Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merge h4 bixenon in farul de sv N ? am citit ceva pe svriders, dar parca nu sunt chiar 100%

Merge.. Dar ai de oleaca de lucru daca vrei sa pui bi-xenon auto pe mobra!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

Se pare ca aceasta perioada este una propice pentru cumpararea motocicletelor. Asa ca, dupa zicala "ia-ti vara sanie si iarna car"... am cumparat si eu un "car" pe nume SV650 A model K8, negru si as naked as theyu come :laugh:.

Multe multe multumiri celor care mi-ati dat sfaturi si m-ati ajutat sa ma decid. Imi dau seama ca fara sa citesc atat si fara sa pun atatea intrebari as fi stiut mult mai putine deci as fi luat o decizie mult mai putin neavizata. Inca o data multumiri, datorita voua aveti acum inca un membru in familia SV :laugh:

Si daca tot sunt la capitolul acesta, fara sa vreau sa fac nici un fel de reclama vreau totusi sa ii mentionez pe baietii din Targul Mures care s-au cumportat exelent. Plecand de la pretul mai bun decat la orice dealer din Bucuresti (si chiar decat la unii care aduc din Germania ) si terminand prin seriozitatea, rabdarea si politetea cu care au raspuns la fiecare intrebare si la fiecare verificare pe care am vrut sa o facem motoretei. Eu unul ii recomand cu caldura.

Daca mai cititi acest topic baieti, sa stiti ca inca sunt suparat ca nu ati vrut sa beti un pahar in cinstea mea si a motocicletei la intoarcere asa ca singura metoda de "razbunare" pe care o vad posibila este ca la vara sa vin pana la voi la Targul Mures intr-o tura mai lunga si atunci chiar ca nu mai scapati de berea promisa :)

 

Urmatorii pasi pentru mine :

- sa citesc/invat cum trebuie sa o pregatesc pentru iernat (am vazut ca e un topic destul de maricel pe aici...)

- casca, geaca, pantaloni, manusi, bocanci

- am 30 de zile ca sa o inmatriculez. Acum am numere rosii. Problema pe care o am este ca am inteles ca trebuie sa merg la RAR cu ea sa obtin certificatul de autenticitate ( care se cere pentru inmatricularea definitiva). O sa vedem noi cum fac si asta.

- buloane sau aparatori in caz ca o scap.

- tank pad-uri

- suporti pentru topcase-uri si pentru genti laterale ( pentru cele laterale oare terbuie suporti sau pot sa le prind si fara?

- multa rabdare pana la primavara :P

 

@Gnraloo : sa o stapanesti sanatos. Sa te bucuri de ea si la primavara sper ca ne vom vedea la intalniri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari

Se pare ca aceasta perioada este una propice pentru cumpararea motocicletelor. Asa ca, dupa zicala "ia-ti vara sanie si iarna car"... am cumparat si eu un "car" pe nume SV650 A model K8, negru si as naked as theyu come :laugh:.

Multe multe multumiri celor care mi-ati dat sfaturi si m-ati ajutat sa ma decid. Imi dau seama ca fara sa citesc atat si fara sa pun atatea intrebari as fi stiut mult mai putine deci as fi luat o decizie mult mai putin neavizata. Inca o data multumiri, datorita voua aveti acum inca un membru in familia SV :)

Si daca tot sunt la capitolul acesta, fara sa vreau sa fac nici un fel de reclama vreau totusi sa ii mentionez pe baietii din Targul Mures care s-au cumportat exelent. Plecand de la pretul mai bun decat la orice dealer din Bucuresti (si chiar decat la unii care aduc din Germania ) si terminand prin seriozitatea, rabdarea si politetea cu care au raspuns la fiecare intrebare si la fiecare verificare pe care am vrut sa o facem motoretei. Eu unul ii recomand cu caldura.

Daca mai cititi acest topic baieti, sa stiti ca inca sunt suparat ca nu ati vrut sa beti un pahar in cinstea mea si a motocicletei la intoarcere asa ca singura metoda de "razbunare" pe care o vad posibila este ca la vara sa vin pana la voi la Targul Mures intr-o tura mai lunga si atunci chiar ca nu mai scapati de berea promisa :P

 

Urmatorii pasi pentru mine :

- sa citesc/invat cum trebuie sa o pregatesc pentru iernat (am vazut ca e un topic destul de maricel pe aici...)

