GBD 88 Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 sal...am un sv 650 s 2002.... in mers se stinge afisajul electronic iar acele indicatoare la km si turatii se duc jos apoi sus si tot asa...... si mi se aprinde beculetul de avertizare la benzina.... stie cineva ce poate fi...??? mentionez ca din greseala am mers cu socul tras cam 70 km..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Verifica in primul rand mufa care intra in bord. Scoate-o, vezi sa nu fie oxidata ceva, apoi asigura-te ca o infigi bine la loc Daca nu solutioneaza, cauta un scurt sau o alta problema electrica. Nu prea are a face cu socul (cu ala dor ai consumat multa benzina aiurea si probabil ai afumat oleaca bujiile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Apoi vezi și bateria dacă e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GBD 88 Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 multumesc pentru raspunsuri.....asa este am vorbit cu un electrician si se pare ca e vreun contact slab pe acolo pe la bord , miercuri o sa luam la rand toate contactele si voi da si cu spray pentru antioxidare ceva de genul.... am verificat si bateria se pare ca e totul in regula cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Long live the V-Twin!!! tot atatia va doresc si voua a ajuns sa numere pana la 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Wow. Felicitări și sa te tina măcar încă o data atâția Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 Nice, felicitari! Anunta-ne cand invata sa numere pana la 10 Cum functioneaza? Totul in regula pe ea? Se simte numarul de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GBD 88 Postat August 21, 2013 Share Postat August 21, 2013 ...nimic de facut am luat la rand toate mufele posibile ,contacte tot de la bord de sub rezervor ,din spate, CDI.....si nici un rezultat...poate sa fie placa din interiorul bordului (pe ala nu am putut sa il desfac).....stie cineva a u mai fost cazuri..:?! dupa fiecare contact luat la rand am facut mereu probe si mereu acelasi rezultat nu se schimba nimic... apoi pe final la contactul de la bord l am scos si am strambat putin pinii , sa nu aiba joc si din cand in cand sa atinga si tot la fel..dupa treaba asta cand am probat akolo in 200 300 m si inapoi era totul ok nu a mai facut figuri , insa plecat de akolo dupa vreo 3 , 4 km a inceput iar...ma gandesc sa mai fac odata treaba asta cu strambatul pinilor dar mie frica sa nu se strambe prea rau apoi introduc mufa si cand v oi fii nevoit sa o scot se rupe vreun pin sau iese de acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spiders2066 Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Long live the V-Twin!!! 1-2-3-la-perete-stai.jpg tot atatia va doresc si voua 20130817_185416_1.jpg a ajuns sa numere pana la 6 Da,frumos ii mai sta cu pintenul ala si husa de rezervor este o frumusete ;-) Si totusi ce zice SV la km astia! ...nimic de facut am luat la rand toate mufele posibile ,contacte tot de la bord de sub rezervor ,din spate, CDI.....si nici un rezultat...poate sa fie placa din interiorul bordului (pe ala nu am putut sa il desfac).....stie cineva a u mai fost cazuri..:?! dupa fiecare contact luat la rand am facut mereu probe si mereu acelasi rezultat nu se schimba nimic... apoi pe final la contactul de la bord l am scos si am strambat putin pinii , sa nu aiba joc si din cand in cand sa atinga si tot la fel..dupa treaba asta cand am probat akolo in 200 300 m si inapoi era totul ok nu a mai facut figuri , insa plecat de akolo dupa vreo 3 , 4 km a inceput iar...ma gandesc sa mai fac odata treaba asta cu strambatul pinilor dar mie frica sa nu se strambe prea rau apoi introduc mufa si cand v oi fii nevoit sa o scot se rupe vreun pin sau iese de acolo... Nu te panica,ca deobicei se fac greseli,iar unele lucruri nu se pot face acasa..Urmatorul pas gaseste un electrician bun,daca se pricepe si la motorete este perfect!Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 (editat) SVul la venerabila varsta de 11 ani si aprox 128000Km (ca are mai mult decat arata pe bord, in urma cu 3-4 ani am avut melcul de viteza spart si am facut vreo 3500Km pana l-am inlocuit) nu zice nimic Face suta la fel de repede, se duce pana in 200Km/H daca ai strada suficient de lung si lipsita de radare, singuru inconveninet e ca a cam prins gustul uleiului pe care il cam bia in cantitati industriale daca mergi cu ea peste 120-130Km/h si asta din cauza semeringurilor de la supape - sunt imbatranite si urmeaza a fi schimbate in aceasta iarna... in rest... nimic. Din punctul meu de vedere motoru asta e buletproof, ciclistica e geniala - din punctul meu de vedere este mult peste tot ceea ce au concurentii lui directi de la celelalte firme, ce sa zic sunt multumit de ea in asa mare masura incat cred ca o sa mai imi cumpar una asa sa nu se simta asta mica singura in garaj. Apropo, ce