GXG Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Pai eu stau pe la Arc. Unde se tine intalnirea asta mai exact, si la ce ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Pai eu stau pe la Arc. Unde se tine intalnirea asta mai exact, si la ce ora? In fiecare miercuri la 19:00.. Poti arunca un ochi si aici.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 Ma alatur si eu cu a mea. SV 650 S din 99. - 30 si ceva de mii de km - impecabila din punct de vedere tehnic - cumparata cu mici zgarieturi pe partea dreapta (iese la polish ) Urmeaza tobe Two Brothers sau Yoshimura Trioval, pinten sau kitul intreg de carene si monopost! O intrebare: ce ulei bagati pe al vostru? Mie tipul de la care am luat-o mi-a dat un schimb de ulei 20w50. Which is kind of wierd. Cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fulgerica Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 ulei motor: SAE 10W40 cantitate: 1,7(fără filtru) sau 2,1 l (cu filtru) ulei furcă: SAE 15W, 489cmc în fiecare braț(sau cum naiba se cheamă ) bujii: NGK CR8E altceva? PS: când mă scoți la plimbare? ****************************************************************************************** notă: nu-s utilizator de sv, datele de mai sus sunt în baza de date de la louis, pt sv 650 1999-2002(AV/S) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 Eu pana acum am bagat doar 10W40 si 10W50 dar la ultima revizie mi-au pus 10W60. Oricum ca fapt divers, din ce am vazut prin manualele de la Suzuki pana acum la toate modele ei recomanda 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 Eu pana acum am bagat doar 10W40 si 10W50 dar la ultima revizie mi-au pus 10W60. Oricum ca fapt divers, din ce am vazut prin manualele de la Suzuki pana acum la toate modele ei recomanda 10W40. Am citit si recitit manualul, ei intr-adevar recomanda 10w40-ul, insa spun de asemena ca in lipsa de acest ulei, se poate incerca una din variantele de mai jos, dand un grafic in care apare si 20w50. Cred ca o sa sun la service la Suzuki sa intreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 20w50 se poate folosi de la -10 si restul de la -20 de grade celsius. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 20w50 se poate folosi de la -10 si restul de la -20 de grade celsius. Nu locuiesc la Polul Nord, n-ar trebui sa fie asa o mare problema, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iunie 14, 2007 Share Postat Iunie 14, 2007 (editat) Salutare! prima si intaia oara: n-am SV650S. ... dar vreau sa-mi iau! estimez cam intr-o luna. apelez la cei care aveti sau ati avut, sa va dati cu parerea. cel mai probabil o sa o iau de la o persoana particulara si, neavand vreun amic foarte priceput la motoare si mecanica la indemana, va trebui sa fac singur alegerea - daca o cumpar sau nu. cam ce-ar fi de remarcat la modelul asta, atunci cand vrei sa o cumperi? care ar fi, din experienta voastra, probleme mai greu de dibuit la prima vedere? daca ar fi ceva specific pentru modelul asta... in afara de verificarea elementara - urme de cazaturi, o tura de proba (motor, frane, ambreiaj, lumini)... multumesc anticipat!!!! orice idee, oricat de nesemnificativa ar parea, ma poate ajuta sa nu iau o decizie gresita. ps: am carnetul de A de la inceputul lui iunie (B de mai multi ani). Editat Iunie 14, 2007 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papillion Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Prin alte tari exista multi pasionati de Sv-uri, multe intalniri pt sv si site-uri dedicate acestei motociclete. In romania nu prea sunt multe exemplare, desi observ ca incet incet mai apare cate unul. Poate incercam sa ne numaram sa vedem cati suntem: atat proprietari cat si iubitori de Sv-uri [/qu Eu mi-am luat de curand Sv din germania si chiar eram curios cam cati suntem cu Sv-uri la nivel de tara. Am cautat special Sv, imi place la nebunie. Chiar doresc sa stiu daca este o intalnire moto ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Din pacate nu cred ca exista asa ceva Oricum, exemplarele de SV (650 sau 1000) s-au inmultit. In ultimele 6 luni, am cunoscut/vazut undeva pe la vreo 10 posesori in Bucuresti. Si numarul lor total probabil e cu o idee mai mare. @jonlup Totusi ia pe cineva cu tine care se pricepe. Probelemele mai greu de dibuit sunt evident cele de motor. Daca nu. asculta cu atentie dupa sunete ciudate, daca bate ceva, scoate fum etc. Inspecteaza si cadrul sa cauti semne de cazaturi. Chestii obijnuite. De obicei un motor intretinut se cunoaste. Inca mai citesti aceste randuri? Ce mai astepti, da fuga si ia-ti un exemplar din aceasta superba motocicleta! Felicitari pentru alegerea facuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 va salut vin si eu cu o intreabare..stie cineva de ce atunci cand pornesc sv-ul(sv 650 s 06),trebuie sa il tin putin din acceleratie(cateva secunde) ca altfel moare motorul? nu stiu daca etse normal sa se intample asa,poate fi din cauza ca motorul este nou(are doar 400 km)?sau probabil de la faptul ca in rezervor are mereu aprox 1 l de benizna si nu mai mult,si ma gandesc ca atunci cand sta aplecat pe cric poate nu ajunge benzina....!?(deoarece pana imi iau permisul intr-o luna..ma mai dau cu el intr-o paracare privata si astfel bag doar benizna cu sticla.. ) sa auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 Verifica ca turatia la ralanti sa fie cea indicata 1200+-100rot/min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Iunie 17, 2007 Share Postat Iunie 17, 2007 relantiul e undeva la 1200/1300...pronlema asta o face doar la prima pornire....cand o pornesc creste putin in ture semn ca intra socul in functiune dar scade brusc dintr-o data ca si cum s ineaca.... ma gandesc ca poate nu o pornesc eu cum trebuie ca tin prea mult timp ambreiajul,sa o pornesc fara ambreiaj?