gogO. Postat Decembrie 9, 2015 Share Postat Decembrie 9, 2015 poate data viitoare cand schimb calul mersi pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Decembrie 27, 2015 Share Postat Decembrie 27, 2015 Salutare si bine v am gasit! In curand sper sa fiu si eu posesorul unui Sv650 pe care as vrea sa l customizez. Am pierdut cateva ore si am reusit sa construiesc o idee de SV650 pe care vreau sa o impartasesc si cu voi si sa mi spuneti ce parere aveti. * Cadrul + motor - Suzuki Sv650N, * Furca + roata fata +far - Kawasaki Z1000 * Carena laterala - Suzuki GSR750 * Coada + sa - Suzuki GSR750 * Bellypan - Kawasaki Z1000 Probabil este foarte dificil sa combini in mod real toate cele mentionate mai sus, dar in photoshop se pare ca merge. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Ia ti direct un Z1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Ia ti direct un Z1000. "posesorul unui Sv650 pe care as vrea sa l customizez" ....asa vrea omu' cati dintre noi le folosesc, motoarele, exact ca modelul din fabrica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gxg.marin Postat Decembrie 28, 2015 Share Postat Decembrie 28, 2015 Ia ti direct un Z1000. Eu pornisem de la ideea de a schimba furca si toba ca sa vad cu ce arata mai bine si apoi am zis sa ma joc cu imaginea mai mult fiind curios ce s ar putea realiza pastrand cadrul si bascula. E doar un joc de imaginatie si daca dispuneam de bugetul necesar poate ca imi luam un Z1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 3, 2016 Share Postat Ianuarie 3, 2016 Salut si la multi ani. Am 2 intrebari. 1. Stie cineva ce consum au becurile de semnalizare din fabrica ? Am becuri de putere mai mica si imi clipeste de 2-3 ori mai repede. As vrea sa pun becuri de care trebuie, ca sa clipeasca normal. Nu vreau alt releu, pentru becurile actuale. 2. Ce ulei folositi la SV ? Momentan am in el Bel-Ray EXP 15w50. Nu am incercat altceva asadar nu pot face comparatie cu altceva. Voi ce folositi, cat de multumiti sunteti ? Motorul are 62000 km (cel putin pe ceas). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Daca iti clipesc mai repede..ce? poti sa pui releu care e foarte ieftin sau sa pui niste rezistente pe fir(gasesti tot pe forum pe undeva ce valori). Altfel trebuie becuri cu filament si nu LED. Mergi pe uleiul ala ca e bine. Chiar daca tot poporu' baga 10W40 "ca uleiu mai gros se baga la motoare varza", SVul se comporta muuuult mai bine pe 15-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 deci faptul ca scrie pe motor sa se foloseasca 10w-40 e asa pentru fraieri , ce conteaza ce recomanda producator ala saracu , care n-a facut decat sa proiecteze motorul ala si sa testeze ce tip de ulei are nevoie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 (editat) Documentați-vă puțin înainte să dați răspunsuri și să oferiți sfaturi În primul rând, un 15W50 este mai vâscos față de un 10W40 (și nu invers) la temperaturi joase (ex: pornire la rece), iar la temperaturi înalte își va pierde mai greu din vâscozitate în raport cu celălalt.Apoi, recomandarea producătorului este una generală, gândită pentru cei care nu se pricep sau/și nu sunt interesați de acest aspect. Menirea ei este să-ți garanteze o funcționare în parametrii normali a motorului, în condiții normale de mers. Nu trebuie ignorată, dar în același timp nu implică faptul că nu ai voie sau că nu este recomandat să pui un ulei cu alt indice de vâscozitate. Dacă înțelegi indicii de vâscozitate și ceea ce implică, poți eventual alege un ulei cu indice SAE mai adaptat climatului și stilului de mers. De aici, afirmațiile de tipul celor de mai sus sunt subiective și depind de modul de exploatare al motorului. 2. Ce ulei folositi la SV ? Momentan am in el Bel-Ray EXP 15w50. Nu am incercat altceva asadar nu pot face comparatie cu altceva. Voi ce folositi, cat de multumiti sunteti ? Motorul are 62000 km (cel putin pe ceas). Informațiile de mai sus (și ceea ce mai poți tu găsi ușor pe net legat de indicii de vâscozitate ai uleiurilor de motor) ar trebui să te ajute să iei o decizie în legătură cu tipul de ulei pe care să-l folosești. Dacă tot nu ești edificat, poți să încerci și un 10W40 și să vezi cum se comportă motocicleta în funcție de stilul tău de mers. Rău nu-i va face motorului oricum, mai ales dacă schimbi uleiul relativ des, așa cum merită un motor cu un asemenea kilometraj (venerabil), adică între 5 și 10 mii de km.Succes Editat Ianuarie 5, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Salut. Multumesc pentru raspunsuri. Nu ma refeream la comparatia 10W40 / 15W50 ci la producator (brand). Am incercat ambele vascozitati si imi place mai mult cu 15W50 (cel putin pe partea cutie de viteze) si am sa raman in continuare la 15W50. Nu sunt lamurit insa de ce Bel-Ray e mai bun sau mai slab decat Motul. Sau, de ce considera userul X ca Bardahl-ul care il foloseste el e mai bun decat Bel-Ray-ul meu si ca eu sunt un fraier ca nu pun Bardahl ca si dansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Personal, nu cred că sunt diferențe substanțiale de calitate între mărcile consacrate și cunoscute. La noi, diferențele de prețuri între aceste mărci (ex: Castrol, Motul, BelRay, Repsol, Motorex, etc.) provin în primul rând din deal-urile (formale sau informale) pe care comercianții finali le fac cu intermediarii.