Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Nu, sunt sigur ca nu e unicat si da, e de vanzare si nu, nu asta e motivul pentru care il laud :).

 

Ca sa fac si eu o aroganta, cauta un membru(SV-ist sau nu) apropiat de mine(~100km dus), il rugam sa faca un sigiliu de vopsea sau cum doresti pe busonul de ulei si in 2 saptamani il revizitez cu 1000km in plus (daca ma ajuta si vremea).

 

Miza, nimic sau... daca ma gandesc mai bine mai ai galeria de cagiva? :)

 

LE: legat de cuzineti am banuit eu, nefiind artist in mecanica de fel...

Simptomul este urmatorul: se simte o bataie in furca pe denivelari in curbe, canale etc... Mentionez ca semeringul drept pierde ulei.

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:) vrei sa il vinzi ? .....

......ai un motor unicat, nu consuma ulei deloc ! Sau .... in ce regim de turatie il duci ?

V-urile sunt , toate, mai "mancacioase" cu uleiul.

Nici al meu nu a consumat niciodata gram de ulei de la schimb la schimb. Nici nu l-am abuzat, dar nici batraneste nu mergeam cu el.

 

Help. Am descoperit azi ca nu îmi mai merg farurile, nici faza lunga nici scurta. Siguranțele sunt ok. Becurile ok. Dacă dau flash merg. Poziția se aprinde. Ce o fi?!

Sa nu fie din comanda de pe ghidon. INcearca niste spray de contacte. De la sigurante nu cred sa fie din moment ce flashul zici ca merge

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avand doua becuri h1, unul de faza scurta unul de faza lunga, la flash se aprinde doar faza lunga, ar trebui sa se aprinda ambele? am dat cu un pic de wd40 in comanda de la ghidon. niciun rezultat. spray de contacte nu am. maine cumpar si incerc si faza cu mufa. merci de sfaturi.



Acu mi-am adus aminte ca recent am ridicat rezervorul sa schimb filtrul de aer. Nu l-am dat jos de tot l-am ridicat doar de partea din fata. Am sa verific cablurile care trec pe acolo sa vad ce naiba am desfăcut...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia verifica matale TPS-ul si vezi ce zice.

!!! mersi de sfat, dar nu stiu sa fac asta...

Doar ce am aruncat un ochi, am vazut ca sunt 2 metode de a-l regla...cu voltmetru si fara. De asemenea inteleg ca imi trebuie si Torx cu gaura, ceea ce n-am.

 

Cum vad "ce zice"?

 

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfăcut azi toate mufele e pe lângă baterie și far și dat cu spray de contacte și niciun rezultat. Nu am reușit sa îmi dau seama la care mufa galbena vă referiți. O poza cu locația m-ar ajuta. Am desfăcut și comanda de aprindere faruri de pe ghidon, sprayat și aia... Nimic. Alte sugestii?

 

Posibil sa fie comanda de pe ghidon chiar dacă poziția și bordul se aprind normal? Are cineva asa ceva de vânzare?

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este un topic parca pe svrider.com, nu ai nevoie de multimetru, doar de torx. Intri in dealer mode si se regleaza. Daca nu gasesti topicul il caut eu azi de la munca.

 

http://forums.sv650.org/showthread.php?t=55459 Uite aici tutorialul.

pe asta il gasisem si eu, mersi mult :)

 

am curatat azi pompa de benzina, avea putina rugina, curatata bine de tot cu wd40 si spalata bine bine cu benzina, pus inapoi, pornit merge super, dupa 5 minute moare nu mai porneste. Am golit iar rezervorul iar scos pompa, observ ca avea supapa de sens sarita de la locul ei, imi dau seama ca am uitat sa ii pun clipsul alb...montat iarasi pornit merge bine :), urmeaza sa verific si tps zilele viitoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Posibil sa fie comanda de pe ghidon chiar dacă poziția și bordul se aprind normal? Are cineva asa ceva de vânzare?

Inainte de a te apuca sa o schimbi, pune firele din ea pe direct cu un "strap" (vezi sa fie suficient de gros iar legatura sa o faci cu mobra oprita :D ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt cam atehnic și nu știu ce presupune exact. Sa leg farurile la baterie fără sa treacă prin comutator zici? Hmm ma uit prin comutator sa vad cum... Dacă nu e evident o duc la mecanic. Mi-e doar teama sa nu ma pună sa schimb aiurea chestii scumpe când de vina o fi comutatorul...

