Dan Nastase Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 La multi kilometri frumosi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sherbann Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Iote ma, sunt surprins de faptul ca in '88 aveati pe langa mobre si un aparat cu functie de imprimare data Ce aparat era? Eu credeam ca pana la astea digitale cu exif, solutia era de imprimare direct pe film dar pe margine nu in cadrul pozei... Desi artistii nu folosesc imprimarea datei, iata ca in anumite cazuri ajuta pentru evocarea unor amintiri, mai ales daca le-ar gasi altcineva decat proprietarul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mirceone Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Salutari motociclisti! Nu conteaza ,ce motocicleta are fiecare,ce gen de muzica asculta fiecare,peste toate astea,cand esti pe drum pe undeva departe de casa,ruland pe o autostrada,sosea, in miez de noapte,infruntand curentul de aer,frigul, fiind doar tu si motocicleta ta pe care ajungi sa o simti precum o prelungire a bratelor si a picioarelor dupa ani si ani de mers ,ei bine din negura noptii fie ca iti apare din sens opus,fie ca te apropii si depasesti/depaseste un alt motociclist,acela este fratele tau "de durere" si este imposibil sa nu simti ca vrei sa il saluti ,chiar si in gand "salut frate,si drum bun,suntem doar noi,frigul si negura noptii pe soseaua asta" cei din masini au aproape confortul de acasa dar noi si astfel gustam libartatea,drumul parcurs pe motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 Pe vremea aceea aveam bon de 5 litri de benzina. Saracul Hoinar cata gazolina a vazut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 12, 2010 Autor Share Postat Mai 12, 2010 "Sper sa mai gasesti poze si amintiri. Mi le-as dori la rezolutie mare, nush cum sunt ele transpuse de pe film, insa sincer le vreau..." @vladdygo , in masura in care mai gasesc negativele filmelor din perioada aceea,...rezolutia este cea la care mi-au scanat negativele cei de la centrul foto Koda... @stressL&P,stima, cu placere si eu iti dau o bere... D-nul Dan Nastase, EXCELENTE IMAGINI! "Iote ma, sunt surprins de faptul ca in '88 aveati pe langa mobre si un aparat cu functie de imprimare data smile.gif Ce aparat era?..." @Sherbann , era un aparat foto Zenit EM,data am adaugato,ulterior scanarii negativului,pentru pozele de la drumul de "1 Mai". "Pe vremea aceea aveam bon de 5 litri de benzina. Saracul Hoinar cata gazolina a vazut!" @topgun,Franturi de imagini din fenomenul Mobra ,al anilor '80 ..Motoretele care au facut istorie,cutreierand soselele Romaniei. Poze din septembrie 1988,aparitie spontana a unui tip cu o Mobra,pe o portiune de sosea in care stationam cu prietenii. ...si aici mai sunt cateva cadre cu drumul acela din '88.... vladdygo,stressL&P,d-nul Dan Nastase,Mirceone,topgun,....motociclisti,salutari! Citeam iar de curand ,povestirea in care era inclusa tranzitarea Albaniei,...apoi intentie pentru Africa...este extraordinar. Respect fratilor! Jos palaria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horseman Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 La multi kilometri frumosi ! zic si eu.. JOS PALARIA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Pe nisip cu "Tezeu" Peisaj cu socialiste si R 69 S Instantaneu pe zapada Record: Turul Romaniei in 48 de ore cu "Soldatul Universal" La aniversare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 13, 2010 Autor Share Postat Mai 13, 2010 Pe nisip cu "Tezeu" Peisaj cu socialiste si R 69 S Instantaneu pe zapada Record: Turul Romaniei in 48 de ore cu "Soldatul Universal" La aniversare Ati postat un adevarat spectacol!....puternic motociclistic! ...multumim pentru aceste imagini memorabile!... Mesaj completat Ati postat un adevarat spectacol!....puternic motociclistic! ...multumim pentru aceste imagini memorabile!... ....DE 42 DE ANI PE MOTOARE!