dihania Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 recomandati-mi si mie un filtru de aer....voi ce aveti pe motoarele voastre?? trebuie sa il schimb urgent si as vrea sa stiu ce optiuni am...eu m-as indrepta spre un filtru original suzuki care ma costa 35 euro!! voi ce ziceti...e ok ca pret, calitate?? multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) ai facut gauri in frame? esti nebun! e vb de cadrul din spate, care tine carena din spate si saua din spate, dc sa fie nebun? E vorba de cadrul de teava patrata... care tine carena din spate si saua cum a zis pepsi, si gaura e la capatul din spate... deci nu afecteaza in nici un fel rezistenta... N-am dat nici o gaura la cadrul de aluminiu... recomandati-mi si mie un filtru de aer....voi ce aveti pe motoarele voastre?? trebuie sa il schimb urgent si as vrea sa stiu ce optiuni am...eu m-as indrepta spre un filtru original suzuki care ma costa 35 euro!! voi ce ziceti...e ok ca pret, calitate?? Eu luasem de la paula's bikershop, nush daca avea vreo firma, si am dat anul trecut in jur de 40ron... Probabil ca ala original o fi mai bun... Editat Iulie 23, 2008 de crispus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 filtru de aer sau ulei? K & N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 AER.....si la un pret decent..am uitat sa mentionez...adica nici 300 lei dar nici 50 lei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) Eu am luat Hiflo cu vreo 60. Merge mai bine decat cu cel vechi - asta e tot ce pot spune. Sau la Louis gasesti Delo pe la un pret similar. De recomandat, ti-as recomanda Champion (dinala am avut la motorul dinaintea sv-ului) dar nu am gasit pentru sv. Bafta! Editat Iulie 23, 2008 de radu.o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 Yo am bagat un K&N, a fost scump intradevar, dar are avantaju ca te tine mult si se poate spala si curata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 23, 2008 Share Postat Iulie 23, 2008 (editat) filtru chiar face totzi banii, e altceva, respira altfel, raspunde altfel la acceleratie si evident se si aude mai bine daca ai si vre-un final. al meu este k&n dar mai potzi incerca si bmc. marele avantaj e ca tine forever (daca il mai curetzi-ungi din cand in cand); il schimbi doar odata si probabil o sa vinzi mobra cu el.. foarte multi spun ca folosirea unui filtru sport este cea mai ieftina metoda de a imbunatati semnificativ performanta motorului. succes oricum in alegerea ta.. Editat Iulie 23, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 1-3 august langa Brasov la Campingu de la Prejmer; Mai multe detalii nu stiu nici yo ca nu le-au postat inca organizatorii. Urmeaza. link? alte detalii? multumim! recomandati-mi si mie un filtru de aer....voi ce aveti pe motoarele voastre?? trebuie sa il schimb urgent si as vrea sa stiu ce optiuni am...eu m-as indrepta spre un filtru original suzuki care ma costa 35 euro!! voi ce ziceti...e ok ca pret, calitate?? multumesc!! anul trecut am luat filtru cu vreo 75ron. cred ca si-a meritat banii din plin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 Decat filtru Suzuki cu 35 de euro, mai bine iei K&N sau BMC cu 70-90 de euro. Daca tii motorul mai mult de un an iesi pe profit. Alternativa sunt filtrele de pe Louis care sunt mult mai ieftine, dar e posibil sa fie de calitate mai slaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 am inteles...pe toti pe care i-am intrebat au spus k&n..voi face un efort financiar si o sa imi cunpar k&n. va multumesc tuturor pentru pareri si sfaturi. am inteles...pe toti pe care i-am intrebat au spus k&n..voi face un efort financiar si o sa imi cumpar k&n. va multumesc tuturor pentru pareri si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 24, 2008 Share Postat Iulie 24, 2008 link?alte detalii? multumim! Pentru intrunirea de la Brasov mai multe informatii gasiti aici AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 in legatura cu filtrul de aer am optat pentru DNA . este un filtru sport la fel de bun ca si K&N doar ca nu i se face atat de multa reclama. pret 170 lei + montatul. acum astept sa vina, ca am dat comanda, si sa il montez....parerea destre eficienta....in curand. rectific...filtrul costa 250 lei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Ti-l montam eu mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 pai inca nu l-am montat ... maine sper sa am filtrul care costa 250 lei...montatul nu stiu cat