Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma alatur si eu cu a mea. SV 650 S din 99. :scratch:

- 30 si ceva de mii de km

- impecabila din punct de vedere tehnic

- cumparata cu mici zgarieturi pe partea dreapta :) (iese la polish :) )

Urmeaza tobe Two Brothers sau Yoshimura Trioval, pinten sau kitul intreg de carene si monopost!

 

O intrebare: ce ulei bagati pe al vostru? Mie tipul de la care am luat-o mi-a dat un schimb de ulei 20w50. Which is kind of wierd. Cred :)

post-3313-1181421452_thumb.jpg

post-3313-1181421494_thumb.jpg

post-3313-1181421516_thumb.jpg

post-3313-1181421532_thumb.jpg

post-3313-1181421553_thumb.jpg

post-3313-1181421565_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei motor: SAE 10W40

cantitate: 1,7(fără filtru) sau 2,1 l (cu filtru)

ulei furcă: SAE 15W, 489cmc în fiecare braț(sau cum naiba se cheamă :scratch:)

bujii: NGK CR8E

 

 

altceva? :)

 

PS: când mă scoți la plimbare?

 

******************************************************************************************

notă: nu-s utilizator de sv, datele de mai sus sunt în baza de date de la louis, pt sv 650 1999-2002(AV/S)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana acum am bagat doar 10W40 si 10W50 dar la ultima revizie mi-au pus 10W60. Oricum ca fapt divers, din ce am vazut prin manualele de la Suzuki pana acum la toate modele ei recomanda 10W40.

 

Am citit si recitit manualul, ei intr-adevar recomanda 10w40-ul, insa spun de asemena ca in lipsa de acest ulei, se poate incerca una din variantele de mai jos, dand un grafic in care apare si 20w50. Cred ca o sa sun la service la Suzuki sa intreb :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

prima si intaia oara: n-am SV650S.

 

... dar vreau sa-mi iau!

estimez cam intr-o luna.

 

apelez la cei care aveti sau ati avut, sa va dati cu parerea.

cel mai probabil o sa o iau de la o persoana particulara si, neavand vreun amic foarte priceput la motoare si mecanica la indemana, va trebui sa fac singur alegerea - daca o cumpar sau nu.

 

cam ce-ar fi de remarcat la modelul asta, atunci cand vrei sa o cumperi?

care ar fi, din experienta voastra, probleme mai greu de dibuit la prima vedere?

daca ar fi ceva specific pentru modelul asta... in afara de verificarea elementara - urme de cazaturi, o tura de proba (motor, frane, ambreiaj, lumini)...

 

multumesc anticipat!!!!

orice idee, oricat de nesemnificativa ar parea, ma poate ajuta sa nu iau o decizie gresita.

 

 

 

ps: am carnetul de A de la inceputul lui iunie (B de mai multi ani).

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prin alte tari exista multi pasionati de Sv-uri, multe intalniri pt sv si site-uri dedicate acestei motociclete. In romania nu prea sunt multe exemplare, desi observ ca incet incet mai apare cate unul. Poate incercam sa ne numaram sa vedem cati suntem: atat proprietari cat si iubitori de Sv-uri

[/qu

 

 

Eu mi-am luat de curand Sv din germania si chiar eram curios cam cati suntem cu Sv-uri la nivel de tara. Am cautat special Sv, imi place la nebunie. Chiar doresc sa stiu daca este o intalnire moto ceva. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu cred ca exista asa ceva :lol: Oricum, exemplarele de SV (650 sau 1000) s-au inmultit. In ultimele 6 luni, am cunoscut/vazut undeva pe la vreo 10 posesori in Bucuresti. Si numarul lor total probabil e cu o idee mai mare.

 

@jonlup

Totusi ia pe cineva cu tine care se pricepe. Probelemele mai greu de dibuit sunt evident cele de motor. Daca nu. asculta cu atentie dupa sunete ciudate, daca bate ceva, scoate fum etc. Inspecteaza si cadrul sa cauti semne de cazaturi. Chestii obijnuite. De obicei un motor intretinut se cunoaste.

 

Inca mai citesti aceste randuri? Ce mai astepti, da fuga si ia-ti un exemplar din aceasta superba motocicleta! :lol: Felicitari pentru alegerea facuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut

 

 

vin si eu cu o intreabare..stie cineva de ce atunci cand pornesc sv-ul(sv 650 s 06),trebuie sa il tin putin din acceleratie(cateva secunde) ca altfel moare motorul?

 

nu stiu daca etse normal sa se intample asa,poate fi din cauza ca motorul este nou(are doar 400 km)?sau probabil de la faptul ca in rezervor are mereu aprox 1 l de benizna si nu mai mult,si ma gandesc ca atunci cand sta aplecat pe cric poate nu ajunge benzina....!?(deoarece pana imi iau permisul intr-o luna..ma mai dau cu el intr-o paracare privata si astfel bag doar benizna cu sticla.. :lol: )

 

:lol:

sa auzim numai de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relantiul e undeva la 1200/1300...pronlema asta o face doar la prima pornire....cand o pornesc creste putin in ture semn ca intra socul in functiune dar scade brusc dintr-o data ca si cum s ineaca....

