Jump to content
vladdygo

tiganie romaneasca

Recommended Posts

Intamplator o sa ma refer la UniversMoto, pt ca toate celelalte au aceeasi meteahna precum asta.

De ce spun tiganie romaneasca? Simplu, pt ca toate 'revistele' astea nu-s altceva decat niste traduceri obosite ale unor surate din vest, traduceri ad-literam, fara minul efort de a elimina vaditele parti prix-uri ale autorilor din vest.

 

Spre exemplu, in majoritatea aparitiilor de la noi, BMW sau Italiencele sunt 'de departe...cele mai bune', si totusi in toate concursurile nu trec de locul 5...ca sa nu mai vorbim de preturi.

Ma intriga aparitia unei traduceri vadit partinitoare, a unui articol in care se compara noua Honda VFR 1200 cu BMW k1300S.

Fireste ca in revista a 'castigat' bmw. Pe langa faptul ca e fals, ca materialele bavarezei sunt mai jalnice decat cele facute pe vapor in china, pe langa diferentele de performante reale, aspect si pret la care honda e cu mult superioara, ce ma enerveaza e nu insusi articolul, pt ca in vest are scopul precis de a creste vanzarile europencelor, fapt insa imposibil datorita calitatii precare acestora, fiabilitatii reduse (a se vedea cate japoneze mai vechi de 20ani circula in conditii f bune inca pe strazi), pret etc si ce mai vreti voi. Ma deranjaza insa cand vad un redactor bosorog (pardon de expresie), care-si pune mutra puhava pe pagina intai, dar care nu a pipait macar asemenea exemplare.

 

Poate totusi o fi mai bun bmw decat honda in exemplul din Nr.3 al revistei asteia, insa prietene, tu daca-ti permiti un scuter chinezesc, limiteaza-te dracului la ala si fa comparatie cu un altul din targ de la Vitan, macar iti permiti sa le pipai si sa le calaresti. Asta e tara si astea-s posibilitatile. Hai incearca macar sa fi obiectiv, sa depasesti emisiunile de (cuvant urat) cu teme auto de prin romanica unde fiatu e ridicat la grad de mercedes, si toate modelele nu au cusur....

 

Mai bine faceti reviste cu modele de care-si permite tot romanul, si pe care vi le permiteti a le testa decat sa traduceti toate gunoaiele!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intamplator......[......]Mai bine faceti reviste cu modele de care-si permite tot romanul, si pe care vi le permiteti a le testa decat sa traduceti toate gunoaiele!

 

Ghici ce s-a intamplat intre timp, UNIVERS MOTO s-a inchis!!! Gata, acum cred ca esti tare fericit, ai scapat de povara de a citi un articol partinitor.

 

/index.php?showtopic=483531

 

Vladdy, defineste notiunea de concurs unde "BMW sau Italiencele sunt 'de departe...cele mai bune', si totusi in toate concursurile nu trec de locul 5...".

Edited by Metal Heart

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intamplator o sa ma refer la UniversMoto, pt ca toate celelalte au aceeasi meteahna precum asta.

De ce spun tiganie romaneasca? Simplu, pt ca toate 'revistele' astea nu-s altceva decat niste traduceri obosite ale unor surate din vest, traduceri ad-literam, fara minul efort de a elimina vaditele parti prix-uri ale autorilor din vest.

 

Samurache,

 

In extemporalul tau de clasa a treia faci multe greseli... si de forma, si de fond !

O sa-ti spun doar atat:

 

Inainte de a jigni oameni mult mai doxati ca tine,

inainte de a te ineca in propria saliva,

 

afla ca parti prix se scrie parti-pris !

 

Cu certitudine - confunzi cu... Grand Prix...

o chestie pe care nu o sa o castigi NICIODATA.

 

Orevoire !

:peace:

Mesaj completat

Corect: Au revoir !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macar fiindca eu eram "redactorul ala bosorog cu figura puhava", :D uite ca trebuie sa-ti raspund, vladdygo - cu riscul de-a parea cistigator al unei medalii la Olimpiada Handicapatzilor in discutia cu tine, dar fara sa folosesc totusi apelativul "prietene", din motive evident prezente in agramata-ti postare. Postare mult mai incrincenata-n parti-pris-uri decit articolul pe care incerci sa-l "desfiintezi" - si oricum jalnica nu doar in forma, ci si-n fondul pseudoargumentelor ei.

 

1. Cum poti tu oare aprecia daca o traducere-i "obosita" sau "ad litteram"? Fiindca vad ca nu stapinesti nu doar limba romana, ci nici macar engleza (v. semnatura din profil - se scrie "through", nu "trough"). Daramite limba germana?! Nu mai (re)analizez acum paradoxul opiniilor celor care ridica-n slavi revistele occidentale, porcaind simultan publicatiile autohtone ce reproduc unele materiale de-afara (din multiple motive, "puricate" aici de nenumarate ori).

