Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

...

treci joi seara la 8 pe la constitutiei, si daca suntem pe-acolo, poti afla mai multe pareri si o poti alege pe cea care ti se pare mai la indemana.

 

...

la 7 [19:00], si treceti va rog mai multi ca data trecuta pana la 19:45 am fost singurul Hornet, noroc ca am versiunea "S", ca altfel ma bateau CBR-istii ;)

(hornetistii veniti cu masina nu se iau in considerare :D )

 

Cu retrogradarea treptelor de viteza e simplu daca te gandesti un pic la ce se intampla in spate, si anume ce face ambreiajul si cum se transmite (shocul de ) cuplu pe pinioane si lant.

Poti sa schimbi din a 6-a in 1-a, daca tii ambreajul apasat si viteza ta corespunde unei turatii medii in treapta in care schimbi (in 1-a 50-60km/h, pentru ca daca ai 100km/h, asta echivaleaza cu 13.000 rpm si e socul prea mare pe ambreiaj, pinioane, lant, etc).

 

O plaja de turatie pe care e bine sa o respecti intr-o frana de motor mai alerta este 8.000-5.000 in trepetele superioare si 7.000-1.300 in 1-a.

asta aproximativ corespunde vitezelor 60-0 (I); 90-60 (II); 120-90(III). Rezultatele mele sunt pur empirice si au o justificatie mecanica, esti binevenit sa iti descoperi propriile puncte de schimbare.

 

Cat despre franare exista mai mmulte tehnici, cele mai disputate fiind:

 

1.Frana doar cu fata, spatele doar pentru viteze mici si pastrarea echilibrului la viteze mici cu incarcatura mare.

Avantaj: stii sigur ca nu se blocheaza spatele, motocicleta oricum la o franare mai alerta isi muta aproape toata masa pe fata si spatele nu prea mai are contact.

Dezavantaje: nu se foloseste toata forta de franare si motocicleta isi muta centrul de greutate in fata mai mult decat la o franare fata+spate,

 

2.Frana cu fata si cu spatele, ambreiaj decuplat.

Avantaje: nu trebuie sa te gandesti la treapta, turatii, etc, (forta franarii de motor depinde de treapta de viteza si de turatia motorului), te concentrezi doar pe franare fata+spate.

Dezavantaje: uzura mai mare a placutelor pe cele 2 frane decat in cazul 3.

 

3.Frana cu fata, spatele si motorul.

Avantaje: franare puternica si daca o stapanesti bine, la fel de buna ca la punctul 2, necesita mult mai mult antrenament pentru ca implica toate memebrele (frana fata, frana spate, ambreiaj, schimbator), dar uzeaza mai putin placutele si se aude mai frumos :D .

Dezavantaje: riscuri precum blocarea rotii spate de la exces de frana pe spate, blocare rotii spate la retrogradare si cuplarea brusca a ambreiajului. De fapt cel mai greu e sa dozezi frana spate in cazul asta, ca retrogradarea rapida si continua nu e chiar asa grea, din acest motiv eu ciupesc spatele foarte putin si la franari mai alerte deloc (pentru ca atunci esti tentat sa apesi tare).

 

Te asteptam joi de la 19:00(sapte) in Constitutiei ca sa iti dea detalii cei mai "batrani" decat mine :D

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 15k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

stiu si eu ca la 7(19:00) este intalnirea, dar pentru ca este cald si pentru ca am pus-o la sapte asta primavara cand la 8 era deja intuneric, consider ca la 8 este mult mai bine.

am mai propus odata ora asta dar nimeni nu m-a sustinut, insa pana in jur de 8 nu apare nimeni aproape niciodata.

este chiar asa de greu sa mutam ora: primavara devreme si toamna tarziu 19:00 iar in rest(in special vara) ora 20:00

 

anyway... asfalt uscat si atentie... toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult !

 

La fel si tie !

Mesaj completat

Are cineva un manual pentru PC36 ?

 

Am gasit un link pe forum dar am vazut ca nu mai e activ.

