sorin12 Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Care generatie de SVuri te intereseaza? exista 2: Prima generatie (98-2002 aka Curvy - carburatie) sau aII-a (2003 - 2008 aka Pointy - injectie) » Post actualizat in 11 Oct 2015 12:28 Prima generatie ' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Salut. Din ce stiu eu, mari probleme nu are. Singura chestie nasoala de care am cunostinta si ti se poate intampla, este atunci cand ploua. Roata din fata arunca apa pe cilindrul expus si uneori ajunge si deasupra cilindrului si intra in locasul unde este bujia. Pana nu scoti apa de acolo sau pana nu se evapora singura, intr-un anumit interval de turaii, motorul nu o sa mearga cum trebuie (da rateuri si nu trage la fel ca inainte). Din proprie experienta iti spun sa nu-ti faci griji pentru asta. Eu am patit o singura data intr-un an si atunci nu a fost in timp ce mergeam. Era furtuna afara + ploaie si motorul era dezvelit. Atunci s-a intamplat si s-a rezolvat de la sine dupa vreo 200 km (nu am intervenit, desi eram pe care sa o fac pentru ca ma stresa). In rest, am mers de de zeci de ori cand ploua afara si nu a avut nimic. Poti evita chestia asta daca iti construiesti o aparatoare care o prinzi in prelungirea radiatorului. Apa nu o sa mai ajunga acolo. Sau mai sunt prelungiri ale aripii fata, se numesc "fender extender". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyASE Postat Octombrie 11, 2015 Share Postat Octombrie 11, 2015 Releul de incarcare poate pune peobleme,acolo unde este nu prea are ventilatie,daca il scoti afara ai rezolvat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 12, 2015 Share Postat Octombrie 12, 2015 (editat) Salut. Din ce stiu eu, mari probleme nu are. Singura chestie nasoala de care am cunostinta si ti se poate intampla, este atunci cand ploua. Roata din fata arunca apa pe cilindrul expus si uneori ajunge si deasupra cilindrului si intra in locasul unde este bujia. Pana nu scoti apa de acolo sau pana nu se evapora singura, intr-un anumit interval de turaii, motorul nu o sa mearga cum trebuie (da rateuri si nu trage la fel ca inainte). Din proprie experienta iti spun sa nu-ti faci griji pentru asta. Eu am patit o singura data intr-un an si atunci nu a fost in timp ce mergeam. Era furtuna afara + ploaie si motorul era dezvelit. Atunci s-a intamplat si s-a rezolvat de la sine dupa vreo 200 km (nu am intervenit, desi eram pe care sa o fac pentru ca ma stresa). In rest, am mers de de zeci de ori cand ploua afara si nu a avut nimic. Poti evita chestia asta daca iti construiesti o aparatoare care o prinzi in prelungirea radiatorului. Apa nu o sa mai ajunga acolo. Sau mai sunt prelungiri ale aripii fata, se numesc "fender extender". Apa se infiltreaza la bujie doar cand canalul de drenaj e infundat iar fisa nu e bine montata/pozitionata. Daca vorbim de prima generatie, motoare trecute de 50.000 km reali, poate fi cazul schimbarii lanturilor de distributie. Aici e un pic mai costisitor decat la 2/3/4 in linie deoarece toate piesele distributiei sunt dublate. Si manopera e mai complicata. Deci un cost mai mare. In rest sunt tancuri fiabile. Editat Octombrie 12, 2015 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad3C Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 O întrebare / rugăminte: cine din București ar fi dispus la o scurtă întâlnire pentru a mă lăsa să fac o tură cu un SV 650 (preferabil prima generație, pe carburație) câteva sute de metri? Am A-ul de câțiva ani, am mai avut motocicletă mare 3 ani în trecut, sunt un tip ok și responsabil. Desigur - veți avea garanția că nu am să fug cu motorul. ) Motivul e simplu: vreau să îmi cumpăr, am fost să văd două motociclete second care mi s-au părut