Petru Moldovan Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Partial gresit.in cazul in care exista banda separata cu semafor separat pentru virajul la stanga, se trece inainte de centrul intersectiei. in cazul in care virajul la stanga se face pe acelasi semafor cu directia inainte atunci virajul trebuie facute ocolind pe dupa centrul imaginar al intersectiei. in legatura cu intesectia, cum cel cu vw a venit dinspre unirii (asa am inteles) probabil nu s'a incadrat pe banda de langa axul drumului pentru a face la stanga, si s-a bagat in fata coloanei fara a putea vedea semaforul. probabil in acel moment s-a facut verde pe directia inainte, iar la stanga era inca rosu si nevazand semaforul o fi crezut ca se fac in acelasi timp, dar cel penrtu la stanga se face verde dupa ce se face rosu pentru inainte. sanatate motociclistului TU NU INTELEGI CA VW A TRECUT PE ROSU? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduI Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pai asta a zis si el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pai asta a zis si el Pai de ce n-a zis direct, a luat-o de la adam si eva, prin stanga centrului imaginar eeeeh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Partial gresit.in cazul in care exista banda separata cu semafor separat pentru virajul la stanga, se trece inainte de centrul intersectiei. in cazul in care virajul la stanga se face pe acelasi semafor cu directia inainte atunci virajul trebuie facute ocolind pe dupa centrul imaginar al intersectiei. In ce articol al Codului Rutier este mentionat acest lucru ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Partial gresit.in cazul in care exista banda separata cu semafor separat pentru virajul la stanga, se trece inainte de centrul intersectiei. in cazul in care virajul la stanga se face pe acelasi semafor cu directia inainte atunci virajul trebuie facute ocolind pe dupa centrul imaginar al intersectiei. in legatura cu intesectia, cum cel cu vw a venit dinspre unirii (asa am inteles) probabil nu s'a incadrat pe banda de langa axul drumului pentru a face la stanga, si s-a bagat in fata coloanei fara a putea vedea semaforul. probabil in acel moment s-a facut verde pe directia inainte, iar la stanga era inca rosu si nevazand semaforul o fi crezut ca se fac in acelasi timp, dar cel pentru la stanga se face verde dupa ce se face rosu pentru inainte. sanatate motociclistului Beliti ochii bine la ce va spun aici, posesori de permise !-Schimbarea directiei de mers spre stanga, in cazul autovehiculelor care intra intr-o intersectie circuland pe acelasi drum in aliniament, dar din sensuri opuse, se efectueaza prin STANGA CENTRULUI INTERSECTIEI, fara intersectarea traiectoriei acestora. Mesaj completat Ce am spus mai sus este valabil pentru atunci cand intri in intersectie si cand cel din fata si tu vreti sa virati fiecare stanga O alta situatie este cand vrei sa virezi stanga pe o strada si normal dupa ce te asiguri fata, spate, ocolesti centrul intersectiei stazii de pe care vii cu strada laterala pe care vei intra. E simplu. Nu confundati cele doua situatii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Partial gresit.in cazul in care exista banda separata cu semafor separat pentru virajul la stanga, se trece inainte de centrul intersectiei. in cazul in care virajul la stanga se face pe acelasi semafor cu directia inainte atunci virajul trebuie facute ocolind pe dupa centrul imaginar al intersectiei. Moama ce imaginatie au unii si cum mai inventeaza ei legi si reglementari... Si dupa aia ne miram ca se blocheaza intersectii si ca de misca lumea ca ochiul mortului. A, despre accidentul asta se mai vorbeste ceva?! Ca vad ca s-a facut ceva curatenie, dar numai asa, prin locurile esentiale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
