Jump to content

Recommended Posts

Pisi, termina-te cu proiectoarele alea de tractor :-L Pune si tu macar un far de Rover :what:

Mah ne lasi? :)

Apropos.. noaptea vezi mah ceva? :scratch:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 12.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

subiectul topcase:

suzuki face un topcase care se pune in locul scaunului pasagerului, pretul final era de vreo 150-200euroi, nu mai stiu exact.

am gasit sa cumpar suport pt topcase (care cred ca nu ocupa locul pasagerului), vreo 100 euro suportul si separat topcase.

atasez poza (asta e calitatea care am primit-o), ce parere aveti, se potriveste?

pe mine nu m-a lamurit deloc daca e bune sau rele... si ar trebui sa dau banu' la primire... si daca constat ca nu se potriveste, apai nu prea e bine.

 

tnx!

 

 

ps: de Louis am auzit si eu... asa, intamplator... era ca si cum mi-ai fi zis "cauta pe google" :)

post-16208-1189106428_thumb.jpg

Edited by jonlup
Link to post
Share on other sites

subiectul topcase:

suzuki face un topcase care se pune in locul scaunului pasagerului, pretul final era de vreo 150-200euroi, nu mai stiu exact.

am gasit sa cumpar suport pt topcase (care cred ca nu ocupa locul pasagerului), vreo 100 euro suportul si separat topcase.

atasez poza (asta e calitatea care am primit-o), ce parere aveti, se potriveste?

pe mine nu m-a lamurit deloc daca e bune sau rele... si ar trebui sa dau banu' la primire... si daca constat ca nu se potriveste, apai nu prea e bine.

 

tnx!

ps: de Louis am auzit si eu... asa, intamplator... era ca si cum mi-ai fi zis "cauta pe google" :)

S-a potrivit? :)

Link to post
Share on other sites

S-a potrivit? :)

 

nu stiu :lol:

ca nu l-am luat.

o sa mai vorbesc cu omul, sa vad cum fac cu el daca nu se potriveste.

o sa dau amanunte cand am - deocamdata sa ma redresez putin cu leustenii (aia noii) ;)

Link to post
Share on other sites

stie cineva care e viteza maxima pt un sv 650 s 06?

in carte apare vit max-205,eu am vazut pe youtube un sv la 232km/h..bine nu e viteza reala dar ma refer la cat arata pe bord

nu sunt un pasionat de viteza dar e o curiozitate a mea...intr-a 6a pe la 4000 rpm aveam 87/h si dupa un calcul la 11000rpm ar avea cam 235 pe bord...

 

 

Pe mine m-a tinut 207 , el mai mergea... :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Si eu am un sv 650s din 2001 cel mai mult am mers cu 200 cu ea, mai tare nici nu am incercat ca venea curba si am lasat de gaz. O am doar de o luna si de 3 saptamani e in servis ca am alunecat intr-un sens giratoriu si i-am spart fata :blink: , nu ma intrebati cum... e primul motor, si inainte nu m-am dat pe nimic alceva nu prea am experienta.

Edited by puffu
Link to post
Share on other sites

Mah ne lasi? :blink:

Apropos.. noaptea vezi mah ceva? :kick:

 

Da ma, vad. Mai putin la inserat cand toate becurile sunt chioare. Problema e ca sunt din ce in ce mai mult tentat sa imi cumpar xenoane. Sau macar niste becuri Philips. Era sa incalec pe unul beat care a traversat aiurea strada pe la vreo 140 :blink: Noroc ca l-am vazut din timp si l-am evitat cat de cat la mustata.

 

Judas

Link to post
Share on other sites

Puteti adauga inca doua SV pe lista.. Al meu SV650 S din 2004 si un SV650 S 2005 al unui prieten. Ni le-am luat amandoi luna trecuta, la diferenta de 1 saptamana.

 

Daca se face vreo intalnire de SV-uri, venim SIGUR :blink:

Edited by z3r0
Link to post
Share on other sites

Da ma, vad. Mai putin la inserat cand toate becurile sunt chioare. Problema e ca sunt din ce in ce mai mult tentat sa imi cumpar xenoane. Sau macar niste becuri Philips. Era sa incalec pe unul beat care a traversat aiurea strada pe la vreo 140 :blink: Noroc ca l-am vazut din timp si l-am evitat cat de cat la mustata.

 

Judas

 

Philips nu am incercat.. Dar am luat d-ala alb, cu 50% mai multa lumina, care imita xenonul.. Imita pe naiba..... La mine stii prea bine, ca doar faza scurta e pe xenon.. faza lunga a ramas halogen.... Si vroiam sa aiba macar o culoare mai ok, ca de lumina nu mai am pretentii, dar tot ca becul din buda arata... Asa ca daca tot vrei sa faci o treaba, pune-i xenoane si gata..

 

Unde gasesc placute de frana fata+spate pentru SV1000? Ceva sub 1,2 milioane setul :blink:

 

Merci anticipat!

 

Incearca la aia de la Cotroceni.. MyMoto parca se numesc.... In acelasi magazin cu cei de la MotoAdventure...

