Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ceva aftermarket pe acolo?

Doar scaritele (LSL pe albastru) si conductele de frana..

Ar mai fi si farul (2 proiectoare din care unul pe halogen si celalat xenon.. ambele pe H7)

 

post-2016-1227514908_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imediat testam sv-ul pe zapada... un drum de vreo 25 de kilometri. sunt curios cum se comporta.

 

s-a comportat ok, dar roata din spate dansa... nu puteam sa iau o curba cu mai mult de 20, 30km/h, sensurile giratorii erau un dezastru. eh, sunt acasa!

 

au mai venit "neste" piese pentru viitorul meu sv650. nimic special, doua discuri de frana, doua etriere si o pomputa de frana :P! niste "poaze"...

 

post-34872-1227870949_thumb.jpg

 

post-34872-1227870972_thumb.jpg

 

post-34872-1227870982_thumb.jpg

 

intre timp m-am decis ce furca voi folosi... :lol:

 

post-34872-1227871039_thumb.png

 

suspensia spate este deja comandata, desigur, tot ohlins... :laugh:

 

post-34872-1227871107_thumb.jpg

 

furca vine anul viitor, pe la jumatatea anului, ca nu am bani de ea acuma insa am timp destul pana anul viitor. daca termin tot motorul intr-un an, sunt bucuros!

 

va tin la curent :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imediat testam sv-ul pe zapada... un drum de vreo 25 de kilometri. sunt curios cum se comporta.

 

s-a comportat ok, dar roata din spate dansa... nu puteam sa iau o curba cu mai mult de 20, 30km/h, sensurile giratorii erau un dezastru. eh, sunt acasa!

 

au mai venit "neste" piese pentru viitorul meu sv650. nimic special, doua discuri de frana, doua etriere si o pomputa de frana :moto:! niste "poaze"...

 

post-34872-1227870949_thumb.jpg

 

post-34872-1227870972_thumb.jpg

 

post-34872-1227870982_thumb.jpg

 

intre timp m-am decis ce furca voi folosi... :friends:

 

post-34872-1227871039_thumb.png

 

suspensia spate este deja comandata, desigur, tot ohlins... :P

 

post-34872-1227871107_thumb.jpg

 

furca vine anul viitor, pe la jumatatea anului, ca nu am bani de ea acuma insa am timp destul pana anul viitor. daca termin tot motorul intr-un an, sunt bucuros!

 

va tin la curent :drink:

 

cat te costa toata distractia asta?

discurile is originale? par SH, pe la ce pret is in NL?

ms

 

 

PS: nu stiti ceva crashpad-uri pt sv-ul de prima generatie, care sa nu necesite taiarea carenajului (la cele care is complet carenate) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discurile sunt intr-adevar sh. tot setul la un loc (etriere, discuri si pompa) ma costa 1300. foarte ieftin, decat daca as lua totul separat. furca ohlins e a naibii de scumpa, nu se gaseste second hand. hai sa zicem ca dupa ce termin cu sv-ul, banii pe care i-am bagat in el i-as fi putut cheltui pe un ducati monster 696... 2008!

 

a inceput proiectul. astazi il dezmembrez, curat ce e de curatat... intre timp astept piesele. va tin la curent cu ce se intampla insa nu asteptati update-uri prea des. pentru tot motorul am stabilit un deadline de 1,5 ani, cu o culoare noua, teste etc. ...

 

niste impresii:

 

suzi3kh3.jpg

 

suzi2yn7.jpg

 

suzi1fd9.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce filtre de aer is acelea? se simte ceva diferenta? la putere, la consum?

 

eu ma gandesc sa ii pun K&N dar am auzit niste zvonuri, ca ar afecta negativ puterea si consumul daca nu ii face ceva reglaje la carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha, asta e buna! nu esti primul care intreaba asta...

 

nu sunt filtre. doar ca am dat jos rezervorul, si am avut nevoie de ceva ca sa acopar carburatoarele, sa nu intre mizerie. am gasit doua pahare de plastic de unica folosinta cu precic acelasi diametru. rosii :friends:...

 

PS: cele mai bune rezultate cu filtrul de aer stock le ai daca indepartezi "snorkel-ul" de pe filtrul original. vezi aici documentatie:

 

http://www.geocities.com/catpoopman/sv650_snorkel.html

 

PS2: logic ca daca ai un filtru k&n sport, si dai jos snorkel-ul, ai si mai mult aer!!!

 

cat despre filtru nou de aer sau teava de esapament noua, normal ca trebuie reglate carburatoarele. insa nu e mare branza, se poate face si acasa fara probleme! poti chiar sa iti faci un instrument pentru asa ceva, nu costa nimic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haha, asta e buna! nu esti primul care intreaba asta...

