Cap0ne Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 Da, trebuie schimbat lantul pt 16/42. Daca ai tobele stock, nu prea merita PC. Daca ai aftermarketuri atunci da, face o diferenta (in functie de cum il reglezi). Te cam scapa fix de zonele alea "flat" de care ziceai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 11, 2014 Share Postat Noiembrie 11, 2014 Salut, Are cineva de vanzare lampa pt numar originala a primei generatii de SV? Multumesc. » Post actualizat in 11 Nov 2014 14:27Adica asta caut: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 salut. care sunt dimensiunile axului de la roata spate la un sv din 99? nu mai stiu ce chei imi trebuie. 19 si 21? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiandrei Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Salut, imi vand motorul. Daca intereseaza pe cineva. /index.php?/topic/720387-vand-suzuki-sv-650-n-2003/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 (editat) Salut,Vand urmatoareleFurca,juguri, discuri,etrieri,aripa,janta(Furca completa)Furca este pe un Suzuki sv 650s 1999, nu a suferit nici un accident,este in perfecta stare de functionare.Pret 280 euro.Amortizor spate( pentru el nu am poze deocamdata,dar este cel stoc). Amortizorul este montat tot pe SV 650s 1999Pret 180 lei.Telefon: 0723031755 Cosmin Oras: BucurestiIi rog pe cei care nu sunt interesati sa nu polueze anuntul cu comentarii inutile,NU FAC SCHIMBURI Editat Noiembrie 17, 2014 de SheriffC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 (editat) Incepe sa devina frustrant sa deschizi topicul crezand ca cineva are nevoie de un sfat sau vrei sa vezi ce si-a mai facut lumea la mobra si nu gasesti defapt decat zeci de postari cu vanzari... Exista sectiuni specializate pentru vanzare si se gasesc -> aici <-. Editat Noiembrie 17, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Salut am o nelamurire. Recent am luat o baterie noua la SV ( cea veche era dusa si nu ma mai ajuta sa pornesc la rece). Am incarcat-o si sambata seara pe la 7 am plecat in oras cu motorul. Mi-a pornit fara probleme. Apoi pornit iar la rece pe la 2 noaptea, iar fara probleme. Am ajuns la alta locatie iar cand sa o iau spre casa la 6 dimineata, surpriza .... Apas butonul de starter si nici un sunet. Nu actiona deloc demarorul. Am incercat si in neutru si in treapta, cric ridicat. Cand apas pe buton luminile din bord nu pierd deloc intensitate, farul se aprinde, deci nu e de la baterie. Am pornit-o impinsa si am ajuns acasa. A doua zi duminica, fratimiu a pornit-o la prima cheie, a luat-o. O lasa sa mearga vrun minut doua apoi imi preda cheile. Plec cu ea dupa 15 minute, o ia din prima si la mine. Dupa 4-5 km opresc putin la o benzinarie si surpriza cand sa o pornesc iar nu mai vrea. Sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Salut.Releul de pornire ar putea fi.si eu am avut aceeasi problema.dar la mine bateria era pe duca.s a remediat cand am schimbat bateria. La fel pateam.pornea ok acum iar la 2 ore sa zic,opream 1 ora si nu o mai lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 (editat) Depinde, poti incerca cu o surubelnita sa faci un strap intre capetele releului de pornire, cand ai problema asta. Neaparat mobra pe liber! Fiind V, poate s-or fi slabit piulitele de pe releu de la vibratii, eu am patit-o pe pegaso. Daca nu, o fi electromotorul. Uita-te de si de sigurante sa nu fie vreuna iesita sau soclul oxidat... Sau nu in ultimul rand, botonul de start! Editat Noiembrie 17, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 verifica switchul ambreiajului, si pentru a scapa de batai de cap anuleaza-l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Noiembrie 17, 2014 Share Postat Noiembrie 17, 2014 Ms o sa incerc maine » Post actualizat in 