va recomand yo, in cazul in care nu ati facut-o este sa schimbati arcurile furcii fata - stiu ca se discuta subiectul in urma cu cateva luni - yo unul am pus arcuri progresive si simt diferenta, in special pe franare sau drumuri denivelate - da te scutura mai rau, fiind mai rigide, dar toata partea din fata devine mult, mult mai exacta. Pentru la iarana, sau daca n-am ce face in concediu, ma asteapta in garaj si un amortizor de 636. Cam atat, asfalt uscat (sau nu ca merge si pe ploaie/ghiata si zapada) si spor la alergat cu V-Twinurile voastre. Editat August 22, 2013 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 era userul Pepsi parca, vindea niste arcuri Ohlins pt 1st gen (la un pret foarte mic). Ma mir ca n-a sarit nimeni pe ele... Ce-i drept, SV ul mi se pare peste Monster (din acelasi an) la orice aspect. (poate doar estetic vorbind...dar aici tine de gustul fiecaruia). 1st gen arata mai bine decat 2nd gen (parerea mea). cadru'ala tubular face toti banii (estetic vorbind). SI mobra se preteaza mai misto la modificari estetice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ne mai si prostim din cand in cand Recomand casti si volum tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Noua fata a motoretei mele..dupa ce m-a dat pe jos o "domnisoara" cu masina si mi-a spart o carena laterala, m-am suparat si am schimbat foaia: crashpaduri noi, pinten si schimbator pliabil. Enjoy!! P.S Multumesc Vick Exhaust pentru personalizarea evacuarii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 din cate stiu eu si zic ei pe site e 14 euro transportul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Pinten dinala vreau sa-mi iau si eu...de pe ricambiweiss l-ai luat? La cat te-a dus cu tot cu transport? Arata bine. Am dat 250 lei de la un baietas din Timisoara parca. Omu are anunt si pe bikeshop si pe okazii. Transport gratuit! In mod normal era 260 parca , dar am luat doua si mi-a mai scazut un pic la pret. Pintenul vine in culoare negru sau alb, al meu a venit negru, m-a mai costat 70 lei prinderile si o zi de munca, vreo 80 lei toate cele pentru vopsit si inca vreo doua zile de munca din partea prietenului meu ca sa il aduca la forma si culoarea actuala. http://www.okazii.ro/piese-accesorii-moto-altele/bug-spoiler-suzuki-sv-650-1000-pinte-carena-a126996756 uite ca am mai gasit si anuntul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Noua fata a motoretei mele..dupa ce m-a dat pe jos o "domnisoara" cu masina si mi-a spart o carena laterala, m-am suparat si am schimbat foaia: crashpaduri noi, pinten si schimbator pliabil. Enjoy!! WOW, iar ai fost "dat jos"? Arata bine SV-ul cu pinten era userul Pepsi parca, vindea niste arcuri Ohlins pt 1st gen (la un pret foarte mic). Ma mir ca n-a sarit nimeni pe ele... Stii, e problema de greutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Se pot regla farurile la sv650s și stânga dreapta sau numai sus jos? Am ridicat faza lunga și acum bate mult în dreapta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GBD 88 Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Da,frumos ii mai sta cu pintenul ala si husa de rezervor este o frumusete ;-) Si totusi ce zice SV la km astia! Nu te panica,ca deobicei se fac greseli,iar unele lucruri nu se pot face acasa..Urmatorul pas gaseste un electrician bun,daca se pricepe si la motorete este perfect!Bafta! da asa e .....oricum eu m am dus cu ea la un foarte bun mecanic ce se pricepe si la partea electrica face meseria asta de vreo 25 ani doar ca in 4 ore nu a reusit sa ii deaa de cap, insa pentru o saptamana cat mai stau in tara am lasat o asa....o sa o duc in iarna pentru o revizie generala Se pot regla farurile la sv650s și stânga dreapta sau numai sus jos? Am ridicat faza lunga și acum bate mult în dreapta... la modelul 99- 2002 are doar 2 suruburi pentru sus si jos...pentru cele trecute de 2003 nu stiu.... Editat August 24, 2013 de GBD 88 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacospy Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 (editat) Arata super tare motorul Dihania imi place maxim culoarea Editat August 24, 2013 de iacospy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Hello, dupa ce vreme... Din pacate revin cu niste intrebari la problemele pe care motoreta mea (sv650s 2004) le are acum: 1. la ralanti are o bataie ciudata de cap de cilindru care dispare la apasarea ambreiajului 2. de curand am alimentat de la agip, iar motorul se comporta ciudat. Am scos benzina din rezervor si m-a luat capul cand i-am vazut culoarea: un demisec de dragasani, de prin 2008. Am pus alt model de combustibil (un omw de 99) dar problemele nu au disparut: - la ralanti sta bine, insa temperatura nu urca mai mult de 60-63 grade, ba chiar scade. - tot la ralanti, din acceleratie se tureaza cu ceva delay, fara intreruperi. In schimb, cand trag ambreiajul si accelerz brusc, moare