dihania Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 La astea trebuie sa ridic coatele si sa ma uit pe sub maini ceea ce e destul de periculos si incomod. Plus sunt si mici, parca-s oglinzi de femei(d-alea de farduri )Stiti pe cineva care vinde oglinzi second ieftine? daca tin bine minte Pogor avea de vanzare. redpik mai are si el dar doar una si nu mai stiu. ale mele sunt exact la fel ca cele originale , ca si marime, dar oglinda propriu-zisa este de cacao. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Nop, eu nu o mai am. Am trimis-o inapoi. Uite, oglinda originala de SV 03-07 a costa 130 RON .Cica era Sh, dar arata ca noua (poate chiar era ) O luasem de la Motorsmith. Totusi, daca aveti oglinda stanga 99-02, eu sunt inca in cautari. Astazi pe la 5.30 plec spre constanta-vama veche. Mai merge cineva ? O zi frumoasa tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Totusi, daca aveti oglinda stanga 99-02, eu sunt inca in cautari. baga un ochi aci..poate iti trebuie /index.php?showtopic=351828 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 daca nu mai am chitantele de la echipament, pot sa-l bag pe asigurare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 daca nu mai am chitantele de la echipament, pot sa-l bag pe asigurare? hai ca am intrebat eu la allianz tiriac pe cineva si mi-a zis ca nu e nici o problema daca nu mai ai bonuri, chitante, etc. tre sa te duci la departamentul de bunuri de la asigurari.... si o sa faca cei de acolo tot ce trebuie. ar fi o idee sa ma interesez si eu de asta ...ca eu am casca putin julita pe o parte... daca rezolvi ceva zi-ne si noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 daca tin bine minte Pogor avea de vanzare. redpik mai are si el dar doar una si nu mai stiu.ale mele sunt exact la fel ca cele originale , ca si marime, dar oglinda propriu-zisa este de cacao. bafta! adica eu .fratele lui pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dihania Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 adica eu .fratele lui pogor scuza-ma sefu' , nu mai fac! hai ca am intrebat eu la allianz tiriac pe cineva si mi-a zis ca nu e nici o problema daca nu mai ai bonuri, chitante, etc. tre sa te duci la departamentul de bunuri de la asigurari.... si o sa faca cei de acolo tot ce trebuie.ar fi o idee sa ma interesez si eu de asta ...ca eu am casca putin julita pe o parte... daca rezolvi ceva zi-ne si noua. trebuie sa vb cu agentul care se ocupa de dosarul tau , se face o anexa la dosar in care ceri sa fii despagubit si pentru echipament. intreaba-l pe agent ca trebuie sa stie!! cica nu trebuie neaparat sa cauti minunatul departament de bunuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paul_C Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 am si eu o intrebare ptr posesorii de sv650s 03-07: cum se vede in oglinzile originale? Eu am unele after-market si nu vad nimic in ele si as vrea sa le schimb. Mie nu-mi place deloc cum se vede in ele. Acum depinde de stilul tau de condus si ce asteptari ai in continuare.Pentru unii orice miscare in plus neesentiala ,cum ar fi ridicarea mainii sau miscarea capului si corpului ca sa poti sa vezi in oglinda deranjeaza mult si poate fi periculos in conditii stresante si la limita. Daca esti o fire linistita si nu te intereseaza sa mergi la limita si franezi la cea mai mica intentie a celor din fata ta si ai tot timpul sa te asiguri in spate sunt bune si astea ) Oricum ar fi cred ca sunt mai bune altele , dar eu din lipsa de chef si avand multa lene stransa ( ) ) nu le-am schimbat si nu cred ca o sa le schimb , ma adaptez. Cel mai important lucru in viata(implicit pentru motociclisti) este acela sa poti sa te adptezi la viata asta , cel mai bun supravietuieste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valbi Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 daca nu mai am chitantele de la echipament, pot sa-l bag pe asigurare? depinde unde e asigurarea. la asirom de exemplu un amic poate baga doar casca si o bagi cu recuperare adica ramane la ei. inteligentii aia spuneau ca pot doar casca ca e trecut in legislatie ca echipament obligatoriu. la euroins de exemplu aia nu stiu pe ce lume traiesc imi spuneau sa bag echipamentul pe dosarul initial, dupa ce ca te ard la plata iti dau in banii aia si echipamentul, cu recuperare. poate ne spune cineva care a trecut prin asta-eventual ce sistem de evaluare au/uzura etc... bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 Merci, maine dimineata ma infiintez la ei, ca nu gasesc pe nicaieri. Daca pontul e bun raman dator de cinste .Ps: Cand fac rost de marafeti trec pe LED! Vezi doar ca la semnalizarile cu leduri trebuie sa pui si o rezistenta.....releul de semnalizare lucreaza bine doar la consumul care il au becurile............ledurile consuma putin...." o sa traga cu ochiul" des. Eu am pus pe fata cu led si pe spate cu halogen ( ca sa compensez putin consumul ) si tot are un "palpait" des. Asa am patit si cu becul martor de la benzina....am alt bord, cu leduri, si nu se stinge becul/ ledul de la rezerva....va trebui montata si o rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 nu este nici un agent de la asigurari pe forum pe aici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wender82 Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 adica eu .fratele lui pogor un pret, poze? pentru a evita confuzia modelul e sv650s 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 1, 2009 Share Postat Mai 1, 2009 Care aveti SV1000 de vanzare:D?as vrea sa trec pe categoria asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator sugestii, pareri? Care aveti SV1000 de vanzare:D?as vrea sa trec pe categoria asta era un vtr fain pe bikeshop. vtr gasesti mai ieftine din simplul fapt ca au inceput sa se produca inaintea sv-ului de 1000. un motor de 1000 e cam inutil fara carena, iar vtr-ul e mai frumos decat sv-ul carenat si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) suza mea iar are buba: dupa ce am schimbat melcul de la vitezometru si am facut mai bine de 1000 km fara probleme, acum a aparut o alta problema dar care se manifesta altfel: cand imi indica viteza normal, cand moare acul cu totul, cand face salturi aleatorii(asa a ajuns si acul meu la 220). intensitatea salturilor pare sa fie cat de cat proportionala cu viteza cu care ma deplasez adica daca merg cu 50 sare pana la maxim 120, daca merg cu 100 sare pana la capat. pt o anumita viteza de deplasare, punctul maxim de saritura nu este constant. salturile acului se fac intotdeauna peste viteza de deplasare, niciodata nu minus. cele 3 faze(mort, salturi, normal) alterneaza aleatoriu. prin salturi ma refer la variatii bruste ale acului indicator sugestii, pareri? desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord. ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:) pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 desfa roata si vezi daca cilindrul ala din melc cand il tragi revine inapoi(daca intelegi la ce ma refer,tre sa aiba un fel de presiune) daca nu merge pune niste vazelina si poate isi revine daca nici asa din pacate tre sa-l schimbi melcul sau poate ti sa rupt vreo urechiusa,daca da improvizeaza-i tu una sau poate nu mai ai garnitura de pe cilindru nici in cazul asta nu mai poti face nimic:( doar schimbat.inainte sa cumperi altul incearca cu altul functionabil de la alt SV sa nu fie problema de la bord. ps:mam referit la genul non S de SV deci cade VTR-ul:) pss:daca e de la bord anuntama ca am eu unul ieftin daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta. nu stiu la ce garnitura te referi tu de care bord ai ??? eu am naked mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 VTR 1000....... este visul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta. nu stiu la ce garnitura te referi tu de care bord ai ??? eu am naked mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea ai demontat vitezometrul ? nu stiu cum e la Sv dar daca nu ai cablul defect sau mufele din capetele acestuia probabil arcul care readuce acul indicatorului la loc este defect , de obicei se manifesta cum descrii tu mai sus am patit la masina si era din cauza acelui arc Editat Mai 2, 2009 de mariusspuneceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 scuze...bordul care il am e de S.de la intrerupere e cam ciudat sa faca salturi la 220 parerea mea cine stie vezi daca mufa iti este bagat bine sau daca nu iti este piscat cablul pe undeva.sau tot asa desfa roata scoate vitezometrul din toate magariile care se tine si il lasi doar conectat la bord si il invarti manual iar intre timp sucesti cablul panca cand iti dai seama de unde sa intrerupe(daca este intrerupt) daca imi mai vin idei iti spun .dar totusi daca ai disponibil un alt senzor de sv sa varfici ar fi ok macar te-ai mai apropea de adevar ps:si ceea ce a spus marius ar putea fi plauzibil prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) prinde capatul cablului in bormsina si invarte-l incearca sa invarti cu bormasina si vitezometrul direct fara cablu ca sa elimini cablul de pe lista cu defetiuni , daca nu o fi defect e electric..pe senzor:P Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristianMotoRider Postat Mai 2, 2009 Share Postat Mai 2, 2009 (editat) am o pereche de crash paduri pentru partea din spate la sv-urile S sub 2003 si cred ca se potrivesc la carene la sv-urile peste 2003 si naked-uri(indiferent de an).....eu le-am luat pentru sv S 99 pentru carene dar din pacte nu se potrivesc...pret 230ron Editat Mai 2, 2009 de khrisstyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 pana la urma cine vine la intrunire? eu plec din campia turzii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Qruzzer Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 si inca ceva: honda e honda, suzuki nu e suzuki si loganul e logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Mai 3, 2009 Share Postat Mai 3, 2009 daca ar fi de vina urechile alea, nu se explica salturile acului. urechile rupte nu au cum sa provoace o invartire mai rapida decat a rotii, eventual stationarea magnetului sau invartiterea acestuia numai cand si cand. pur si simplu nu are cum sa ajunga acul la 220 din cauza asta. nu stiu la ce garnitura te referi tu de care bord ai ??? eu am naked mie mi se pare mai degraba un simpton de circuit intrerupt care reactioneaza la denivelari. dar habar nu am de unde sa o iau cu diagnosticarea dar kilometrii ii inregistreaza normal sau si aia o iau razna , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.