Loopu Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 (editat) Un preț și poze ptr evacuare? Ms Editat Septembrie 12, 2015 de Loopu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 ce avantaje/dezavantaje prezinta chestia,in afara aspectului Avantaje: Aderenta si probabil franare mai buna(pata de contact pe asfalt mai mare) Anvelopele de 180 sunt mult mai usor de gasit pe piata(noi si SH) Dezavantaje: Nu e chiar legal, motocicleta ta are trecut in carte 160 pe spate, deci la RAR nu treci daca te duci sa ii faci omologare sau ITP. Vei modifica felul in care se comporta motoreta pe curbe, nu stiu sigur, dar cred ca o vei apleca mai greu. Anvelopa mai lata cu pata de contact mai mare inseamna o forta mai mare necesara pentru a pune in miscare si a mentine in miscare roata spate -> creste consumul, pierzi ceva din puterea motorului. Exista un motiv pentru care Suzuki a lasat anvelope de 160 pe spate pentru SV-ul de 650. Sfatul meu e sa ii lasi pe spate o anvelopa de 160. Daca vrei mobra cu anvelopa de 180, cumpara-ti alta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 14, 2015 Share Postat Septembrie 14, 2015 Pata de contact e aceasi, doar daca e patrat cauciucul e mai mare. » Post actualizat in 15 Sep 2015 03:55 Un preț și poze ptr evacuare? Ms Nu ajung saptama asta la garaj. O sa revin cu poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 cam cat costa O VOSIRE LA SV GEN 2. de referat in Bucuresti.??? Daca ai vrut sa zici VOPSIRE eu am dat 1000 ron dar acum 2 ani. Acum...nu stiu, am facut-o la Activ Auto . Baietii au facut treaba excelenta, nu am ce sa reprosez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Scuze. Aveam tastatura externa la laptop și nu merge tasta P )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Salut,detin de 3 saptamini sv 650 naked din 2001,am si eu o problema si ma gindeam ca poate imi da cineva o mana de ajutor,Mobra in trapta a-3 si a-4 merge in suturi,in treapta a 5 si a 6 nu face.Sub 3000 rot/min intreptele 2,3,4 merge in suturi.Nu in suturi serios dar sesizabil,ce poate fi? E V2 si are cuplu E normal, bucura te de ea asa cum e si tureaza o peste 4000 de ture in treptele joase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Septembrie 16, 2015 Share Postat Septembrie 16, 2015 Asta credeam si eu,este prima motocicleta si inca nu m-am obisnuit cu ea. Inca o intrebare,la relanti cand este deja calda fara faruri aprinse,sta la 1400 ture si in 2-3 secunde scade la 1000 dupa iar revine la 1300-1400,sa fie de la bujii sau de la aprindere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Septembrie 17, 2015 Share Postat Septembrie 17, 2015 (editat) nu mai e forumul asta ce era odata.. nimeni nu explica, nimeni nu face search inainte sa posteze.. iar grupul de SV-owneri nu e foarte inclinat spre mecanica(deh, motor fiabil) bujii, fise, pompa de benzina cu mizerii, sincronizare carburatie, bobine de inductie Editat Septembrie 17, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua. Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent. Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare. Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 nRock @AndyASE, ceva asemanator mi s-a intamplat in iarna, motoarele noastre au deja o varsta (yo am 2002), imbatranesc si ele Asigura-te ca ai bujiile noi, functionale, curate - cea de pe cilindrul I este mai expusa la corodare datorita apei aruncate de roata fata pe capul cilindrului (defect de constructie). Daca totul e ok aici, schimba fisele bujiilor - au 14 ani, daca nu au mai fost schimbate vreodata, la mine n-a fost si "pierdeau" curent, costa 9ron metru, cu un metru le rezolvi pe amandoua. Verifica si sanatatea releului/regulatorului de tensiune - asta in cazul in care nu ai deja unul aftermarket - este o piesa care pe prima generatie de SV se strica destul de frecvent. si bineinteles acumulatorul - tensiune, pierderi de curent. Daca nu se rezolva problemele apucate de capitolul carburatoare - curatare si sincronizare. Toate se rezolva destul de usor daca ai ceva aptitudini mecanice, un set sanatos de chei si un multimetru, totul fiind descris destul de detaliat in manualul de service. Asa am sa fac,multumesc de informatii,daca ii dau de cap dau o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Daca nu ai manualul de service il poti descarca de aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 Piese si accesorii SV 650 si SV 1000 /index.php?