george05 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Man. modifica la semnatura "Viespe in proces de transformare. TOP SECRET pana-n primavara".... .... DA,sa traiti!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 DA,sa traiti!!! eu zic sa treci mai bine SRI si no sa te mai intrebe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 Va invit in cazul in care nu ati vazut topicul, maine seara (vineri) la petrecerea Mosociclistilor, incepand cu orele 21:00 Iron City (Strada Blanari, nr 21) cu bratele pline de mici bucurii. De la jucarii, hainute, rechizite, carti pana la dulciuri, toate vor fi sortate si impartite in pachete pentru copiii de la: 1.Mia’s Children in comuna Rosu la 2 km de Bucuresti 2.Casa Roxana 3.Adapostul de zi si de noapte pentru copiii strazii din Ferentari http://moshociclistii.wordpress.com/2009/1...-pe-motocicleta Poate ne vedem acolo la o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 17, 2009 Share Postat Decembrie 17, 2009 eu zic sa treci mai bine SRI si no sa te mai intrebe nimeni n-o sa mai intrebe nimeni....sau o s ama impuste lumea cand ma vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Salut! va deranjez cu o intrebare. Eu mi-am vandut gumasca, un Diversion S de 50 cai putere si cu racire pe aer. doresc sa imi iau un motor rezistent, fiabil, undeva intre 1800-2000 eu, deoarece mai mult nu imi permit. mai fac si touring vara in concediu. Am avut ocazia sa merg cu un Hornet, care mi se pare excelent, are putere, consuma putin la drum lung. Credeti ca Hornetul e bun si pt touring, comod la drum lung ? i se pot monta si genti laterale sau top case? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Atat timp cat nu te deranjeaza sa infrunti aerul direct in piept poti face touring la "greu". Iar pentru vant exista windscreen (80-100 euro). Genti laterale ..... ca la orice mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) Atat timp cat nu te deranjeaza sa infrunti aerul direct in piept poti face touring la "greu". Iar pentru vant exista windscreen (80-100 euro). Genti laterale ..... ca la orice mobra. touring la greu..depinde ce intelege el prin "greu"....am facut eu 1000 de km intr-o singura zi,si crede-ma pe cuvant ca nu e motor de facut asa ceva.maxim 4-500 e placere,daca e drumul bun.seaua e dezastru la drum lung,te rupe.furca iar te rupe daca nu e tocmai bun drumul,amortizorul spate nu prea isi face treaba(sunt exact partile la care honda a facut rabat la hornet).vantul,e treaba relativa..pe majoritatea ii deranjeaza si pun gemulet,mie chiar imi place panala 140-150 cum ma tine vantul.si eu sunt genul care chiar nu se plange deloc pe motor de drum,vant si alte cele..dar dupa 4-500 deja nu e tocmai cea mai mare placere sa motoresti cu viespea Editat Decembrie 18, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 Daca nu face "naveta" Bucuresti-Madrid......e ok De cate ori pe an face mai mult de 500-600km pe zi? Hai sa fim realisti.....daca faci un turneu in tara sau afara si tot nu faci mai mult de 6-700 km maxim pe zi. Iar cand pleci in excursie ai timp destul pentru opriri, admirat peisaj......mai dai o goarna. Eu zic ca e ok, nu stai nici foarte aplecat ca la vitezane.....loc de bagaje ar fi destul, de la geanta cu magneti pe rezervor la top case si genti laterale. In fine, daca e genul care vrea confort maxim si sa mearga fara intrerupere sute de km si in mod regulat......se schimba KALIMERA....cauti un touring dedicat calatoriilor foarte lungi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 (editat) george cam are dreptate, 400-500km. Eu as zice chiar pana in 400 ca sa te simti bine. Am facut si eu Arad - Bucuresti intr-o seara cu hornetul (doar opriri pt bagat benzina) si, cum zice cineva, imi trebuia o amputare de poponeata. Singura mea problema a fost cu saua si cu starea generala de oboseala, alte probleme n-am avut. Mi-am cumparat un parbriz Puig Touring. O sa-l probez la primavara si