Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Mersi de info GoodKat, poate odata si-odata o sa-mi fac curaj sa vin si prin Buc pe motor :P

Daca nu rezolv pana atunci te caut! Am mai discutat noi pe PM si cu carena fata mai demult....n-am mai desfacut-o...

 

Sa vad cum fac, poate imi comand o pedala de pe undeva... partea cu ambreiajul e prea complicata pt. mine, poate cand mai trec pe la un service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sau mai exista si posibilitatea ca uleiul sa fie vechi si sa nu mai faca serviul cum trebuie, asa cum patesc eu, uleiul a stat peste iarna, am facut 2500 km cu el si fix acelasi lucru il patesc . ca si ulei am Repson 15w50, dar o sa il schimb saptamana asta cu un motul 5100 15w 50 . Am mai avut motul si cutia a mers "ca unsa" . Aceleasi probleme le-am avut si cu uleiul Silkoline. Cum am pus motul cum s-a rezolvat treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uleiul este schimbat acum 2-3 saptamani (Motul 7100, 10W40). Mai facea si inainte si tot asa am zis ca schimb uleiul si scap de problema, insa vad ca nu am scapat, deci raman la varianta cu schimbat pedala&tija, si facut ce zice GK (@GoodKat -apropo am gasit si eu in manual exact ce ai zis mai sus: Capitolul 2-19 :D )

Editat de DaggT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati strans azi prin fata la Tineretului ? :) Ca am dat o tura cu bicla pt niste poze si cand am intrat in parc am vazut un SV albastru, iar cand am iesit erau vreo 3 parcate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://youtu.be/XBQLFPgjsf8

 

Am pus un filmulet in care se aude motorul cu "semi silencer", adica o tabla de 2mm care reduce diametrul evacuarii de la 53mm la 33mm.

 

Diferenta ar fi ca bass-ul dispare, in consecinta nu mai pornesc alarmele dupa mine, nu se mai simt vibratiile prin apartamente, etc...

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cine poate fi interesat: dezmenbrez un dl1000 dar are multe piese comune cu sv1000. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai trecut pe langa mine bre, au fost 4 sv.uri stranse pe nevorbite. Ai trecut pe langa mine si Dragos si ii zic 'ala nu era Capone?' barba te da de gol.

Hm, posibil, sorry :D Eram cu castile in urechi pierdut in gandurile mele. Doar SV-ul albastru mi-a sarit in ochi, ca ma gandeam la al dihaniei :)

 

pentru cine poate fi interesat: dezmenbrez un dl1000 dar are multe piese comune cu sv1000. exceptand farul si carenele fata distruse in accident, motorul care s-a dat si inca 2-3 maruntisuri, restul este disponibil de la maneta, pompa frana si ambreaj, etrieri, scarite, harnasament, cdi, codita, carene spate, aripa spate, jenti, bascula, monoamortizor, juguri, intrerupatoare ghidon, oglinzi, pedale si alta gramada de maruntisuri.

Amortizor de ghidon are vstromul ? Daca da, oare se potriveste ? :D Al meu am impresia (trebuie sa verific pt ca s-ar putea sa fie doar palalila) ca nu mai este la fel de "dur"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saptamana viitoare vrea sa fac schimbul de ulei . Este bun Motul 5100 ? Si inca o intrebare motocicleta la relanti parca merge intrerupt de la ce sa fie? Bujiile sigur nu sunt schimbate si din ce am vorbit cu cineva a spus ca ar fi de la carburatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bun Motul 5100. Daca te hotarasti sa faci carburatia, as recomanda sa schimbi bujiile inainte.

 

Le schimb atunci saptamana viitoare odata cu uleiul ,ca pana atunci mobra e la vopsit . Inca ceva un filtru de ulei de unde as putea sa comand ,ca la mine in oras nu are rost sa caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut astazi o verificare de consum, 180km 6,3l... asa sa tot te dai

Ai impins-o la deal si ai mers doar la vale ? :D

 

Le schimb atunci saptamana viitoare odata cu uleiul ,ca pana atunci mobra e la vopsit . Inca ceva un filtru de ulei de unde as putea sa comand ,ca la mine in oras nu are rost sa caut.

La bujii vezi ca au cei de la MyMoto promotie la iridium (40 lei/buc). Eu am simtit diferenta (si pe carburatie) intre bujiile nrmale si cele iridium

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4.23, not bad...

 

Eu ca "solo rider" nu ma pot lauda cu consumuri al dracu de mici dar cu pasager am scos 4.7l/100km media in ~200km parcursi(Tg. Mures - Cheile Turzii si ceva invarteli prin Turda si Tgms).

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a ars releul de incarcare. Astazi o sa imi cumpar altul, dar ma gandeam unde as putea sa il montez ca sa se aeriseasca mai bine. Nu mi se pare prea bun locul unde e: sub carena exact deasupra tobei. Ceva recomandari? SV-ul e model 2000

Editat de Tesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V-ati strans azi prin fata la Tineretului ? :) Ca am dat o tura cu bicla pt niste poze si cand am intrat in parc am vazut un SV albastru, iar cand am iesit erau vreo 3 parcate :D

Eu eram ala cu SV-ul albastru.

Nu am facut meeting, a fost o coincidenta ca am parcat acolo mai multi SV-isti :).

Ma pot lauda aici ca am fost la Instambul cu motorul?

Editat de Shiro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi s-a ars releul de incarcare. Astazi o sa imi cumpar altul, dar ma gandeam unde as putea sa il montez ca sa se aeriseasca mai bine. Nu mi se pare prea bun locul unde e: sub carena exact deasupra tobei. Ceva recomandari? SV-ul e model 2000

Daca pui unul mai mare (gen GSX1000R) poti sa il lasi linistit in acelasi loc ca nu mai pateste nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat anul trecut uleiul din furca toate bune si frumoase pana cand, in timp, furca a devenit tot mai dura, nu mai preia denivelarile si gropile cum o facea inainte, am mai observat ca s-a si lasat un pic...oare care sa fie cauza?Arcurile sau uleiul?Nu ma deranjeaza foarte mult mai ales ca pe curbe e foarte stabila dar nici nu as lasa-o chiar asa ca pe drum prost se simte.

 

PS: primul post..poate il intereseaza pe careva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...