Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

Salut la toata lumea ,

 

urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere).

ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari)

pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut la toata lumea ,

 

urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere).

ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari)

pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun.

 

sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!! :laugh:

Editat de dihania
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai noroc de SV! (nu cum am avut eu de al meu - io mi-am rup un picior cu el :laugh: ). Si al meu e tot negru din '99, dar al meu a costat in total 2500 (o fi fost pret de vara). BTW, poti sa spui cat a costat transportul motorului + comisionul omului?

 

Acuma am zis ca daca tot il revopsesc il fac un mix de negru + rosu, poate am ceva mai mult noroc cu el asa. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai noroc de SV! (nu cum am avut eu de al meu - io mi-am rup un picior cu el :laugh: ). Si al meu e tot negru din '99, dar al meu a costat in total 2500 (o fi fost pret de vara). BTW, poti sa spui cat a costat transportul motorului + comisionul omului?

 

Acuma am zis ca daca tot il revopsesc il fac un mix de negru + rosu, poate am ceva mai mult noroc cu el asa. :laugh:

 

multumesc tuturor pentru urari,

 

sincer habar nu am.pe moto.it pretul era de 1700. eu i-am zis ca nu am decat 2000, daca o poate aduce in romania bine daca nu, caut mai ieftin.si a adus-o

 

2000 euro? WOW!!!

 

eu am luat una cu 37500km la 3000. doar o toba carbon si parbriz puig ca optiuni. insa asta a fost acus un an si ceva. sunt curios!

 

criza, deh....

adevarul e ca vazuta de aproape pare cam neingrijita din punct de vedere estetic , si ma refer in special la vopsea :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa ai noroc de SV! (nu cum am avut eu de al meu - io mi-am rup un picior cu el :laugh: ). Si al meu e tot negru din '99, dar al meu a costat in total 2500 (o fi fost pret de vara). BTW, poti sa spui cat a costat transportul motorului + comisionul omului?

 

Acuma am zis ca daca tot il revopsesc il fac un mix de negru + rosu, poate am ceva mai mult noroc cu el asa. :laugh:

 

Da cum ai reusit? Te-a muscat ea sau ai avut parte de ceva neprevazut? spor la reparatii si multa sanatate...

p.s. sorry de off

 

Iar pentru cel mai sus, cat mai multi KM in sa si grija mare. Ride on...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea ,

 

urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere).

ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari)

pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun.

 

felicitari, recomand si eu acest vanzator am fost surprins de seriozitatea lui.

eu nu am putut lua de la el pentru ca nu gasisem in nord sv1000 naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea ,

 

urmaresc topicul asta de multa vreme, practic de cand mi-a intrat in cap sa schimb cb-ul cu sv (am fost placut surprins cand am vazut ca si pogor a facut aceasi alegere).

ei bine ieri am adus acasa un sv 650 s din 99,negru,cumparat din italia prin intermediul unui super baiat din oradea caruia ii multumesc pentru seriozitate si promptitudine (cine vrea sa aduca moto din italia recomand serviciile lui, id mes cos75mari)

pretul a fost de 2000 eur adusa la oradea si are 25000 km.din pacate nu am niste poze calumea pentru ca arata ca naiba dupa drumul pe platforma dar promit ca o sa pun.

 

Bine ai venit :laugh:

 

daca va intereseaza piese de SV: http://search.stores.ebay.com/A-TAMPA-CHOP...3901423QQsofpZ0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cum ai reusit? Te-a muscat ea sau ai avut parte de ceva neprevazut? spor la reparatii si multa sanatate...

p.s. sorry de off

 

Iar pentru cel mai sus, cat mai multi KM in sa si grija mare. Ride on...

 

Cred ca asta era topicul...nu stiu de ce nu merg pozele, anywayz, a fost o perioada foarte tulbure pentru mine (luam calmante injectabile de 2 ori pe zi si eram cam :laugh: high.

 

Motivul a fost ca am lovit un caine ce mi-a sarit la motor si am avut suficient ghinion sa-mi prind piciorul stang intre rezervor si asfalt :laugh: .

