FLASH-TUNING Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Daca imi imprumuta si mie careva o casca de miner cu o lanterna ceva .. atunci il udam cand faci instalatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Sa ma prezint si eu ca mi-a venit mobra Alex,32 de ani Am avut un Bandit 600 pana acum cateva saptamani. Ieri mi-a venit noua mobra pe care mi se pusese pata de mult SV1000S - 2003. Astazi am fost sa il vad, super, am dat si o tura scurta...sunt incantat.. Are evacuare Baracuda se aude super bine... Sa ne vedem cu bine si fara incidente Frumoasa bestia S-o stapanesti sanatos si sa nu o decorezi cu zgarieturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 Multumesc, toti sa le stapanim sanatosi si fara "decoratiuni" pe mobre si pe noi, indiferent de ce 2 roti avem sub fund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Octombrie 19, 2007 Share Postat Octombrie 19, 2007 (editat) Am vazut astazi un SV650 frumos albastru pe trotuar la intersectia dintre Titulescu si Grivita. Se simte cineva? alaltaieri am vazut si eu o superbitate de sv650s (generatia dinainte de 2003) albastru, langa metrou gorjului, cu numar de Hunedoara (HD, sper ca am zis bine). ieri-azi cand am mai trecut sa-l mai vad, nu mai era... daca te simti si daca mai esti prin zona, da un semn... al meu e de obicei peste drum, pitit pe langa banca transilvania. --- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:33 ------------- stie cineva care e viteza maxima pt un sv 650 s 06? in carte apare vit max-205,eu am vazut pe youtube un sv la 232km/h..bine nu e viteza reala dar ma refer la cat arata pe bord nu sunt un pasionat de viteza dar e o curiozitate a mea...intr-a 6a pe la 4000 rpm aveam 87/h si dupa un calcul la 11000rpm ar avea cam 235 pe bord... 650s din 2000, max 190 dat pe autostrada soarelui, cu gazul la maxim avea cca 7000 rpm si nu parea dispus sa mai urce... poate doar daca era vale. --- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:43 ------------- Salutam pasionatii de SV Avand in vedere ca in mod normal se incarca pe platforma si viitorul meu SV1000S(2003) va salut in primul rand si m-ati ajuta tare mult daca are cineva un manual de intretinere...sa dea un semn le am si eu, user si service. daca mai e de actualitate, da un semn. --- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:47 ------------- PS: Care are nevoie de instalatia electrica, de motorul complet, de roti sau de cadru, vedeti ca e un un anunt de dezmembrare pemntru un SV 650 din 2002 aici pe forum pai nu dai si tu info mai exacte despre anunt? nu de alta, dar forumul asta a ajuns un mic google --- Mesaj completat în 20 Oct 2007 02:49 ------------- Sa ma prezint si eu ca mi-a venit mobra Alex,32 de ani Am avut un Bandit 600 pana acum cateva saptamani. Ieri mi-a venit noua mobra pe care mi se pusese pata de mult SV1000S - 2003. Astazi am fost sa il vad, super, am dat si o tura scurta...sunt incantat.. Are evacuare Baracuda se aude super bine... Sa ne vedem cu bine si fara incidente s-o stapanesti sanatos! arata bine de tot! Editat Octombrie 19, 2007 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amimagz Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 pai nu dai si tu info mai exacte despre anunt? nu de alta, dar forumul asta a ajuns un mic google /index.php?showtopic=144048 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Octombrie 20, 2007 Share Postat Octombrie 20, 2007 (editat) le am si eu, user si service. daca mai e de actualitate, da un semn. s-o stapanesti sanatos! arata bine de tot! multumesc,am facut rost de ele,am pus si un link mai sus de unde se pot descarca multumesc de urari,asemenea si voua. poate facem o mica intalnire zilele care vin.sau intr-o zi cu soare ca trebuie sa mai vina sper Ca idee va pot spune prima impresie comparativ in primul rand cu Banditul (de care am fost extrem de multumit,nu m-a lasat/tradat niciodata) si cu alte mobre cu care am mai mers (Gixxer 1000, Gixxer600, ER6,CBR600)...este mai usor decat Banditul ca si greutate, se manevreaza mai