/topic/731688-piese-si-accesorii-suzuki-sv-650-sv-1000-2003-2007/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-x Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Am un sv din 2002 650s accidentat fata si as vrea sa stiu daca e cineva interesat sa cumpere... va las link cu pozele... din ce m-am interesat eu reparatia costa undeva pana in 400 de euro... are acte valabile... daca va intereseaza lasati mesaj in privat... eu vreau sa ma las si nici nu mai am chef sa stau sa caut sa o repar... https://www.dropbox.com/s/t31qf7tmg563pgh/poze%20motor.7z?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 400 ? Glumesti. Am bagat 280 de euro in SV acum o luna doar pe supoort scarita + scarita + pedala de frana, far, reparat carena dreapta (nu era sparta, doar zgariata) si vopsit total. La ce ai tu acolo sa zici mersi daca scapi cu vreo 30-35 milioane costuri totale. Pe ce pret ti-ai propus sa o dai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
on-x Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 @radu h... eu am gasit sa cumpar toata fata cu 500 de euro si tu imi spui de 30-35 mil? scarita se sudeaza si e ca noua... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Nu stiu daca intreb unde trebuie dar intreb,Capacitatea bateriei influenteaza mersul motorului? In manual scrie ca trebuie sa aibe 10Ah si am descoperit ca motorul avea baterie de 8Ah. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Deloc.8e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
random string Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Salut, Mi se pare mie, sau toba stoc este extraordinar de silentioasa? Ma mai strecor printre masini (oprite in trafic) si nu sunt auzit nici de cei cu geamurile larg deschise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 e chiar enervant de silentioasa.la cat e de mare nici nu i mirare uite aici un clip interesant comparand stock vs toba sport de calitate e pacat de v2 sa se auda ca o basina in batista https://www.youtube.com/watch?v=Z-Zbb784mbo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Salut, Merg de putin timp, am doar cateva sute de km. Am observat ca se prelinge ulei pe undeva. Intrebare de incepator, cum se verifica nivelul uleiului, cu motorul drept sau lasat pe cricul lateral din dotare? Pun si un link de poza, ca nu stiu cum sa pun doar poza, poate aveti vreo idee de sursa scaparii. Vreau sa merg in cel mai scurt timp si in service, dar as prefera sa-mi fac o idee intai. Multumesc, Mircea https://www.dropbox.com/s/ld3rqwq1guglt5l/1.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/azb6ld8li8yu24z/2.jpg?dl=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Motorul drept verifici uleiul la rece. Nu o pornești ca se plimba uleiul prin motor. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mra999 Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 Mersi Marshal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 (editat) Din pozele puse de tine nu-mi dau seama prea bine, dar petele de ulei par a fi de la furtunele epuratorului (breather crankcase). Ai filtru sport? verifica nivelul uleiului dupa cum ti-a spus colegul. Editat Octombrie 8, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Gerula_ Postat Octombrie 8, 2015 Share Postat Octombrie 8, 2015 De ceva timp urmaresc diversele site-uri de anunturi, incercand sa gasesc la un pret cat de cat rezonabil un SV650 (preferabil S) din 2003-2004 (injectie) intr-o stare tehnica acceptabila. Marturisesc ca sunt oarecum mirat de faptul ca se cer chiar si in prag de iarna preturi gen 1800-2000 de euro pe motoare vechi de 11-12 ani, trecute prin 4-5-6 maini in cel mai fericit caz. Sigur, SV650 e o motocicleta buna si fiabila, doar de-aia caut si eu una , dar totusi un Gladius din 2009-2010 cu 10-12000 km la bord se poate cumpara sub 3000 de euro. Pe de alta parte SV650-uri din 2000-2001 se gasesc frecvent sub 1000 de euro, inscrise si uneori chiar si in stare tehnica acceptabila. Recunosc sincer ca ma uimeste diferenta foarte mare de pret intre un 2003 si un 2001. Totusi carburatoarele alea nu pot fi chiar asa de greu de intretinut/reglat. Sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.