radu86 Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Multi km frumosi pe motoreta ta si fara incidente majore , ca minore sunt mereu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Multi km frumosi pe motoreta ta si fara incidente majore , ca minore sunt mereu . multzam pt urari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 11, 2008 Share Postat Decembrie 11, 2008 Sa o stapanesti sanatos. sa faci multi kilometri cu bine si accidentele sa stea departe. Ai grija : 1 -sa nu te dai fara nr sau fara permis . 2- sa nu te dai pe vremea asta pentru ca e nasol rau . Take it easy si ne vedem pe drum la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Salutari SV-isti! De astazi ma simt onorat si entuziasmat ca fac parte din grupul vostru, mai pe scurt bucurie mare ca am si yo SV650S,prima mea motocicleta dupa juma` de an de asteptari! Abia astept sa o inmatriculez (adusa din Italia) si sa o pun la treaba ! Bafta tuturor! felicitari si sa ai multa multa grija. ia-o incet intr-ale motociclismului, ca nu te preseaza nimeni. cum zicea o semnatura pe forum: mergi ca un batran ca sa ajungi sa imbatranesti. ei, nici chiar asa, dar gandeste-te ca ce nu vei putea face din prima, vei putea face peste un an, doi. dar macar nu va trebui sa stai prin spital si sa repari motorul. Si alege-ti cu grija gasca de motociclisti! e un motor usor de condus si care o sa iti dea mari satisfactii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Pana una alta, gandeste-te ce echipament vrei si daca ti-l poti permite ca sa te prinda noul sezon in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Salutari SV-isti! De astazi ma simt onorat si entuziasmat ca fac parte din grupul vostru, mai pe scurt bucurie mare ca am si yo SV650S,prima mea motocicleta dupa juma` de an de asteptari! Abia astept sa o inmatriculez (adusa din Italia) si sa o pun la treaba ! Bafta tuturor! sa o stapanesti cu placere si sanatos!! mare grija la femeile de la volan...te pun in cap ( la propriu ) !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Multumesc tuturor pt gandurile bune pe care mi le adresati,nu ma asteptam sa fiu primit asa bine . Am sa incerc sa va raspund pe rand,fara reply-uri. In primul rand, am carnet cat A din vara si B de doi ani cu cea mai mare parte a experientei in traficul din Bucuresti, am invatat sa "miros" prostii care nu se asigura si fac magarii, am incercat de multe ori sa-mi imaginez cum as fi reactionat ca motociclist. Inmatricularea: nici pe straduta mea nu m-am urcat pe ea sa o incerc,indiferent cat de mult mi-as dori,pana nu e in regula cu actele. Echipamentul: stau "geana" la toate reducerile incat sa reusesc sa-mi cumpar ceva cat decat bun,casca deja mi-am luat si am auzit pareri bune despre ea: scorpion exo400. Gasca de motociclisti: sa fim seriosi,una la mana nu ma bag yo,a doua la mana care are chef sa stea de un incepator? "Batranii" cum spuneti voi erau ff putini la vremea lor deci tot incet-incet pe pielea lor au invatat. Si nu in cele din urma,da,abia astept si yo sa vina primavara sa ma plimb ,dar pana atunci am ce rezolva Numai bine tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Sa traiesti Generale! Nu tre sa fi chiar atat de reticent in a umbla "in gasca", ca incepator e chiar bine, dar este foarte important ca "gasca" sa fie una potrivita. Un motociclist cu experienta te poate invata multe, uneori si un simplu sfat conteaza, iar daca umblii de unu singur si ai vre-o pana (nici nu vorbesc de-un incident) este de dorit sa ai pe cineva alaturi sa-ti dea o mana de ajutor. Intradevar de invatat ce si cum tot de tine depinde si chiar daca ai pe langa tine niste prieteni mai putin rabdatori care cand ies la plimbare "mai uita ca esti si tu cu ei", relax, nu te chinui sa te autodepasesti si sa ii prinzi, mergi in ritmu tau. Cat despre echipament, ia-ti unu bun pentru tine - sa nu te stranga sau sa fie prea larg si bineinteles sa fie cat de cat rezistent si ceea ce-i mai important POARTA-L. Ride on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 Sa traiesti Generale! Nu tre sa fi chiar atat de reticent in a umbla "in gasca", ca incepator e chiar bine, dar este foarte important ca "gasca" sa fie una potrivita. Un motociclist cu experienta te poate invata multe, uneori si un simplu sfat conteaza, iar