 

2. Nicio revista nu poate multumi pe toti, tot timpul, asta-i clar. Probabil ca nici o revista moto scrisa de Valentino Rossi n-ar fi pe placul unora. Iar faptul de-a fi posesor de Honda (motoare de altfel excelente, la modul general) pare sa-ti fi aplicat oricum automat pe mecla niste ochelari de cal. Fiindca altfel n-ai afirma atit de senin ca "...diferentele de performante reale, aspect si pret la care honda :peace: e cu mult superioara...", in conditiile cind BMW-ul K 1300 S e evident peste Honda VFR 1200 F la TOATE capitolele, cu exceptia pretzului - viteza, acceleratii, reprize, ba chiar si la consumul mediu (5,3 fatza de 5,9 l/100 km).

 

3. Observ cum azvirli cu vorbele la fel cum faci probabil cu cojile de semintze - altfel n-ai afirma ca marcile europene se claseaza in "concursuri" (competitzii moto voiai probabil sa spui) cel mult pe locul 5 ?! Hmmm... idiotu' de mine credea ca, de pilda, Ducati a reusit de-atitea ori sa se claseze in C.M. Superbike pe primele cinci locuri... Despre fiabilitatea motoarelor japoneze, nimic de zis la modul absolut - dar la modul relativ iar dai cu bita-n balta, fiindca iti pot aduce statistici clare care demonstreaza ca, din toate exemplarele fabricate vreodata, sint la ora actuala (procentual) mai multe BMW-uri in circulatie decit Honde !!!

 

4. As fi curios si de unde stii matalutza cu atita precizie ce motoare-au pipait (sau nu) minutzele mele puhave??? :P Sau ce motociclete si-a permis (sau nu) un bosorog ca mine in... mai multi ani de motociclism in orice caz decit numara virsta ta?!

 

Ar mai fi destule de spus pe tema presei moto din Romanica, dar... hai PA acum, vladdygo, oricum ti-am acordat o nejustificat de mare atentzie - motivata insa nu de persoana si parerile tale aberante, ci mai mult de nevoia interioara de a-mi confirma mie-ma decizia de-a nu mai reveni vreodata in presa moto romaneasca, dupa 6 ani de lupte cu morile de vint. Sint totusi convins ca adevaratii motociclisti vor avea in continuare parte macar de-o revista moto de calitate (fiindca perfecta nu poate fi vreuna) si ca viitorii redactori sa fie la fel de receptivi ca fostii "bosorogi" la critici. Alea justificate si constructive, evident.

Edited by Bunicul

Share this post


Link to post
Share on other sites

:peace:

 

Bunicule,

 

Florin Nae,

 

Chapeau!

 

Pentru tot ce ai facut in presa moto de specialitate.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

urat inceput de topic. probabil ca vladdygo, fin cunoscator al fenomenului moto, al tuturor marcilor de motociclete, a performantelor si bun calaret al mai tuturor calutilor japonezi si europeni, si-a exprimat parerea in scris pe acest forum.

Personal, m-as bucura daca vladdygo ar fi acel cowboy care a calarit toti mustangii din prerie si ar fi in reala cunostinta de cauza, si noi toti ceilalti am fi simpli calatori pe martoage.

lasa jignirile specifice varstei si apuca-te de ceva mai serios

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Metal Heart:

- regret ca s-a inchis

- ma refer la promovarea producatorilor europeni in media, neobiectiva si partinitoare (totusi de inteles abordarea producatorilor europeni), insa ma deranjaza ca asta se face contra naturii. E ca si cum as ridica eu mobra la nivelul cel mai inalt printr-un articol (pp ca s-ar mai fabrica) desi sunt convins ca exista alte marci mult mai bune. Nu zic sa nu fie laudate si incurajate, insa nu in detrimentul altor marci (recte japoneze ca altele nu prea mai exista)

 

@Freedom: am lipsit de la lectiile de germana intr-adevar, si nici n-am predilectie pt asa ceva. Hai bahtaloX!

 

@ tataie

1. ai scris la nervi si te inteleg

2. nu cred asa ceva, mai ales venind de la unul ca tine care nu le-a vazut pe niciuna decat in poze. ai vazut (nu te supara ca-ti vorbesc la pers 1, exista si aici o forma de politete mai departe de ironiile dumitale ieftine) la smaeb calitatea plasticelor de la bmw? ai vazut nereusita 'ideior' nastrusnice ale producatorilor auto engleJi (daca poti intelege comparatia) si falimentul acestora (sau achizitia de catre companii chinezesti sau indiene)? asa si cu motoatele europene (din pacate); iar voi cu aceste articole neadevarate nu faceti decat (ca e la moda cuvantul decat) rau. bine macar ca un producator european (ktm: a se vedea aceeasi reclama mascata din Nr.3, in care insa ktm [dominator parca] nu a ponegrit nici o alta marca) a invatat lectia japoneza: calitate mai presus de orice, si reclama numai prin calitate, nu prin articole o-te-viste se castiga o piata!