galatzi_mic Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 mi se rupe inima sa vad un gsx-r k7 accidentat serios sanatate motoristului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 @fast arrow - Dar, eu tot nu inteleg ce relevanta are in cazul de fata pe unde se face stanga, prin stanga centrului, prin dreapta centrului... Pe oriunde ar fi facut nenea cu VW stanga pe motociclist tot in bot l-ar fi luat.... pentru ca motociclistul ar fi mers inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 @fast arrow - Dar, eu tot nu inteleg ce relevanta are in cazul de fata pe unde se face stanga, prin stanga centrului, prin dreapta centrului... Pe oriunde ar fi facut nenea cu VW stanga pe motociclist tot in bot l-ar fi luat.... pentru ca motociclistul ar fi mers inainte. Intr-adevar este cam offtopic in cazul de fata, dar este are relevanta , daca tot a fost adusa in discutie. De ce ? Pentru ca, daca tu vrei sa schimbi directia la stanga ocolind prin stanga centrul intersectiei iar altul este pe "invers" incercand sa-l ocoleasca prin dreapta, iar totul se petrece la o viteza maricica te ia in bot, pana "negociezi" treaba din volan si ghidon. Mi s-a intamplat asta de foarte multe ori. Nu cred ca sunt singurul. Am renuntat de mult sa mai incerc sa ocolesc prin stanga cum este legal, logic si normal...si ma bag, fentandu-i, intre bizonii care se blocheaza in intersectii din cauza asta. Este mai safe asa decat sa faci educatie rutiera printre injuraturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 OFF: am citit 7 pagini si inafara de cauciuce, centre de intersetii, coduri rutiere, si nush mai ce; am observat ca doar vreo 3-4 postari is legate de accident. sa mute cineva topicu la service sau curse interne(se se vorbeste de gume. ca nu vad nimic legat de starea lui, de vina cui e , sau altele. si ca sa fiu in rand cu cei ce au scris aici: ce cauta motociclistu la ora aia acolo? trebuia sa stea acasa sa scrie pe forum. eeeeeeeeeeeeeee. sai fie rusine. ON: sanatate lui si mai scrieti baieti de gume pe aici. apropo: ce guma sa pun pe roaba lu mama(ca trag tare pe curbe) sa-i iau slick sau mai bine ii dau lu rossi un mail sa-mi zica el ce sa-i pun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TARKA 2 Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 OFF: am citit 7 pagini si inafara de cauciuce, centre de intersetii, coduri rutiere, si nush mai ce; am observat ca doar vreo 3-4 postari is legate de accident. sa mute cineva topicu la service sau curse interne(se se vorbeste de gume. ca nu vad nimic legat de starea lui, de vina cui e , sau altele. si ca sa fiu in rand cu cei ce au scris aici: ce cauta motociclistu la ora aia acolo? trebuia sa stea acasa sa scrie pe forum. eeeeeeeeeeeeeee. sai fie rusine. ON: sanatate lui si mai scrieti baieti de gume pe aici. apropo: ce guma sa pun pe roaba lu mama(ca trag tare pe curbe) sa-i iau slick sau mai bine ii dau lu rossi un mail sa-mi zica el ce sa-i pun Pune la roaba ce guma vrei tu, dar vezi sa nu fie din aia lame ca nu merg cine stie ce. Daca nu scris nimeni despre starea pilotului nimic, inseamna ca nu a aparut nimeni care sa stie ceva de starea pilotului. Poate apare . Daca nu apare totusi si mori de curiozitate, suna pe la spitale si vezi cum sta treaba. La fel, la Udriste sa te interesezi a cui a fost vina. Apoi vino si da-ne informatii ontopic. Pana atunci noi mai aberam pe tema cauciucurilor si a legislatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roadking Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Am trecut si eu pe acolo la vreo 1 ora si inca era semnalizat accidentul. Oricum multa'' cerneala'' pe langa subiect. Exista camere de luat vederi si sigur o sa se afle cine a trecut pe rosu. Acolo nu se poate trece pe galben din experienta mea, stau de 15 ani in zona pe bulevard pentru ca secventele sunt lungi. Cineva sigur a trecut pe rosu si exista 50% pentru fiecare implicat. La ora aia era aglomeratie si daca era vrede pt moto mai treceau si masinile inainte spre unirii, asa ca hai sa vedem cine a gresit. Multa sanatate biker-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_arrow Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 @Belbody Nu are relevanta in cazul de fata, dar are in ceea ce priveste postul 53 randul 