Sari la conținut

Honda Hornet


metaxa

Postări Recomandate

Salutare!

 

Trebuie sa dau jos aripa fata, rezervorul, codita la un hornet din 2003, pt vopsit. Ma cam inec ca tiganu la mal si nu vreau sa fortez ceva ca sa nu stric asa ca va intreb pe voi:

1. aripa fata: am desfacut toate suruburile care erau de desfacut, dar pentru a putea sa scot aripa ar trebui sa mai desfac niste protectii de plastic de pe fiecare brat al furcii. Nu m-am prins deloc cum ies alea. Am tras de ele, impins din jos dar nu ies......

2. rezervor: furtunul de alimentare il desfaceti din capatul dinspre rezervor sau din partea cealalta. La mine nu iese al dracu deloc. mai tebuie fortat ceva?

3 codita: am desfacut toate suruburile mai putin 2 din cele 4 de la manerul din continuarea seii. Sunt cele 2 care ar trebui cumva desfacut pe dedesubt (o piulita ceva probabil), pentru ca pe deasupra au cap rotund. pe dedesubt e toata bucata aia de plastic negru care vine impreuna cu suportul pt numar etc, nu am gasit ceva evident ca sa o dau jos.

E prima data cand fac operatiunea asta, asa ca astept sfaturi pt fiecare din "probleme".

 

merci,

Bogdan

 

1. Aripa fata trebuie sa o dai jos fara probleme majore. Protectiile alea de pe telescoape trebuie fortate putin si vor iesi.

2. Toate furtunele, dupa ce desfaci sigurantele de pe ele, trebuiesc scoase de pe rezervor. Ies mai greu pentru ca probabil nu s-a mai umblat demult la ele. Cu o surubelnita incearca sa bagi in capatul lor si sa le dai putin aer.

3. Codita mea este prinsa in doua suruburi sub sa si in suruburile ce tin manerul, atat. Capatul ala rotund nu este decat un plastic gen dop. Tot cu o surubelnita mai subtire, bagi pe marginea dopului si il dai afara. Apoi gasesti capatul de surub. Undertailul, "bucata aia de plastic negru", nu o dai jos decat daca vrei sa o vopsesti si pe ea. Si o poti da jos dupa ce dai jos carena de pe codita.

Spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Aripa fata trebuie sa o dai jos fara probleme majore. Protectiile alea de pe telescoape trebuie fortate putin si vor iesi.

2. Toate furtunele, dupa ce desfaci sigurantele de pe ele, trebuiesc scoase de pe rezervor. Ies mai greu pentru ca probabil nu s-a mai umblat demult la ele. Cu o surubelnita incearca sa bagi in capatul lor si sa le dai putin aer.

3. Codita mea este prinsa in doua suruburi sub sa si in suruburile ce tin manerul, atat. Capatul ala rotund nu este decat un plastic gen dop. Tot cu o surubelnita mai subtire, bagi pe marginea dopului si il dai afara. Apoi gasesti capatul de surub. Undertailul, "bucata aia de plastic negru", nu o dai jos decat daca vrei sa o vopsesti si pe ea. Si o poti da jos dupa ce dai jos carena de pe codita.

Spor la treaba!

 

Gata am rezolvat in 5 min. merci pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Trebuie sa-mi schimb discurile de frana (si fata si spatele) la Hornet (din '98, cu roata de 16 pe fata). Daca stiti pe cineva... undeva... va rog un PM.

 

Multumesc anticipat,

Ionut.

 

Salut.

 

Pare-se ca este destul de greu de gasit neshte discuri de frana sh pentru modelul cu roata pe 16" (aviz posesorilor). Drept pentru care trebuie bagat mai adanc mana in buzunar.

