dihania Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 de ce n-am citit mai devreme . am fost la garajul unui amic si i-a venit ideea asta, cu senzorul de la ambreiaj. aia e ...stupid me balansand motorul in toate partile . stai linistit ca faza cu sunzorul am patit-o si eu cand mi-a ajuns motorul din tarile calde.....nu pornea si nu stiam de ce. dupa ce m-a invartit o zi intreaga pe langa ea si am luat la rand toate sigurantele si sistemele de siguranta pe care le are suzuki , unui prieten i-a trecut prin cap sa verifice si mufa restectiva si...surpriza , era scoasa pentru siguranta transportului motoretei . a fost invatare de minte!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Cand are prea multi senzori nu-i bine, cand sunt prea putini iar nu-i bine :) . Una peste alta cred ca au gandit bine sistemele astea de siguranta, dar si cand unu din ele face fite parca nu iti mai vine sa-l lauzi . La mine inca nu au aparut probleme. Foloseste cineva pe aici filtre de aer/ulei K&N la SV-uri? Sunt o investitie buna? Ma gandesc la cel de aer ca nu se mai schimba ci se curata, dar solutiile de curatat nu sunt chiar ieftine si la fel si filtrele, nu sunt chiar ieftine, deci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Cand are prea multi senzori nu-i bine, cand sunt prea putini iar nu-i bine . Una peste alta cred ca au gandit bine sistemele astea de siguranta, dar si cand unu din ele face fite parca nu iti mai vine sa-l lauzi . La mine inca nu au aparut probleme. Foloseste cineva pe aici filtre de aer/ulei K&N la SV-uri? Sunt o investitie buna? Ma gandesc la cel de aer ca nu se mai schimba ci se curata, dar solutiile de curatat nu sunt chiar ieftine si la fel si filtrele, nu sunt chiar ieftine, deci? eu am DNA filtru de aer. este un filtru la fel de bun ca si k&n , m-a costat 250 lei. pot sa spun ca se cunoaste diferenta dintre un filtru sport si unul stock. eu sunt de parere ca merita investitia. acum sa vedem daca mai zic asta si cand va trebuii sa-l si curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) Eu am sa astept parerea ta , ca cel stock instalat acuma la mine inca e curat asa ca nu ma grabesc sa il schimb. Si o intrebare care isi are rolul mai degraba in alta parte, dar na... postez aici: La motociclete trebuie platita rovigneta aia care se plateste la masini? Mersi P.S. Stie cineva unde pot gasi in buc placute de frana pentru fata dar sa fie pe stock, nu sa astept comanda 4-5 zile.... ajung azi in bucuresti si marti sau miercuri plec iar, deci timpu e cam strans. Editat Septembrie 28, 2008 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maktub Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Ce rau imi pare ca nu pot sa ma bag si eu in discutiile astea de "mecanica" eu cand am ceva nelamuriri sun un prieten care aare service si el ma ajuta. imi recomanda ce e mai bun, imi face reglajele si mai stiu eu ce. pana acum am mers pe mana lui si nu-mi pare rau. oricum nu stau degeaba. de cateva ori am mers la el la service si m-am uitat sa mai invat si eu cate una alta......ba de ulei, ba de filtre, baterie, rulmenti...... pacat ca acum vine frigul:-(( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 @ maktub: pai in orasele mari e simplu ca aveti pe cine sa sunati. dar eu decat sa-mi las motoru pe mana unui mecanic, mai degraba citesc o carte sau 2 si invat cum sta treaba pe acolo si imi rezilv eu problemele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Eu am sa astept parerea ta , ca cel stock instalat acuma la mine inca e curat asa ca nu ma grabesc sa il schimb. Si o intrebare care isi are rolul mai degraba in alta parte, dar na... postez aici: La motociclete trebuie platita rovigneta aia care se plateste la masini? Mersi P.S. Stie cineva unde pot gasi in buc placute de frana pentru fata dar sa fie pe stock, nu sa astept comanda 4-5 zile.... ajung azi in bucuresti si marti sau miercuri plec iar, deci timpu e cam strans. Filtru K&N. Nu se mai plateste nimic la motoare (in afara de benzina, ulei, antigel, lch de frana, placute de frana, kit de lant, gume, saucemaiaighinionusasestrice ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) cine stie ce inseamna:"PAIR(air supply) SYSTEM"? am gasit in manual si nu stiu exact la ce se refera...ma gandisem ca e filtrul de aer,dar nu.. maktub:ai schimbat rulmentii in pitesti?ai gasit presa sau i-ai rezolvat la ciocan?ms Editat Septembrie 28, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi.B Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 azi daca e frumos afara facem o plimbarica ? , nu m-am mai dat de luni cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 P.S. Stie cineva unde pot gasi in buc placute de frana pentru fata dar sa fie pe stock, nu sa astept comanda 4-5 zile.... ajung azi in bucuresti si marti sau miercuri plec iar, deci timpu e cam strans. Incearca la Scorpio-AZ.. Stiu ca aduceau si placute, si chiar daca nu aveau in magazin aduceau in max. 24 de ore! Poti incerca eventual un telefon la ei ca sa te lamuresti mai clar... Eu de la ei am luat niste placute de frana pt cineva, dar acum 1 an si ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 eu am DNA filtru de aer. este un filtru la fel de bun ca si k&n , m-a costat 250 lei. pot sa spun ca se cunoaste diferenta dintre un filtru sport si unul stock. eu sunt de parere ca merita investitia. acum sa vedem daca mai zic asta si cand va trebuii sa-l si curat Buey cand va aud... in ce sens se cunoaste diferenta? trage mai bine motoru? sta mai misto pe curbe? sau face wheelie