iulius59 Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 Salut! Bine v-am gasit! Ma poate ajuta cineva cu o informatie despre tijele de legatura de la suspensia spate, cunoscute popular cu denumirea de "OASE", si anume care e distanta dintre centrele gaurilor pentru SV 650 '99-'02 piesele OEM? Eu am cumparat moto cu piese aftermarket si as vrea sa cobor putin inaltimea motorului, posibil ca piesele stoc sa fie suficiente. Daca cineva care are modelul av '99-'02 si stie ca are piesele stoc il rog sa faca efortul sa masoare cu o ruleta acea distanta sau poate ne putem intalni si as putea vedea chiar eu. Multumesc mult, chiar si pt. rabdarea de a citi acest post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 Salutare SV-istilor, de 5 saptamani am si eu categoria A, pana acum am tot vrut un V-strom dar dupa ce m-am urcat pe unul mi-am dat seama ca nu e de mine, din intamplare am reusit sa ma dau cu un SV 1000 din 2004 si m-am indragostit pe loc asa ca vreau si eu SV dar de 650. Nu am asa mult timp pentru cautat pe net diferite informatii asa ca sper sa fiti intelegatori si sa-mi spuneti din ce an a aparut sv-ul cu injectie. In primavara se intregeste bugetul pentru unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 (editat) hai nRock. SVurile 650 din 99 pana in 2002(supranumite si 1st Gen) sunt pe carburatie, din 2003 s-a trecut la 2nd Gen - Injectie - si cadru ala urat Spor la cautari si nu pot sa zic decat ca vei face o alegere foarte buna, sunt motociclete ieftine, dar foarte fiabile, consuma putin (acum depinde si de stilul de mers, dar pot consuma putin) sunt manevrabile - in oras varianta N(naked, fara carene) e sprintena ca o caprioara, dar e ceva mai obositoare la drum lung si intins datorita lipsei parbrizului (dar te obisnuiesti si fara). In rest, daca te plictisesti poti sa citesti tot topicu, ca o sa inveti chestii utile, daca nu ai chef. Intreaba ca pana la urma tot se gaseste cineva sa iti raspunda. Ride on... Editat Septembrie 19, 2012 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crispus Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 De unde luati rulmenti pentru jug? Conteaza marca? Cam la ce pret ajung? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Septembrie 20, 2012 Share Postat Septembrie 20, 2012 Am identificat problema vibratiei ciudate. La service, cu ajutor profesionist. Aparent am ceva in evacuare chiar pe portiunea dreapta de sub motor. Nu am stat sa dau jos toata evacuarea, dar dupa cum suna, pare a fi o mica bucatica de ceva. Cel mai probabil s-a desprins un fragment din catalizator si a cazut inauntru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sangree Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 (editat) Salutare. Am atasat o poza cu ceva info. Poate cineva sa ma lamureasca cu acel Buson? (Buson cu imbus de 8 interior si cred eu cu filet de 16). In manualul de service nu e specificat. Practic face acelas lucru ca si cel de scurgere de pe partea stanga. Dar de ce este el totusi acolo? Stima Editat Septembrie 21, 2012 de Sangree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 Pentur ce e nu as putea sa iti spun. L-am scos si eu o data din curiozitate si apoi l-am pus inapoi. Busonul de golire e pe partea stanga si cum motoreta sta pe stanga inclinata uleiul curge tot pe acolo. Celalalt e mai sus putin cand e moto inclinata asa ca ar mai ramane ceva ulei? Oricum moticul pentru care sunt doua nu il stiu. Dar daca il stric pe unu macar il am pe celalalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Septembrie 22, 2012 Share Postat Septembrie 22, 2012 Poate intereseaza pe careva, vand un HTC HD2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sangree Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Pentur ce e nu as putea sa iti spun. L-am scos si eu o data din curiozitate si apoi l-am pus inapoi. Busonul de golire e pe partea stanga si cum motoreta sta pe stanga inclinata uleiul curge tot pe acolo. Celalalt e mai sus putin cand e moto inclinata asa ca ar mai ramane ceva ulei? Oricum moticul pentru care sunt doua nu il stiu. Dar daca il stric pe unu macar il am pe celalalt Merci fain. Astept si alte pareri daca mai stie cineva. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 In caz ca mai crede cineva ca SV-ul de 650 e o gluma proasta /index.php?/topic/684635-sv-adventure-2012/ Inca nu am pus totul, restul e pe vine. Urmeaza partea din 3 septembrie pana la final, 20 septembrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 are cineva manual pt sv650 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Vezi la minein semnatura. ar trebui sa gasesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delete636 Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 Vezi la minein semnatura. ar trebui sa gasesti am verificat inainte sa postez manualele din semnatura ta, dar nu era decat 2003, iar eu stiam ca modelul nou a intrat din 2004 acum am vazut ca este acelasi, ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Octombrie 1, 2012 Share Postat Octombrie 1, 2012 2003 = 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sangree Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 (editat) Salutare. Am atasat o poza cu ceva info. Poate cineva sa ma lamureasca cu acel Buson? (Buson cu imbus de 8 interior si cred eu cu filet de 16). In manualul de service nu e specificat. Practic face acelas lucru ca si cel de scurgere de pe partea stanga. Dar de ce este el totusi acolo? Stima Dar stie cineva dimensiunea acelui bolt? 16 mm x 8 inaltine stiu sigur dar pasul ? 