valbi Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) aaaa...si cum fac asta? ..explica procesu' Salut Cristian, Simplu ca buna ziua.. Doar lasi motoreta pe o parte cat de multi poti (poti sa o culci), ca sa iti fie mai usor chemi un prieten sa o poti ridica. Asta e cel mai la indemana mod de a scoate benzina din carburatoare. Eu fac asa la 2 timpi, dar acolo e alta poveste cu premixul care sta peste iarna. Pentru tine nu cred ca este necesar. Editat Martie 7, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Da sa nu te miri dupa de ce scoate fum si ai ulei in airbox acum ai vb din experienta, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 (editat) Ehh metoda lui Radu imi pare ceea mai buna Editat Martie 7, 2012 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 Da, din pacate. Acum depinde si cat o tii inclinata, dar cauta pe svrider.com de oameni care au scapat motoreta pe jos si apoi iesea fum si nu stiau de ce, oamenii aveau ulei in airbox. Cureti uleiul, mergi cu motorul ceva kilometri si gata problema...oricum...mai practic este sa desfiletezi 2 suruburi decat sa inclini motoreta. La un momentdat CB-ul imi pornea foarte greu, am golit carburatoarele, s-au scurs 100 ml benzina sa zic, si o lingura de apa cu gunoaie... ........dar aici e vorba de SV , nu de CB. Tot faci comparatii intre ele.... desigur au 2 roti si un motor . off topic : am un CZ 175 sport ( din 1970 ) care a hibernat langa o Cagiva Raptor ... si a pornit mai usor ( de fapt dupa 2 pedale ) decat Cagiva ( acelasi motor cu SV ) In cutia filtrului de aer oricum se aduna ceva ulei ( scuze airbox...ca ne plac cuvintele altora ). Daca tot ii dai cu svrider.com cauta si ce se zice despre sv-uri ( ca generatie: carburatie vs injectie ) si gaseai referiri si la sist. de alimentare ( care are pompa, chiar daca nu ti se pare tie cuvantul potrivit; ca nu are nevoie de robinet ci doar de acea capsula cu vacuum - in schimb are bec martor in bord pt rezerva ) No, hai ca vine caldura si nu mai "motociclim" pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 off topic : am un CZ 175 sport ( din 1970 ) care a hibernat langa o Cagiva Raptor ... si a pornit mai usor ( de fapt dupa 2 pedale ) decat Cagiva ( acelasi motor cu SV ) nu ai nici un stres la 2 timpi acum 2 ierni am tinut un 300 (exc-ktm 07) afara toata iarna, avea zapada de un metru pe ea si erau -15 doar i-am tras socul si la 2 pedale.. ram-pam-pam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Se poate pune filtru de benzina pe furtunul de tur al rezervorului? MVreau sa stiu daca afecteaza cu ceva pentru cam am dat jos rezervorul sa-l vopsesc si cand am scos benzina din el, era rosie si plina de particule de rugina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Se poate pune filtru de benzina pe furtunul de tur al rezervorului? MVreau sa stiu daca afecteaza cu ceva pentru cam am dat jos rezervorul sa-l vopsesc si cand am scos benzina din el, era rosie si plina de particule de rugina. Urata chestia asta cu rugina, c-am toti avem problema asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NyCk59 Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Salutari, Este un posesor de SV cu toba vick-exhoust? Sunt interesat sa achizitionez,dar mai intai as vrea sa o ascult live. Din Bucuresti cineva? O zi buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Salutari, Este un posesor de SV cu toba vick-exhoust? Sunt interesat sa achizitionez,dar mai intai as vrea sa o ascult live. Din Bucuresti cineva? O zi buna! Eu am ! dar inca nu am scos motorul de la iernat. lasa-mi numarul tau de telefon pe pm si te sun cand aduc motorul acasa. Am luat bujii normale pînă la urmă, CR9E. Ce tip de ulei Âşi ce cantitate trebuie pentru telescoape? 450 ml pe fiecare jamba, ulei 5w sau 10 w. eu am 5w si este super ok. daca vrei mai vascos iti iei 10w. eu sincer nu am sesizat diferenta dintre cele 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 (editat) Am inceput sa vad motocicliesti pe strada yeeeeyyy (par destul de reali) Hai caldura ca nu mai am rabdare Editat Martie 9, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Salutari, Este un posesor de SV cu toba vick-exhoust? Sunt interesat sa achizitionez,dar mai intai as vrea sa o ascult live. Din Bucuresti cineva? O zi buna! Cand ai drum prin Victoriei - Titulescu da-mi un semn. Merita fiecare banut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 (editat) Am trezit frumoasa adormita . A pornit la sfert de cheie, de ne asteptat. Cam fuge spatele totusi deocamdata... Editat Martie 10, 2012 de Shiro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Martie 