oferte bune, dar ambele au avut probleme - una nu a vrut să pornească, alta avea compresia dusă (era într-o stare tristă, deși inițial arăta ok în poze). Problema mea e că nu știu cum ar trebui să meargă o astfel de motocicletă (v2). Am mai avut în trecut un Kawasaki ZZR 600 (4 în linie, 100 de cai) și mergea brici, răspundea instant (regret acum că am dat-o). Dar cu SV-ul cu care am mers recent - pur și simplu aveam impresia că are lag la accelerație, că nu se tura, că nu trăgea cum trebuie (deși are cuplu mare). Avea probleme la motor (verificată în service) și mi-a dat o stare negativă. Și dacă mai văd alte motoare aș vrea să am cu ce să le compar. Mulțumesc pentru înțelegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 știe cineva dacă se potrivește furcă de gsxr pe sv? sau aveți cunoștință de vreo conversie de genul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 au fost facute multe conversii de genul asta. cauta pe svrider mai multe informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 http://www.gsxr.com/15-bikes/88638-my-sv650-fork-swap.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Octombrie 17, 2015 Share Postat Octombrie 17, 2015 ok mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) vand toba oem sv 650 in stare perfecta fara nicio zgarietura , schimbul nu mai e valabil , pretul se negociaza http://olx.ro/oferta/toba-stock-suzuki-sv-650-k3-ID4nYR0.html Editat Octombrie 23, 2015 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssprivat Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Salutare, Stie cineva de unde pot cumpara niste capete de ghidon originale pentru un SV 650S generatia 2? Am umblat la unul din ele si cred ca nu l-am strans bine la loc si m-am trezit ca l-am pierdut. Cu tot cu acel surub lung de cca 10 cm. De unde as putea face rost? Are cineva din dezmembrari unul ramas? Multumesc anticipat, Silviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 (editat) Salutare, probabil s-a mai întrebat dar nu am găsit prin search, am și eu câteva întrebări pt un sv 650s gen1: ce bujii și fişe se pun *dacă este un model anume* Și ce antigel sa-i pun? Și dacă tot sunt aici, după câteva zile mai friguroase, am încercat sa pornesc mobra dar tot murea motorul când o turam peste 1500, după ce sa încălzit un pic mai mult, ducea pana la 4-5000, dar tot murea.. și dacă îi dădeam din soc, murea instant.. vreo idee? Sv 650s 1998 Editat Noiembrie 10, 2015 de Nickolay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Salutare, Stie cineva de unde pot cumpara niste capete de ghidon originale pentru un SV 650S generatia 2? Am umblat la unul din ele si cred ca nu l-am strans bine la loc si m-am trezit ca l-am pierdut. Cu tot cu acel surub lung de cca 10 cm. De unde as putea face rost? Are cineva din dezmembrari unul ramas? Multumesc anticipat, Silviu Salut. Incearca la baietii cu dezmembrari de pe facebook. Eu acolo am gasit capete de ghidon. Poftim : https://www.facebook.com/Dezmembrari-si-Vanzari-motociclete-Ploiesti-879145458771042/ https://www.facebook.com/www.motoschrott.ro/ Salutare, probabil s-a mai întrebat dar nu am găsit prin search, am și eu câteva întrebări pt un sv 650s gen1: ce bujii și fişe se pun *dacă este un model anume* Și ce antigel sa-i pun? Și dacă tot sunt aici, după câteva zile mai friguroase, am încercat sa pornesc mobra dar tot murea motorul când o turam peste 1500, după ce sa încălzit un pic mai mult, ducea pana la 4-5000, dar tot murea.. și dacă îi dădeam din soc, murea instant.. vreo idee? Sv 650s 1998 Salut. Am schimbat bujiile in august anul acesta si am pus ce specifica cartea, respectiv : NGK CR9E non-iridium (sunt mai potrivite pentru motoarele noastre). Antigel ... nu