 

Multumesc anticipat

 

salutare !

aici e manualul http://dl.transfer.ro/transfer_ro-19jul-c5a1052319f1.zip

 

am o problema! cum se regleaza TP ?( adica senzorul ala de la carburator din stanga ), la service l-au reglat fara vreo logica adica la un service intr-un fel , la alt service in alt fel dar fara sa masoare ceva anume, motorul se comporta diferit, dar si consumul este diferit

la masini la honda stiu ca pe firul din mijloc tre sa fie la relanti 0.5v si cu pedala apasata la max, 4.5v, si asa l-am reglat( adica eu , am renuntat la service) dar nu stiu daca este corect

daca are cineva timp sa masoare sau sa-mi explice procedura de reglaj, ma revansez cand veniti in CT

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am o intrebare pt. cine a schimbat semnalele de pe fata la un hornet sau cine stie cum se face operatiunea.

Vreau sa demontez semnalul stanga fata. Nu vreau sa schimb becul ci sa dau semnalul jos insa nu pot desface surubul din interior, cel care tine semnalul. Am reusit sa prind surubul cu o fixa si chiar si cu o tubulara, dar nu am suficient spatiu pt. a-l roti.

E nevoie sa dau jos farul sau exista si o alta solutie care imi scapa mie?

Mentionez ca motoreta mea e model 2006.

 

Merci mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ce vrei sa spui, dar de exemplu daca sunt pe DN1 si vreau sa fac dreapta mai din scurt pe o "straduta" in mod normal eu franez cu fata mediu-puternic si in acelasi timp trag ambreajul si il tin tras pe perioada franarii si schimb din a 5-a sa zicem in a 2-a fara sa mai rulez cu fiecare treapta sau in oras daca vin cu 60-70 si se pune rosu franez si in acelasi timp incep sa retrogradez vitezele dar nu le mai "cuplez" pe fiecare eventual doar la final mai merg putin cu a 1-a sau a 2-a. E ok sa fac asta asa? astept sfaturi ca v-am spus ca sunt incepator si nuprea ma pricep. De asemenea am observat ca uneori la semafor daca opresc complet si nu am bagat in "N" e mai dificil dupaia; adica in mod ideal am observat ca e sa bagi in "N" cand mai rulezi asa incet cu 2-3km/h sau cand mai parchez tot asa parca "gasesc" mai greu N-ul daca motocicleta e pe loc... sau poate mi se pare mie :(

 

e absolut normal sa faca asa cand vrei sa franezi brusc si sa treci din 5 in 1......se poate face lejer asta fara sa bruschezi fara sa pateasca ABSOLUT nimic cu spritz pe franare(dublu debraiaj-pe undeva pe forum la topicul franare sau ceva de genu gasesti explicatiile exacte).....in rest:gandeste-te mai din timp cand vrei sa schimbi multe trepte,si ia-ti timp sa faci toate manevrele...altfel,vei rupe motoru` in doua :P

Mesaj completat

la 7 [19:00], si treceti va rog mai multi ca data trecuta pana la 19:45 am fost singurul Hornet, noroc ca am versiunea "S", ca altfel ma bateau CBR-istii

(hornetistii veniti cu masina nu se iau in considerare )

 

Cu retrogradarea treptelor de viteza e simplu daca te gandesti un pic la ce se intampla in spate, si anume ce face ambreiajul si cum se transmite (shocul de ) cuplu pe pinioane si lant.

Poti sa schimbi din a 6-a in 1-a, daca tii ambreajul apasat si viteza ta corespunde unei turatii medii in treapta in care schimbi (in 1-a 50-60km/h, pentru ca daca ai 100km/h, asta echivaleaza cu 13.000 rpm si e socul prea mare pe ambreiaj, pinioane, lant, etc).

 

O plaja de turatie pe care e bine sa o respecti intr-o frana de motor mai alerta este 8.000-5.000 in trepetele superioare si 7.000-1.300 in 1-a.

asta aproximativ corespunde vitezelor 60-0 (I); 90-60 (II); 120-90(III). Rezultatele mele sunt pur empirice si au o justificatie mecanica, esti binevenit sa iti descoperi propriile puncte de schimbare.