3 si nu as fi vrut ca cineva sa ia de bun ceea ce se spune acolo. Intr-adevar, mai de mult centrul intersectiei se ocolea prin dreapta dar e veche ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 cauciucuri, franare de urgenta, point fixation si alte tampenii. astea sunt ultimele lucruri pe care un motociclist trebuie sa le aiba in reflex. altfel ce am mai posta p-aci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moshnegutzu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Pune la roaba ce guma vrei tu, dar vezi sa nu fie din aia lame ca nu merg cine stie ce. Daca nu scris nimeni despre starea pilotului nimic, inseamna ca nu a aparut nimeni care sa stie ceva de starea pilotului. Poate apare . Daca nu apare totusi si mori de curiozitate, suna pe la spitale si vezi cum sta treaba. La fel, la Udriste sa te interesezi a cui a fost vina. Apoi vino si da-ne informatii ontopic.Pana atunci noi mai aberam pe tema cauciucurilor si a legislatiei. sper sa nu te superi dar totusi de la accident sa ajuns la gume, la nush mai ce. cred ca trebuie facuta curatenie de un moderator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 1, 2010 Share Postat Mai 1, 2010 (editat) apropo de cauciucuri si alte aspecte tehnice care se dicuta p-aci. sub rubrica "accidente" scrie, "sa invatam din greselile altora" deci se poate discuta ce s-a facut bine si ce nu, din ce cauza. chiar daca se mai spun si prostii e foarte bine pt ca poate se gaseste cineva sa lamureasca pe cei care nu stim tocmai exact. astfel poate invatam ceva.acest lucru poate fi chiar un mare castig. referitor la cauciucuri ca sunt mult aduse in discutie.....un cauciuc de curse "super glue" nu te ajuta cu nimic sa franezi mai repede decat o "opinca" daca nici cu opinca nu stii sa actionezi cum trebuie franele. Altfel spus, daca nu sunt in stare sa ating limita aderentei cu "opinca" degeaba imi pun alte gume. Eu mai intai mi-as pune intrebarea: pot specula diferenta pe franare dintre o guma mai tocita si/sau mai veche ca ani din acelasi brand sau gume noi din branduri diferite? daca nu....la antrenament ca asta ma va face sa aiba sens sa schimb cauciucurile. zic si eu, nu vreau sa ofensez pe nimeni. cei care stiu stiu cei care nu, poate se gandesc la chestia asta. personal am franat odata violent pe sosea la o trecere de pietoni, motoru meu fiind echipat cu gume de cross si am fost lovit din spate de un supermoto la vreo 2 secunde dupa ce m-am oprit complet. Am fost lovit din 2 motive: FIXATION POINT(singur pe 2 benzi pe sens) + CAUCIUCURI mai neadecvate ca ale mele pe supermoto ???? Sa invatam din greselile altora si/sau din ''prostiile" pe care le debitam p-aci. e mai ieftin! Editat Mai 1, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctoroo Postat Mai 2, 2010 Share Postat Mai 2, 2010 Desigur unii nu vor sa admita "mica" problema a GSXR-urilor cu cadrul; nici eu n-as vrea Nu te obliga nimeni. Mesaj completat si daca tot am vazut ca ai kawasaki....uite aici niste link-uri de "fiabilitate" a cadrelor marcii verzi http://www.kawiforums.com/zx-10r/20629-zx1...rame-crack.html http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=350671 http://kawasakiworld.com/zx-14/40406-crack-frame.html Iubesc discutia asta cu cadruri rupte de gsx-r. Mai cautati fratilor pe netul asta sa vedeti ca toate firmele au avut rechemari pentru probleme de cadru sau altele. Cea in legatura cu k5 a fost asa mediatizata pentru ca la timpul ei K5-ul de 1000 a distrus cocnurenta, mai ales in state, din punct de vedere al vanzarilor si trebuia oprita cumva. Si inca ceva. O RUPTURA A CADRULUI IN URMA UNUI ACCIDENT, NU E NORMALA, DAR NICI VREO MINUNE NU E!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 terminati ma cu tampeniile astea, cauciucuri rizoame tobe etc decat sa postati doar de dragul de a va vedea poza aici mai bine abtineti-va, nu va duce nimeni lipsa. dintre voi toti astia care ati scris, il cunoaste cineva, stie cineva cum se simte, e bine, nu e? cauciucuri si rizoame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.