usor decat Gixxer-ul 1000 si pare in aceiasi clasa ca si manevrabilitate cu cele de 600,Gixx si CBR, dar poate fi o impresie falsa am mers extrem de putin cu el, o sa mai scriu mai mult cand ma dau cu el si imi fac o idee. Oricum o sa fac si pentru cei interesati o comparatie intre cum merge V2-ul vs 4 cilindrii ca eu am cautat pe forumuri si nu prea am gasit la vremea cand cautam informatii despre V2 In mod clar trebuie adoptat alt stil de condus,trepte de viteza pe viraje iesiri din viraje, frana de motor...cuplu mare --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 23:40 -------------f.tare pe V2 ...am bagat vreo 100 km cu SV-ul...vremea a tinut cu mine...o sa pun mai multe poze cu mobra zilele urmatoare mobra trage f.bine pana la 4.000 rpm dupa care e locomotiva pana la 6.000 si rupe intre 6.000 si 10-11.000 F.usor manevrabila, viteza de croaziera fara probleme 180 mergi linistit, carena aia fata isi face treaba bine zic eu...vitezele datorita cuplului mare jos trebuie atentie marita pana ma obisnuiesc complet...in rest ritm alert Se aude de exceptie in gaz V2-ul desi cred ca daca scot ceva site tobele pot si mai mult --- Mesaj completat în 24 Oct 2007 23:42 -------------si inca o intrebare - la ce turatie va sta relantiul? Editat Octombrie 20, 2007 de FLASH-TUNING Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jonlup Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 (editat) si inca o intrebare - la ce turatie va sta relantiul? la carte zice ca tre' sa stea la 1200 - 1300. al meu sta acum aproape de 1400, cand e incalzita bine. cand e inca rece (dupa cca 30 sec de soc la vreo 3000-3500rpm, pe temperaturile astea de 10-20 grade), se cam chinuie pe la 1100. de obicei nu o las sa se chinuie asa, ii mai las socul sau o mai turez din acceleratie. desi e destul de relativa indicatia bordului pentru diferente asa mici, cam astea ar fi cifrele. asfalt uscat! --- Mesaj completat în 28 Oct 2007 23:00 -------------din ce an au pus ABS pe SV-uri? ca nu mai stiu exact... 2005, 2007? Editat Octombrie 28, 2007 de jonlup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 bon..deci dupa primul drum mai lungut primele impresii : v2-ul trage incredibil de jos, se aude excelent in gaz, ciclistica si manevrabilitate super ok, pozitia nu este atat de deranjanta nici pe departe pe cat se scria prin review-urile de afara, are rezerve de putere in orice treapta te afli si cam la orice turatie (exceptand dupa 10- 11.000 rpm ) , se conduce extrem de placut datorita faptului ca nu trebuie sa schimbi mereu vitezele sa capeti putere...super multumit de alegerea facuta.Nu am reusit sa ating top speed-ul care se vehiculeaza pe diverse forumuri de afara...nu precizez care, ca este un pic peste limita legala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Salut SV-isti. Clau ma numesc, al meu e din 2000 si mergea de rupea, l-am luat de la un italian din Genova si m-am indragostit pe loc. Acum are buba si de suparare vreau sa il fac si sa il iau pe asta nou pe injectie, desi eu cred ca e mai urat ca varianta 99/2003. P.S. Careva aveti ceva piese de pe SV de dat? Multam! Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yaman Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 Salut! Ma alatur celor cu SV-uri. Adevarul este ca il am deja de 4 luni, dar n-am intrat pe forumul asta pana acum. Este un SV 650S, model 2007. Ce pot sa spun...nu regret deloc alegerea facuta...este super manevrabil si, parerea mea ca si confortabil daca tinem cont de faptul ca am facut o tura de aproape 1800km in 36 de ore (Bucuresti-Paralia Katerini). Legat de ceea ce se intreba cineva mai demult, viteza maxima reala este de 215 (viteza constructiva din talon 205). Se comporta excelent si la viteze mari, dar nu-i incercati limitele prin Romanica ca drumurile stim cu totii cum sunt. Eu am mers mai tare cu ea prin Grecia, pe autostrada unde ai 4 benzi la dispozitie sa eviti orice obstacol aparut. Poate ne vedem pe la arc macar, miercurea, daca in rest nu prea reusim sa ne strangem noi, cei cu SV-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
