Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mai are cineva baterie (YUASA) YTX-12BS pe SV?

 

Ori am comandat bateria gresita ori am saua <prea speciala>.

 

E prea inalta bateria, nu pot pune saua :))

din ce an este motoreta ta? daca este dupa 2003 asta este codul si ar trebui sa intre ca am avut si eu, daca ai pana in 2003 ... atunci nasol!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai are cineva baterie (YUASA) YTX-12BS pe SV?

 

Ori am comandat bateria gresita ori am saua <prea speciala>.

 

E prea inalta bateria, nu pot pune saua :))

 

Daca te uiti atent, in manual si la bateria cumparata, o sa vezi ca pe baterie apare la cod un X (YTX-12BS) - e din cauza Xului, o face mai inalta cu 1 centimetru si ceva (daca nu ma insel e pentru V-Strom; nu o sa iti incapa - ti-ai cumparat alta baterie X-( Vezi cum faci sa ti-o schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: azi la lidl spray curatat lant si spray uns lant la 6 lei fiecare...nu as avea incredere sa il iau pe cel de uns dar cel de curatat poate ar merita incercat

http://www.lidl.ro/cps/rde/xchg/SID-92520644-AA6E0A6D/lidl_ro/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17718

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am elucidat si misterul bateriei, deci atentie mare: codul este intradevar bun pentru motoarele second gen, DAR nu se aplica la varainta cu ABS (cum are F0rce) - sv650 ABS foloseste alt tip de baterie - YT12A-BS - la fel ca prima generatie de SV (X-K2)

 

Suzuki SV650 ABS(second GEN) - YT12A-BS

Suzuki SV650 nonABS(second GEN) - YTX12-BS

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: azi la lidl spray curatat lant si spray uns lant la 6 lei fiecare...nu as avea incredere sa il iau pe cel de uns dar cel de curatat poate ar merita incercat

http://www.lidl.ro/cps/rde/xchg/SID-92520644-AA6E0A6D/lidl_ro/hs.xsl/offerdate.htm?offerdate=17718

Vezi ca oferta este valabila incepand de luni 25.03.2013. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 130mm - YTX12-BS

Metric Dimensions: 150mm x 87mm x 105mm YT12A-BS

 

Tak, m4v3rick!

am si eu din aia "inalta" de 130mm..... si incape, doar ca nu am mai folosit capacul de plastic ce acopera bateria- pe care sunt fixate ceva relee si sigurantele ... vorbesc pt. model '99-'02.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu din aia "inalta" de 130mm..... si incape, doar ca nu am mai folosit capacul de plastic ce acopera bateria- pe care sunt fixate ceva relee si sigurantele ... vorbesc pt. model '99-'02.

Si eu la fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate ma ajuta si pe mine cineva cu o informatie....am la furca fata niste arcuri cu diametre diferite la cele doua capete. Cum se pun? Capatul mai mic in jos sau in sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diametre diferite? Cu cat? Pasul intre spire e constant?

 

Anyway, uitate la piesele care vin sub si peste arc sa se potriveasca la diametrul interior al arcului eventual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

diametre diferite? Cu cat? Pasul intre spire e constant?

 

Anyway, uitate la piesele care vin sub si peste arc sa se potriveasca la diametrul interior al arcului eventual.

Pasul pare constant. Ca si potrivire, ar merge in ambele feluri, diferenta e de vreo 3-4 mm. Dar habar n-am daca ar conta sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca piesele care vin la capatul arcului se potrivesc oricum, dpdv mecanic nu ar trebui sa conteze.

Totusi mi se pare ciudat sa aiba diametre diferite... WE-ul viitor ma uit la a mea cum is.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar crash pauri pt sv-ul meu. Hai sariti cu ofertele :)

 

Nu-ti recomand sa cumperi crashpaduri care se prind pe vreo ureche / placuta in cadru... risti sa se indoaie prea usor urechea respectiva sau chiar cadrul.

 

Din cate stiu, la SV cel mai rigid punct pentru prinderea a crashpadurilor e zona unde se prinde motorul pe cadru (vezi zona incercuita), deci as recomanda sa cauti asa ceva.

 

post-6144-0-82730100-1364205393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au pe stoc, nu stie cand mai da comanda... cam asa au raspuns toti care aveau pe site crash-uri pentru sv. Am dat comanda la crash paduri dyna la 150 ron, decat deloc sau din-alea la 100 de euro mai bine asa. Am sa le vopsesc negre complet si gata.

post-68410-0-59737600-1364205752_thumb.jpeg

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am identificat arcurile din furca. Sunt asa ceva:

http://www.fgspecialparts.it/it/product_details.asp?maker=FG&code=FGMFSV93&model=SUZUKI%20SV%20650%20S&year=1999&product=

Na acuma intrebarea ramane...capatul cu diametrul mic in jos sau in sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare: De fiecare data cand am deschis cutia filtrului de aer si am ridicat filtru am observat ca este ulei (are vascozitatea uleiului)sau ceva de genu acesta, dar nu inteleg de unde ulei in cutia filtrului de aer pentru ca nu l-am uns niciodata si nici curatat anul trecut. La voi este la fel,este ceva normal sau.....

Revin...ca mi-a picat fisa.

In cazul in care moto a avut sau are filtru K&N, BMC etc.. de-astea care se curata si se "uleiaza" apoi, cam de-acolo cred ca este uleiul (poate a fost uns in exces...sau nu), dar cred ca de acolo este.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au pe stoc, nu stie cand mai da comanda... cam asa au raspuns toti care aveau pe site crash-uri pentru sv. Am dat comanda la crash paduri dyna la 150 ron, decat deloc sau din-alea la 100 de euro mai bine asa. Am sa le vopsesc negre complet si gata.

exact asa am si eu. nu vor trebui vopsite...arata f bine si asa. si sv-ul meu e tot negru.

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uleiul provine din motor, e normal sa fie o oarecare cantitate acolo, indiferent de tipul de filtru de aer folosit. cu cat motorul e mai uzat, cu atat mai mult ulei. la mine la sv nu era deloc, la cb 500 era un pic

nu sunt sigur dar cred ca provine direct din camera de ardere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...