unycorn Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Baieti si fete, urmeaza sa-mi schimb bujiile in curand. Am asa o lehamite...in fine, intrebarea este. Voi cand ati facut schimbul de bujii cu ce ati curatat locul unde intra bujiile, inainte de a le scoate. Ca pe acolo este praf/nisip si nu prea as vrea sa risc sa intre in camera de ardere. Compresor nu am...ma gandeam sa folosesc niste brake cleaner...ceva sfaturi? Cu nimic?!?! Nu cred ca este atata praf si mizerie incat sa-ti afecteze motorul. La temperaturile alea totul se lipeste de motor/piese. Yo zic ca daca dai cu brake cleaner, dupa ce le scoti toata mizeria se va scurge in cilindrii/camera de ardere. Dar poti incerca daca esti asa de "corect" sa sufli locasurile bujiilor cu aer sub presiune (la vulcanizare de ex.), bineinteles, asta inainte de a le demonta. P.S. Eu nu am facut nimik, le-am desurubat pe cele vechi, le-am pus pe celelalte (martie 2012) si nu am avut nici o problema. P.P.S. Trebuie sa mai iei in considerare si perioada din momentul in care scoti vechile bujii pana le pui pe cele noi, ce faci cu praful?!? P.P.P.P.P.P.S. Am fost putin sarcastic. SCUZE! BAFTA! si ASFALT USCAT! Ne vedem la vreo intrunire a SV-istilor anul asta...POATE... Editat Martie 17, 2013 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 (editat) Ma las batut! in sensul ca nu mai am nici o idee fata de ce am zis mai sus. Editat Martie 17, 2013 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Ori îi dai cu șprei de frână (să fii sigur că nu-s înfudate găurile de drenaj), ori o lași așa. Ce e de preferat, dacă ai loc, să te uiti pe lânga bujie să nu ai corpuri străine dure. Eu am găsit de-a lungul timpului pietricele, și cel mai urât, ceva șpan de proveniență necunoscută pe care am reușit să-l scap în cilindru. Ulterior l-am dat afară dar a fost învățătură de minte. Când aveam 2t se mai aduna ulei pe acolo. Îl curățam cu cârpa dar capătul superior la filetului era aproape de suprafață și aveam loc suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Nu aveti careva o maneta frana in plus pentru SV din 2000 ? Am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 mai dar bibilesti motoreta aia de am impresia ca vrei sa o faci de salon! de ce sa dai jos radiatorul daca dai cu toate cestiile posibile ca sa cureti acolo? nu este chiar atat de greu sa o scoti cu radiatorul montat, si probabil mai tot va sari de acolo cand dai cu aer. Din cate stiu eu pipa aia are si un fel de garnitura, care oate ca nu etanseaza bine, dar nici nu ai sa gasesti crengi acolo. Daca iti place sa demontezi la ea si sa montezi la loc e ok, dar daca vrei sa o faci cat mai repede ca sa o folosesti nu cred ca are rost sa te intinzi atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 da si tu cu un cui ca sa destelenesti ce e mai gros pe langa bujiu, dupa care apa sa se inmoaie, desfunzi gaura de drenaj si bagi multa apa cu presiune mai mare sau mai mica, cum ai si tu la indemana. la cat de paranoic am devenit eu dupa ce am rupt bujia, daca stii ca nu le-ai desfacut niciodata, mai bine te-ai duce la in service cu motorul cald, iti da cu spray de-ala care ingheata si o desfaci asa. cand iti dai seama ca se rupe in loc sa se desfaca, deja e prea tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 http://youtu.be/B-3IbluzYiM Alta minune, a mai patit cineva asa ceva? Ma refer la secunda 11, in loc sa se tureze motorul se aude un "click" metalic si turatia scade cu vreo 100rpm. Face chestia asta doar cateodata si cand accelerez de la ralanti mai brusc. Ralanti-ul e perfect fix si nu face asa ceva, in accelerare usoara nu face asa, daca trece de 2000rpm nu mai face (deci in mers nu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 A venit vremea sa curat si sa sincronizez carburatoarele,este prima data cand trebuie sa fac caurburatiadar si nu stiu unde sa ma duc ca's prea multe oferte si nu stiu pe care sa aleg. Voi pe la cine ati facut treaba cu carb va placut, treba buna dupa aceea, va da si garantie, preturi omenesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Martie 19, 2013 Share Postat Martie 19, 2013 http://youtu.be/B-3IbluzYiM Alta minune, a mai patit cineva asa ceva? Ma refer la secunda 11, in loc sa se tureze motorul se aude un "click" metalic si turatia scade cu vreo 100rpm. Face chestia asta doar cateodata si cand accelerez de la ralanti mai brusc. Ralanti-ul e perfect fix si nu face asa ceva, in accelerare usoara nu face asa, daca trece de 2000rpm nu mai face (deci in mers nu). Motorul era cald sau pornit de putin timp? Eu unul nu aud foarte bine ce se intampla la secunda aia, dar din ce ai descris am patit si eu fix in ziua in care l-am cumparat si l-am pornit