 

Cat despre franare exista mai mmulte tehnici, cele mai disputate fiind:

 

1.Frana doar cu fata, spatele doar pentru viteze mici si pastrarea echilibrului la viteze mici cu incarcatura mare.

Avantaj: stii sigur ca nu se blocheaza spatele, motocicleta oricum la o franare mai alerta isi muta aproape toata masa pe fata si spatele nu prea mai are contact.

Dezavantaje: nu se foloseste toata forta de franare si motocicleta isi muta centrul de greutate in fata mai mult decat la o franare fata+spate,

 

2.Frana cu fata si cu spatele, ambreiaj decuplat.

Avantaje: nu trebuie sa te gandesti la treapta, turatii, etc, (forta franarii de motor depinde de treapta de viteza si de turatia motorului), te concentrezi doar pe franare fata+spate.

Dezavantaje: uzura mai mare a placutelor pe cele 2 frane decat in cazul 3.

 

3.Frana cu fata, spatele si motorul.

Avantaje: franare puternica si daca o stapanesti bine, la fel de buna ca la punctul 2, necesita mult mai mult antrenament pentru ca implica toate memebrele (frana fata, frana spate, ambreiaj, schimbator), dar uzeaza mai putin placutele si se aude mai frumos :) .

Dezavantaje: riscuri precum blocarea rotii spate de la exces de frana pe spate, blocare rotii spate la retrogradare si cuplarea brusca a ambreiajului. De fapt cel mai greu e sa dozezi frana spate in cazul asta, ca retrogradarea rapida si continua nu e chiar asa grea, din acest motiv eu ciupesc spatele foarte putin si la franari mai alerte deloc (pentru ca atunci esti tentat sa apesi tare).

 

Te asteptam joi de la 19:00(sapte) in Constitutiei ca sa iti dea detalii cei mai "batrani" decat mine :D

 

e mai mult decat relativ ce spui aici.....in practica se schimba taaare multe,asta e doar o simpla teorie care te face sa stai cu gandul prea mult la tot felul de aspecte si cu ochi prea mult in turometru(incepator fiind)....de dublu debraiaj ce zici?in acest caz nu blochezi nici spatele(daca nu esti animal si apesi ca disperatul frana spoate),poti merge cu mana in frana fata extrem de hotarat,poti cupla treapta 1 la orice viteza si orice turatie!si nu rupi motorul.....try it & u gonna love it :D

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e absolut normal sa faca asa cand vrei sa franezi brusc si sa treci din 5 in 1......se poate face lejer asta fara sa bruschezi fara sa pateasca ABSOLUT nimic cu spritz pe franare(dublu debraiaj-pe undeva pe forum la topicul franare sau ceva de genu gasesti explicatiile exacte).....in rest:gandeste-te mai din timp cand vrei sa schimbi multe trepte,si ia-ti timp sa faci toate manevrele...altfel,vei rupe motoru` in doua :P

Mesaj completat

 

 

e mai mult decat relativ ce spui aici.....in practica se schimba taaare multe,asta e doar o simpla teorie care te face sa stai cu gandul prea mult la tot felul de aspecte si cu ochi prea mult in turometru(incepator fiind)....de dublu debraiaj ce zici?in acest caz nu blochezi nici spatele ORICE S-AR INTAMPLA,poti cupla treapta 1 la orice viteza si orice turatie!si nu rupi motorul.....try it & u gonna love it :(

 

