Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu exact ce e stranb dar cert este ca atunci daca i-au max stanga ating cu pumnul de rezervor iar in max dreapta ramane putin spatiu intre rezervor si mana.

Eu am luat ghidon TRW Classic Low pe negru, e mai lat si putin mai drept, acum pozitia este alta, stau mai relaxat si arata si mai bine motorul

post-68410-0-91223100-1381257201_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, dupa o pauza de frig( da stiu , nu sunt adevarat ca nu imi place ploaia si frigul :D) , am pornit azi motocicleta cu ocazia scoaterii cablului de ambreiaj (sa il curat , ung si sa il masor , pt ca in viitor sa il schimb)

 

A pornit la "sfert-de-cheie" am scos-o de pe alee, si spre masina (unde aveam sculele) i-am dat putin gaz, la revenirea turatiilor la relanti, motorul a murit.

M-am gandit ca nu e mare chestie, e rece, shit happens. Problema e ca apoi nu a mai pornit decat accelerata....Vi s-a intamplat si voua? De bine nu e, dar cat de rau este?


Apoi am plecat cu ea la serviciu, nu s-a mai intamplat nimic notabil, in afara de mosul care a vrut sa ma ia in brate traversand neregulamentar :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil vreo bujie buclucasa. Eu am ~40k km la masina cu acelasi bujii, jumate pe gpl. Iarna trecuta, imi pornise in 3... Daca nu isi face un obicei din asta, nu cred ca e o problema f mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, verific in zilele ce urmeaza. am verificat la un moment dat ( atunci cand am curatat pompa de benzina) bujia de la cilindrul din spate. era curata,cu distanta dintre electrozi de 0,65. pe cea de la cilindrul din fata mi-a fost lene sa o scot, pentru ca era mai mult de demontat. poate chiar aia sa faca ghidusii, o sa verific :)


Mersi ! Daca aveti si alte idei, ascult cu urechile ciulite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ,

ma numesc George, locuiesc momentan in galati si incepand de azi sunt si eu detinator de sv650...
vreau sa va spun ca faceti treaba buna cu forumul acesta, si nu pot sa neg faptul ca, citind posturile voastre ,m-am decis pentru suza mea, care s-a dovedit o alegere foarte buna, fiind si primul meu motor.

nu prea le am cu incarcatul pozelor...asa ca nu stiu cand voi putea posta.
este galbena, necarenata, din 2000 si vreo 37.000 pe bord (daca or fi reali)...oricum se comporta bine.

Editat de bilutza931
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand ansamblul complet de carenaj fata pentru a doua generatie. Cuprinde: carena frontala, parbriz, cadru de bord, faruri,instalatie electrica far, oglinzi, suporti carena, plasticul din jurul bordului. Adica TOT ce e necesar sa treci de la N la S. Toate sunt in stare buna.

 

Cat e halatu? Da si tu o informatie completa daca tot o dai! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aha, verific in zilele ce urmeaza.

Mersi ! Daca aveti si alte idei, ascult cu urechile ciulite

 

Lasa bujiile in pace.. sau baga niste vaselina siliconica in pipa de la cil 1 daca tot umblii :P

 

Problema ta vine de la Fast Idle. Vezi ca am postat cum se face reglajul cateva pagini in spate(poate chiar zeci hehe). Daca nu gasesti, cauta prin postarile mele. Socul automat nu iti mai intra sa mareasca turatia motorului la rece si din cauza asta iti moare/porneste greu cand e frig afara(<15grd). Mi s'a intamplat asta vara la Balea Lac unde erau vreo 5 grade si m'am documentat sa'l reglez. Azidimineata cand am pornit motorul, a urcat singurel in 2300-2400 de ture si a stat in zona aia pana undeva pe la 40 de grade in bord.

 

TPSu n'are treaba la pornitul rece. Am sesizat doar o diminuare a franei de motor(care nu imi place asa mult hehe) si un raspuns mai fin in ture mici(nu mai zgaltaie motorul cand uiti sa retrogradezi)

 

Bafta :cheers:

 

 

Pe mine ma cam supara guma spate touring(P.Road 2) de cand a dat frigul. Nu mai sta deloc la locul lui nici pe accelerare :crack: S'a dus filozofia "fata moale, spatele touring".. urmatoarea guma spate o sa fie la fel de moale ca fata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

din aprilie 2013 sunt si eu posesorul unui sv din 1999.

deja motorul e bagat la hibernat (la noi in brasov e timpul mai rau ca la polul nord si iarna si vara :-L )

dar problema e alta : am nevoie de cauciucuri noi si vroiam sa va intreb unde gasesc cauciucuri la preturi bune ( noi)

modelele care le vreau sunt : metzeler SPORTEC M3 si michelin pilot road 3.