ma costa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Nu mai da bani pe montat ca e foarte simplu, ai nevoie de un imbus si o surubelnita in cruce. E una din cele mai simple chestii care se poate face, asta si bagatu' de benzina + schimbu de ulei p.s. Uitate in cartea de service. Daca nu ai, da un pm si ti-o dau yo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 (editat) pai inca nu l-am montat ... maine sper sa am filtrul care costa 250 lei...montatul nu stiu cat ma costa.... geez, ati auzit de ebay ?? e foarte simplu sa comanzi nu e nici o restrictie catre ro la ebay si la pay pal... dna 250 fara montaj.. k&n-ul meu pt sv1000 a costat 77 usd transport inclus adica vre-o 180 ron. iar de montat chiar nu are rost sa platesti pe cineva.. o sa ai instructiuni de montare pe cutia de la filtru. ideal ar fi sa ai cartea de la mobra si un prieten care poate sa tina o surubelnita & inbus in mana. bafta! bine nu ma injurati ca nu e vorba doar de 70 de ron diferenta.. cand cumperi consumabile, echipament, aftermarket chiar se renteaza faci economii foarte mari. Editat Iulie 29, 2008 de valbida1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Iulie 29, 2008 Share Postat Iulie 29, 2008 Salut!! sunt nou prin zona, citesc forumul asta vro luna si ma dau pe doua roti de vro doua. Am vazut ca se vorbea pe undeva de claxoane auto(cu compresor). Acum cateva zile, in timp ce cautam una alta prin Vitan am dat peste un ''kit'' si am zis sa pun si eu surubelnita pe mobra . ''Pesa'' a costat 45 ron si montajul cu tot cu manufacturarea de suporti l-am realizat in vro 2hr(planul de bataie a durat cel mai mult). Pun cateva poze sa vedeti despre ce este vorba....in rest nu pot sa zic ca ma incanta prea tare aspectul ci doar faptul ca e realizarea mea. Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Salut ! Am o mica problema cu SV-ul si as vrea sa va cer si voua parerea, in caz ca ati patit asa ceva. De vreo 2 saptamani nu mai pot porni deloc de la buton, numai cu booster sau impins. Chiar daca merg mai mult timp si opresc motorul, cand il pornesc imediat dupa, tot nu merge. Se chinuie sa invarta dar decupleaza ceva releu. L-am dus ieri la un electrician si mi-a masurat incarcarea. Incarca 5 minute la 13-14V, dupa care se incalzeste foarte tare puntea redresoare si incarca doar la 8-10V. Nu stiu ce sa cred si nu a stiut nici electricianul sa-mi spuna. E de vina puntea sau poate fi si alta problema? Bateria este aproape noua. Help me!!! Multumesc anticipat. Va salut. LE: Am uitat o chestie. Bateria nu ar trebui sa aiba un "scut" in partea dinspre motor, ca sa fie protejata de caldura? A mea se incalzeste foarte tare din cauza caldurii degajate de motor si mi se evapora lichidul din ea, mai ales ca circul 90% in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Pentru manuale de service pentru SV-uri (si nu numai) poate ajuta pe cei care nu stiu deja : http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Despre baterie....masoara si curentul care ti se consuma din baterie in 'gol' si cu contactul pus, si eventual si curentul de incarcare. Masoara tensiunea alternativa intre cele 3 faze ale alternatorului (cu releul scos) si tensiunea in gol pe releu (dupa ce porneti dezlegi bateria). Vezi daca e ceva ciudat (eu as banui un scurt sau probleme la releu/alternator mai degraba decat la baterie - daca e MF n-ai probleme decat daca e veche). Bateria (la al meu cel putin) e intr-o cutie de plastic si nu are nimic deosebit intre ea si motor. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Salut!! sunt nou prin zona, citesc forumul asta vro luna si ma dau pe doua roti de vro doua. Am vazut ca se vorbea pe undeva de claxoane auto(cu compresor). Acum cateva zile, in timp ce cautam una alta prin Vitan am dat peste un ''kit'' si am zis sa pun si eu surubelnita pe mobra . ''Pesa'' a costat 45 ron si montajul cu tot cu manufacturarea de suporti l-am realizat in vro 2hr(planul de bataie a durat cel mai mult). Pun cateva poze sa vedeti despre ce este vorba....in rest nu pot sa zic ca ma incanta prea tare aspectul ci doar faptul ca e realizarea mea. Ride safe! presupun ca se aude.. sincer estetic nu ma coafeaza, (dar asta poate fi un mod de a preveni un accident) sunt curios ce se va intampla la prima ploaie succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Salut ! Am o mica problema cu SV-ul si as vrea sa va cer si voua parerea, in caz ca ati patit asa ceva. De vreo 