radu86 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Un ulei nou . daca o scoti acum cat e mai racoare mergi pe 10W40. In vara mai poti urca in grad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishuking Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Un ulei nou . daca o scoti acum cat e mai racoare mergi pe 10W40. In vara mai poti urca in grad. stiu ca ulei nou:)) si stiu si ca merge pe 10w40:D insa nu stiu daca sa bag semi sintetic sau full sintetic?? am primit prea multe sfaturi si nu se leaga intre ele:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Pentru generația Âşi tipul ăsta de motor e suficient semisintetic. Poate dacă mergi mult pe circuit sau autostradă Âşi vede des turații peste 10.000 ar merita sintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cand vine treaba de ulei ar trebui sa tinem cont de ce zice producatorul. -10-40 este in regula pt bucuresti all aover the year, cred ca este valabil pt toata europa. -seara si dimineata este frig si in timpul verii, sv-urile sunt semicarenate-maxim,asta inseamana ca se ventileaza foarte bine old fashion way.. -s-au scris romane intregi si pe forumul asta legate de ce tip de ulei sa folosesti la motoreta, concluzia este sa ramai cu ce zice cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 cand vine treaba de ulei ar trebui sa tinem cont de ce zice producatorul. -10-40 este in regula pt bucuresti all aover the year, cred ca este valabil pt toata europa. -seara si dimineata este frig si in timpul verii, sv-urile sunt semicarenate-maxim,asta inseamana ca se ventileaza foarte bine old fashion way.. -s-au scris romane intregi si pe forumul asta legate de ce tip de ulei sa folosesti la motoreta, concluzia este sa ramai cu ce zice cartea. e greu ........ pe sectiunea "comuniste"' era o poezie : "benzineste, scanteieste.... doar ca nu porneste, Ia brosura si citeste ! POOLA, scrie ruseste ! cam asa si cu uleiul....oare Suzuki nu e destul de competent ?! Apoi mai vine chestia cu ....marca uleiului, ca se recomanda x, y...marca in cartea moto sau masina. Ce uitam, e ca totul e doar publicitate. In ani diferiti apar ca recomandare la acelasi motor diferite marci de ulei .... adica al marcii cu care s-a incheiat in anul respectiv ceva contract de furnizare, publicitate, sponsorizari la curse... ....hai ca incepem inca un roman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 e greu ........ pe sectiunea "comuniste"' era o poezie : "benzineste, scanteieste.... doar ca nu porneste, Ia brosura si citeste ! POOLA, scrie ruseste ! asta a fost imnul copilariei mele.. am avut CZ de 250 (cross) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 foarte foarte faina rima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 asta a fost imnul copilariei mele.. am avut CZ de 250 (cross) ........si mai off topic : inca am CZ 175 Sport- de care sunt f. mandru ...si o poza aproape de ...ce iti place ( ultima etapa in 2011 a fost de la noi din zona ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 (editat) ........si mai off topic : inca am CZ 175 Sport- de care sunt f. mandru ...si o poza aproape de ...ce iti place ( ultima etapa in 2011 a fost de la noi din zona ) frumoasa trompeta ia de aici ceva cu pedigri p.s. nu merge o sa incerc de acasa Editat Martie 13, 2012 de valbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 salut. trebuie sa fac schimbu, din pacate nu am cartea tehnica si nici timp sa o caut acum online asa ca intreb aici (sper sa nu va deranjez). cat ulei intra cu filtru de ulei schimbat? 2700 ml? (sv 650 2003). si inca ceva: am vazut 1-2 pagini in urma un reply cum ca motoarele in V consuma putin ulei. voi ati observat asta? eu unu nu mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Manualele se gasesc la mine in semnatura. Da, uneori mai mananca nitel ulei, cel putin a mea face asa. Daca a ta nu consuma, foarte bine, nu trebuie sa te apuci sa o repari acum doar ca sa consume putin ). despre cat intra trebuie sa iti spuna cineva care are 2nd gen. asta daca nu gasesti in manual. e undeva pe la inceputul lui parca. Am facut un link pentru codurile de filtre si cantitatile de ulei necesare. Daca mai sunt informatii pe care doriti sa le gasiti usor spuneti si completez lista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 mersi mult. daca eram mai atent nu mai postam si vedeam semnatura si mai sus. cati km are a ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Semnatura