sa incerc sa il turez putin mai brusc si sa faca un sunet nelalocul lui fara sa se tureze. In cazul meu era abia pornit deci rece. De atunci nu am mai incercat cu el rece sa ii accelerez asa, dar dupa ce se incalzeste nu a facut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Era cald, bujiile puse noi ieri ca vroiam sa elimin si posibilitatea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Era cald, bujiile puse noi ieri ca vroiam sa elimin si posibilitatea asta. Ce bujii ? Am patit si eu in la cea veche de vreo 2 ori. Dupa ce am pus iridium nu am mai patit sa faca. Eu banuiesc ca este un fel de rateu in aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVA Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Tocmai am mai scazut pretul! /index.php?/topic/691288-vand-suzuki-sv650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Ce bujii ? Am patit si eu in la cea veche de vreo 2 ori. Dupa ce am pus iridium nu am mai patit sa faca. Eu banuiesc ca este un fel de rateu in aprindere. NGK CR8E, inainte erau CR9E. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 bozoro pe forum, recomand La Fabio ( bozoro) am fost si eu si sunt multumita, mie mi-a reglat injectia si mi-a mai facut cateva chestii. O sa ma duc sa imi schimbe si lantul...in curand. Este un tip super ok si la preturi la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Mai are cineva baterie (YUASA) YTX-12BS pe SV? Ori am comandat bateria gresita ori am saua <prea speciala>. E prea inalta bateria, nu pot pune saua ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Mai are cineva baterie (YUASA) YTX-12BS pe SV? Ori am comandat bateria gresita ori am saua <prea speciala>. E prea inalta bateria, nu pot pune saua ) din ce an este motoreta ta? daca este dupa 2003 asta este codul si ar trebui sa intre ca am avut si eu, daca ai pana in 2003 ... atunci nasol! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Nu, e un naked din 2008 cu ABS. (fostul motor al lui Anjin) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Impulse Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Diana a mers tot pe recomandarea mea! Dar voi aveti pe injectie,nu? . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Dar voi aveti pe injectie,nu? . da, pe injectie o am, dar sa stii ca si aia trebuie verificata si reglata, daca este cazul, la mine a fost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Mai are cineva baterie (YUASA) YTX-12BS pe SV? Ori am comandat bateria gresita ori am saua <prea speciala>. E prea inalta bateria, nu pot pune saua ) Daca te uiti atent, in manual si la bateria cumparata, o sa vezi ca pe baterie apare la cod un X (YTX-12BS) - e din cauza Xului, o face mai inalta cu 1 centimetru si ceva (daca nu ma insel e pentru V-Strom; nu o sa iti incapa - ti-ai cumparat alta baterie Vezi cum faci sa ti-o schimbi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Off topic: azi la lidl spray curatat lant si spray uns lant la 6 lei fiecare...nu as avea incredere sa il iau pe cel de uns dar cel de curatat poate ar merita incercat http://www.lidl.ro/cps/rde/xchg/SID-92520644-AA6E0A6D/lidl_ro/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17718 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Mda, am elucidat si misterul bateriei, deci atentie mare: codul este intradevar bun pentru motoarele second gen, DAR nu se aplica la varainta cu ABS (cum are F0rce) - sv650 ABS foloseste alt tip de baterie - YT12A-BS - la fel ca prima generatie de SV (X-K2) Suzuki SV650 ABS(second GEN) - YT12A-BS Suzuki SV650 nonABS(second GEN) - YTX12-BS Editat Martie 21, 2013 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
F0RCE Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 (editat) Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 130mm - YTX12-BS Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 105mm YT12A-BS Tak, m4v3rick! Editat Martie 21, 2013 de F0RCE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Off topic: azi la lidl spray curatat lant si spray uns lant la 6 lei fiecare...nu as avea incredere sa il iau pe cel de uns dar cel de curatat poate ar merita incercat http://www.lidl.ro/cps/rde/xchg/SID-92520644-AA6E0A6D/lidl_ro/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17718 Vezi ca oferta este valabila incepand de luni 25.03.2013. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 130mm - YTX12-BS Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 105mm YT12A-BS Tak, m4v3rick! am si eu din aia "inalta" de 130mm..... si incape, doar ca nu am mai folosit capacul de plastic ce acopera bateria- pe care sunt fixate ceva relee si sigurantele ... vorbesc pt. model '99-'02. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.