vladf Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Nu, sunt sigur ca nu e unicat si da, e de vanzare si nu, nu asta e motivul pentru care il laud . Ca sa fac si eu o aroganta, cauta un membru(SV-ist sau nu) apropiat de mine(~100km dus), il rugam sa faca un sigiliu de vopsea sau cum doresti pe busonul de ulei si in 2 saptamani il revizitez cu 1000km in plus (daca ma ajuta si vremea). Miza, nimic sau... daca ma gandesc mai bine mai ai galeria de cagiva? LE: legat de cuzineti am banuit eu, nefiind artist in mecanica de fel... Simptomul este urmatorul: se simte o bataie in furca pe denivelari in curbe, canale etc... Mentionez ca semeringul drept pierde ulei. Editat Septembrie 17, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Ia verifica bateria. Pai pornește ok. Nu am făcut nicio modificare electrica sau ceva. Pur și simplu nu mai merg. Azi am observat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Mhmmm...Tu ai modelul N, nu? Ai bec H4 cumva? Xenon? in semnatura scrie SV 650S...sa ma bag si eu Editat Septembrie 17, 2013 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 vrei sa il vinzi ? ..... ......ai un motor unicat, nu consuma ulei deloc ! Sau .... in ce regim de turatie il duci ? V-urile sunt , toate, mai "mancacioase" cu uleiul. Nici al meu nu a consumat niciodata gram de ulei de la schimb la schimb. Nici nu l-am abuzat, dar nici batraneste nu mergeam cu el. Help. Am descoperit azi ca nu îmi mai merg farurile, nici faza lunga nici scurta. Siguranțele sunt ok. Becurile ok. Dacă dau flash merg. Poziția se aprinde. Ce o fi?! Sa nu fie din comanda de pe ghidon. INcearca niste spray de contacte. De la sigurante nu cred sa fie din moment ce flashul zici ca merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 am modelul S. cu becuri h1 fara xenon. am sa incerc cu spray de contacte maine, ciudat totusi...asa dintr-o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 avand doua becuri h1, unul de faza scurta unul de faza lunga, la flash se aprinde doar faza lunga, ar trebui sa se aprinda ambele? am dat cu un pic de wd40 in comanda de la ghidon. niciun rezultat. spray de contacte nu am. maine cumpar si incerc si faza cu mufa. merci de sfaturi. Acu mi-am adus aminte ca recent am ridicat rezervorul sa schimb filtrul de aer. Nu l-am dat jos de tot l-am ridicat doar de partea din fata. Am sa verific cablurile care trec pe acolo sa vad ce naiba am desfăcut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Ia verifica matale TPS-ul si vezi ce zice. !!! mersi de sfat, dar nu stiu sa fac asta... Doar ce am aruncat un ochi, am vazut ca sunt 2 metode de a-l regla...cu voltmetru si fara. De asemenea inteleg ca imi trebuie si Torx cu gaura, ceea ce n-am. Cum vad "ce zice"? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Am desfăcut azi toate mufele e pe lângă baterie și far și dat cu spray de contacte și niciun rezultat. Nu am reușit sa îmi dau seama la care mufa galbena vă referiți. O poza cu locația m-ar ajuta. Am desfăcut și comanda de aprindere faruri de pe ghidon, sprayat și aia... Nimic. Alte sugestii? Posibil sa fie comanda de pe ghidon chiar dacă poziția și bordul se aprind normal? Are cineva asa ceva de vânzare? Editat Septembrie 18, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 este un topic parca pe svrider.com, nu ai nevoie de multimetru, doar de torx. Intri in dealer mode si se regleaza. Daca nu gasesti topicul il caut eu azi de la munca. http://forums.sv650.org/showthread.php?t=55459 Uite aici tutorialul. pe asta il gasisem si eu, mersi mult am curatat azi pompa de benzina, avea putina rugina, curatata bine de tot cu wd40 si spalata bine bine cu benzina, pus inapoi, pornit merge super, dupa 5 minute moare nu mai porneste. Am golit iar rezervorul iar scos pompa, observ ca avea supapa de sens sarita de la locul ei, imi dau seama ca am uitat sa ii pun clipsul alb...montat iarasi pornit merge bine , urmeaza sa verific si tps zilele viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Posibil sa fie comanda de pe ghidon chiar dacă poziția și bordul se aprind normal? Are cineva asa ceva de vânzare? Inainte de a te apuca sa o schimbi, pune firele din ea pe direct cu un "strap" (vezi sa fie suficient de gros iar legatura sa o faci cu mobra oprita ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Sunt cam atehnic și nu știu ce presupune exact. Sa leg farurile la baterie fără sa treacă prin comutator zici? Hmm ma uit prin comutator sa vad cum... Dacă nu e evident o duc la mecanic. Mi-e doar teama sa nu ma pună sa schimb aiurea chestii scumpe când de vina o fi comutatorul... Editat Septembrie 19, 2013 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu la baterie ziceam. In comutator sa pui pe direct cablurile unindu-le cu un fir. Adica sa faci ce face in mod normal comutatorul Dar daca nu te pricepi, mai bine mergi la un amic ceva mai electricos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 OK. Încerc dupa-masa. O duceam deja la mecanic dar de vreo 3 zile are telefonul închis...o fi emigrat... The plot thickens. Băieții de pe svrider au rezolvat problema schimbând blocul de comenzi stâng ca și acolo sunt fire care pot fi cauza, conform diagrame electrice... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Aia voi face. Vremea nu pare sa se îndrepte deci am timp pana la primăvară. Merci de support. Am rezolvat. Adica s-a rezolvat de la sine. Aseara nu mergeau...acum merg. Naiba sa le ia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Mda. Si ca sa fie si mai posedata s-au stins in mers de 2 ori. O sa o duc la un exorcist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piff Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 (editat) am verificat si TPS-ul, la 1400-1500 se ridica liniuta, e totul ok. Ce altceva sa mai verific? + are cineva un sv similar (2004)pe care il stiti sa mearga ceas, prin militari? vreau sa il aud la relanti, pentru ca am impresia ca a mea nu e taman ok. Asfalt uscat si cat mai multe grade cat mai tine! Editat Septembrie 22, 2013 de Piff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 @piff, vezi ca la rece nu se aude relantiu' fix cum ar trebui, pt ca atata timp cat e "intrat" fast idle-ul nu se aude perfect rotund. Acum fiind mai frig, se raceste motorul mai repede si intra socul imediat, mai ales daca il lasi cat stai la o bere fara alcool. Eu pe astea cu V2u care nu mananca ulei nu le cred nici daca ma pici cu ceara. Motoarele astea mananca ulei de cand ies din fabrica. Nu cu kilele, dar ca sa zici ca nu mananca gram, tre sa fie de vanzare sau sa nu il scoti deloc pe strada. Iara, daca pui ulei pana vezi hubloul plin n'o sa'ti dai seama ca a scazut pt ca are de unde. Am vazut in service SV650 cu motor schimbat pt ca mersese fara ulei(mancase mult de'a lungul timpului iar proprietarul era noob). revin si cu un raspuns la curiozitatea mea in legatura cu cei 200-250 de ml completati. Mentiune - am inceput sa folosesc ulei full-sintetic de ceva timp SI merg turat in general, mai ales in oras ca sa "activez" toba. jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 La ce consum ai pe spiritmotor nici nu stiu cum ar putea sa nu consume ulei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 eu cred ca tu verifici nivelul de ulei la fiecare 1000 min de frecat mobra in parcare cu motoru' oprit hehe Spiritmonitoru' meu e neactualizat de dinainte sa schimb bujiile acu' vreo 3 ani, da'mi place partea cu 69 si a ramas asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Nu vreau sa ma bag in discutii stupide gen care face mai multi kilometri... Spun doar ca pentru o mobra ce sta mai mult prin parcare e mult sa te apropii de al 3-lea schimb de ulei. Anyho, mai ontopic, mi-am retapitat singur seile. Cost total 17 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) referitor la tapitat sei.....voi ati gasit musamaua cu "textura" asemanatoare cu cea originala ? Eu nu am gasit.... si ce a fost la indemana nu imi place, atat ca nu e taiata. Daca ati gasit voi pe undeva.... si sunteti dispusi sa ajutati / contracost, bineinteles ... doar un semn. Am 2 SV care sunt retapitate. Culmea, am si un CZ 175 , din 1970.... si are saua originala ( alte vremuri ,alta calitate ) Editat Septembrie 24, 2013 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 (editat) Nu am gasit nici eu decat cu textura "piele". Luata in mana arata mai urat, dar odata montata chiar arata bine mai ales ca e mai neagra decat cea originala. Era cineva din Timisoara care se ocupa de retapitat si folosea material aproape ca si cel original de pe SV. Referitor la seaua mea, in spate am lasat intentionat 2 cute, inca nu-mi venise ideea sa incalzesc materialul. Editat Septembrie 25, 2013 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days. In afara de citatul asta, ai argumente concrete pro folosirii uleiului 'conventional' sau semi-sintetic, in detrimentul celui full sintetic? Din cate stiu eu este mult mai ok full sintetic. Te intreb serios, nu fac misto,si nici nu sunt troll... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Are cineva de vanzare tot sistemul de ambreiaj hidraulic? maneta(pompa) furtunul si pistonasul care impinge tija.....0760833513 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Septembrie 25, 2013 Share Postat Septembrie 25, 2013 Si eu il caut...pe ala de pe sv1000...posibil sa se potriveasca si cel de pe vstrom 1000...ma trec idei nastrusnice. Si tu vrei sa iti montezi ambreiaj hidraulic? da vreau sa pun pe TL..nu e graba dar vreau sa pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.