daca umblii de unu singur si ai vre-o pana (nici nu vorbesc de-un incident) este de dorit sa ai pe cineva alaturi sa-ti dea o mana de ajutor.Intradevar de invatat ce si cum tot de tine depinde si chiar daca ai pe langa tine niste prieteni mai putin rabdatori care cand ies la plimbare "mai uita ca esti si tu cu ei", relax, nu te chinui sa te autodepasesti si sa ii prinzi, mergi in ritmu tau. Cat despre echipament, ia-ti unu bun pentru tine - sa nu te stranga sau sa fie prea larg si bineinteles sa fie cat de cat rezistent si ceea ce-i mai important POARTA-L. Ride on... multumesc pt orice sfat care mi se da si incerc sa respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 12, 2008 Share Postat Decembrie 12, 2008 merge h4 bixenon in farul de sv N ? am citit ceva pe svriders, dar parca nu sunt chiar 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 merge h4 bixenon in farul de sv N ? am citit ceva pe svriders, dar parca nu sunt chiar 100% Merge.. Dar ai de oleaca de lucru daca vrei sa pui bi-xenon auto pe mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salutari Se pare ca aceasta perioada este una propice pentru cumpararea motocicletelor. Asa ca, dupa zicala "ia-ti vara sanie si iarna car"... am cumparat si eu un "car" pe nume SV650 A model K8, negru si as naked as theyu come . Multe multe multumiri celor care mi-ati dat sfaturi si m-ati ajutat sa ma decid. Imi dau seama ca fara sa citesc atat si fara sa pun atatea intrebari as fi stiut mult mai putine deci as fi luat o decizie mult mai putin neavizata. Inca o data multumiri, datorita voua aveti acum inca un membru in familia SV Si daca tot sunt la capitolul acesta, fara sa vreau sa fac nici un fel de reclama vreau totusi sa ii mentionez pe baietii din Targul Mures care s-au cumportat exelent. Plecand de la pretul mai bun decat la orice dealer din Bucuresti (si chiar decat la unii care aduc din Germania ) si terminand prin seriozitatea, rabdarea si politetea cu care au raspuns la fiecare intrebare si la fiecare verificare pe care am vrut sa o facem motoretei. Eu unul ii recomand cu caldura. Daca mai cititi acest topic baieti, sa stiti ca inca sunt suparat ca nu ati vrut sa beti un pahar in cinstea mea si a motocicletei la intoarcere asa ca singura metoda de "razbunare" pe care o vad posibila este ca la vara sa vin pana la voi la Targul Mures intr-o tura mai lunga si atunci chiar ca nu mai scapati de berea promisa Urmatorii pasi pentru mine : - sa citesc/invat cum trebuie sa o pregatesc pentru iernat (am vazut ca e un topic destul de maricel pe aici...) - casca, geaca, pantaloni, manusi, bocanci - am 30 de zile ca sa o inmatriculez. Acum am numere rosii. Problema pe care o am este ca am inteles ca trebuie sa merg la RAR cu ea sa obtin certificatul de autenticitate ( care se cere pentru inmatricularea definitiva). O sa vedem noi cum fac si asta. - buloane sau aparatori in caz ca o scap. - tank pad-uri - suporti pentru topcase-uri si pentru genti laterale ( pentru cele laterale oare terbuie suporti sau pot sa le prind si fara? - multa rabdare pana la primavara @Gnraloo : sa o stapanesti sanatos. Sa te bucuri de ea si la primavara sper ca ne vom vedea la intalniri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Salutari Se pare ca aceasta perioada este una propice pentru cumpararea motocicletelor. Asa ca, dupa zicala "ia-ti vara sanie si iarna car"... am cumparat si eu un "car" pe nume SV650 A model K8, negru si as naked as theyu come . Multe multe multumiri celor care mi-ati dat sfaturi si m-ati ajutat sa ma decid. Imi dau seama ca fara sa citesc atat si fara sa pun atatea intrebari as fi stiut mult mai putine deci as fi luat o decizie mult mai putin neavizata. Inca o data multumiri, datorita voua aveti acum inca un membru in familia SV Si daca tot sunt la capitolul acesta, fara sa vreau sa fac nici un fel de reclama vreau totusi sa ii mentionez pe baietii din Targul Mures care s-au cumportat exelent. Plecand de la pretul mai bun decat la orice dealer din Bucuresti (si chiar decat la unii care aduc din Germania ) si terminand prin seriozitatea, rabdarea si politetea cu care au raspuns la fiecare intrebare si la fiecare verificare pe care am vrut sa o facem motoretei. Eu unul ii recomand cu caldura. Daca mai cititi acest topic baieti, sa stiti ca