Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. caut sa cumpar o placa de metal groasa (cat sa tina un top-case de 42L) cu dimensiuni 25x25 cm. are cineva idee unde as putea gasi asa ceva? la bricostore/dedeman nu au ca am incercat.

mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. caut sa cumpar o placa de metal groasa (cat sa tina un top-case de 42L) cu dimensiuni 25x25 cm. are cineva idee unde as putea gasi asa ceva? la bricostore/dedeman nu au ca am incercat.

mersi

 

Mergi pe Soseaua Chitilei. Acolo sunt magazine cu materiale de constructie pe ambele parti si gasesti si tabla la ce grosime vrei, problema e ca se vinde doar la bucati mari de 1/2m. Te intelegi cu baietii sa-ti dea cat ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai nu stiu cum a fost vremea azi prin tara (abia acum vre'o ora si ceva am intrat in casa) .. insa in CT au fost lejer 7 grade si fara vant deosebit.

Asa ca .. de la 10 am toooooot rupt orasul+Mamaia in lung si'n lat.

Ieri am curatat lantul si am schimbat bateria, azi am pus gume noi Michelin Pilot Power , schimbat maneta de ambreiaj si setul de semnalizari pe fata .. asa ca pot spune ca am dat drumul la sezon :cheers:

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello din nou. Ia sa intreb si eu aici ceva. La vara se contureaza o excursie uriasa... 12mii de kilmometrii probabil in total asa aproximativ. E enorm, si ma gandeam sa incep sa pregatesc motocicleta pentru drum. Ok, lant si pinioane nu trebuie, sunt perfecte, placute si disc la fel. Am sa cumpar un mecanism de ungere automata a lantului si urmatoarea dilema este Daca sa las ghidonul jos? E Naked din 2001 si e super confortabil asa pana in 100km pe ora, dupa cand imi rupe vantu capul. momentan inca e inaltat, am un distantier de vreo 5-7 cm. Ce mam gandit eu, e sa scot distantieru si in loc de ghidonul ce il am asa cu coarne , sa pun unu ca pe streetfightere, doar drept . Ar face vre-o diferenta? Si merge doar O tzeava cu diametru corespunzator? cam cat e delucru pentru o transformare de asta?

post-25349-0-39422800-1330028274_thumb.jpg

Editat de Papy_bm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello din nou. Ia sa intreb si eu aici ceva. La vara se contureaza o excursie uriasa... 12mii de kilmometrii probabil in total asa aproximativ. E enorm, si ma gandeam sa incep sa pregatesc motocicleta pentru drum. Ok, lant si pinioane nu trebuie, sunt perfecte, placute si disc la fel. Am sa cumpar un mecanism de ungere automata a lantului si urmatoarea dilema este Daca sa las ghidonul jos? E Naked din 2001 si e super confortabil asa pana in 100km pe ora, dupa cand imi rupe vantu capul. momentan inca e inaltat, am un distantier de vreo 5-7 cm. Ce mam gandit eu, e sa scot distantieru si in loc de ghidonul ce il am asa cu coarne , sa pun unu ca pe streetfightere, doar drept . Ar face vre-o diferenta? Si merge doar O tzeava cu diametru corespunzator? cam cat e delucru pentru o transformare de asta?

 

Eu iti recomand o carena pt. far sau un parbriz decent. Si eventual un releu de incarcare de rezerva.

In ce directie pleci si cam cat timp?

 

Dintre colegii care au schimbat releul de incarcare, imi poate spune cineva daca a gasit vreun releu de alt motor (ex GSX) care sa aiba aceleasi mufe?

 

Si mai ceva, daca are cineva pe-acasa leviere sau pedale (oricare, vreau sa imi iau de rezerva), sunt interesat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am de Gsx cred ca este si la pret de jumatate fata de cel original are patru fire in loc de doua dar le poti modifica ci tu pe mufele vechi ,este un pic mai mare decat cel normal dar intra sub carena

 

am voie sa las un nr de telefon?