 

ma gandesc ca poate nu o pornesc eu cum trebuie ca tin prea mult timp ambreiajul,sa o pornesc fara ambreiaj?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

prima si intaia oara: n-am SV650S.

 

... dar vreau sa-mi iau!

estimez cam intr-o luna.

 

apelez la cei care aveti sau ati avut, sa va dati cu parerea.

cel mai probabil o sa o iau de la o persoana particulara si, neavand vreun amic foarte priceput la motoare si mecanica la indemana, va trebui sa fac singur alegerea - daca o cumpar sau nu.

 

cam ce-ar fi de remarcat la modelul asta, atunci cand vrei sa o cumperi?

care ar fi, din experienta voastra, probleme mai greu de dibuit la prima vedere?

daca ar fi ceva specific pentru modelul asta... in afara de verificarea elementara - urme de cazaturi, o tura de proba (motor, frane, ambreiaj, lumini)...

 

multumesc anticipat!!!!

orice idee, oricat de nesemnificativa ar parea, ma poate ajuta sa nu iau o decizie gresita.

ps: am carnetul de A de la inceputul lui iunie (B de mai multi ani).

 

SV e cel mai amuzant Twin pe care l-am condus.

Toate curbele strinse de munte sunt un teren de joaca absolut si cam toate 4 cilindrii sunt fade in comparatie la relansari.( inainte de SV am avut un Bandit)

 

Poate Aprilia Shiver sa mai faca ceva atit de amuzant .

Desi nu as recomanda-o incepatorilor am inteles ca asha emoda la Bucuresti sa treci direct pe motor agitat.

Probleme de dibuit .... Nu cunosc eu am mers cu ea la garaj doar pentru reviziile obligatorii.

 

Asa mai multcasa mai schim ceva o sa iau un Hornet vineri dar sunt sigur ca SV -ulmeu o sa maifaca fericitipe citiva.

 

In fine daca aveti intrebari despre ce altceva e fain in el dati-mi un semn pe YM la wans_w.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jonlup

Totusi ia pe cineva cu tine care se pricepe. Probelemele mai greu de dibuit sunt evident cele de motor. Daca nu. asculta cu atentie dupa sunete ciudate, daca bate ceva, scoate fum etc. Inspecteaza si cadrul sa cauti semne de cazaturi. Chestii obijnuite. De obicei un motor intretinut se cunoaste.

 

Inca mai citesti aceste randuri? Ce mai astepti, da fuga si ia-ti un exemplar din aceasta superba motocicleta! :D Felicitari pentru alegerea facuta.

 

eh... AMR vreo 15-20 zile... intre timp se pare ca am rezolvat problema cea mai grea: leushtenii! :thanks:

 

vreo intalnire la arc cu mai multi SV-isti?

daca intentionati, dati de stire... ca as veni si eu... desi pe 0 sau 4 roti... deocamdata :welcome:

Editat de jonlup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am incercat un pic pe drum de padure...e ca atunci cand parintii vor fata si iese baiat...putin cam dur cu mediul , nu foarte docil , pozitie destul de sport. Nu imi permit si un enduro asa ca trebuie sa ne intelegem cumva :moto: Pentru drumuri virajate (mai ales in panta) este un vis. Un motor care , cu putina grija poate fi condus fara probleme de un incepator si poate sa ofere multe momente f placute. Eu merg mult cu pasager si chiar si asa are putere destula si in plus o livreaza liniar , controlabil.

Felicitari celor care si-au luat de curand!

post-16394-1182866291_thumb.jpg

post-16394-1182866356_thumb.jpg

post-16394-1182866400_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

 

Ma bate gandul ca urmatorul motor sa fie un sv650 . Cautand pe net am gasit si varianta cu abs dar numai model 2007 . Nu se gasesc si mai vechi cu abs sau doar incepand de anul asta au bagat? Ms anticipat si V2 rulllllllllllllllzzzzzzz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De maine voi fi fericitul posesor al unu sv1000s albastru, model 2005.

Sunt foarte emotionat, am mers cu el si e puternic,are cuplul jos si asta il face bun de oras, e ingust ca sa te strecori printre masini..mi/e teama doar de consum, cineva m/a speriat ca se intinde intre 8 si 12.E adevarat?post-7942-1183925885_thumb.jpg post-7942-1183925965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie acum imi ia 8% in situatia in care merg doar in oras. 10 imi lua asta iarna in aceleasi conditii. In afara imi ia sub 6 daca merg legal.