/index.php?showtopic=282858

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor posesorilor de SV

Intrebarea mea catre voi este: la cati km. se schimba placutele de frana ?? ca la mine ,cand o scot la liber se aude un zgomot de frictiune la discurile fata. si ma intreb daca or fi de schimbat placutele> am 14230 km.

Multumesc anticipat si SA VA MEARGA MOTOARELE.

 

salutare tuturor posesorilor de SV

Intrebarea mea catre voi este: la cati km. se schimba placutele de frana ?? ca la mine ,cand o scot la liber se aude un zgomot de frictiune la discurile fata. si ma intreb daca or fi de schimbat placutele> am 14230 km.

Multumesc anticipat si SA VA MEARGA MOTOARELE.

am uitat sa zic : am SV 650 S din 2006

ASTEPT PARERI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahaha, normal sa se auda un zgomot de frictiune. placutele de frana sunt constant lipite de disc, chiar si cand conduci. la 14000 nu trebuiesc schimbate placutele, mai ai rabdare...

 

Corect, dar eu zic ca totusi ar mere o verificare macar ochiometrica a starii placutelor. Placutele tin in functie de materialul lor (la Suzuki stock, din cate stiu io, sunt mizerii organice care sunt slabute pe franare dar nu manaca asa de mult discul). Mai conteaza si motoreta si mai ales pilotul si stilu lui de conducere. Stiu oameni care papa placute in sub 10 mii de km. Deci merita verificate ca daca apuci sa mergi fier pe fier te umfla rasu cand iti faci calculul reparatiei (discurile de frana).

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pff...e nasol frate daca freaca, ai grija sa nu se blocheze in mers pe la vro 100km/h :laugh:, faci vreun wheelie din ala involuntar, eu zic sa pui nitica vasilina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e dragut, l-am vazut mai demult, dar nu se prea potriveste cu restu motorului. Yo am ales 650u N tocmai datorita farului cu aer retro. Yo daca as modifica faru' cumva as alege varianta "Trimph sau Buell" - double round headlight, dar pana acolo cred ca voi monta cat de curand un HID ca sa scap de lumanarea originala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are o culoare super, daca vrei sa duci o toba elegant sus cum a facut stimabilul esti conditionat de monobrat.

din unghiul asta arata bestial dar imi aduc aminte cum e din spate si nu imi place.

 

eu unul asa lasa sv-ul cu far rotund dar fiecare face ce vrea, sincer nu cred ca isi au rostul atatea modificari si replici cand foarte bine ai putea cu banii cheltuiti sa iti iei ceea ce copiezi.

 

buell-ul e un exercitiu de design, un jardine si devine dementiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. teava sub coada nu are nimic de-a face cu monobratul... se poate si fara (am vazut eu, o sa pun maine poze).

2. ce rost are un streetfighter? ce rost are tuningul? ce rost au restul pieselor motor? ce rost are viata?

 

bine zici, de banii aia iti iei ce vrei sa copiezi (asta daca vrei sa copiezi ceva, ca poate ai un stil care pur si simplu e atat de bun incat se apropie de "perfectie") insa acel ceva il poate cumpara oricine. nu e munca ta, nu e hobby-ul tau... cine-l vrea, merge la magazin si-si ia unul. pt unii motorul nu e doar un mijloc de transport!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut poze tot din linkurile trimise de tine acum ceva timp.

 

si eu am bagat bani in a mea:

 

-tobe carbon-jos

-K&N

-geam touring

-protectii radiator-ulei,apa

-kit semnale

-suport numar

-crash-paduri

-spoiler jos

-furtune racing fata,spate,ambreiaj

 

mai am de luat :

 

-seat cowl

-bi-xenon

-discuri wave fata-spate

-pompa radiala

-o sa imi trebuiasca arcuri furca mai dure

-o vopsea cu mai multa perla

 

o sa ma opresc aici pentru ai pastra linia, eu asa vreau sa o las.

din pacate nu cred ca le voi face in primavara pe toate, pentru ca am luat o mobra de enduro ktm-exc /300 six days pe care o accesorizez momentan cu toate ca e mult peste stock.

