calin_cz Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 felicitari, arata beton pot sa te intreb, cum ai vopsit cadrul? in camp electrostatic? mersi de aprecieri. ........daca nu ne ajungea criza il terminam cum as fi vrut, adica un plug/ bugspoiler, o oglinda de cap de ghidon, un turometru ( momentan am doar un vitezometru cu 4 martori inglobati in el) Dupa ce trec de RAR pun si toba LeoVinci, sa se apropie mai mult de streetfighter. Cadrul e vopsit negru mat in camp electrostatic, apoi bascula, comenzile de picior, aparatorile de la picioare, telescoapele ( doar in fata ) si jugul superior de la telescoape sunt lustruite . Mai vroiam si suportul de la scaritele pasagerului , da' alta data, e mult de tras ( am ajuns la smirghel de 2000 ) Mai am de dat 2 semighidoane...sunt f. ieftine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cat te-a costat vopsitul in camp electrostatic? pt ca si eu m-am gandit ca in vitor sa i-mi vopsesc jentile, poate si cadrul, bascula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cat te-a costat vopsitul in camp electrostatic?pt ca si eu m-am gandit ca in vitor sa i-mi vopsesc jentile, poate si cadrul, bascula cadrul a costat 150 lei, suma in care a facut cam totul tipul ala, adica sablat, izolat gauri filetate si cele alezate, calea de rulare de la directie si vopsitul. Intr-o sambata l-am dus la tip iar luni dupaamiaza m-a chemat dupa cadru. E un tip din Deva. intre timp ti-am trimis un pm.......dar intreb si aici: stie careva cotele de la semeringurile de la telescoapele fata? diam int. 41mm, dar diam.ext. si grosimea?.........un amic a gasit la un magazin cu accesorii auto semeringuri la .....4 lei bucata / la un kawasaki, si culmea , se comporta f.bine. In cartea de service nu sunt trecute cotele, doar codul de piesa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 cadrul a costat 150 lei, suma in care a facut cam totul tipul ala, adica sablat, izolat gauri filetate si cele alezate, calea de rulare de la directie si vopsitul. Intr-o sambata l-am dus la tip iar luni dupaamiaza m-a chemat dupa cadru. E un tip din Deva. intre timp ti-am trimis un pm.......dar intreb si aici: stie careva cotele de la semeringurile de la telescoapele fata? diam int. 41mm, dar diam.ext. si grosimea?.........un amic a gasit la un magazin cu accesorii auto semeringuri la .....4 lei bucata / la un kawasaki, si culmea , se comporta f.bine. In cartea de service nu sunt trecute cotele, doar codul de piesa. pai pe louis cand vrei sa comanzi simeringuri pt sv, in denumirea produsului sunt trecute si cotele. 10042319 GABEL-DICHTRING-SET SAITO ABMESSUNGEN: 41X53X8/10 SUZUKI SV 650 (AV) oricum asta e foarte tare, sa iti iei simeringuri de 10 ori mai ieftine. si daca ar tine numai un an si tot ar fi rentabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 7, 2009 Share Postat Aprilie 7, 2009 vezi sa fie semeringuri hidraulice, care sa reziste sub presiune, si nu la turatie. in cluj se fac asa ceva la institutul hidraulic, chiar si la comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
khrisstyan Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 vezi sa fie semeringuri hidraulice, care sa reziste sub presiune, si nu la turatie.in cluj se fac asa ceva la institutul hidraulic, chiar si la comanda. Nu ai vrut sa spui CENTRUL HIDRAULIC ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 cred ca institut i se zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Nu-mi mai porneste albinuta. Curent e , semnalele merg, deci nu e siguranta, senzorul de ambreiaj si cric intacte, dar tot nu porneste. In seara asta desfac partea dreapta de comenzi si ma uit la butonu rosu. E frustrant... Sv-isti din Bucuresti, ne strangem in weekend la o bere , un suc ? dupa salon ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 REDPIK - Verifica intrerupatorul de la ambreiaj, intai mufa si mai apoi contactele; Uneori el este suspectul principal la simptomele descrise de tine, mai greu intra apa la Kill Switch(e mult mai bine izolat) decat la intrerupatorul de ambreiaj (yo cand l-am curatat pe al meu m-am speriat de ce am gasit inuntru, plus ca se pot oxida contactele). Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Nu-mi mai porneste albinuta. Curent e , semnalele merg, deci nu e siguranta, senzorul de ambreiaj si cric intacte, dar tot nu porneste. In seara asta desfac partea dreapta de comenzi si ma uit la butonu rosu. E frustrant... Sv-isti din Bucuresti, ne strangem in weekend la o bere , un suc ? dupa salon ? scanteie este? eventual poti verifica bujiile daca appare intre electrod scanteia. si poti verifica daca nu e cumva fisurata fisa bujiei. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 n-are scanteie. ideea e ca atunci cand apas butonul nu actioneaza starterul. m-a ajutat vecinu si am incercat sa pornim direct de la bateria lui pe starteru meu..nimic. nu a mai dat semne de asa ceva pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Te intreb si eu ca tot omul, dupa ce am citit si celelalte raspunsuri, ai alarma montata? Eu am patit-o recent sa mi se activeze alarma intr-o noapte si pa, nu mai pornea. Dac nu ai e simplu, in primul rand scoate cablurile de la deconectorul de pe ambreiaj, oricum e de tot rahatu', fa un jumper intre ele, verifica apoi daca porneste. Editat Aprilie 8, 2009 de Flanker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Daca nu se aude nici macar un click-click-click venind de sub sa (asta daca nu ai vre-o problema cu intrerupatoarele si sigurantele is la locul lor) e posibil sa ti se fi dus releul de pornire. Oricum, nu-i totu pierdut, relaxeaza-te, fumeaza o tigara si apoi cu un multimetru masoara-ti toate contactele, verifica sigurantele, bateria, electromotorul. Imposibil sa nu-i dai de cap. Este drept ca e foarte frustrant, yo am patit asa ceva si m-am apucat sa ii ridic rezervoru, verificam sugurante, relee, contacte intre mufe, etc. si cand colo era mizeria aia de contact de la ambreiaj, dupa remediere radeam ca prostu de unu singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Ma gandesc ca daca era bateria descarcata de la alarma nu ar mai fi avut nici macar lumini sau semnalizari. Pe de alta parte unde e acel contact de la ambreiaj? hmm imi cam trebuie un manual de service cred... Eu sunt cam afon la mecanica dar as vrea sa invat macar chestiile de baza incet-incet. In alta ordine de idei, am patit si eu o bucurie saptamana trecuta: mi-a cazut numarul pe drum. Noroc ca am observat repede si m-am intors dupa el. Faza e ca s-a carapat plasticul suportului si au ramas suruburile prinse de moto cu cate un petic de plastic insa cadrul care tine placuta numarului a fost bye bye pe strada. Desigur ca m-a oprit si politia pe drumul spre casa ( eu avand numarul in ghiozdan ). Nici nu se daduse politaiul jos din masina si eu deja eram cu numarul in mana spunand " stiu de ce m-ati oprit..." . Din fericire am scapat fara amenda sau penalizari ( sa nu mai zic de talon oprit ). Acum sa vad cum fac sa prind numarul la loc. Dar mi-e ca alt suport de plastic alta crapatura alta ocazie sa cada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anemary Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 (editat) Ma gandesc ca daca era bateria descarcata de la alarma nu ar mai fi avut nici macar lumini sau semnalizari. Pe de alta parte unde e acel contact de la ambreiaj? hmm imi cam trebuie un manual de service cred... Eu sunt cam afon la mecanica dar as vrea sa invat macar chestiile de baza incet-incet. In alta ordine de idei, am patit si eu o bucurie saptamana trecuta: mi-a cazut numarul pe drum. Noroc ca am observat repede si m-am intors dupa el. Faza e ca s-a carapat plasticul suportului si au ramas suruburile prinse de moto cu cate un petic de plastic insa cadrul care tine placuta numarului a fost bye bye pe strada. Desigur ca m-a oprit si politia pe drumul spre casa ( eu avand numarul in ghiozdan ). Nici nu se daduse politaiul jos din masina si eu deja eram cu numarul in mana spunand " stiu de ce m-ati oprit..." . Din fericire am scapat fara amenda sau penalizari ( sa nu mai zic de talon oprit ). Acum sa vad cum fac