pogor Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Ce metoda ai folosit pentru modificarea cozii, ca ma tenteaza si pe mine, initial as opta pentru tail panu de pe louis, dar e cam scump. N-ai niste poze din timpul manoperei? Si inca ceva, vazusem pe undeva, nu mai stiu unde (un forum de SV dar nu mai stiu care) un stop de frana pe LED care are semnalizatoarele incorporate (2in1) aveti asa ceva si daca da de unde l-ati luat? in loc de coada acum este o bucata de plastic taiata intr-o forma potrivita (dupa un model gasit pe net si adaptat la fata locului), peste care vine un suport de numar facut din tabla de 2 mm, prins in suruburi. poze am mai facut dar le-am sters pe cele mai elocvente fara sa vreau plasticul a fost transparent si i-am aplicat pe interior o folie neagra, lasand o gaura pentru iluminarea numarului(dar nu prea mare ). compartimentul de stocare a fost separat de partea aia cu fire multe tot printr-o bucata de plastic , pe care am fixat in suruburi o parte din vechiul sistem de iluminare a numarului. si cutia aia neagra care nu stiu ce face am mutat-o dupa cum se vede, in lateral, pentru ca locul se micsoreaza foarte mult dupa taierea cozii, abia a incaput becul pentru numar. plastic am gasit in baumax, cu 12 lei, dar mi-a mai ramas o bucata pentru inca un sv cat despre semnalele incorporate cred ca sunt facute artizanal: se ia un stop transparent, sa gauresc laterale si se monteaza ledurile, dupa care se separa ledurile de restul stopului prin foita de aluminiu. ledurile sunt usor de fixat, unul cate unul in gauri date cu bormasina in care ele sa intre fest, si pe spate aplicata ceva pasta dintr-aia care se incheaga(am vazut pe le diferite aparate electrice). probabil ca un camp de cate 5 leduri in fiecare parte va face destula lumina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 intra pe site-ul http://www.sv650.tk/ , la MODS si acolo este descris pas cu pas, ce trebe facut. sablonul placi care vine in locul taiat eu asa am facut si o iesit destul de fain ... pentru semnalizari intergrate: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-SV65...sQ5fAccessories Eu am incercat sa pun 2 leduri pe spate: asa arata cu LED : , asa arata cu becurile normale: luminozitatea e mai mare cu becurile normale, probabil din cauza ca sticla stopului si si ledus is rosu, poate cu o sticla transparenta s-ar vedea mai bine... dar consuma f putin ledul 2.5 W ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 nu e nevoie sa tai atat de mult precum a tait ala acolo. am pastrat ambele prinderi ale gumei aleia care tine uneltele. s slablonul meu s-aoprit acolo unde venea ala indoit, pentru ca taind mai putin din aripa originala , am avut o suprafata mai mare de prindere. la taiere am demontat complet coada nu stiu daca am fost explicit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) are cineva cauciuc de 170/60/17 pe sv,modelul de 650..? se poate monta fara modificari,afecteaza comportamentul? ms Editat Ianuarie 24, 2009 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) am pus eu cauciuc de 180, pe janta de 5,5 inch. merge fara probleme. afecteaza comportamentul insa nu sesizabil. majoritatea sv-uril care participa la curse au acest mod. de ce? ca sa le ingreuneze virajele? si asa, ca fapt divers, un sv racer care imi place foarte mult: Editat Ianuarie 24, 2009 de aoleks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Scuze de off! Dau KTM adventure la schimb cu SV 650 sau V-strom 650! /index.php?showtopic=295565 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Pentru ktm-u tau mi-as da sv-u .... Inainte de sv am cautat un adventure, dar scump, dincolo era mai ieftin. Mi-as scoate si eu mud guard-u din spate, dar imi place atat de mult sa merg pe ploaie incat stiu ca e folositor. Oricum , Mr. Pogor, nice job. Editat Ianuarie 24, 2009 de EnduroKid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Mam gandit la vareanta propusa de voi...sv650s-ubaru si mam apucat de lucru...am facut doua variante,una culoarea subaru si alta porotcaliu,astept pareri si sugestii(in domeniul culorii) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Mi-as scoate si eu mud guard-u din spate, dar imi place atat de mult sa merg pe ploaie incat stiu ca e folositor. Oricum , Mr. Pogor, nice job. si eu merg pe ploaie, la asta nu m-am gandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Mam gandit la vareanta propusa de voi...sv650s-ubaru si mam apucat de lucru...am facut doua variante,una culoarea subaru si alta porotcaliu,astept pareri si sugestii(in domeniul culorii) hmmmm... parca prima, dar cu parbriz negru, toba carbon high mount, scarite negre sau auri, aripa spate neaparat taiata si aripa fata pe negru sau carbon, si nici un ugspoiler nu ar strica si eu merg pe ploaie, la asta nu m-am gandit cand ploua iei pe cineva pe locul de pasager si ai rezolvat problema eu suportuleu de numar am facut in asa fel ca sa stea cat de cat de drept numarul si sa se prinda chiar in capatul coditei sa nu deranjeze gentile laterale (care le mai pun din cand in cand) semnalizatoarele.... si nici nu te stropeste.... dar nici nu prea am umblat pe ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Pepsi te intinzi deja cu timpul se vor face mai multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Suzuki SV 700 ati mai vazut sau auzit de modelul asta de SV??? Cred ca ii ceva editie