inca sunt suparat ca nu ati vrut sa beti un pahar in cinstea mea si a motocicletei la intoarcere asa ca singura metoda de "razbunare" pe care o vad posibila este ca la vara sa vin pana la voi la Targul Mures intr-o tura mai lunga si atunci chiar ca nu mai scapati de berea promisa Urmatorii pasi pentru mine : - sa citesc/invat cum trebuie sa o pregatesc pentru iernat (am vazut ca e un topic destul de maricel pe aici...) - casca, geaca, pantaloni, manusi, bocanci - am 30 de zile ca sa o inmatriculez. Acum am numere rosii. Problema pe care o am este ca am inteles ca trebuie sa merg la RAR cu ea sa obtin certificatul de autenticitate ( care se cere pentru inmatricularea definitiva). O sa vedem noi cum fac si asta. - buloane sau aparatori in caz ca o scap. - tank pad-uri - suporti pentru topcase-uri si pentru genti laterale ( pentru cele laterale oare terbuie suporti sau pot sa le prind si fara? - multa rabdare pana la primavara @Gnraloo : sa o stapanesti sanatos. Sa te bucuri de ea si la primavara sper ca ne vom vedea la intalniri. felicitari pentru achizitie, ma gandesc ca esti in al noulea cer acum.... cat despre bere, eu as fi fost disponibil la voi in bucuresti treaba mere repede cu autentificarea, asa ca nu te stresa. mergi si programeaza-te, si vezi cum o duci pana acolo(condus cu mare grija si mers cu viteza de bicicleta, ca pe frigul asta imediat dai in alte probleme. si neaparat sa fie dezghetat pe jos) vezi ca acum ai numar rosu, lasa-l draq pe ala galben ai luat un supermotor la un superpret. Traiasca depresiunea economica! bun gand ai cu echipamentul, ai grija sa te tii de el nu-ti mai zic bine ai venit printre noi, ca erai deja pe aici dinainte. Hai primavara!!!!!!! ps: baga niste poze cu suza ta s-a mai discutat ceva despre genti laterale, ideea e ca daca le pui fara suport risti sa strici vopseaua. daca le legi bine si pui ceva moale intre moto si geanta, esti ok si fara. dar macar scapi de suportul care nu e chiar estetic, mai ales ca nu il vei folosi mereu, dar nici nu merge sa-l montezi si demontezi la fiecare drum lung Merge.. Dar ai de oleaca de lucru daca vrei sa pui bi-xenon auto pe mobra! nu mai fi asa secretos. trebuie sa tai din carcasa farului ca sa incapa becul ala proeminent? SV650N. cum adica auto? h4 e la fel si pt moto si pt auto, iar balastul e destul de slim in poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 cat despre bere, eu as fi fost disponibil Pai invitatia la bere ramane valabila. Cum spuneam, la primavara, Tg Mures este pe lista de drumuri in mod clar ( "putin" ocol in drumul spre Suceava - de acolo sunt eu - nu strica, nu? ). Asa ca o sa bem atunci ps: baga niste poze cu suza ta O sa fie si niste poze. Deocamdata sta frumos cu ai mei la tara in garaj. Maine planuiesc sa o vizitez si daca nu uit aparatul acasa apar si pozele Cat despre numere intr-adevar ramasese semnatura de pe vremea scuterului. Era momentul pentru o schimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 nu mai fi asa secretos. trebuie sa tai din carcasa farului ca sa incapa becul ala proeminent? SV650N. cum adica auto? h4 e la fel si pt moto si pt auto, iar balastul e destul de slim in poze Nu sunt secretos! Ideea e destul de simpla: daca iei un kit de xenon pt moto, nu ai nici un fel de pb, in timp ce un kit xenon pt auto e ceva mai mare (si acel balast si soclul acela pt bec), motiv pentru care ar trebui sa faci diverse modificari si improvizatii in cazul in care optezi pentru un kit auto!! Ar fi o idee sa arunci si un ochi pe aici: /index.php?showtopic=208960 Un amic si-a luat un astfel de kit pentru el si era foarte multumit! Oricum, omul cred ca te poate lamuri mult mai clar ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Felicitari pentru achizitie Anjin, ai grija de ea si va avea si ea grija de tine. Sunt curios cum se comporta abs-ul la mobre, asa ca astept o parere cand iti va intra la vreo franare . Pana una alta, bafta in pregatirea pentru primavara, si eu am inceput sa imi caut echipament si momentan imi surade ceva textile, desi eram convins pe piele, mai departe inca nu stiu. Mai e cineva cu textil pe aici ca sa spuna vreo parere? ar fi de preferat cineva care a incercat si pielea totusi ca sa fie o comparatie ok bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 mie-mi