papillion Postat Noiembrie 1, 2007 Share Postat Noiembrie 1, 2007 bon..deci dupa primul drum mai lungut primele impresii : v2-ul trage incredibil de jos, se aude excelent in gaz, ciclistica si manevrabilitate super ok, pozitia nu este atat de deranjanta nici pe departe pe cat se scria prin review-urile de afara, are rezerve de putere in orice treapta te afli si cam la orice turatie (exceptand dupa 10- 11.000 rpm ) , se conduce extrem de placut datorita faptului ca nu trebuie sa schimbi mereu vitezele sa capeti putere...super multumit de alegerea facuta.Nu am reusit sa ating top speed-ul care se vehiculeaza pe diverse forumuri de afara...nu precizez care, ca este un pic peste limita legala Cati km inseamna primul drum mai lungut la tine? Pt ca sincer asta e sg prb la Sv, la drum mai lung iti obosesc incheieturile. vezi ca Sv -ul are cuplul maxim la 8800, al meu il are la 9200 testat pe stand in germania, asa ca daca treci de turatia asta nu o sa-ti mai traga mai tare. Care este top speed ul tau? Al meu a mers pe autostrada 220 cu pasager si mai aveam u pic de gaz. Asfalt uscat si drumuri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Cati km inseamna primul drum mai lungut la tine? Pt ca sincer asta e sg prb la Sv, la drum mai lung iti obosesc incheieturile. vezi ca Sv -ul are cuplul maxim la 8800, al meu il are la 9200 testat pe stand in germania, asa ca daca treci de turatia asta nu o sa-ti mai traga mai tare. Care este top speed ul tau? Al meu a mers pe autostrada 220 cu pasager si mai aveam u pic de gaz. Asfalt uscat si drumuri bune! in jur de 150 km, am si scris "drum lungut". pozitia chiar nu ma deranjeaza, oricum poti sta si relaxat pe el fara sa te sprijini in ghidon. cuplul maxim acolo unde spui tu, caii sunt un pic mai sus, am atasat un dyno test la un SV1000, oricum trage foarte bine cam pana pe la 10.000 rpm. Top speed vazut de mine de curiozitate pana acum 260(arhisuficient), am vazut pe un forum pe afara ca au atins si 280 dar probabil iti trebuie ceva linie dreapta lunga. Asfalt uscat si tie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Mi-a venit farul Hai la o plimbare sau maine, la cursa de scutere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLASH-TUNING Postat Noiembrie 2, 2007 Share Postat Noiembrie 2, 2007 Mi-a venit farul Hai la o plimbare sau maine, la cursa de scutere! in sfarsit ai far, as veni dar am plecat cu moto la mare azi, sunt in mamaia. have fun la scuterele poate ne strangem saptamana care vine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Noiembrie 5, 2007 Share Postat Noiembrie 5, 2007 cine poate aduce de pe ebay.de?am nevoie d raspuns cat mai rpd,am luat legatura cu alex_basket d pe forum dar nu a raspuns inca ne vedem pe v2-uri:p --- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:19 -------------cine poate aduce de pe ebay.de?am nevoie d raspuns cat mai rpd,am luat legatura cu alex_basket d pe forum dar nu a raspuns inca ne vedem pe v2-uri:p --- Mesaj completat în 05 Nov 2007 10:20 -------------cine poate aduce de pe ebay.de?am nevoie d raspuns cat mai rpd,am luat legatura cu alex_basket d pe forum dar nu a raspuns inca ne vedem pe v2-uri:p Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minie Postat Noiembrie 6, 2007 Share Postat Noiembrie 6, 2007 Eu (cred ca) am cam terminat sezonul pe anul asta si am inceput sa o mai bibilesc, printre altele as vrea sa-i schimb bujiile dar nu stiu ce ar fi recomandat pentru un sv650/2005. Daca ma poate 'lumina' cineva... ar fi perfect. Tx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Eu (cred ca) am cam terminat sezonul pe anul asta si am inceput sa o mai bibilesc, printre altele as vrea sa-i schimb bujiile dar nu stiu ce ar fi recomandat pentru un sv650/2005. Daca ma poate 'lumina' cineva... ar fi perfect. Tx intri pe www.louis.de dai click pe butonul "Bike-Datenbank", selectezi modelul dorit si apoi dai click pe butonul "Produkte zeigen" si i-ti afiseaza toate produsele pt motorul dorit (buji, filtre, placute de frana, etc...