 

nu sunt filtre. doar ca am dat jos rezervorul, si am avut nevoie de ceva ca sa acopar carburatoarele, sa nu intre mizerie. am gasit doua pahare de plastic de unica folosinta cu precic acelasi diametru. rosii :P...

 

PS: cele mai bune rezultate cu filtrul de aer stock le ai daca indepartezi "snorkel-ul" de pe filtrul original. vezi aici documentatie:

 

http://www.geocities.com/catpoopman/sv650_snorkel.html

 

PS2: logic ca daca ai un filtru k&n sport, si dai jos snorkel-ul, ai si mai mult aer!!!

 

cat despre filtru nou de aer sau teava de esapament noua, normal ca trebuie reglate carburatoarele. insa nu e mare branza, se poate face si acasa fara probleme! poti chiar sa iti faci un instrument pentru asa ceva, nu costa nimic!

 

:drink:) :friends:

 

din cate am citit pe linkul acela este rec. si un rejeting nu? care din cate am intelesc consta din schimbarea jigloarelor, etc... nu?

 

ziceai ceva de un instrumet pt reglarea amestecului, detali... ceva? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai aveti loc si pentru mine, nu ?

de ieri sunt mandrul posesor al unui SV 650 S, negru, 2001 ( prima inmatriculare 27.10.2001), proaspat adus in tara...........m-am saturat sa tot citesc pe aici si doar sa visez la un SV.

poze inca nu pun pentru ca sunt in durerile facerii, adica am vrut un model N ....si am reusit sa cumpar un S.

Am toba sport , conducte de frana racing, ghidon larg , crach-paduri, senmalizatoare cu leduri, mascuta CYCLOP.........toate astea vreau sa le "donez" SV-ului meu.

.........si acum ce ma doare........

1. nu am contact de frana pe spate.....poate careva sa-mi trimita o poza cu originalul....ca sa montez unul cat mai aproape de varianta originala.....

2. daca pun mascuta ....nu mai pot folosi bordul original..........drept pentru care trebuie sa vand carena........am vazut ceva digital

3. a avut montat pe cadru o codita monopost ( triumph - "retro" )....vreau sa revin la original (pe care il am ).

Cam atat din "prima".........salutare

ps....carena e intreaga, fara fisuri, se vinde cu tot ce tine de ea ( far, oglinzi, geam, suport far+bord, semnalizatoare) eventual se poate "cadea la pace" pentru un schimb cu varianta Naked a pieselor similare ( far, bord , suport, oglinzi )

Editat de calin_cz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e pentru reglarea amestecului, aia se face ori pe un dynobank, ori cu un pic de experienta. este vorba de sincronizarea carburatoarelor si poti face cu un astfel de instrument:

 

10034115_910.JPG

 

din cate stiu vacumetrele acelea ajuta doar la sincronizarea clapetelor obturatoare, sa deschida la fel, etc. ca sa aiba acelasi depresiune / vacum in fiecare carb

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai aveti loc si pentru mine, nu ?

de ieri sunt mandrul posesor al unui SV 650 S, negru, 2001 ( prima inmatriculare 27.10.2001), proaspat adus in tara...........m-am saturat sa tot citesc pe aici si doar sa visez la un SV.

poze inca nu pun pentru ca sunt in durerile facerii, adica am vrut un model N ....si am reusit sa cumpar un S.

Am toba sport , conducte de frana racing, ghidon larg , crach-paduri, senmalizatoare cu leduri, mascuta CYCLOP.........toate astea vreau sa le "donez" SV-ului meu.

.........si acum ce ma doare........

1. nu am contact de frana pe spate.....poate careva sa-mi trimita o poza cu originalul....ca sa montez unul cat mai aproape de varianta originala.....

2. daca pun mascuta ....nu mai pot folosi bordul original..........drept pentru care trebuie sa vand carena........am vazut ceva digital

3. a avut montat pe cadru o codita monopost ( triumph - "retro" )....vreau sa revin la original (pe care il am ).

Cam atat din "prima".........salutare

ps....carena e intreaga, fara fisuri, se vinde cu tot ce tine de ea ( far, oglinzi, geam, suport far+bord, semnalizatoare) eventual se poate "cadea la pace" pentru un schimb cu varianta Naked a pieselor similare ( far, bord , suport, oglinzi )

 

Bine ai venit! :P Sa te bucuri sanatos de noua achizitie si cat mai multi km fara incidente.

Asteptam poze cu mandra ta, sa pui poze si in starea in care ai luat-o dar si dupa ce termini modificarile.

