Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

cum arata un bloc motor al unui sv650s vechi de 10 ani care a circulat 50000 km? :smoke:

 

pai, asa!

 

motor1ez4.jpg

 

motor2fj9.jpg

 

motor3uc6.jpg

 

motor4dw1.jpg

 

motor5ac6.jpg

 

motor6aw3.jpg

 

motor7ot6.jpg

 

cu mentiunea ca in realitate chiar am ramas uimit de stare motorului. ma rog, e un pic de ulei pe acolo (duuuh) dar serios vorbind, piesele arata ca noi! lantul sta strans bine de tot pe rotile dintate, valvele sunt ca noi, stralucesc, totul e perfect!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

crede-ma, daca il incalzesti bine inainte sa il chinui (inca o data spun, cine vrea crede, cine nu, bine: incalzire nu inseamna tras socul 3 minute. incalzire inseamna pornit si circulat normal vreo 15 minute) si ii dai ulei la timp, te tine si 150000km fara probleme! mai niste valve ajustate din cand in cand si n-ai probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am citit de la inceput topicu' asa ca te intreb: @aoleks: il ai de nou sau SH? cati km ai facut cu el tu? arata bine intr-adevar, nu prea ma asteptam sincer sa fiu la un motor care urca pana la 10500 rpm-uri.

Ai zis ca lantul e bine strans pe rotile dintate, la tine se aude zgomotul acela despre care se zice ca ar fi de la intinzator?

Am admirat pozele, cred ca in vara am sa arunc si eu un ochi pe acolo.

 

P.S. garnituri-le motorului se gasesc usor?

 

 

Acum sa revin la echipament: Si eu sunt un mare iubitor de piele, imi place si mirosul si senzatia, dar totusi incerc sa fiu si practic. ce a zis qruzer in legatura cu avantajele/dezavantajele celor 2 echipamente am auzit si de la un tip de la un magazin de profil, si ma gandeam ca as opta pentru ceva textil... oricum mai am vreme de gandit :smoke:

 

Ms de raspunsuri.

 

@anjin: Se refera la palaja de turatii in care il tii pana ajunge la temperatura nominala de lucru.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@anjin: pe stradutele mici, o tii la 30km/h in a 2-a... mers lin, incet, linistit. in oras, pe stradutele mai mari, 50km/h in a 3-a, pornit normal, nu faci liniute cu un oarecare manelist in bmw sau asa mai departe, mers normal adica. trebuie sa iesi din oras, 80 sau 90km/h, in a 5-a, linistit, nu accelerezi tare ca sa ajungi mai repede la viteza aia. intre timp, incearca sa schimbi vitezele cat mai des atunci cand e nevoie. asta e condus normal. cand e cald, incet ii dai mai mult. cand e incalzit de tot, altcumva merge. si atunci poti sa ii dai blana ca nu are nici pe dracu! pe scurt, tine-l sub 5000rpm pana e cald si ia-o incet. ca poti sa il tii sub 5000 forjat. adica ii dai blana pana la 5000. nu e bine. inca o chestie (extrem de importanta). dupa ce il pornesti, nu il ambala. daca nu vrea sa porneasca din prima, trage socul pana pornesti (de-aia nu pornesti motoru cu 7 zile inainte, ca inca nu mergi. astfel, nu tii socul tras mai mult de 10 secunde) si mergi dupa aia. dar nu il tura in gol!

 

il am sh. cumparat cu 37000km, acuma are 50000.

 

@radu86: da, si la mine s-a auzit acel clickait... faza e ca se aude doar in timpul mersului. ghici ce: m-am jucat azi cu lantul (lantul de la motor la roata). ALA face zgomot! cel putin la mine asa e. motorul nu are cum, si asa se explica ca daca motorul statea pe loc, nu facea deloc zgomot. din nou insa, pe viu se vedea si mai bine care e starea motorului. pacat ca nu am o camera foto mai buna ca sa capturez detalii insa arata super bine! chiar m-am mirat. daca totul e ok, ma bag si mai adanc intr-o saptamana sau doua. adica in cilindru, ambreiaj etc. ...

 

cei care mai doresc informatii sau poze, cereti!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi aoleks.Mi se pare de bun simt sfatul tau de a nu trece de 5000 cand motorul nu e incalzit bine. Eu in cartea tehnica mai citisem sa nu trec de 5500 de rpm in primii 800 km de 8500 in primii 1600 km.

Azi am fost la o ultima plimbare pe acest an. Am cam inghetat de frig insa zambetul de pe fata mea era la fel de "inghetat" acolo si nu din cauza frigului....