 

parbriz eu am luat de la Romimoto http://www.romimoto.ro/Catalog-PARBRIZE-MRA-PARBRIZE---SUPORTI-UNIVERSALI-PARBRIZE--Parbrize-Universale-927/Parbriz-Highwayshield-99000032

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma intereseaza unul pe care sa il pot monta cat mai usor in caz ca pica cel de pe motor undeva la dracu in praznic. Eventual sa imi ajunga o surubelnita si un patent pt asta. Cred ca voi merge pe varianta de original. Sau daca e cineva care are unul original defect de vanzare (pt mufe), ar fi ideal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Muicaaaa...da ce mai luceste... :D proaspat revopsite?

 

dap, ca ma apropii de serbarea de 4 ani si 100000Km cu ea si am zis ca trebuie... asa ca pe langa alte treburi care se fac iarna la motoare, anu asta am revospit-o si i-am refacut sheile... mai sunt inca cateva mici chestii de facut si e gata de drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Incet incet vreau sa-mi pregatesc mobra pentru sezon. Pe langa schimburile uzuale si obligatorii de consumabile, m-am gandit sa schimb putin si felul in care arata. O prima modificare ar fi sa dau jos suportul de numar, cu semnalizarile spate.Nu as vrea sa tai plasticul respectiv fara a intreba daca e cineva interesat de el. Deci, vrea cineva dintre SV-isti sa facem schimb de suport de numar? Dupa cum se vede in poza, al meu e cel original si arata si foarte bine. Daca nu gasesc sa fac schimb, ma poate ajuta cineva cu un sfat despre unde, cum si cu ce ar trebui sa tai suportul de numar? Multumesc.

 

Anul trecut am avut mizerie in carburator si ma gandesc sa-i pun un filtru de hartie pe furtunul de tur de la rezervor. A facut cineva operatiunea asta?

post-55322-0-19500600-1330173634_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ideea mea cu iridium,generația 99-03. Spune ți mi vă rog dacă e corect codul la iridium : NGK IX CR9EIX. ÂŞi dacă Âştiți cumva specificația pentru cele originale,să pot compara la preț. Mersi!

 

vezi ca ai codu gresit la bujii. Codul pentru SV 99-02, la ngk este: CR8EIX 4218

 

Imi cer scuze ca nu iti raspund la intrebare si intreb eu altceva.. :D De cata vopsea e nevoie pentru carenele de la SV650S model 99-02?

 

yo mi-am vopsit-o pe a mea, in culoarea originala (Suzuki Candy Grand Blue [sUZ YC2]) 350g de vopsea si a mai ramas ceva (aripa fata, rezervor, coada), cred ca undeva la 500-550g iti trebuie pentru tot motoru + carenele tale.

 

Multi inainte si sanatosi. Cat te-a costat vopsitul? Spune-mi si mie te rog de ce ti-a crapat tie atunci motoreta? Nu ai mai avut ulei sau? Cum ai ramas fara?

 

mi-a pleznit un cuzinet de la ambielaj, din cauza mea, am mers cu ea cu putin ulei (neverificat la timp, plus faptul ca un motor in V consuma cate un picut de ulei, mai ales pe masura ce imbatraneste) care in anumite pozitii si inclinatii ajungea sa nu mai unga complet ambielaju pistonului fata (aviz amatorilor de wheelieuri - acelasi lucru se intampla cand o saltati pe o roata, doar ca nu in baie jos la vibro ci sus la supape) ceea ce a dus la uzura cuzinetului si aparitia troncanitului si la multi bani cheltuiti. In concluzie: schimbati uleiu la timp, si verificati-l regulat, va poate ajuta sa faceti ceva economii semnificative la buzunar :P

 

Pe vopsea am dat 180roni si manopera a fost 150, cu tot cu indreptatu rezervorului pe care-l aveam usor infundat de acum 3 ani de la o mica intalnire cu asfaltu. Mi-am retapitat si sheile ca si alea isi aratau deja varsta, si am inaltat-o usor pe aia din fata, 60roni.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se potrivesc si CR8E si CR9E (zic de cele normale, nu iridium, deoarece nu am avut niciodata pe cele din urma). Moto meu a venit cu CR9E si cand le-am schimbat am pus CR8E. A mers foarte frumos cu ambele. Nu a comentat niciodata nimic

