pepsi Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 apoi aia inseamna niste bani in plus cu certificatul nou,mai bine il lasi tot asa:D,asa o intrebare......cu aproximatie cam unde se invarte o manopera la vopsit pe un SV versiunea S taca tot vrei sa o revopsesti, poti sa o lasi tot albastru, vopsesti rotile si alte parti (manete, scarite, etc...) in auriu si negru, folosesti cateva piese din carbon sau imitatie de carbon, si deja i-ti seamana motorul cu un subaru impreza WRX:D pe svrider.com am vazut un SV vopsit asa si arata f bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 17, 2009 Share Postat Ianuarie 17, 2009 sustin ideea, arata demential eu avut pe un enduro albastru wrx fara auriu si tot arata intr-un mare fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 hello baieti si fete postati si voi pareri cu/despre ce filtre de aer si tobe aveti pe ale voastre...vara asta ma gandesc sa schimb si eu filtrul cu un k&n sau bmc,iar la tobe ma gandeam la leo vince,roadsitalia..ceva de genul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 daca tot vrei filtre noi, vezi astea de mai sus. cu astea macar simti ca ai mai mult aer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 hello baieti si fete postati si voi pareri cu/despre ce filtre de aer si tobe aveti pe ale voastre...vara asta ma gandesc sa schimb si eu filtrul cu un k&n sau bmc,iar la tobe ma gandeam la leo vince,roadsitalia..ceva de genul... mi-am luat un k&n inca nu am apucat sa o incerc, dar nu e filtru RACE, la admisie are aceasi gatuire ca si filtrul stock, poate materialul permite trecerea mai libera a aerului... inschimb este BMC Race, 1 pic mai scump pe ebay, aceasta nu mai are gatuire (snorkel), dar pt aceasta cam trebe umblat si la carburator pt a castiga ceva performanta. despre toba.... hmm, am gasit pe ebay ceva f fain din titatiu si f ieftin : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=120345855477 din cate am citit pe forumul sv650.org, englezi recomanda evacuari M4, leovince, arrow pt sv, restul nu prea au ceva calumea pt sv astea pt performanta... pt look and sound, is OK si altele daca tot vrei filtre noi, vezi astea de mai sus. cu astea macar simti ca ai mai mult aer . nush cat ii de bine asa ceva pt un motor stock, poate daca ai un sv tunarit, cu arbori cu came schimbate, cu jigloare schimbate etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 eu am schimbat filtrul stock si mi-am pus unu sport DNA. este ok...consumul este tot pe acolo , doar ca trage mai bine . parerea mea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 dihania:ai si toba aftermarket?sau stock? filtrul BMC este la fel ca si intretinere precum k&n?adica are numar nelimitat de km si trebuie doar spalat? eu ma gandeam la varianta leo vince+bmc sau k&n,sau roadsitalia+filtru....insa pt roadsitalia ma gandesc ca mi-ar trebui si un pc3,pt ca e in varianta doar full ,cu tot cu galerii..cu toate ca nu caut cp in plus ci mai mult sunet,dar ma gandesc sa nu pierd din putere fara un pc 3,daca as merge pe varianta asta..... ps:in gama de pret leo vince doar roadsitalia am mai gasit,....daca are cineva vreo toba de sv de vanzare ,poate si sh sa dea de stire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 dihania:ai si toba aftermarket?sau stock? am toba stock.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 dihania:ai si toba aftermarket?sau stock? filtrul BMC este la fel ca si intretinere precum k&n?adica are numar nelimitat de km si trebuie doar spalat? eu ma gandeam la varianta leo vince+bmc sau k&n,sau roadsitalia+filtru....insa pt roadsitalia ma gandesc ca mi-ar trebui si un pc3,pt ca e in varianta doar full ,cu tot cu galerii..cu toate ca nu caut cp in plus ci mai mult sunet,dar ma gandesc sa nu pierd din putere fara un pc 3,daca as merge pe varianta asta..... ps:in gama de pret leo vince doar roadsitalia am mai gasit,....daca are cineva vreo toba de sv de vanzare ,poate si sh sa dea de stire da , si bmc-ul se poate respala, dar daca o sa iei BMc race, ca si in cazul evacuari complece, cred ca o sa ai nevoie de pc3 cauta pe ebay.co.uk, gasesti o multe tobe facute in UK, la pret decent... Beowolf, delkevic, fuel, etc... acuma vad ca si roadsitalia are chesti faine ai vreo idee cum se poate comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 da , si bmc-ul se poate respala, dar daca o sa iei BMc race, ca si in cazul evacuari complece, cred ca o sa ai nevoie de pc3 cauta pe ebay.co.uk, gasesti o multe tobe facute in UK, la pret decent... Beowolf, delkevic, fuel, etc... acuma vad ca si roadsitalia are chesti faine ai vreo idee cum se poate comanda? roadsitalia aduce cineva de pe forum, cauta la rubrica vanzari accesorii poate intereeaza pe cineva http://www.jfmotorsport.de/shop2k5/catalog...roducts_id=5276 aici erau tobele roadsitalia. ma tenta si pe mine o evacuare completa dar nu mai sunt bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 roadsitalia aduce userul gigiberlogea de pe forum la preturi f bune..... suna intr-un mod demential: deci treaba ar sta cam asa: 1.evacuare completa roads+ filtru bmc...ceea ce nu prea imi convine daca vine vorba si de un pc3 sau 2.leo vince+ k&n.....in combinatia asta ar merge si bmc?sau ar fii vb de un raport admisie/evacuare cam "deplasat"?