thesaw Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Sunt din Slobozia. O sa verific contactul, dar are legatura si cu taiatul motorului in mers? Eu ma gandeam ca doar la pornire isi face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Toba sport pt generatia 2 http://olx.ro/oferta/toba-evacuare-carbon-gpr-ID4nehi.html#75e8206ebf accepti schimb cu o toba oem in stare perfecta plus diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut,cat consuma sv-urile voastre de 650?Eu cu 10 litri am mers 150 de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 (editat) in Bucuresti mers cam agresiv, 7% in cap L.E. finala Leovince L, filtru aer sport Editat August 4, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Tata are v-strom si de 4.5% nu trece cu 2 persoane si bagaje mers mixt.Eu nici nu merg foarte des prin oras dar merg mai agresiv din cand in cand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salut,cat consuma sv-urile voastre de 650?Eu cu 10 litri am mers 150 de km Cel mai mult am scos 7%, dar intr-un stil de mers iresponsabil as putea spune. Cel mai putin am scos 4,6% in afara localitatii, mare parte mers cu a 5-a si a 6-a fara sa depasesc 5k RPM. Un consum mediu ar fi de 5,2 - 5,4%. Cel putin atat am scos la ultimele sondaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 ce ati mai facut pe la motoretele voastre? eu am reusit sa sparg parbrizul double bubble de care eram foarte mandru dupa ce am culcat mobra pe un semn rutier in parcare In rest am un surub buclucas de langa stopuri pe care il tot pierd.. cred ca o sa il schimb cu ceva cu piulita autoblocanta cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 baga gaz, Winter is coming.. si stii ce se intampla dupa sf Marie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SheriffC Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 a facut cineva la sv asa ceva? https://www.retrofitlab.com/kawasaki-z1000-z750-mh1.html lupe pe ambele faruri bixenon, profi, nu tiganeala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Salut. Vin cu un soi de problema pe care nu prea o pricep (cel putin nu are logica). Am cazut acum scurt timp cu SV-ul. Ceva minor, cazatura pe la 20 km/h. Polizat carena dreapta si rupt scarita pilot. In urma incidentului, furtunul cu lichid de racire, care duce de la motor la radiator, este foarte tare, se acumuleaza presiune prea mare in el, ceea ce nu se intampla inainte sa cad. Practic daca apesi pe el cu mana, nu-l poti strange / sugruma, inainte puteam sa fac asta. Mai departe, pe partea stanga a motocicletei, intre cilindri, este o chestie care spre rusinea mea nu stiu cum se numeste (nici nu am studiat manualul ce e drept) pe la care picura foarte putin lichid de racire. Asta se intampla tot de cand am cazut. Inainte nu era vorba despre asa ceva. Nu stiu exact pe unde curge, dar se prelinge exact pe unde am incercuit in poza. Si de acolo se scurge pe motor in jos : Are cineva vreo idee care ar fi legatura intre problema mea si cazatura ? Sau poate e doar pura co.incidenta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 Piesa centrala dintre cele 2 pistoane este locasul termostatului. Nu-i exclus ca in urma impactului suferit sa-l fi avariat si sa nu mai deschida circuitul apei corespunzator si de aici sa ai cresterea presiunii in instalatie... my 2 cents. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Hai sa o luam logic. Furtunele sunt la fel de tari pe amebele parti? Dar temperatura lor? Sunt la fel de fierbinti? Daca sunt la fel de tari, nu prea pot sa-mi dau seama pentru ca pe partea stanga nu pot baga mana sa prind si sa strang de furtun. Cat am reusit eu, da pare la fel de tare. Despre temperatura, este la fel, iar radiatorul este la fel de fierbinte pe toata suprafata. Acum sa nu va ganditi ca furtunele se fac tari ca piatra, insa totusi nu e in regula. Si mai ales nu e in regula ca imi picura antigel pe acolo. Nu era vorba despre asa ceva pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 se incinge mai repede/mai tare? pleaca ventilatorul? daca da...mai des? daca nu ma insel pompa de apa e pe dreapta...sa nu mearga cu intreruperi sau ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 furtunul ala se intareste oricum, te asigur. vezi sa nu fie paranoia... strange si tu colierul pe unde curge si stai cu ochii pe temperatura 2-3 zile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 la mine in bucuresti ajung rapid la 100 C, nu stiu daca e normal sau nu, in rest in afara 75-80-90 C , depinde de viteza de rulare. am citit tot aici pe topicul asta cum alti colegi nu au atins 100C...... nuj daca e chiar adevarat mai ales in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salut,Am nevoie de puțin ajutor din partea voastră.- motocicletă: SV650S, an 2003, +/- 42.000km- problemă: când se încinge (80+ grade la apă), turația scade treptat și la un moment dat moare; după repornire, merge OK (cel puțin o perioadă).Suzi (care e în concediu până pe 20) spune că ar fi de la bujii sau injectoare. Dacă ar fi bujiile, nu ar trebui să existe probleme în primul rând la pornire, la rece? Ce părere aveți? V-ați confruntat cu așa ceva?Iar dacă sunt într-adevăr bujiile, voi ce folosiți/recomandați (marcă + model)?Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Incearca cu un CDI de imprumut sa vezi daca mai face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 la mine nu porneste electro-ventilatorul nici la 204-105 grade. cred ca i de vina termocupla /...... urmeaza sa o testez cumva si sa verific si ventilatorul....... se poate repara termocupla , noua am vazut ca este 150-200 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 La mine porneste termocupla pe la 102 grade.daca scade la 100 se opreste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 avea contactele oxidate. sa vad acum ce se intampla , am pus in scurt mufa de la termocupla si a mers ventilatorul... sper sa fie doar contactele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Incearca cu un CDI de imprumut sa vezi daca mai face Bujiile au fost schimbate. În afara faptului că erau de mărci diferite, cea la de cilindrul superior era oxidată în partea mediană (filet). Știam că infiltrări de apă existau pe SV la fișa cilindrului din față, nu și la cel superior... În fine, problema s-a rezolvat în mare parte, motocicleta merge în regim normal. A mai rămas un detaliu mai mult deranjant decât problematic: cu accelerația trasă foarte, foarte puțin, turația scade și devine din ce în ce mai inconstantă până în punctul în care motorul moare. Probabil e o problemă de reglaj la TPS. Va ajunge la Suzi când se întoarce din concediu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 18, 2015 Share Postat August 18, 2015 bujii, injectoare, fise bujii, bobine de inductie. Ia-o si tu in ordinea preturilor. Problema descrisa cu turatia e putin aiurea si se poate sa fie de la bobine, care sunt destul de scumpe. Merge un reglaj TPS oricand, dar nu m'as baza pe asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Salut. De la ce mai exact sunt cele doua fire rosu si verde care sunt anulate din mufa ? Are legatura cumva cu limitarea din fabrica ? Se afla pe partea stanga, in dreptul carburatoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Da da. E limitarea de care se vorbește aici http://www.sv650.org/ig_retard/ignition_mod.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SolaleaC Postat August 22, 2015 Share Postat August 22, 2015 Salut cand este contactul pus sau este motocicleta pornita imi arata astea 3 liniute.Este sonda de temperatura defecta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.