Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut!! sunt nou prin zona, citesc forumul asta vro luna si ma dau pe doua roti de vro doua. Am vazut ca se vorbea pe undeva de claxoane auto(cu compresor). Acum cateva zile, in timp ce cautam una alta prin Vitan am dat peste un ''kit'' si am zis sa pun si eu surubelnita pe mobra :moto:.

 

''Pesa'' a costat 45 ron si montajul cu tot cu manufacturarea de suporti l-am realizat in vro 2hr(planul de bataie a durat cel mai mult). Pun cateva poze sa vedeti despre ce este vorba....in rest nu pot sa zic ca ma incanta prea tare aspectul ci doar faptul ca e realizarea mea.

 

Ride safe!

post-40807-1217364035_thumb.jpg

post-40807-1217364060_thumb.jpg

post-40807-1217364071_thumb.jpg

post-40807-1217364093_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut !

 

Am o mica problema cu SV-ul si as vrea sa va cer si voua parerea, in caz ca ati patit asa ceva. De vreo 2 saptamani nu mai pot porni deloc de la buton, numai cu booster sau impins. Chiar daca merg mai mult timp si opresc motorul, cand il pornesc imediat dupa, tot nu merge. Se chinuie sa invarta dar decupleaza ceva releu. L-am dus ieri la un electrician si mi-a masurat incarcarea. Incarca 5 minute la 13-14V, dupa care se incalzeste foarte tare puntea redresoare si incarca doar la 8-10V. Nu stiu ce sa cred si nu a stiut nici electricianul sa-mi spuna. E de vina puntea sau poate fi si alta problema? Bateria este aproape noua. Help me!!!

 

Multumesc anticipat.

 

Va salut.

 

LE: Am uitat o chestie. Bateria nu ar trebui sa aiba un "scut" in partea dinspre motor, ca sa fie protejata de caldura? A mea se incalzeste foarte tare din cauza caldurii degajate de motor si mi se evapora lichidul din ea, mai ales ca circul 90% in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru manuale de service pentru SV-uri (si nu numai) poate ajuta pe cei care nu stiu deja :

 

http://www.tanga-moteurs.ro/service/

 

Despre baterie....masoara si curentul care ti se consuma din baterie in 'gol' si cu contactul pus, si eventual si curentul de incarcare.

Masoara tensiunea alternativa intre cele 3 faze ale alternatorului (cu releul scos) si tensiunea in gol pe releu (dupa ce porneti dezlegi bateria).

Vezi daca e ceva ciudat (eu as banui un scurt sau probleme la releu/alternator mai degraba decat la baterie - daca e MF n-ai probleme decat daca e veche).

 

Bateria (la al meu cel putin) e intr-o cutie de plastic si nu are nimic deosebit intre ea si motor.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!! sunt nou prin zona, citesc forumul asta vro luna si ma dau pe doua roti de vro doua. Am vazut ca se vorbea pe undeva de claxoane auto(cu compresor). Acum cateva zile, in timp ce cautam una alta prin Vitan am dat peste un ''kit'' si am zis sa pun si eu surubelnita pe mobra :moto:.

 

''Pesa'' a costat 45 ron si montajul cu tot cu manufacturarea de suporti l-am realizat in vro 2hr(planul de bataie a durat cel mai mult). Pun cateva poze sa vedeti despre ce este vorba....in rest nu pot sa zic ca ma incanta prea tare aspectul ci doar faptul ca e realizarea mea.

 

Ride safe!

 

 

presupun ca se aude.. sincer estetic nu ma coafeaza, (dar asta poate fi un mod de a preveni un accident)

sunt curios ce se va intampla la prima ploaie

 

succes,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

Am o mica problema cu SV-ul si as vrea sa va cer si voua parerea, in caz ca ati patit asa ceva. De vreo 2 saptamani nu mai pot porni deloc de la buton, numai cu booster sau impins. Chiar daca merg mai mult timp si opresc motorul, cand il pornesc imediat dupa, tot nu merge. Se chinuie sa invarta dar decupleaza ceva releu. L-am dus ieri la un electrician si mi-a masurat incarcarea. Incarca 5 minute la 13-14V, dupa care se incalzeste foarte tare puntea redresoare si incarca doar la 8-10V. Nu stiu ce sa cred si nu a stiut nici electricianul sa-mi spuna. E de vina puntea sau poate fi si alta problema? Bateria este aproape noua. Help me!!!