3. ingnorand iar nerozitatea ta, astept acele statistici. honda cub iti spune ceva? statisticile din revistele de unde traduci tu nu-s concludente!

4. Simplu, pt nu ti-ai pus poza langa ele, daca le-ai fi atins ma indoiesc ca ai fi avut caracterul sa nu te lauzi cu asta, si ca ai fi putut gandi un articol pertinent, venit 1000% din experienta ta.

 

Incerc o concluzie, desi mi-e greu de crezut ca va fi inteleasa:

- imi mentin parerea, si subliniez ca aci mi-a cazut oful, insa se refera la toate revistele moto din ro din acest moment

- imi doresc sa apuc ziua cand pe la noi o parere diferita va pune capULa contributie, si nu va starni o contraopinie neproductiva. Adiq, pe la noi daca e o disputa in autobuX intre 2 cetateni, jumate e cu Base, jumate cu Joana. Nimeni nu-si pune problema inceputului discutiei, ci doar latra hau sau hais...

- imi doresc sa vad o revista moto cu destula putere financiara incat sa nu accepte reclame mascate (vba vine ca le miroase oricine) si sa nu preia articole neverificate, sa aiba puterea unui TopGer (am lipsit si la engleza) ai producatorii sa plateasca sa apara acolo chiar acceptand critice (cred ca daca eminescu a zis n-o sa se considere agramaticalitate), nu invers cum e p'aci.

- bunicu/tataie, regret ca la vartsta dumitale n-ai priceput nimic. in benzinariile agip se pot cumpara reviste moto din vest (west oare cum s-o scrie?!) [Moto Tuning (FR) is inca una din UK nu retin acum denumirea). Cu toate astea, eu am taria sa te privesc in ochi si sa-ti spun exact ce gandesc daca esti deschis pt asta (in sensul de a avea si noi o revista coerenta si impartiala). Dar sunt sigur ca esti prea mandru sa accepti asta...

 

@ovidiu: merg pe 80 ca varsta. reciteste atent daca poti ce spun mai sus, sper sa pricepi.

 

in continuare HALAL, dar cu o mioima speranta

Edited by vladdygo

Share this post


Link to post
Share on other sites

A fost prima revista moto pe care am citit-o...

Raceala profesionista ,dar si obiectivitatea cu care erau abordate articolele, lasa impresia ca fenomenul moto nu este pentru oricine, ci pentru cei cu stea in frunte...pentru mine, revista UM a fost un deschizator de drum-mentionand aici un articol referitor la casca de protectie, scris atat de frumos(pt mine nu conteaza daca e o traducere sau un original, cuvintele ma ung la suflet si faptul ca un roman a avut initiativa sa aduca pe piata un bun al unei tari in care fenomenul moto nu e cocalarizat, este mai mult decat laudabil)...a fost trezirea la realitate pentru mine.

Indiferent cata munca s-a depus, vor exista mereu persoane care sa judece, ca asa-i romanu'...insa, aveti macar siguranta ca sunt unii dintre noi care v-am iubit, care am asteptat cu sufletul la gura fiecare numar al revistei, care nu cumparam eugenii o saptamana la scoala, doar ca sa strangem bani pt UM...mie mi-ati dat cel mai mare si mai placut impuls sa fac motociclism.

cred ca un simplu "ma inclin" nu e de ajuns, dar oamenii civilizati stiu ca "less is more".

 

 

Reverente!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spre exemplu, in majoritatea aparitiilor de la noi, BMW sau Italiencele sunt 'de departe...cele mai bune', si totusi in toate concursurile nu trec de locul 5...ca sa nu mai vorbim de preturi.

 

 

amice... mai citeste

post-15181-1272544537_thumb.jpg

post-15181-1272544746_thumb.jpg

post-15181-1272544765_thumb.jpg

Edited by route`66

Share this post


Link to post
Share on other sites

Number of MotoGP & GP 500 Races Won (since 1949)

Manufacturer

 

Honda 211

Yamaha 172

MV Agusta 139

Suzuki 90

Gilera 35

Ducati 28

Norton 21

AJS 5

Moto Guzzi 3

Matchless 3

Cagiva 3

Kawasaki 2

Jawa-CZ 1

Linto 1

Koenig 1

Sanvenero 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
A fost prima revista moto pe care am citit-o...

Raceala profesionista ,dar si obiectivitatea cu care erau abordate articolele, lasa impresia ca fenomenul moto nu este pentru oricine, ci pentru cei cu stea in frunte...pentru mine, revista UM a fost un deschizator de drum-mentionand aici un articol referitor la casca de protectie, scris atat de frumos(pt mine nu conteaza daca e o traducere sau un original, cuvintele ma ung la suflet si faptul ca un roman a avut initiativa sa aduca pe piata un bun al unei tari in care fenomenul moto nu e cocalarizat, este mai mult decat laudabil)...a fost trezirea la realitate pentru mine.

