Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului

 

Avantaje:

Aderenta si probabil franare mai buna(pata de contact pe asfalt mai mare)

Anvelopele de 180 sunt mult mai usor de gasit pe piata(noi si SH)

 

Dezavantaje:

Nu e chiar legal, motocicleta ta are trecut in carte 160 pe spate, deci la RAR nu treci daca te duci sa ii faci omologare sau ITP.

Vei modifica felul in care se comporta motoreta pe curbe, nu stiu sigur, dar cred ca o vei apleca mai greu.

Anvelopa mai lata cu pata de contact mai mare inseamna o forta mai mare necesara pentru a pune in miscare si a mentine in miscare roata spate -> creste consumul, pierzi ceva din puterea motorului.

 

Exista un motiv pentru care Suzuki a lasat anvelope de 160 pe spate pentru SV-ul de 650.

 

Sfatul meu e sa ii lasi pe spate o anvelopa de 160. Daca vrei mobra cu anvelopa de 180, cumpara-ti alta mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pata de contact e aceasi, doar daca e patrat cauciucul e mai mare.

» Post actualizat in 15 Sep 2015 03:55

Un preț și poze ptr evacuare? Ms

Nu ajung saptama asta la garaj.

 

O sa revin cu poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam cat costa O VOSIRE LA SV GEN 2. de referat in Bucuresti.???

Daca ai vrut sa zici VOPSIRE eu am dat 1000 ron dar acum 2 ani. Acum...nu stiu, am facut-o la Activ Auto . Baietii au facut treaba excelenta, nu am ce sa reprosez!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi?

 

E V2 si are cuplu :)

 

E normal, bucura te de ea asa cum e si tureaza o peste 4000 de ture in treptele joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta credeam si eu,este prima motocicleta si inca nu m-am obisnuit cu ea. Inca o intrebare,la relanti cand este deja calda fara faruri aprinse,sta la 1400 ture si in 2-3 secunde scade la 1000 dupa iar revine la 1300-1400,sa fie de la bujii sau de la aprindere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai e forumul asta ce era odata.. nimeni nu explica, nimeni nu face search inainte sa posteze.. iar grupul de SV-owneri nu e foarte inclinat spre mecanica(deh, motor fiabil)

 

bujii, fise, pompa de benzina cu mizerii, sincronizare carburatie, bobine de inductie

Editat de hardKnot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele :P

 

Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua.

 

Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent.

 

Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare.

 

Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele :P

 

Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua.

 

Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent.

 

Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare.

 

Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service.

Asa am sa fac,multumesc de informatii,daca ii dau de cap dau o bere
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un sv din 2002 650s accidentat fata si as vrea sa stiu daca e cineva interesat sa cumpere... va las link cu pozele... din ce m-am interesat eu reparatia costa undeva pana in 400 de euro... are acte valabile... daca va intereseaza lasati mesaj in privat... eu vreau sa ma las si nici nu mai am chef sa stau sa caut sa o repar...

 

https://www.dropbox.com/s/t31qf7tmg563pgh/poze%20motor.7z?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

400 ? Glumesti.

Am bagat 280 de euro in SV acum o luna doar pe supoort scarita + scarita + pedala de frana, far, reparat carena dreapta (nu era sparta, doar zgariata) si vopsit total.

La ce ai tu acolo sa zici mersi daca scapi cu vreo 30-35 milioane costuri totale.

Pe ce pret ti-ai propus sa o dai ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@radu h... eu am gasit sa cumpar toata fata cu 500 de euro si tu imi spui de 30-35 mil? scarita se sudeaza si e ca noua...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Merg de putin timp, am doar cateva sute de km.

Am observat ca se prelinge ulei pe undeva.

Intrebare de incepator, cum se verifica nivelul uleiului, cu motorul drept sau lasat pe cricul lateral din dotare?

 

Pun si un link de poza, ca nu stiu cum sa pun doar poza, poate aveti vreo idee de sursa scaparii.

Vreau sa merg in cel mai scurt timp si in service, dar as prefera sa-mi fac o idee intai.

Multumesc,

Mircea

 

https://www.dropbox.com/s/ld3rqwq1guglt5l/1.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/azb6ld8li8yu24z/2.jpg?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pozele puse de tine nu-mi dau seama prea bine, dar petele de ulei par a fi de la furtunele epuratorului (breather crankcase).

 

Ai filtru sport? verifica nivelul uleiului dupa cum ti-a spus colegul.

Editat de Gnraloo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Gerula_

De ceva timp urmaresc diversele site-uri de anunturi, incercand sa gasesc la un pret cat de cat rezonabil un SV650 (preferabil S) din 2003-2004 (injectie) intr-o stare tehnica acceptabila. Marturisesc ca sunt oarecum mirat de faptul ca se cer chiar si in prag de iarna preturi gen 1800-2000 de euro pe motoare vechi de 11-12 ani, trecute prin 4-5-6 maini in cel mai fericit caz. Sigur, SV650 e o motocicleta buna si fiabila, doar de-aia caut si eu una :) , dar totusi un Gladius din 2009-2010 cu 10-12000 km la bord se poate cumpara sub 3000 de euro.

Pe de alta parte SV650-uri din 2000-2001 se gasesc frecvent sub 1000 de euro, inscrise si uneori chiar si in stare tehnica acceptabila. Recunosc sincer ca ma uimeste diferenta foarte mare de pret intre un 2003 si un 2001. Totusi carburatoarele alea nu pot fi chiar asa de greu de intretinut/reglat. Sau...? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...