Nu stiu daca m-am facut inteles, eu nu folosesc retrogradarea ca si frana de motor, mai ales ca sunt in rodaj si incerc sa nu trec de 5000rpm, dar cand opresc la semafor, nu mai trec prin toate treptele, adica asa fac si cu masina daca merg cu a 3-4 si e rosu incep sa franez, dar nu mai bag a 2-a si dupaia a 1-a, scot din viteza si franez si probabil din obisnuita la motor fac la fel adica trag ambreajul si incep sa retrogradez, dar fara sa le mai "cuplez" pana ajung in N sau in treapta 1 si aboi bag in N ca sa nu stau cu ambreajul tras pana se face verde... nustiu daca gresesc astept sfaturi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca m-am facut inteles, eu nu folosesc retrogradarea ca si frana de motor, mai ales ca sunt in rodaj si incerc sa nu trec de 5000rpm, dar cand opresc la semafor, nu mai trec prin toate treptele, adica asa fac si cu masina daca merg cu a 3-4 si e rosu incep sa franez, dar nu mai bag a 2-a si dupaia a 1-a, scot din viteza si franez si probabil din obisnuita la motor fac la fel adica trag ambreajul si incep sa retrogradez, dar fara sa le mai "cuplez" pana ajung in N sau in treapta 1 si aboi bag in N ca sa nu stau cu ambreajul tras pana se face verde... nustiu daca gresesc astept sfaturi :(

 

eheeee...adica stil batranesc sau de taxi-ist :D ...glumeam......cel putin eu nu am inteles decat acum ce ai vruit sa zici(abia ce am coborat de pe moto dupa o tura mai lunga)....la moto nu poti face ca la masina,oricum treci prin toate treptele ca sa ajungi in 1.corect?tu oricum cuplezi pinioanele din cutia de viteze,doar ca nu decuplezi ambreiajul.e moto nu masina anyhow :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, oricum trec prin toate treptele doar ca nu le mai cuplez, oricum tind sa cred ca problema mea a fost de la cabulul de ambreaj care cred ca mai trebuia intins putin si probabil nu decuplase complet sau ceva de genul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact, oricum trec prin toate treptele doar ca nu le mai cuplez, oricum tind sa cred ca problema mea a fost de la cabulul de ambreaj care cred ca mai trebuia intins putin si probabil nu decuplase complet sau ceva de genul...

 

baga un ochi la cablu,curata-l calumea cu WD40,intinde-l cat trebuie.....apoi vezi de mai face figura.incepi sa cauti unde e mai simplu,apoi buba daca tot la fel face...desi nu prea ar avea voie sa faca asa figuri dupa 900km...zic si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frana [...] spatele doar pentru viteze mici si pastrarea echilibrului la viteze mici cu incarcatura mare.

 

:(

(sa o consideri ca o parere personala)

spatele, inainte de intrarea intr-o curba (la orice viteza [dar mai ales la viteze mari] si in dozaj optim) este za ultimeit breik.Majoritatea ignora frana spate de frica blocarii rotii si pierd timpi la franarea fata (mai ales in curbe). Totusi e riscant sa fie folosita ca incepator. Limitele franei spate le inveti in linie dreapta (dar atentie cu mobra, daca ai luat-o sa te dai mare prin oras [no ofence dar am vazut din pacate multe specimene] mai bine uita, daca nu, incearca [cumpatat!]. E o kestie de finete care se invata in timp, insa nu e rocket science.

Daca inca ai teama, baga frana de motor cu incredere, e totusi Honda si risti doar sa f...ti lantul, care oricum tine destule socuri si multi km.

 

Iti doresc sa n-ai nevoie niciodata de frana de urgenta.

 

Alte cazuri cand folosesti spatele:

* Slippery surfaces (supraf alunecoase aka ploaee..). On good, dry pavement, it is generally impossible to skid the front wheel by braking. On slippery surfaces, however it is possible to do so. It is nearly impossible to recover from a front wheel skid, so if there is a high risk of skidding, you're better off controlling your speed with the rear brake.

 

* Bumpy surfaces (din pacate multe drumuri din romaniq). On rough surfaces, your wheels may actually bounce up into the air. If there is a chance of this, don't use the front brake. If you apply the front brake while the wheel is airborne, it will stop, and coming down on a stopped front wheel is a Very Bad Thing.

* Front flat (mai bine verifici presiunea in orice benzinerie mai acatarii, inainte sa pleci la drum). If you have tire blowout or a sudden flat on the front wheel, you should use the rear brake alone to bring yourself to a safe stop. Braking a wheel that has a deflated tire can cause the tire to come off the rim, and is likely to cause a crash.