Indiferent cata munca s-a depus, vor exista mereu persoane care sa judece, ca asa-i romanu'...insa, aveti macar siguranta ca sunt unii dintre noi care v-am iubit, care am asteptat cu sufletul la gura fiecare numar al revistei, care nu cumparam eugenii o saptamana la scoala, doar ca sa strangem bani pt UM...mie mi-ati dat cel mai mare si mai placut impuls sa fac motociclism.

cred ca un simplu "ma inclin" nu e de ajuns, dar oamenii civilizati stiu ca "less is more".

Reverente!

 

Pentru astfel de cititori

merita sa induri si sa invingi

toate chinurile infernului...

 

Ma inclin si salut sincer

pana ca panashul palariei mele de romantic muschetar roman

atinge pamantul...

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Metal Heart:

- regret ca s-a inchis

- ma refer la promovarea producatorilor europeni in media, neobiectiva si partinitoare (totusi de inteles abordarea producatorilor europeni), insa ma deranjaza ca asta se face contra naturii. E ca si cum as ridica eu mobra la nivelul cel mai inalt printr-un articol (pp ca s-ar mai fabrica) desi sunt convins ca exista alte marci mult mai bune. Nu zic sa nu fie laudate si incurajate, insa nu in detrimentul altor marci (recte japoneze ca altele nu prea mai exista)

 

@Freedom: am lipsit de la lectiile de germana intr-adevar, si nici n-am predilectie pt asa ceva. Hai bahtaloX!

 

@ tataie

1. ai scris la nervi si te inteleg

2. nu cred asa ceva, mai ales venind de la unul ca tine care nu le-a vazut pe niciuna decat in poze. ai vazut (nu te supara ca-ti vorbesc la pers 1, exista si aici o forma de politete mai departe de ironiile dumitale ieftine) la smaeb calitatea plasticelor de la bmw? ai vazut nereusita 'ideior' nastrusnice ale producatorilor auto engleJi (daca poti intelege comparatia) si falimentul acestora (sau achizitia de catre companii chinezesti sau indiene)? asa si cu motoatele europene (din pacate); iar voi cu aceste articole neadevarate nu faceti decat (ca e la moda cuvantul decat) rau. bine macar ca un producator european (ktm: a se vedea aceeasi reclama mascata din Nr.3, in care insa ktm [dominator parca] nu a ponegrit nici o alta marca) a invatat lectia japoneza: calitate mai presus de orice, si reclama numai prin calitate, nu prin articole o-te-viste se castiga o piata!

3. ingnorand iar nervozitatea ta, astept acele statistici. honda cub iti spune ceva? statisticile din revistele de unde traduci tu nu-s concludente!

4. Simplu, pt nu ti-ai pus poza langa ele, daca le-ai fi atins ma indoiesc ca ai fi avut caracterul sa nu te lauzi cu asta, si ca ai fi putut gandi un articol pertinent, venit 1000% din experienta ta.

 

Incerc o concluzie, desi mi-e greu de crezut ca va fi inteleasa:

- imi mentin parerea, si subliniez ca aci mi-a cazut oful, insa se refera la toate revistele moto din ro din acest moment

- imi doresc sa apuc ziua cand pe la noi o parere diferita va pune capULa contributie, si nu va starni o contraopinie neproductiva. Adiq, pe la noi daca e o disputa in autobuX intre 2 cetateni, jumate e cu Base, jumate cu Joana. Nimeni nu-si pune problema inceputului discutiei, ci doar latra hau sau hais...

- imi doresc sa vad o revista moto cu destula putere financiara incat sa nu accepte reclame mascate (vba vine ca le miroase oricine) si sa nu preia articole neverificate, sa aiba puterea unui TopGer (am lipsit si la engleza) ai producatorii sa plateasca sa apara acolo chiar acceptand critice (cred ca daca eminescu a zis n-o sa se considere agramaticalitate), nu invers cum e p'aci.

- bunicu/tataie, regret ca la vartsta dumitale n-ai priceput nimic. in benzinariile agip se pot cumpara reviste moto din vest (west oare cum s-o scrie?!) [Moto Tuning (FR) is inca una din UK nu retin acum denumirea). Cu toate astea, eu am taria sa te privesc in ochi si sa-ti spun exact ce gandesc daca esti deschis pt asta (in sensul de a avea si noi o revista coerenta si impartiala). Dar sunt sigur ca esti prea mandru sa accepti asta...

 

@ovidiu: merg pe 80 ca varsta. reciteste atent daca poti ce spun mai sus, sper sa pricepi.

 

in continuare HALAL, dar cu o minima speranta

Vladdygo,

Nu ti-am raspuns la nervi si nici in virtutea vreunui orgoliu, ci doar a principiului apararii unor idei - fiindca redactorii vin si pleaca, dar revistele ramin... macar in sertare ori in amintirea cititorilor, cu bune si cu rele. Inclusiv Univers Moto care, in astia 6 ani de aparitie - statistic vorbind si fara sa minimalizez cumva meritele celorlalte publicatii moto - a vindut totusi cele mai multe exemplare din Romanica. In virtutea apararii... macar a amintirii revistei asteia, uite ca-ti mai raspund si de asta data - chiar daca-i ultima.