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wans Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Salutare! prima si intaia oara: n-am SV650S. ... dar vreau sa-mi iau! estimez cam intr-o luna. apelez la cei care aveti sau ati avut, sa va dati cu parerea. cel mai probabil o sa o iau de la o persoana particulara si, neavand vreun amic foarte priceput la motoare si mecanica la indemana, va trebui sa fac singur alegerea - daca o cumpar sau nu. cam ce-ar fi de remarcat la modelul asta, atunci cand vrei sa o cumperi? care ar fi, din experienta voastra, probleme mai greu de dibuit la prima vedere? daca ar fi ceva specific pentru modelul asta... in afara de verificarea elementara - urme de cazaturi, o tura de proba (motor, frane, ambreiaj, lumini)... multumesc anticipat!!!! orice idee, oricat de nesemnificativa ar parea, ma poate ajuta sa nu iau o decizie gresita. ps: am carnetul de A de la inceputul lui iunie (B de mai multi ani). SV e cel mai amuzant Twin pe care l-am condus. Toate curbele strinse de munte sunt un teren de joaca absolut si cam toate 4 cilindrii sunt fade in comparatie la relansari.( inainte de SV am avut un Bandit) Poate Aprilia Shiver sa mai faca ceva atit de amuzant . Desi nu as recomanda-o incepatorilor am inteles ca asha emoda la Bucuresti sa treci direct pe motor agitat. Probleme de dibuit .... Nu cunosc eu am mers cu ea la garaj doar pentru reviziile obligatorii. Asa mai multcasa mai schim ceva o sa iau un Hornet vineri dar sunt sigur ca SV -ulmeu o sa maifaca fericitipe citiva. In fine daca aveti intrebari despre ce altceva e fain in el dati-mi un semn pe YM la wans_w. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Iunie 21, 2007 Share Postat Iunie 21, 2007 (editat) @jonlup Totusi ia pe cineva cu tine care se pricepe. Probelemele mai greu de dibuit sunt evident cele de motor. Daca nu. asculta cu atentie dupa sunete ciudate, daca bate ceva, scoate fum etc. Inspecteaza si cadrul sa cauti semne de cazaturi. Chestii obijnuite. De obicei un motor intretinut se cunoaste. Inca mai citesti aceste randuri? Ce mai astepti, da fuga si ia-ti un exemplar din aceasta superba motocicleta! Felicitari pentru alegerea facuta. eh... AMR vreo 15-20 zile... intre timp se pare ca am rezolvat problema cea mai grea: leushtenii! vreo intalnire la arc cu mai multi SV-isti? daca intentionati, dati de stire... ca as veni si eu... desi pe 0 sau 4 roti... deocamdata Editat Iunie 21, 2007 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sf.andrei Postat Iunie 26, 2007 Share Postat Iunie 26, 2007 Eu l-am incercat un pic pe drum de padure...e ca atunci cand parintii vor fata si iese baiat...putin cam dur cu mediul , nu foarte docil , pozitie destul de sport. Nu imi permit si un enduro asa ca trebuie sa ne intelegem cumva Pentru drumuri virajate (mai ales in panta) este un vis. Un motor care , cu putina grija poate fi condus fara probleme de un incepator si poate sa ofere multe momente f placute. Eu merg mult cu pasager si chiar si asa are putere destula si in plus o livreaza liniar , controlabil. Felicitari celor care si-au luat de curand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iulie 3, 2007 Share Postat Iulie 3, 2007 Iti recomand sa iti cumperi hugger pentru roata spate. Nu o sa-ti mai arunce noroiul in amortizor si nici pe partea din sapte. E singurul accesoriu util cu toate ca pretul de 300 Euro il face cam neaccesibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 salut, Ma bate gandul ca urmatorul motor sa fie un sv650 . Cautand pe net am gasit si varianta cu abs dar numai model 2007 . Nu se gasesc si mai vechi cu abs sau doar incepand de anul asta au bagat? Ms anticipat si V2 rulllllllllllllllzzzzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iulie 6, 2007 Share Postat Iulie 6, 2007 De anul asta au bagat. SV650S/A. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fzr500 Postat Iulie 8, 2007 Share Postat Iulie 8, 2007 De maine voi fi fericitul posesor al unu sv1000s albastru, model 2005. Sunt foarte emotionat, am mers cu el si e puternic,are cuplul jos si asta il face bun de oras, e ingust ca sa te strecori printre masini..mi/e teama doar de consum, cineva m/a speriat ca se intinde intre 8 si 12.E adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Mie acum imi ia 8% in situatia in care merg doar in oras. 10 imi lua asta iarna in aceleasi conditii. In afara imi ia sub 6 daca merg legal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fzr500 Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Mie acum imi ia 8% in situatia in care merg doar in oras. 10 imi lua asta iarna in aceleasi conditii. In afara imi ia sub 6 daca merg legal. Esti multumit de el? cum se comporta la viteze mari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Iulie 9, 2007 Share Postat Iulie 9, 2007 Depinde ce intelegi prin viteze mari. Eu nu merg cu viteze stelare (200+). Cel de 1000 are amortizor de ghidon si alte suspensii fata de cel de 650. Eu zic ca este destul de stabil la viteze de peste 100 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papillion Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Am facut deja peste 1000 de km cu sv meu, e superb. Cred ca mi-a salvat viata de vre-o 3-4 ori, e o motocicleta care iarta si merge fff bine. Trage de jos si face fata pana departe spre 200, intra-adevar nu este pt autostrada dar in rest e superba merge excelent si e si frumoasa foc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.