* Broken cable...or other failure of the front brake.(Doamne feri' da nu-i exclus)

* Long mountain descents, when your front brake hand may get tired, or you may be at risk of overheating a rim and blowing a tire. For this situation, it is best to alternate between the front and rear brake, but not to use them both at once. (asta se invata pe viu)

 

Allah sa te binecuvanteze.

 

P.S. Cine are model cu ABS sa graiasca! Sa vedem daca merita o asemenea investitie. Ms, anticipat!

Editat de vladdygo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(

(sa o consideri ca o parere personala)

spatele, inainte de intrarea intr-o curba (la orice viteza [dar mai ales la viteze mari] si in dozaj optim) este za ultimeit breik.Majoritatea ignora frana spate de frica blocarii rotii si pierd timpi la franarea fata (mai ales in curbe). Totusi e riscant sa fie folosita ca incepator. Limitele franei spate le inveti in linie dreapta (dar atentie cu mobra, daca ai luat-o sa te dai mare prin oras [no ofence dar am vazut din pacate multe specimene] mai bine uita, daca nu, incearca [cumpatat!]. E o kestie de finete care se invata in timp, insa nu e rocket science.

Daca inca ai teama, baga frana de motor cu incredere, e totusi Honda si risti doar sa f...ti lantul, care oricum tine destule socuri si multi km.

daps, limitele franarii, probabil le voi invata la anul cand voi avea mai multi bani de placute, cauciuc, lant, benzina... anul asta, merg mai batraneste un pic :D , adun kilometri si invat chesti mai putin avansate, dar la anul cu siguranta voi trece si pe la amkart.

Iti doresc sa n-ai nevoie niciodata de frana de urgenta.

 

Alte cazuri cand folosesti spatele:

* Slippery surfaces (supraf alunecoase aka ploaee..). On good, dry pavement, it is generally impossible to skid the front wheel by braking. On slippery surfaces, however it is possible to do so. It is nearly impossible to recover from a front wheel skid, so if there is a high risk of skidding, you're better off controlling your speed with the rear brake.

 

* Bumpy surfaces (din pacate multe drumuri din romaniq). On rough surfaces, your wheels may actually bounce up into the air. If there is a chance of this, don't use the front brake. If you apply the front brake while the wheel is airborne, it will stop, and coming down on a stopped front wheel is a Very Bad Thing.

* Front flat (mai bine verifici presiunea in orice benzinerie mai acatarii, inainte sa pleci la drum). If you have tire blowout or a sudden flat on the front wheel, you should use the rear brake alone to bring yourself to a safe stop. Braking a wheel that has a deflated tire can cause the tire to come off the rim, and is likely to cause a crash.

* Broken cable...or other failure of the front brake.(Doamne feri' da nu-i exclus)

* Long mountain descents, when your front brake hand may get tired, or you may be at risk of overheating a rim and blowing a tire. For this situation, it is best to alternate between the front and rear brake, but not to use them both at once. (asta se invata pe viu)

 

Allah sa te binecuvanteze.

Pai eu nu am zis ca e inutila frana spate, doar am dat cazul general cand se foloseste

P.S. Cine are model cu ABS sa graiasca! Sa vedem daca merita o asemenea investitie. Ms, anticipat!

 

Eu am incercat un cb500 cu ABS, am apasat taaaare dar tot nu a intrat ABS-ul (bine, nici nu era motocicleta mea, asa ca nu vroiam sa cad:) ) si probabil marele avantaj la abs e pe suprafete lunecoase (apa, nisip, etc), pe uscat nu cred ca e diferenta mare

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daps, limitele franarii, probabil le voi invata la anul cand voi avea mai multi bani de placute, cauciuc, lant, benzina... anul asta, merg mai batraneste un pic :D , adun kilometri si invat chesti mai putin avansate, dar la anul cu siguranta voi trece si pe la amkart.

