Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O sa reduc la un Mach 3. Si o sa imi schimb semnatura in "Nu am claxonul stricat. Merg mai repede ca viteza sunetului" :D

Oricum, alta viata cu noul lant, mai ales la viteza mica unde o simteam cel mai tare ca mergea in suturi in ultima vreme, din cauza ca era uzat inegal (tot cuplul bata-l vina...).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, stiu de forumul respectiv, stiu ce presupune schimbarea si cum se face, alte intrebari aveam, de asta voiam sa vorbesc cu cineva care si-a facut operatiunea asta :)

 

Eu am facut reglajul la mine si la sv-ul lui "Dihania", intreaba ce nelamuriri ai.thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima intrebare ar fi legata de consum. Este afectat consumul in regim de mers urban? Avand in vedere ca este vorba despre un reglaj ce se leaga de injectie si RPM, specific ca la un mers normal de plimbare, schimb la un 5 - 6 K, iar cand sunt mai sprinten.. 7 - 8 - 9k, dupa caz.

 

Apoi, intrebarea este, conform graficului respectiv, liniuta respectiva, "by default" sta jos, apoi se muta mijloc, apoi se muta sus in functie de deschiderea gazului, corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Liniuta trebuie sa stea intotdeauna la relantiu pe mijloc. Niciodata nu trebuie sa coboare. Ea urca atunci cand creste turatia si aici e toata chestia ca trebuie sa o faci sa urce pe la 1400 - 1500 rpm, ea by default urca undeva pe la 3000 - 4000 rpm. Consumul nu este afectat deloc, poate doar in teorie dar realistic vorbind nu se simte iar diferenta in mersul la viteze mici chiar este sesizabila.

Editat de Pride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vin si eu cu a mea. nu m as baga singur la treaba asta.

lasati discutia pe privat si hai sa stabilim aici, ca vor fi si altii interesati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TPS-ul nu imi dau inca seama daca trebuie ajustat, dar Fast Idle ala la mine nu se comporta deloc cum scrie in manualul de service. Adica la mine cand e rece, sta chiar subturata, pana ajunge pe la vreo 60 si ceva de grade apoi sta turata normala. Nici vorba sa o tureze pe la 2000+.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt de acord, dar prefer in weekend, pentru ca in timpul saptamanii sunt cam ocupat, sau sunt liber doar seara/noaptea. Se ofera cineva sa ne sponsorizeze cu un garaj utilat pentru intalnire?

 

Aveti un loc preferat unde putem sa tragem si de suruburi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai haideti sa stabilim ceva, sa facem niste propuneri. Ora, data, loc.

 

Eventual cine a mai facut TPS si stie cu ce se mananca (sincer, problema cu Fast Idle nu prea ma intereseaza, pentru ca eu oricum o las sa se incalzeasca pana pe la 60 inainte sa plec de pe loc) si vrea sa ajute sa se anunte.

 

Eu dupa ce invat cum se face smecheria sunt dispus in limita timpului meu disponibil sa ii ajut mai departe si pe altii care nu ar putea ajunge acum.

 

Ce ziceti de sambata mai pe la pranz intr-o parcare?

 

Da, reglajul este defectuos. In mod normal trebuie sa stea la 1800 RPM cu Fast Idle. Ce ziceti? O punem intr-o zi de niste reglaje si un cico? Asa mai multi?

 

Nu ca te contrazic, ca banuiesc ca stii mai bine cu se mananca, dar iti atasez un mic tabel din manualul de service cu turatiile in functie de temperatura.

 

post-66544-0-95899700-1347527481_thumb.jpg

 

De asta spusesem eu de 2000+ :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum era bancu ala cu is fututi dintii ? :laugh:

 

 

Uitel si pe Portocala :).

WoW cum arata foaia aia... cum puteti fratilor sa le faceti asa? A.. stai ca ai miar, acum se explica.

Daca foaia arata asa inseamna ca si cauciucuri schimbi intr-o veselie.

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind pe net pe diverse forumuri, am o intrebare tot legata de TPS pentru cei care au operat deja schimbarea asta. Vi s-a intamplat vreodata cand incepeti operatiunea asta liniuta sa fie jos si nu la mijloc? Adica pe display sa apara _C00 in loc de -C00?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bre nea'Pride, ma ajuti si pe mine cu TPS si Fast Idle? Fac cinste! Cred ca as putea si singur dar e mai bine cand mai e cineva care a facut treaba asta + ca nu am security torx pentru suruburile alea. :unsure:

 

da clar zi tu cand!

 

TPS-ul nu imi dau inca seama daca trebuie ajustat, dar Fast Idle ala la mine nu se comporta deloc cum scrie in manualul de service. Adica la mine cand e rece, sta chiar subturata, pana ajunge pe la vreo 60 si ceva de grade apoi sta turata normala. Nici vorba sa o tureze pe la 2000+.

 

Asta e cel mai nasol...e vorba de un voltaj pe care il masori din tps si trebuie reglat de undeva din throttle body. Cred ca nu e SV care sa il aiba reglat ca in parametrii din manual, din fabrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, reglajul este defectuos. In mod normal trebuie sa stea la 1800 RPM cu Fast Idle. Ce ziceti? O punem intr-o zi de niste reglaje si un cico? Asa mai multi?

 

Daca e foarte rece (iarna), relantiul urca cand pornesti undeva pe la 3000 ture, dupa care scade pana la normal pe masura ce se incinge motorul. Asta ca trage mai greu motorul iarna cand e rece la relantiu si sa nu iti moara, plus ca asa se asigura ca nu il scoti la plimbare neincalzit. Ar fi o chestie desteapta daca ar fi reglata bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind pe net pe diverse forumuri, am o intrebare tot legata de TPS pentru cei care au operat deja schimbarea asta. Vi s-a intamplat vreodata cand incepeti operatiunea asta liniuta sa fie jos si nu la mijloc? Adica pe display sa apara _C00 in loc de -C00?

 

La intrebarea asta stie cineva sa imi raspunda? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La intrebarea asta stie cineva sa imi raspunda? :cheers:

 

Tot din reglaj este. In majoritatea cazurilor problema e ca urca de la mijloc prea tarziu, la tine e deja scazuta din relantiu. Probabil merge "in suturi" la viteze mici si trebuie sa o ti din ambreiaj... E acelasi reglaj, intr-o parte faci liniuta sa urce, in cealalta sa coboare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...