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 19, 2009 Share Postat Ianuarie 19, 2009 daca alegi BMC race cred ca cam trebe PC3, daca algei bmc normal, nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv. Respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv. Respecte Incearca sa-i faci o resincronizare de carburatoare intai (sa le si cureti, evident).. Stiu ca una din pb des intalnite la SV-ul de 650 (vb aici de 99-02) este golul de putere undeva intre 6-7000 de ture si se poate rezolva cu un kit dyno! Daca vb de modelele din 2003 incoa', o sa ma abtin de la orice fel de comentarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 (editat) da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni . @Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? )))))) Editat Ianuarie 20, 2009 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni . @Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? )))))) De acord, dar el a zis initial ca ii da in bot, apoi ca doar pierde din acceleratie.. Nu e tocmai acelasi lucru D-asta am si zis, intai curatate si resincronizate carburile, abia dupa aia restul, daca e cazul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni . @Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? )))))) ha ha...imi place mai, dar nu mai mult decat imi place a mea , si avatar cu 2003+ nu am gasit.dar nu-i nimic...e albastra, asta e tot ce conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Deci nu cade in bot foarte tare,daka ar merge un incepator pe ea probabil nu si-ar da seama,la varianta cu sincronizatul si curatatul carburatoarelor mam gandit si eu,asta am sa si fac,sper s nu fie nevoie si d altceva mai complicat. Mulumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv. Respecte cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere Duc si la astfel de goluri.. Eu cel putin am patit-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Din cate am auzit pompa de benzina la suzuki e una antica si de demult. E principiul ala simplu cu membrana & co. Sunt cunoscute si pentru durata de viata destul de scurta. Da, plauzibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 myth plausible! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 hello baieti si fete postati si voi pareri cu/despre ce filtre de aer si tobe aveti pe ale voastre...vara asta ma gandesc sa schimb si eu filtrul cu un k&n sau bmc,iar la tobe ma gandeam la leo vince,roadsitalia..ceva de genul... ma bag si eu in seama cu toate ca majoritatea aveti modelul de 650. eu am ixil carbon-race doar finale, K&n. mie imi place foarte mult ixil, fac tobe de calitate iar sunetul este unul special nu uruie de nu poti sa stai langa ea cum ar fi normal de altfel la o toba de carbon libera. mobra se simte mai bine cu filtru si tobe dar nu este o diferenta majora, eu unul am facut ultimul schimb si in loc de motul si bujii denso am pus castrol si ngk> si asa am reusit sa anulez toata performanta agregatelor si m-am dus mai jos decat varianta stock numai din bujie si ulei. o sa pun din nou motul si denso dar de data asta o sa iau iridium si vedem atunci. eu unul as merge pe leo vince are un pret decent-daca ne gandim ca iti trebuie numai 1 buc si se aude super cel putin pe 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) am terminat si eu niste mici modificari la sv, dupa masura bugetului: xenon, am scapat de coada si semnale mici sunt multumit ca am reusit sa pastrez volumul initial al spatiului de depozitare si de faptul ca modificarea cozii m-a costat cam 15 lei si da, alea in poza sunt calorifere Editat Ianuarie 24, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Ce metoda ai folosit pentru modificarea cozii, ca ma tenteaza si pe mine, initial as opta pentru tail panu de pe louis, dar e cam scump. N-ai niste poze din timpul manoperei? Si inca ceva, vazusem pe undeva, nu mai stiu unde (un forum de SV dar nu mai stiu care) un stop de frana pe LED care are semnalizatoarele incorporate (2in1) aveti asa ceva si daca da de unde l-ati luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.