 

Mai clar: puteai in primul rind sa nu-ti pierzi timpul atacind "post-mortem" o revista, sau macar sa te iei si tu de alte alea decit de false probleme ori de mecla mea presupus puhava :) (apropo - am 74 de kile la 1,70 m - uite ca-mi pun si-o poza p-acilea, ca sa ma recunosti daca ne-om intersecta vreodata si sa stii macar pe cine-ai insultat cindva). Apropo de asta - e clar ca n-ai habar nici despre regulile unei confruntari verbale civilizate, in care nu-i deloc fair-play si nici macar logic sa aduci in discutie aspectul fizic al unei persoane, ci doar idei argumentate (oricum pun pariu ca-s mai frumushel ca tine ;) ).

 

In plus, observ ca ai in continuare (deloc justificate) indoieli apropo de capacitatea mea de intzelegere, "expertule" :lol: - ce naibilii sa intzeleg de fapt din aberanta ta logica? Exemplu: sustii ca n-ar fi nevoie de traduceri in revistele moto romanesti, fiindca gasesti d-alea straine prin benzinarii. OK, da' cum ramine atunci cu recunoscuta ta (si-a altora) ignorantza-n limbile straineze, ei? Sa-ti mai explic si ca importatorii dau extrem de greu (si foarte tirziu, cind nici nu mai prezinta vreun interes) motoare de calibrul asta la teste (ba n-au venit, ba nu-s asigurate, ba le e tirsheala sa nu se trinteasca), sau ca in orice caz n-aveam cum sa fac io atunci... comparative cu ele, fiind la momentul ala unicul redactor al revistei? Sau, apropo de marcile europene, dupa tine niste ragalii in competitzii, sa-ti mai repet inca o data ca Ducati (sau mai recent Aprilia) nu-s deloc mai prejos decit japonezele in C.M. Superbike?

 

Ce spui tu despre o eventuala revista moto 100% independenta ar fi corect in principiu, daca n-ar fi si irealizabil, din pacate. Doar in Marea Britanie a rezistat, o vreme, o revista care cumpara pur si simplu motoarele si le "purica" nemilos. Ce spui insa despre plasticele BMW-ului e pur subiectiv (in plus, te pot anuntza ca VFR-ul 1200 e un flop la vinzari - deci concluziile comparativului cu K 1300 S sint absolut corecte). Si la capitolul "articole neverificate" esti total pe-alaturi - fiindca, daca MOTORRAD ti se pare, dupa 106 ani de existentza, o "sursa neverificata", chiar n-avem ce mai discuta.

 

... De fapt, stau si ma-ntreb: am avut oare ce discuta pin-acum ?! :laugh:

 

Iti urez oricum citi mai multi kilometri fara necazuri... si cu viteza cit mai mare pe motor - nu de alta, dar auzeam ca oxigenarea face bine la neuron... :D

post-5405-1272556823_thumb.jpg

Edited by Bunicul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Number of MotoGP & GP 500 Races Won (since 1949)

Manufacturer

 

Honda 211

Yamaha 172

MV Agusta 139

Suzuki 90

Gilera 35

Ducati 28

Norton 21

AJS 5

Moto Guzzi 3

Matchless 3

Cagiva 3

Kawasaki 2

Jawa-CZ 1

Linto 1

Koenig 1

Sanvenero 1

 

 

amice faci o mare confuzie. MotoGP e una, SBK e alta mancare de peste. Daca la MotoGP gasesti numai si numai prototipuri la SBK gasesti motoarele de serie.

P.S. e ultimul post dedicat tie. esti ingust rau

Share this post


Link to post
Share on other sites
amice faci o mare confuzie. MotoGP e una, SBK e alta mancare de peste. Daca la MotoGP gasesti numai si numai prototipuri la SBK gasesti motoarele de serie.

P.S. e ultimul post dedicat tie. esti ingust rau

chiar si asa, avand in vedere ponderea pe piata... Bravo europenilor.

 

in alta ordine de idei, este normal sa gasesti in ziua de azi mai multe japoneze decat europene mai vechi de 20 de ani. Desi nu vad care e relevanta.

In urma cu 20 de ani ne aflam in cea mai neagra perioada a motociclismului (dpdv al producatorilor europeni nu si al motociclismului in general). Aprilia deabia se ridica din patru labe dupa ce pana prin '85 (aproximativ) a facut motorete, Ducati era un producator care se ridica din anonimat gratie victoriilor din SBK, Triumph abia isi reincepea activitatea gratie unor investitii masive din partea unui pasionat. MV Agusta inca nu se sculase.