 

 

Esti multumit de el? cum se comporta la viteze mari?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut deja peste 1000 de km cu sv meu, e superb. Cred ca mi-a salvat viata de vre-o 3-4 ori, e o motocicleta care iarta si merge fff bine. Trage de jos si face fata pana departe spre 200, intra-adevar nu este pt autostrada dar in rest e superba merge excelent si e si frumoasa foc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am reusit sa o tavalesc de doua ori. Si pe stanga si pe dreapta. Desi nu am crash paduri, carenele nu au patit absolut nimic. Nici macar zgariate. Dar in schimb am rupt tot ce inseamna manete si schimbator. Initial pe dreapta, frana spate (inca mai poate fi actionata daca port cizmele :) ) juma' de maneta de frana (inca utilizabila, am mers jumatate de Cheia asa - dus) si, ce e mult mai grav maneta de ambreiaj si schimbatorul (scaritele n-au nici pe naiba).

 

Am fost nevoit sa imi las motocicleta in curtea interioara a unei pensiuni unde am cazut, deoarece nu am putut face rost de platforma. Planu B este se pare sa gasesc o maneta de ambreiaj si sa o montez ca sa vin pe ea.

 

De aceea apelez la voi. Daca are cineva sa-mi vanda o maneta, sau in cel mai rau si disperat caz, sa-mi imprumute pentru fix 6 ore un, ii voi fi indatorat toata viata mea. Mentionez ca este relativ urgent, cel tarziu miercuri trebuie sa o ridic de acolo!!!! Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Si eu la inceput de drum... nu am nici permis si nici motor. Scoala o incep foarte in curand si sunt in cautare de motor. Imi place foarte mult SV 650 S - atat cele citite (cum ca ar fi o buna alegere pt. un incpator - manevrabila, iarta, putere livrata liniar si de jos, usoara) cat si estetic.

O intrebare, insa: eu am 1.82 m si 100 kg, nu o sa stau inghesuit / incomod pe motor?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Si eu la inceput de drum... nu am nici permis si nici motor. Scoala o incep foarte in curand si sunt in cautare de motor. Imi place foarte mult SV 650 S - atat cele citite (cum ca ar fi o buna alegere pt. un incpator - manevrabila, iarta, putere livrata liniar si de jos, usoara) cat si estetic.

O intrebare, insa: eu am 1.82 m si 100 kg, nu o sa stau inghesuit / incomod pe motor?

 

Sal!

Parerea mea e ca nu o sa stai inghesuit si nici incomod. Singurul dezavantaj ar fi de look. Tu fiind mare, SV-ul mai mititel, nu cred ca arati bine... dar daca vrei faci si acest compromis. Eu am 1.82 si stau foarte bine pe SV, modelul de 650, k3. Am mers la drum lung cu pasager si este destul de comoda. Consumul 4,5%. la viteza de 90-120 km/h cu rafe scurte de 150 km/h.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.80 si stau perfect. Dar pozitia este sportiva , asa cum ii spune si categoria , sport-turing. Merge bine si cu pasager , am mers cam 800 de km in ultima plimbare . Asta in 2 zile . Fata se cam plangea putin dar nu f tare, pentru mine a fost ok. Motorul este super , trage f placut si controlabil . Daca nu esti prea extremist o poti lua ca prima motocicleta , asta este si cazul meu. Consuma intradevar 4,5 %. Nu prea merge pe drumuri forestiere , nu este locul ei acolo. Toate bune!

post-16394-1185285690_thumb.jpg

post-16394-1185285711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1.80 si stau perfect. Dar pozitia este sportiva , asa cum ii spune si categoria , sport-turing. Merge bine si cu pasager , am mers cam 800 de km in ultima plimbare . Asta in 2 zile . Fata se cam plangea putin dar nu f tare, pentru mine a fost ok. Motorul este super , trage f placut si controlabil . Daca nu esti prea extremist o poti lua ca prima motocicleta , asta este si cazul meu. Consuma intradevar 4,5 %. Nu prea merge pe drumuri forestiere , nu este locul ei acolo. Toate bune!

 

Subscriu la toate cele spuse mai sus. Si adaug ca nu ii place de nici un fel pe pietris :) De asemena va informez ca manetele si schimbatorul merg de minune lipite cu poxipol si power tape. Eu mi-am adus motorul ieri noapte de pe Cheia dupa 15 minute de reparatie cu materialele mentionate mai sus :cheers:

 

@Sf.Andrei: De unde ai luat gentile alea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

@Sf.Andrei: De unde ai luat gentile alea?

 

 

Este un magazin la intersectia dintre sos pipera si b-d Barbu Vacarescu (zona statiei de metrou Aurel Vlaicu) . Magazinul este si reprezentanta KTM , se cheama cred Moto Mania. Gentile costa 350RON (aproximativ) si se potrivesc bine. Au impreuna 48 de litri.

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...