 

Multumesc anticipat.

 

Va salut.

 

LE: Am uitat o chestie. Bateria nu ar trebui sa aiba un "scut" in partea dinspre motor, ca sa fie protejata de caldura? A mea se incalzeste foarte tare din cauza caldurii degajate de motor si mi se evapora lichidul din ea, mai ales ca circul 90% in oras.

 

Ai releu de incarcare prajit, mai mult ca sigur. La fel am patit si yo, nu imi incarca suficient si streseaza bateria care pana la urma moare. La mine am crezut initial ca s-a dus bateria si mi-am luat una noua (o caruta de bani) ca sa constat dupaia ca in fullload (5000RPM cu faza mare aprinsa nu am decat 13,2V, la rotatii mai mici si mai putini volti). La masurarea releului, numai valori aiurea, total diferite de ceea ce zicea cartea de service, plus ca dupa 2-3 minute de mers la relanti se incinge de poti prajii carnati pe el. Banuiesc ca si la tine e aceeasi problema. Incearca sa iti iei manualu de service si verifica tu sau un electrician releul. Un releu parlit iti poate bulii rau de tot o baterie noua. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presupun ca se aude.. sincer estetic nu ma coafeaza, (dar asta poate fi un mod de a preveni un accident)

sunt curios ce se va intampla la prima ploaie

 

succes,

 

 

La apa nu cred ca or sa fie probleme, compresorul trebuie sa fie ferit de umezeala; oricum eu am cumparat un VAP chinezesc de prin Carrefour de mica putere special pentru mobra si dupa ce am sa-i fac o baita zilele astea iti zic cum reactioneza trompetele alea.

 

Apropo de compresor, l-am montat sub rezervor intre cilindrii si cum temperatura este destul de mare acolo, dupa 20 de minute prin oras ''sufla'' ceva mai slabut.

 

Daca stie cineva: eu am alimentat toata treaba asta de la claxonul stock si nu am mai pus pe instalatie releul cu care a venit asta nou. E nasol? risc sa prajesc ceva? mentionez si faptul ca atunci cand folosesc claxonul cam raman fara juice in instalatie, dau flash-uri noaptea :moto:

post-40807-1217415044_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresorul mai bine l-ai baga sub sa.

O sa ti se strice in timp butonul de claxon, nu e construit pentru sarcini asa mari.

Dar daca ii mai cureti din cand in cand contactele ar trebui sa supravituiasca (desi asa o sa ai mai mult de lucru decat daca montezi releul).

Caderea de tensiune apare din cauza ca iti consuma mult compresorul. Ai grija sa nu mai prajesti si altceva in instalatie (depinde cat de groase sunt firele cu care l-ai legat!!!)

Cat despre incarcare...vedeti ca la releele astea "japoneze" (short-circuit type) tensiunea de iesire de obicei e mai mare la relantiu si scade (putin) cand turezi motorul.

 

Noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Compresorul mai bine l-ai baga sub sa.

O sa ti se strice in timp butonul de claxon, nu e construit pentru sarcini asa mari.

Dar daca ii mai cureti din cand in cand contactele ar trebui sa supravituiasca (desi asa o sa ai mai mult de lucru decat daca montezi releul).

Caderea de tensiune apare din cauza ca iti consuma mult compresorul. Ai grija sa nu mai prajesti si altceva in instalatie (depinde cat de groase sunt firele cu care l-ai legat!!!)

Cat despre incarcare...vedeti ca la releele astea "japoneze" (short-circuit type) tensiunea de iesire de obicei e mai mare la relantiu si scade (putin) cand turezi motorul.