sa prind numarul la loc. Dar mi-e ca alt suport de plastic alta crapatura alta ocazie sa cada... prinde si o bucata de cauciuc facuta ca o saiba ca din cauza socurilor ti sa rupt la mine asa este prins si nare nici pe dracu.bafta khrisstyan Editat Aprilie 8, 2009 de Anemary Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 8, 2009 Share Postat Aprilie 8, 2009 Gataa. cu ocazia asta am curatat si restul contactelor. Nu va spun ce era pentru ca ma fac de rusine . Bine...era siguranta las ca mai invat cate ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Nu-mi mai porneste albinuta. Curent e , semnalele merg, deci nu e siguranta, senzorul de ambreiaj si cric intacte, dar tot nu porneste. In seara asta desfac partea dreapta de comenzi si ma uit la butonu rosu. E frustrant... Sv-isti din Bucuresti, ne strangem in weekend la o bere , un suc ? dupa salon ? Hai cu intalnirea aia , ca de cand zicem ... Cand? Sambata sau Duminica ? Si unde? Eu zic Duminica si oriunde vreti voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Eu ma gandeam la Bikers Otopeni, e loc destul pentru toata lumea . Ramane duminica dupa-amiaza (4-5)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 2 persoane gasesc loc, altfel e destul de greu. saptamana trecuta era plin, am trecut pe dn si cand am vazut cate mobre sunt acolo am dat cu spatele... daca se anunta mai multi ideal ar fi sa facem o rezervare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 ok cu intalnirea...dar ma gandesc ca ar fi frumos sa mergem in "haita " pana in otopeni..daca vreti acolo. da' de ce nu luati in calcul si alte carciumi..ursu si-a deschis terasa, banuiesc ca si apasu... poate e mai comod pentru multi sa mearga mai intai prin oras si apoi daca avem chef sa rupem roti sa tragem si o fuga la otopeni. sunt si incepatori printre noi carora le e "frica" sa mearga in afara bucurestiului...nush..zic si eu... hai sa ne dam cu parerea toti. daca se stabileste duminica eu anunt de pe acum ca pot seara , pe zi sunt la pait ball. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 prefer sa hotarasca altii atunci . eu oricum vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 ok cu intalnirea...dar ma gandesc ca ar fi frumos sa mergem in "haita " pana in otopeni..daca vreti acolo. da' de ce nu luati in calcul si alte carciumi..ursu si-a deschis terasa, banuiesc ca si apasu... poate e mai comod pentru multi sa mearga mai intai prin oras si apoi daca avem chef sa rupem roti sa tragem si o fuga la otopeni. sunt si incepatori printre noi carora le e "frica" sa mearga in afara bucurestiului...nush..zic si eu... hai sa ne dam cu parerea toti. daca se stabileste duminica eu anunt de pe acum ca pot seara , pe zi sunt la pait ball. Yo care "privesc" din afara, mai ajung si yo prin Buc din an in pasti as zice ca un incepator ar trebui sa-i fie frica prin Bucuresti, nu in afara. Aveti acolo o adevarata jungla. Be safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 L-am plimbat pe varmiu aseara un pic prin oras , era o ora tarzie (cam 12 ) si in 15 min s-au gasit vreo 4 sa-mi taie calea si sa nu-mi acorde prioritate. Mi-a spus cu mana pe sufletel ca acum ma intelege de ce ajung acasa injurand si trantind . Deci da, nu sunt sfant, dar ce se intampla pe aici e la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anjin Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 Daca intalnirea o sa fie sambata dupa-amiaza vin si eu. Daca o sa fie duminica nu vin. Sper sa fiu undeva pe la munte intr-o tura scurta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Aprilie 9, 2009 Share Postat Aprilie 9, 2009 in sfarsit pot sa merg si eu cu mai mult de 0 km/h. adica mi-am reparat vitezometrul, multumirile mele cui se simte. daca o sa vedeti un sv tare smecher prin bucuresti, sa stiti ca eu sunt! Yo care "privesc" din afara, mai ajung si yo prin Buc din an in pasti as zice ca un incepator ar trebui sa-i fie frica prin Bucuresti, nu in afara. Aveti acolo o adevarata jungla. Be safe. sustin aceasta opinie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.