Sari la conținut

Suzuki Sv 650s/1000


Delia
 Share

Postări Recomandate

La astea trebuie sa ridic coatele si sa ma uit pe sub maini ceea ce e destul de periculos si incomod. Plus sunt si mici, parca-s oglinzi de femei(d-alea de farduri :D )

Stiti pe cineva care vinde oglinzi second ieftine?

 

daca tin bine minte Pogor avea de vanzare. redpik mai are si el dar doar una :D si nu mai stiu.

ale mele sunt exact la fel ca cele originale , ca si marime, dar oglinda propriu-zisa este de cacao.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nop, eu nu o mai am. Am trimis-o inapoi. Uite, oglinda originala de SV 03-07 a costa 130 RON .Cica era Sh, dar arata ca noua (poate chiar era :D ) O luasem de la Motorsmith.

Totusi, daca aveti oglinda stanga 99-02, eu sunt inca in cautari.

Astazi pe la 5.30 plec spre constanta-vama veche. Mai merge cineva ?

 

O zi frumoasa tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu mai am chitantele de la echipament, pot sa-l bag pe asigurare?

 

hai ca am intrebat eu la allianz tiriac pe cineva si mi-a zis ca nu e nici o problema daca nu mai ai bonuri, chitante, etc. tre sa te duci la departamentul de bunuri de la asigurari.... si o sa faca cei de acolo tot ce trebuie.

ar fi o idee sa ma interesez si eu de asta ...ca eu am casca putin julita pe o parte... daca rezolvi ceva zi-ne si noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

adica eu :D .fratele lui pogor :D

 

scuza-ma sefu' , nu mai fac! ;)

 

hai ca am intrebat eu la allianz tiriac pe cineva si mi-a zis ca nu e nici o problema daca nu mai ai bonuri, chitante, etc. tre sa te duci la departamentul de bunuri de la asigurari.... si o sa faca cei de acolo tot ce trebuie.

ar fi o idee sa ma interesez si eu de asta ...ca eu am casca putin julita pe o parte... daca rezolvi ceva zi-ne si noua.

 

trebuie sa vb cu agentul care se ocupa de dosarul tau , se face o anexa la dosar in care ceri sa fii despagubit si pentru echipament. intreaba-l pe agent ca trebuie sa stie!! cica nu trebuie neaparat sa cauti minunatul departament de bunuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare ptr posesorii de sv650s 03-07: cum se vede in oglinzile originale? Eu am unele after-market si nu vad nimic in ele si as vrea sa le schimb.

 

Mie nu-mi place deloc cum se vede in ele.

Acum depinde de stilul tau de condus si ce asteptari ai in continuare.Pentru unii orice miscare in plus neesentiala ,cum ar fi ridicarea mainii sau miscarea capului si corpului ca sa poti sa vezi in oglinda deranjeaza mult si poate fi periculos in conditii stresante si la limita.

 

Daca esti o fire linistita si nu te intereseaza sa mergi la limita si franezi la cea mai mica intentie a celor din fata ta si ai tot timpul sa te asiguri in spate sunt bune si astea :D)

 

Oricum ar fi cred ca sunt mai bune altele , dar eu din lipsa de chef si avand multa lene stransa ( ;)) ) nu le-am schimbat si nu cred ca o sa le schimb , ma adaptez.

 

Cel mai important lucru in viata(implicit pentru motociclisti) este acela sa poti sa te adptezi la viata asta , cel mai bun supravietuieste :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu mai am chitantele de la echipament, pot sa-l bag pe asigurare?

 

depinde unde e asigurarea.

 

la asirom de exemplu un amic poate baga doar casca si o bagi cu recuperare adica ramane la ei.

inteligentii aia spuneau ca pot doar casca ca e trecut in legislatie ca echipament obligatoriu.

 

la euroins de exemplu aia nu stiu pe ce lume traiesc imi spuneau sa bag echipamentul pe dosarul initial, dupa ce ca te ard la plata iti dau in banii aia si echipamentul, cu recuperare.

 

poate ne spune cineva care a trecut prin asta-eventual ce sistem de evaluare au/uzura etc...

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, maine dimineata ma infiintez la ei, ca nu gasesc pe nicaieri. Daca pontul e bun raman dator de cinste :D .

Ps: Cand fac rost de marafeti trec pe LED!

Vezi doar ca la semnalizarile cu leduri trebuie sa pui si o rezistenta.....releul de semnalizare lucreaza bine doar la consumul care il au becurile............ledurile consuma putin...." o sa traga cu ochiul" des.

Eu am pus pe fata cu led si pe spate cu halogen ( ca sa compensez putin consumul ) si tot are un "palpait" des.

Asa am patit si cu becul martor de la benzina....am alt bord, cu leduri, si nu se stinge becul/ ledul de la rezerva....va trebui montata si o rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator

 

sugestii, pareri?

 

Care aveti SV1000 de vanzare:D?as vrea sa trec pe categoria asta :baldy:

era un vtr fain pe bikeshop. vtr gasesti mai ieftine din simplul fapt ca au inceput sa se produca inaintea sv-ului de 1000. un motor de 1000 e cam inutil fara carena, iar vtr-ul e mai frumos decat sv-ul carenat

 

si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator

 

sugestii, pareri?

 

 

desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord.

 

ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:)

pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord.

 

ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:)

pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin

daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta.

 

nu stiu la ce garnitura te referi

 

tu de care bord ai ??? eu am naked

 

mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta.

 

nu stiu la ce garnitura te referi

 

tu de care bord ai ??? eu am naked

 

mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea

 

ai demontat vitezometrul ? nu stiu cum e la Sv dar daca nu ai cablul defect sau mufele din capetele acestuia probabil arcul care readuce acul indicatorului la loc este defect , de obicei se manifesta cum descrii tu mai sus

am patit la masina si era din cauza acelui arc

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun :baldy: .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar

 

ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun :baldy: .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar

 

ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil

 

prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l

incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l

incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect

 

e electric..pe senzor:P

post-42111-1241285261_thumb.jpg

post-42111-1241285274_thumb.jpg

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o pereche de crash paduri pentru partea din spate la sv-urile S sub 2003 si cred ca se potrivesc la carene la sv-urile peste 2003 si naked-uri(indiferent de an).....eu le-am luat pentru sv S 99 pentru carene dar din pacte nu se potrivesc...pret 230ron

post-42111-1241285383_thumb.jpg

post-42111-1241285392_thumb.jpg

Editat de khrisstyan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki

 

 

si loganul e logan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta.

 

nu stiu la ce garnitura te referi

 

tu de care bord ai ??? eu am naked

 

mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea

 

dar kilometrii ii inregistreaza normal sau si aia o iau razna ,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...