MVA Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 aha....posibil si asta....sincer sper sa fie din vina mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Îți doreÂşti să fie mai rău? Ăi am zis,cât timp nu sare din viteze(poți verifica prin accelerații hotărâte în fiecare treaptă) Âşi poți găsi punctul mort relativ uÂşor,totul e ok în cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 Adica, atunci cand schimbati viteza, ambreiajul tras pana la capat si pedala iarasi dusa pana la capat. mai pateam si eu pe la inceput sa nu ridic de tot pedala si nu stiam ce dracu are. oricum de la o vreme iti cam dai seama daca a fost cursa completa sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Februarie 12, 2012 Share Postat Februarie 12, 2012 am patit si eu chestia asta(tot pe autostrada, tot din 5 in 6)...dar dupa ce am intrebat in stanga si in dreapta, explicatia a fost aceeasi: incepator fiind sau nu...pe autostrada shimbi rar...uneori chiar deloc...o bagi in 6 si mergi cu ea pana termini autostrada, iar daca fundul ti-a amortit fi sigur ca la un moment dat nu iti mai simti cum trebuie nici piciorul..iar cand vei fi nevoit sa schimbi apare fenomenul de lazy foot. practic fie nu tragi suficient de ambreiaj fie nu ridici suficient de schimbator...ori o combinatie dintre cele doua si te trezesti cu motorul prins intr-un "neutru fals". motorul sau cutia nu pateste nimic cata vreme nu accelerezi foarte tare in gol sau chinui schimbatorul. rezolvarea e simpla tragi bine de ambreiaj si apesi sau ridici mai "ferm"/"convingator" de schimbator. recomand un pic de miscare cand sunteti pe autostrada si stiti ca va astepta km multi in sa., nu de alta dar sa nu adormiti la ghidon si hai cu VARA!!! ca m-am saturat de zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Februarie 13, 2012 Share Postat Februarie 13, 2012 (editat) uleiul din mobra este un 10-40 de la motul - 7100. pe sv am avut si castrol 10-50 dar nu merge asa rotund ca motul. eu si capone avem de 1000, noi avem si o mica(mare) modificare la schimbator si poate de aia suntem foarte incantati de motul, nu stiu daca la astea mici e semnificativa diferenta dintre un ulei mai performant si unul regular. treaba asta cu iesitul la neutral o patesc si eu cam o data pe an.. si se manifiesta in conditile descrise de kevin. mai nasol este ca am patit-o intr-o depasire pe centura constantei cu pasager, nu e tocmai in regula cand esti in depasire/forja sa iti dea in gol.. p.s. hai cu vara!! Editat Februarie 13, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 da, asa ceva au facut. o mica piesa de la gsxr. as dori si eu niste poze sau codul de piesa...cum da primavara as vrea si eu sa fac modificarea asta. mersi pentru pareri, e bine ca nu am de ce sa imi fac griji. eu ma ingrijorasem ca in 3 ani nu mi s-a intamplat niciodata si de aceea ma gandeam ca nu ar fi de la mine. hai cu detalii de piesa aia:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Ai aici poze si codul Schimbarea se face mai precis, dar bratul fiind mai scurt necesita si o miscare mai vioaie/puternica de picior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Imi e dor de forumul asta..... si de SV Salut tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Salut! Are vreunul dintre voi "aruncate" prin vreun colt de garaj niste craspads pe care nu le mai foloseste pentru modelul din 2000? sau stiti pe careva? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 salut. caut sa cumpar o placa de metal groasa (cat sa tina un top-case de 42L) cu dimensiuni 25x25 cm. are cineva idee unde as putea gasi asa ceva? la bricostore/dedeman nu au ca am incercat. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 salut. caut sa cumpar o placa de metal groasa (cat sa tina un top-case de 42L) cu dimensiuni 25x25 cm. are cineva idee unde as putea gasi asa ceva? la bricostore/dedeman nu au ca am incercat. mersi Mergi pe Soseaua Chitilei. Acolo sunt magazine cu materiale de constructie pe ambele parti si gasesti si tabla la ce grosime vrei, problema e ca se vinde doar la bucati mari de 1/2m. Te intelegi cu baietii sa-ti dea cat ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Mai nu stiu cum a fost vremea azi prin tara (abia acum vre'o ora si ceva am intrat in casa) .. insa in CT au fost lejer 7 grade si fara vant deosebit. Asa ca .. de la 10 am toooooot rupt orasul+Mamaia in lung si'n lat. Ieri am curatat lantul si am schimbat bateria, azi am pus gume noi Michelin Pilot Power , schimbat maneta de ambreiaj si setul de semnalizari pe fata .. asa ca pot spune ca am dat drumul la sezon Editat Februarie 20, 2012 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Somebody's been sleeping in my bed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papy_bm Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) Hello din nou. Ia sa intreb si eu aici ceva. La vara se contureaza o excursie uriasa... 12mii de kilmometrii probabil in total asa aproximativ. E enorm, si ma gandeam sa incep sa pregatesc motocicleta pentru drum. Ok, lant si pinioane nu trebuie, sunt perfecte, placute si disc la fel. Am sa cumpar un mecanism de ungere automata a lantului si urmatoarea dilema este Daca sa las ghidonul jos? E Naked din 2001 si e super confortabil asa pana in 100km pe ora, dupa cand imi rupe vantu capul. momentan inca e inaltat, am un distantier de vreo 5-7 cm. Ce mam gandit eu, e sa scot distantieru si in loc de ghidonul ce il am asa cu coarne , sa pun unu ca pe streetfightere, doar drept . Ar face vre-o diferenta? Si merge doar O tzeava cu diametru corespunzator? cam cat e delucru pentru o transformare de asta? Editat Februarie 23, 2012 de Papy_bm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Hello din nou. Ia sa intreb si eu aici ceva. La vara se contureaza o excursie uriasa... 12mii de kilmometrii probabil in total asa aproximativ. E enorm, si ma gandeam sa incep sa pregatesc motocicleta pentru drum. Ok, lant si pinioane nu trebuie, sunt perfecte, placute si disc la fel. Am sa cumpar un mecanism de ungere automata a lantului si urmatoarea dilema este Daca sa las ghidonul jos? E Naked din 2001 si e super confortabil asa pana in 100km pe ora, dupa cand imi rupe vantu capul. momentan inca e inaltat, am un distantier de vreo 5-7 cm. Ce mam gandit eu, e sa scot distantieru si in loc de ghidonul ce il am asa cu coarne , sa pun unu ca pe streetfightere, doar drept . Ar face vre-o diferenta? Si merge doar O tzeava cu diametru corespunzator? cam cat e delucru pentru o transformare de asta? Eu iti recomand o carena pt. far sau un parbriz decent. Si eventual un releu de incarcare de rezerva. In ce directie pleci si cam cat timp? Dintre colegii care au schimbat releul de incarcare, imi poate spune cineva daca a gasit vreun releu de alt motor (ex GSX) care sa aiba aceleasi mufe? Si mai ceva, daca are cineva pe-acasa leviere sau pedale (oricare, vreau sa imi iau de rezerva), sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 eu am de Gsx cred ca este si la pret de jumatate fata de cel original are patru fire in loc de doua dar le poti modifica ci tu pe mufele vechi ,este un pic mai mare decat cel normal dar intra sub carena am voie sa las un nr de telefon? parbriz eu am luat de la Romimoto http://www.romimoto.ro/Catalog-PARBRIZE-MRA-PARBRIZE---SUPORTI-UNIVERSALI-PARBRIZE--Parbrize-Universale-927/Parbriz-Highwayshield-99000032 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Pe mine ma intereseaza unul pe care sa il pot monta cat mai usor in caz ca pica cel de pe motor undeva la dracu in praznic. Eventual sa imi ajunga o surubelnita si un patent pt asta. Cred ca voi merge pe varianta de original. Sau daca e cineva care are unul original defect de vanzare (pt mufe), ar fi ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Muicaaaa...da ce mai luceste... proaspat revopsite? dap, ca