ADVRadu Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Stai linistit ca nu te trezesti, doar ca nu e utila treaba, mai repede rezolvi problema.. cu datu in spate Sau poti pur si simplu sa o apuci de maner(e), sa ridici spatele si sa il muti cum vrei. Eu asa fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Eu inteleg din tutorial ca desfaci usor suruburile (eventual marchezi pozitia initiala) si apoi foarte usor misti senzorul si vezi ce se intampla (cu motorul pornit si urmarind liniuta aia, daca ai facut smecheria cu firul: "Dealer mode" cum ii zic ei). Din ce am citit, miscarea e foarte fina si banuiesc ca nici suruburile nu iti lasa o libertate de miscare foarte buna. Spor! P.S. Eu am citit AICI Vad ca mai sunt si niste coduri de eroare aici Editat Iulie 17, 2012 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 @ Pisica Buna, daca nu te-ai apucat inca, as veni si eu sa facem reglajul ca e nevoie si la mine. Si poate mai schimb o parere cu dumneata! Servus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Slabesti surubul si misti senzorul. Nu e un capac, ala e senzorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 Unul e fix si pe celalalt misti sus/jos pana nimeresti dungulita unde trebuie. Ideal e doar sa slabesti putin surubul si sa "ciocanesti" usor senzorul cu ceva astfel incat sa se miste doar cate putin. Apoi ai grija cand stangi la loc, sa nu il misti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 17, 2012 Share Postat Iulie 17, 2012 (editat) Il misc in sensul fata-spate? Sau unul dintre suruburi este "fix" iar celalalt lasa senzorul sa pivoteze astfel incat sa existe o miscare de arc de cerc? Nu m-am apucat, bun, asa facem, ne intalnim undeva in oras si-l facem pe loc Ce zici? Te tine? Se poate la mine, avem curte unde sa bibilim. Cred ca am si torxurile. Zona Eroilor. Cand vrei sa o faci? Eu pot doar dupa munca (dupa ora 19:00). Editat Iulie 17, 2012 de razvan_smart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Ai schimbat uleiul?Pepsi a cumparat niste arcuri de pe e-bay si intradevar e mai rigida(am facut comparatie, acelasi ulei si aceeasi cantitate, doar arcurile diferite), poti sa vorbesti cu el pe privat ca nu prea mai intra pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Avea @Anjin unele ramase dinainte de a vinde SV-ul. Acum e plecat in "lumea noua" dar poate le-a lasat cuiva si le-ai putea lua. Intreaba-l si vezi ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Am schimbat uleiul Âşi simeringurile Âşi e mai rău ca înainte,probabil a fost pus prea puțin ulei. Ajunge imediat la capătul cursei Âşi se aud tot felul de zgomote metalice din furcă. Service urile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusEL Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Mă supără rău furca,e moale ca balega. Are cineva de vânzare ceva arcuri progresive de calitate la preț ok ? Aceeasi problema o am si eu cu furca. Se lasa 2.5cm cand ma urc pe ea, iar la un drum normal de oras ajunge sa se lase pana la 9-10 cm(din 13). A cumparat motorul acum o luna si nu stiu daca s-a umblat sau nu la furca. Precum nu stiu nici daca asa trebuie sa fie furca la modelul asta - SV650 K1. Un sfat sau o parere in plus de la voi nu strica... asta pana sa ajung in service cu ea. O alta problema mai am cu claxonul... dupa o cazatura a incetat sa mai functioneze. Rar, dar foarte rar, dau sa claxonez si mai gajaie ceva acolo. Habar n`am ce ar putea avea. Una peste alta, maine ma duc la autentificare la RAR(Voluntari) si, cum mai toti m`au atentionat ca nu iau RAR-ul cu toba mea(Leo Vince SBK), v-as ruga, daca aveti si puteti sau stiti pe cineva care sa imi imprumute o toba stock pt. cateva ore. Editat Iulie 18, 2012 de mariusEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 