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 Eu (cred ca) am cam terminat sezonul pe anul asta si am inceput sa o mai bibilesc, printre altele as vrea sa-i schimb bujiile dar nu stiu ce ar fi recomandat pentru un sv650/2005. Daca ma poate 'lumina' cineva... ar fi perfect. Tx NGK CR8E sau CR9E, si nu strica daca ii pui Iridium (au terminatia IX in coada) Am eu doua bujii in plus daca te intereseaza... PS Judas aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minie Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 intri pe www.louis.de dai click pe butonul "Bike-Datenbank", selectezi modelul dorit si apoi dai click pe butonul "Produkte zeigen" si i-ti afiseaza toate produsele pt motorul dorit (buji, filtre, placute de frana, etc...) Intrat. Selectat. Mai greu cu germana dar merge, noroc cu netu'. Gasit informatii. Acum trecem si al practica. Tx. NGK CR8E sau CR9E, si nu strica daca ii pui Iridium (au terminatia IX in coada) Am eu doua bujii in plus daca te intereseaza... PS Judas aici... Ok. Tx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
akybo Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Salut, se potriveste carena fata de la sv-urile mai noi (2005^) pe una mai veche?Nu stiu,sunt singurul caruia nu-i plac carenele de la sv-urile vechi (alea rotunjite) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Noiembrie 14, 2007 Share Postat Noiembrie 14, 2007 Salut, se potriveste carena fata de la sv-urile mai noi (2005^) pe una mai veche?Nu stiu,sunt singurul caruia nu-i plac carenele de la sv-urile vechi (alea rotunjite) Nu (Judas aici) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Am auzit si la al meu, am citit si pe forumurile de afara... problema "the knock" . Adica, la relanti se aude un ciocanit in motor. Mai are cineva "problema" asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
out3law Postat Noiembrie 29, 2007 Share Postat Noiembrie 29, 2007 Salutare posesori SV. La anul vreau sa trec si eu la SV modelul de 1000 naked (nakedbike Forever.... ). Postati va rog posesori care aveti modelul 1000 naked cum se comporta....am citit multe teste "SV" dar nu am gasit decat descrieri despre modelul "S"..... Ma intereseaza consum, pozitia in timpul mersului cat e de comada, cat ajuta un windshield...etc Multumesc.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Da domnu' Borris si al meu ciocane , undeva in dreapta cam prin zona ambreiajului iar respectuvu' de la care am luat-o mi-a zis ca asa a facut de noua. De citit nu am citit nimic pe nicaeri de fenomenu' asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borris Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Da domnu' Borris si al meu ciocane , undeva in dreapta cam prin zona ambreiajului iar respectuvu' de la care am luat-o mi-a zis ca asa a facut de noua. De citit nu am citit nimic pe nicaeri de fenomenu' asta. Din cite am citit pe diverse forumuri, problema asta este intilnita mai mult la modelele din 2003, dar nu au scapat in totalitate nici modelele mai recente. Concluzia la care am ajuns este ca ciocanitul nu afecteaza motorul sau functionalitatea motocicletei. Sunt motociclete cu peste 25 mii de km care ruleaza perfect cu ciocanit cu tot. La alte motociclete ciocanitul a disparut dupa cateva mii de km. Unii au pus un ulei mai gros si o pereche de tobe after market si gata ciocanitul, iar altii au preferat sa-si duca motoarele in service unde au schimbat rulmentii din arbore (parca). Ultima varianta mi se pare cea mai proasta. In primul rind pentru ca pretul este destul de mare pentru o manevra de genul asta si in al doilea rind unii s-au ales cu efecte secundare dupa schimbatul rulmentilor (gen zgarieturi pe cadru, pe motor sau alte stricaciuni). Si motorul meu ciocane si am fost foarte stresat la inceput, dar acum parca mi-a mai trecut. O sa recurg la varianta cu tobe mai galagioase si sper sa nu-mi faca probleme. Motocicleta este prea frumoasa si merge mult prea misto ca s-o dau doar pentru problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.