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 prin 2004 sau 2005... mi-e dor de tigaile alea de motoare, orice drum lung implica si un pic de surubareala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 14, 2010 Autor Share Postat Mai 14, 2010 (editat) "prin 2004 sau 2005... mi-e dor de tigaile alea de motoare, orice drum lung implica si un pic de surubareala " Respect pentru NĂĄrodnĂ podnik Jawa! Jawa-Jawa ...in prima parte a lui 1989 cand motorul ajunsese pe la 5000..6000km., puneam pe el comparatorul pentru reglarea avansului...ETZ-tul nu cerea "operatiunea" asta Mesaj completat ... Mesaj completat . Editat Mai 14, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Jawa... cand motorul ajungea pe la 5000..6000km., puneam pe el comparatorul pentru reglarea avansului...ETZ-tul nu cerea "operatiunea" asta MZ 250 ETZ era cam gurmand cand ii dadeai "blana" si cam facea "atza" la bujie, mai ales cand filtrul de aer era "parazitat" de praful basculantelor... care ne aprovizionau cu benzina... In rest, era un motor "brici" si super-elegant ! Jawa TS 350 pentru performantze si un mers rotund "cerea" musai platine originale PAL; pe altele... nu le suporta si le... "impushca" ! Intr-adevar, avansul trebuia verificat si reglat relativ des. Ca o "picanterie": Tzin minte ca pe vremea aceea, in trusa de scule aveam o tija de cupru care avea pe ea doua crestaturi ca reper cu care puteam regla avansul rapid, chiar pe marginea drumului... Botezasem cu mandrie si autoironie acest "dispozitiv"... batz personal ! Ce vremuri !... La multzi kilometri frumoshi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 foarte frumoase pozele si povestile. respect! vad si o skoda 120L in poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViorelX Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 Am prins si eu acele vremuri, fiind atunci adolescent. Vad ca multi au tendinta spre idealizare. Eu unul nu as vrea sa mai traiesc vremurile alea. Acum realizez ca benzina nu numai ca se dadea cu ratia, dar era si considerabil mai scumpa decat acum. Costa 9lei/litru, cand un salar mediu era de 2000 lei. Traficul era mai lejer, dar tot se intamplau adesea accidente grave, pt ca si atunci erau destui nebuni pe drumuri. Oamenii nu s-au schimbat. Atunci eu eram doar biciclist. Tata mergea cu motocicleta si visa sa-i faca o aprindere electronica. Dar degeaba, ca nu se gaseau piese. Abia in anii astia am reusit sa transform un asemenea vis in realitate. Nu mai tot ziceti ca era mai bine atunci. Acum exista mult mai multe posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 14, 2010 Share Postat Mai 14, 2010 (editat) "prin 2004 sau 2005... mi-e dor de tigaile alea de motoare, orice drum lung implica si un pic de surubareala " Respect pentru NĂĄrodnĂ podnik Jawa! Jawa-Jawa ...in prima parte a lui 1989 cand motorul ajunsese pe la 5000..6000km., puneam pe el comparatorul pentru reglarea avansului...ETZ-tul nu cerea "operatiunea" asta Mesaj completat ... Mesaj completat . eu ii faceam avansul la vreo 500 de km. deh, eram mai tipicar dupa aia i-am pus aprindere electronica cu avans variabil, era alta treaba... dupa aia am trecut la un ij modificat, alta viata, asta avea frane incomparabil mai bune Editat Mai 14, 2010 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 15, 2010 Autor Share Postat Mai 15, 2010 (editat) "... si cam facea "atza" la bujie"... Haa,de cand nu am mai auzit de "ata la bujie" ! "...In rest, era un motor "brici" si super-elegant !..." Spus in minimul de cuvinte exact ceea ce caracteriza ETZ-tul. Nu pot decat sa repet ceea ce spunea si @Ciprian B.... prea frumos povestit! @Viorelx sunt "flash-uri",imagini care atunci pareau banale dar azi,...privite dupa mult timp au un farmec aparte dincolo de "grozavia" (ororile) regimului comunist,sunt imagini si povesti din lumea motociclistica de "altadata"..de "ieri"...cu "hazul de necaz" ,cu trairile,cu atmosfera de atunci. Iata fotografii celebre foto 1, "iesire din luna mai" de data aceasta anul 1987 cu motociclisti din Romania "bine echipati" care sigur nu aveau probleme nici cu avansul,nici cu benzina... sau foto 3...o imagine care facea parte din cotidian pentru Bucurestenii anilor '80 ...cel putin astazi am purta casca si echipamentul daca am ajunge sa mai calatorim in conditiile acelor vremuri. http://tramclub.org/viewtopic.php?t=7291 Stiu ca in '88 vedeam prin Bucuresti un ETZ250 modificat "enduro"....l-am vazut de mai multe ori dar numai in mers...poate exista o poza cu acel motor ...un prieten motociclist spunea "uite ETZ-tul enduro,asta-i Gigi Slaif!" Salutari motociclisti,week-end placut! Mesaj completat "dupa aia am trecut la un ij modificat, alta viata, asta avea frane incomparabil mai bune " ... IJ modificat serios Editat Mai 15, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondafan Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 cum era mirosul marii pe vremea aia? superbe pozele. respect tuturor motociclistilor. si bunicul meu a avut 2 ijuri cu atash noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RammSTeinuS Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Superbe