pogor Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Daca are cineva nevoie de ceva piese de SV (modelul 99-02) sa-mi dea de stire..A mea a intrat la dezmembrat in urma accidentului de anu' trecut! ceva aftermarket pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 ceva aftermarket pe acolo? Doar scaritele (LSL pe albastru) si conductele de frana.. Ar mai fi si farul (2 proiectoare din care unul pe halogen si celalat xenon.. ambele pe H7) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 imediat testam sv-ul pe zapada... un drum de vreo 25 de kilometri. sunt curios cum se comporta. s-a comportat ok, dar roata din spate dansa... nu puteam sa iau o curba cu mai mult de 20, 30km/h, sensurile giratorii erau un dezastru. eh, sunt acasa! au mai venit "neste" piese pentru viitorul meu sv650. nimic special, doua discuri de frana, doua etriere si o pomputa de frana ! niste "poaze"... intre timp m-am decis ce furca voi folosi... suspensia spate este deja comandata, desigur, tot ohlins... furca vine anul viitor, pe la jumatatea anului, ca nu am bani de ea acuma insa am timp destul pana anul viitor. daca termin tot motorul intr-un an, sunt bucuros! va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Cred ca o sa ai cel mai distractiv motor posibil. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 imediat testam sv-ul pe zapada... un drum de vreo 25 de kilometri. sunt curios cum se comporta. s-a comportat ok, dar roata din spate dansa... nu puteam sa iau o curba cu mai mult de 20, 30km/h, sensurile giratorii erau un dezastru. eh, sunt acasa! au mai venit "neste" piese pentru viitorul meu sv650. nimic special, doua discuri de frana, doua etriere si o pomputa de frana ! niste "poaze"... intre timp m-am decis ce furca voi folosi... suspensia spate este deja comandata, desigur, tot ohlins... furca vine anul viitor, pe la jumatatea anului, ca nu am bani de ea acuma insa am timp destul pana anul viitor. daca termin tot motorul intr-un an, sunt bucuros! va tin la curent cat te costa toata distractia asta? discurile is originale? par SH, pe la ce pret is in NL? ms PS: nu stiti ceva crashpad-uri pt sv-ul de prima generatie, care sa nu necesite taiarea carenajului (la cele care is complet carenate) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 discurile sunt intr-adevar sh. tot setul la un loc (etriere, discuri si pompa) ma costa 1300. foarte ieftin, decat daca as lua totul separat. furca ohlins e a naibii de scumpa, nu se gaseste second hand. hai sa zicem ca dupa ce termin cu sv-ul, banii pe care i-am bagat in el i-as fi putut cheltui pe un ducati monster 696... 2008! a inceput proiectul. astazi il dezmembrez, curat ce e de curatat... intre timp astept piesele. va tin la curent cu ce se intampla insa nu asteptati update-uri prea des. pentru tot motorul am stabilit un deadline de 1,5 ani, cu o culoare noua, teste etc. ... niste impresii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Succes la proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 ce filtre de aer is acelea? se simte ceva diferenta? la putere, la consum? eu ma gandesc sa ii pun K&N dar am auzit niste zvonuri, ca ar afecta negativ puterea si consumul daca nu ii face ceva reglaje la carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 haha, asta e buna! nu esti primul care intreaba asta... nu sunt filtre. doar ca am dat jos rezervorul, si am avut nevoie de ceva ca sa acopar carburatoarele, sa nu intre mizerie. am gasit doua pahare de plastic de unica folosinta cu precic acelasi diametru. rosii ... PS: cele mai bune rezultate cu filtrul de aer stock le ai daca indepartezi "snorkel-ul" de pe filtrul original. vezi aici documentatie: http://www.geocities.com/catpoopman/sv650_snorkel.html PS2: logic ca daca ai un filtru k&n sport, si dai jos snorkel-ul, ai si mai mult aer!!! cat despre filtru nou de aer sau teava de esapament noua, normal ca trebuie reglate carburatoarele. insa nu e mare branza, se poate face si acasa fara probleme! poti chiar sa iti faci un instrument pentru asa ceva, nu costa nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 haha, asta e buna! nu esti primul care intreaba asta... nu sunt filtre. doar ca am dat jos rezervorul, si am avut nevoie de ceva ca sa acopar carburatoarele, sa nu intre mizerie. am gasit doua pahare de plastic de unica folosinta cu precic acelasi diametru. rosii ... PS: cele mai bune rezultate cu filtrul de aer stock le ai daca indepartezi "snorkel-ul" de pe filtrul original. vezi aici documentatie: http://www.geocities.com/catpoopman/sv650_snorkel.html PS2: logic ca daca ai un filtru k&n sport, si dai jos snorkel-ul, ai si mai mult aer!!! cat despre filtru nou de aer sau teava de esapament noua, normal ca trebuie reglate carburatoarele. insa nu e mare branza, se poate face si acasa fara probleme! poti chiar sa iti faci un instrument pentru asa ceva, nu costa nimic! ) din cate am citit pe linkul acela este rec. si un rejeting nu? care din cate am intelesc consta din schimbarea jigloarelor, etc... nu? ziceai ceva de un instrumet pt reglarea amestecului, detali... ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu e pentru reglarea amestecului, aia se face ori pe un dynobank, ori cu un pic de experienta. este vorba de sincronizarea carburatoarelor si poti face cu un astfel de instrument: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) mai aveti loc si pentru mine, nu ? de ieri sunt mandrul posesor al unui SV 650 S, negru, 2001 ( prima inmatriculare 27.10.2001), proaspat adus in tara...........m-am saturat sa tot citesc pe aici si doar sa visez la un SV. poze inca nu pun pentru ca sunt in durerile facerii, adica am vrut un model N ....si am reusit sa cumpar un S. Am toba sport , conducte de frana racing, ghidon larg , crach-paduri, senmalizatoare cu leduri, mascuta CYCLOP.........toate astea vreau sa le "donez" SV-ului meu. .........si acum ce ma doare........ 1. nu am contact de frana pe spate.....poate careva sa-mi trimita o poza cu originalul....ca sa montez unul cat mai aproape de varianta originala..... 2. daca pun mascuta ....nu mai pot folosi bordul original..........drept pentru care trebuie sa vand carena........am vazut ceva digital 3. a avut montat pe cadru o codita monopost ( triumph - "retro" )....vreau sa revin la original (pe care il am ). Cam atat din "prima".........salutare ps....carena e intreaga, fara fisuri, se vinde cu tot ce tine de ea ( far, oglinzi, geam, suport far+bord, semnalizatoare) eventual se poate "cadea la pace" pentru un schimb cu varianta Naked a pieselor similare ( far, bord , suport, oglinzi ) Editat Decembrie 1, 2008 de calin_cz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu e pentru reglarea amestecului, aia se face ori pe un dynobank, ori cu un pic de experienta. este vorba de sincronizarea carburatoarelor si poti face cu un astfel de instrument: din cate stiu vacumetrele acelea ajuta doar la sincronizarea clapetelor obturatoare, sa deschida la fel, etc. ca sa aiba acelasi depresiune / vacum in fiecare carb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 (editat) mai aveti loc si pentru mine, nu ? de ieri sunt mandrul posesor al unui SV 650 S, negru, 2001 ( prima inmatriculare 27.10.2001), proaspat adus in tara...........m-am saturat sa tot citesc pe aici si doar sa visez la un SV. poze inca nu pun pentru ca sunt in durerile facerii, adica am vrut un model N ....si am reusit sa cumpar un S. Am toba sport , conducte de frana racing, ghidon larg , crach-paduri, senmalizatoare cu leduri, mascuta CYCLOP.........toate astea vreau sa le "donez" SV-ului meu. .........si acum ce ma doare........ 1. nu am contact de frana pe spate.....poate careva sa-mi trimita o poza cu originalul....ca sa montez unul cat mai aproape de varianta originala..... 2. daca pun mascuta ....nu mai pot folosi bordul original..........drept pentru care trebuie sa vand carena........am vazut ceva digital 3. a avut montat pe cadru o codita monopost ( triumph - "retro" )....vreau sa revin la original (pe care il am ). Cam atat din "prima".........salutare ps....carena e intreaga, fara fisuri, se vinde cu tot ce tine de ea ( far, oglinzi, geam, suport far+bord, semnalizatoare) eventual se poate "cadea la pace" pentru un schimb cu varianta Naked a pieselor similare ( far, bord , suport, oglinzi ) Bine ai venit! Sa te bucuri sanatos de noua achizitie si cat mai multi km fara incidente. Asteptam poze cu mandra ta, sa pui poze si in starea in care ai luat-o dar si dupa ce termini modificarile. Si eu initial am vrut N si mi-am luat S, mi-a trecut prin cap sa dau jos si eu carena si restul dar am vazut ca ma apara bine de vant si deocamdata il las asa. Am vazut anuntul tau cu piese de pe bikeshop si am observat ca esti din Cugir. Am neamuri pe acolo si poate la anu trec pe la ei cu mobra, poate punem de o plimbare, o vorba, o bere...2..3. Sa ai noroc la motor! Editat Decembrie 1, 2008 de radum90 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 Bine ai venit mandrule. Sa aveti grija unu da celalalt . Frumoase si carenele. Ma gadeam in ultimul timp sa-mi schimb cadru ala mic de bord si carenele, dar e problema mare care suge venituri . Dupa mine ai face bine sa-l lasi S ; vine vara, vrei sa te plimbi mai mult extraurban, o sa bata vantu'. . . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 ce zi faina...nu imi mai trebuie decat un carnet si un certificat de inmatriculare, ca blonda ma asteapta in parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Decembrie 2, 2008 Share Postat Decembrie 2, 2008 sa-i spun JURNAL DE BORD ? cred ca e cel mai potrivit. s-au montat urmatoarele : - crach paduri; - ghidon larg - TOMMASELLI- este de aluminiu, cablul de ambreiaj va trebui lungit, nu da chiar bine; -am scos suportii carenei fata; -toba Leo Vince......ma infioara, da' cred ca voi avea interviu cu toti vecini cand vor face ei ca toba ........ -mascuta CYCLOPE am pus-o ....e suparata rau motoreta....da' imi trebuie un bord mic, acum e data jos......cablurile electrice trebuie mascate cumva...sunt lungi la S. Cel care a vandut-o a vopsit cadrul negru....cu spray .......acolo voi avea de tras, cred ca din naked .....ramane si fara tanga....pana scot cadrul in culoarea aluminiului....sau poate gasesc vopsire in camp electrostatic ieftina si va fi tot negru........restul vreau galben sau portocaliu Iarna e lunga, permis nu am, inca, ......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 sa-i spun JURNAL DE BORD ? cred ca e cel mai potrivit. s-au montat urmatoarele : - crach paduri; - ghidon larg - TOMMASELLI- este de aluminiu, cablul de ambreiaj va trebui lungit, nu da chiar bine; -am scos suportii carenei fata; -toba Leo Vince......ma infioara, da' cred ca voi avea interviu cu toti vecini cand vor face ei ca toba ........ -mascuta CYCLOPE am pus-o ....e suparata rau motoreta....da' imi trebuie un bord mic, acum e data jos......cablurile electrice trebuie mascate cumva...sunt lungi la S. Cel care a vandut-o a vopsit cadrul negru....cu spray .......acolo voi avea de tras, cred ca din naked .....ramane si fara tanga....pana scot cadrul in culoarea aluminiului....sau poate gasesc vopsire in camp electrostatic ieftina si va fi tot negru........restul vreau galben sau portocaliu Iarna e lunga, permis nu am, inca, ......... esti neserios.... unde sunt POZELE??????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Decembrie 3, 2008 Share Postat Decembrie 3, 2008 esti neserios.... unde sunt POZELE??????? Da pozele cu a ta mandra unde sunt??? Bafta la permise baieti!!! Pun si eu o poza de la ultima iesire pe care am facut-o anu asta (acum vreo doua saptamani), adica pana la cluj,a fost destul de rece afara dar m-am imbracat bine si nu au fost probleme . Am bagat deja motorul la iernat si nu il mai scot pana la primavara, sper sa treaca repede iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 People vreau si eu un releu de incarcare pentru un SV 650 s din 2002. Aparent al meu s-a pensionat dupa doar 24000 de km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Cea mai intalnita problema a SVurilor, nu-ti mai bate capu' cu releu de SV original, cauta unu second de GSXR de dupa 2001. Nu-i fizica nucleara montarea unuia. Yo de GSXR i-am pus, merge brici si nici nu a fost foarte scump. Daca nu te descurci cu montaju da-mi de stire. Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anihilator Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Buun, daca zici ca se potriveste incerc cu asta de gixer, cred ca se gaseste mai usor. Cat despre montat, se vede ca e usor, cel putin asa sper. Merci de sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 People vreau si eu un releu de incarcare pentru un SV 650 s din 2002. Aparent al meu s-a pensionat dupa doar 24000 de km... Am eu.. Daca te intereseaza astept un PM! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 releul de incarcare este cumva piesa asta? daca da, am eu una de vanzare de la un suzuki sv650 din 99. nu e noua, e aia originala, dar e in stare impecabila si nu face probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 4, 2008 Share Postat Decembrie 4, 2008 Ala-i releu/regulatoru de tensiune. partea proasta a lui e ca-i mic si amarat din nastere. Ala de GSXR e, cred, de 2 ori mai mare. Dimensiunea lui mica (nu disipa caldura corespunzator) si amplasarea (sub coada in dreapta, nu se prea ventileaza) ii scurteaza speranta de viata, se supraincalzeste si pana la urma se parleste. Au remediat problema la modelele mai noi. Yo de exemplu cand l-am vazut pe ala de GSXR am ramas socat, pe laga ala cel de SV zici ca-i de jucarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.