- casca, geaca, pantaloni, manusi, bocanci

- am 30 de zile ca sa o inmatriculez. Acum am numere rosii. Problema pe care o am este ca am inteles ca trebuie sa merg la RAR cu ea sa obtin certificatul de autenticitate ( care se cere pentru inmatricularea definitiva). O sa vedem noi cum fac si asta.

- buloane sau aparatori in caz ca o scap.

- tank pad-uri

- suporti pentru topcase-uri si pentru genti laterale ( pentru cele laterale oare terbuie suporti sau pot sa le prind si fara?

- multa rabdare pana la primavara :D

 

@Gnraloo : sa o stapanesti sanatos. Sa te bucuri de ea si la primavara sper ca ne vom vedea la intalniri.

 

felicitari pentru achizitie, ma gandesc ca esti in al noulea cer acum....

cat despre bere, eu as fi fost disponibil :laugh:

la voi in bucuresti treaba mere repede cu autentificarea, asa ca nu te stresa. mergi si programeaza-te, si vezi cum o duci pana acolo(condus cu mare grija si mers cu viteza de bicicleta, ca pe frigul asta imediat dai in alte probleme. si neaparat sa fie dezghetat pe jos)

vezi ca acum ai numar rosu, lasa-l draq pe ala galben

ai luat un supermotor la un superpret. Traiasca depresiunea economica!

bun gand ai cu echipamentul, ai grija sa te tii de el

nu-ti mai zic bine ai venit printre noi, ca erai deja pe aici dinainte. Hai primavara!!!!!!!

 

ps: baga niste poze cu suza ta

 

 

 

s-a mai discutat ceva despre genti laterale, ideea e ca daca le pui fara suport risti sa strici vopseaua. daca le legi bine si pui ceva moale intre moto si geanta, esti ok si fara. dar macar scapi de suportul care nu e chiar estetic, mai ales ca nu il vei folosi mereu, dar nici nu merge sa-l montezi si demontezi la fiecare drum lung

 

Merge.. Dar ai de oleaca de lucru daca vrei sa pui bi-xenon auto pe mobra!

nu mai fi asa secretos. trebuie sa tai din carcasa farului ca sa incapa becul ala proeminent? SV650N. cum adica auto? h4 e la fel si pt moto si pt auto, iar balastul e destul de slim in poze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre bere, eu as fi fost disponibil :laugh:

Pai invitatia la bere ramane valabila. Cum spuneam, la primavara, Tg Mures este pe lista de drumuri in mod clar ( "putin" ocol in drumul spre Suceava - de acolo sunt eu - nu strica, nu? :laugh: ). Asa ca o sa bem atunci :)

 

ps: baga niste poze cu suza ta

 

O sa fie si niste poze. Deocamdata sta frumos cu ai mei la tara in garaj. Maine planuiesc sa o vizitez si daca nu uit aparatul acasa apar si pozele :D

 

Cat despre numere intr-adevar ramasese semnatura de pe vremea scuterului. Era momentul pentru o schimbare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai fi asa secretos. trebuie sa tai din carcasa farului ca sa incapa becul ala proeminent? SV650N. cum adica auto? h4 e la fel si pt moto si pt auto, iar balastul e destul de slim in poze

:laugh: Nu sunt secretos! Ideea e destul de simpla: daca iei un kit de xenon pt moto, nu ai nici un fel de pb, in timp ce un kit xenon pt auto e ceva mai mare (si acel balast si soclul acela pt bec), motiv pentru care ar trebui sa faci diverse modificari si improvizatii in cazul in care optezi pentru un kit auto!!

Ar fi o idee sa arunci si un ochi pe aici: /index.php?showtopic=208960

Un amic si-a luat un astfel de kit pentru el si era foarte multumit! Oricum, omul cred ca te poate lamuri mult mai clar ce si cum :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie Anjin, ai grija de ea si va avea si ea grija de tine. Sunt curios cum se comporta abs-ul la mobre, asa ca astept o parere cand iti va intra la vreo franare :laugh:.

Pana una alta, bafta in pregatirea pentru primavara, si eu am inceput sa imi caut echipament si momentan imi surade ceva textile, desi eram convins pe piele, mai departe inca nu stiu. Mai e cineva cu textil pe aici ca sa spuna vreo parere? ar fi de preferat cineva care a incercat si pielea totusi ca sa fie o comparatie ok :laugh:

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt mare consumator al produselor din piele, sunt mort dupa miros. dar, textilul e mult mai indicat la echipament moto pentru ca se ventileaza mult mai bine. o geaca de piele da bine, te face sa te simti bine si atat. la 10 grade afara, spre exmplu, pui ceva pe sub geaca si daca ai dat de soare se incinge pielea in ultimul hal si transpiri, in secunda urmatoare dupa ce dispare soarele....esti sloi.