conteaza, toate au acelasi rol. Ai grija sa-l diluezi corect. Referitor la pornit, corect se porneste in felul urmator : contact, soc la jumatate sau 3 sferturi (la temperaturile de acum), ambreiaj tras si buton. Nu incerca sa-l pornesti fara soc si sa-l tii din acceleratie. Dupa ce se incalzeste bine (5 minute de mers), poti lasa socul si sa te joci cu acc. Daca nu proneste in felul acesta, undeva este o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 1 Fisele sunt obisnuite, parca m-au costat 9 roni metru. Bujiile sunt fie NGK CR8E/CR9E fie CR9EIX - varianta pe iridium 2 Antigel de care preferi. 3 Problemele de pornire indica ceva hiba cu carburatoarele, iar avand in vedere mizeria si jegul de la noi din carburant ti-as recomanda, ca tot vine zapada, o curatare si o sincronizare - face minuni. nRock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nickolay Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 O am de 3 ani aproape, știu cum se porneste, dar când am încercat sa o pornesc normal, nu pornea deloc. Adica: soc full, ambreiaj tras. Când am scos socul pornea și stătea la relanty pe la 1000 turații, dar murea după un timp. Citisem ca a mai pățit cineva așa de la carburație + nopți reci..Am zis ca dacă tot întreb de bujii și fișe sa întreb și de asta, dar nu e neapărat » Post actualizat in 10 Nov 2015 09:21 Super, ms de răspunsuri, sper sa găsesc la un magazin de piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krysztoff Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Salut. Stie cineva in Brasov un service, in afara de MyMoto sau un mecanic dispus sa mearga cu mine sa vedem un SV650 2nd Gen? Contracost, bineinteles. Motorul este tot in Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 (editat) Go 2 John - https://www.facebook.com/johnsgaragebrasov Editat Noiembrie 10, 2015 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krysztoff Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Multumesc m4v3rick. Am vorbit cu omul si a ramas sa stabilim cand merg cu vanzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 (editat) vreun pont unde as putea gasi la un pret bun parbrize PUIG pt SVS/II? (noi) P.S. dragi posesori de SeVe-uri, masinaria mea e pe cale de a implini 70.000 km Editat Noiembrie 11, 2015 de hardKnot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Loopu Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Dacă tot a venit vorba de parbrize, și eu as dori unul dar ptr SVN. Rămân dator ptr orice pont . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 pe site la puig apare doar la www.motorteam.ro ca distribuitor in Romania. Da-le oamenilor un mail si intreaba-i daca pot sa aduca si la ce bani. mai era un thread aici pe forum pe care il vazusem cand verificam ce mai e nou pe forum da' am vazut ca deja postasei acolo la multi ani (si km) masinariei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Ce parere aveti despre noul SV650? aparent a fost prezentat la EICMA 2015 si e cam.. varza Links: http://www.autoevolution.com/news/eicma-2016-suzuki-sv650-is-lighter-faster-and-smarter-live-photos-102078.html http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/new-suzuki-sv650/28464.html http://www.motorcyclistonline.com/eicma-2015-suzuki-sv650-returns-for-2016-motorcyclist-magazine-first-look http://www.motorcycle.com/manufacturer/suzuki/2015-eicma-suzuki-sv650.html Ce'mi mai place mie marketingul asta de rahat.. hai sa invelim ca.ca.tu' in staniol cum vezi si pe la sectiunea de vanzari de aici: are mai multi cai decat modelele anterioare si e totusi economic - pai prietene, ce pm fac eu cu caii mai multi cand eu am in 2015 cu WHOOOAH 20 de kile mai mult decat SV650u din 2003? Acu 12 ani, nu acu 3 ani la Gladius.. A! Si se lauda ca "e cu 5 kile mai usor decat predecesorul sau, SFV - aka Gladius, aka alta mobra" - pai stai asa... nu va laudati ca v-ati intors la SV?? il comparam cu Gladius? 