la comanda? ))) e autosugestie acolo 90% din ce simti tu. de banii aia bagi gaz si te dai 1000km in plus, ori te duci o zi la amakart sa te joci un pic cu ea, si iti zic eu ca abea atunci o sa vezi o difernta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) Buey cand va aud... in ce sens se cunoaste diferenta? trage mai bine motoru? sta mai misto pe curbe? sau face wheelie la comanda? ))) e autosugestie acolo 90% din ce simti tu. de banii aia bagi gaz si te dai 1000km in plus, ori te duci o zi la amakart sa te joci un pic cu ea, si iti zic eu ca abea atunci o sa vezi o difernta nu mai fi ma carcotas...chiar se simte diferenta..adica trage mai bine, consuma mai putin..pana mea...din astea Editat Septembrie 28, 2008 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 eu cred ca avand in vedere ca sunt motoare care "aspira" aerul, un astfel de filtru e mai mult marketing; de altfel daca intr-adevar creste debitul de aer (presupun ca se vorbeste de debitul volumic si nu cel masic (asta e mai important)) atunci nici treaba cu consumul nu prea sta in picioare... deci... singuru avantaj ar fi partea cu spalarea, si astfel sa zici ca economisesti... dar na . Pana una alta am vazut ca e service suzuki pe centura bucuresti asa ca ma duc la aia sa-i intreb de placute. sper sa gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 si totusi nu stie nimeni ce inseamna PAIR(air supply) SYSTEM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 nu prea.. sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 si totusi nu stie nimeni ce inseamna PAIR(air supply) SYSTEM? I'm not an expert, but... cred ca e un sistem de furtune, valve si catalizatori + un senzor de O2 facut de Suzuki pentru marirea eficientei, puterii motorului si scaderii noxelor, sistemul a fost montat pe mai multe modele inclusiv pe versiunea americana de SV, eu unu nu am pe a mea asa ceva si ma gandesc ca nici voi; in principiu baga aer din airbox direct in camera de ardere in functie de anumite conditii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Uite aici un link: http://www.rc51.org/pair.htm E cam cum zicea maverick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 am vazut ca in manual pt 99-02 e cum zice m4verick,adica apare doar la modelul pt california dar la modelul meu 06 nu apare specificatie ca ar fi doar pt usa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maktub Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 ( saucemaiaighinionusasestrice ) sa inteleg ca esti innebunit dupa substantivele limbii germane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 E "exhaust emission control" - o chestie pentru reducerea gazelor de esapament - chestie ceruta de lege in California. Daca nu ai modelul facut pentru California, in mod sigur nu ai asa ceva pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maktub Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 cine stie ce inseamna:"PAIR(air supply) SYSTEM"? am gasit in manual si nu stiu exact la ce se refera...ma gandisem ca e filtrul de aer,dar nu.. maktub:ai schimbat rulmentii in pitesti?ai gasit presa sau i-ai rezolvat la ciocan?ms pana acum nu a trebuit sa-i schimb. sa uitat elvis la ei sia zis ca sunt o.k., nu tacane nu au joc. iar de schimbat...............am fost acolo s-au schimbat rulmentii de la kawasaki lu elvis si i-au rezolvat cu ciocanu. ma uitam la elvis si parca il durea si pe el cand dadea cu ciocanul dar a fost bine. moto merge super.eu, sincer merg pe mana lor......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 ideea e ca apare in tabelul de revizii(revizia de 12mii) dar doar la modelul o3+.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 sa inteleg ca esti innebunit dupa substantivele limbii germane ya voll mein General back on: Nu cred ca sunt prin Europa modele cu PAIR, dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele. Esapamente aftermarket aveti pe ale voastre? Ce marci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dumitrasrazvan Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 ya voll mein General back on: Nu cred ca sunt prin Europa modele cu PAIR, dar nu se stie niciodata de unde sare iepurele. Esapamente aftermarket aveti pe ale voastre? Ce marci? Este, LeoVince Titanium. Asa l-am luat. Vreau sa va cer si voua parerea in legatura cu ce mi s-a intamplat acum 1 luna jumate. Am postat mai demult aici in legatura cu puntea redresoare, ca la mine nu functiona corect si-mi baga in baterie 17-18V la 5000 rot./min. Ei bine, am mers asa cu motorul pentru ca am fost nevoit si intr-o zi, mergand lejer spre sat, dupa 40 de km mi s-a oprit motorul in mers. Am mers lejer, 3000 de ture maxim, stiind de problema cu releul si pur si simplu mi s-a oprit. Am aflat mai tarziu ca-mi crapase bateria din cauza ca a fost supraincarcata. Am pus alta buna si cand am incercat sa-l pornesc nu a vrut nicicum. Invarte electromotorul si atat. Am scos o bujie sa vad daca are scanteie si nici urma de asa ceva. Un prieten mi-a spus ca probabil e CDI-ul stricat, ca in momentul in care mi-a crapat bateria tot curentul s-a scurs in el. Am masurat curentul la intrare in CDI si e 12V. Pe iesiri nimic. Voi ce parere aveti? A mai patit careva? Ciao Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Pai eu cred ca bateria, daca intr-adevar a patit ceva, e cea mai mica problema. Daca zici ca ai 12V la intrare si apoi la iesire nu mai e nimic, clar una din probleme e acolo. apoi daca or mai fi... le descoperi pe urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.