Singur BMW mai tinea piept japonezelor. Pe vremea aia erau doar boxerele si K75/100. Cu toate astea vad pe strada zi de zi mai multe K100 decat FJ1200 sau CBR1000F. Tot asa dar la alta categorie, vad mai multe RS125 sau Cagiva Mito decat NSR 125 sau TZR125.

 

Fiecare firma are modele mai bune si modele mai slabe. CBR600F e o legenda (mai mult sau mai putin pe merit) la fel si Transalp dar NSR125...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tu esti mai doxat decat domnul Florin Nae (adica "bunicul" pe care-l tot injuri cu atata patima), scrie tu un articol mai bun decat cele din Moto Life, Univers Moto si Motociclismo. Iar acest articol sa fie doar al tau, fara traduceri, fara sa te documentezi de fisa tehnica a motocicletei, etc.. Fa tu o revista moto care sa fie peste cele 3 la un loc. Iar dupa ce reusesti acest lucru, critica-i pe altii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bunicii motociclismului vor ocupa mereu un loc in inimile noastre, indiferent daca mai semneaza vreun articol sau nu. Eu cred ca numai ipocritii nu au apreciat revistele moto romanesti, asa traduse cum au fost ele. Pacat ca, din cauze pur economice, nu mai avem parte de articole semnate de OAMENI care au promovat si promoveaza in continuare mersul pe doua roti. Jos palaria pt toti "dinozaurii" motociclisti. Ei ne-au deschis noua ochii, nu cei de afara! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

adevarat.... prea multa reclama celor de la BMW.....

oare chiar aparea in fiecare luna un model nou...?(de bmw) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie imi placeau moto-caricaturile.

Sper ca veti continua dle Nae sa creati si poate candva un comics :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna, rea! mare pacat ca nu mai e.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Metal Heart:

- regret ca s-a inchis

- ma refer la promovarea producatorilor europeni in media, neobiectiva si partinitoare (totusi de inteles abordarea producatorilor europeni), insa ma deranjaza ca asta se face contra naturii. E ca si cum as ridica eu mobra la nivelul cel mai inalt printr-un articol (pp ca s-ar mai fabrica) desi sunt convins ca exista alte marci mult mai bune. Nu zic sa nu fie laudate si incurajate, insa nu in detrimentul altor marci (recte japoneze ca altele nu prea mai exista)

 

@Freedom: am lipsit de la lectiile de germana intr-adevar, si nici n-am predilectie pt asa ceva. Hai bahtaloX!

 

@ tataie

1. ai scris la nervi si te inteleg

2. nu cred asa ceva, mai ales venind de la unul ca tine care nu le-a vazut pe niciuna decat in poze. ai vazut (nu te supara ca-ti vorbesc la pers 1, exista si aici o forma de politete mai departe de ironiile dumitale ieftine) la smaeb calitatea plasticelor de la bmw? ai vazut nereusita 'ideior' nastrusnice ale producatorilor auto engleJi (daca poti intelege comparatia) si falimentul acestora (sau achizitia de catre companii chinezesti sau indiene)? asa si cu motoatele europene (din pacate); iar voi cu aceste articole neadevarate nu faceti decat (ca e la moda cuvantul decat) rau. bine macar ca un producator european (ktm: a se vedea aceeasi reclama mascata din Nr.3, in care insa ktm [dominator parca] nu a ponegrit nici o alta marca) a invatat lectia japoneza: calitate mai presus de orice, si reclama numai prin calitate, nu prin articole o-te-viste se castiga o piata!

3. ingnorand iar nerozitatea ta, astept acele statistici. honda cub iti spune ceva? statisticile din revistele de unde traduci tu nu-s concludente!

4. Simplu, pt nu ti-ai pus poza langa ele, daca le-ai fi atins ma indoiesc ca ai fi avut caracterul sa nu te lauzi cu asta, si ca ai fi putut gandi un articol pertinent, venit 1000% din experienta ta.

 

Incerc o concluzie, desi mi-e greu de crezut ca va fi inteleasa:

- imi mentin parerea, si subliniez ca aci mi-a cazut oful, insa se refera la toate revistele moto din ro din acest moment

- imi doresc sa apuc ziua cand pe la noi o parere diferita va pune capULa contributie, si nu va starni o contraopinie neproductiva. Adiq, pe la noi daca e o disputa in autobuX intre 2 cetateni, jumate e cu Base, jumate cu Joana. Nimeni nu-si pune problema inceputului discutiei, ci doar latra hau sau hais...

- imi doresc sa vad o revista moto cu destula putere financiara incat sa nu accepte reclame mascate (vba vine ca le miroase oricine) si sa nu preia articole neverificate, sa aiba puterea unui TopGer (am lipsit si la engleza) ai producatorii sa plateasca sa apara acolo chiar acceptand critice (cred ca daca eminescu a zis n-o sa se considere agramaticalitate), nu invers cum e p'aci.

