silencer Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Aceeasi problema o am si eu cu furca. Se lasa 2.5cm cand ma urc pe ea, iar la un drum normal de oras ajunge sa se lase pana la 9-10 cm(din 13). A cumparat motorul acum o luna si nu stiu daca s-a umblat sau nu la furca. Precum nu stiu nici daca asa trebuie sa fie furca la modelul asta - SV650 K1. Un sfat sau o parere in plus de la voi nu strica... asta pana sa ajung in service cu ea. O alta problema mai am cu claxonul... dupa o cazatura a incetat sa mai functioneze. Rar, dar foarte rar, dau sa claxonez si mai gajaie ceva acolo. Habar n`am ce ar putea avea. Una peste alta, maine ma duc la autentificare la RAR(Voluntari) si, cum mai toti m`au atentionat ca nu iau RAR-ul cu toba mea(Leo Vince SBK), v-as ruga, daca aveti si puteti sau stiti pe cineva care sa imi imprumute o toba stock pt. cateva ore. poate te ajuta baiatul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Pai o sa le fac pe toate saptamana ce vine, in alta ordine de idei, ne ajuti sa le facem? Pe mine si pe Razvan, saptamana viitoare? Facem cinste! Off: unde imi schimb anvelopele in Bucuresti? Sa zic in sectorul 5/6 sau cat mai aproape de 5, de preferat azi. Le facem, stabilim o zi si rezolvam problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gremz Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut! Am achizitionat si eu de curand (Marti) un SV650 si se pare ca are nevoie de un releu nou. Din cate am inteles eu, la punte este "buba", insa cum nu prea ma pricep, va rog sa ma ajutati, ca sa stiu ce sa caut, sau ce s-ar potrivi mai bine. Multam frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Verifica in primul rand incarcarea dar in general i-ti trebuie si releu si baterie noua ca si eu am patit la fel cand am luat-o si cred ca aproape toti au patit-o asta e buba lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Merg numai relee de SV ? Sau sunt si alte variante.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 eu am de gsx 1000 cu mici modificari la mufe e un pic mai mare si probabil mai bun si a fost la jumatate din pretul celui de sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gremz Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 si iti functioneaza normal? cam de cat timp il ai si, imi recomanzi sa incerc si eu cu unul de gsx 1000 sau sa incerc sa caut unul de Sv 650 model mai nou? btw, ai idee de unde l-as putea achizitiona si ce teste e nevoie sa-i fac? Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut! dupa ultima (si prima ) buseala am ramas fara capat de ghidon pe stanga si nu il pot schimba ca s-a rupt surubul inauntru. prin urmare, are cineva vreun semighidon stanga pt modelul din 2000 de vanzare sau stiti pe cineva care are? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 nu cred ca nu se poate rezolva altfel,nu merita sa iei semighidon pentru atata lucru surubul ala se poate scoate,chiar daca e rupt. sunt metode si meseriasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 si iti functioneaza normal? cam de cat timp il ai si, imi recomanzi sa incerc si eu cu unul de gsx 1000 sau sa incerc sa caut unul de Sv 650 model mai nou? btw, ai idee de unde l-as putea achizitiona si ce teste e nevoie sa-i fac? Merci mult! eu am releu de kavasaki zx 1000 cred. dar cel mai des am auzit pe la baieti ca si-au pus de gsxr 1000.motocicleta fumctioneaza normal, eu il am schimbat de 3 ani. nu iti recomand sa iti iei tot de sv pentru ca v-a avea aceeasi soarta. poti sa il testezi dupa ce l-ai montat masurand voltajul din baterie cu toti consumatorii de pe motoreta activi si cu turatie de 5500 ture...parca asa scrie la carte. trebuie sa ai peste 14 sau 15, nu mai stiu exact. si da...schimba si bateria, cu siguranta este dusa, iar daca vei continua sa mergi cu ea asa dusa iti va distruge releul cel nou! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 si iti functioneaza normal? cam de cat timp il ai si, imi recomanzi sa incerc si eu cu unul de gsx 1000 sau sa incerc sa caut unul de Sv 650 model mai nou? btw, ai idee de unde l-as putea achizitiona si ce teste e nevoie sa-i fac? Merci mult! majoritatea de pe aici are releul/regulatorul de tensiune schimbat... yo am pe a mea de GSX1000R de mai bine de 3 ani si mere brici, fara probleme... cand o sa vezi cat e ala de GSXR in comparatie cu ala de SV o sa vezi ca "n-are moarte: parerea mea e ca nu merita sa incerci sa il schimbi cu unu de SV nici chiar daca iti cumperi aftermarket... relee de GSX gasesti pe aici pe la dezmembrari, pe bikeshop, ebay... si sunt destul de comune si de ieftine (nu mai stiu cat am dat pe al meu, dar nu imi aduc aminte sa fi fost scump). inca o chestie, in functie de model, unele relee de vin cu 7 fire - asta de SV are 5. Sa nu te sperii, firele in plus sunt o pereche de plus si minus de 12 volti, pe care o poti lega impreuna cu celelalte (DAR GRIJA LA POLARITATE) sau poti alimenta direct ce vrei tu cu 12V. Am vazut pe la altii ca isi pun un ventilator pe releu care il alimenteaza cu aceste fire. Firele de la magnetou nu are importanta cum le legi la mufa de SV. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Care se baga maine la un Siriu ? Asta ar fi traseul (cu intoarcere pe Cheia sau DN, depinde de stare) http://distanta.ro/#6lRvahwp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Patent bun. Am patit-o si eu...dar la mobra de vreo...27 de ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Sa ii ia gaia, inca odata ) O sa pun niste lichid de frana pe surub si sper sa il slabeasca putin. Sper totusi ca sensul surubului este unul normal si nu l-am strans mai tare ca boul. Vorbesc de mizeria de surub din varful sagetii rosii. Poate cineva sa imi confirme ce sens de desfacere are? din experienta iti recomand un cleste autoblocant iti va rezolva problema din prima! ar trebui sa gasesti unul la un atelier auto sau magazin de piese & ustensile auto. succes!~ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 21, 2012 Share Postat Iulie 21, 2012 [...] trebuie sa ai peste 14 sau 15, nu mai stiu exact[...] Niciodata peste 15V! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 Care se baga maine la un Siriu ? Asta ar fi traseul (cu intoarcere pe Cheia sau DN, depinde de stare) http://distanta.ro/#6lRvahwp Si dus am fost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 22, 2012 Share Postat Iulie 22, 2012 misto geaca atarnata de indicator!!! )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Eu maine seara pot si va astept pe la mine. Poate si azi, in jurul orei 19:30. Daca puteti, discutam pe PM pentru detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Daca va intalniti as veni si eu sa reglez fast idle-ul. TPS-ul eu l-am rezolvat deja. spuneti aici ce si cum. eu pots a vin si azi si maine.(aveti multiometru pentru fast idle?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Am si multimetru. E o chinezarie nu foarte exacta, dar cred ca isi face treaba. Sa fie azi, 19:30 si ne vedem la Eroilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zipper Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 oky unde mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Ne vedem pe trotuarul cu florarii, vis-a-vis de Spitalul Universitar. 0765023311 e numarul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Piua mai baieti, dar cu Pride a vorbit cineva? Ora e ok pentru mine. Dar cum dam de el? Intalnire de SV-uri spuneti? Ma bag si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Bun. In maxim o ora vreau sa stiu cum facem, daca ne strangem. Daca nu poate colegul nostru care se pricepe, putem face singuri. Mie mi-e destul de clar cum se face treaba. Ne trebuie doar vointa si tigari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Iulie 23, 2012 Share Postat Iulie 23, 2012 Bun. In maxim o ora vreau sa stiu cum facem, daca ne strangem. Daca nu poate colegul nostru care se pricepe, putem face singuri. Mie mi-e destul de clar cum se face treaba. Ne trebuie doar vointa si tigari. Sunt curios cum aveti voi suspensia pe fata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.