revin cu impresii. Ieri seara mi-am montat si instalatie xenon (35w, 4300k) pe hornet si rezultatul este super Editat Decembrie 18, 2009 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) Daca nu face "naveta" Bucuresti-Madrid......e ok De cate ori pe an face mai mult de 500-600km pe zi? Hai sa fim realisti.....daca faci un turneu in tara sau afara si tot nu faci mai mult de 6-700 km maxim pe zi. Iar cand pleci in excursie ai timp destul pentru opriri, admirat peisaj......mai dai o goarna. Eu zic ca e ok, nu stai nici foarte aplecat ca la vitezane.....loc de bagaje ar fi destul, de la geanta cu magneti pe rezervor la top case si genti laterale. In fine, daca e genul care vrea confort maxim si sa mearga fara intrerupere sute de km si in mod regulat......se schimba KALIMERA....cauti un touring dedicat calatoriilor foarte lungi. nu tre sa faca naveta bucuresti-madrid.....ci doar sa ii placa drumetiile..vrei sa sti de cate ori am facut eu peste 400 pe zi fara sa ajung la madrid?....de 5-6 ori anu` asta...si de fiecare data aceeasi problema....dupa 400 te rupe seaua de hornet,si suspensiile(ca doar traim in romania pe drumurile noastre oridinare)......ia incearca sa faci kilometrii aia pe zi si apoi o sa vezi ca pauzele si opririle nu te ajuta cu nimic,doar mai rau iti fac ca iti relaxeaza muschii si dupa ce te urci pe motor inapoi e si mai rau....clar,bine zici,daca vrei confort maxima si mii de kilometri pe zi cauti altceva ps:dupa o zi in care faci mai mult de 5-600km nu mai ai nevoie de nimic urmatoarele 2 zile,in afara de odihna...aia e partea proasta Editat Decembrie 19, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Eu cred ca exagerati, 1000 km si va plangeti de dureri de poponeata? Stati in casa pe un scaun ergonomic comod si nemiscat aceleasi ore in care parcugeti acei km si rezultatul, almost the same!!! Nu hornetul e buba ci pozitia nemiscata a "dosului", plus concentrarea la drum. Un touring intradevar e mai comod, dar din multe chestii minore adunate, isi merita banii doar daca faci naveta bucuresti-madrid saptamanal. La fel si cu mainile, palmele, degetele, la inceputuri te apuca durerea se invata mainile cu noul mod de folosire a acestora (vazut si probat), la fel, pe cati nu-i dor talpile dupa o zi de stat in picioare daca nu sunt invatati? puneti-ma sa stau mai mult de 5 ore in picioare si a doua zi nu mai pot pune talpile jos din pat (testat). So, cumparati ce va place si nu veti regreta dar analizati si ce veti face cu acel motor (degeaba iti place hornet si tu te vei da pe munte printre copaci...). Hornet e un compromis intre sport, speed, STRADA! o alegere perfecta pentru mers zilnic prin oras si iesit in weekend la plimbari mai lungi. Despre vant... simplu, un parbriz mai mare si se rezolva, asta daca nu esti maniac sa vrei 180+ non stop ca speed de croaziera! Asta ca sa mai apar imaginea patata din posturile anterioare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flea Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Parerea mea e ca si cu un touring dupa 500-600 de km ii simti ..Drumuri foarte lungi nu am facut cu horneata,dar am am facut cu transalpul si tot la fel dupa 400-500 de km eram cam epuizat si ma durea fundul.Seaua era destul de naspa si la transalp ,dar suspensiile erau altceva .Chestia cu amortitul mainilor e reala si la inceput ma dureau dupa cateva zeci de km.Acum m-am mai obisnuit ,dar tot nu as face 1000 de km intr-o zi.Pe transalp am avut un parbriz ok si dupa ce m-i l-a spart unul am mers fara cateva zile .Era de neconceput cum ma batea vantul .Acum la hornet aveam un parbriz mare de la givi ,dar l-am dat jos ca imi place mai mult cum arata fara ,iar vantul...actioneaza ca "limitator de viteza ". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) dupa cum vorbesti,sincer.....cred ca nu ai facut niciodata mai mult de 500km pe zi sa vezi ce inseamna......nu e vb numai faptul ca stai nemiscat si de concentrare....ci si de latimea,grosimea,forma seii.....deci nu prea ai nimerit-o.fa 1000km/zi sa vezi care e treaba..si apoi incearca pe un cruiser adevarat 1000 sa vezi cam care e diferenta...eu sunt un super fan al viespii,dar dezavantajele sunt dezavantaje..... Eu cred ca exagerati, 1000 km si va plangeti de dureri de poponeata? Stati in casa pe un scaun ergonomic comod si nemiscat aceleasi ore in care parcugeti acei km si rezultatul, almost the same!!! Nu hornetul e buba ci pozitia nemiscata a "dosului", plus concentrarea la drum. Un touring intradevar e mai comod, dar din multe chestii minore adunate, isi merita banii doar daca faci naveta bucuresti-madrid saptamanal. La fel si cu mainile, palmele, degetele, la inceputuri te apuca durerea se invata mainile cu noul mod de folosire a acestora (vazut si probat), la fel, pe cati nu-i dor talpile dupa o zi de stat in picioare daca nu sunt invatati? puneti-ma sa stau mai mult de 5 ore in picioare si a doua zi nu mai pot pune talpile jos din pat (testat). So, cumparati ce va place si nu veti regreta dar analizati si ce veti face cu acel motor (degeaba iti place hornet si tu te vei da pe munte printre copaci...). Hornet e un compromis intre sport, speed, STRADA! o alegere perfecta pentru mers zilnic prin oras si iesit in weekend la plimbari mai lungi. Despre vant... simplu, un parbriz mai mare si se rezolva, asta daca nu esti maniac sa vrei 180+ non stop ca speed de croaziera! Asta ca sa mai apar imaginea patata din posturile anterioare! Editat Decembrie 19, 2009 de george05 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lgxmedia Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 e bine ca avem pareri impartite, eu unul inca consider ca e chestie de obisnuinta, in prima zi dupa 30 km nu-mi mai simteam fundul, dupa alte plimbari de-a lungul timpului distanta si dosul se simteau mult mai ok, trebuie sa-ti educi funduletul nu vreau sa combat ideea de comoditate de la un touring, aici ai inteles gresit, spun doar ca se poate si cu o viespe, si aici intervine din nou scopul pentru care ai ales viespea... cand nu mai poti tragi pe dreapta, te imbeti, sleep si mai departe si da, nu am facut 1000 km la o tura, maxim 300 pana acum si a fost mai neplacut frigul/mainile/spatele decat dosul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Stiu ca la Diversion seaua e mai lata si mai moale, dar nu cu mult ca la Hornet. Fata de el, suspensiile erau mult mai moi, mai ales pe fata. Pe spate suspensiile erau asa moi incat pe drumurile noastre parca eram intr-o barca, lucru care m-a facut sa le intaresc aproape de maxim, lucru care s-a observat. Motocicleta a devenit mai stabila pe curbe dar si denivelarile soselei le simteam mai bine. Cu Diversionul cel mai mult intr o zi am mers 650 km, in ziua aia am facut pe ploaie si Transfagarasanul. Cand am coborat eram atat de terminat ca nu puteam sta in picioare. Si mai ales ca vibram din cap pana in picioare. Diversionul are un regim al lui specific de vibratii fata de alte motociclete. Multumesc pt raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 e bine ca avem pareri impartite, eu unul inca consider ca e chestie de obisnuinta, in prima zi dupa 30 km nu-mi mai simteam fundul, dupa alte plimbari de-a lungul timpului distanta si dosul se simteau mult mai ok, trebuie sa-ti educi funduletul nu vreau sa combat ideea de comoditate de la un touring, aici ai inteles gresit, spun doar ca se poate si cu o viespe, si aici intervine din nou scopul pentru care ai ales viespea... cand nu mai poti tragi pe dreapta, te imbeti, sleep si mai departe si da, nu am facut 1000 km la o tura, maxim 300 pana acum si a fost mai neplacut frigul/mainile/spatele decat dosul meu 1oo% de acord!!!...... ...fundul meu e educat,dar tot face figuri,ca are o minte numai a lui cred ca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Concluzia?..... Hornetul e ok in categoria sa......adica impaca si varza si