 

In caz ca a schimbat cineva discurile de frana si doreste sa impartaseasca din impresii, va rog... Am trecut mai jos cateva intrebari care ma framanta zilele astea, daca mai aveti si altele, adaugati cu incredere:

- marca

- cum se comporta (treceti va rog si stilul de mers)

- pret

- comparatie cu cele stock sau cu alta marca de discuri

 

Cam astea ar fi.

 

O zi buna,

Ionut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Pare-se ca este destul de greu de gasit neshte discuri de frana sh pentru modelul cu roata pe 16" (aviz posesorilor). Drept pentru care trebuie bagat mai adanc mana in buzunar.

 

In caz ca a schimbat cineva discurile de frana si doreste sa impartaseasca din impresii, va rog... Am trecut mai jos cateva intrebari care ma framanta zilele astea, daca mai aveti si altele, adaugati cu incredere:

- marca

- cum se comporta (treceti va rog si stilul de mers)

- pret

- comparatie cu cele stock sau cu alta marca de discuri

 

Cam astea ar fi.

 

O zi buna,

Ionut.

Ai testat sa vezi daca discurile de pe roata de 17 se potrivesc pe cea de 16? Greu imi vine sa cred ca sunt diferente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am testat si eu si altii si nu merg. Difera grosimea totala - cele de pe roata de 16" au 23mm, in timp ce celelalte au 13 sau 14 mm, si amplasarea gaurilor pentru fixarea pe janta.

De potrivit se potriveste (se zice ca la marele fix, uite aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard...f=13&t=5687 ) roata de 17" cu tot cu discuri.

Tot acolo spune cineva care-s diferentele dintre o roata de 16" si una de 17".

 

Zi buna,

Ionut.

 

P.S. Chiar nu a schimbat nimeni-nimeni discurile de frana?

Editat de io_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva, vre-un disc de spate ?

 

Tre' să îi fac ITP iar cu discul ăsta nu cred că îl trec. E foarte uzat, abea dacă reuÂşesc să blochez roata, deÂşi l-aÂş păstra pe ăsta că sunt mai mici Âşansele să blochez roata :P

Editat de Chivu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand blocarea rotii spate face parte din ITP - ul moto? :P . Eu cred ca iti faci probleme degeaba.

Mesaj completat

ASTA E CRIMINALA: :laugh:

Nu e vorba de blocarea roții. Ceea ce vroiam să spun e că frâna de spate e foarte proastă. Ca să blochez roata de exemplu tre' să apas foarte foarte tare pe pedala de frână, ceea ce nu-i normal. Oricum discul ăla trebuie schimbat pentru că are 3mm iar limita minimă e de 4mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Am testat si eu si altii si nu merg. Difera grosimea totala - cele de pe roata de 16" au 23mm, in timp ce celelalte au 13 sau 14 mm, si amplasarea gaurilor pentru fixarea pe janta.

De potrivit se potriveste (se zice ca la marele fix, uite aici http://www.hondahornet.org.uk/messageboard...f=13&t=5687 ) roata de 17" cu tot cu discuri.

Tot acolo spune cineva care-s diferentele dintre o roata de 16" si una de 17".

 

Zi buna,

Ionut.

 

P.S. Chiar nu a schimbat nimeni-nimeni discurile de frana?

Am inteles. Aveam eu niste discuri de cbr600f3 si erau o idee mai mici si nu stiam de ce nu merg, am crezut ca difera roata de hornet cu cea de cbr. Dar difera roata de 16 cu cea de 17, adica discurile ar fi mers fara problema pe o roata de hornet pe 17.

 

Eu iti zic altceva. Decat sa dai banii pe discuri, mai bine iti iei o roata completa de cbr f4 care e asemanatoare cu aia de hornet si se gasesc destule la dezmembrari. Si ai roata de 17 pe care poti pune orice guma vrei.