 

alta achizitie care asi vrea sa o fac pe timpul iernii ar fi un topcase cu suporti cu tot sau side case la fel cu suporti ( SH ),poate are cineva de aici de vanzare si imi poate propune vre-un pret.

 

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

din aprilie 2013 sunt si eu posesorul unui sv din 1999.

deja motorul e bagat la hibernat (la noi in brasov e timpul mai rau ca la polul nord si iarna si vara :-L )

dar problema e alta : am nevoie de cauciucuri noi si vroiam sa va intreb unde gasesc cauciucuri la preturi bune ( noi)

modelele care le vreau sunt : metzeler SPORTEC M3 si michelin pilot road 3.

 

alta achizitie care asi vrea sa o fac pe timpul iernii ar fi un topcase cu suporti cu tot sau side case la fel cu suporti ( SH ),poate are cineva de aici de vanzare si imi poate propune vre-un pret.

 

ms.

Nu stiu cum sunt anvelopele metzeler dar iti pot spune ca sunt extra multumit de michelin pilot road 3, deja am aproximativ 5000k cu ele si nu m-au dezamagit niciodata. Se incalzesc destul de repede, aderenta foarte buna si pe uscat si pe ploaie. O singura data am pierdut aderenta dar aveam presiunea de 2.8 si am facut cateva lap-uri pe pista iar dupa ce s-au incalzit foarte tare cred ca am ajuns la 3 si ceva :))), bineinteles ca m-am imprastiat intr-o curba. Poza inainte de crashuiala :) post-68410-0-03194400-1382597428_thumb.jpg

 

Salut. Sa îl folosești sănătos. Userul xsebi avea un suport top case din câte știu.

Nu am asa ceva si nu imi voi pune in veci. La nevoie imi ajunge tankbag-ul si un rucsac.

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

din aprilie 2013 sunt si eu posesorul unui sv din 1999.

deja motorul e bagat la hibernat (la noi in brasov e timpul mai rau ca la polul nord si iarna si vara :-L )

dar problema e alta : am nevoie de cauciucuri noi si vroiam sa va intreb unde gasesc cauciucuri la preturi bune ( noi)

modelele care le vreau sunt : metzeler SPORTEC M3 si michelin pilot road 3.

 

alta achizitie care asi vrea sa o fac pe timpul iernii ar fi un topcase cu suporti cu tot sau side case la fel cu suporti ( SH ),poate are cineva de aici de vanzare si imi poate propune vre-un pret.

 

ms.

 

I-ti recomand bridgestone bt 023, merge foarte bine pe SV si numa cuvinte de lauda am auzit despre ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mutumesc frumos baieti de recomandari.

 

dupa cum spuneam,vreau un pret mai bun,dintre Metzeler Sportec M3 (868 lei perechea) si MICHELIN Pilot Road 3 (1110 lei perechea),cred ca am sa optez pt metzeler.

pt bridgestone bt 023 inca nu am un pret,astept ceva raspunsuri.

dc cineva din voi au folosit pe motor Metzeler, astept sa imi spuneti niste pareri!!!

 

ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt. suport top-case.... eu am optat pt. un portbabaj. Top-case-ul e comod ,dar ma limiteaza ca si gabarit. Am copiat de la modelul de dupa "03.... si am adaptat-o .

Se fixeaza in locul manerului pt. pasager, in cele 2 suruburi. Il folosesc doar cand am bagaj mult. Pun pe el cort, izopren, sac de dormit.

Alta poza doar cu portbagajul nu am....

post-15613-0-90151700-1382636045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms

am dat 1650 euro.

dar avea 11000 km,am fost cu un mecanic moto din bv cand am luato.el a confirmat km,pe langa asta avea cauciucurile originale cu dot din 98,schimbatorul ca nou,si toate cele erau si inca sunt ca de 11000km.acuma na,sper sa fie asa.

si la 1650 euro se mai adauga inca 150 e rar plus talon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mutumesc frumos baieti de recomandari.

 

dupa cum spuneam,vreau un pret mai bun,dintre Metzeler Sportec M3 (868 lei perechea) si MICHELIN Pilot Road 3 (1110 lei perechea),cred ca am sa optez pt metzeler.

pt bridgestone bt 023 inca nu am un pret,astept ceva raspunsuri.

 

www.anvelopemoto.eu - in primavara cand am pus pe SV un set de bt023 1100 ron m-au costat...

 

Dupa ce am citit, as sta departe de mitchelin PR3.

 

http://canyonchasers.net/reviews/ - m-am orientat dupa testele de pe acest site, deoarece stilul lor de mers e oarecum asemanator cu al meu.

 

M3-ul e model destul de vechi, poate mai bine cauta M5.

 

Atunci userul pepsi :)

da, eu am avut, dar l-am dat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...