tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 toba e un micron...suna foarte bine si gros...sunt multumit de investitie.am dat 150e si am mai dat 50e pe manopera(coturile de inox). daca nu sare nimeni interesat de mobra,am sa pun si bugspoiler si o ap spate. am tot studiat amplasamentul ghidonului sa l schimb cu unul de race dar ...e cu totul alta treaba la ss fata de naked...deci va ramane neschimbat. am gasit si eu cele 2 accesorii pe ebay din fibra la pret bun...nu as da 150e pe un bug spoiler de la baracuda sau cat o fi...la naiba ca e mai scump ca o aripa de bmw cum suna in comparatie cu leo vince? nu imi place leo vince asta e ideea,suna prosteste de tare! ma interesa micron sau laser de aia am intrebat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 cum suna in comparatie cu leo vince? nu imi place leo vince asta e ideea,suna prosteste de tare! ma interesa micron sau laser de aia am intrebat! in ture joase suna gros...in ture inalte se ascute signalul....sunetul e aproape asemanator cu carbonul desi este inox.lungime e de 42cm... capetele sunt antifonate cu niste chedere de cauciuc... leo vince le l am auzit p o yamaha r6...intradevar suna putin mai tare ca si micronul meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 in ture joase suna gros...in ture inalte se ascute signalul....sunetul e aproape asemanator cu carbonul desi este inox.lungime e de 42cm...capetele sunt antifonate cu niste chedere de cauciuc... leo vince le l am auzit p o yamaha r6...intradevar suna putin mai tare ca si micronul meu. m-am dat cu cbr 900rr fireblade si cu leo vince ma enerva de sa ii dau foc! la 2000rpm scoatea vecinii la balcon ! aia nu suna plin suna foarte tare! tre sa aud un micron sa vad cum e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Recomand oricui . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Recomand oricui . E CU 2 TAISURI PT K ASA VREA SA SUNE A CARBON DAR SA ARATE BINE PE UN HORNET ALBASTRU FARA MODIFICARI IN AFARA DE SUPORT DE NUMAR SPORT! DE AIA AS VREA MICRON SAU LASER! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 ce ziceti de un ghidon cu sectiune variabila de la barracuda?vad ca are "garda" mai joasa si implicit stai mai aplecat pe moto+un mini parbriz e mai relaxant la drum decat sa stai cu "pumnii in casca" la mers in afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 E CU 2 TAISURI PT K ASA VREA SA SUNE A CARBON DAR SA ARATE BINE PE UN HORNET ALBASTRU FARA MODIFICARI IN AFARA DE SUPORT DE NUMAR SPORT! DE AIA AS VREA MICRON SAU LASER! iti recomand Arrow. am eu pe Hornetul gri si imi place foarte mult. la relantii si in ture joase nu e galagioasa, dar daca trece de 5000 de ture e problema, pornesc si alarme, se scoala si vecinii, impusca si cainii de pe strada... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 ce ziceti de un ghidon cu sectiune variabila de la barracuda?vad ca are "garda" mai joasa si implicit stai mai aplecat pe moto+un mini parbriz e mai relaxant la drum decat sa stai cu "pumnii in casca" la mers in afara. Depinde de forma ghidonului, eu am pus unul de cross, cum se vede in filmuletzul de mai sus, si nu l-as schimba cu nimic. Este SUPERMANEVRABIL! Parbrizul e foarte util, dar mie nu imi place cum arata nakedurile parbrizuite, asa ca... il vand si pe al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 iti recomand Arrow. am eu pe Hornetul gri si imi place foarte mult. la relantii si in ture joase nu e galagioasa, dar daca trece de 5000 de ture e problema, pornesc si alarme, se scoala si vecinii, impusca si cainii de pe strada... sunt constient de calitatea superioara arrow da nu va arata bine pe un motor albastru o toba mare neagra! pe al tau mai merge k e negru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 sunt constient de calitatea superioara arrow da nu va arata bine pe un motor albastru o toba mare neagra! pe al tau mai merge k e negru! Subscriu la Arrow, am vazut si auzit unul de inox pe un RR1000. Suna foarte aproape de carbon. Nu inteleg de ce zici tu ca e negru... nu toate sunt negre. Cel pe care l-am vazut eu avea culoarea metalului lustruit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Eu am Leo Vince carbon pe ea si suna super misto! cel putin mie asa mi se pare! Micronul suna mai gros! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tommy_the_gun_2006 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 Subscriu la Arrow, am vazut si auzit unul de inox pe un RR1000. Suna foarte aproape de carbon.Nu inteleg de ce zici tu ca e negru... nu toate sunt negre. Cel pe care l-am vazut eu avea culoarea metalului lustruit. initial am intrebat de o toba micron de inox care aparea pe un hornet albastru si ma interesa cum suna pentru ca nu arata rau! toba arrow de care ziceam eu k e neagra era carbon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Octombrie 17, 2008 Share Postat Octombrie 17, 2008 eu am leo vince sbk L carbon....si suna tare bine.....la ture joase gros bine...apoi cu fiecare mie de ture in plus incepe sa se ascuta......ii drept ca trezeste vecinii,sperie babele si intoarce capete.....dar.....e oki.... ....si pe langa asta...sunetul monstruos care il scoate intre 4000-8000 atrage atenita la papagalii cu 4 roti.... :( ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 toba e un micron...suna foarte bine si gros...sunt multumit de investitie.am dat 150e si am mai dat 50e pe manopera(coturile de inox). daca nu sare nimeni interesat de mobra,am sa pun si bugspoiler si o ap spate. am tot studiat amplasamentul ghidonului sa