capra.....si speed si touring (nu foarte excesiv) , e ok si pe un drum de tara, e super ok in oras deoarece e foarte linistita pana la 5-6000 ture, etc. Daca as vinde aceasta mobra ar fi doar pentru ca-mi doresc un Gladius sau un SV (2V....alta mancare de peste, sunet, cuplu, dar si.....vibratii mai mari). Pentru viata de zi cu zi....oras, merita nota 10 Pentru plimbari de om normal....5-700km la o viteza de croaziera de 100-120 (tinand cont de drumurile noastre).....nota 10 Confort....oras, nota 10......la drum lung, nota 8-9 (mai mult decat satisfacator) Si cum zicea cineva mai sus totul tine de obisnuinta....e ca in sport, prima data faci febra musculara, a doua oara crezi ca ai vrea sa renunti, dar totusi te trage ata si-ti place, iar de la a 3-4 oara deja incepi sa-ti intrii in ritm.....popoul se obisnuieste, mainile nu-ti mai amortesc, vantul parca incepe sa fie mai prietenos, etc.....si toate astea daca-ti place pe doua roti. Am avut inainte un cbr F3....era greoi, ma cocosa la drum, abia am facut "o Cheia". Dar dupa o luna parca "slabise" mobra, parca spatele se obisnuise (muschii aferenti) si parca totul tindea spre roz.....mai putin viteza care devenise o obisnuinta 140-180-200 (unul dintre motivele pentru care am vandut-o). Concluzia finala....iti place Hornetul, ia-l.....nu-ti place, nu-l lua.....o sa ai mereu cate ceva de carcotit la adresa lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 (editat) Ce pareri si dezbateri incinse aici parerea mea e ca isi ia omu tot ce are el in cap de la bun inceput dar mie sa nu va certati intre voi dupa atatea pareri si contraziceri Editat Decembrie 19, 2009 de GEORGIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Decembrie 19, 2009 Share Postat Decembrie 19, 2009 Nu cred ca asta a fost scopul....sa ne contrazicem.....si apropo, cine cu cine s-a contrazis? Stiu cum e sa ai o o mare dilema in alegerea unei mobre si de aceea am incercat si eu si ceilalti sa ne expunem din experiente, pareri, etc. Nu asta e scopul nostru...."pererea mea". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 (editat) E, daca sunteti in dileme si nu stiti ce sa i recomandati omului, ce ziceti sa i spuneti de yamaha fz. Hai gata nu dati cu pietre ca dupa aia nu mai stam la bere . Sa vedeti la asta dureri de poponeata daca nu ai antrenament. Dupa 300 km zici ca te au footot 10 negrii si mai stau la coada inca 10. Asta sport extrem nu ce va plangeti voi Editat Decembrie 20, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arycy Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 E, daca sunteti in dileme si nu stiti ce sa i recomandati omului, ce ziceti sa i spuneti de yamaha fz. Hai gata nu dati cu pietre ca dupa aia nu mai stam la bere . Sa vedeti la asta dureri de poponeata daca nu ai antrenament. Dupa 300 km zici ca te au footot 10 negrii si mai stau la coada inca 10. Asta sport extrem nu ce va plangeti voi deja 10 si mai stau la coada inca 10 ?!? auch ! apropos treaba cu durerea in fund este singra buba la hornet ? si daca tot veni vorba de dureri in poponet ...de ce nu va modificati saua ??? eu o am modificata cu gel si cu alta imbracaminte pe ea si deja este alta treaba , este mai moale , mai comfortabila pe distante mai mari +500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Ce pareri si dezbateri incinse aici parerea mea e ca isi ia omu tot ce are el in cap de la bun inceput dar mie sa nu va certati intre voi dupa atatea pareri si contraziceri Nu se cearta nimeni...suntem viespari,nu kawasakisti si spidisti...aia se cearta toata ziua:D...noi doar am dezbatut public problema durerii in cooooor:)) Mesaj completat aoleu cat a fost de tare asta...10 au intrat si inca 10 urmeaza.....durere reala:primi 10 negri....durere(cu gandul deja):urmatorii 10 negri....bucuria de a te da pe fezeu cu durerea pricinuita de cei 20 de negri...de nepretuit:)) E, daca sunteti in dileme si nu stiti ce sa i recomandati omului, ce ziceti