica el - bascula - rezervor neindoit/nelovit (e albastru, daca ajuta cu ceva) cu pompa de benzina - cadru de codita - stop - roata spate - gume, pierelli diablo corsa III - carenele coditei, reparate si pregatite pentru vopsit, fara prinderi rupte - far - sei (saua pilotului e un pic avarita, buretele rupt, dar usor reparabil) - toba originala, cu galeria infundata in vreo 2 locuri, dar usor de reparat PRETURI DE DUMPING O sa adaug poze diseara! Mai ai puntea redresoare (in codita pe dreapta)? Daca da, cat vrei pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.