2 saptamani nu mai pot porni deloc de la buton, numai cu booster sau impins. Chiar daca merg mai mult timp si opresc motorul, cand il pornesc imediat dupa, tot nu merge. Se chinuie sa invarta dar decupleaza ceva releu. L-am dus ieri la un electrician si mi-a masurat incarcarea. Incarca 5 minute la 13-14V, dupa care se incalzeste foarte tare puntea redresoare si incarca doar la 8-10V. Nu stiu ce sa cred si nu a stiut nici electricianul sa-mi spuna. E de vina puntea sau poate fi si alta problema? Bateria este aproape noua. Help me!!! Multumesc anticipat. Va salut. LE: Am uitat o chestie. Bateria nu ar trebui sa aiba un "scut" in partea dinspre motor, ca sa fie protejata de caldura? A mea se incalzeste foarte tare din cauza caldurii degajate de motor si mi se evapora lichidul din ea, mai ales ca circul 90% in oras. Ai releu de incarcare prajit, mai mult ca sigur. La fel am patit si yo, nu imi incarca suficient si streseaza bateria care pana la urma moare. La mine am crezut initial ca s-a dus bateria si mi-am luat una noua (o caruta de bani) ca sa constat dupaia ca in fullload (5000RPM cu faza mare aprinsa nu am decat 13,2V, la rotatii mai mici si mai putini volti). La masurarea releului, numai valori aiurea, total diferite de ceea ce zicea cartea de service, plus ca dupa 2-3 minute de mers la relanti se incinge de poti prajii carnati pe el. Banuiesc ca si la tine e aceeasi problema. Incearca sa iti iei manualu de service si verifica tu sau un electrician releul. Un releu parlit iti poate bulii rau de tot o baterie noua. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Va multumesc pentru raspunsuri, si pentru link-ul catre manualul de service. Astazi dupamasa o sa iau aparatul de masura in mana si va anunt la ce concluzie am ajuns. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 presupun ca se aude.. sincer estetic nu ma coafeaza, (dar asta poate fi un mod de a preveni un accident) sunt curios ce se va intampla la prima ploaie succes, La apa nu cred ca or sa fie probleme, compresorul trebuie sa fie ferit de umezeala; oricum eu am cumparat un VAP chinezesc de prin Carrefour de mica putere special pentru mobra si dupa ce am sa-i fac o baita zilele astea iti zic cum reactioneza trompetele alea. Apropo de compresor, l-am montat sub rezervor intre cilindrii si cum temperatura este destul de mare acolo, dupa 20 de minute prin oras ''sufla'' ceva mai slabut. Daca stie cineva: eu am alimentat toata treaba asta de la claxonul stock si nu am mai pus pe instalatie releul cu care a venit asta nou. E nasol? risc sa prajesc ceva? mentionez si faptul ca atunci cand folosesc claxonul cam raman fara juice in instalatie, dau flash-uri noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Compresorul mai bine l-ai baga sub sa. O sa ti se strice in timp butonul de claxon, nu e construit pentru sarcini asa mari. Dar daca ii mai cureti din cand in cand contactele ar trebui sa supravituiasca (desi asa o sa ai mai mult de lucru decat daca montezi releul). Caderea de tensiune apare din cauza ca iti consuma mult compresorul. Ai grija sa nu mai prajesti si altceva in instalatie (depinde cat de groase sunt firele cu care l-ai legat!!!) Cat despre incarcare...vedeti ca la releele astea "japoneze" (short-circuit type) tensiunea de iesire de obicei e mai mare la relantiu si scade (putin) cand turezi motorul. Noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Iulie 30, 2008 Share Postat Iulie 30, 2008 Compresorul mai bine l-ai baga sub sa.O sa ti se strice in timp butonul de claxon, nu e construit pentru sarcini asa mari. Dar daca ii mai cureti din cand in cand contactele ar trebui sa supravituiasca (desi asa o sa ai mai mult de lucru decat daca montezi releul). Caderea de tensiune apare din cauza ca iti consuma mult compresorul. Ai grija sa nu mai prajesti si altceva in instalatie (depinde cat de groase sunt firele cu care l-ai legat!!!) Cat despre incarcare...vedeti ca la releele astea "japoneze" (short-circuit type) tensiunea de iesire de obicei e mai mare la relantiu si scade (putin) cand turezi motorul. Noroc! Firele sunt suficient de groase pentru cat ''trage'' el. Dupa ce ii pun releul mai am riscul sa frig ceva prin instalatie? sa-i bag si-o siguranta pe traseu? daca da, unde mai exact(pe releu scrie 30A)? S-a notat si montarea compresourului sub sa, asa am sa fac, dupa ce gasesc un furtun de aer mai lung. Multumesc de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.