La mine cursa telescopului e de 6 cm,acuma am măsurat,se vede pe jambă urma de ulei. Mi se pare cam puțin. Nu Âştiu să verific cât ulei e în ele,dacă o duc iar în service(altul,evident) mă tună de bani,plătind manoperă completă iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 (editat) Il misc in sensul fata-spate? Sau unul dintre suruburi este "fix" iar celalalt lasa senzorul sa pivoteze astfel incat sa existe o miscare de arc de cerc? Salut, ideea e sa le slabesti putin pe amandoua iar reglajul pe care il faci presupune sa "ciocanesti" foarte usor partea de sus a senzorului de la dreapta spre stanga (eu asa imi aduc aminte). Spun ciocanesti pentru ca 1. suruburile nu sunt desfacute de tot si 2. modificarile trebuie facute in jumatati de milimetru. Dupa fiecare "ciocanire" ambalezi putin motorul sa vezi cum se aseaza linia aia din dealer mode. Ca sfat pot sa iti spun ca orice modificare facuta la surubul de relantiu sau surubul de FAST IDLE (socul automat care probabil si ala trebuie reglat), va modifica pozitia liniutei de la TPS. Asta inseamna ca trebuie sa ti le reglezi pe toata odata cu TPS-ul. (motivul este ca toate sunt legate de throttle body). Eu am aflat asta "pe pielea mea" si dupa fiecare modificare a trebuie sa imi reglez iar TPS-ul. Relantiul trebuie sa stea undeva pe la 1200 - 1300 iar liniuta de la TPS sa urce undeva pe la 1450 - 1500 rpm. Daca mai ai intrebari, intreaba! PS. cum zicea si Capone dupa ce strangi la loc suruburile de la TPS ambaleaza putin si mai verifica o data liniuta. Editat Iulie 18, 2012 de Pride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Eu le-am schimbat in Bucurestii Noi, 100 lei cu tot cu echilibrat. La Motoruote. Vezi aici detalii /index.php?/topic/377425-vulcanizare-moto-in-bucuresti/ . Ti-ai luat cuciucuri de la tipul din SatuMare? Pai o sa le fac pe toate saptamana ce vine, in alta ordine de idei, ne ajuti sa le facem? Pe mine si pe Razvan, saptamana viitoare? Facem cinste! Off: unde imi schimb anvelopele in Bucuresti? Sa zic in sectorul 5/6 sau cat mai aproape de 5, de preferat azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Aceeasi problema o am si eu cu furca. Se lasa 2.5cm cand ma urc pe ea, iar la un drum normal de oras ajunge sa se lase pana la 9-10 cm(din 13). A cumparat motorul acum o luna si nu stiu daca s-a umblat sau nu la furca. Precum nu stiu nici daca asa trebuie sa fie furca la modelul asta - SV650 K1. Un sfat sau o parere in plus de la voi nu strica... asta pana sa ajung in service cu ea. O alta problema mai am cu claxonul... dupa o cazatura a incetat sa mai functioneze. Rar, dar foarte rar, dau sa claxonez si mai gajaie ceva acolo. Habar n`am ce ar putea avea. Una peste alta, maine ma duc la autentificare la RAR(Voluntari) si, cum mai toti m`au atentionat ca nu iau RAR-ul cu toba mea(Leo Vince SBK), v-as ruga, daca aveti si puteti sau stiti pe cineva care sa imi imprumute o toba stock pt. cateva ore. poate te ajuta baiatul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pride Postat Iulie 18, 2012 Share Postat Iulie 18, 2012 Pai o sa le fac pe toate saptamana ce vine, in alta ordine de idei, ne ajuti sa le facem? Pe mine si pe Razvan, saptamana viitoare? Facem cinste! Off: unde imi schimb anvelopele in Bucuresti? Sa zic in sectorul 5/6 sau cat mai aproape de 5, de preferat azi. Le facem, stabilim o zi si rezolvam problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gremz Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut! Am achizitionat si eu de curand (Marti) un SV650 si se pare ca are nevoie de un releu nou. Din cate am inteles eu, la punte este "buba", insa cum nu prea ma pricep, va rog sa ma ajutati, ca sa stiu ce sa caut, sau ce s-ar potrivi mai bine. Multam frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Verifica in primul rand incarcarea dar in general i-ti trebuie si releu si baterie noua ca si eu am patit la fel cand am luat-o si cred ca aproape toti au patit-o asta e buba lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arw357 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Merg numai relee de SV ? Sau sunt si alte variante.