 

Noroc!

 

 

 

Firele sunt suficient de groase pentru cat ''trage'' el. Dupa ce ii pun releul mai am riscul sa frig ceva prin instalatie? sa-i bag si-o siguranta pe traseu? daca da, unde mai exact(pe releu scrie 30A)?

 

S-a notat si montarea compresourului sub sa, asa am sa fac, dupa ce gasesc un furtun de aer mai lung.

 

Multumesc de info :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri, si pentru link-ul catre manualul de service. Astazi dupamasa o sa iau aparatul de masura in mana si va anunt la ce concluzie am ajuns.

 

Asfalt uscat!

 

Am aflat care e buba cu motorul meu. Am masurat tensiunea curentului de incarcare si imi baga la relanti putin peste 15V. Daca trag de gaz ajunge si la 18V. Deci puntea redresoare nu-si face treaba. Intr-o saptamana mi-a stricat deja o baterie si mi-a ars de 2 ori faza scurta. Stiti cumva de unde pot sa cumpar o punte noua/SH, sau daca se potriveste si de la alte modele Suzuki?

 

Multumesc inca odata pt. ajutor

 

Va salut cu faza lunga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

 

http://www.babbittsonline.com/pages/parts/...d/1/Suzuki.aspx

 

selecteaza aici tipul (motorcycle), anul fabricatiei si modelul (sv650s) si iti apare o lista cu toate piesele din motorul tau, cu desen cu tot. sunt piese originale suzuki, care se pot comanda la orice dealer oficial. ia codul de pe site, uita-te la pret (informativ, e mai scump in europa) si vezi ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am aflat care e buba cu motorul meu. Am masurat tensiunea curentului de incarcare si imi baga la relanti putin peste 15V. Daca trag de gaz ajunge si la 18V. Deci puntea redresoare nu-si face treaba. Intr-o saptamana mi-a stricat deja o baterie si mi-a ars de 2 ori faza scurta. Stiti cumva de unde pot sa cumpar o punte noua/SH, sau daca se potriveste si de la alte modele Suzuki?

 

Multumesc inca odata pt. ajutor

 

Va salut cu faza lunga

S-ar putea sa ma insel, dar puntea redresoare e la gramada cu releul de incarcare.. Il gasesti sub denumirea de "regulator/rectifier". Eu cel putin asa imi aduc aminte :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa ma insel, dar puntea redresoare e la gramada cu releul de incarcare.. Il gasesti sub denumirea de "regulator/rectifier". Eu cel putin asa imi aduc aminte :D

 

E chestia asta /index.php?...62&hl=punte, pe care ai cautat-o si tu. Cred ca asta e stricata. Ar trebui sa regularizeze tensiunea pe care o da generatorul, ceea ce la mine nu se intampla. Imi baga in baterie intre 15 si 18 V tot timpul, in functie de turatia motorului. Am verificat la un ZX9 si baga 14-14.5 V constant, si daca-i la 10.000 RPM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chestia asta /index.php?...62&hl=punte, pe care ai cautat-o si tu. Cred ca asta e stricata. Ar trebui sa regularizeze tensiunea pe care o da generatorul, ceea ce la mine nu se intampla. Imi baga in baterie intre 15 si 18 V tot timpul, in functie de turatia motorului. Am verificat la un ZX9 si baga 14-14.5 V constant, si daca-i la 10.000 RPM.