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu la baterie ziceam. In comutator sa pui pe direct cablurile unindu-le cu un fir. Adica sa faci ce face in mod normal comutatorul :)

Dar daca nu te pricepi, mai bine mergi la un amic ceva mai electricos ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OK. Încerc dupa-masa. O duceam deja la mecanic dar de vreo 3 zile are telefonul închis...o fi emigrat...

 

The plot thickens. Băieții de pe svrider au rezolvat problema schimbând blocul de comenzi stâng ca și acolo sunt fire care pot fi cauza, conform diagrame electrice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si TPS-ul, la 1400-1500 se ridica liniuta, e totul ok.

Ce altceva sa mai verific?
+ are cineva un sv similar (2004)pe care il stiti sa mearga ceas, prin militari? vreau sa il aud la relanti, pentru ca am impresia ca a mea nu e taman ok.


Asfalt uscat si cat mai multe grade cat mai tine! :eek:

Editat de Piff
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@piff, vezi ca la rece nu se aude relantiu' fix cum ar trebui, pt ca atata timp cat e "intrat" fast idle-ul nu se aude perfect rotund. Acum fiind mai frig, se raceste motorul mai repede si intra socul imediat, mai ales daca il lasi cat stai la o bere fara alcool.

 

 

Eu pe astea cu V2u care nu mananca ulei nu le cred nici daca ma pici cu ceara. Motoarele astea mananca ulei de cand ies din fabrica. Nu cu kilele, dar ca sa zici ca nu mananca gram, tre sa fie de vanzare sau sa nu il scoti deloc pe strada. Iara, daca pui ulei pana vezi hubloul plin n'o sa'ti dai seama ca a scazut pt ca are de unde.

Am vazut in service SV650 cu motor schimbat pt ca mersese fara ulei(mancase mult de'a lungul timpului iar proprietarul era noob).



revin si cu un raspuns la curiozitatea mea in legatura cu cei 200-250 de ml completati. Mentiune - am inceput sa folosesc ulei full-sintetic de ceva timp SI merg turat in general, mai ales in oras ca sa "activez" toba.

 

jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl: eu cred ca tu verifici nivelul de ulei la fiecare 1000 min de frecat mobra in parcare cu motoru' oprit hehe

 

Spiritmonitoru' meu e neactualizat de dinainte sa schimb bujiile acu' vreo 3 ani, da'mi place partea cu 69 si a ramas asa :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa ma bag in discutii stupide gen care face mai multi kilometri...

Spun doar ca pentru o mobra ce sta mai mult prin parcare e mult sa te apropii de al 3-lea schimb de ulei.

 

Anyho, mai ontopic, mi-am retapitat singur seile. Cost total 17 lei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

referitor la tapitat sei.....voi ati gasit musamaua cu "textura" asemanatoare cu cea originala ? Eu nu am gasit.... si ce a fost la indemana nu imi place, atat ca nu e taiata. Daca ati gasit voi pe undeva.... si sunteti dispusi sa ajutati / contracost, bineinteles ... doar un semn. Am 2 SV care sunt retapitate. Culmea, am si un CZ 175 , din 1970.... si are saua originala ( alte vremuri ,alta calitate )

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am gasit nici eu decat cu textura "piele". Luata in mana arata mai urat, dar odata montata chiar arata bine mai ales ca e mai neagra decat cea originala.

 

Era cineva din Timisoara care se ocupa de retapitat si folosea material aproape ca si cel original de pe SV.

 

Referitor la seaua mea, in spate am lasat intentionat 2 cute, inca nu-mi venise ideea sa incalzesc materialul.

post-40351-0-41850000-1380092458_thumb.jpg

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

jesse v: In my experience, synthetic oil disappears almost as fast as gasoline. I switched to conventional and now I never need to top it off when street riding, but sometimes after track days.

 

In afara de citatul asta, ai argumente concrete pro folosirii uleiului 'conventional' sau semi-sintetic, in detrimentul celui full sintetic?

 

Din cate stiu eu este mult mai ok full sintetic.

 

Te intreb serios, nu fac misto,si nici nu sunt troll...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...