 

oricate aerisiri ai avea pe o geaca din piele nu se compara cu o textila buna cu cordura. iar plusul ala care ti-l da pielea la o cazatura fata de textil pe tine nu te ajuta cu nimic, aia e valabil cand esti pe pista, te pui in poponeata si coate la 200km/h si te duci sanie pana te opresti.

 

acum tine si de gusturi, cu toate ca textilul e mult mai confortabil eu unul nu ma pot despartii de piele. plus ca, depinde de cat esti dispus sa investesti, daca ai de gand sa mergi si pe afara, daca vrei sa mergi cu el si pe la 10 grade si la 25 atunci iei un textil (pantalon+geaca) cu mesada la un pret decent si iti ajunge pana incepi sa faci tu diferenta la calitate/materiale si sa-ti dai seama care e ''the one'' pentru tine.

pielea face urat cand da de ploaie, daca pui costum de ploaie peste piele iar nu e bine ca face condes.

 

edit:

 

am uitat de intretinere :laugh: : la geaca de textil i'ai scos protectiile si direct in masina de spalat cu ea. la piele e de lucru ca sa o cureti, prima oara e misto, a doua oara merge, iar dupa aia incepi deja sa injuri.

Editat de Qruzzer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din lipsa de ocupatii, propun si eu un subiect.

 

ce parere aveti de raptor 650? mie mi se pare ca este mult in fata la aspect fata de sv, evacuarea dubla fiind ceva ce imi place foarte mult. in plus vine cu frane brembo, furca upsidedown si in general un aspect mai modern.

 

minusuri ar fi cadrul care este din teava. in mare aspectul este intre monster si sv. motorul este acelasi si la fel cu cel de pe sv. jantele mi se par mai faine la raptor.

post-20895-1229204328_thumb.jpg

cam atat eu...voi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cadrul este din teava si la sv-ul vechi. in plus, nu vad de ce asta ar fi un minus. cadrele din tuburi de aluminiu sunt cele mai puternice si usoare cadre. cat despre aspect, nu ma impresioneaza. asteapta sa-mi termin eu sv-ul, sa vezi tu acolo usd, brembo, teava dubla, marchesini si altele cu un bloc motor sv650!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@pogor : cand cautam moto si eu am trecut pe la Raptor-ul de 650. In general arata mai bine mai putin bordul. Mi se pare oribil tahometrul ala. In al doilea rand nu poti sa nu iti dai seama ca totul a plecat de la un SV pe care l-au schimbat, l-au facut putin "altfel" adica mai italian. Ceea ce nu e rau neaparat. In rest chiar arata bine. Nu stiu insa cum ar fi fost cu piesele de schimb (altele decat cele de la motor si transmisie care sunt de la Suzuki ) si cat de fiabila ar fi fost in rest.

Oricum la Cagiva nu aveau nici o reducere asa ca... alegerea pentru mine a fost usoara. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:smoke:

bine ma....am vrut sa spun ca nu e din aluminiu

 

 

....pe cand bag mana in foc ca la s-ul "mai vechi" e din aluminiu, ceea ce e un avantaj fata de raptor

 

cadrele din tuburi de aluminiu sunt cele mai puternice si usoare cadre.

 

ambele sunt din teava, dar doar sv-ul e din aluminiu, ceea ce e un avantaj. m-am facut inteles?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frumos raptorul.

imi place, nu poti sa treci cu vederea o furca inversata, un brembo. Daca renunti la manerul spate si folosesti niste aftermarket pentru numar eu zic ca se inchide foarte frumos.

in schimb ceasul e praf, sunt curios ce electrica folosesc, daca o iau din japonia cred ca poate fi un concurent pentru sv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum arata un bloc motor al unui sv650s vechi de 10 ani care a circulat 50000 km? :smoke:

 

pai, asa!