În mod concret, despre Bardahl nu am auzit, deci nu am să mă pronunț. Dar dacă rămâi la mărcile cunoscute, nu cred că vei avea surprize neplăcute - mai ales dacă faci schimburi regulate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Parca nici nu le-as lua la rand pe toate, sa vad daca e vreo diferenta intre ele. Personal nu vad prea sanatoasa treaba asta. Daca am inceput sa-i pun Bel-Ray, apoi Bel-Ray ii pun 2-3 ani. Schimbul il fac la 6k km, cum spune cartea si cu toate astea, uleiul iese destul de "uzat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 5, 2016 Share Postat Ianuarie 5, 2016 Asta spuneam și eu: dacă folosești deja un brand cunoscut, nu văd vreun motiv imperios să schimbi.În rest, atât timp cât uleiul nu iese cu apă, benzină sau bucăți de metal în el, iar motorul merge bine, eu nu mi-aș face probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maiokoti Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Ce ziceti de uleiul asta: http://www.emag.ro/ulei-motor-motul-7100-10w40-4t-4l-104092/pd/DYYZGMBBM/ Ieri i-am dat comanda, azi l-am si primit. Vara trecuta am avut Motul 5100. Am zis ca trec pe 7100. Abia astept sa-i schimb uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin12 Postat Ianuarie 13, 2016 Share Postat Ianuarie 13, 2016 De azi am si eu o suzi 2004 sv. Ne vedem la primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 (editat) M-am hotarat sa imi vand motorul. Daca este cineva interesat sau aveti un prieten care are un prieten...dati un semn! Negocierile incep de la 2000 euro si va depinde de momentul vanzarii. Anul asta trebuie sa ii fac itp in aprilie si service la furca, ulei si filtru...in rest motoreta este in mintile ei . Anunt nu am pus pe nicaieri, inca imi fac curaj 0734107290 Diana Editat Ianuarie 29, 2016 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Daca este careva interesat de un bord de sv s gen1 sa imi dati un pm. Este ieftin: 100ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Daca este careva interesat de un bord de sv s gen1 sa imi dati un pm. Este ieftin: 100ron Tocmai caută cineva aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drogon Postat Ianuarie 31, 2016 Share Postat Ianuarie 31, 2016 Salut! Unde pot gasi un recipient lichid frana pentru roata spate si 2 suruburi de tipul celui incercuit in poza? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shiro Postat Februarie 5, 2016 Share Postat Februarie 5, 2016 Ce faci Diana iti vinzi motorul? Ai altul in plan? » Post actualizat in 05 Feb 2016 12:32Reaparitia modelului Suzuki SV - ce va fi lansat la sfarsitul acestui an, sub model 2017 - confirma fiabilitatea lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Ce faci Diana iti vinzi motorul? Ai altul in plan? » Post actualizat in 05 Feb 2016 12:32 Reaparitia modelului Suzuki SV - ce va fi lansat la sfarsitul acestui an, sub model 2017 - confirma fiabilitatea lui. da...vand motorul. nu am inca nimic in plan ...m-am convertit la biciclism!! intr-o buna zi voi reveni la moto dar pe coclauri, nu mai vreau pe strada. asta este si motivul vanzarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hayabusa_sd Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 vand motor de sv 650 din 2002 in stare perfecta. este complet cu electromotor si alternator pret 900 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabizxc Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Vreau sa schimb capetele de ghidon la un SV 650 S, model 2004. Aveti idee care e diametrul interior al semighidoanelor(cel in care trebuie sa intre capatul de ghidon)? Deasemenea daca are cineva de vanzare, as vrea sa cumpar. Valabil numai pentru Bucuresti, azi si maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 da...vand motorul. nu am inca nimic in plan ...m-am convertit la biciclism!! intr-o buna zi voi reveni la moto dar pe coclauri, nu mai vreau pe strada. asta este si motivul vanzarii. I feel you exactly.. am si eu zbuciumul asta interior de vreo 3 sezoane incoace ma tot trezesc gandindu'ma "dar eu cat timp mai sunt dispus sa ma expun in felu' asta?" Good luck cu vanzarea, stiu ca tot timpu' ai avut motor ingrijit... si daca mai urmeaza unul la un moment dat, sa fie cu gumele intotdeauna pe asfalt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 (editat) I feel you exactly.. am si eu zbuciumul asta interior de vreo 3 sezoane incoace ma tot trezesc gandindu'ma "dar eu cat timp mai sunt dispus sa ma expun in felu' asta?" Good luck cu vanzarea, stiu ca tot timpu' ai avut motor ingrijit... si daca mai urmeaza unul la un moment dat, sa fie cu gumele intotdeauna pe asfalt! Multumesc! cumparator am deja, socant de repede as spune, un tip cu coloana vertebrala si cu tiglele pe casa ..daca imi iau buletinul de la politie vineri, sambata facem si actele iar de luni nebunia mea albastra va fi a altcuiva! Editat Februarie 10, 2016 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.