 

 

sunt de acord cu modificarile, dar trebuie sa fie originala si sincer in poza de mai sus nu vad rostul in a copia un buell cand poti sa iti iei unul daca ne uitam cati bani a bagat.

ce e drept e proiectul lui, pasiunea si nu in ultimul rand banutii.

 

succes cu mobra ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki SV 700 ati mai vazut sau auzit de modelul asta de SV??? Cred ca ii ceva editie limitata :laugh: :laugh:

 

acuma m-am uitat mai atent la anunt.. nu vi se pare ciudata radiatorul? parca e de pe vreo sportiva... pare prea mare si plus ca parca are si o curbura....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut poze tot din linkurile trimise de tine acum ceva timp.

 

si eu am bagat bani in a mea:

 

-tobe carbon-jos

-K&N

-geam touring

-protectii radiator-ulei,apa

-kit semnale

-suport numar

-crash-paduri

-spoiler jos

-furtune racing fata,spate,ambreiaj

 

mai am de luat :

 

-seat cowl

-bi-xenon

-discuri wave fata-spate

-pompa radiala

-o sa imi trebuiasca arcuri furca mai dure

-o vopsea cu mai multa perla

 

o sa ma opresc aici pentru ai pastra linia, eu asa vreau sa o las.

din pacate nu cred ca le voi face in primavara pe toate, pentru ca am luat o mobra de enduro ktm-exc /300 six days pe care o accesorizez momentan cu toate ca e mult peste stock.

 

 

sunt de acord cu modificarile, dar trebuie sa fie originala si sincer in poza de mai sus nu vad rostul in a copia un buell cand poti sa iti iei unul daca ne uitam cati bani a bagat.

ce e drept e proiectul lui, pasiunea si nu in ultimul rand banutii.

 

succes cu mobra ta

 

pompa radiala = frane radiale = furca radiala => nu iti mai trebuiesc alte arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa radiala = frane radiale = furca radiala => nu iti mai trebuiesc alte arcuri.

ce are a face arcurile cu franele? daca ai frane mai bune devine automat si suspensia mai buna?

 

Fratilor, n-am SV [sper sa-mi iau anul asta unul] dar daca as avea un naked, mi-as pune asha ceva:

http://www.barracudamoto.it/DettaglioProdo...=1132&CAT=6

este un far de fz6 de vanzare pe bikeshop, si sunt de acord ca ar arata foarte bine pe un sv naked

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

greu e... omul zicea de o frana de pompa radiala. frana de pompa radiala e buna doar daca ai frane radiale. defapt, nu poti folosit o pompa de frana radiala cu frane axiale. ca sa ai frane radiale insa, iti trebuie o furca radiala. adica una usd. adica nu de la un sv. adica de la un gsxr sau ninja. adica furca sport, cu arcuri tari. automat, daca chiar vrei o pompa de frana radiala esti obligat sa schimbi si suspensia fata de unde rezulta ca nu mai trebuie sa cumper arcuri...

 

acuma e bine???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pompa radiala = frane radiale = furca radiala => nu iti mai trebuiesc alte arcuri.

 

in situatia in care ramai la furca stock dupa ce montezi wave, furtune, placute si o pompa este absolut obligatorie schimbarea arcurilor & uleiului.

 

este prea soft suspensia.(greu de crezut dar si la o mobra supersport dupa operatia asta se schimba arcurile)

 

pompa,frane radiale stiu ce sunt, dar de furca radiala nu am auzit.

 

L.E.

 

daca as pune upsd ura si la gara cu confortul, nu vreau sa stau in maini.

chiar daca o sa am arcuri tari tot o sa pot regla suspensia pe confort.

 

de pompa imi spui ca nu merge eu am cotatii de la oameni care se ocupa serios de modificari.

daca s-au inselat ei ma insel si eu, o sa verific, eu sunt nemultumit de franele stock si vreau sa le fac cat mai performante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...