Mesaj completat

am eu modelul de discuri

 

MST245,DURCH.220MM,FESTST

 

( date luate de pe louis) . daca sunt bune .pretul este 80 euro . stare excelenta

discurifranacbrf3.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

am si telescoape de hornet 600

Sa nu zici ca ti-ai luat Hornet pentru transformat? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se pare că bag bani în el. Discuri chinezeÂşti nu iau, mai bine unul second original mai puțin uzat decât actualul.

Vreau să fie cât mai ok din punct de vedere tehnic. Un disc Âşi un releu nu sunt o avere în comparație cu câți bani am băgat în nsr.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de blocarea roții. Ceea ce vroiam să spun e că frâna de spate e foarte proastă. Ca să blochez roata de exemplu tre' să apas foarte foarte tare pe pedala de frână, ceea ce nu-i normal. Oricum discul ăla trebuie schimbat pentru că are 3mm iar limita minimă e de 4mm.

OK then....ma speriasem :P ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba de blocarea roții. Ceea ce vroiam să spun e că frâna de spate e foarte proastă. Ca să blochez roata de exemplu tre' să apas foarte foarte tare pe pedala de frână, ceea ce nu-i normal. Oricum discul ăla trebuie schimbat pentru că are 3mm iar limita minimă e de 4mm.

 

Salut.

 

Eu am gasit discuri de spate pe la 50 de euro la baietii astia: www.crash-moto.eu

 

Zi buna,

Ionut

Mesaj completat

Am inteles. Aveam eu niste discuri de cbr600f3 si erau o idee mai mici si nu stiam de ce nu merg, am crezut ca difera roata de hornet cu cea de cbr. Dar difera roata de 16 cu cea de 17, adica discurile ar fi mers fara problema pe o roata de hornet pe 17.

 

Eu iti zic altceva. Decat sa dai banii pe discuri, mai bine iti iei o roata completa de cbr f4 care e asemanatoare cu aia de hornet si se gasesc destule la dezmembrari. Si ai roata de 17 pe care poti pune orice guma vrei.

Mesaj completat

 

Salut.

 

Mai "scormonesc" un pic dupa discuri si daca nu si nu, atunci o sa cumpar o roata de 17".

Oricum, ies "putin" mai bine la pret: o pereche de discuri fata EBC este cam 400 de euro, Armstrong un pic peste 250, chinezesti (pentru cine vrea ruleta ruseasca) - 150 fata+spate; iar o roata de 17" cu tot cu discuri, e in jur de 300 de euro.

La care se adauga si chestiunea cauciucurilor, dupa cum bine ai spus... un 130 nu gasesti la orice colt de strada.

 

Zi buna,

Ionut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Eu am gasit discuri de spate pe la 50 de euro la baietii astia: www.crash-moto.eu

 

Zi buna,

Ionut

Mesaj completat

 

 

Salut.

 

Mai "scormonesc" un pic dupa discuri si daca nu si nu, atunci o sa cumpar o roata de 17".

Oricum, ies "putin" mai bine la pret: o pereche de discuri fata EBC este cam 400 de euro, Armstrong un pic peste 250, chinezesti (pentru cine vrea ruleta ruseasca) - 150 fata+spate; iar o roata de 17" cu tot cu discuri, e in jur de 300 de euro.

La care se adauga si chestiunea cauciucurilor, dupa cum bine ai spus... un 130 nu gasesti la orice colt de strada.

 

Zi buna,

Ionut.

Ti-am scris PM, iar la capitolul cauciuc 130 cu 16 rar o sa gaseti unul second, iar noi ai prea putine variante sa alegi. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator george05
Eu mă gândeam la 10cm pe stânga Âşi 8 pe dreapta.

 

pune sa fie din plin,chiar daca vor strica putin aspectul.e mult mai safe.eu am extended,de 10cm pe fiecare parte.sa fie pe stoc ;) .am vazut destui care au luat LSL,si alte dracii,care aratau bine si erau mai scurte si dupa 2 m de plizae ajungeau sa polizez si capacele motorului....sau mai rau,scapat pe loc si polizat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...