dihania Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 da , dar nu ar trebui sa se duca in nas , chiar daca il numim gol de putere. curata carburatoarele. la benzina noastra ,numai minuni . @Dihania, vad ca ti-ai pus la avatar un 1st gen , iti plac ? )))))) ha ha...imi place mai, dar nu mai mult decat imi place a mea , si avatar cu 2003+ nu am gasit.dar nu-i nimic...e albastra, asta e tot ce conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Deci nu cade in bot foarte tare,daka ar merge un incepator pe ea probabil nu si-ar da seama,la varianta cu sincronizatul si curatatul carburatoarelor mam gandit si eu,asta am sa si fac,sper s nu fie nevoie si d altceva mai complicat. Mulumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sal.imi cer scuze k dviez d la subiectul tobe,am o intrebare despre o problema...dc cnd accelerez,cnd ajunge pe la 5000 imi cade un pic in bot(adika pierd din acceleratie fara sa las acceleratia)nu s simte tare,dak ati intalnit problema sau stiti cva dspre ea va rog sa imi spuneti cum as putea sa o rezolv. Respecte cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 cred ca e mai plauzibil sa fie pompa de benzina. si am mea am impresia vaga ca face asa, dar inca nu m-am convins. carburatoarele desincronizate duc la o scadere generala a puterii nu la "goluri", dupa umila mea parere Duc si la astfel de goluri.. Eu cel putin am patit-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Din cate am auzit pompa de benzina la suzuki e una antica si de demult. E principiul ala simplu cu membrana & co. Sunt cunoscute si pentru durata de viata destul de scurta. Da, plauzibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 myth plausible! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 23, 2009 Share Postat Ianuarie 23, 2009 hello baieti si fete postati si voi pareri cu/despre ce filtre de aer si tobe aveti pe ale voastre...vara asta ma gandesc sa schimb si eu filtrul cu un k&n sau bmc,iar la tobe ma gandeam la leo vince,roadsitalia..ceva de genul... ma bag si eu in seama cu toate ca majoritatea aveti modelul de 650. eu am ixil carbon-race doar finale, K&n. mie imi place foarte mult ixil, fac tobe de calitate iar sunetul este unul special nu uruie de nu poti sa stai langa ea cum ar fi normal de altfel la o toba de carbon libera. mobra se simte mai bine cu filtru si tobe dar nu este o diferenta majora, eu unul am facut ultimul schimb si in loc de motul si bujii denso am pus castrol si ngk> si asa am reusit sa anulez toata performanta agregatelor si m-am dus mai jos decat varianta stock numai din bujie si ulei. o sa pun din nou motul si denso dar de data asta o sa iau iridium si vedem atunci. eu unul as merge pe leo vince are un pret decent-daca ne gandim ca iti trebuie numai 1 buc si se aude super cel putin pe 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) am terminat si eu niste mici modificari la sv, dupa masura bugetului: xenon, am scapat de coada si semnale mici sunt multumit ca am reusit sa pastrez volumul initial al spatiului de depozitare si de faptul ca modificarea cozii m-a costat cam 15 lei si da, alea in poza sunt calorifere Editat Ianuarie 24, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Ce metoda ai folosit pentru modificarea cozii, ca ma tenteaza si pe mine, initial as opta pentru tail panu de pe louis, dar e cam scump. N-ai niste poze din timpul manoperei? Si inca ceva, vazusem pe undeva, nu mai stiu unde (un forum de SV dar nu mai stiu care) un stop de frana pe LED care are semnalizatoarele incorporate (2in1) aveti asa ceva si daca da de unde l-ati luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Ce metoda ai folosit pentru modificarea cozii, ca ma tenteaza si pe mine, initial as opta pentru tail panu de pe louis, dar e cam scump. N-ai niste poze din timpul manoperei? Si inca ceva, vazusem pe undeva, nu mai stiu unde (un forum de SV dar nu mai stiu care) un stop de frana pe LED care are semnalizatoarele incorporate (2in1) aveti asa ceva si daca da de unde l-ati luat? in loc de coada acum este o bucata de plastic taiata intr-o forma potrivita (dupa un model gasit pe net si adaptat la fata locului), peste care vine un suport de numar facut din tabla de 2 mm, prins in suruburi. poze am mai facut dar le-am sters pe cele mai elocvente fara sa vreau plasticul a fost transparent si i-am aplicat pe interior o folie neagra, lasand o gaura pentru iluminarea numarului(dar nu prea mare ). compartimentul de stocare a fost separat de partea aia cu fire multe tot printr-o bucata de plastic , pe care am fixat in suruburi o parte din vechiul sistem de iluminare a numarului. si cutia aia neagra care nu stiu ce face am mutat-o dupa cum se vede, in lateral, pentru ca locul se micsoreaza foarte mult dupa taierea cozii, abia a incaput becul pentru numar. plastic am gasit in baumax, cu 12 lei, dar mi-a mai ramas o bucata pentru inca un sv cat despre semnalele incorporate cred ca sunt facute artizanal: se ia un stop transparent, sa gauresc laterale si se monteaza ledurile, dupa care se separa ledurile de restul stopului