 

Sal. Da, ala-i un regulator de tensiune, sunt scumpe ale dracu ca yo caut de vreo 2 luni asa ceva si inca nu am gasit unu convenabil ca pret. Nu te arunca la cumparat si vezi ca poti sa pui si regulatoare de la alte modele, yo momentan incerc sa imi pun unu de la o Hayabusa, dar merge si unu cu 7 fire de la GSX-R. Regulatorul de tensiune al SVului e din fabricatie cam prost, chestiune demonstrata aproape in unanimitate, mai ales la modelele din prima generatie ('99-'02), sunt subdimensionate, heat-sinku e prea mic si este palsat intr-o zona (codita) unde nu se ventileaza corespunzator si se cam prajeste si poate lua cu el bateria. Yo din ceea ce am gasit pe net, ca preturi, se invart intre 90-120EUR si la buzunaru meu e cam mult, dar poti cauta si poate gasesti unu cu un pret mai convenabil, cel mai mic gasit de mine e 60EUR. Daca ai timp intra pe forumu svraider.org, sunt acolo o gramada de threaduri legate de relee prajite si de modul de inlocuire, inclusiv upgrade + o gramada de informatii legate de motoru preferat :D :) ;) . Cu asa o tensiune mare, ti-as recomanda sa nu mai mergi cu suzeta pana nu schimbi releu', risti sa prajesti baterie dupa baterie. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Firele sunt suficient de groase pentru cat ''trage'' el. Dupa ce ii pun releul mai am riscul sa frig ceva prin instalatie? sa-i bag si-o siguranta pe traseu? daca da, unde mai exact(pe releu scrie 30A)?

 

S-a notat si montarea compresourului sub sa, asa am sa fac, dupa ce gasesc un furtun de aer mai lung.

 

Multumesc de info :D

 

Instalatia arata intr-un mare fel pe motor si ai si montat-o frumos.

 

Totusi, ai masurat totusi cat iti consuma ?

Claxonul in mod normal trece printr-o siguranta de 10, maxim 15A, impreuna cu altele (parca luminile de bord).

La SV siguranta generala are 30A , deci te-ai putea trezi la o claxonare mai indelungata ca ti se arde o siguranta.

 

Cea mai safe metoda ar fi sa tragi fire separate, cu siguranta direct de la baterie si sa modifici instalatia astfel incat butonul de claxon sa comande un releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Da, ala-i un regulator de tensiune, sunt scumpe ale dracu ca yo caut de vreo 2 luni asa ceva si inca nu am gasit unu convenabil ca pret. Nu te arunca la cumparat si vezi ca poti sa pui si regulatoare de la alte modele, yo momentan incerc sa imi pun unu de la o Hayabusa, dar merge si unu cu 7 fire de la GSX-R. Regulatorul de tensiune al SVului e din fabricatie cam prost, chestiune demonstrata aproape in unanimitate, mai ales la modelele din prima generatie ('99-'02), sunt subdimensionate, heat-sinku e prea mic si este palsat intr-o zona (codita) unde nu se ventileaza corespunzator si se cam prajeste si poate lua cu el bateria. Yo din ceea ce am gasit pe net, ca preturi, se invart intre 90-120EUR si la buzunaru meu e cam mult, dar poti cauta si poate gasesti unu cu un pret mai convenabil, cel mai mic gasit de mine e 60EUR. Daca ai timp intra pe forumu svraider.org, sunt acolo o gramada de threaduri legate de relee prajite si de modul de inlocuire, inclusiv upgrade + o gramada de informatii legate de motoru preferat :D :) ;) . Cu asa o tensiune mare, ti-as recomanda sa nu mai mergi cu suzeta pana nu schimbi releu', risti sa prajesti baterie dupa baterie. Bafta.

 

Salut.

 

Eu chiar acum am venit de la un tip care mi-a zis ca-mi aduce cu 70 de euro, dar de la alt model, ca se potriveste. M-a intrebat numai cate fire are al meu si mi-a zis ca poate va trebui sa schimb mufele, atata tot. Cu "suzeta" sunt nevoit sa merg zilnic, la scarbici, dar am faza lunga pornita tot timpul si nu schimb mai sus de 3000. Sper sa nu se intample ceva pana schimb piesa.

 

Ciao.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chestia asta /index.php?...62&hl=punte, pe care ai cautat-o si tu. Cred ca asta e stricata. Ar trebui sa regularizeze tensiunea pe care o da generatorul, ceea ce la mine nu se intampla. Imi baga in baterie intre 15 si 18 V tot timpul, in functie de turatia motorului. Am verificat la un ZX9 si baga 14-14.5 V constant, si daca-i la 10.000 RPM.