 

motor1ez4.jpg

 

motor2fj9.jpg

 

motor3uc6.jpg

 

motor4dw1.jpg

 

motor5ac6.jpg

 

motor6aw3.jpg

 

motor7ot6.jpg

 

cu mentiunea ca in realitate chiar am ramas uimit de stare motorului. ma rog, e un pic de ulei pe acolo (duuuh) dar serios vorbind, piesele arata ca noi! lantul sta strans bine de tot pe rotile dintate, valvele sunt ca noi, stralucesc, totul e perfect!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crede-ma, daca il incalzesti bine inainte sa il chinui (inca o data spun, cine vrea crede, cine nu, bine: incalzire nu inseamna tras socul 3 minute. incalzire inseamna pornit si circulat normal vreo 15 minute) si ii dai ulei la timp, te tine si 150000km fara probleme! mai niste valve ajustate din cand in cand si n-ai probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am citit de la inceput topicu' asa ca te intreb: @aoleks: il ai de nou sau SH? cati km ai facut cu el tu? arata bine intr-adevar, nu prea ma asteptam sincer sa fiu la un motor care urca pana la 10500 rpm-uri.

Ai zis ca lantul e bine strans pe rotile dintate, la tine se aude zgomotul acela despre care se zice ca ar fi de la intinzator?

Am admirat pozele, cred ca in vara am sa arunc si eu un ochi pe acolo.

 

P.S. garnituri-le motorului se gasesc usor?

 

 

Acum sa revin la echipament: Si eu sunt un mare iubitor de piele, imi place si mirosul si senzatia, dar totusi incerc sa fiu si practic. ce a zis qruzer in legatura cu avantajele/dezavantajele celor 2 echipamente am auzit si de la un tip de la un magazin de profil, si ma gandeam ca as opta pentru ceva textil... oricum mai am vreme de gandit :smoke:

 

Ms de raspunsuri.

 

@anjin: Se refera la palaja de turatii in care il tii pana ajunge la temperatura nominala de lucru.

Editat de radu86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@anjin: pe stradutele mici, o tii la 30km/h in a 2-a... mers lin, incet, linistit. in oras, pe stradutele mai mari, 50km/h in a 3-a, pornit normal, nu faci liniute cu un oarecare manelist in bmw sau asa mai departe, mers normal adica. trebuie sa iesi din oras, 80 sau 90km/h, in a 5-a, linistit, nu accelerezi tare ca sa ajungi mai repede la viteza aia. intre timp, incearca sa schimbi vitezele cat mai des atunci cand e nevoie. asta e condus normal. cand e cald, incet ii dai mai mult. cand e incalzit de tot, altcumva merge. si atunci poti sa ii dai blana ca nu are nici pe dracu! pe scurt, tine-l sub 5000rpm pana e cald si ia-o incet. ca poti sa il tii sub 5000 forjat. adica ii dai blana pana la 5000. nu e bine. inca o chestie (extrem de importanta). dupa ce il pornesti, nu il ambala. daca nu vrea sa porneasca din prima, trage socul pana pornesti (de-aia nu pornesti motoru cu 7 zile inainte, ca inca nu mergi. astfel, nu tii socul tras mai mult de 10 secunde) si mergi dupa aia. dar nu il tura in gol!

 

il am sh. cumparat cu 37000km, acuma are 50000.

 

@radu86: da, si la mine s-a auzit acel clickait... faza e ca se aude doar in timpul mersului. ghici ce: m-am jucat azi cu lantul (lantul de la motor la roata). ALA face zgomot! cel putin la mine asa e. motorul nu are cum, si asa se explica ca daca motorul statea pe loc, nu facea deloc zgomot. din nou insa, pe viu se vedea si mai bine care e starea motorului. pacat ca nu am o camera foto mai buna ca sa capturez detalii insa arata super bine! chiar m-am mirat. daca totul e ok, ma bag si mai adanc intr-o saptamana sau doua. adica in cilindru, ambreiaj etc. ...

 

cei care mai doresc informatii sau poze, cereti!

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi aoleks.Mi se pare de bun simt sfatul tau de a nu trece de 5000 cand motorul nu e incalzit bine. Eu in cartea tehnica mai citisem sa nu trec de 5500 de rpm in primii 800 km de 8500 in primii 1600 km.

Azi am fost la o ultima plimbare pe acest an. Am cam inghetat de frig insa zambetul de pe fata mea era la fel de "inghetat" acolo si nu din cauza frigului....