abia am schimbat-o si abia am pus pozele cu uleiul pe blog. deci nu aveai cum sa o vezi are in jur de 52.000 km. nu mai stiu prea exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 (editat) voi aveti proleme cu vitezometrul ? al meu a luat-o razna. il apuca si imi arata viteze aiurea. in momentul in care merg constant isi revine. daca accelerez sau sunt gropi imi arata in plus sau in minus sau sare la 0. Editat Martie 15, 2012 de Zipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Primul lucru, verifica daca "melcul" de la roata mai e intreg. Daca nu mai e, in semnatura la mine gasesti un model metalic si contactul persoanei care il face. Nu stiu daca pretul mai este de actualitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Melcul de la roata e de vina! Si a doua generatie are asa ceva si la socuri mai mari se rup dintii care sunt din cel mai casant plastic posibil. La fel arata aiurea viteza si al meu pana l-am schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) De ce aveam eu impresia ca este un senzor electronic pe baza de magneti? @ Pride, cand vine caldura si implicit haine noi pentru mititica mea si toba noua, te bagi la un reglaj de tps si fast idle? Fac cinste...nu de alta da mi-e urat sa le fac singur Este o furca cu patru picioare din plastic si cu baza magnetizata. Plasticul asta se prinde de janta cu picioarele alea si se invarte odata cu roata - suportul e stationar deci cam asa citeste viteza. Plasticul asta la mine avea piciorele rupte si imi indica viteze aiurea pe bord. L-am comandat la MotorTeam anul trecut prin August-Septembrie. Este original (adica tot fragil) si m-a costat 90lei. Cat despre fast idle si tps, da clar le facem Editat Martie 16, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Este o furca cu patru picioare din plastic si cu baza magnetizata. Plasticul asta se prinde de janta cu picioarele alea si se invarte odata cu roata - suportul e stationar deci cam asa citeste viteza. Plasticul asta la mine avea piciorele rupte si imi indica viteze aiurea pe bord. L-am comandat la MotorTeam anul trecut prin August-Septembrie. Este original (adica tot fragil) si m-a costat 90lei. Cat despre fast idle si tps, da clar le facem bueeeiii....sa nu ma lasati cu ochii in soare ca ne certam !!! vreau sa o reglati si pe a mea...motoreta!! la melcul ala am si eu niste dinti rupti dar mai erau vreo 2 intregi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Daca este cineva interesat, am gasit niste manete de frana/ ambreiaj uitate de 5 ani prin garaj. Nu sunt ele in starea cea mai aratoasa, dar daca are nevoie cineva de ele, le poate avea. Doar pentru Bucuresti, veniti sa le luati, primul venit, primul servit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 De ce aveam eu impresia ca este un senzor electronic pe baza de magneti? @ Pride, cand vine caldura si implicit haine noi pentru mititica mea si toba noua, te bagi la un reglaj de tps si fast idle? Fac cinste...nu de alta da mi-e urat sa le fac singur "tps si fast idle" explica-mi si mie cu ce se manca mai exact La vopsit as baga un negru mat cu un verde lamai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Nu aveți idee unde aÂş putea găsi un suport de bord Âşi un cover tot pt bord(piesa de plastic care îmbracă cumva ceasurile) pentru un sv s 99 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Exact,cadrul metalic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) mersi de info cu vitezometrul o sa ms uit in carte si sa vad daca e ceva rupt. vreau sa imi reglez si eu tps si fast idle ca ma streseaza , shocul ala automat nu intra deloc. poate ne intalnim intr-o seara sapatama viitoare la un service + beer @GoodKat eu ti-as recomanda ca si culori galben + negru eventual si cateva decal-uri (cadrul negru nu ca in poza) Editat Martie 16, 2012 de Zipper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 (editat) pe bikeshop sunt la dezmembrat cateva sv ....... le gasesti usor. pt. "melcul"de la kilometraj am gasit o teava de aluminiu in care a intrat usor presat ( dupa putina lamurire cu pila ) magnetul....iar piciorusele : trasat, taiat, indoit la 90* , ajustat cu pila => costuri ZERO........si nu se mai rup piciorusele !...... sau un strungar. Editat Martie 16, 2012 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 16, 2012 Share Postat Martie 16, 2012 Nu am găsit piesele astea la cele de pe bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.