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stelu74 Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 eu am de gsx 1000 cu mici modificari la mufe e un pic mai mare si probabil mai bun si a fost la jumatate din pretul celui de sv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gremz Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 si iti functioneaza normal? cam de cat timp il ai si, imi recomanzi sa incerc si eu cu unul de gsx 1000 sau sa incerc sa caut unul de Sv 650 model mai nou? btw, ai idee de unde l-as putea achizitiona si ce teste e nevoie sa-i fac? Merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
methos Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 Salut! dupa ultima (si prima ) buseala am ramas fara capat de ghidon pe stanga si nu il pot schimba ca s-a rupt surubul inauntru. prin urmare, are cineva vreun semighidon stanga pt modelul din 2000 de vanzare sau stiti pe cineva care are? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 nu cred ca nu se poate rezolva altfel,nu merita sa iei semighidon pentru atata lucru surubul ala se poate scoate,chiar daca e rupt. sunt metode si meseriasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 si iti functioneaza normal? cam de cat timp il ai si, imi recomanzi sa incerc si eu cu unul de gsx 1000 sau sa incerc sa caut unul de Sv 650 model mai nou? btw, ai idee de unde l-as putea achizitiona si ce teste e nevoie sa-i fac? Merci mult! eu am releu de kavasaki zx 1000 cred. dar cel mai des am auzit pe la baieti ca si-au pus de gsxr 1000.motocicleta fumctioneaza normal, eu il am schimbat de 3 ani. nu iti recomand sa iti iei tot de sv pentru ca v-a avea aceeasi soarta. poti sa il testezi dupa ce l-ai montat masurand voltajul din baterie cu toti consumatorii de pe motoreta activi si cu turatie de 5500 ture...parca asa scrie la carte. trebuie sa ai peste 14 sau 15, nu mai stiu exact. si da...schimba si bateria, cu siguranta este dusa, iar daca vei continua sa mergi cu ea asa dusa iti va distruge releul cel nou! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 20, 2012 Share Postat Iulie 20, 2012 si iti functioneaza normal? cam de cat timp il ai si, imi recomanzi sa incerc si eu cu unul de gsx 1000 sau sa incerc sa caut unul de Sv 650 model mai nou? btw, ai idee de unde l-as putea achizitiona si ce teste e nevoie sa-i fac? Merci mult! majoritatea de pe aici are releul/regulatorul de tensiune schimbat... yo am pe a mea de GSX1000R de mai bine de 3 ani si mere brici, fara probleme... cand o sa vezi cat e ala de GSXR in comparatie cu ala de SV o sa vezi ca "n-are moarte: parerea mea e ca nu merita sa incerci sa il schimbi cu unu de SV nici chiar daca iti cumperi aftermarket... relee de GSX gasesti pe aici pe la dezmembrari, pe bikeshop, ebay... si sunt destul de comune si de ieftine (nu mai stiu cat am dat pe al meu, dar nu imi aduc aminte sa fi fost scump). inca o chestie, in functie de model, unele relee de vin cu 7 fire - asta de SV are 5. Sa nu te sperii, firele in plus sunt o pereche de plus si minus de 12 volti, pe care o poti lega impreuna cu celelalte (DAR GRIJA LA POLARITATE) sau poti alimenta direct ce vrei tu cu 12V. Am vazut pe la altii ca isi pun un ventilator pe releu care il alimenteaza cu aceste fire. Firele de la magnetou nu are importanta cum le legi la mufa de SV. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.