adiandrei Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Voi tineti cont de temperatura atunci cand plecati dimineata? Il lasati sa se incalzeasca pana la o anumita temperatura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Eu fac asa. Trag socul, pornesc motorul, îl las 10-15 secunde apoi opresc socul si plec. Bineînţeles nu accelerezi tare pana nu se încălzește motorul bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 @adiandrei - yapx - nu plec niciodata sub 35 de gr., de preferat cam 45. Pana la 45 oricum merg slo-mo. Pe rosu merg cum zicea si colegul, 70-100 km depinde unde si cat de turat. Am ramas si in pana prostului si n'am avut niciun stress. I'am dat sa bea si a luat'o instant. @yoyo - nu intra tot uleiul din prima. Il pornesti putin, il lasi 1 minut si mai completezi. Il mai pornesti iar 1 minut, il lasi 2-3 minute sa "se aseze" si verifici din nou nivelul. Dupa schimbul de ulei stau cu ochii pe hublou vreo 3 zile sa fiu sigur ca n'o dau in bara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Eu fac asa. Trag socul, pornesc motorul, îl las 10-15 secunde apoi opresc socul si plec. Bineînţeles nu accelerezi tare pana nu se încălzește motorul bine. chiar si toamna cand e f rece afara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) Da. Bine, intre oprirea socului si plecat mai intervine cate un pus de mănuși, casca, si am cam 500 m de drum neasfaltate pana la sosea care contribuie la încălzirea motorului in ture mici dar pe loc nu îl las mult. Si nici nu as sti cat sa îl las, generația de Sv ca al meu neavând indicator de temperatura, asa după "ochi" eventual. Ideea e ca si la moto ca si la auto părerile îs împărțite cu privire la incalzitul motorului pe loc sau in mers. Nu am găsit la moto dar la unele auto scrie in cartea tehnică ca după pornirea motorului sa se lase la relanti 30 de secunde si sa se înceapă deplasarea fără a depăşi o anume turatie (3000ture la benzina). Aveți careva in cartea tehnică moto ceva similar? Editat Februarie 26, 2014 de yoyo_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Acum pe 3-8 grade ies cu ea dar sincer nu inteleg cum poti sa bagi socul dupa 15 secunde, merge mult prea chinuita, da in nas, daca o bruschezi vrea sa moara etc.. Am mai zis si sustin, daca pe masina mea pe injectie din 2003 pe vremea asta socul(automat) sta lejer peste un minut pornit... nu cred ca-i face rau nici mobrei mele, ba din contra merge ca si cum ar fi cald motorul cand e tras socul. Eu pornesc asa, trag socul maxim, buton => se tureaza la vreo 3000 dupa care incepe sa scada. Aici e momentul cand stau langa ea 7-8 secunde pana se stabilizeaza turatia si ii inchid treptat socul pana sta la o turatie fixa (1300-1400rpm). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Eu știam că nu se merge cu mobra cu socul tras. Greșesc sau am înţeles eu greșit ce ai scris Vlad? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Voi stiti macar ce face socul ala ?)))) adica magia neagra din spatele acelei manetzele mici/buton mic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Nu. Explică-ne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Nu. Explică-ne. te ajuta sa mergi fara maini,in linie dreapta (si nu numai) , fara sa atingi gazul ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Ai ceva concret de zis in legatura cu ce discutam noi aici sau o dam in caterinca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 poti sa tii socul tras cat vrei, nu are rost sa il inchizi dupa 1 minut pe frig. Daca stai 30 de secunde, pleci cu socul tras si il inchizi dupa 3-4 minute de mers usurel. In afara de amestecul mai bogat nu dauneaza cu nimic. Iarna nu'i ca vara.. socul mi l'am reglat in asa fel incat sta activ pana pe la 50+ grade, adica trec vreo 3 semafoare daca e frig afara inainte sa ajunga la relantiul ala de 1400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 poti sa tii socul tras cat vrei, nu are rost sa il inchizi dupa 1 minut pe frig. Daca stai 30 de secunde, pleci cu socul tras si il inchizi dupa 3-4 minute de mers usurel. In afara de amestecul mai bogat nu dauneaza cu nimic. Iarna nu'i ca vara.. socul mi l'am reglat in asa fel incat sta activ pana pe la 50+ grade, adica trec vreo 3 semafoare daca e frig afara inainte sa ajunga la relantiul ala de 1400 ce util mi s-a parut socul ala automat pe SV 2nd gen. La a mea inca e manual (desi e tot injectie) Socul (cold start) practic iti tine relanti ul mai sus , cam atat.