Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. :yikes: curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni .

 

@Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? :kiss:))))))

 

 

ha ha...imi place mai, dar nu mai mult decat imi place a mea , si avatar cu 2003+ nu am gasit.dar nu-i nimic...e albastra, asta e tot ce conteaza. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci nu cade in bot foarte tare,daka ar merge un incepator pe ea probabil nu si-ar da seama,la varianta cu sincronizatul si curatatul carburatoarelor mam gandit si eu,asta am sa si fac,sper s nu fie nevoie si d altceva mai complicat.

 

Mulumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv.

 

Respecte

 

cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere

Duc si la astfel de goluri.. Eu cel putin am patit-o!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate am auzit pompa de benzina la suzuki e una antica si de demult. E principiul ala simplu cu membrana & co. Sunt cunoscute si pentru durata de viata destul de scurta. Da, plauzibil. :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello baieti si fete

 

postati si voi pareri cu/despre ce filtre de aer si tobe aveti pe ale voastre...vara asta ma gandesc sa schimb si eu filtrul cu un k&n sau bmc,iar la tobe ma gandeam la leo vince,roadsitalia..ceva de genul...

 

 

ma bag si eu in seama cu toate ca majoritatea aveti modelul de 650.

eu am ixil carbon-race doar finale, K&n.

 

mie imi place foarte mult ixil, fac tobe de calitate iar sunetul este unul special nu uruie de nu poti sa stai langa ea cum ar fi normal de altfel la o toba de carbon libera.

 

mobra se simte mai bine cu filtru si tobe dar nu este o diferenta majora, eu unul am facut ultimul schimb si in loc de motul si bujii denso am pus castrol si ngk> si asa am reusit sa anulez toata performanta agregatelor si m-am dus mai jos decat varianta stock numai din bujie si ulei.

 

o sa pun din nou motul si denso dar de data asta o sa iau iridium si vedem atunci.

 

eu unul as merge pe leo vince are un pret decent-daca ne gandim ca iti trebuie numai 1 buc si se aude super cel putin pe 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am terminat si eu niste mici modificari la sv, dupa masura bugetului: xenon, am scapat de coada si semnale mici

post-20895-1232794718_thumb.jpg

post-20895-1232794733_thumb.jpg

post-20895-1232794795_thumb.jpg

sunt multumit ca am reusit sa pastrez volumul initial al spatiului de depozitare si de faptul ca modificarea cozii m-a costat cam 15 lei

 

si da, alea in poza sunt calorifere

Editat de pogor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce metoda ai folosit pentru modificarea cozii, ca ma tenteaza si pe mine, initial as opta pentru tail panu de pe louis, dar e cam scump. N-ai niste poze din timpul manoperei?

 

Si inca ceva, vazusem pe undeva, nu mai stiu unde (un forum de SV dar nu mai stiu care) un stop de frana pe LED care are semnalizatoarele incorporate (2in1) aveti asa ceva si daca da de unde l-ati luat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce metoda ai folosit pentru modificarea cozii, ca ma tenteaza si pe mine, initial as opta pentru tail panu de pe louis, dar e cam scump. N-ai niste poze din timpul manoperei?

 

Si inca ceva, vazusem pe undeva, nu mai stiu unde (un forum de SV dar nu mai stiu care) un stop de frana pe LED care are semnalizatoarele incorporate (2in1) aveti asa ceva si daca da de unde l-ati luat?

in loc de coada acum este o bucata de plastic taiata intr-o forma potrivita (dupa un model gasit pe net si adaptat la fata locului), peste care vine un suport de numar facut din tabla de 2 mm, prins in suruburi.

poze am mai facut dar le-am sters pe cele mai elocvente fara sa vreau

post-20895-1232803614_thumb.jpgpost-20895-1232803632_thumb.jpgpost-20895-1232803657_thumb.jpgpost-20895-1232803674_thumb.jpg

plasticul a fost transparent si i-am aplicat pe interior o folie neagra, lasand o gaura pentru iluminarea numarului(dar nu prea mare :scratch: ). compartimentul de stocare a fost separat de partea aia cu fire multe tot printr-o bucata de plastic , pe care am fixat in suruburi o parte din vechiul sistem de iluminare a numarului. si cutia aia neagra care nu stiu ce face am mutat-o dupa cum se vede, in lateral, pentru ca locul se micsoreaza foarte mult dupa taierea cozii, abia a incaput becul pentru numar. plastic am gasit in baumax, cu 12 lei, dar mi-a mai ramas o bucata pentru inca un sv

