foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Cum zice vlad mai sus, e o bataie exact in zona ambreiajul si se aude/simte la turatiile spuse de el. Alt mod prin care o poti auzi, dupa ce se incalzeste mobra, pe loc, pe N, tragi de ambreiaj si se face liniste...asa mi-am dat eu seama ca bate a ta mai vazusem doua SV-uri inainte sa o vad pe ta si unul nu batea mai deloc dar avea alta buba, si la celalalt batea mai putin ca la ta Eu ti-am zis atunci (ne-am vazut in benzinaria aia, intr-o seara) ca am impresia ca bate cam tare si mai aveam o probelma ca unul dintre discurile fata avea joc considerabil mai mare ca celalalt in bucse, era mai "flotant" ca celalalt Cand am incercat sa negociez pretul in prisma astora doua (aveam de gand sa schimb oala daca o luam) s-a anulat si tranzactia dintre noi pt ca nu negociai pretul. am inteles, acum imi amintesc. ce mai, mecanic era vraiste norocul de mecanicul ce se ocupa de ea ca n-a vrut sa o dea dauna totala oricat am incercat eu . asa ca am schimbat doar un segment care avea un tacanit pe la 14.000 rpm. restul pe garantie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 (editat) am inteles, acum imi amintesc. ce mai, mecanic era vraiste norocul de mecanicul ce se ocupa de ea ca n-a vrut sa o dea dauna totala oricat am incercat eu . asa ca am schimbat doar un segment care avea un tacanit pe la 14.000 rpm. restul pe garantie Ai intrebat, am raspuns! Nu te mai basica N-am zis ca mecanic era vraiste, ci ca ii batea cam tare oala de ambreiaj (comparat cu alte SV1000 vazute, deci, se cerea inlocuita in viitorul nu f indeparat), unul dintre discuri se misca prea mult in bucse comparat cu celalalt si mai era ceva...o carpeala/manjeala cu poxilina/pasta de etansare pe la tobe/galerii pt ca "N-am vrut/n-am avut timp sa-mi bat capul cu tobele si am etansat asa, cel putin temporar" .oO(ding!) Astea erau chestiile care nu mi-au convenit MIE, ca cumparator ce dadeam BANI pe un bun, nu-l luam degaba! si cum banii nu cresc in pomi... Mobra era prezentata ca impecabila iar reactia ta cand am zis de problemele astea + mistoul asta "fin" si atitudinea ta zeflemista + complexele de superiotitate => alte motive pt care nu s-a finalizat tranzactia (desi crede-ma, eram f interesat de mobra, venisem cu toti banii ceruti gata sa mergem sa facem actele, daca-ti aduci bine aminte).... Mai bine ca nu s-a finalizat...ca plecam pe ea si poate-mi pocnea cutia in drum spre casa.... Editat Iunie 30, 2015 de MotoRocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Ai intrebat, am raspuns! Nu te mai basica Mai bine ca nu s-a finalizat...ca plecam pe ea si poate-mi pocnea cutia in drum spre casa.... nu ma ( mai ) basic. am facut o anterior cand am vazut cu cine am de-a face dar era inutil. stii cum ii aia ? frumusetea e in ochiul privitorului fain ii ca nimeni n-a postat nimic pe topic la vremea aia si acum, " dupa razboi", multi viteji se arata .si toti povestesc, mai ceva ca-n politica. daca raspundeam la fiecare cu ce am auzit isi pierdea domnul Bean painea. dar mai bine asa, sa ramanem filozofi si sa tacem mersi inca odata si sa fie cu bafta in toate. ca gluma, ma gandesc ca daca aveai tu probleme cu cutia venea DNA ul la usa . era o vorba in popor, cu cine rade si cine se supara. ma refer in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 stii cum ii aia ? frumusetea e in ochiul privitorului . nu frumusetea era problema mea cu SV-ul tau! am facut o anterior cand am vazut cu cine am de-a face dar era inutil.. mai pe sleau si fara atata poezie nu se poate? fain ii ca nimeni n-a postat nimic pe topic la vremea aia si acum, " dupa razboi", multi viteji se arata .si toti povestesc, mai ceva ca-n politica. daca raspundeam la fiecare cu ce am auzit isi pierdea domnul Bean painea. dar mai bine asa, sa ramanem filozofi si sa tacem . si ai fi preferat sa vin pe topic sa zic ca mobrei tale ii bate cam tare oala ambreiajului, ii joaca multicel un disc si e data cu poxipol la imbinarile dintre galerii? cand tu deja ma luasei la misto de cand ti-am zis asta live cand am vazut-o? poate ca era mai bine, dar nu-mi place sa ma bag in troaca...riscam sa fiu luat la mistouri poetice "fine" si blagoslovit de prietenii care laudau mobra in principiu asteptam sa vad un reply pe topicul ala cu "I-am schimbat si oala de ambreiaj, ca batea", dar n-a venit! asa ca na si cine am vazut ca era interesat, a aflat despre ce vazusem eu...stai linistit, cum crezi ca a aparut postul ala cu "poate ca are un tacanit ciudat la motor" al lui Vanquisher, dar ghici ce! postul ala a disparut de pe topic raspunsul tau? are si un tacanit la ghidon. ca idee, vorbesti din experienta ta cu SV-urile in general ? Mi-era dor de comentarii d'astea. Hai, mai zi, mama omida, ceva ? Ma gandeam ca dupa faza patita de cumparator