- bunicu/tataie, regret ca la vartsta dumitale n-ai priceput nimic. in benzinariile agip se pot cumpara reviste moto din vest (west oare cum s-o scrie?!) [Moto Tuning (FR) is inca una din UK nu retin acum denumirea). Cu toate astea, eu am taria sa te privesc in ochi si sa-ti spun exact ce gandesc daca esti deschis pt asta (in sensul de a avea si noi o revista coerenta si impartiala). Dar sunt sigur ca esti prea mandru sa accepti asta...

 

@ovidiu: merg pe 80 ca varsta. reciteste atent daca poti ce spun mai sus, sper sa pricepi.

 

in continuare HALAL, dar cu o mioima speranta

 

:cheers: taci waaaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites
adevarat.... prea multa reclama celor de la BMW.....

oare chiar aparea in fiecare luna un model nou...?(de bmw) :cheers:

 

poate nu aparea in fiecare lune un model nou de la BMW dar...

ieri ma uitam in statisticile de vanzari de la italieni. Stii care e cea mai vanduta motocicleta? BMW R1200GS si in primele 20 de modele apar 6 BMW-uri si doar 3 Honda. (daca ne uitam pe overall adica inclusiv scutere, e alta poveste, dar nemtii nu prea le au cu scuterele). este pe undeva normal sa vezi atatea BMW-uri.

 

PS. a se nota ca nu sunt nici pe departe un fan BMW. Nu am nimic cu mobrele in sine ci cu sigla alb/albastra pe orice autovehicul (mai ales cu 4 roti)

pps: am uitat sa dau link ca sa nu ziceti ca vb prostii

Edited by E.Z.rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mie imi placeau moto-caricaturile.

Sper ca veti continua dle Nae sa creati si poate candva un comics :lol:

...Pai nu stiai ca si benzile desenate erau traduse? :D

...Si ca personajele d-acolo aveau oricum prea multe BMW-uri ? :lol: hihihi

 

Serios acum, Aleko, sper sa pot scoate cindva un "album" cu cartoons-urile moto, care mai trebuie completate insa cu citeva episoade (doar vreo 25 fiind pina acum publicate). Daca SS-ista Frau Motor Presse ar fi catadicsit sa mi le si plateasca (fiindca mi-am consumat timpul cu ele moca) poate-ar fi continuat si in ziua de azi.

Nu stiu dac-ar avea public, dar incercarea moarte n-are - macar din simplul motiv ca domeniul e "virgin" pe la noi.

In fine, am mai multe proiecte "in sertar" (printre care si-un... anume gen de Ghid al Motociclistului - dar nu doar... tradus, ca lucrarea americaneasca recent aparuta - si cam rupta de realitatile traficului romanesc in primul rind). Si nici scris de unul singur (prietenii stiu de ce...).

Pe moment, unele evenimente personale neplacute m-au tinut insa blocat cu proiectele moto, dar, vorba Terminatorului:

I'll be back !!! :what:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samurache,

 

In extemporalul tau de clasa a treia faci multe greseli... si de forma, si de fond !

O sa-ti spun doar atat:

 

Inainte de a jigni oameni mult mai doxati ca tine,

inainte de a te ineca in propria saliva,

 

afla ca parti prix se scrie parti-pris !

 

Cu certitudine - confunzi cu... Grand Prix...

o chestie pe care nu o sa o castigi NICIODATA.

 

Orevoire !

:lol:

Mesaj completat

Corect: Au revoir !

 

:what: mda, tare. voiam sa scriu si eu un articol despre o tipa care a ajuns de la shaorma la showroom cam prin aceeasi logica folosita aici.

on topic: bmw versus honda ? n-are cum ! honda-i honda ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca tu esti mai doxat decat domnul Florin Nae (adica "bunicul" pe care-l tot injuri cu atata patima), scrie tu un articol mai bun decat cele din Moto Life, Univers Moto si Motociclismo. Iar acest articol sa fie doar al tau, fara traduceri, fara sa te documentezi de fisa tehnica a motocicletei, etc.. Fa tu o revista moto care sa fie peste cele 3 la un loc. Iar dupa ce reusesti acest lucru, critica-i pe altii.

aici nu am inteles foarte bine....trebuie sa fii gaina ca sa vezi ca un ou e stricat? in cazu asta tare as vrea sa te vad in piata...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Daca tu esti mai doxat decat domnul Florin Nae (adica "bunicul" pe care-l tot injuri cu atata patima), scrie tu un articol mai bun decat cele din Moto Life, Univers Moto si Motociclismo. Iar acest articol sa fie doar al tau, fara traduceri, fara sa te documentezi de fisa tehnica a motocicletei, etc.. Fa tu o revista moto care sa fie peste cele 3 la un loc. Iar dupa ce reusesti acest lucru, critica-i pe altii.

 

Daca as avea timp, bani si ar putea iesi un profit crede-ma ca as face-o. Cheia oricarei afaceri e profitul, si orice manager/patron face totul pentru profit.