prin foita de aluminiu. ledurile sunt usor de fixat, unul cate unul in gauri date cu bormasina in care ele sa intre fest, si pe spate aplicata ceva pasta dintr-aia care se incheaga(am vazut pe le diferite aparate electrice). probabil ca un camp de cate 5 leduri in fiecare parte va face destula lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 intra pe site-ul http://www.sv650.tk/ , la MODS si acolo este descris pas cu pas, ce trebe facut. sablonul placi care vine in locul taiat eu asa am facut si o iesit destul de fain ... pentru semnalizari intergrate: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-SV65...sQ5fAccessories Eu am incercat sa pun 2 leduri pe spate: asa arata cu LED : , asa arata cu becurile normale: luminozitatea e mai mare cu becurile normale, probabil din cauza ca sticla stopului si si ledus is rosu, poate cu o sticla transparenta s-ar vedea mai bine... dar consuma f putin ledul 2.5 W ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 nu e nevoie sa tai atat de mult precum a tait ala acolo. am pastrat ambele prinderi ale gumei aleia care tine uneltele. s slablonul meu s-aoprit acolo unde venea ala indoit, pentru ca taind mai putin din aripa originala , am avut o suprafata mai mare de prindere. la taiere am demontat complet coada nu stiu daca am fost explicit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) are cineva cauciuc de 170/60/17 pe sv,modelul de 650..? se poate monta fara modificari,afecteaza comportamentul? ms Editat Ianuarie 24, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) am pus eu cauciuc de 180, pe janta de 5,5 inch. merge fara probleme. afecteaza comportamentul insa nu sesizabil. majoritatea sv-uril care participa la curse au acest mod. de ce? ca sa le ingreuneze virajele? si asa, ca fapt divers, un sv racer care imi place foarte mult: Editat Ianuarie 24, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Scuze de off! Dau KTM adventure la schimb cu SV 650 sau V-strom 650! /index.php?showtopic=295565 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Pentru ktm-u tau mi-as da sv-u .... Inainte de sv am cautat un adventure, dar scump, dincolo era mai ieftin. Mi-as scoate si eu mud guard-u din spate, dar imi place atat de mult sa merg pe ploaie incat stiu ca e folositor. Oricum , Mr. Pogor, nice job. Editat Ianuarie 24, 2009 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Mam gandit la vareanta propusa de voi...sv650s-ubaru si mam apucat de lucru...am facut doua variante,una culoarea subaru si alta porotcaliu,astept pareri si sugestii(in domeniul culorii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Mi-as scoate si eu mud guard-u din spate, dar imi place atat de mult sa merg pe ploaie incat stiu ca e folositor. Oricum , Mr. Pogor, nice job. si eu merg pe ploaie, la asta nu m-am gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Mam gandit la vareanta propusa de voi...sv650s-ubaru si mam apucat de lucru...am facut doua variante,una culoarea subaru si alta porotcaliu,astept pareri si sugestii(in domeniul culorii) hmmmm... parca prima, dar cu parbriz negru, toba carbon high mount, scarite negre sau auri, aripa spate neaparat taiata si aripa fata pe negru sau carbon, si nici un ugspoiler nu ar strica si eu merg pe ploaie, la asta nu m-am gandit cand ploua iei pe cineva pe locul de pasager si ai rezolvat problema eu suportuleu de numar am facut in asa fel ca sa stea cat de cat de drept numarul si sa se prinda chiar in capatul coditei sa nu deranjeze gentile laterale (care le mai pun din cand in cand) semnalizatoarele.... si nici nu te stropeste.... dar nici nu prea am umblat pe ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Pepsi te intinzi deja cu timpul se vor face mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Suzuki SV 700 ati mai vazut sau auzit de modelul asta de SV??? Cred ca ii ceva editie limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 nu exista, inschimb exista kituri de 700 cc, de 750 cc, 800 cc asta prin schibarea cilindrilor sau alezarea lor si schimbarea pistoanelor sau prin schimbarea bielelor cu unele mai scurte (care scade raportul de comprimare....) , vezi pe jhsracing.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Nu stiu dace este vorba de asa ceva, adica ma gandesc ca ar specifica in anunt asta. Zice el ca are 85 de cai, dar pretu este cam mic sa aiba kit de 700. In fine... sa ne vedem de oile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 la capacitate scrie clar 650. poate e un sticker facut de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 de ce ar fi pretul mic pentru un kit de 700? stii cat costa toata jucaria? poate 300 de euro... problema e urmatoarea: pana la 700cc poti merge fara probleme. de la 700 in sus inca (750, 800) trebuie sa schimbi nu numai pistonii, dar si arborele cotit. altfel risti sa se rupa! si sigur e de 700, altfel nu scoti niciodata 85cp din el (o mai fi si un filtru de aer, teava etc. ca numai cu 50cc in plus nu scoti 15cp). asta doar daca vanzatorul spune adevarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.