place pielea cu textil esti mai liber sa te misti (dar ce miscari ample faci pe moto? ) . Plus ca pielea parca protejeaza mai bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 am si textil pt iarna si piele in rest...in piele te simti si esti mai protejat iar in textil ai mai multa liberatte de miscare..acum depinde de tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 (editat) eu sunt mare consumator al produselor din piele, sunt mort dupa miros. dar, textilul e mult mai indicat la echipament moto pentru ca se ventileaza mult mai bine. o geaca de piele da bine, te face sa te simti bine si atat. la 10 grade afara, spre exmplu, pui ceva pe sub geaca si daca ai dat de soare se incinge pielea in ultimul hal si transpiri, in secunda urmatoare dupa ce dispare soarele....esti sloi. oricate aerisiri ai avea pe o geaca din piele nu se compara cu o textila buna cu cordura. iar plusul ala care ti-l da pielea la o cazatura fata de textil pe tine nu te ajuta cu nimic, aia e valabil cand esti pe pista, te pui in poponeata si coate la 200km/h si te duci sanie pana te opresti. acum tine si de gusturi, cu toate ca textilul e mult mai confortabil eu unul nu ma pot despartii de piele. plus ca, depinde de cat esti dispus sa investesti, daca ai de gand sa mergi si pe afara, daca vrei sa mergi cu el si pe la 10 grade si la 25 atunci iei un textil (pantalon+geaca) cu mesada la un pret decent si iti ajunge pana incepi sa faci tu diferenta la calitate/materiale si sa-ti dai seama care e ''the one'' pentru tine. pielea face urat cand da de ploaie, daca pui costum de ploaie peste piele iar nu e bine ca face condes. edit: am uitat de intretinere : la geaca de textil i'ai scos protectiile si direct in masina de spalat cu ea. la piele e de lucru ca sa o cureti, prima oara e misto, a doua oara merge, iar dupa aia incepi deja sa injuri. Editat Decembrie 13, 2008 de Qruzzer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 din lipsa de ocupatii, propun si eu un subiect. ce parere aveti de raptor 650? mie mi se pare ca este mult in fata la aspect fata de sv, evacuarea dubla fiind ceva ce imi place foarte mult. in plus vine cu frane brembo, furca upsidedown si in general un aspect mai modern. minusuri ar fi cadrul care este din teava. in mare aspectul este intre monster si sv. motorul este acelasi si la fel cu cel de pe sv. jantele mi se par mai faine la raptor. cam atat eu...voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 cadrul este din teava si la sv-ul vechi. in plus, nu vad de ce asta ar fi un minus. cadrele din tuburi de aluminiu sunt cele mai puternice si usoare cadre. cat despre aspect, nu ma impresioneaza. asteapta sa-mi termin eu sv-ul, sa vezi tu acolo usd, brembo, teava dubla, marchesini si altele cu un bloc motor sv650! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 @pogor : cand cautam moto si eu am trecut pe la Raptor-ul de 650. In general arata mai bine mai putin bordul. Mi se pare oribil tahometrul ala. In al doilea rand nu poti sa nu iti dai seama ca totul a plecat de la un SV pe care l-au schimbat, l-au facut putin "altfel" adica mai italian. Ceea ce nu e rau neaparat. In rest chiar arata bine. Nu stiu insa cum ar fi fost cu piesele de schimb (altele decat cele de la motor si transmisie care sunt de la Suzuki ) si cat de fiabila ar fi fost in rest. Oricum la Cagiva nu aveau nici o reducere asa ca... alegerea pentru mine a fost usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 cadrul este din teava si la sv-ul vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 bine ma....am vrut sa spun ca nu e din aluminiu ....pe cand bag mana in foc ca la s-ul "mai vechi" e din aluminiu, ceea ce e un avantaj fata de raptor cadrele din tuburi de aluminiu sunt cele mai puternice si usoare cadre. ambele sunt din teava, dar doar sv-ul e din aluminiu, ceea ce e un avantaj. m-am facut inteles? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 e frumos raptorul. imi place, nu poti sa treci cu vederea o furca inversata, un brembo. Daca renunti la manerul spate si folosesti niste aftermarket pentru numar eu zic ca se inchide foarte frumos. in schimb ceasul e praf, sunt curios ce electrica folosesc, daca o iau din japonia cred ca poate fi un concurent pentru sv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.