 

daca ai de gand sa iti planifici si sa astepti ca sa inveti franarea,ca deh,este timp si acum esti la inceput,probabil intr-o zi-inainte de a veni anul viitor-vei ajunge sa facu cunostinta(Doamne fereste) cu muuulte probleme.condusul batraneste(care o fi ala pt tine) nu te va ajuta cu fix nimic in cazul in care vei fi nevoit sa franezi in toate felurile posibile!franarea se invata cat mai repede,nu lasa timpul sa treaca degeaba.....iar amck-ul e la doi pasi,de ce sa astepti un an? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai de gand sa iti planifici si sa astepti ca sa inveti franarea,ca deh,este timp si acum esti la inceput,probabil intr-o zi-inainte de a veni anul viitor-vei ajunge sa facu cunostinta(Doamne fereste) cu muuulte probleme.condusul batraneste(care o fi ala pt tine) nu te va ajuta cu fix nimic in cazul in care vei fi nevoit sa franezi in toate felurile posibile!franarea se invata cat mai repede,nu lasa timpul sa treaca degeaba.....iar amck-ul e la doi pasi,de ce sa astepti un an? :(

stai ca am fost inteles gresit :D

 

Am exersat franarea de urgenta destul de mult si am aplicat-o odata in practica (in rest am franat din timp si nu am avut nevoie), stiind destul de bine limita de aderenta in conditii NORMALE(uscat, asfalt bun, cauciuc incalzit). In celelate situatii (ud,nisip,cauciuc abia pornit) merg considerabil mai incet si nu e nevoie de urgente (da, eu sunt ala care pe ploie chiar respecta, cu strictete, limitele de viteza ).

 

Batraneste pentru mine:

a)in localitati merg cu 60-70, nu depasesc 80 km/h (decat foarte rar, pe starzi nesimtit de libere+late+bune)

b)nu merg NICIODATA printre masini in mers, ci doar stationand

c)nu intru tare pe curbe (inca)

 

M-am referit la exersarea de anul viitor pentru stilul mai "reising", si aici intrand franarea si pozitionarea, optima, pe CURBE. Momentan in curbe intru doar cu cat "vad" ca sa franez in caz de ceva NE_urgent, de aceea de regula viteze sunt mici si foarte mici pe curbe cu vizibilitate redusa. [stiu ca nu se franeaza tare pe curbe, dar vreau sa zic ca totusi se poate, si anume aceasta este tehnica la care trebuie sa lucrez. De fapt am zis asta cu referire la faptul ca Vladdygo zicea ca: LA VITEZA pe CURBE frana spate e "ultimaite", si asta am zis, ca voi exersta "ultimeitu" la anu, acum ma limitez la situatii de mers NORMAL in oras]

 

Deci, ca sa recapitulez, am exersat franarea de urgenta, in total cateva ore in poligon, am exersat-o si pe trazi libere si necirculate pentru a vedea comportamentul pe asfalt real, am aplicat-o o singura data in trafic, fara sa blochez, dar cu roata fata scartiind si tremurand => la limita. Cunosc importanta acestei manevre...

 

Cele bune si frumoase :P

Editat de mettal86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo de franari, curbe si alte "cheshtii specifice moteristilor", macar astia care suntem in Bucuresti hai sa incercam si noi sa ne intalnim macar o data pe saptamana sau la doua saptamani , sau....si sa mergem pe AmcKart...cred ca invatam mai multe acolo decat citind 2000 de posturi "despre"....Veniti voi cu propuneri (pe Red Carpet ca sa nu poluam topicul aiurea) pana nu va propun eu :(....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte. Are cineva idee de unde pot gasi sa cumpar mini-carena indicata de sageata in poza pe care am atasat-o? A fost un TIR amabil cu mine si m-a fortat sa imi sifonez un pic mobra.

 

Va multumesc!

 

post-39285-1279661377_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rugaminte. Are cineva idee de unde pot gasi sa cumpar mini-carena indicata de sageata in poza pe care am atasat-o? A fost un TIR amabil cu mine si m-a fortat sa imi sifonez un pic mobra.

 

Va multumesc!