In alta ordine de idei, noi ca natie avem o meteahna: in public nu acceptam tonurile ci doar extremele si polEmizam cu o extrema. Particular insa despicam culorile extreme in mii de nuante. Poti testa asta intr-un oarecare conflict dintr-un mijloc public de transport spre exemplu. In mijlocul 'conflictului' se formeaza 2 tabere la extreme. Dupa ce coboara din troleu beligerantii, toata lumea interpreteaza nuantele, chiar daca uneori, hilar, apare un alt conflict. Ce vreau sa spun e ca dintr-o critica nimeni nu invata nimic, indiferent de modul in care ai face-o. Daca e moale e luata in zeflemea, daca e tare e prea tare. Ca sa nu mai vorbesc de modul in care poate fi interpretata. Adica, un interes moralmente meschin poate fi unul afacericeste genial, in sensul ca (cuvant jignitor) ai cazut prada unor interese promovate media pe care nu le intelegi si doar le traduci ca un bou, sau ca (cuvant jignitor) ba tu esti un bou pt ca nu ai aceeasi parere cu mine, etc. Nu mai insist ca oricum am o exprimare bolovanoasa si putini vor pricepe.

 

Ce mi-as dori eu de la o revista moto, judecand din toate punctele de vedere, dar mai ales profitul, continuitatea pe piata, si calitatea articolelor in stricta concordanta cu psihologia potentialilor cumparatori, ar fi: sau mai bine zis criteriile ar fi:

1. Majoritatea nevazuta - cei mai multi potentiali clienti (din pacate sau fericire)

'cocalari' numiti de unii, genul cumparatorului cititor de libertatea & similare.

Ce vrea?: tzate vitezane de care nu stie mai nimic, scandaluri, etc... (DAR POATE FI GRADUAL EDUCAT, sau PASTRAT LA ACEL NIVEL CA SA CUMPERE REVISTA)

Pt el merg/merge:

- gagici

- accidente sangeroase

- can-canuri cu vedete

- traduceri neintelese din care trebuie sa invete sa-si doreasca un model desi poate este un (cuvant urat), sau nu

- prezentari de mobre din care o sa-si permita niciodata (si nu numai ei, poate majoritatea dintre motociclisti)

- evenimente moto de la care sa nu se simta exclus, la care sa vina crezand ca se poate comporta ca un 'cocalar' dar unde fara chiar stiinta sa sa poata fi educat

- clieseul ca mobra lor e cea mai buna in varii forme

- competitii motogp pe ps3

2. Minoritatea tacuta

- gagici (piz masii trebuie)

- accidente din care poti invata ceva, fara mii si mii de...(ma abtin)

- prezentari REALISTE de mobre ce pot fi testate in Ro, atinse, pozate, calarite, noi sau sh, din 2010 sau din 1980,dar mai abitir sa fie descrise impartial si fara a sta sub compromisul unei pagini de reclama (vezi succesul bbc-ului, se intelege la ce ma refer)

- mecanica, electrica, scheme de reparatii

- tuning pt orice model/marca

- preturi (ebay/reprezentanteetc....)

- bursa

- sport pe bune, nu numai motogp (de romaniq-hungaroring nu se scrie mai nimic :moron: )

3. Nuantele dintre 1 si 2....mult de comentat

 

Din pacate suntem prea primitivi si vedem doar extremele. Spre exemplu daca as avea o revista si ar veni firma x sa-i laud pe bani showroomul, i-as spune: ok, dar: ti-l laud, in sensul ca la sfarsitul articolului o sa primesti o parere realista. o sa-ti scot in evidenta tot ce e in neregula. La fel si in cazul unui bar moto...preturile sunt mari si lumea se pisa in 'ghiveta'. Voi scrie asta si-l voi face sa inteleaga ca din critica asta va avea de castigat pe termen lung. Daca nu, inseamna ca-i un bou, si atunci naspa: am nevoie disperata de banii lui - ii iau dar o sa mor, nu - incerc sa-l fac sa inteleaga astfel incat sa-i iau banii pe termen mai lung.

Revin la celebra emisine BBC. Succesul e dat de putetea de a critica hibele unor modele consacrate, care au inteles foarte mult din puterea media, incat invata din acele critice.

La noi insa daca vine jiji cu banii tre sa-l pupam in kr, oricat de gaunoase ar fi merele pe care le vinde, si noi stim ca sunt dar deh...La noi in toate emisiunile auto (ca o comparatie pt ca emisiuni moto nu prea sunt) toate marcile is cele mai bune, cele mai ieftine si...cele mai bune. Cum piz masii e posibuil una ca asta? Ghici?

 

Pe o piata de criza/crize, cu facatorii si prostie nu rezisti. deci = pacat.

 

Pisica cu japonezele vs euro a fost muscata de multi spre marea mea dezamagire, desi in esenta este ceva real.

Cu toate astea, va recomand cu maxima sinceritate link-ul din semnatura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...