Al meu are soc automat asa ca la acest capitol nu am ce sa umblu. L-am lasat la relanti vreo 5 minute si apoi am plecat incet. Drum asfaltat si liber. Am incercat sa respect ce citisem in manual si zic eu ca nici nu l-am forjat. Oricum eu sunt mai calm din fire. Mie imi e frica mai degraba sa nu merg cu el subturat caci ma mai trezeam ca merg cu 2500-3000 ture ca la masina.

Tot in carte insa scrie ca in rodaj sa nu merg la turatie constanta mult timp ci sa trec prin toate plajele de turatii (respectand limitele superioare recomandate). Cam asta inteleg si din ce spui tu in ultimul post. Asta mi se pare mai greu de facut caci e destul de greu sa nu merg constant in afara localitatilor. Oricum o sa ma straduiesc sa ii fac rodajul cat mai bine.

 

Am cateva intrebari despre iernat. Am citit tot acel topic lung de pe aria de articole si tutoriale. Informatiile insa sunt uneori contradictorii. Eu o sa il tin peste iarna intr-un garaj bine etansat,uscat si izolat insa neincalzit. Iata intrebarile :

- rezervorul este mai mult gol decat plin acum. Am citit pe acel topic ca s-ar recomanda umplerea lui pentru a evita ruginirea... Sa ma duc la benzinarie cu o canistra sa cumpar benzina si sa umplu rezervorul? Sau la SV-urile de dupa 2003 rezervorul e din plastic si atunci nu mai rugineste?

- voi puneti stabilizator in benzina? Daca da, de unde il luati?

- legat de motor in sine am 2 optiuni :

1. sa mai vin pe la el odata la 2-3 saptamani si sa il pornesc 10-20 minute . ( aici unii spun ca nu e bine pentru ca se produce condens? cand unde si cum apare acest condens? poate afecta pornitul asta cate 10-20 minute la relanti si rodajul?

2. sa ii scot bateria si sa nu il mai pornesc pana la primavara.

Voi care dintre aceste 2 variante m-ati sfatui sa aplic avand in vedere ca motorul este nou ( 20 km ) si in rodaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu spun ca motorul tau nu e in stare buna, dar pozele sunt irelevante. nu imi dau seama cum ar arata camele uzate dar cred ca tot la fel, dar avand cote mai reduse.ce crezi, ca ai sa gasesti rugina acolo?normal ca totul luceste, ca doar e folosit, nu uitat in garaj. de ce l-ai desfacut? ai cheie dinamometrica? ma bate si pe mine gandul sa verific supapele(jocul lor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul e nou, cea mai mare prostie e sa il lasi la relanti 5 minute. nu ii faci rodajul cum trebuie! despre rodaj sunt multe discutii, si nu sunt simple asa ca lasam subiectul la o parte, insa nu e ok. din nou, pornesti si pleci. nu pornesti, astepti si pleci. cand vrei sa pleci, abia atunci il pornesti. zici ca ai model 2003 sau mai nou, ai injectie. la tine nu e nevoie de incalzirea aia clasica ca la un motor pe carburator. pe scurt, PORNESTI SI PLECI! tine minte asta!

 

cat despre iernat... ii faci un plin (pana la refuz), duci motorul acasa. il cureti. ii pui lacatu' :smoke:, il dai cu un strat de cera sau silicon (sunt tuburi cu silicon) ca sa nu ai surprize de rugina. pui bateria la incarcat (nu o scoti, o deconectezi si pui 12V pe ea si o acoperi eventual cu o husa. pornitul o data la 2-3 saptamani e tampenie, e technica de vasile' mesteru! e pacat insa ca iei motor nou acuma iarna. adica ai circulat 20km cu el si il bagi in garaj. rodajul se face neintrerupt!

 

@pogor: l-am desfacut fiindca motorul meu e in proiect. motorul oricum il dau jos ei eventual il vand, iar daca nu iau banii doriti pe el, il revizez. nu am inca chei dinamometrice (le-am comandat, anul viitor le primesc, pana atunci oricum nu am nevoie de ele) insa nici nu am strans suruburile tare. nu e nevoie daca nu circul cu el. le-am strans cu mana, deci nu se intampla nimic. l-am desfacut de curiozitate. daca nu il vand, il desfac de tot!

 

cat despre interior, normal ca nu rugineste sau ceva. insa sunt mirat de starea lucrurilor in interior dupa atatia ani/kilometri. nu tu lanturi slabite, nu tu metal ciobit, nu tu pete negreu de ulei sau arsuri, nu tu bujii patate, colorate etc. ...

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor SeVeurilor si DeLeurilor,

 

Suntem de curand proprietarii unui sv650 alb... o frumusete! Noua, nerulata inca. Spun santem pentru ca ma refer la mine si la mandra mea :smoke:

Urmeaza un DL650 pentru mine (vand KTM adv 640, vezi bikeshop), in felul acesta cred ca vom face o echipa buna pe drumuri. Pana la primavara sper sa rezolv situatia.