1.5 ori 1.25? Stima Editat Octombrie 3, 2012 de Sangree Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 cumpar bord complet sv 600 n . pm pls . multzam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serb_manu Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Salut,am un Suzuki SV 1000N si si am urmatoarea problema:se opreste motorul cand bag in viteza.Are cineva idee care ar fi problema?Mersi Salut,am un Suzuki SV 1000N si si am urmatoarea problema:se opreste motorul cand bag in viteza.Are cineva idee care ar fi problema?Mersi S-a rezolvat problema,era senzorul de la cric,nu stiam ca are asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Problema: Cele 6 leduri de sus de la stop scad din intensitate cand exista si alti consumatori, cum ar fi semnale, faza lunga, etc. Problema se remediaza daca motorul este turat. Solutia (gasita pana acum): Inlocuirea intregului bloc de lumini de pe spate. Cica incepand din 2004 au modificat circuitele din ele si nu ar mai trebui sa se intample. Iar la 2003 cica ar fi destul de comuna problema. Ati mai avut/aveti problema asta? Stiti alte informatii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Si alea de dupa 2004 lumineaza la fel de puternic ca cele din 2003? sau lumineaza ceva mai slab dar constant? Ledurile au nevoie de o rezistenta care sa limiteze curentul prin ele. Ceva mai complicat de atat nu prea ar trebui sa fie acolo ca nu prea vad rostul. Asa ca vreo schimbare majora in afara de modificarea valorilor acelor rezistenta nu ar trebui sa fie. Dar repet, nu am vazut ce e pe acolo asa ca e doar o parere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Bodul de la cele din 99-02 modelul S este luminat adica vezi noaptea km,turatii? Daca nu credeti ca se poate ceva o luminita ceva sa vad noaptea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Si alea de dupa 2004 lumineaza la fel de puternic ca cele din 2003? sau lumineaza ceva mai slab dar constant? Ledurile au nevoie de o rezistenta care sa limiteze curentul prin ele. Ceva mai complicat de atat nu prea ar trebui sa fie acolo ca nu prea vad rostul. Asa ca vreo schimbare majora in afara de modificarea valorilor acelor rezistenta nu ar trebui sa fie. Dar repet, nu am vazut ce e pe acolo asa ca e doar o parere. Nu am inteles ce ai vrut sa zici aici. Eu intrebam daca a avut cineva problema si a rezolvat-o altfel decat prin schimbarea blocului de lumini spate. Pe svrider este o problema destul de comuna si majoritatea au reparat-o prin schimbarea intregului bloc de lumini de pe spate. Cum se manifesta? Cel mai bine se observa cand motocicleta este cu motorul pornit la relanti si se activeaza avariile.. Randurile de sus ale led-urilor clipesc o data cu semnalizarea. Adica atunci cand sunt semnalele aprinse, ele se sting foarte mult (aproape de tot). Goodkat nu poti sa dai un link direct? Scuze, dar nu am timp sa rasfoiesc, sunt la birou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sangree Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Help pls Cumpar urgent pedala frana spate sv650 1999-2002 si far varianta Naked pm sau sms la tel din semnatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spanciu Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Nu suna prea bine.. Ai incercat sa izolezi zona din care se aude? S-ar putea sa fie doar vreun colier ceva care sa nu fie strans. Pe la traseul evacuarii? Mai ziceau unii ca ar putea sa faca de la un capacel din stanga jugurilor parca.. arata ca un mic capacel de plastic, (nu stiu exact pe unde este, doar ce am citit pe net), sau de la suportii farurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi131 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Este un buson de vizitare pentru reglarea "timmingului" acolo se introduce o tija de masura cind reglezi distributia, etc. Editat Octombrie 9, 2012 de adi131 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nustiu ce sa zic, am auzit ca nu e nimic de ingrijorat, fiind de la intinzatorul de lant care la SV are arcul cam moale. Am auzit zgomotul asta la multe motociclete (2 cilindri) inclusiv la fostul meu CB500. In primavara o sa trec cu el pe la mecanic, sa verific jocurile la valve, distributia, etc. Voi ati facut pana acum reglajul valvelor? Nu suna a tacanit de supape. Dupa tonalitate, suna a rulment de ambreiaj, dar dupa intermitenta mai degraba e un lant de distributie (intinzator intepenit sau ceva de genul). Trebuie ascultat "live", inregistrarea poate sa distorsioneze realitatea. Eu as incepe cu intinzatoarele de lantui de distributie. Am si io o mica buba: unul din becurile din bord si-a dat duhul in concediu si ar trebui sa il schimb. Daca stie cineva modelul exact ca sa il cumpar inainte sa demontez plasticele, mi-ar fi de folos. Modelul e SV650S din '99. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.