subit. Aici sa zic de filtru de benzina, ca este infundat (nu am apucat sa il dau jos, azi ma apuc de treaba. Dar ce ma ingrijoreaza este bataia din motor, cea de la punctul 1. Dispare daca acclerez, dar reapare pe ralanti, care si el este afectat adica sta undeva pe la 900 in loc de 1200 rpm. Cam ce ar fi de verificat avand in vedere trebile de mai sus? Posibil sa fie afectate injectoarele? pompa din rezervor? Ceva probleme la ambreiaj: rulment, placa? Sau trebuie schimbat cu totul? multumiri anticipate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Legat de bataie nu imi pot da cu parerea. Trebuie "ascultat" de un meserias. (E bataie sau tacanit ? Din zona pistoanelor sau a ambreiajului ?) Cu benzina de la Agip si Lukoil sunt si eu patit. O data cu masina si de vreo 2 ori cu motoare. La masina am facut plinul si nici nu s-a ridicat acul de benzina de la un sfert, cat indica initial. Dupa vreo 300 km am facut iar plin de la petrom si si-a revenit. Apoi am bagat intr-un motor si pret de vreo 2 luni indicatorul de benzina imi arata random ba plin, ba gol, ba jumate, ba 3sferturi etc, indiferent de cantitatea reala de benzina din el. Si asta in conditiile in care dupa aia am bagat de la altii gaz. Eu fug de benzina de la astia ca ala de tamaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 E o bataie constanta pe turatia ralantiului, nu tacanit. Dispare cand apas ambreiajul, revine cand il eliberez. Mie, aproape habarnist, imi pare ca vine din zona pistonul fata, partea inferioara. LEgat de benzina, e incredibil ce am scos, avea inclusiv o depunere albicioasa. Mi se puteau fote injectoarele de la asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 Daca apare si dispare in functie de ambreiaj, atunci acolo e problema. Nu are legatura cu pistonul fata sau spate. NU cred ca iti poti da seama desfacand capacul de la ambreiaj. E posibil sa fie arcuri care sa se fi uzat in vreun fel? Eu unul nu m-am uitat niciodata acolo asa ca nu prea stiu, dar nu cred ca trebuie sa iti faci griji in privinta motorului ci doar a ambreiajului. La punctul 2, da benzina proasta, cu diferiti aditivi poate sa duca la probleme. Inclusiv filtre infundate, sau injectoare infundate sau cine stie ce depuneri. Nu cred ca ar fi o idee buna sa incerci ceva de curatat, ci mai degraba sa vezi ce s-a intamplat de la acea benzina si abia apoi incercat ceva. Depunerea albicioasa era mai vascoasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
verssatu Postat August 28, 2013 Share Postat August 28, 2013 (editat) La punctul 2, da benzina proasta, cu diferiti aditivi poate sa duca la probleme. Inclusiv filtre infundate, sau injectoare infundate sau cine stie ce depuneri. Nu cred ca ar fi o idee buna sa incerci ceva de curatat, ci mai degraba sa vezi ce s-a intamplat de la acea benzina si abia apoi incercat ceva. Depunerea albicioasa era mai vascoasa? Da, era vascoasa, consistenta de sloboz, sa-i zic elegant. Cel mai bine fa-i o vizita lui TNG. 900 rpm prea mic relantiul. Nu mai porni motocicleta....nu cred ca are legatura...dar ar putea fi intinzatorul distributiei de la pistonul fata. Arc rupt si acum tacane fiind lantul prea slab...insa de ce ar disparea cand tragi maneta de ambreiaj....fa un topic la sectiunea de service. Pai e cam greu sa n-o pornesc, ca altfel nu se poate diagnostica. Sunt doua chestii aparute dupa alimentarea cu nenorocirea aia. Nu stiu daca e legatura intre ele, nu o prea vad. De ce dracu ar bate ceva asa din senin, de ce nu se ridica temperatura, de ce are ambreiajul influenta in bataie, de ce fara ambreiaj calcat nu moare/se inneaca motorul, de ce cu ambreiaj calcat moare motorul de parca i-as lua contactul? Inca un amanunt: motoreta a stat intr-o curte la niste prieteni cu copil mic (2 ani). Ala micu' a bagat pe toba tot felul de pietre si pietricele. Tatal, motorist si el, zice ca le-a scos dand drumul la motor si ambalandu-l. Au iesit pietrele, ca eu cat am mai mers nu am auzit ceva suspect. Posibil sa fi tras pe galerii ceva de prin toba? Editat August 28, 2013 de verssatu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat August 29, 2013 Share Postat August 29, 2013 (editat) Tu cand zici de temperatura te referi la ce iti indica bordul. Poate a patit ceva dracovenia care masoara. Daca pui mana pe motor, nu iti dai seama daca are mai mult de 60 de grade? Eu in continuare sunt de parere ca jegul albicios sta prin injectoare si prin filtru. benzina are vreun efect asupra lui? il face mai fluid sau ramane la fel? Ai putea spera ca s-a oprit in filtru si trebuie doar ala curatat, dar daca cumva a trecut inseamna ca jegul alb e si in motor, depus cine stie pe unde. Cu bataia nu am idee. Ambreiajul sta in ulei deci nu ar trebui sa aiba treaba cu benzina jegoasa. Si nu cred ca ce era pe toba a ajuns in motor. Editat August 29, 2013 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.