 

 

 

@puffu si @z3r0.. sa le stapaniti sanatosi.. si nu le mai dati atat pe jos :kick:

Link to post
Share on other sites

Salut!! M-am trezit si eu akum sa intru pe forum si imi pare rau ca nu am intrat pana akum :blink: sunt posesor de sv 650 s, '99, nu stiu daca mai este cineva in zona cj cu sv-u?

 

--- Mesaj completat în 02 Oct 2007 18:28 -------------
mai mult de 220 nu merge. eu i-am dat blana pe un drum liber da 220 nu se mai tura era la 10.000.

eu zik ca e numa buna pentru inceput.

 

--- Mesaj completat în 02 Oct 2007 18:41 -------------
imi zice cineva unde as putea gasi componente carena pt sv 650

Link to post
Share on other sites

Incearca la aia de la Cotroceni.. MyMoto parca se numesc.... In acelasi magazin cu cei de la MotoAdventure...

 

Am incercat la aia din Cotroceni. 120 RON x 2 fata si 100 RON spatele. Ma gandeam ca e totusi mult dar cele originale de la Suzuki costa mai mult decat dublu :blink:

Link to post
Share on other sites

Incearca la aia de la Cotroceni.. MyMoto parca se numesc.... In acelasi magazin cu cei de la MotoAdventure...

 

Am incercat la aia din Cotroceni. 120 RON x 2 fata si 100 RON spatele. Ma gandeam ca e totusi mult dar cele originale de la Suzuki costa mai mult decat dublu :blink:

Poi cam astea sunt preturile... Mai ieftin de atat ma indoiesc ca vei gasi :blink:

Eu am luat la un moment dat un set de Ferodo (care sunt printre cele ieftine totusi) pt o enuroaica de 125 (11 cai) si au fost vreo 70 de roni... Asa ca 50 de roni in plus pt o miara, e bine :kick:

Link to post
Share on other sites

Salut!! M-am trezit si eu akum sa intru pe forum si imi pare rau ca nu am intrat pana akum :blink: sunt posesor de sv 650 s, '99, nu stiu daca mai este cineva in zona cj cu sv-u?

 

<small>--- Mesaj completat în 02 Oct 2007 18:28 -------------</small><br/>mai mult de 220 nu merge. eu i-am dat blana pe un drum liber da 220 nu se mai tura era la 10.000.

eu zik ca e numa buna pentru inceput.

 

<small>--- Mesaj completat în 02 Oct 2007 18:41 -------------</small><br/>imi zice cineva unde as putea gasi componente carena pt sv 650

Inca un sv aici din 2001, ne vedem cand mergem la negreni daca nu intervine ceva. :blink:

Link to post
Share on other sites

Salut. Tocmai am luat un SV650S din 2002. Albastru bineinteles. Imi place mult mobra, este f manevrabila, cuplu cat incape, ce mai, o placere. Se lipeste de asfalt, pt ca a venit cu niste gume Pilot Power care am inteles ca sunt f bune.

 

Singurul lucru care ma deranjeaza este pozitia un pic prea sportiva pt mine (am avunt un Kawa ER5 500 - un naked f comod) si ma intereseaza daca pot pune ghidon de SV naked pe el, pt o pozitie mai dreapta in sa. Am vazut un SV S galben cu ghidon drept in Bucuresti. Daca proprietarul e pe aici, poate da un semn. Am mai cautat pe forumuri si am vazut ca se poate schimba ghidonul, insa nu prea gasesc detalii. Bafta multa si sa ne vedem la Arc.

Link to post
Share on other sites

Salut. Tocmai am luat un SV650S din 2002. Albastru bineinteles. Imi place mult mobra, este f manevrabila, cuplu cat incape, ce mai, o placere. Se lipeste de asfalt, pt ca a venit cu niste gume Pilot Power care am inteles ca sunt f bune.

 

Singurul lucru care ma deranjeaza este pozitia un pic prea sportiva pt mine (am avunt un Kawa ER5 500 - un naked f comod) si ma intereseaza daca pot pune ghidon de SV naked pe el, pt o pozitie mai dreapta in sa. Am vazut un SV S galben cu ghidon drept in Bucuresti. Daca proprietarul e pe aici, poate da un semn. Am mai cautat pe forumuri si am vazut ca se poate schimba ghidonul, insa nu prea gasesc detalii. Bafta multa si sa ne vedem la Arc.

 

Noroc. Si eu am sv650s cumparat anul trecut in august. L-am primit cu ghidon modificat, dintr-o singura bara, usor ridicat. Se conduce excelent, dar nu prea se mai vede mare lucru in oglinzi. Din cauza asta era sa o pun de vo doua ori. Odata cu o coloana oficiala pe la piata presei. :friends:

La drum lung motoreta nu este f comoda. Eu fac pauza la maxim 1ora, iar pasagera este de-a dreptul chinuita. Din cauza asta ma cam gandesc sa il schimb cu un DL650 Strom. In rest, anul asta am facut peste 6000km cu el, fara nici un incident, incredibil cind ma gindesc cit mai reparam la ij sau la jawa acu vo 10 ani in urma. Puterea si cuplul imi sunt suficiente, merg destul de incet de obicei, incerc sa respect viteza legala. Nu parasesc asfaltul niciodata, am avut scurte incursiuni pe pietris si mi-a ajuns.