 

post-39285-1279661377_thumb.jpg

 

Poti sa ti le comanzi la honda si ti le aduc într-o sapt. daca vrei originalele: http://www.honda-bikes.ro/contact.php

Dar probabil o sa te coste niște bănuți mai mult dacă ti le-ai face la cineva care lucrează cu fibra.

 

Am si eu o niște nelămuriri ....

Viespea mea nu mai vrea sa semnalizeze deloc. Toate restul electricelor par sa fie OK.

Dupa părerea mea este stricat întrerupătorul.

  • Poate sa fie altceva?
  • A mai desfacut cineva blocul cu intrerupator-ul? Nu am văzut decât un șurub cum se desface?
  • A mai pățit cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare relativ urgenta: rezervorul de hornet 2001 se potriveste cu cel model 2004-2005? Are aceleasi prinderi, dimensiuni?

nu,, dar modificare e simpla de facut, trebuie sudata un alt suport unde vine surubul care-l tine (nu are decat un surub) ps. eu am facut asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa ti le comanzi la honda si ti le aduc într-o sapt. daca vrei originalele: http://www.honda-bikes.ro/contact.php

Dar probabil o sa te coste niște bănuți mai mult dacă ti le-ai face la cineva care lucrează cu fibra.

 

Am si eu o niște nelămuriri ....

Viespea mea nu mai vrea sa semnalizeze deloc. Toate restul electricelor par sa fie OK.

Dupa părerea mea este stricat întrerupătorul.

  • Poate sa fie altceva?
  • A mai desfacut cineva blocul cu intrerupator-ul? Nu am văzut decât un șurub cum se desface?
  • A mai pățit cineva asa ceva?

Suruburile sunt pe dedesupt.

Trebuie să te uiți sub blocul de comenzi de jos în sus, ar trebui să fie 2 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o niște nelămuriri ....

Viespea mea nu mai vrea sa semnalizeze deloc. Toate restul electricelor par sa fie OK.

Dupa părerea mea este stricat întrerupătorul.

  • Poate sa fie altceva?
  • A mai desfacut cineva blocul cu intrerupator-ul? Nu am văzut decât un șurub cum se desface?
  • A mai pățit cineva asa ceva?

 

Daca a prins cateva din ultimele ploi e posibil sa se fi oxidat contactele din intrerupator.

Incearca mai intai sa-i bagi cateva jeturi cu un spray pentru contacte sau WD60 si abia dupa aceea apuca-te de demontat.

La mine ba mergea ba nu mergea si s-a rezolvat dupa tura cu spray.

Sau altceva te-ai uitat pe la sigurante? e totul ok acolo? Imi faceau semnalele vechi niste scurturi uneori si numai ce am trezeam ca nu mai am semnalizare.

Schimbam siguranta mergea o vreme si iar poc. Pina m-am enervat si mi-am luat alte semnale.

Verifica chestiile astea doua si abia apoi intrerupatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburile sunt pe dedesupt.

Trebuie să te uiți sub blocul de comenzi de jos în sus, ar trebui să fie 2 .

 

Ok. Merci. O sa incerc atunci sa le găsesc pe amândouă.

 

 

Daca a prins cateva din ultimele ploi e posibil sa se fi oxidat contactele din intrerupator.

Incearca mai intai sa-i bagi cateva jeturi cu un spray pentru contacte sau WD60 si abia dupa aceea apuca-te de demontat.

La mine ba mergea ba nu mergea si s-a rezolvat dupa tura cu spray.

Sau altceva te-ai uitat pe la sigurante? e totul ok acolo? Imi faceau semnalele vechi niste scurturi uneori si numai ce am trezeam ca nu mai am semnalizare.

Schimbam siguranta mergea o vreme si iar poc. Pina m-am enervat si mi-am luat alte semnale.

Verifica chestiile astea doua si abia apoi intrerupatorul.

Siguranțele nu cred ca au probleme pentru ca farul, stopul si bordul merg OK.

Nu cred ca semnalele au circuit sperat.

Merci pentru pont-ul cu WD-40 o sa încerc trick-ul asta prima oara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...