limitata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 nu exista, inschimb exista kituri de 700 cc, de 750 cc, 800 cc asta prin schibarea cilindrilor sau alezarea lor si schimbarea pistoanelor sau prin schimbarea bielelor cu unele mai scurte (care scade raportul de comprimare....) , vezi pe jhsracing.co.uk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Nu stiu dace este vorba de asa ceva, adica ma gandesc ca ar specifica in anunt asta. Zice el ca are 85 de cai, dar pretu este cam mic sa aiba kit de 700. In fine... sa ne vedem de oile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 la capacitate scrie clar 650. poate e un sticker facut de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 de ce ar fi pretul mic pentru un kit de 700? stii cat costa toata jucaria? poate 300 de euro... problema e urmatoarea: pana la 700cc poti merge fara probleme. de la 700 in sus inca (750, 800) trebuie sa schimbi nu numai pistonii, dar si arborele cotit. altfel risti sa se rupa! si sigur e de 700, altfel nu scoti niciodata 85cp din el (o mai fi si un filtru de aer, teava etc. ca numai cu 50cc in plus nu scoti 15cp). asta doar daca vanzatorul spune adevarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Salut la toata lumea , urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere). ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari) pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoleks Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 2000 euro? WOW!!! eu am luat una cu 37500km la 3000. doar o toba carbon si parbriz puig ca optiuni. insa asta a fost acus un an si ceva. sunt curios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 (editat) Salut la toata lumea , urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere). ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari) pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun. sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!! Editat Ianuarie 26, 2009 de dihania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Sa ai noroc de SV! (nu cum am avut eu de al meu - io mi-am rup un picior cu el ). Si al meu e tot negru din '99, dar al meu a costat in total 2500 (o fi fost pret de vara). BTW, poti sa spui cat a costat transportul motorului + comisionul omului? Acuma am zis ca daca tot il revopsesc il fac un mix de negru + rosu, poate am ceva mai mult noroc cu el asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avic71 Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Sa ai noroc de SV! (nu cum am avut eu de al meu - io mi-am rup un picior cu el ). Si al meu e tot negru din '99, dar al meu a costat in total 2500 (o fi fost pret de vara). BTW, poti sa spui cat a costat transportul motorului + comisionul omului? Acuma am zis ca daca tot il revopsesc il fac un mix de negru + rosu, poate am ceva mai mult noroc cu el asa. multumesc tuturor pentru urari, sincer habar nu am.pe moto.it pretul era de 1700. eu i-am zis ca nu am decat 2000, daca o poate aduce in romania bine daca nu, caut mai ieftin.si a adus-o 2000 euro? WOW!!! eu am luat una cu 37500km la 3000. doar o toba carbon si parbriz puig ca optiuni. insa asta a fost acus un an si ceva. sunt curios! criza, deh.... adevarul e ca vazuta de aproape pare cam neingrijita din punct de vedere estetic , si ma refer in special la vopsea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Sa ai noroc de SV! (nu cum am avut eu de al meu - io mi-am rup un picior cu el ). Si al meu e tot negru din '99, dar al meu a costat in total 2500 (o fi fost pret de vara). BTW, poti sa spui cat a costat transportul motorului + comisionul omului? Acuma am zis ca daca tot il revopsesc il fac un mix de negru + rosu, poate am ceva mai mult noroc cu el asa. Da cum ai reusit? Te-a muscat ea sau ai avut parte de ceva neprevazut? spor la reparatii si multa sanatate... p.s. sorry de off Iar pentru cel mai sus, cat mai multi KM in sa si grija mare. Ride on... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Salut la toata lumea , urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere). ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari) pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun. felicitari, recomand si eu acest vanzator am fost surprins de seriozitatea lui. eu nu am putut lua de la el pentru ca nu gasisem in nord sv1000 naked. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 26, 2009 Share Postat Ianuarie 26, 2009 Salut la toata lumea , urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere). ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari) pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun. Bine ai venit daca va intereseaza piese de SV: http://search.stores.ebay.com/A-TAMPA-CHOP...3901423QQsofpZ0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Ianuarie 27, 2009 Share Postat Ianuarie 27, 2009 Da cum ai reusit? Te-a muscat ea sau ai avut parte de ceva neprevazut? spor la reparatii si multa sanatate...p.s. sorry de off Iar pentru cel mai sus, cat mai multi KM in sa si grija mare. Ride on... Cred ca asta era topicul...nu stiu de ce nu merg pozele, anywayz, a fost o perioada foarte tulbure pentru mine (luam calmante injectabile de 2 ori pe zi si eram cam high. Motivul a fost ca am lovit un caine ce mi-a sarit la motor si am avut suficient ghinion sa-mi prind piciorul stang intre rezervor si asfalt . /index.php?showtopic=282858 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.