romyc Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 mersi mult ,o am si cea de pe fata dar inca nu se vede jantele sint PMV sau PVM acum nu imi aduc aminte corect si deja roata fata ii aliniata perfect in furca pt ca a fost mult de lucru(furca de K4 ,janta kawa zx10r 2008 etriere R1si etc) dar ii super si poate o sa iasa ceva super de joaca asa lejer,ca la 40 de ani sti cum ii incepi sa te m-ai calmezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 Am observat ieri ca am "o problema" la comutatorul pentru semnalizare. Culiseaza foarte greu, chiar "agata" in ceva uneori si nu mai revine pe centru dupa ce dau semnal stanga / dreapta. Trebuie sa-l trag cu degetul. Nu am avut timp sa studiez in detaliu sistemul, dar banuiesc ca se poate desface ... Cu ce as putea sa-l ung, sa mearga bine ? Spray de contacte, sau exista ceva lubrifiant pentru astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 30, 2014 Share Postat Noiembrie 30, 2014 (editat) Se desface, dai cu spray de frane, contacte, orice cu alcool ca sa curete (poti chiar sa il faci bucatele bucatele si il cureti bine de tot) si dupa dai cu niste vaselina (neindicat ar zice unii), ulei de mecanisme, sau ce am observat eu ca merge f bine (dar nu stiu cum rezista in timp) spray cu silicon. Editat Noiembrie 30, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Salut, M-ar interesa daca are cineva ramase de la reglaje anterioare pastile pt reglaj joc supape - din cele date jos de pe motor pt ca vreau din astea cu pas mai mic si vad ca sunt doar cele puse din fabrica pe motor. Cele OEM si de la hot cams sunt doar cu pas din 005 in 005 si vreau sa reglez jocul fix unde vreau eu (015 pe admisie si 027 pe evacuare). 2 x 174 176 166 168 158 162 Multumesc, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blondu aztek Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 cine iti face reglajele la supape ?. te intreb pt. ca aceeasi problema cred ca o am si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 cine iti face reglajele la supape ?. te intreb pt. ca aceeasi problema cred ca o am si eu eu mi le fac. cel putin partea de verificare joc e simplu de facut. Nu se modifica asa mult jocul la supape in timp. Eu am motocicleta de 40k, acum are 67k la bord. Nu pare sa mai fi fost reglat jocul vre-odata - jocul de admisie e spre limita inferiora (2 supape au 0.10, una 0.12 si una 0.14), evacuarile : 0.23, 0.19, 0.15 si 0.19. Primul semn de joc care trebuie reglat - pornire greoaie la rece. La mine cel putin nu se manifesta dar am vrut sa schimb si axele cu came si asta a fost motivul principal pt care mi-am bagat mainile acolo. Partea cea mai deranjanta e ca dupa ce masori jocul, daca trebuie schimbate pastile - nu stii ce pastile ai deja montate si atunci ori stai cu mobra demontata pana vin alea noi ori montezi la loc si mai desfaci o data dupa ce primesti noile pastile. Verificarea se poate face mult mai lejer daca se da jos radiatorul. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 (editat) axele cu came si asta a fost motivul principal pt care mi-am bagat mainile acolo. pui axe de DL? Editat Decembrie 3, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Sunt aceleasi motoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Sunt aceleasi motoare Au axe diferite iar DL-ul ar avea cu 5% mai mult cuplu sub 5000rpm, nu stiu daca merita desfacut motorul pentru asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 (editat) Parca asa imi aduc si eu aminte: 5% in low (axe DL in motor SV) si 5% in mid si high (axe SV in motor de DL). Ceea ce ma duce cu gandul ca parca dl. Ivanp, are de fapt DL, deci ar fi trebuit sa intreb de "axe de SV in DL?" (PS: 5% sau 5cp, ceva de genu') Editat Decembrie 3, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 pui axe de DL? nu. axe de sv gen 2. cele de admisie. si cele de admisie vechi puse pe evacuare. dupa ce finalizez de reglat jocul - o sa incerc sa gasesc un dyno pt masurari. numai bine, paul » Post actualizat in 03 Dec 2014 13:06 mai jos masuratori de pe un SV gen 1 pe care s-au pus axe de gen2: stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 10, 2014 Share Postat Decembrie 10, 2014 (editat) gata? toata lumea s-a retras la gura sobei si baga ler pe paine? December rain-cu luminitze Editat Decembrie 10, 2014 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariuspmg Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Salut, Gasesc pe cineva care sa-si doreasca aceasta toba finala? Eu as prefera una stock. Doresc sa schimb si deflectorul Puig cu unul touring. Ma intereseaza un schimb avantajos pentru ambele parti. Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 Sal,dupa cum ti-am zis in privat mi-ar placea si pretul ii ok dar uite saraca ii pe masa de operatie si nu stiu cum rez evacuarea inca pai unde mai e sv? vad ca ai trecut serios la treaba. spor. de abia astept sa o vad gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 (editat) Sal,acum sint la munca si moto ii la caldurica (masa de operatii ) la coc motors pina in aprilie cind vin acasa sper ca o sa facem o tura impreuna,nu? Editat Decembrie 19, 2014 de romyc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 19, 2014 Share Postat Decembrie 19, 2014 neaparat cind e gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Salutari la toti. Sunt un viitor posesor de frumusete pe 2 roti. As dori totusi un pic de ajutor... Am de ales intre Suzuki sv650N cu vreo 56000km sau un Kawasaki ER6-N tot cu vreo 56000km. Kawasaki e mai scump cu vreo 2500 ron. Intrebarea mea e care ar merita mai bine? Am citit diferite forumuri straine in care se scrie ca Suzuki desi e mai vechi e mai buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Din ce an e Svu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Nu stiu sigur, dar e ori din 1999 ori din 2000. Kawasaki e din 2006. Suzuki-ul e inscris, Kawasaki nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Alege Kawasaki. Datorita anului exista posibilitatea ca Eru sa aiba km mai apropiati de realitate. Sv-ul sigur,nu. In plus eru e pe injectie si asta inseamna un consum mai bun. Sa nu mai zic ca la revanzare iti va fi mai usor sa o dai,fata de sv care are o varsta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Avand in vedere ca-s vreo 500 euro diferenta inseamna ca er-ul e pana in 2000e, sigur nu e teapa aia ce a mai aparut pe aici revopsita si cu mai putin kilometri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Decembrie 29, 2014 Share Postat Decembrie 29, 2014 Acel Suzuki are ceva toba custom cu care tipul mai facea prostii pe la intalnirile moto In rest stiu ca e intretinuta. Kawasaki-ul e 8500 ron si e adusa din Italia.Suzuki e 1400 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Salut si la multi ani! Tot am auzit mitul legat de mersul pe ploaie, patrunderea apei la bujia cilindrului din fata si de aici probleme. Dar ... nu am inteles cum procedez in caz de. Asadar, sa zicem ca ma prinde vreodata ploaia si incepe sa-mi faca probleme, iar pana acasa mai am ceva distanta pana ajung. Cum procedez ? Voi ati patit vreodata treaba asta ? Sau trebuie sa ploua serios ca sa ajunga apa acolo ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Eu nu am pățit-o deși am mers pe o ploaie torențială de nu vedeam nimic și a fost ok. Sunt pe aici colegi care au pățit-o. Cred ca mare lucru nu ai ce face pe loc, poate dacă ajungi într-un garaj sau ceva sa usuci bujia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 2, 2015 Share Postat Ianuarie 2, 2015 Asta cu bujia e in cazul SV-ului... nu? M-ar interesa daca un motor pe injectie e mai fiabil ca unul pe carburatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.