(cel putin la mine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 @Adrian - asta vedem noi, dar de fapt se modifica raportul gaz/aer.. stau fluturasii de pe throttle bodies la alta deschidere, relantiul e mai sus, consuma mai mult. Cat despre socul automat, e foarte comod, dar cand se deregleaza si n'ai timp de surubarit tre' sa stai cu mana in gaz pana se incalzeste(gen eu vara trecuta la Balea Lac pe 5-6 grade, grupul plecase de vreo 3 minute si eu eram inca in parcare ca murise motoru' de 3 ori). In urmatoarele zile m'am enervat si am tras un reglaj TPS+Fast Idle si n'am mai avut treaba in toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 oricum,ideea de baza e ca nu e de plecat prea rapid,zic eu.. mie-mi afiseaza COLD in bord si gradele apar abia la 36-37 grade parca. Eu plec doar cand am 40 grade. Ca dureaza 30 sec vara, ca dureaza 1 minut jumate toamna, cam asta e ideea. + ca merge jerky mobra daca pleci cu ea rece/neincalzita... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icemaN46 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Ori ca stai 3-4 min sa se incalzeasca ori ca mergi 3-4 minute cu ea turata putin dracu ala e. Mobra face figuri cand e rece la relanti de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Maine ma duc sa incalec agregatul (650 din 2003) si sa-l aduc acasa. Revin cu poze. De fapt poza ... Sa o stapanesti sanatos Legat de temperatura, cu cea veche (1st gen) cand era frig afara stateam cam 1min - 1 min jumate sa se incalzeasca, pana imi puneam manusi, casca and stuff. Socul il bagam cam dupa 30s. (ps, da socul modifica amestecul si, daca se tine mult tras sau se merge cu el, afuma bujiile ). La 2nd gen stateam pana ajungea la 100-110 fahrenheit (adica vreo 40 grade). La ambele mers 3000-4000 rpm pana ajungea unde trebuie temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 sau o pornesti, blana 40 de secunde si urca rapid la 200 fahrenheit, mai ales daca ai grija sa nu pui tot 2.9 l. eu am pus 1.5 sa nu dea pe afara. amotizorul de ghidon l-am mutat pe varadeo ca e mai inalta. si totul e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Eu am a doua generatie si astept pana se ridica temperature la cel putin 60 de grade, nu conteaza ca e vara sau iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 (editat) amotizorul de ghidon l-am mutat pe varadeo ca e mai inalta. si totul e ok Nu mai stiu in ce stare era amortizorul de ghidon. Mie imi parea ca se cam slabise fata de starea initiala si vroiam sa ii fac o reumplere cu ulei (are o valva pe lateral pe unde poti completa/schimba uleiul) Editat Februarie 26, 2014 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 era ok, deci nu te ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Trebuie sa schimb cauciucul pe spate. Acum am metzler dar imi pare cam scump la 540 lei. Ceva decent pot lua la 200 - 300 habar nu am care sunt preturile. M-am uitat in Bv pe moto24.ro si ebay.de - la metzler pret apropiat Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 la gume degeaba te uiti pe ebay... ia una noua si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Era oferta la Pilot Power 2CT pe anvelopemoto.eu pe la 400 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 @adiandrei - vezi ca in bv e frig si stau mult timp reci gumele. Nu lua touring. Scoate niste bani din buzunar de'acum ca sa nu'i scoti pe scarite si alte elea sparte in urma vreunei cazaturi. Ia din clasa Michelin Pilot Power3, Pirelli Diablo Rosso Corsa, Dunlop Sportsmart1-2, Continental Sport Attack sau Metzeler Sportec M5. Nu o dai in bara cu niciunul din cauciucurile astea. Sunt si SHuri bune, dar putine si trebuie sa stii sa le alegi. Daca nu te pricepi, mai bine strange bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.