Al meu are soc automat asa ca la acest capitol nu am ce sa umblu. L-am lasat la relanti vreo 5 minute si apoi am plecat incet. Drum asfaltat si liber. Am incercat sa respect ce citisem in manual si zic eu ca nici nu l-am forjat. Oricum eu sunt mai calm din fire. Mie imi e frica mai degraba sa nu merg cu el subturat caci ma mai trezeam ca merg cu 2500-3000 ture ca la masina.

Tot in carte insa scrie ca in rodaj sa nu merg la turatie constanta mult timp ci sa trec prin toate plajele de turatii (respectand limitele superioare recomandate). Cam asta inteleg si din ce spui tu in ultimul post. Asta mi se pare mai greu de facut caci e destul de greu sa nu merg constant in afara localitatilor. Oricum o sa ma straduiesc sa ii fac rodajul cat mai bine.

 

Am cateva intrebari despre iernat. Am citit tot acel topic lung de pe aria de articole si tutoriale. Informatiile insa sunt uneori contradictorii. Eu o sa il tin peste iarna intr-un garaj bine etansat,uscat si izolat insa neincalzit. Iata intrebarile :

- rezervorul este mai mult gol decat plin acum. Am citit pe acel topic ca s-ar recomanda umplerea lui pentru a evita ruginirea... Sa ma duc la benzinarie cu o canistra sa cumpar benzina si sa umplu rezervorul? Sau la SV-urile de dupa 2003 rezervorul e din plastic si atunci nu mai rugineste?

- voi puneti stabilizator in benzina? Daca da, de unde il luati?

- legat de motor in sine am 2 optiuni :

1. sa mai vin pe la el odata la 2-3 saptamani si sa il pornesc 10-20 minute . ( aici unii spun ca nu e bine pentru ca se produce condens? cand unde si cum apare acest condens? poate afecta pornitul asta cate 10-20 minute la relanti si rodajul?

2. sa ii scot bateria si sa nu il mai pornesc pana la primavara.

Voi care dintre aceste 2 variante m-ati sfatui sa aplic avand in vedere ca motorul este nou ( 20 km ) si in rodaj?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu spun ca motorul tau nu e in stare buna, dar pozele sunt irelevante. nu imi dau seama cum ar arata camele uzate dar cred ca tot la fel, dar avand cote mai reduse.ce crezi, ca ai sa gasesti rugina acolo?normal ca totul luceste, ca doar e folosit, nu uitat in garaj. de ce l-ai desfacut? ai cheie dinamometrica? ma bate si pe mine gandul sa verific supapele(jocul lor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul e nou, cea mai mare prostie e sa il lasi la relanti 5 minute. nu ii faci rodajul cum trebuie! despre rodaj sunt multe discutii, si nu sunt simple asa ca lasam subiectul la o parte, insa nu e ok. din nou, pornesti si pleci. nu pornesti, astepti si pleci. cand vrei sa pleci, abia atunci il pornesti. zici ca ai model 2003 sau mai nou, ai injectie. la tine nu e nevoie de incalzirea aia clasica ca la un motor pe carburator. pe scurt, PORNESTI SI PLECI! tine minte asta!

 

cat despre iernat... ii faci un plin (pana la refuz), duci motorul acasa. il cureti. ii pui lacatu' :smoke:, il dai cu un strat de cera sau silicon (sunt tuburi cu silicon) ca sa nu ai surprize de rugina. pui bateria la incarcat (nu o scoti, o deconectezi si pui 12V pe ea si o acoperi eventual cu o husa. pornitul o data la 2-3 saptamani e tampenie, e technica de vasile' mesteru! e pacat insa ca iei motor nou acuma iarna. adica ai circulat 20km cu el si il bagi in garaj. rodajul se face neintrerupt!

 

@pogor: l-am desfacut fiindca motorul meu e in proiect. motorul oricum il dau jos ei eventual il vand, iar daca nu iau banii doriti pe el, il revizez. nu am inca chei dinamometrice (le-am comandat, anul viitor le primesc, pana atunci oricum nu am nevoie de ele) insa nici nu am strans suruburile tare. nu e nevoie daca nu circul cu el. le-am strans cu mana, deci nu se intampla nimic. l-am desfacut de curiozitate. daca nu il vand, il desfac de tot!

 

cat despre interior, normal ca nu rugineste sau ceva. insa sunt mirat de starea lucrurilor in interior dupa atatia ani/kilometri. nu tu lanturi slabite, nu tu metal ciobit, nu tu pete negreu de ulei sau arsuri, nu tu bujii patate, colorate etc. ...

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...