10, 2012 Share Postat Martie 10, 2012 azi i-am cumparat rca, ulei si filtru aer. luni ii cumpar filtru ulei si fac shimbu. marti spers a ies cu ea. ne vedem pe strada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Deci sa pun sau nu filtru de benzina pe furtunul de alimentare a carburatoarelor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 salutare tuturor! am si eu o mica mare intrebare:D ce ulei imi recomandati sa pun la sv-ul meu? am primit multe sfaturi insa nici unu nu se pupa cu celalat si sincer vreau sa ii pun odata uleiul si sa o scot din hibernare:D asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Un ulei nou . daca o scoti acum cat e mai racoare mergi pe 10W40. In vara mai poti urca in grad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Un ulei nou . daca o scoti acum cat e mai racoare mergi pe 10W40. In vara mai poti urca in grad. stiu ca ulei nou:)) si stiu si ca merge pe 10w40:D insa nu stiu daca sa bag semi sintetic sau full sintetic?? am primit prea multe sfaturi si nu se leaga intre ele:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cand vine treaba de ulei ar trebui sa tinem cont de ce zice producatorul. -10-40 este in regula pt bucuresti all aover the year, cred ca este valabil pt toata europa. -seara si dimineata este frig si in timpul verii, sv-urile sunt semicarenate-maxim,asta inseamana ca se ventileaza foarte bine old fashion way.. -s-au scris romane intregi si pe forumul asta legate de ce tip de ulei sa folosesti la motoreta, concluzia este sa ramai cu ce zice cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cand vine treaba de ulei ar trebui sa tinem cont de ce zice producatorul. -10-40 este in regula pt bucuresti all aover the year, cred ca este valabil pt toata europa. -seara si dimineata este frig si in timpul verii, sv-urile sunt semicarenate-maxim,asta inseamana ca se ventileaza foarte bine old fashion way.. -s-au scris romane intregi si pe forumul asta legate de ce tip de ulei sa folosesti la motoreta, concluzia este sa ramai cu ce zice cartea. e greu ........ pe sectiunea "comuniste"' era o poezie : "benzineste, scanteieste.... doar ca nu porneste, Ia brosura si citeste ! POOLA, scrie ruseste ! cam asa si cu uleiul....oare Suzuki nu e destul de competent ?! Apoi mai vine chestia cu ....marca uleiului, ca se recomanda x, y...marca in cartea moto sau masina. Ce uitam, e ca totul e doar publicitate. In ani diferiti apar ca recomandare la acelasi motor diferite marci de ulei .... adica al marcii cu care s-a incheiat in anul respectiv ceva contract de furnizare, publicitate, sponsorizari la curse... ....hai ca incepem inca un roman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 e greu ........ pe sectiunea "comuniste"' era o poezie : "benzineste, scanteieste.... doar ca nu porneste, Ia brosura si citeste ! POOLA, scrie ruseste ! asta a fost imnul copilariei mele.. am avut CZ de 250 (cross) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 foarte foarte faina rima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 asta a fost imnul copilariei mele.. am avut CZ de 250 (cross) ........si mai off topic : inca am CZ 175 Sport- de care sunt f. mandru ...si o poza aproape de ...ce iti place ( ultima etapa in 2011 a fost de la noi din zona ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) ........si mai off topic : inca am CZ 175 Sport- de care sunt f. mandru ...si o poza aproape de ...ce iti place ( ultima etapa in 2011 a fost de la noi din zona ) frumoasa trompeta ia de aici ceva cu pedigri p.s. nu merge o sa incerc de acasa Editat Martie 13, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 salut. trebuie sa fac schimbu, din pacate nu am cartea tehnica si nici timp sa o caut acum online asa ca intreb aici (sper sa nu va deranjez). cat ulei intra cu filtru de ulei schimbat? 2700 ml? (sv 650 2003). si inca ceva: am vazut 1-2 pagini in urma un reply cum ca motoarele in V consuma putin ulei. voi ati observat asta? eu unu nu mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Manualele se gasesc la mine in semnatura. Da, uneori mai mananca nitel ulei, cel putin a mea face asa. Daca a ta nu consuma, foarte bine, nu trebuie sa te apuci sa o repari acum doar ca sa consume putin ). despre cat intra trebuie sa iti spuna cineva care are 2nd gen. asta daca nu gasesti in manual. e undeva pe la inceputul lui parca. Am facut un link pentru codurile de filtre si cantitatile de ulei necesare. Daca mai sunt informatii pe care doriti sa le gasiti usor spuneti si completez lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.