radu86 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Daca tensiunea scade, releul nu mai e bun. Cea mai simpla solutie este sa iei unul nou sau sh pentru modelul tau de sv si atunci nu ai nici o bataie de cap: pui conectorii unul in altul si voila. Varianta a doua e sa iei un releul de GSX-R 1000 de exemplu si sa ii adaptezi tu, sau cineva priceput, conectorii. Releul are radiatorul mai mare deci disipa mai bine caldura. A treia varianta este sa cauti un releu tot de la un motor de 750 sau 1000 cc, al carui cod sa inceapa cu FH si nu cu SH. Din ce am citit cele FH stau mai reci si nu prea ai probleme cu ele. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crasher66 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Daca tensiunea scade, releul nu mai e bun. Cea mai simpla solutie este sa iei unul nou sau sh pentru modelul tau de sv si atunci nu ai nici o bataie de cap: pui conectorii unul in altul si voila. Varianta a doua e sa iei un releul de GSX-R 1000 de exemplu si sa ii adaptezi tu, sau cineva priceput, conectorii. Releul are radiatorul mai mare deci disipa mai bine caldura. A treia varianta este sa cauti un releu tot de la un motor de 750 sau 1000 cc, al carui cod sa inceapa cu FH si nu cu SH. Din ce am citit cele FH stau mai reci si nu prea ai probleme cu ele. Bafta! Multumesc de ajutor.Cunoasteti vreun mecanic prin bucuresti sau ilfov care ma poate ajuta? Eventual unde gasesc piesele necesare...repet,ca necunoscator,n-am nicio idee,si "google"-uind nu rezolv mare lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Piesele noi se gasesc la reprezentanta. SH le gasesti pe la baietii care dezmembreaza. Cu mecanicul nu pot sa te ajut deoarece nu cunosc nici unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Cateva poze cu motorul. Plus poze cu ghidonul inaltat. Ce zice dihania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 Pai acum zi'ne mai multe informatii despre ghidonul asta inaltat. Cum / de unde / cat a costat .. etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 (editat) Salut svisti am revenit pe 2 roti dupa evenimentul neplacut de acum 2-3 luni .Pe unde mai ne intalnim si noi ca imi este dor sa mai vb cu svisti ? Am avut si cateva aventuri cu ITP avand ghinionul ca la inscriere sa imi bata o cifra gresit in seria motorului cei de la rar voluntari , dar sa rezolvat fara nici un cost cu o viztita la rar .Incarc o poza draguta cu ea inainte sa ii pun autocolantul pe mufa . Editat Septembrie 3, 2011 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Pai acum zi'ne mai multe informatii despre ghidonul asta inaltat. Cum / de unde / cat a costat .. etc Daca te referi la mine, eu asa am luat motorul din It. Amanunte despre firma cred ca stie nea' goagle. Cred ca la un moment dat am vazut si pe forum pe cineva care vindea de la Acossato, dar nu mai stiu cine. Asta fiind primul meu motor, nu sunt prea calificat sa zic cum e chitul... Ideea e ca dupa 40 de km pe un drum prost, cu viteza medie de 15-30 km/h tot ma dor incheieturile ca pe un hamal dupa o zi de munca. Da' orice pasiune cere ceva sacrificii, asa ca nu ma plang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Neatza! Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Total gresit, al meu a pornit pana anu trecut la rece foarte usor cu exceptia anului acesta (bujiile nu mai faceau fata) dar acum porneste din nou foarte usor ca le-am schibat, bineinteles NU e bine de loc sa il lasi sa se incalzeasca fara soc.Daca nu crezi iti fac un video Daca nu scoti si bujiile afara dupa ce faci video nu se pune Neatza! Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti? Cu 17V la incarcare o sa distrugi bateria. O tensiune normala e undeva putin peste 14V. Probabil releul are ceva prajit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, asta mi-au spus si altii..dar dak mai face cineva un consumator acolo..oare nu se poate regla?:-? asa ar fi logic.. Ah si dak e releu.. are cineva????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, asta mi-au spus si altii..dar dak mai face cineva un consumator acolo..oare nu se poate regla?:-? asa ar fi logic.. Ah si dak e releu.. are cineva????? Probabil toti avem macar cate unul, undeva sub sa, intre alternator si restul instalatiei electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 de vanzare .... se subintelege ... nu stiu de ce trebuie sa ma iei la mishto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 de vanzare .... se subintelege ... nu stiu de ce trebuie sa ma iei la mishto Glumesc, nu te ataca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) mdea.. am si eu o stare naspa.. abia am luato si deja am probleme:( sper ca e releu si nu altceva ... releu de pe bandit 2002 oare merge se potriveste?:-? Editat Septembrie 5, 2011 de Ayame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 mdea.. am si eu o stare naspa.. abia am luato si deja am probleme:( sper ca e releu si nu altceva ... releu de pe bandit 2002 oare merge se potriveste?:-? ai venit cu Mihai sambata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 ai venit cu Mihai sambata ? Da, cu el am venit . Ne-a facut cumva cunostinta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mithik Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Ok. Cam cu cat s-a ridicat ghidonul ? Din pacate nu am termen de comparatie, fiindca e prima mea motocicleta, iar pe versiunea originala nu m-am urcat. Alaturat e linkul unde gasesti ce te intereseaza. http://www.accossato.com/en/half-handlebars.asp "ACCOSSATO handlebars are made of high tensile alloy avional widely used in racing for quick release available in different sizes and applications color is silver handlebars supply of these is the inclination is 7 degrees The raised handlebars ACCOSSATO are specific for the Suzuki SV650 and SV1000 models allow you to change your driving style by sliding the handlebars to the fork of plus or minus 4 cm from its original position without having to change cables, brake hoses and no vibrations Realized in aluminium alloy are available only in titanium color." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Neatza! Am si eu o problema si sunt curioasa cine ce zice.. deci: releul de incarcare baga 17 V in baterie... dak merg cu faza lunga + mai baga cineva o chestie sa consume mai multa baterie.. ar fi ok .. sau stric iarasi bateria??? cica nu se poate pentru ca exista varfuri mari de voltaj care nu apar pe aparatu de masura 40-50 de V si intr-un final va ceda aprinderea.. altii zic ca se poate... voi ce credeti? Releu bulit, tre schimbat cu unul mai mare, citeste in urma cum, sau mergi la cineva care se pricepe. Recomandare(proprie si personala) releu de GSX1000R. Daca ma mergi cu el si pui consumatori o sa mai omori si altceva pe langa bateria aia care mai are un pic si face POC! Succesuri! p.s. pentru toti viitorii noi proprietari de SV (in special cei de X-K2) inainte sa-i schimbati uleiul, bujiile, bagat benzina si iesit cu el in oras, demontati-i coada si schimbati releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 mdea.. am si eu o stare naspa.. abia am luato si deja am probleme:( sper ca e releu si nu altceva ... releu de pe bandit 2002 oare merge se potriveste?:-? Nu te stresa! E greu, e inca vara si drumurile ne cheama...dar...asta e, n-or intra zilele in sac. Asa, ca fapt divers, aproape toata lumea de aici a avut probleme cu vestitul releu de incarcare la un moment dat. E unul din putinele puncte slabe ale motorului asta (ie. care te pot lasa in drum). Merge cam orice releu de pe alta motocicleta, singura problema fiind de adaptarea mufei. Si aia se rezolva usor. Daca te linisteste cu ceva, eu cand mi-am luat primul motor, am avut de facut primul drum in trafic, vreo 200km de la Turda la Boz. La un moment dat mi s-a rupt pedala de schimbator (fusese sudata de prea multe ori). Apoi, al doilea drum, am ramas fara compresie din cauza unui cilindru bucsat aiurea. Eh...ce vremuri...primul an mai mult am facut mecanica decat m-am dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salutare.Am si eu o mica problema,dar nu am gasit niciun topic corespunzator,asa ca sper ca voi ma veti putea ajuta.Am postat intai la sectiunea Service si intretinere curenta ,dar fara succes.Imi cer scuze daca sunt offtopic,dar voi posta din nou aici: Salut tuturor.Asta e primul meu topic,ca motociclist,si evident am o problema.Acum 1 luna jumate am cumparat un Suzuki model sv400s,din '99.Toate bune si frumoase,pana acum 1 saptamana,cand am incercat sa-l pornesc si....nu mai pornea.Am aflat pana la urma ca e din vina baterieri descarcate.Am folosit un redresor pt a o incarca,si a mers,dar a doua zi nu a mai pornit,si,din nou am fost nevoit sa o incarc.Ulterior,am verificat cu un voltmetru tensiunea la borne,cu motorul pornit,dar in loc sa se incarce cand o turam,scadea incet tensiunea,si am inteles ca ar fi o problema la releul de incarcare.Este prima mea motocicleta si nu am experienta in mecanica,deci va rog frumos sa ma sfatuiti ce sa fac,eventual unde gasesc un service unde pot fi ajutat,si de unde pot gasi piesele necesare pentru modelul meu de motor.Multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta in vreun fel. vezi-mi postul de mai sus! p.s. R/R se gasesc la dezmembrari sau pe ebay. dar, repet, nu merita sa pui unul OEM, GSX-1000-R rulz!(si ca motor si ca depozit piese de schimb ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Da, cu el am venit . Ne-a facut cumva cunostinta? yep, la mine a_ti lasat tzoalili. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Releu bulit, tre schimbat cu unul mai mare, citeste in urma cum, sau mergi la cineva care se pricepe. Recomandare(proprie si personala) releu de GSX1000R. Daca ma mergi cu el si pui consumatori o sa mai omori si altceva pe langa bateria aia care mai are un pic si face POC! Succesuri! p.s. pentru toti viitorii noi proprietari de SV (in special cei de X-K2) inainte sa-i schimbati uleiul, bujiile, bagat benzina si iesit cu el in oras, demontati-i coada si schimbati releul Al meu inca se incapataneaza sa functioneze. Sper sa nu ma lase vreodata la greu in no man's land pe undeva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Mersi Tija am sa incerc sa nu mai supar asa dn cauza motoretei .. asta seara nu ma plimb si asta e si m4v3rick pana la urma am dus motorul la un electrician si mia zis k statorul e de vina.. sa speram k releul a supravietuit:-< maine va fi gata ! cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Svisti din Bucuresti facem o intalnire ceva saptamana asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ayame Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 si vineri seara eu scapato doar de pe loc.. si mi sa rupt releul de pornire.... maneta d ambreiaj ... schimbatorul.. cand mi-am dat seama .. am inceput sa plang noroc, ca m-au ajutat prietenii sa-l duc la un prieten.. si a doua zi dimineata era gata! Svisti din Bucuresti facem o intalnire ceva saptamana asta ? dar dupa maine seara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.