ma apropii de serbarea de 4 ani si 100000Km cu ea si am zis ca trebuie... asa ca pe langa alte treburi care se fac iarna la motoare, anu asta am revospit-o si i-am refacut sheile... mai sunt inca cateva mici chestii de facut si e gata de drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Salut. Incet incet vreau sa-mi pregatesc mobra pentru sezon. Pe langa schimburile uzuale si obligatorii de consumabile, m-am gandit sa schimb putin si felul in care arata. O prima modificare ar fi sa dau jos suportul de numar, cu semnalizarile spate.Nu as vrea sa tai plasticul respectiv fara a intreba daca e cineva interesat de el. Deci, vrea cineva dintre SV-isti sa facem schimb de suport de numar? Dupa cum se vede in poza, al meu e cel original si arata si foarte bine. Daca nu gasesc sa fac schimb, ma poate ajuta cineva cu un sfat despre unde, cum si cu ce ar trebui sa tai suportul de numar? Multumesc. Anul trecut am avut mizerie in carburator si ma gandesc sa-i pun un filtru de hartie pe furtunul de tur de la rezervor. A facut cineva operatiunea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Revin la ideea mea cu iridium,generația 99-03. Spune ți mi vă rog dacă e corect codul la iridium : NGK IX CR9EIX. ÂŞi dacă Âştiți cumva specificația pentru cele originale,să pot compara la preț. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Imi cer scuze ca nu iti raspund la intrebare si intreb eu altceva.. De cata vopsea e nevoie pentru carenele de la SV650S model 99-02? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) Revin la ideea mea cu iridium,generația 99-03. Spune ți mi vă rog dacă e corect codul la iridium : NGK IX CR9EIX. ÂŞi dacă Âştiți cumva specificația pentru cele originale,să pot compara la preț. Mersi! vezi ca ai codu gresit la bujii. Codul pentru SV 99-02, la ngk este: CR8EIX 4218 Imi cer scuze ca nu iti raspund la intrebare si intreb eu altceva.. De cata vopsea e nevoie pentru carenele de la SV650S model 99-02? yo mi-am vopsit-o pe a mea, in culoarea originala (Suzuki Candy Grand Blue [sUZ YC2]) 350g de vopsea si a mai ramas ceva (aripa fata, rezervor, coada), cred ca undeva la 500-550g iti trebuie pentru tot motoru + carenele tale. Multi inainte si sanatosi. Cat te-a costat vopsitul? Spune-mi si mie te rog de ce ti-a crapat tie atunci motoreta? Nu ai mai avut ulei sau? Cum ai ramas fara? mi-a pleznit un cuzinet de la ambielaj, din cauza mea, am mers cu ea cu putin ulei (neverificat la timp, plus faptul ca un motor in V consuma cate un picut de ulei, mai ales pe masura ce imbatraneste) care in anumite pozitii si inclinatii ajungea sa nu mai unga complet ambielaju pistonului fata (aviz amatorilor de wheelieuri - acelasi lucru se intampla cand o saltati pe o roata, doar ca nu in baie jos la vibro ci sus la supape) ceea ce a dus la uzura cuzinetului si aparitia troncanitului si la multi bani cheltuiti. In concluzie: schimbati uleiu la timp, si verificati-l regulat, va poate ajuta sa faceti ceva economii semnificative la buzunar Pe vopsea am dat 180roni si manopera a fost 150, cu tot cu indreptatu rezervorului pe care-l aveam usor infundat de acum 3 ani de la o mica intalnire cu asfaltu. Mi-am retapitat si sheile ca si alea isi aratau deja varsta, si am inaltat-o usor pe aia din fata, 60roni. Editat Februarie 26, 2012 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Pe Louis e dat codul pe care l am scris eu la iridium Âşi acuma văd că au Âşi normale, Ngk CR9E. Cum e pînă la urmă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) Se potrivesc si CR8E si CR9E (zic de cele normale, nu iridium, deoarece nu am avut niciodata pe cele din urma). Moto meu a venit cu CR9E si cand le-am schimbat am pus CR8E. A mers foarte frumos cu ambele. Nu a comentat niciodata nimic Editat Februarie 26, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Hai ca incepe sa se topeasca zapada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.