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

mi-a pleznit un cuzinet de la ambielaj, din cauza mea, am mers cu ea cu putin ulei (neverificat la timp, plus faptul ca un motor in V consuma cate un picut de ulei, mai ales pe masura ce imbatraneste) care in anumite pozitii si inclinatii ajungea sa nu mai unga complet ambielaju pistonului fata (aviz amatorilor de wheelieuri - acelasi lucru se intampla cand o saltati pe o roata, doar ca nu in baie jos la vibro ci sus la supape) ceea ce a dus la uzura cuzinetului si aparitia troncanitului si la multi bani cheltuiti. In concluzie: schimbati uleiu la timp, si verificati-l regulat, va poate ajuta sa faceti ceva economii semnificative la buzunar :P

 

Si mie mi-a facut tot cam asa....doar ca s-au dus cuzinetii de la biela pistonului spate. Deci nu e o regula, referitor la "care pica ". O regula se pare a fi stricatul vibrochenului si a cuzinetilor...in jurul aceluiasi kilometraj ( e plin netul de SV cu motor blocat ). La momentul cand eram interesat, dar si acum, se gasea orice piesa, MAI PUTIN VIBROCHENUL (vanzare din dezmembrari), eventual motor complet.

Ambele biele sunt pe acelasi maneton....care se unge mai mult ?

Desigur sunt de acord cu schimbatul uleiului la timp si verificarea nivelului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin la ideea mea cu iridium,generația 99-03. Spune ți mi vă rog dacă e corect codul la iridium : NGK IX CR9EIX. ÂŞi dacă Âştiți cumva specificația pentru cele originale,să pot compara la preț. Mersi!

 

Pe Louis ti-a dat CR9E pentru ca alea sunt bujiile recomandate pentru mobra ta. IX sunt recomandate pentru motoarele pe injectie. Pe site-ul NKG o sa ai acelasi rezultat. Intre 9 si 8 e doar diferenta de temperatura. Asta e important daca traiesti in Suedia ori in Ecuador. Noi cum avem clima bizonica, e vax albina crema puha.

Iridium sunt cele cu sufixul "IX". Deci CR9E - normale, CR9EIX - iridium; valabil si pentru 8.

 

Anul trecut am avut ceva probleme cu carburatia si am trecut prin 2 seturi + cel de pe mobra: 9, 8 si IX (9sau 8, habar-n-am). Am ramas cu cele iridium instalate si un set normal la pastrare, de rezerva.

 

Normale erau 30lei, iar iridium 50. Diferente de performanta, consum, numar de gagici ciocanite: :lol: . Sa fim seriosi, SV-ul are 72 cai pe hatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma intereseaza unul pe care sa il pot monta cat mai usor in caz ca pica cel de pe motor undeva la dracu in praznic. Eventual sa imi ajunga o surubelnita si un patent pt asta. Cred ca voi merge pe varianta de original. Sau daca e cineva care are unul original defect de vanzare (pt mufe), ar fi ideal.

 

sigur o sa-ti trebuiasca un set de imbusi si o surubelnita in cruce, toate carenele de pe SV sunt prinse in inbusi, inclusiv rezervoru asa ca nu uita acasa imbusi si pt un drum atat de lung te sfatuiesc sa-ti verifici releul regulator , tensiunea de incarcare daca e mica descarca bateria n-ar fi o problema prea mare dar daca iti baga peste 16 V e nasol eu am patit-o si nu s-a stricat doar regulatorul ci si :baterie ,CDI, s-au ars toate becurile si chiar si vitezometru. fa o verificare serioasa la toata motocicleta

releul de gsx se potriveste dasta am si eu acum dar are 4 fire 2 + 2 - , ala original are doar 1 + si 1 - un radiator cam micut si are tendinta sa se c-am prajasca mai ales ca e si prost pozitionat, nu are nici o aerisire.

drum bun si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, v-ati pornit motorasele?Cum s-au comportat la pornire dupa hibernare?Tot asa ca SV-urile :D..chinuitor?.., ma refer la cele pe carburatoare, m-am uitat un pic pe net sa vad ce spune guagal despre SV-uri pornite dupa hibernare sau pe timp rece, nu prea mi-a placut ce am vazut :D.Eu am sa o pornesc peste o saptamana doua, sper sa nu am probleme...mari :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...