o sa mai dispara din atitudinea asta a ta si ca esti om ok, dar continui cu mistouri cand nu e cazul d-aia am si intrebat: chiar te intereseaza sau faci misto? ca fapt divers, in timp ce vedeam SV-ul tau am sunat mecanicul si cam asta a fost discutia: - Salut, ii cam bate oala de ambreiaj, discurile bla bla bla - Cat de tare ii bate? - Considerabil mai tare fata de ala pe care l-am vazut eu impreuna - Ok, o sa trebuiasca schimbata in curand, e cam 200-300 euro noua...incearca s-o scazi din pret - Si daca o iau asa cat mai tine? (era toamna, vroiam sa prind mai mult din sezon) - N-am de unde sa stiu, dar daca e sa crape, iti fwte ambreiajul si poate sa-ti buleasca si cutia sau chiar tot motorul, .... .... mecanicul asta e unul dintre cei mai priceputi la V-urile de la Suzuki, se pare ca stie treaba Două pinioane cu dintii rupti si axul ce duce la ambreiaj îndoit... Doar piesele astea costa 2000 ron. Am găsit cutie second hand din italia la 180€. spune-i omului sa schimbe si oala de ambreiaj, daca nu cumva e si aia damaged si o schimba oricum. Serios nici nu aduceam vorba despre chestiile astea daca nu ma deranja atitudinea ta din ultimele pagini de aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 si ai fi preferat sa vin pe topic sa zic ca mobrei tale ii bate cam tare oala ambreiajului, ii joaca multicel un disc si e data cu poxipol la imbinarile dintre galerii? cand tu deja ma luasei la misto de cand ti-am zis asta live cand am vazut-o? Realizezi ca tu cereai 1800 pe un cb din 99 nu? Si asta pe SV-ul ala 2100, cu tot cu 'problemele' ei 'serioase'? Eu sunt in stare sa pun pariu ca ce a patit mobra aia e din cauza utilizarii incorecte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 ce relevanta are pretul CB-ul in discutia asta? iti dau PM cu cateva date despre CB, sa nu poluam topicul baietilor PS: 2100 euro + 500 Lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Cam greu ca aripa ... Aveti idee daca se potriveste de la un alt model de Suzuki ? Buba nu este exagerata, aproape ca nu se observa, dar ma deranjeaza ideea in sine si as vrea sa o schimb. Caut o aripa fata de SV prima generatie. Am gasit una singura pe internet dar nu e in starea cea mai buna, iar pretul e piperat pentru cum arata. Vreo idee ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 e posibil sa mearga aia de bandit, vb si tu cu un banditos sa o masori/probezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Iulie 6, 2015 Share Postat Iulie 6, 2015 Salutare, Daca este cineva interesat de sv 1000 naked poate gasi mai multe detalii aici /index.php?/topic/729010-suzuki-sv-1000-naked-2003/?p=4012225 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 salut, daca vrea cineva sa treaca pe evacuare stock la sv 650 2003 o ofer pe a mea in stare perfecta + diferenta in schimbul unei evacuari aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 9, 2015 Share Postat Iulie 9, 2015 Ultima tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 de ce ultima tura? l'ai dat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Dap, vroiam sa-l transform in naked dar imi era groaza de munca si investitie. In plus, parca incepuse sa ma enerveze frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Dap, vroiam sa-l transform in naked dar imi era groaza de munca si investitie. In plus, parca incepuse sa ma enerveze frana de motor. la SV? era floare la ureche! eu vreau sa dezbrac VTR-ul in primavara, sa vezi acolo, ca nu are fratior naked ca SV-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salut. Cred ca aseara mi-a intrat apa la cilindrul din fata. A fost furtuna puternica cu ploaie si am lasat-o afara, fara nimic pe ea. Astazi dimineata am plecat la servici si a facut cateva figuri pe drum. M-am gandit ca o sa-si revina in cursul zilei. La intoarcere acasa, surpriza, si mai multe figuri. Se comporta in felul urmator, in zona 4k - 5.5k RPM isi schimba sunetul si uneori da rateuri continuu si trage foarte prost. Daca o accelerez putin, trece de acea zona si trage normal. Asta nu se intampla tot timpul. I-am dat pana in limitare de cateva ori si nu a facut figuri. Am mers putin mai tare in ideea sa se incinga motorul. Am scos fisele de la bujii cand am ajuns acasa. Sper sa se evapore apa, daca exista pe undeva si sa nu fie nevoie de alte interventii. De obicei cum se procedeaza cand se intampla asta ? Ce interventie necesita ? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Tocmai ai făcut cunoștință cu SV 325 Cand scoti fisele de la bujii curatale bine si introdu in pipa de la bujie niste vaselina siliconica asa scapi ieftin si fara alte modificări. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 la SV? era floare la ureche! eu vreau sa dezbrac VTR-ul in primavara, sa vezi acolo, ca nu are fratior naked ca SV-ul Nu vroiam sa renunt la conductele metalice de frana si nici sa dau bani pe altele cand erau deja acolo + multe altele. Mi-e ciuda ca a venit cumparatorul la o saptamana si 200km dupa ce i-am rezolvat oala de ambreiaj, pompa de apa si ii cumparasem ulei si filtre noi, la vreo 500km de cand i-am refacut furca si la vreo 1000 de cand i-am luat anvelope noi, as putea zice ca ultimii 1000km m-au costat vreo 600euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 sa nu-tie fie ciuda, roata se invarte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 (editat) Salut. Revin. Problemele continua. Tind sa cred ca nu are nici o legatura apa la cilindrul din fata, cu toate ca simptomele sunt perfecte. Am facut 100 de km de atunci si se comporta la fel. Cata apa sa aiba ca sa nu se evapore in 100 de km, in conditiile in care motorul ajunge de 2 ori pe zi la temperatura optima de functionare (si chiar putin mai mult, pentru ca asa intentionez eu). Nu stiu despre ce poate fi vorba si nu stiu de unde sa incep. Pierde foarte mult din putere intre 3500 si 5000 RPM si isi schimba sunetul. Zilele trecute facea asa doar in treptele inferioare (1 si 2), astazi am observat ca face si in a 4-a si a 5-a. Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui. Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ? M-am uitat la fisele bujiilor, par in regula (nu sunt crapate, coapte). O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta. Ar putea exista posibilitatea sa am apa in benzina ? Dar iarasi nu vad logica, ar trebui sa mearga urat tot timpul. O problema electrica ar putea fi ? Nu stiu, sa fi intrat apa pe la vreo mufa sau releu atunci cand a stat in furtuna si sa afecteze mersul ... Nu am nici o idee, de aceea ma gandesc la mai multe variante. Salut. Cred ca aseara mi-a intrat apa la cilindrul din fata. A fost furtuna puternica cu ploaie si am lasat-o afara, fara nimic pe ea. Astazi dimineata am plecat la servici si a facut cateva figuri pe drum. M-am gandit ca o sa-si revina in cursul zilei. La intoarcere acasa, surpriza, si mai multe figuri. Se comporta in felul urmator, in zona 4k - 5.5k RPM isi schimba sunetul si uneori da rateuri continuu si trage foarte prost. Daca o accelerez putin, trece de acea zona si trage normal. Asta nu se intampla tot timpul. I-am dat pana in limitare de cateva ori si nu a facut figuri. Am mers putin mai tare in ideea sa se incinga motorul. Am scos fisele de la bujii cand am ajuns acasa. Sper sa se evapore apa, daca exista pe undeva si sa nu fie nevoie de alte interventii. De obicei cum se procedeaza cand se intampla asta ? Ce interventie necesita ? Mersi. Editat Iulie 12, 2015 de Radu H. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Este clar ca un cilindru nu functioneaza cum ar trebui. Intrebarea este "de ce doar plaja aceea de turatii ?" De ce nu face la fel tot timpul si de ce cand trec de 5000 RPM trage la fel ca inainte, pana in limitare ? carburiciul: ori benzina dubioasa in el, ori vreo chestie in benzil. O sa schimb saptamana viitoare si bujiile sa vad cum se comporta. Ai scos bujiile? Cum arata? In general nu fac probleme decat dupa multi km, iar fostul proprietar (kevin, parca de la el o ai nu? sau de la yoyo?) oricare ar fi fost el dintre cei 2, ma indoiesc ca nu le-au schimbat si tu nu cred ca ai asa multi km... Chestia cu apa se poate intampla. Eu am patit-o la un auto, fisa nu ii dadea voie sa se evapore si intr-un final am scos-o cu servetele + o andrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Eu mizez pe bujii. Mie nu mi-au făcut probleme și nu le-am schimbat deci au ceva km. Cu alea trebuie să începi zic eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Eu am schimbat bujiile. Faza e ca apa aia nu se evapora doar incalzind motorul si sperand sa se rezolve, asa am crezut si eu, dar degeaba. Trebuie scoasa bujia si uscat cateva minute cu foenul locasul ala, nu e mare scofala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Bun. Am sa fac si asta maine, inainte de a merge la servici. Spre rusinea mea, nu am cheie de bujie. De fapt am (de masina), dar nu stiu daca se potriveste la motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 (editat) Faza e ca apa aia nu se evapora doar incalzind motorul si sperand sa se rezolve Exact. Fisele au niste capisoane care cica nu lasa apa sa intre, dar mai scapa pe langa ele. De intrat intra, dar de iesit nu prea De asta ziceam si eu de rezolvarea cu andrea+servetele. De cand umblu pe aici pe forum, iar mi se face dor de motociclit si ma gandeam la un sv k1, dar din pacate sunt cam pe picior de plecare... de fapt am (de masina), dar nu stiu daca se potriveste la motocicleta. Daca nu ma insel, la SV ai nevoie de cheie de 16, tubulara lunga. Editat Iulie 12, 2015 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.