 

cat despre semnalele incorporate cred ca sunt facute artizanal: se ia un stop transparent, sa gauresc laterale si se monteaza ledurile, dupa care se separa ledurile de restul stopului prin foita de aluminiu. ledurile sunt usor de fixat, unul cate unul in gauri date cu bormasina in care ele sa intre fest, si pe spate aplicata ceva pasta dintr-aia care se incheaga(am vazut pe le diferite aparate electrice). probabil ca un camp de cate 5 leduri in fiecare parte va face destula lumina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra pe site-ul http://www.sv650.tk/ , la MODS si acolo este descris pas cu pas, ce trebe facut.

sablonul placi care vine in locul taiat

post-6144-1232809958_thumb.jpg

 

eu asa am facut si o iesit destul de fain ...

 

pentru semnalizari intergrate:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-SV65...sQ5fAccessories

 

Eu am incercat sa pun 2 leduri pe spate:

asa arata cu LED : post-6144-1232810391_thumb.jpg, post-6144-1232810452_thumb.jpg

asa arata cu becurile normale: post-6144-1232810482_thumb.jpg post-6144-1232810502_thumb.jpg

 

luminozitatea e mai mare cu becurile normale, probabil din cauza ca sticla stopului si si ledus is rosu, poate cu o sticla transparenta s-ar vedea mai bine... dar consuma f putin ledul 2.5 W ... :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e nevoie sa tai atat de mult precum a tait ala acolo. am pastrat ambele prinderi ale gumei aleia care tine uneltele. s slablonul meu s-aoprit acolo unde venea ala indoit, pentru ca taind mai putin din aripa originala , am avut o suprafata mai mare de prindere. la taiere am demontat complet coada

 

nu stiu daca am fost explicit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus eu cauciuc de 180, pe janta de 5,5 inch. merge fara probleme. afecteaza comportamentul insa nu sesizabil. majoritatea sv-uril care participa la curse au acest mod. de ce? ca sa le ingreuneze virajele?

 

si asa, ca fapt divers, un sv racer care imi place foarte mult:

 

sv650.jpg

Editat de aoleks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ktm-u tau mi-as da sv-u :scratch:.... Inainte de sv am cautat un adventure, dar scump, dincolo era mai ieftin.

 

Mi-as scoate si eu mud guard-u din spate, dar imi place atat de mult sa merg pe ploaie incat stiu ca e folositor. Oricum , Mr. Pogor, nice job.

Editat de EnduroKid
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mam gandit la vareanta propusa de voi...sv650s-ubaru :P si mam apucat de lucru...am facut doua variante,una culoarea subaru si alta porotcaliu,astept pareri si sugestii(in domeniul culorii)

hmmmm... parca prima, dar cu parbriz negru, toba carbon high mount, scarite negre sau auri, aripa spate neaparat taiata :huh: si aripa fata pe negru sau carbon, si nici un ugspoiler nu ar strica :D

 

 

si eu merg pe ploaie, la asta nu m-am gandit :scratch:

 

cand ploua iei pe cineva pe locul de pasager si ai rezolvat problema :P

 

mototuning070.jpg

mototuning071.jpg

mototuning072.jpg

DSCF1094.jpg

 

eu suportuleu de numar am facut in asa fel ca sa stea cat de cat de drept numarul si sa se prinda chiar in capatul coditei sa nu deranjeze gentile laterale (care le mai pun din cand in cand) semnalizatoarele.... si nici nu te stropeste.... dar nici nu prea am umblat pe ploaie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista, inschimb exista kituri de 700 cc, de 750 cc, 800 cc

asta prin schibarea cilindrilor sau alezarea lor si schimbarea pistoanelor sau prin schimbarea bielelor cu unele mai scurte (care scade raportul de comprimare....) , vezi pe jhsracing.co.uk

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu dace este vorba de asa ceva, adica ma gandesc ca ar specifica in anunt asta. Zice el ca are 85 de cai, dar pretu este cam mic sa aiba kit de 700. In fine... sa ne vedem de oile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ar fi pretul mic pentru un kit de 700? stii cat costa toata jucaria? poate 300 de euro...

 

problema e urmatoarea: pana la 700cc poti merge fara probleme. de la 700 in sus inca (750, 800) trebuie sa schimbi nu numai pistonii, dar si arborele cotit. altfel risti sa se rupa! si sigur e de 700, altfel nu scoti niciodata 85cp din el (o mai fi si un filtru de aer, teava etc. ca numai cu 50cc in plus nu scoti 15cp).

 

asta doar daca vanzatorul spune adevarul :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...