Dap.. Si eu am avut pb cu ea... Am luat de la Electrex si m-a costat 100 de euroi! Trebuie sa fie oameni pe aici care sa poata aduce de acolo (poate tot cei care m-au ajutat si pe mine acum ceva vreme, se stiu ei :D).

De cand l-am schimbat nu am mai avut pb cu el..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saltare. Am descoperit, ieri in timp ce ma plimbam, o bataie suspecta, zgomotu vine din zona cutiei de viteze, mai exact pinionu fata. Lantu mi-a inmuiat groaznic, il intinsesem cu 3 zile inainte si acum e flasc rau, si am descoperit ca pinonu fata e cam uzat si oval cred, uneori lantu e mai intins, alteori e mai lasat - asta cand imping motoru asa, putin cate putin ca sa pot observa toti dintii pinionului. Deci cred ca si-a cam atins limita si trebe schimbat. Rugamintea mea e, ce fel de kit de lant imi recomandati sa-mi cumpar? Pe site la Loius sunt 2 firme, sunt bune? Voi de unde va luati piese? Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!! Cine vrea niste piese de SV 650n (motorul e din 2001)

Se vinde:

- cadrul cu acte

- scarite/leviere

- furca completa putin indoita (se pot indrepta telescoapele)

- comenzile, cu tot ce implica el

- bascula

- rezervor neindoit/nelovit (e albastru, daca ajuta cu ceva) cu pompa de benzina

- cadru de codita

- stop

- roata spate

- gume, pierelli diablo corsa III

- carenele coditei, reparate si pregatite pentru vopsit, fara prinderi rupte

- far

- sei (saua pilotului e un pic avarita, buretele rupt, dar usor reparabil)

- toba originala, cu galeria infundata in vreo 2 locuri, dar usor de reparat

 

PRETURI DE DUMPING

 

O sa adaug poze diseara!

Editat de Judas Iscariot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!! Cine vrea niste piese de SV 650n (motorul e din 2001)

Se vinde:

- cadrul cu acte

- scarite/leviere

- furca completa putin indoita (se pot indrepta telescoapele)

- comenzile, cu tot ce implica el

- bascula

- rezervor neindoit/nelovit (e albastru, daca ajuta cu ceva) cu pompa de benzina

- cadru de codita

- stop

- roata spate

- gume, pierelli diablo corsa III

- carenele coditei, reparate si pregatite pentru vopsit, fara prinderi rupte

- far

- sei (saua pilotului e un pic avarita, buretele rupt, dar usor reparabil)

- toba originala, cu galeria infundata in vreo 2 locuri, dar usor de reparat

 

PRETURI DE DUMPING

 

O sa adaug poze diseara!

 

 

In primul rand imi pare rau daca era al tau si la-i lovit asa de rau.

Cat vrei pe cauciucuri?

Si daca esti de acord cu demontarea, suportul de scarita stanga?

 

Salutare!!

 

Da-mi P.M.

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!! Cine vrea niste piese de SV 650n (motorul e din 2001)

Se vinde:

- cadrul cu acte

- scarite/leviere

- furca completa putin indoita (se pot indrepta telescoapele)

- comenzile, cu tot ce implica el

- bascula

- rezervor neindoit/nelovit (e albastru, daca ajuta cu ceva) cu pompa de benzina

- cadru de codita

- stop

- roata spate

- gume, pierelli diablo corsa III

- carenele coditei, reparate si pregatite pentru vopsit, fara prinderi rupte

- far

- sei (saua pilotului e un pic avarita, buretele rupt, dar usor reparabil)

- toba originala, cu galeria infundata in vreo 2 locuri, dar usor de reparat

 

PRETURI DE DUMPING

 

O sa adaug poze diseara!

 

Mai ai puntea redresoare (in codita pe dreapta)? Daca da, cat vrei pe ea?

post-23424-1217915413_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...