Si eu initial am vrut N si mi-am luat S, mi-a trecut prin cap sa dau jos si eu carena si restul dar am vazut ca ma apara bine de vant si deocamdata il las asa.

 

Am vazut anuntul tau cu piese de pe bikeshop si am observat ca esti din Cugir. Am neamuri pe acolo si poate la anu trec pe la ei cu mobra, poate punem de o plimbare, o vorba, o bere...2..3. :friends:

Sa ai noroc la motor!

Editat de radum90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit mandrule. :friends: Sa aveti grija unu da celalalt . Frumoase si carenele. Ma gadeam in ultimul timp sa-mi schimb cadru ala mic de bord si carenele, dar e problema mare care suge venituri . Dupa mine ai face bine sa-l lasi S ; vine vara, vrei sa te plimbi mai mult extraurban, o sa bata vantu'. . .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-i spun JURNAL DE BORD ? cred ca e cel mai potrivit.

s-au montat urmatoarele :

- crach paduri;

- ghidon larg - TOMMASELLI- este de aluminiu, cablul de ambreiaj va trebui lungit, nu da chiar bine;

-am scos suportii carenei fata;

-toba Leo Vince......ma infioara, da' cred ca voi avea interviu cu toti vecini cand vor face ei ca toba :P ........

-mascuta CYCLOPE am pus-o ....e suparata rau motoreta....da' imi trebuie un bord mic, acum e data jos......cablurile electrice trebuie mascate cumva...sunt lungi la S.

Cel care a vandut-o a vopsit cadrul negru....cu spray :friends: .......acolo voi avea de tras, cred ca din naked .....ramane si fara tanga....pana scot cadrul in culoarea aluminiului....sau poate gasesc vopsire in camp electrostatic ieftina si va fi tot negru........restul vreau galben sau portocaliu

Iarna e lunga, permis nu am, inca, .........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa-i spun JURNAL DE BORD ? cred ca e cel mai potrivit.

s-au montat urmatoarele :

- crach paduri;

- ghidon larg - TOMMASELLI- este de aluminiu, cablul de ambreiaj va trebui lungit, nu da chiar bine;

-am scos suportii carenei fata;

-toba Leo Vince......ma infioara, da' cred ca voi avea interviu cu toti vecini cand vor face ei ca toba :) ........

-mascuta CYCLOPE am pus-o ....e suparata rau motoreta....da' imi trebuie un bord mic, acum e data jos......cablurile electrice trebuie mascate cumva...sunt lungi la S.

Cel care a vandut-o a vopsit cadrul negru....cu spray :laugh: .......acolo voi avea de tras, cred ca din naked .....ramane si fara tanga....pana scot cadrul in culoarea aluminiului....sau poate gasesc vopsire in camp electrostatic ieftina si va fi tot negru........restul vreau galben sau portocaliu

Iarna e lunga, permis nu am, inca, .........

esti neserios.... unde sunt POZELE??????? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti neserios.... unde sunt POZELE??????? :)

 

Da pozele cu a ta mandra unde sunt???

Bafta la permise baieti!!!

 

Pun si eu o poza de la ultima iesire pe care am facut-o anu asta (acum vreo doua saptamani), adica pana la cluj,a fost destul de rece afara dar m-am imbracat bine si nu au fost probleme :laugh: . Am bagat deja motorul la iernat si nu il mai scot pana la primavara, sper sa treaca repede iarna :P

post-12433-1228338512_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Cea mai intalnita problema a SVurilor, nu-ti mai bate capu' cu releu de SV original, cauta unu second de GSXR de dupa 2001. Nu-i fizica nucleara montarea unuia. Yo de GSXR i-am pus, merge brici si nici nu a fost foarte scump. Daca nu te descurci cu montaju da-mi de stire. Salut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buun, daca zici ca se potriveste incerc cu asta de gixer, cred ca se gaseste mai usor. Cat despre montat, se vede ca e usor, cel putin asa sper. Merci de sfat! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

People vreau si eu un releu de incarcare pentru un SV 650 s din 2002. Aparent al meu s-a pensionat dupa doar 24000 de km...

Am eu.. Daca te intereseaza astept un PM!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala-i releu/regulatoru de tensiune. partea proasta a lui e ca-i mic si amarat din nastere. Ala de GSXR e, cred, de 2 ori mai mare. Dimensiunea lui mica (nu disipa caldura corespunzator) si amplasarea (sub coada in dreapta, nu se prea ventileaza) ii scurteaza speranta de viata, se supraincalzeste si pana la urma se parleste. Au remediat problema la modelele mai noi. Yo de exemplu cand l-am vazut pe ala de GSXR am ramas socat, pe laga ala cel de SV zici ca-i de jucarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...