pozele si povestirile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 18, 2010 Autor Share Postat Mai 18, 2010 (editat) cum era mirosul marii pe vremea aia? superbe pozele. respect tuturor motociclistilor. si bunicul meu a avut 2 ijuri cu atash noi. Mirosul marii de atunci ,la fel ca si acum,marea cu mirosul frumos,natural,unic si mereu asociat povestilor de vacanta...mai ,mai ca am fi mers pana in larg pe motociclete ( foto) Imi amintesc la un drum din iulie 1989,eram cu Jawa350 intre Eforie Sud si Eforie Nord si la un moment mergeam in spatele unui tip cu un ETZ250 ( era la fel cu cel pe care il cumparasem din Polonia) incarcat cu bagaje si numar de RDG .., mergea cu farul aprins ceea ce la noi nu se obisnuia pe atunci si erau situatii in care chiar ti se facea semn de catre cei care veneau din sens opus ca " din greseala" mergi cu farul aprins pe timp de zi... Altceva ce nu exista in anii '80 era termenul de " sezon" ..sezon motociclistic ...se mergea pe motor si in septembrie si in octombrie,noiembrie ,decembrie,ianuarie ,etc ...,stiu si situatii cand se mergea pe soseaua cu zapada Se faceau si iesiri in care veneau laolalta Mobre50 si motoare de 250..350..etc....nu conta,era distractie ....motoare mici sau mai mari,se mergea la Snagov ( aproximativ 50 km de Bucuresti) sau Sinaia,Brasov... Salutari motociclisti! Mesaj completat Superbe pozele si povestirile... Multumim @RammSteinuS Salutari,motociclisti sau viitori motociclisti Editat Mai 18, 2010 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAILM4N Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) Tot ce se vorbeste aici da o alta natura fenomenului moto ,parca e mai frumos sa stii ca atunci ,odata ,acum 20 30 de ani ,era altfel,era mai bine ptr bikeri,mai bine dintr-un pct de vedere ,din altele mai rau ! eu personal inclin spre mai bine !!! erau bune atunci...aparatele digitale din ziua de azi Editat Mai 19, 2010 de MAILM4N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 (editat) ARAN-e, veteranii de aici: /index.php?...&start=1520 ar fi incintati sa vada poze vechi cu motoare... si nu cred ca ar fi vreo problema sa pui si acolo niste poze... Editat Mai 19, 2010 de cristache Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 19, 2010 Autor Share Postat Mai 19, 2010 ARAN-e, veteranii de aici: /index.php?...&start=1520 ar fi incintati sa vada poze vechi cu motoare... Dragi motociclisti veterani din Romania, salutari si Jos palaria pentru un asa topic! TARE TOPICUL ! ... Salutari fratilor! ... @cristache,sunt peste 150 de poze din perioada aceea si inca mai sunt negative ale filmelor,pe care deocamdata nu le gasesc...scot pe un CD si o sa trec in seara aceasta pe la tine cu CD-ul. Salutari motociclisti ! Mesaj completat La malul marii si in Bucuresti,pe cross-ul lui Ghyuri Busoiu in martie 1987. Salutari motociclisti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 (editat) Am ramas paf. Am 41 , dar , din pacate , pe vremea aia nu visam motoare...si-mi pare rau. Cred ca aia a fost adevarata fratie intre motoristi , acuma s-a transformat in legende si povestiri spuse in miez de noapte , de care tinerii se mira dca-s chiar adevarate , sau au loat-o batrinii razna. Mai tata , pe vremea mea. Din pacate , nu mai vin vremurile alea. Offf , m-am nostalgiat. Asfalt uscat fratilor , ca meritati la maxim. Vroiam sa fac o statuie moto. Celor ca voi era adresata. Poate cindva...cine stie. Editat Mai 21, 2010 de lil debul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 La multi kilometri frumosi ! Domnul Dan, pe cand urmatoarea intalnire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 1968 : 1971 : .........ala micu' e tata in ambele poze, cei mari sunt bunicii ( au mers in toata tara cu Jawa din poza ).......cu motoreta Carpati a mers mosu' sa-si vada baiatul -pe tata.....Cugir-Craiova ( vreo 800 km dus-intors ) 1990 : primul an cu benzina la liber pentru tata.........si acum se lauda ca a reusit sa faca 13.500 km in 1990........cu un CZ 175 Sport, care s-a vandut si s-a cumparat inapoi ...moment de "ratacire" pentru tata ( chiar recunoaste !) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 22, 2010 Share Postat Mai 22, 2010 Domnul Dan, pe cand urmatoarea intalnire ? Oficial, TISMANA 09-11.07.2010! - urmareste topicul "Veteranii, Aunarea !" Neoficial, oriunde si oricand ! Suntem calareti cu spiritul liber ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.