l schimb cu unul de race dar ...e cu totul alta treaba la ss fata de naked...deci va ramane neschimbat. am gasit si eu cele 2 accesorii pe ebay din fibra la pret bun...nu as da 150e pe un bug spoiler de la baracuda sau cat o fi...la naiba ca e mai scump ca o aripa de bmw Salut ,daca te intereseaza aripa spate din fibra pot sa-ti ofer eu la 180 lei , in 2-3 zile poate sa fie la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Salut ,daca te intereseaza aripa spate din fibra pot sa-ti ofer eu la 180 lei , in 2-3 zile poate sa fie la tine. opera ta arata bine...este gata de vopsit?protectie de lant nu ar trebui sa fie mai lunga?intreb ptr ca la ungerea lantului nu as vrea sa mi arunce uleiul in cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Da, daca ar fi protectia putin mau lunga si sa acopere lantul mai bine, ar fi un produs mai bun. Si eu imi iau la anu din asta. Asta e varianta mai mica, dar si a voastra e buna, poate chiar mai buna.....sau cine stie, poate va inspirati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kristy Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 (editat) Intrebare pentru cunoscatori: care e diferenta dintre modelul 2004 si 2005? Manualul service pentru modelul din 1998-2002 se potriveste si pentru 2003-2006? Editat Octombrie 18, 2008 de kristy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emax Postat Octombrie 18, 2008 Share Postat Octombrie 18, 2008 Salut!Diferenta intre 2004 si 2005 este mica .adica din ce stiu eu...bordul,care este digital si furca upside-down.Al meu este 2005 si asta am aflat ca este diferenta intre 2005 si modelele din urma, de la cel care am cumparat-o! Eu dupa ce am cautat manual de mi-au sarit capacele am facut rost de unul in italiana de hornet 2006, care este la fel ca 2005 si cu diferentele respective fata de 2004. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 opera ta arata bine...este gata de vopsit?protectie de lant nu ar trebui sa fie mai lunga?intreb ptr ca la ungerea lantului nu as vrea sa mi arunce uleiul in cap Salut , da este gata , in ce culoare vrei sa-l vopsesti? din fabricatie e neagra si poate fi montat si asa , stiu mai multi care au montat exact cum au primit , modelul e luat dupa unul original din carbon si nici aia nu e mai lunga , nu ar trebui sa-ti arunce ulei in cap decat daca pui ulei in exces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Salut , da este gata , in ce culoare vrei sa-l vopsesti? din fabricatie e neagra si poate fi montat si asa , stiu mai multi care au montat exact cum au primit , modelul e luat dupa unul original din carbon si nici aia nu e mai lunga , nu ar trebui sa-ti arunce ulei in cap decat daca pui ulei in exces. albastru este culoarea in care vreau sa o vopsesc.sunt de acord ca arata bine si neagra dar...mult mai bine arata in culoarea motocicletei. nu vreau sa fiu ala cel carcotas dar ce inseamna ptr noi "original din carbon",original facut de cine? "nu ar trebui sa-ti arunce ulei in cap decat daca pui ulei in exces" eh...pai de aia e facuta aparatoarea mai lunga din fabrica... asteptam o eventuala reducere de iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mathe Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 albastru este culoarea in care vreau sa o vopsesc.sunt de acord ca arata bine si neagra dar...mult mai bine arata in culoarea motocicletei.nu vreau sa fiu ala cel carcotas dar ce inseamna ptr noi "original din carbon",original facut de cine? "nu ar trebui sa-ti arunce ulei in cap decat daca pui ulei in exces" eh...pai de aia e facuta aparatoarea mai lunga din fabrica... asteptam o eventuala reducere de iarna? Fiecare il vopseste in ce culoare ii place lui , eu am zis numai ca idee , original de cine e facut nu stiu , dar din carbon nu se lucreaza la fiecare colt de strada , nici macar in cataloagele ca Louis nu gasesti de carbon , ci numai imitatie de carbon , si eu am hornet si am exact marimea asta de aparator pe care o vezi in poza si inca nu m-a umplut de ulei , nu stiu altceva ce sa-ti zic am trimis la multi aparatoare din asta si inca nimeni nu s-a plans ca ar fi avut problme cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=cRh6tNMQw8Q...feature=related Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ryco78 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Salutare! vreau sa-mi detensionez si eu putin amortizorul central...! Am incercat odatasi nu am vrut sa fortez rotatia asa ca am renuntat! Stie cineva merge sa rotesti si in stanga si in dreapta sau doar iontr-o directie si cum merge mai usor? Si o alta intrebare:voi pe la ce nivel il aveti reglat ca la mine e pus la ultima treapta si mi se pare cam dur pe denivelarile minunate de pe drumurile romanesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d t m Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 http://www.youtube.com/watch?v=cRh6tNMQw8Q...feature=related mama lui de r6!!!......ah jumate r6 si jumate hornet...bine mai arata. dar vad ca e schimbat si ghidon mai toata fata...dar totusi nu vad rostul unei asemenea investitii...cand gama e asa de variata azi ptr ce sa transformi un naked intr-unul carenat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Octombrie 19, 2008 Share Postat Octombrie 19, 2008 Ca sa reglezi suspensia spate, trebuie sa dai jos plasticul ala gri lateral stanga. Trebuie destul de multa forta ca sa treci de la o pozitie la alta. Cam toata lumea am observat ca il tine pe 7, cel mai tare, dar eu il tin pe 4 (sau 3 parca) si e foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.