 

Dar pana atunci am o problema. Vreau sa schimb semi-ghidonul de la SV650 cu un kit turing.

Am gasit pe louis.de ceva de la LSL si pe POLO ceva de la ABM [asta arata mai bine].

 

DAca aveti cunostinte despre ele sau alte sugesti, va rog, sfatuiti-ma!

Nu stiu exact care, ce contine fiecare kit, etc.

 

Merci si bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul de la abm e intr-adevar cel mai popular, cel mai folosit. ghidonul in sine nu are mare importanta. gasesti dimensiunea potrivita tie (mai inalt, mai lat etc. ...) si o culoare si il cumperi. destul de usor de montat daca ai sculele necesare deci ce mai astepti? :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul de la abm e intr-adevar cel mai popular, cel mai folosit. ghidonul in sine nu are mare importanta. gasesti dimensiunea potrivita tie (mai inalt, mai lat etc. ...) si o culoare si il cumperi. destul de usor de montat daca ai sculele necesare deci ce mai astepti? :smoke:

 

Salut si merci de raspuns... ce astept? Pai, pe situl ABM l-am identificat dar pe polo.de, au o singura poza pentru toate si nu mi-e foarte clar daca am tot ce-mi trebuie in kit. Ma intrebam daca nu stie cineva exact nr artikle... ca sa ma linistesc si eu!

 

 

danke

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

211-13645-11

 

asta e codul, 215 euro.

 

aici poti sa il comanzi: http://www.abm-motoxpert.de

 

aici mai multe info: http://www.ab-m.de/de/produkte/superbike-u.../superbike-kits

 

PS: codul articolului e pentru un sv650s 2003-2008, kit de conversie basic. ai si kit confort, insa uita-te pe magazinul online!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

211-13645-11

 

asta e codul, 215 euro.

 

aici poti sa il comanzi: http://www.abm-motoxpert.de

 

aici mai multe info: http://www.ab-m.de/de/produkte/superbike-u.../superbike-kits

 

PS: codul articolului e pentru un sv650s 2003-2008, kit de conversie basic. ai si kit confort, insa uita-te pe magazinul online!

 

 

exact modelul asta il am eu pe motor. este super ok, este foarte comod. dar in vara, dupa cum spuneam, il voi schimba cu cel original. este foarte incomod in momentul in care o iei "la pas" printre masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am incheiat cu succes o mica modificare adusa la sa: am dat jos fata, am cioplit din burete ghidandu-ma dupa o poza, si am fost la un mester care pentru numai 5 lei i-a capsat fata inapoi. rezultatul este o mica imbunatatire estetica si sper sa se simta mai mult in comoditate. semnale mici si xenonul sunt pe drum. si in curand o sa tai si suportul de numar, si o sa-mi confectionez un plastic pe care sa il pun in gaura ramasa, folosind un sablon descarcat de pe svriders. si un stiker :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am primit azi rotile marchesini. surpriza a fost ca pot sa le potrivesc pe sv fara prea multa bataie de cap. peste 1 saptamana ma duc dupa frane si sper ca la anul (prima sapt. din ianuarie) sa imi vine si amortizorul spate de la ohlins. intre timp duc cadrul si swingarm-ul la vopsitorie (poweder coating) si incep incet incet sa ansamblez totul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exact modelul asta il am eu pe motor. este super ok, este foarte comod. dar in vara, dupa cum spuneam, il voi schimba cu cel original. este foarte incomod in momentul in care o iei "la pas" printre masini.

 

Domnilor,

 

Ati fost foarte amabili si sunt convins ca va voi parea tolomac, dar... cum spuneam, am gasit si eu pe situl ABM kitul.

Ma rog, mie mi-a rezultat un 330 euro la cel comfort [cu conducte cu tot], dar problema persista in continuare: NU POT comanda de pe situl german.

Ei nu fac livrari in afara germaniei.

Voi cum le-ati luat?

 

Stiu ca sunt mai tantalau, va rog mai aveti un pic rabdare cu mine :smoke:

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai il comandam eu si il trimiteam la sora-mea. dupa care il cumparai de la ea... in posta romana insa nu am incredere, de-aia zic ca de erai prin zona, dadeai o fuga si rezolvam!

 

ca bine zici.

niste incompetenti astia de la posta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca bine zici.

niste incompetenti astia de la posta.

eu am incredere in posta romana (interna). nu am avut niciodata probleme, iar coletele ajung in general in 3 zile. de ce nu cauti un jug superior de svN? dezmembrari sau ebay

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...