Link to post
Share on other sites

pot pune ghidon de SV naked pe el, pt o pozitie mai dreapta in sa. Am vazut un SV S galben cu ghidon drept in Bucuresti.

am vazut ca se poate schimba ghidonul, insa nu prea gasesc detalii. Bafta multa si sa ne vedem la Arc.

Da.. ideea e sa-ti cumperi un kit de super-bike.. Altfel spus, jugul superior+risere+ghidon. Asta e tot.. Sau cauti frumos la dezasamblari, un jug superior cu risere de la un SV650 (99-02) naked si iti mai iei un ghidon de pe louis.de

Si cam asta e tot :friends:

Link to post
Share on other sites

stie cineva care e viteza maxima pt un sv 650 s 06?

in carte apare vit max-205,eu am vazut pe youtube un sv la 232km/h..bine nu e viteza reala dar ma refer la cat arata pe bord

nu sunt un pasionat de viteza dar e o curiozitate a mea...intr-a 6a pe la 4000 rpm aveam 87/h si dupa un calcul la 11000rpm ar avea cam 235 pe bord...

eu am mers cu al meu din 99 220 pe autostrada si aveam pasager in spate. la 200 mai aveam ceva gaz. Cred ca ajunge la 240 usor iar singur trece 240-250.

 

--- Mesaj completat în 08 Oct 2007 12:47 -------------
Am facut 6500 km cu Sv si sunt foarte multumit de el. Nu am avut nici o problema mecanica cu el. Am schimbat doar uleiul, placutele si janta fata deoarece pe prima am nenorocit-o intr-o groapa la 160 si a trebuit sa-o schimb.

Sunt tare multumit de ea mai ales ca bag drumuri lungi cu ea sg incovenint este pozitia ghidonului prea joasa dar te obisnuiesti in timp si stai relaxat sau sa-i pun un ghidon de superbike. In rest trage bine de jos, acceleratii cat incape, pe curbe e superba, se lipeste si iesi in viteza din ele, te ajuta motorul de numa. E numai buna pt incepatori si pt feta pt ca e manevrabila. Are insa frana de motor de numa, trebuie sa fii atent mai ales pe curbe ac stampilezi spatele.

Sa ne vedem pe drumuri!

Link to post
Share on other sites

eu am mers cu al meu din 99 220 pe autostrada si aveam pasager in spate. la 200 mai aveam ceva gaz. Cred ca ajunge la 240 usor iar singur trece 240-250.

 

Ia-o incet, nu urca de 220, crede-ma ca am incercat de 3 ori in weekendul asta inspre Giurgiu si Oltenita :laugh:

 

Si ca tot veni vorba, daca vremea tine cu noi, sunteti interesati de o plimbare de SVuri pe sambata? :friends:

Link to post
Share on other sites

Sa speram cea e vreme buna miercuri, poate ne intalnim cati mai multi la Arc si apoi la o plimbare mica.

 

Din cate stiti, se poate face ceva pt comfortul pasagerului (ghidon schimbat pt o pozitie mai dreapta care sa avantajeze si pasagerul, un topcase cu spatar, etc.)?

 

Inca ceva. La modelul 99-2002 se poate cobora saua? Ca sa ajung jos cu toata talpa tre sa ma lipesc de rezervor, si se intampla la cate o frana mai puternica sa pun de o omleta.

 

Merci, bafta. Reinoiesc invitatia pt Arc, miercuri, ora 18.00

Link to post
Share on other sites

AM SI EU UN SUZUKI SV DE 650 MIE IMI PLACE CUM SE CONDUCE TOBA LEOVINCE CAP-COADA(800 EURO)

DAR A MERITAT ARE UN SUNET BETONNNN!!!!!!

Si eu am toba Leovince sbk... suna ca un choper, :friends:

Link to post
Share on other sites

Alooo tovarasi, scoateti un cap pe fereasta si uitati-va la vreme :laugh:

 

Din cate stiti, se poate face ceva pt comfortul pasagerului (ghidon schimbat pt o pozitie mai dreapta care sa avantajeze si pasagerul, un topcase cu spatar, etc.)?

 

Pasagerul este oricum oropsit de soarta, saua este prea in spate si prea sus. Dar va zic pe cuvant, ca mie mi se pare confortabila cand ma mai urc din mers pe ea. :friends:

 

Din cate stiti, se poate face ceva pt comfortul pasagerului (ghidon schimbat pt o pozitie mai dreapta care sa avantajeze si pasagerul, un topcase cu spatar, etc.)?

Pentru sunet iti pui doar finala (apropo, ma incalzeste pe suflet toba ta high mount) Si slava domnului ca ai de unde alege. Tot sistemul nu isi justifica costul, pentru ca cel mai probabil nu o sa te dai la curse cu el. Eu vorbesc care era cat pe aici sa-mi montez niste tobe din carbon (2!) sub sa la 1500 de lire :laugh: ...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...