Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Stie cineva unde se gaseste aripa spate pt sv 650 dupa 2003? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 19, 2008 Share Postat Noiembrie 19, 2008 Stie cineva unde se gaseste aripa spate pt sv 650 dupa 2003? Pe http://www.louis.de/ de exemplu.. Mai exista si ebay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 (editat) stie cineva daca sv-ul are intinzator de lant mecanic sau hidraulic?mi se pare ca se aude un tacanit oarecum usor in parte dreapta sus a motorului,mai ales parca atunci cand e motorul rece...si ma gandeam ca poate e slabit intinzatorul ...si totusi nu prea ar avea ce sa fie.., motorul avand doar 12mii km(luat de nou)... Editat Noiembrie 20, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 tacanitul ala e normal. ma rog, e "problema" cunoscuta la mai toate motoarele suzuki. nu e o problema dar incearca sa rezolvi treaba cat mai repede. intinzatorul e mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 nu stiu ce sa zic..o sa ma duc cu ea sa o "asculte" un mecanic..dupa ce m-am uitat un pic pe youtube si am vazut cam cum suna problema de care va zic....nu prea are legatura cu ce mi se pare mie ca se aude....cam asta am gasit pe youtube : -cam asa se aude cand e problema la valve... si asa "cam chain" : http://www.youtube.com/watch?v=WK6McIzVpL4...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=uBb__oK4OcU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 tot una e. se aude in acelasi ritm ca si pistonii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Noiembrie 20, 2008 Share Postat Noiembrie 20, 2008 ma, nu stiu prea bine, dar sunt diferite. la mine de exemplu se aude ca in ultimul clip. problema : intinzator fata uzat. asa se intampla la sv, vtr pe fata unde nu-si face ungerea prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 enduro kid:mi se pare ca se aude totusi cam tare... de cat timp mergi cu zgomotul asa?la mine imi dau seama daca stau cu urechea la motor atent..si totusi cred ca mi se pare mie ca aud ceva ciudat..o sa incerc sa pun un filmulet zilele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 eu nu mai imi fac griji. circul de mii de kilometrii cu un motor care nu a avut absolut nici un fel de intretinere in afata de incalzire corespunzatoare, ulei si cauciucuri. 50000 kilometrii si merge ca tunu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 aoleks:nu a fost nevoie sa-i faci jocul supapelor pana acum?stiam ca se face la 24 mii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 21, 2008 Share Postat Noiembrie 21, 2008 ba, eu nu stiu... eu ma tot duc cu el. nu face probleme si in afara de cunoscutul zgomot gen "click click click" nu face absolut nimic. as schimba lantul... nu de mila, ci de frica sa nu se rupa hahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 (editat) Mergi si strangi din buci de fiecare data, speri sa nu se intample nimic. Am vorbit cu un mecanic despre aceasta mica problema. Poti sa mergi destul de mult, mii si mii de km, numai ca treaba devine din ce in ce mai stresanta, apoi o sa fii nevoit sa schimbi toata distributia.(daca e click click, cel mai probabil e uzat intinzatorul si joaca un pic lantul) E bine totusi un pic de grija. Eu mi-am luat intinzator, dar nu le-am montat, am bagat-o la iernat. Marea mea prostie a fost sa trag de ea in ture mari chiar daca era rece Treaba cu valvele, lanturile si toate cele nu se face la 50k ? sau am citit eu prost pe svrider ... Editat Noiembrie 22, 2008 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 reglarea supapelor se face la 24k,asa scrie in manual.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 22, 2008 Share Postat Noiembrie 22, 2008 bine, si in manual scrie ca rodajul se face incet, lin in 1000km... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Daca are cineva nevoie de ceva piese de SV (modelul 99-02) sa-mi dea de stire.. A mea a intrat la dezmembrat in urma accidentului de anu' trecut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Noiembrie 23, 2008 Share Postat Noiembrie 23, 2008 Daca are cineva nevoie de ceva piese de SV (modelul 99-02) sa-mi dea de stire..A mea a intrat la dezmembrat in urma accidentului de anu' trecut! ceva aftermarket pe acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 ceva aftermarket pe acolo? Doar scaritele (LSL pe albastru) si conductele de frana.. Ar mai fi si farul (2 proiectoare din care unul pe halogen si celalat xenon.. ambele pe H7) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 imediat testam sv-ul pe zapada... un drum de vreo 25 de kilometri. sunt curios cum se comporta. s-a comportat ok, dar roata din spate dansa... nu puteam sa iau o curba cu mai mult de 20, 30km/h, sensurile giratorii erau un dezastru. eh, sunt acasa! au mai venit "neste" piese pentru viitorul meu sv650. nimic special, doua discuri de frana, doua etriere si o pomputa de frana ! niste "poaze"... intre timp m-am decis ce furca voi folosi... suspensia spate este deja comandata, desigur, tot ohlins... furca vine anul viitor, pe la jumatatea anului, ca nu am bani de ea acuma insa am timp destul pana anul viitor. daca termin tot motorul intr-un an, sunt bucuros! va tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 Cred ca o sa ai cel mai distractiv motor posibil. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 28, 2008 Share Postat Noiembrie 28, 2008 imediat testam sv-ul pe zapada... un drum de vreo 25 de kilometri. sunt curios cum se comporta. s-a comportat ok, dar roata din spate dansa... nu puteam sa iau o curba cu mai mult de 20, 30km/h, sensurile giratorii erau un dezastru. eh, sunt acasa! au mai venit "neste" piese pentru viitorul meu sv650. nimic special, doua discuri de frana, doua etriere si o pomputa de frana ! niste "poaze"... intre timp m-am decis ce furca voi folosi... suspensia spate este deja comandata, desigur, tot ohlins... furca vine anul viitor, pe la jumatatea anului, ca nu am bani de ea acuma insa am timp destul pana anul viitor. daca termin tot motorul intr-un an, sunt bucuros! va tin la curent cat te costa toata distractia asta? discurile is originale? par SH, pe la ce pret is in NL? ms PS: nu stiti ceva crashpad-uri pt sv-ul de prima generatie, care sa nu necesite taiarea carenajului (la cele care is complet carenate) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 discurile sunt intr-adevar sh. tot setul la un loc (etriere, discuri si pompa) ma costa 1300. foarte ieftin, decat daca as lua totul separat. furca ohlins e a naibii de scumpa, nu se gaseste second hand. hai sa zicem ca dupa ce termin cu sv-ul, banii pe care i-am bagat in el i-as fi putut cheltui pe un ducati monster 696... 2008! a inceput proiectul. astazi il dezmembrez, curat ce e de curatat... intre timp astept piesele. va tin la curent cu ce se intampla insa nu asteptati update-uri prea des. pentru tot motorul am stabilit un deadline de 1,5 ani, cu o culoare noua, teste etc. ... niste impresii: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 Succes la proiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 ce filtre de aer is acelea? se simte ceva diferenta? la putere, la consum? eu ma gandesc sa ii pun K&N dar am auzit niste zvonuri, ca ar afecta negativ puterea si consumul daca nu ii face ceva reglaje la carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Noiembrie 30, 2008 Share Postat Noiembrie 30, 2008 haha, asta e buna! nu esti primul care intreaba asta... nu sunt filtre. doar ca am dat jos rezervorul, si am avut nevoie de ceva ca sa acopar carburatoarele, sa nu intre mizerie. am gasit doua pahare de plastic de unica folosinta cu precic acelasi diametru. rosii ... PS: cele mai bune rezultate cu filtrul de aer stock le ai daca indepartezi "snorkel-ul" de pe filtrul original. vezi aici documentatie: http://www.geocities.com/catpoopman/sv650_snorkel.html PS2: logic ca daca ai un filtru k&n sport, si dai jos snorkel-ul, ai si mai mult aer!!! cat despre filtru nou de aer sau teava de esapament noua, normal ca trebuie reglate carburatoarele. insa nu e mare branza, se poate face si acasa fara probleme! poti chiar sa iti faci un instrument pentru asa ceva, nu costa nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.