18 Nov 2014 09:48Gata sunt la ea. Am testat releul de pornire la alta baterie afara. Face clickul specific. Bateria de pe motor are 13.02 V. Deci releul ala si bateria nu e. Nu stiu daca e de la switchul de ambreiaj ca e pe neutru si daca era de la ala trebuia sa o ia. Ceva face ca releul de pornire sa nu declanseze» Post actualizat in 18 Nov 2014 10:45Problema, switchul de ambreiaj nu mai facea contact, o sa fie nevoie de altul nou. Acum firele sunt legate pe direct si o ia din prima. Ciudat , credeam ca daca e in neutru trebuie sa porneasca si fara ambreiajul apasat. In fine. Ms baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Ciudat , credeam ca daca e in neutru trebuie sa porneasca si fara ambreiajul apasat. Alte motociclete, cu siguranta. SV-ul, nu. Nu am inteles chestia asta, de ce e musai sa ai tras ambreiajul chiar daca esti pe N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 told you Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Problema, switchul de ambreiaj nu mai facea contact, o sa fie nevoie de altul nou. Acum firele sunt legate pe direct si o ia din prima. Ciudat , credeam ca daca e in neutru trebuie sa porneasca si fara ambreiajul apasat. In fine. Ms baieti Pana sa iei altul nou, ia-l pe cel vechi si curata-l, s-ar putea sa fie imbacsit cu ce s-a tot uns maneta de ambreiaj de-a lungul timpului (ulei, vaselina etc). Daca-l cureti si tot nu merge de-abia atunci te poti indrepta catre unul nou care din cate stiu eu costa cam 40 RON. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) Vrea cineva un filtru aer sport K&N la 150 lei...tine o vesnicie,doar trebuie curatata PM Editat Noiembrie 18, 2014 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 Vrea cineva un filtru aer sport K&N la 150 lei...tine o vesnicie,doar trebuie curatata PM La banii astia presupun ca-i nou..... Si stai relax, ca filtrele astea 'sport' cum le ziceti voi,nu-s facute chiar sa tina o vesnicie. Mergand pe acelasi tipar,multi cred ca si semering-urile la furca tin o vesnicie......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 La banii astia presupun ca-i nou..... Si stai relax, ca filtrele astea 'sport' cum le ziceti voi,nu-s facute chiar sa tina o vesnicie. Mergand pe acelasi tipar,multi cred ca si semering-urile la furca tin o vesnicie......... asta e nou..300lei+transport: http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=SU-6599 » Post actualizat in 18 Nov 2014 19:41 La banii astia presupun ca-i nou..... Si stai relax, ca filtrele astea 'sport' cum le ziceti voi,nu-s facute chiar sa tina o vesnicie. Mergand pe acelasi tipar,multi cred ca si semering-urile la furca tin o vesnicie......... semeringurile sunt consumabile...nu vad legatura intre un filtru de aer (ce sa spala si gata) si un semering care se uzeaza cu timpul si nu ai ce i face??! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) La banii astia presupun ca-i nou..... Si stai relax, ca filtrele astea 'sport' cum le ziceti voi,nu-s facute chiar sa tina o vesnicie. Mergand pe acelasi tipar,multi cred ca si semering-urile la furca tin o vesnicie......... semeringurile sunt consumabile...nu vad legatura intre un filtru de aer (ce sa spala si gata) si un semering care se uzeaza cu timpul si nu ai ce i face??! se zice "simering"....dar ce conteaza in Romania merge orice... noi nu ne opintim de amanunte de-astea nesemnificative! Nu-i asa?? P.S. Alb sau negru....tot aia, oricum rezulta gri...numai meseriasi p-aci!?!?LOL! P.P.S. Daca vroiati sa inovati, zic, puneati si voi un emoticon nou care ilustreze un "SEMERING", vorba-aia, zic si YO! L.E. Uite ce gasesc pe dexonline: semering, semeringuri s. n. anus. Sursa: Argou (2007) | Adăugată de blaurb | Semnalează o greșeală | Permalink Editat Noiembrie 18, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 asta e nou..300lei+transport: http://www.knfilters.com/search/product.aspx?prod=SU-6599 » Post actualizat in 18 Nov 2014 19:41 semeringurile sunt consumabile...nu vad legatura intre un filtru de aer (ce sa spala si gata) si un semering care se uzeaza cu timpul si nu ai ce i face??! Legatura e ca probabil nu ai vazut la viata ta suficient de multe filtre ''sport'' uzate » Post actualizat in 18 Nov 2014 19:56 se zice "simering"....dar ce conteaza in Romania merge orice... noi nu ne opintim de amanunte de-astea nesemnificative! Nu-i asa?? P.S. Alb sau negru....tot aia oricum rezulta gri...numai meseriasi p-aci!?!?LOL! P.P.S. Daca vroiati sa inovati puneati si voi un emoticon nou care ilustreze un "SEMERING" vorba-aia, zic! imi place ca tu o dai in latura semantica a problemei, ignorand cu totul aspectul tehnic discutat aici Trebuia sa o dam in englezisme (gasket,seal, etc) ca sa fii satisfacut? Culmea, nu te-am vazut nicaieri sa-i corectezi pe baietii care folosesc preponderent cuvantul ''voblaj'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) Legatura e ca probabil nu ai vazut la viata ta suficient de multe filtre ''sport'' uzate » Post actualizat in 18 Nov 2014 19:56 imi place ca tu o dai in latura semantica a problemei, ignorand cu totul aspectul tehnic discutat aici Trebuia sa o dam in englezisme (gasket,seal, etc) ca sa fii satisfacut? Culmea, nu te-am vazut nicaieri sa-i corectezi pe baietii care folosesc preponderent cuvantul ''voblaj'' TU pt. mine esti cantitate neglijabila! L.E. Daca recunosteai ca ai gresit poate, repet, poate insemnai ceva. Editat Noiembrie 18, 2014 de unycorn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 TU pt. mine esti cantitate neglijabila! L.E. Daca recunosteai ca ai gresit poate, repet, poate insemnai ceva. De ce as recunoaste ceva ce era deja evident? Pentru a-ti da tie satisfactie? Te ridica ,in vreun fel, scuzele mele,la un anumit nivel? Probabil nu mi-am cerut scuze pentru ca ai dat cu mucii in fasole, intr-un schimb de replici in care se discuta altceva. E ok sa incetam aici off topicul,nu de alta, dar vine vreun fript acusi si ma acuza TOT pe mine ca fac offtopic...pt ca ti-am raspuns tie la offtopic. PS: Dandu-mi quote imi demonstrezi EXACT cat de neglijabila sunt (ca si cantitate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 (editat) Asa,hai ca am desfacut punga de popcorn Editat Noiembrie 18, 2014 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 baietii, cred ca e pe undeva un thred de offtopic - aici pana una alta s-a discutat pana acum de SVuri si nu de arta pornatiei cheii in butuc... revenind la problema colegului de mai sus cu contactul din ambreiaj - lasa-l pe direct e cel mai simplu - si eu, ca multi altii, m-am lovit de ea aproape imediat dupa ce mi-am luat SVul, am incercat de toate - desfacut si dezmembrat switchu, etc. degeaba - poate daca-l schimbi, dar probabil dupa un timp la fel va face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unycorn Postat Noiembrie 18, 2014 Share Postat Noiembrie 18, 2014 La mine dupa 3 ani de la curatare inca functioneaza OK! A lega pe direct nu e o solutie...poate una neaosa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nubyan Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 Am in vedere sa ii dau o nota mai personala motocicletei Pana la primavara vreau sa ii schimb farul cu altul si o masca custom. Farul cel nou abia mi-a sosit. 2 becuri H3 X 55w, unul faza lunga altul faza scurta. Geamul nu e plastic ci sticla. Ce vreau sa obtin e sa pot sa reusesc sa aprind ambii "ochi". Banuiesc cu astea 2 de 55W, se va emite multa caldura si ar solicita sistemul electric. Asta e farul. Vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.