sa i spuneti de yamaha fz. Hai gata nu dati cu pietre ca dupa aia nu mai stam la bere . Sa vedeti la asta dureri de poponeata daca nu ai antrenament. Dupa 300 km zici ca te au footot 10 negrii si mai stau la coada inca 10. Asta sport extrem nu ce va plangeti voi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdygo Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Azi miam dotat viespea k un geam nou daka toata lumea vb de procesare incerc sa tin si eu pas ast si seaua care e in procesare la Darian misto gresia ! Mesaj completat touring la greu..depinde ce intelege el prin "greu"....am facut eu 1000 de km intr-o singura zi,si crede-ma pe cuvant ca nu e motor de facut asa ceva.maxim 4-500 e placere,daca e drumul bun.seaua e dezastru la drum lung,te rupe.furca iar te rupe daca nu e tocmai bun drumul,amortizorul spate nu prea isi face treaba(sunt exact partile la care honda a facut rabat la hornet).vantul,e treaba relativa..pe majoritatea ii deranjeaza si pun gemulet,mie chiar imi place panala 140-150 cum ma tine vantul.si eu sunt genul care chiar nu se plange deloc pe motor de drum,vant si alte cele..dar dupa 4-500 deja nu e tocmai cea mai mare placere sa motoresti cu viespea mult prea corect spus! vrei touring...fugi d'aici. SARBATORI FERICITE TUTUROR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 misto gresia ! Mesaj completat mult prea corect spus! vrei touring...fugi d'aici. SARBATORI FERICITE TUTUROR! Asa e mersi ptr remarcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Decembrie 20, 2009 Share Postat Decembrie 20, 2009 Apropos de hornet si comoditate, cred ca ati vazut pozele postate acu cateva zile. Daca pasagerul meu doarme... cred ca spune ceva despre comoditate. Bine unii dintre noi au si topcase Am cam 30 000 km cu hornetul asa ca pot sa ma exprim si eu. In astia se aduna si km ca pasager pe motorul meu, asa ca pot sa ma exprim si dpdv al soferitului si al pasageritului. Tinand cont de anumiti factori, drumuri, trafic, bagaje (cort alea alea) pasager sau nu, eu zic ca e un hibrid excelent intre un tourer, un comunitar, si un sport. Ca pilot fara prea multe bagaje sau pasager, nu simti drumul, e o placere. Te opresti oricum sa alimentezi din cauza rezervorului zgarcit (la mine 17l) asa ca te dezmortesti, bagi un tutun, un cico alea alea. Din punctul meu de vedere mers solo nu as depasi 400-500 km decat in caz de nevoie. Si iarasi nu as dori sa fac km astia zi dupa zi o saptamana spre exemplu. Pentru ca se transforma placerea in oboseala si atenuare reflexe, etc. Mainile nu ar trebui sa iti amorteasca decat la inceput, poate pana te obisnuiesti cu motoreta, pozitia e naturala, nu stai cu fundul in sus sau cu greutatea in maini, picioarele in scarita stau comode, nu chircite. Acum e drept, sunt de parere ca hornetul nu este facut pentru barbati inalti. Aici ma puteti contrazice, evident. Dar 165-175 max 180 zic eu. Cat despre viteza, evident viteza optima variaza pt fiecare. La mine cu tot cu parbriz optim este pana la 150 km h dupa care te vajaie vantul. Asta ca si viteza de croaziera, varfuri merg. Ca si pasager, de la 75 km parcursi incep sa te doara genunchii, sa iti tot fatai fundul pe sa pt dezmortit. La 100 km parcuris oracai ca vreau pauza. La 500 km parcursi intr-o zi eram coca, de oboseala, nu voiam decat odihna, dus si pat. A doua zi am avut eu 400 km ca pilot si desi, obosita, nu se comapra, trecuse ziua extrem de repede. Pasagerul in schimb statea la un moment dat pe o sticla de plastic ca amortise. Anul asta am refuzat sa mai mergem cu hornetul in concediu asa ca am luat alt motor, doar pt vacanta. Asa ca paranteza. Sau comparatie. Un supertenere. Enduro nene, pui pe el stai comod, mai drept,blablbla. Oha, a facut Darian o sa ca o pana de adaugat pe saua pasagerului cu arici. Ca sa atenueze din panta aia, ce te face sa aluneci non stop pest e pilot. Asa ca...judecati si voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.