202kg ale SFV Gladius vs. 195kg ale noului SV - ei bine SVS K3ul meu are 165, va pup! un propulsor cu totul nou - pistoane tratate blah blah - pe bune? nou? e acelasi motor care a tot fost imbunatatit intre '99 si '07. I-au dat cu un strat de kko pe pistoane ca sa poa' sa se laude ca au facut o schimbare(care sa justifice pretul sau sa ajute la vanzare). Sincer sa fiu, la capitolul motor chiar nu au nevoie de vreo mare schimbare.. propulsorul asta e ca Golf-ul VW.. s-a perfectionat de-a lungul timpului si a ajuns la un nivel super cool. Sa speram ca nu apar chestii noi stricacioase, ca se cam plangea lumea ca e fiabil. Injectoare cu 10 jeturi.. tine-te bine ca astea or sa ridice probleme si sunt al dracu' de scumpe; ce mi se pare si mai nasol e ca au mutat cuplul maxim de la 6400rpm la 8100.. asta inseamna ca motorul devine de fapt mult mai domol si n'o sa mai traga asa bine "de jos".. cum or fi scos ei noxele alea de Euro4? pai uite asa! pam pam, fun factor se duce in jos...iar consumul scade mincinos pe foaie, doar in ture mici, batranesti cadrul cu 'jde kile mai greu e compensat fortat prin multe chestii.. - sasiu mai mic in primul rand, inaltime de doar 780mm sau ceva de genul pt sa, rezervor de nici 14L fata de 17L la sv-ul pointy, si o evacuare light.. va cred si eu, dar daca puneau mod-urile astea pe SVul vechi, scoteau 140-150 de kile din el.. si chiar era bun de femei.. dar e scump aluminiul ala, si nu mai obtinem Profit.. a naiba economie de piata Deci, in a nutshell: fata de SVurile adevarate(nu cost-reductionul ala de Gladius) - v'am luat cadrul ala superb din aluminiu, am pus fier in loc - stiti voi, d-ala cu vreo 30 de kile mai greu si care mai si rugineste daca zgarii vopseaua.. v'am lasat in 2015 cu aceleasi suspensii/frane din '88 sau de cand e tehnologia.. am facut downgrade pana si de la Gladius - far mai ieftinache, sasiu mai ieftin de fabricat/asamblat, am trantit un ABS care cel mai probabil nu aduce nimic nou fata de ultimul. A! si in loc de un ODO simplist si compact, v'am pus computer de bord cu indicator de treapta si consum - cu acest ODO incearca ei sa isi rascumpere pacatele si sa aduca in 2015 o mobra a anilor 90 pe care au mai aruncat in trecut o injectie si un ABS optional. ...concluzia, Suzuki umbla cu cioara vopsita si in loc sa dea banii pe materiale de calitate sau ingineri care actually sa proiecteze ceva nou, dau banii pe directori de marketing! Succes Suzuki, eu urmatoarea mobra o iau de la concurentii care dau totusi 2 bani pe R&D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Vezi ca faci o confuzie, si K3-ul tau are in jur de 190 kg cu plinuri, 165 e dry weight. In articol 195kg e greutatea cu plinul facut, deci sunt comparabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 yep, ai dreptate.. e greutatea la plin deci sunt comparabile. Totusi reducerile de costuri isi fac simtita prezenta mult prea mult pt gusturile mele.. "They don't make them like they used to" se cam aplica in cazul de fata si ma frapeaza faptul ca nu s'au sinchisit sa schimbe macar suspensia aia fata de modelul de acum 15 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Ce parere aveti despre noul SV650? are nevasta-mea unul, e fabricat in 2007 si e mult mai bun! - motorul e la fel - are frane full brembo cu furtunune metalice. - furca USD Marzocchi - manevrabilitatea si confortul sunt mult peste - cadrul e facut de MV Agusta... ah da, si nu stiu de ce, dar pe ea scrie Cagiva Raptor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.