m4v3rick Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) Mersi m4v3rick ! e cam agresiva...o chestie : dimineata nu inteleg de ce se porneste asa de greu.. .vro idee? Pai mai incet cu wheelieul daca vrei sa iti traiasca(asta daca e adevarat ce-am citit pe aici, mai sus); adica ea cred ca o sa traiasca, e o motocicleta mai mult decat robusta si rezista la tavaleala destul de bine; tu nu stiu cum o sa iesi dintr-o varsare mai ca lumea... Deci grija mare ca SVu-i mic da musca rau daca-l calci pe coada...(nu-i Hornet sau Bandit ) p.s. pe cat de jos trage in acceleratie, pe atat de rau face si frana de motor - asa ca si cu asta tre sa ai grija. Succesuri @tija - nu uita sa bagi un link pe aici cand termini cu blogu ala pe care ai zis ca o sa urci povestea de concediu, nu de alta da sa ne dam si noi experti Editat Septembrie 1, 2011 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 SV 650 2001 - 1650 EURO http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--suzuki-sv%20650-din-2001-402962.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 Pai mai incet cu wheelieul daca vrei sa iti traiasca(asta daca e adevarat ce-am citit pe aici, mai sus); adica ea cred ca o sa traiasca, e o motocicleta mai mult decat robusta si rezista la tavaleala destul de bine; tu nu stiu cum o sa iesi dintr-o varsare mai ca lumea... Deci grija mare ca SVu-i mic da musca rau daca-l calci pe coada...(nu-i Hornet sau Bandit ) p.s. pe cat de jos trage in acceleratie, pe atat de rau face si frana de motor - asa ca si cu asta tre sa ai grija. Succesuri @tija - nu uita sa bagi un link pe aici cand termini cu blogu ala pe care ai zis ca o sa urci povestea de concediu, nu de alta da sa ne dam si noi experti Aici va fi primul si poate singurul loc unde o sa-i fac reclama, ca doar nu m-oi apuca sa vand pietrele culese din Albania. Si inca ceva...Sv-ul nu-i mic, al meu cu toate bagajele pe el e un fel de balenutza si cred ca e pe aproape de 250kg, daca nu chiar mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 2, 2011 Share Postat Septembrie 2, 2011 da... chestia cu datul p o roata .. era luni si era prima data cand am urcat pe ea.. si la semafor la pornire sa ridicat un pic:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Da, si dihania a avut si Tija are si mai este un SV-ist din iasi care si-a pus ghidon mai inalt. Deci se poate. Despre partea cu gasitul iti vor spune ei cum au rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Eu am cumparat motorul cu un kit de la Acossato. Tot semighidoane, dar mai inalte. Daca vrei ii fac o poza si o postez sa vezi despre ce vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Un motor pe carburatie, in toate mintile lui, nu prea are cum sa porneasca la rece fara soc, decat daca tragi si tii tras de gaz. Deci, greu! Daca motorul are sub 20 de grade, foloseste socul musai! Despre datul pe o roata + varsat...fiecare pe pielea si uleiul lui/ei! Nu mai bine ii explici "live" daca tot sunteti consateni? Sau astepti sa vina Hells angels sa ti-o ia inainte? Total gresit, al meu a pornit pana anu trecut la rece foarte usor cu exceptia anului acesta (bujiile nu mai faceau fata) dar acum porneste din nou foarte usor ca le-am schibat, bineinteles NU e bine de loc sa il lasi sa se incalzeasca fara soc.Daca nu crezi iti fac un video Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crasher66 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Salutare.Am si eu o mica problema,dar nu am gasit niciun topic corespunzator,asa ca sper ca voi ma veti putea ajuta.Am postat intai la sectiunea Service si intretinere curenta ,dar fara succes.Imi cer scuze daca sunt offtopic,dar voi posta din nou aici: Salut tuturor.Asta e primul meu topic,ca motociclist,si evident am o problema.Acum 1 luna jumate am cumparat un Suzuki model sv400s,din '99.Toate bune si frumoase,pana acum 1 saptamana,cand am incercat sa-l pornesc si....nu mai pornea.Am aflat pana la urma ca e din vina baterieri descarcate.Am folosit un redresor pt a o incarca,si a mers,dar a doua zi nu a mai pornit,si,din nou am fost nevoit sa o incarc.Ulterior,am verificat cu un voltmetru tensiunea la borne,cu motorul pornit,dar in loc sa se incarce cand o turam,scadea incet tensiunea,si am inteles ca ar fi o problema la releul de incarcare.Este prima mea motocicleta si nu am experienta in mecanica,deci va rog frumos sa ma sfatuiti ce sa fac,eventual unde gasesc un service unde pot fi ajutat,si de unde pot gasi piesele necesare pentru modelul meu de motor.Multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta in vreun fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Daca tensiunea scade, releul nu mai e bun. Cea mai simpla solutie este sa iei unul nou sau sh pentru modelul tau de sv si atunci nu ai nici o bataie de cap: pui conectorii unul in altul si voila. Varianta a doua e sa iei un releul de GSX-R 1000 de exemplu si sa ii adaptezi tu, sau cineva priceput, conectorii. Releul are radiatorul mai mare deci disipa mai bine caldura. A treia varianta este sa cauti un releu tot de la un motor de 750 sau 1000 cc, al carui cod sa inceapa cu FH si nu cu SH. Din ce am citit cele FH stau mai reci si nu prea ai probleme cu ele. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crasher66 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Daca tensiunea scade, releul nu mai e bun. Cea mai simpla solutie este sa iei unul nou sau sh pentru modelul tau de sv si atunci nu ai nici o bataie de cap: pui conectorii unul in altul si voila. Varianta a doua e sa iei un releul de GSX-R 1000 de exemplu si sa ii adaptezi tu, sau cineva priceput, conectorii. Releul are radiatorul mai mare deci disipa mai bine caldura. A treia varianta este sa cauti un releu tot de la un motor de 750 sau 1000 cc, al carui cod sa inceapa cu FH si nu cu SH. Din ce am citit cele FH stau mai reci si nu prea ai probleme cu ele. Bafta! Multumesc de ajutor.Cunoasteti vreun mecanic prin bucuresti sau ilfov care ma poate ajuta? Eventual unde gasesc piesele necesare...repet,ca necunoscator,n-am nicio idee,si "google"-uind nu rezolv mare lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Piesele noi se gasesc la reprezentanta. SH le gasesti pe la baietii care dezmembreaza. Cu mecanicul nu pot sa te ajut deoarece nu cunosc nici unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Cateva poze cu motorul. Plus poze cu ghidonul inaltat. Ce zice dihania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Pai acum zi'ne mai multe informatii despre ghidonul asta inaltat. Cum / de unde / cat a costat .. etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Salut svisti am revenit pe 2 roti dupa evenimentul neplacut de acum 2-3 luni .Pe unde mai ne intalnim si noi ca imi este dor sa mai vb cu svisti ? Am avut si cateva aventuri cu ITP avand ghinionul ca la inscriere sa imi bata o cifra gresit in seria motorului cei de la rar voluntari , dar sa rezolvat fara nici un cost cu o viztita la rar .Incarc o poza draguta cu ea inainte sa ii pun autocolantul pe mufa . Editat Septembrie 3, 2011 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Pai acum zi'ne mai multe informatii despre ghidonul asta inaltat. Cum / de unde / cat a costat .. etc Daca te referi la mine, eu asa am luat motorul din It. Amanunte despre firma cred ca stie nea' goagle. Cred ca la un moment dat am vazut si pe forum pe cineva care vindea de la Acossato, dar nu mai stiu cine. Asta fiind primul meu motor, nu sunt prea calificat sa zic cum e chitul... Ideea e ca dupa 40 de km pe un drum prost, cu viteza medie de 15-30 km/h tot ma dor incheieturile ca pe un hamal dupa o zi de munca. Da' orice pasiune cere ceva sacrificii, asa ca nu ma plang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Neatza! Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Total gresit, al meu a pornit pana anu trecut la rece foarte usor cu exceptia anului acesta (bujiile nu mai faceau fata) dar acum porneste din nou foarte usor ca le-am schibat, bineinteles NU e bine de loc sa il lasi sa se incalzeasca fara soc.Daca nu crezi iti fac un video Daca nu scoti si bujiile afara dupa ce faci video nu se pune Neatza! Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti? Cu 17V la incarcare o sa distrugi bateria. O tensiune normala e undeva putin peste 14V. Probabil releul are ceva prajit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, asta mi-au spus si altii..dar dak mai face cineva un consumator acolo..oare nu se poate regla?:-? asa ar fi logic.. Ah si dak e releu.. are cineva????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, asta mi-au spus si altii..dar dak mai face cineva un consumator acolo..oare nu se poate regla?:-? asa ar fi logic.. Ah si dak e releu.. are cineva????? Probabil toti avem macar cate unul, undeva sub sa, intre alternator si restul instalatiei electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 de vanzare .... se subintelege ... nu stiu de ce trebuie sa ma iei la mishto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 de vanzare .... se subintelege ... nu stiu de ce trebuie sa ma iei la mishto Glumesc, nu te ataca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) mdea.. am si eu o stare naspa.. abia am luato si deja am probleme:( sper ca e releu si nu altceva ... releu de pe bandit 2002 oare merge se potriveste?:-? Editat Septembrie 5, 2011 de Ayame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 mdea.. am si eu o stare naspa.. abia am luato si deja am probleme:( sper ca e releu si nu altceva ... releu de pe bandit 2002 oare merge se potriveste?:-? ai venit cu Mihai sambata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 ai venit cu Mihai sambata ? Da, cu el am venit . Ne-a facut cumva cunostinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Ok. Cam cu cat s-a ridicat ghidonul ? Din pacate nu am termen de comparatie, fiindca e prima mea motocicleta, iar pe versiunea originala nu m-am urcat. Alaturat e linkul unde gasesti ce te intereseaza. http://www.accossato.com/en/half-handlebars.asp "ACCOSSATO handlebars are made of high tensile alloy avional widely used in racing for quick release available in different sizes and applications color is silver handlebars supply of these is the inclination is 7 degrees The raised handlebars ACCOSSATO are specific for the Suzuki SV650 and SV1000 models allow you to change your driving style by sliding the handlebars to the fork of plus or minus 4 cm from its original position without having to change cables, brake hoses and no vibrations Realized in aluminium alloy are available only in titanium color." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.